Профиль

Toph

Toph

Украина, Киев

Рейтинг в разделе:

Последние статьи

Свежие фотографии

.дешевые?

  • 27.04.17, 17:19
"..что еще в жизни трогает так, как дешевые символы, дешевые чувства, дешевая сентиментальность? В конце концов, что сделало их дешевыми? Их бесспорная убедительность." (с)

Бывает ощущение, что вот сейчас скажешь что-то глубоко сокровенное, и эта драгоценность души превратится в дешевую безделушку.Скудна речь человека?миллионы слов и не найти нужного, когда так надо выкричать внутренности...и ты крепче обнимаешь, прислоняешься ближе, делаешь глубокий выдох и просто молчишь. И молчание красноречивее стихов и многозначительнее книг...
                 Молчание.....

Неокортекс

  • 26.04.17, 17:34
Про нього словами більш розумних за мене людей:

Раціональний розум - наймолодша структура, вік 1,5 - 2,5 млн. років. Це неокортекс, кора великих півкуль головного мозку, що відповідає за вищу нервову діяльність. Неокортекс є сірою речовиною кори головного мозку, що є лише в людей. Його товщина від 1,5 до 5 мм, а його «розгладжена» поверхня могла б зайняти квадрат з довжиною сторін в 63 см.

Неокортекс розташовується зверху і з боків лімбічної системи, його маса становить 80% всієї маси мозкової речовини. Це центр вищої розумової діяльності - осередок інтелекту.

Неокортекс сприймає, аналізує, сортує повідомлення, отримані від органів почуттів. Йому притаманні такі функції, як міркування, мислення, прийняття рішень, реалізація творчих здібностей людини, здійснення доцільного управління руховими реакціями, промовою, реалізація особистості взагалі.

Саме ця частина мозку найбільш сильно розвинена у Homo sapience і визначає свідомість людини. Тут приймаються раціональні рішення, ведеться планування, засвоюються результати і спостереження, вирішуються логічні задачі. В цій частині мозку формується людське «я» (его) і це єдина частина головного мозку, процеси в якій можна усвідомлено відстежити.

Саме там будується образ навколишнього світу, розвивається усне мовлення і письмова мова, що дозволяють людині звільнитися від влади безпосереднього, миттєвого досвіду і перейти від повторення до передбачення. Передбачення спирається на сукупність досвіду, записаного в лімбічної системі, і представляє з себе екстраполяцію того, що відомо з минулого, на ймовірні події майбутнього.

Неокортекс є шостим (психічним, інтуїтивним) органом почуттів. Його розвиток активізує так зване ментальне відчуття, яке дозволяє відчувати найтонші вібрації Всесвіту, молекули ДНК, думки інших людей - сприймати все несвідомі процеси, усвідомлювати, а, отже, і управляти ними.

Саме в неокортексі закладено безмежні можливості процесу пізнання і реалізації їх в життя. Ця область мозку управляє телепатичними, лінгвістичними, екстрасенсорними здібностями. Тільки завдяки розвитку неокортексу людина може творчо реалізовувати себе і зробити прорив в еволюцію.

Вищою формою прояву думки є інтуїція. Саме інтуїція - здатність людини зчитувати інформацію з зовнішнього світу (не тільки тривимірного, а й багатовимірного) - дозволяє розширювати діапазон його пізнання.

Ця праця полягає в постійному навчанні, розвитку пізнання, критичному самоусвідомленні та творчому застосуванні знань на практиці. Під навчанням розуміється тільки одне: кожна людина повинна знати і розуміти себе та свій організм.

В неокортексі відбуваються пізнавальні процеси, він відповідає за когнітивну поведінку.

  •  Когнітивна система - система пізнання людини, що склалася в його свідомості в результаті становлення його характеру, виховання, навчання, спостереження і роздумів про навколишній світ. На основі цієї системи людина ставить цілі і приймає рішення про те, як треба діяти в тій чи іншій ситуації, намагаючись уникнути когнітивного дисонансу.
    Когнітивна система – це взаємодія мислення, свідомості, пам’яті і мови.
  • Когнітивний дисонанс - стан психічного дискомфорту індивіда, викликане зіткненням в його свідомості конфліктуючих уявлень: ідей, вірувань, цінностей або емоційних реакцій.
  • Когнітивна поведінка - думки і уявлення, які притаманні тільки даному індивіду.

Неокортекс володіє просторовим мисленням, тут виникають візуалізаційні картинки, зосередженість на майбутньому, його дослідження і аналіз. З його допомогою можна уявити все, що захочеться!



