Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.

Топ учасників

Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

Віра, Надія і Любов

Сьогодні вшановується пам*ять великомучениць Віри, Надії, Любові та їх матері Софії -  трагічне і величне християнське свято. Немає слів, щоб розкрити трагедію матері, на очах якої за вказівкою римського імператора  жорстоко катують і вбивають трьох її доньок з такими обнадійливими і світлими іменами-символами Віри, Надії, Любові.  Саме ж ім*я матері грецьокою означає Мудрість.
А чи було мудрим рішення матері заради своєї віри принести в жертву муки і смерть своїх дітей? В наш сучасний вік скепсису та нігілізму нам важко зрозуміти в повному об*ємі зміст тогочасного вчинку, але те, що пам*ять про нього пройшла крізь віки і тривожить нашу душу і дотепер - означає правдиву вагомість рішення матері Софії не зрікатися віри. Я вважаю, що Софія прийняла важке, але сповнене мудрості рішення: краще загинути з вірою, чим жити в світі брутальностей і безвір*я.
Якби Софія зрадила вірі і зберегла життя своїх дітей, то який би приклад вона їм дала? Що душевна гідність людини ніщо, а заради збереження життя можна вчинити будь-яку підлість? Але чого варте таке життя?
Якщо в душі людини немає нічого світого, немає своїх особистих духовних цінностей - то хіба це людина?
Для мене однією з головних тем життя є тема: а який світ Ми полишимо своїм дітям, онукам, нащадкам? Хіба муки, які терплять наші сучасні діти від екологічного отруєння, токсичного харчування, небезпечного лікування, а далі ще наркоманія та алкоголізм - хіба це не тотожно мукам дітей Софії?
Де наша мудрість, батьки?
Жахи нашого безвір*я перед очима нашими.

2
 Цікавим співпадінням сьогодні є факти відзначення в день вшанування Софії-мудрості та її дітей Віри, Надії і Любові, також і всесвітнього Дня бібліотек - осередків збереження мудрості і духовності, а ще - найсучаснішої системи розвитку мудрості людства - Інтернету.
Сучасні технології перетворюють світ в мегасуспільство із суміші рас, народів, вірувань і безвір*я, розмивання значення Добра і Зла, а за тим втрачають зміст величні символи людського існування: Віри, Надії та Любові.
Тому відзначення свята бібліотеок та Інтернету я вважаю необхідним поєднати з вшануванням мучеництва святої Софії та її доньок Віри, Надії та Любові.
 

Фирташ внедрил украинский язык в Кембриджский университет

uhmylka А говорят олигархи не развивают украинство... 

И шо это на Фирташа нашло? look

http://sd.net.ua/2010/09/29/cambridge_ukrainskiy_yazik.html

В знаменитом британском Кембриджском университете в учебную программу внесены украинский язык и украинская история. Как рассказал профессор Кембриджа Саймон Франклин, финансирование украинского отделения Кембриджа осуществляется из Киева известным украинским олигархом Дмитрием Фирташем. Украинская программа, как особо подчеркивают в Кембридже, призвана способствовать формированию в Великобритании "нового поколения аналитиков и политиков, которые знают и понимают Украину, осознают, что она не является частью российской сферы влияния".  Самыми популярными украинскими писателями среди британских студентов, по словам Финна, являются Василь Стус и Павло Тычина.

Відкритий лист Сашка Положинського до голови СБУ

Шановний Валерію Івановичу!

Нам стало відомо, що на території України, Службу Безпеки якої Ви очолюєте, почастішали випадки вшановування, шляхом встановлення пам’ятників, відкриття музеїв, наіменування вулиць, населених пунктів, навчальних закладів та сільськогосподарських підприємств, проведення тематичних вечорів, урочистих концертів, мітингів та інших масових заходів, шляхом вивчення творів та розповсюдження портретів (в тому числі й через друк на  банкнотах національної валюти), колишнього державного злочинця, націоналіста і ксенофоба, Шевченка Тараса Григоровича.

