хочу сюда!
 

Карина

37 лет, дева, познакомится с парнем в возрасте 37-55 лет

Як супермаркети підкуплюють нас різними скидками!

Ряди товарів у супермаркеті можуть бути місцем невидимого бою, в якому простодушному пошуку вигідних покупок з боку покупця протистоїть хитрий і продуманий досвід організації продажів супермаркету. супермаркет
супермаркет
Отже, які виверти використовуються в супермаркетах і що ви можете зробити для того, щоб зробити процес покупки більш економним? 1. Товари, розташовані на рівні очей. Не дивно, що на середніх полицях торгових рядів ви виявите дорогі товари, які вважаються найкращими, тому що це самі видні місця. Для того щоб не попастися на цей гачок пошукайте дешевшу заміну на верхніх і нижніх полицях. Можливо, для цього вам доведеться нахилитися або витягнутися вгору, але, швидше за все, ваші зусилля окупляться. 2. Купуйте свіже. Звичайно ж, в супермаркетах будуть намагатися продати спочатку найстаріші овочі та фрукти, щоб вони не залежувалися на полицях. Завжди, де тільки можливо, перевіряйте термін придатності. Найсвіжіші товари шукайте у задніх рядах або під всім іншим товаром. Коли ви купуєте продукти свіжіші, в них менше втраченої ваги, а це означає, що таким чином ви економите гроші. 3. Спокуси біля каси. Маркетингові виверти не закінчені навіть тоді, коли ви їдете до каси. Більшість супермаркетів намагатиметься спокусити вас солодощами, журналами і всілякими батарейками. Поки ви чекаєте своєї черги, подібні товари будуть скрізь потрапляти вам на очі. Якщо ви робите покупки разом з дітьми (виходячи з мого досвіду, це звичайно допускається помилка) і якщо вони ще не примусили вас купити щось, поки ви разом бродили по супермаркету, то тут буде фінальний акорд і вони обов'язково спробують чинити на вас тиск . Звичайно, ці товари виставлені біля каси, щоб змусити вас зробити незаплановані покупки. 4. Ідентичні товари за різною ціною. Супермаркети продумано оцінюють однотипні товари по-різному і розташовують їх у різних частинах магазину. Наприклад, рідко коли можна знайти натуральні продукти поряд з їх ненатуральними аналогами. Чому? Бо так легше буде порівняти різні товари і більшість з нас вибере те, що дешевше. Таким чином, в супермаркеті виходить два цільових ринку, де кожен платить стільки, скільки він готовий заплатити. 5. Складіть список і двічі його перевірте. У супермаркетах необхідні товари розставляються окремо один від одного так, що коли ви йдете по магазину в пошуках необхідного, ви робите більш довгий шлях. А на своєму шляху ви зустрічаєте спокушають вас товари, які підштовхують вас до незапланованих покупок. Склавши список покупок і твердо вирішивши брати в супермаркеті тільки те, що внесено в цей список, ви можете впоратися зі спокусою зробити незаплановані покупки і, таким чином, знизити рівень своїх витрат. Для складання списку потрібен свого роду звичка. Ви повинні навчитися планувати харчування на тиждень (або навіть більше, якщо у вас вийде, адже що чим менше ви ходите в супермаркет, тим краще). Не забувайте перевіряти вміст холодильника, морозилки і кухонних шафок на наявність їстівних запасів і всього того, що може бути застосовано в їжу. Таким чином ви навчитеся не купувати непотрібні нам товари. 6. Другий - безкоштовно. Багато пропозицій типу «якщо ви купите один товар, то другий ви отримаєте безкоштовно» - привабливі. Але, якщо не рахувати тих випадків, коли ви дійсно потребуєте в другому товарі, це помилкова економія. 7. Більш дешеві товари. У маркетингу це називаються «даунбрендінг» - явище, коли для потрібних товарів перебуває дешевша альтернатива. Як було зазначено вище, товари, що знаходяться на середніх полицях - це товари, які вважаються найкращими, а товари, що знаходяться вище і нижче, більш дешеві товари. Зараз супермаркети не виробляють свої фірмові товари самі (на жаль, у них немає своїх фабрик для всього, що вони продають під своєю маркою), тому цілком можливо, що фірмові товари супермаркету і дешевші товари (або товари інших виробників) насправді зроблені одними і тими ж людьми. Можна щотижня брати на пробу дешевшу альтернативу потрібного товару і дивитися чи відповідає вона вашому смаку і вимогам до такого ступеня, до якої відповідає більш дорогий товар. Звичайно, це не завжди спрацьовує, але з часом ви, швидше за все, знайдете товари, які будуть такими ж за якістю, як більш дорогі товари, але вони коштуватимуть дешевше. Ключем до успіху в цій справі є відсутність снобізму, який зазвичай виражається в перевазі брендових товарів. 8. Ці хитрі товари на додачу. І знову - це прийом змусити покупця зробити незаплановану покупку. Звертайте увагу, коли до товару, який ви купуєте, прикріплено ще що-небудь. Наприклад, якщо ви берете пиво, то, можливо, ви виявите прикріплені до нього дуже смачні горішки або чіпси, або, точно так само, купуючи чай або каву ви можете випадково купити разом ними якесь печиво. Ще раз варто підкреслити - у вас повинен бути список і ви повинні весь час звірятися з ним, щоб не робити такі незаплановані покупки! 9. Вітрини, що замикають прохід. Я думаю, що багато з нас сприймають вітрини в кінці проходу як місце, де можна знайти вигідні пропозиції. Якщо тут є щось, що вам потрібно, вам слід подивитися на ціну і переконатися, що це нормальна ціна, але не розраховувати на те, що ціна буде дешевше, ніж зазвичай. Якщо вам це не треба, не робіть покупку. Сподіваюся, що використовуючи деякі з цих зауважень, ви зможете забезпечити собі розумне витрачання коштів в супермаркеті. Взято з цього сайту
4