ну і не втрималась, анекдот про диссонанс


— Еще раз, с@ка, назовешь меня интеллигентным человеком и до конца жизни будешь ссать кровью. Хорошо понятно, гнида?
— Петр Алексанро… Алексеевич, что вы говорите, вы же профессор…
— Это я здесь, тварь, профессор, в этих гнилых стенах, а вот сейчас я возьму тебя за шкирку, мы покинем аудиторию, выйдем на свежий воздух и — оп, бл@ — я уже не на работе, а ты — не мой студент, а всего лишь г@вноед на тонких ножках. И ничто, придурок, не помешает мне вырвать тебе кадык и засунуть в твою тощую задницу…
Профессор презрительно сплюнул, вернул лицо в нормальное состояние и посмотрел на студента. Студент Архипкин стучал зубами и молчал.
Профессор вздохнул:
— Видит Бог — я сделал все, что мог. Либо вы мне сейчас расскажете — что такое когнитивый диссонанс, либо я не смогу вам поставить даже тройку. Думайте, Архипкин, думайте…


......

  • 25.04.17, 03:25
Да, без тебя я не перестала быть, есть, спать, по течению жизни плыть...
Да, всё на месте-и руки, и ноги, и голова, вот только никак не могу понять
Где целый осколок моей души?
И ноги бродят дорогами наших встреч, и руки порой охватывают пустоту,
И ищут глаза в синеве небес твои , и имя срывается в тишину...
Ты говорил -"не люби", да я и не люблю,
Просто дыхание перекрывает где-то внутри,
Просто не спится, у всех же бывает так?
И это совсем не Знак, а всего лишь гормона три
Кто-то смешал и меня напоил, да не выветрится никак... Скоро пройдёт..ты только себя там обещано (с) береги!!!

Говори

  • 15.04.17, 22:49
что думаешь, думай, что говоришь (с)

Суперцитата из суперфильма... ("Трасса 60")

Наслаждайтесь каждым моментом жизни, принимайте неизбежное и верьте в лучшее.


Їмо мозок далі)

  • 31.03.17, 15:15
 Ложечки не забули?

Ми почали з рептильного мозку та його здатності  вмикати захисні реакції навіть у безпечних ситуаціях.

Виберіть час та пригадайте про ті випадки, коли ви реагували чи поводили себе таким чином, що тепер, обертаючись назад, усвідомлюєте, що ПЕРЕ-реагували м яко кажучи)

Це відбувалося саме тоді, коли рептильний мозок перемагав над розумом, втягуючи вас в режим бою чи відступлення без користі та вагомої причини.

 ДОБРА НОВИНА : якщо ви навчитесь ефективно користуватися мозком в цілому , то в подальшому цей режим не буде так легко одержувати перевагу.

Емоційний мозок (мозок ссавців)

Другий мозок називається лімбічною системою. Він забезпечує наступний рівень розвитку нашої мозкової системи.

У всіх ссавців є емоції — любов, захист, страх — та всі вони діють, грунтуючись на цих емоціях. Лімбічна система дарує життя почуттів.

Їі структура та призначення роблять всіх вищих тварин (кішок, собак, слонів...) нашими братами по еволюції. Їхній мозок ідентичний нашому на 98 !!!відсотків. 

Рептильний мозок та лімбічний — або емоційний — працюють разом довгий час та розвиваються в зв язок, що діє без перешкод. Це означає, що ваш емоційний мозок переносить уроки минулого  на момент теперішній та не думає про майбутнє чи наслідки.

Ключовий момент к розумінню системи : ассоциативна пам'ять проживаеться наново так, якби це дійсно знов відбувалося, — разом із  сильними проявами емоцій,що були пов'язані із подією.

Інша важлива властівість емоційного мозку в тому, що він воліє аби речі залишались незмінними. Його функція — викликати у нас стійке бажання зберігати звичну модель поведінки. І коли ми відчуваємо спротив до змін-це означає, що емоційний мозок керує нашим розумом.

Якщо ви жрете поїдаєте тістечко,від якого обяціли собі відмовитись, або знову кричите на дитину, то це ви просто впадаєте в стару модель эмоційної поведінки.

Також емоційний мозок має відношення до розвиткусистеми спілкування,заснованної на многозначних звуках. Ви коли-небудь цікавилися, що насправді каже кішка, коли вона нявкає, урчить, мурликає чи шипить?

Ще одна властивість емоційного мозку — те,що він оперує поняттями "так чи ні", "добре чи погано", "це або те", без всіляких полутонів та відтінків. Чорне це чорне, а біле — тільки біле, і нічого між ними. 

Високий, якщо не найвищий, пріорітет емоціойний мозок надає проблемі виживання групи, родини. По цій причині найкращі його функції  розкриваються тоді, коли він працює разом із членами всієї групи і саме на благо "клану".

І ось аби ці два товариши-рептильний та  емоційний мозок- не почували себе хазаями і не накоїли дурниць ми ще маємо досить цікаву частину-неокортекс, яку залишимо "на закуску"

смачного)

Мозок

  • 29.03.17, 20:33

Ось він, "красавчік"

Стиріла малюночок з якогось маркетінгового сайту, але розібратись у нашому питанні емоційного інтелекту ми зможемо (доречі, вгадайте, на яку  саме частину  б'ють маркетологи, намагаючись всучити нам не дуже потрібні речі? )
І шо ж ми бачимо? Те, що у людини є 3 фізичних частини мозку, кожна з
унікальними функціями і називаються ці частини :

*рептильний мозок
*емоційний (лімбичний)
*церебральний-неокортекс

Найдавніший з усіх рептильний мозок, той що був у всіх тварин, починаючи від перших плазунів, йому більше 100 мільйонів років.Головна його функція-тримати в цілості наше тіло, тому він активується, коли ми відчуваємо страх, і автоматично реагує-боєм, відступленням або завмиранням. Цей мозок корисний для миттєвих реакцій. Його сила та дар-можливість бистро приводити нас в дію 
у відповідь на певний стимул.Наприклад, ми реагуємо на дотик до гарячого предмету, ще не встигнувши нічого усвідомити.
Але буває і так, що цей мозок плутає уявну загрозу та реальну.