Так звана творчість вищеозначеного Тараса Григоровича – це суцільний потік ксенофобії, агресивного націоналізму, анархічного мілітарізму та прямих закликів до фізичного знищення українцями представників інших національностей без розбору. При цьому пан Шевченко культивує, а скоріш за все – явно пропагує, використання різних типів холодної зброї. В якості прикладу можемо навести фрагмент одного із його текстів:

За що ж боролись ми з ляхами? За що ж ми різались з ордами? За що скородили списами Московські ребра?? Засівали, І рудою поливали… І шаблями скородили.

Особливо небезпечними, на наш погляд, є твори, в яких автор занадто реалістично і правдиво описує стан сучасної України. Ось один із уривків вірша “Розрита Могила”, в якому цей писака, фарбомаз, цей кар’єрист, вискочка, колишній кріпак, який хитрощами та інтригами потрапив у вищі кола столичної еліти, принижує громадян України зневажливим звертанням “нерозумний сину”:

Нерозумний сину! Подивись тепер на матір, На свою Вкраїну, Що, колишучи, співала Про свою недолю, Що, співаючи, ридала, Виглядала волю…

…Степи мої запродані Жидові, німоті, Сини мої на чужині, На чужій роботі. Дніпро, брат мій, висихає, Мене покидає, І могили мої милі Москаль розриває… Нехай риє, розкопує, Не своє шукає, А тим часом перевертні Нехай підростають Та поможуть москалеві Господарювати, Та з матері полатану Сорочку знімати. Помагайте, недолюдки, Матір катувати.

Як бачимо, автор ніяк не може утриматися ні від ксенофобської риторики, ні від образ на адресу людей, які не словом, а ділом сприяють побудові нової країни на теренах колишньої – архаїчної і безпорадної – України!

Особливу увагу просимо звернути на писання Тараса Григоровича, в яких він, на власному прикладі, не лише заохочує до протиправних дій, спрямованих на революційні зміни в державі та встановлення соціальної справедливості:

Ой виострю товариша, Засуну в халяву Та піду шукати правди І тієї слави…

…Та спитаю в жидовина, В багатого пана, У шляхтича поганого В поганім жупані І у ченця, як трапиться, Нехай не гуляє, А Святе Письмо читає, Людей поучає, Щоб брат брата не різали Та не окрадали, Та в москалі вдовиченка Щоб не оддавали.

але й викладає план розгортання цих масових протиправних дій, вказує на основні джерела соціальної напруги й нестабільності та відверто називає імена зачинщиків:

Задзвонили в усі дзвони По всій Україні; Закричали гайдамаки: «Гине шляхта, гине! Гине шляхта! Погуляєм Та хмару нагрієм!» Зайнялася Смілянщина, Хмара червоніє. А найперша Медведівка Небо нагріває. Горить Сміла, Смілянщина Кров’ю підпливає. Горить Корсунь, горить Канів, Чигирин, Черкаси; Чорним шляхом запалало, І кров полилася Аж у Волинь. По Поліссі Гонта бенкетує, А Залізняк в Смілянщині…

З метою возвеличення націоналістичних ідей та героїзації державних злочинців, підданих анафемі ще за велінням відомого гуманіста і просветителя Петра Першого, добродій Шевченко Т.Г. звертається зі своїми “батьківськими повчаннями”, написаними в дусі кращих зразків гебельсівської пропаганди, до всіх псевдопатріотів України. При цьому тексти явно спрямовані на розпалювання міжнаціональної ворожнечі та людиноненависницьких настроїв, так як під виглядом “патріотичних закликів”, ховають у собі пропаганду і вихваляння націоналізму, колабораціонізму та ксенофобії:

В своїй хаті своя й правда, І сила, і воля. Нема на світі України, Немає другого Дніпра, А ви претеся на чужину Шукати доброго добра, Добра святого. Волі! волі! Братерства братнього! Найшли, Несли, несли з чужого поля І в Україну принесли Великих слов велику силу, Та й більш нічого. Кричите, Що Бог создав вас не на те, Щоб ви неправді поклонились!.. І хилитесь, як і хилились! І знову шкуру дерете З братів незрящих, гречкосіїв, І сонця-правди дозрівать В німецькі землі, не чужії, Претеся знову!..