Комментарии

114.12.11, 18:32

    214.12.11, 18:33

    Стаття явно перекладна і орієнтована на американців
    1. Місце товару на полиці визначається не його ціною, а тим скільки грошей заплатив за це місце виробник. Тому далеко не факт що на рівні очей стоятиме найдорожчий товар
    2. Суперечливо. На полиці з уціненим товаром дуже часто можна купити те саме вдвійчи, а то і втрийчи дешевше.
    3. Ходити з дитиною в супермаркет це взагалі ще той атракціон.
    4. Ні разу такого в наших супермаркетах не зустрічала. Всі товари групуються по категоріям, не залежно від "натуральності". До речі логіка взагалі незрозуміла, якщо я хочу натуральний продукт я його куплю не залежно від ціни.
    5. Список це само собою. Але якщо ходити в один і той же супермаркет постійно то розташування товарів пам"ятатимеш напам"ять

      314.12.11, 18:37Ответ на 2 от tanjuwa

      Я не спорю, но Вы были в супермаркетах сети "АТБ"? Я был повергнуть в шок, когда увидел как там сортируют товар...

        414.12.11, 18:37Ответ на 2 от tanjuwa

        6.Тут якраз нема нічого страшного. Часто користуюсь такими акціями, особливо на товари тривалого зберігання
        7. Приват-лебл супермаркетів це найчастіше дуже неякісні товари. Тому десять разів подумайте і перечитайте склад перш ніж купляти
        8. Якщо "товар на додачу" не змінює ціну то що поганого у тому щоб його взяти?

          Гость: Nika Tiger

          514.12.11, 18:38

          заходим и берем по списочку

            614.12.11, 18:39Ответ на 3 от Renuel

            А що там такого страшного?
            Той АТБ у якому бувала я дуже маленький, тому там один прохід і як не крути ти обходиш весь магазин щоб щось одне купити

              714.12.11, 18:40

              Да, если вы покупаете товар, например 2х1л. сока а в подарок дают еще 0.5. Но по факту, цену то накручивают на эти самые соки... и в итоге получаеться тоже, а может и дороже...

                814.12.11, 18:43

                Это все очень спорно! Но то, сколько ненужной "мелочи" мы покупаем в маркетах, явно показывает что они от нас что то скрывают...

                  914.12.11, 18:44Ответ на 7 от Renuel

                  А що заважає подивитись на ціну 1л соку без акції і прикинути?

                    1014.12.11, 18:46Ответ на 8 от Renuel

                    З цього всього толковою є лише одна порада - про список. Все інше - дуже суперечливо і неоднозначно. Особливо застереження щодо купівлі товарів по акціям. Бо наприклад мені це дозволяє економити до 30%

                      Страницы:
                      1
                      2
                      предыдущая
                      следующая