Нажаль, можу навести приклад доволі сумний, так реагують на будь-які різки звуки люди, які на собі відчули війну-вони інстиктивно шукають укриття.... Далі буде

Рівні розвитку EQ та ....мозок

  • 24.03.17, 13:52
 


Ну що, зараз будем дивитись на цю драбинку, по котрій кожна людина карабкається по життю.Хтось швидко і якось без зусиль досягає верхівки, а хтось застряг.

1 рівень- це дитинка рочків до 3х.Ще називають напівтваринний рівень.
Характеризується тим, що власні мотиви та дії не усвідомлюються, сприймаються як безумовна реальність, почуття та емоції інших ігноруються. Усвідомлюються лише яскраві емоції, плутається своє з чужим, об єктивне із суб єктивним, не усвідомлюються причини поведінки інших. Пошук комфорту та задоволення.

Якби ми жили десь на острові, без оточуючих нас людей, то скоріше за все нам би й вистачило, правда ж? Але не всім так повезло.І розселило нас по світу божому зграями, і прийшлося нам трішки покумекати та вийти на рівень 2

2 рівень -Власні почуття та мотиви ми  частіше усвідомлюємо, але причини їх нам досі не до кінця відомі та немає бажання в них розбиратися. "Я злюся"-це ми розуміємо, але чого злюся ХЗ, просто так. Як не розуміємо себе, точно так не можемо усвідомити емоції та мотиви інших.

Деякі  люди, навіть у зрілому віці і до кінця життя можуть просидіти на цій жордочці, прекрасно себе почуваючи , включивши непомірне Его, але постійно нариваючись на конфлікти .
Ми конфліктів не хочемо, тому цікавимось що там на рівні 3

3 рівень несе нам усвідомлення і емоцій, і мотивів, і причин, своїх так точно))) А ось про інших ми щось з цього усвідомлюємо, не завжди  розуміючі мотиви їхніх дій, але ілюзія такого розуміння виникає регулярно. Тим не менш, взаєморозуміння настає досить швидко та проблеми вирішуються без видраного волосся чи вибитих зубів...

і лише

4 рівень дає нам свободу вираження своїх почуттів, повне усвідомлення емоцій своїх та чужих, визнання і повагу і межі свого Я та Я іншого.
Як то кажуть "Свобода одного закінчується там, де починається свобода іншого"  Це таке собі утопічне суспільство, до якого всі хочуть прийти та не знають як-"вчиняй з іншим так, як хотів би щоб вчинили з тобою" і т.д. і т.п. Ось розвиваючи в собі і в дітях емоційний інтелект, ми поступово доповземо)))сподіваюся...

А мозок?....мозок прєпаруємо згодом ;)

EQ емоційний інтелект

  • 23.03.17, 17:08
Спробую викласти тут для себе, а може і для когось ще, трохи корисної інформації про інтелект, не розумовий, а емоційний.
Тема дуже захоплююча.Ми звикли більше оцінювати IQ людини, більш того, рівень розумового інтелекту давно має свою шкалу та способи визначення.
А емоційний інтелект досі залишається підводною частиною айсберга, що формує особистість.І,як відомо, частина ця сягає 90 відсотків. Тож питання наразі дуже цікаве.
Є дуже оптимістична причина зануритись "під воду"- якщо багато навичок ми можемо гарно і без затрат надбати лише в певному віці, то емоційний інтелект-це така штука, яку можливо розвивати впродовж всього життя і цей розвиток стане в нагоді в будь-яких життєвих ситуаціях.

Отже...


Тема 1.Рівні розвитку EQ та ....мозок
(Далі буде-стиль Шахрезада детектед)

Единственные дни

  • 21.03.17, 05:52
На протяженьи многих зим
Я помню дни солнцеворота,
И каждый был неповторим
И повторялся вновь без счета.

И целая их череда
Составилась мало-помалу
Тех дней единственных, когда
Нам кажется, что время стало.

Я помню их наперечет:
Зима подходит к середине,
Дороги мокнут, с крыш течет
И солнце греется на льдине.

И любящие, как во сне,
Друг к другу тянутся поспешней,
И на деревьях в вышине
Потеют от тепла скворешни.

И полусонным стрелкам лень
Bорочаться на циферблате,
И дольше века длится день
И не кончаются объятья....


Борис Пастернак


https://youtu.be/vGcfZ7BOfkY
Страницы:
1
2
3
5
предыдущая
следующая