…Схаменіться! будьте люди, Бо лихо вам буде. Розкуються незабаром Заковані люде, Настане суд, заговорять І Дніпро, і гори! І потече сторіками Кров у синє море Дітей ваших… і не буде Кому помагати. Одцурається брат брата І дитини мати. І дим хмарою заступить Сонце перед вами, І навіки прокленетесь Своїми синами!

Якби ви вчились так, як треба, То й мудрость би була своя. А то залізете на небо: «І ми не ми, і я не я, І все те бачив, і все знаю, Нема ні пекла, ані Раю. Немає й Бога, тілько я! Та куций німець узловатий, А більш нікого!..» — «Добре, брате, Що ж ти такеє?» «Нехай скаже Німець. Ми не знаєм». Отак-то ви навчаєтесь У чужому краю! Німець скаже: «Ви моголи». «Моголи! моголи!» Золотого Тамерлана Онучата голі. Німець скаже: «Ви слав’яне». «Слав’яне! слав’яне!» Славних прадідів великих Правнуки погані!

Так і претесь… І всі мови Слав’янського люду — Всі знаєте. А своєї Дастьбі… Колись будем І по-своєму глаголать, Як німець покаже Та до того й історію Нашу нам розкаже, — Отойді ми заходимось!..

Все розберіть… та й спитайте Тойді себе: що ми?.. Чиї сини? яких батьків? Ким? за що закуті?.. То й побачите, що ось що Ваші славні Брути: Раби, подножки, грязь Москви, Варшавське сміття — ваші пани Ясновельможнії гетьмани.

Правда!.. правда, наїдались. А вам тепер вадить. І на Січі мудрий німець Картопельку садить, А ви її купуєте, Їсте на здоров’я Та славите Запорожжя. А чиєю кров’ю Ота земля напоєна, Що картопля родить, — Вам байдуже. Аби добра Була для городу!

Так от як кров свою лили Батьки за Москву і Варшаву, І вам, синам, передали Свої кайдани, свою славу!

Доборолась Україна До самого краю. Гірше ляха свої діти Її розпинають. Замість пива праведную Кров із ребер точать. Просвітити, кажуть, хочуть Материні очі Современними огнями. Повести за віком, За німцями, недоріку, Сліпую каліку.

Просимо також звернути увагу на блюзнірське заперечення паном Шевченком, цим німецьким наймитом, таким собі козачком – натирачем енгельгардтівських чобіт, найновіших тверджень сучасної української історичної науки. Більше того, “вельмишановний”  Тарас Григорович ще й безпідствно ображає усіх тих, хто ці історичні твердження проголошує, і погрожує цим чесним людям розправою:

«Гайдамаки не воины — Розбойники, воры. Пятно в наший истории…» Брешеш, людоморе! За святую правду-волю Розбойник не стане, Не розкує закований У ваші кайдани Народ темний, не заріже Лукавого сина, Не розіб’є живе серце За свою країну. Ви — розбойники неситі, Голодні ворони. По якому правдивому, Святому закону І землею, всім даною, І сердешним людом Торгуєте? Стережіться ж, Бо лихо вам буде, Тяжке лихо!.. Дуріть Дітей І брата сліпого, Дуріть себе, чужих людей, Та не дуріть Бога. Бо в день радості над вами Розпадеться кара. І повіє огонь новий З Холодного Яру.

Викладені вище тексти зневажають пам’ять числених жертв, які здійснювали злочини проти українського народу впродовж всієї історії його існування.

Враховуючи все, викладене вище, просимо Вас хоча б забезпечити виконання Конституції України.

Захистимо мову!!!

  • 28.09.10, 10:33
Про подiю
Назва:
 ВРЯТУЙ СВОЮ МОВУ!
Тип:
Зустрiч колег
Час та мiсце
Мiсто:
Киев, Украина
Адреса
Початок:
4 жов 2010 о 10:30
Закiнчення:
4 жов 2010 о 13:00

У звязку з намаганнями влади прийняти новий закон "Про мови" потрібно захисти права української мови.

http://vkontakte.ru/event20229935

Всі небайдужі приєднуйтесь!!!

Розкажіть друзям і приведіть їх!!!


50%, 17 голосів

50%, 17 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

На музичному фестивалі під Києвом влаштували побоїще бейсбольним

  • 27.09.10, 10:20
На організаторів фестивалю патріотичної пісні
"Гайдамака.UA" напали невідомі з бейсбольними битами. Міліція хуліганам
не перешкоджалаhttp://tsn.ua/ukrayina/na-muzichnomu-festivali-pid-kiyevom-vlashtuvali-poboyische-beysbolnimi-bitami.html

Схоже, українцям з центральних і східних районів , щоб послухати патріотичні і повстанські  пісні , прийдеться з рідних міст і сіл їхати на Західну Україну. Або починати спротив криміналу, що дорвався до влади. Вибір простий - або слухаєш московську попсу та її українську пародію, або нічого не слухаєш.
Слава Богу, на заході країни такого, я думаю, ніколи не долустять.
http://photo.i.ua/user/1803566/203132/
http://photo.i.ua/user/1803566/212191/5571543/

Так "руССкий", или "руський"?

Газета «Дневник руський» в октябре 1848 г. в статье «Слово о Руси и ее
политическом положении» писала, что Т.Шевченко «сегодня считается
мучеником дела руськой свободы…». И.Вагилевич на страницах этой газеты
называл Т.Шевченко знаменитым поэтом, стихотворения которого «полны
страстного чувства». В этой же газете польский поэт Г.Яблонский
напечатал стихотворение «Мученикам вольности 1847 г.», в котором
воспевал кирилло-мефодиевцев как борцов и мучеников «за свободу, за
вольность братий».

Песнь русофоба - "Великороссы"

«В кровавом болоте московского рабства, а не в суровой славе норманской эпохи стоит колыбель России. Сменив имена и даты, увидим, что политика Ивана III и политика современной московской империи являются не просто похожими, а и тождественными... 
Россия порождена и воспитана в противной и униженной школе монгольского рабства. Сильной она стала лишь потому, что в мастерстве рабства была непревзойденной. Даже и тогда, когда Россия стала независимой, она и далее осталась страной рабов. Петр I соединил политическую хитрость монгольского раба с величием монгольского владетеля, которому Чингисхан завещал покорить мир...
Политика России – неизменна. Русские методы и тактика менялись, и будут меняться, однако главная цель российской политики – покорить мир и править в нем – есть и будет неизменной. «Московский панславизм – всего лишь одна из форм захватничества»
Эти слова принадлежат Карлу Марксу. Классик как всегда прав.

...Сколько миллионов украинцев, белорусов, евреев, молдаван, татар, чувашей, мордвин, латышей, казахов, армян и других стали за последние сотни лет «великороссами»– один Бог знает. Думаю, ворошить этот вопрос не стоит. Пусть каждый живет, кем пожелал то ли сам, то ли его предки. Но мы говорим об истории великороссов, их истоках, о том, откуда есть и пошла «великорусская земля», ее народ. И в этом вопросе, к которому многие годы для критического анализа не допускалась элита народов нерусской национальности, настало время бывшим покоренным народам сообща «отделить семена от плевел», развеять мифы и ложь Российской Империи, насаждавшиеся сотни лет.

Владимир Белинский.

Наткнулся на интересный цикл статей непрофессионального историка, рекомендую.

*Страна Моксель – песнь русофоба – предисловие

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/01/12/pesn/

*Песнь русофоба – «Великороссы», глава первая

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/01/22/rusofoba/

*Песнь русофоба – «Великороссы», глава вторая

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/02/11/pesn/

*Песнь русофоба – «Великороссы», глава третья

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/02/13/pesn/

*Песнь русофоба – «Великороссы», глава четвертая

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/02/15/pesn/

*Песнь русофоба – «Великороссы», глава пятая

http://www.zarusskiy.org/russ/2009/02/16/pesn/


88%, 22 голоси

12%, 3 голоси

0%, 0 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Судно “Святая София” - сплошной миф и тотальная туфта. Часть 1

  • 20.09.10, 02:30

В этой статье я перечисляю разные мифы, растиражированные СМИ, про судно «Святая София». Кроме того, будучи в прошлом морским спасателем и «грузовым» моряком анализирую ситуацию с судном с «морской» точки зрения.

Итак, судно «Святая София». Берём статью в морской газете «Моряк Украины» за основу http://moryakukrainy.livejournal.com/74887.html (эта статья особо ничем не отличается от лавины остальных) и начинаем анализ.

Для удобства разделю мифы «Святой Софии» на:

- общие;

- морские байки;

- туфтёж представителей фонда Ассоль — членов одесской организации «Сильная Украина». 

 

В первой части статьи перечислю наиболее интересные.

Миф №1: ИСКЛЮЧИТЕЛЬНОСТЬ И УНИКАЛЬНОСТЬ СИТУАЦИИ.

Миф №2: ТОНУЩЕЕ СУДНО.

Миф №3: СУДНО НЕОДНОКРАТНО ДАВАЛО SOS, НО НИКТО НЕ ПОМОГ.

Миф №4: ГОЛОД НА СУДНЕ.

Миф №5: ВЫХОД В МОРЕ НА ДЕРЕВЯННОМ БАРКАСЕ В ШТОРМ С ПРОВИЗИЕЙ и погрузка её на судно «Святая София».

[ Читать дальше ]

Вывод:

Вся информация о судне «Святая София» пропитана ЛОЖЬЮ и ПОЛУПРАВДОЙ. Судно НЕ ТОНЕТ, ГОЛОДА там НЕ БЫЛО, приехали фАсолевки на СС в хорошую погоду на деревянном катере, ничего сверхъестественного в ситуации с судном нету.

Вся истерия – это попытки ГЕРОИЗАЦИИ самих себя, точнее, одесской филии «Хила Чухраина» и лжефонда «фАсоль». Всё ими сказанное – ЛОЖЬ.

Продолжение в процессе.

Ссылки в тему:

«Фонд АССОЛЬ - реальная помощь морякам или сборище пустословов-паразитов» - обсуждение на Одесском Форуме (уже 60 листов и 11000 посещений на 20 сентября)

http://forum.od.ua/showthread.php?t=571339

Ассоль - грязный пиар с использованием моряков! С Форума «Ау, мореманы...!!! - сайт Прописного»

http://forum.more.lt/index.php?s=f4c775a5cf9808f4d81c14e54a088c65&showtopic=1539

«Чекисты» и «шпионы»

Многим наверное не понравится, ведь это на первый взгляд как бы в поддержку СБУ, структуры малопопулярной нынче, но с многим здесь трудно не согласиться...

«Чекисты» и «шпионы»:

http://sd.net.ua/2010/09/16/chekisty-i-shpiony.html

Иностранные фонды – единственные структуры в Украине, которые реально занимаются формированием новой политической элиты. Только у них есть база данных на огромное количество перспективной молодежи, из которой могут вырасти будущие руководители Украины

В любом случае – это влияние на политические процессы в Украине и спецслужбы обязаны держать их под контролем