Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.

Топ учасників

Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

ЧФ РФ – квартирант чи окупант?

http://sna.in.ua/?p=2377#more-2377

Останні перемовини і домовленості на рівні договорів між Україною і
Росією яскраво вказують на те, що щонайменше п’ять наступних років ряд
державних інтересів будуть продовжуватися здаватися. Саме
продовжуватися так як лише наївні або люди, у яких коротка пам’ять
можуть вважати, що попередній режим Ющенка повністю захищав національні
інтереси. Ми бачимо лише різний варіативний ряд та різний підхід.
Сучасний режим і попередні режими є лиш різновидами того ж самого із
різницею у тому, що Янукович антинаціональний політик відверто, а ряд
інших приховано (приміром Тимошенко). Що краще відвертий ворог чи
прихований – питання, що виходить за межі цієї статті.
Дехто заявляв, що Янукович такий сякий державник. І справді вони багато
в чому праві. Будь-хто, хто стане на чолі держави стає державником,
тому що держава в його руках. Не хочеться втрачати те, чим уже
володієш. Саме тому не буде вводиться друга державна мова (хоча існують
і інші причини) щоб не розкачувати корабель на якому пливуть. Але
водночас чисте державництво водночас і є мінусом Януковича. Якщо для
націоналістів держава та державність є політично оформленим народним
організмом і віддача певних інтересів іноземним державам рівноцінно
передачі людиною якогось свого органу сторонній особі за плату, що є
неприпустимо для здоров’я людини, то Янукович разом із своїми
олігархами розглядає державу як сухий механізм, у тому числі для
заробляння грошей. Ніби як мати квартиру і здавати в оренду одну
кімнату. За квартирантами спостерігаєш, намагаєшся робити все щоб вони
поводилися більш менш чемно, але сама суть перебування тут їх не
змінюється. Такими квартирантами в Україні є Чорноморський Флот
Російської Федерації.
Переговори між Януковичем і Медведевим перманентно ще до зустрічі йшли довго. Квартирант довго хотів взяти в оренду українські газові сховища,
але це означало б довготривале катастрофічне збільшення залежності
України від РФ. Україна на довго перестала б бути самостійним гравцем
на газовому ринку в Європі.
Тому все таки вони дійшли висновків, що ЧФ РФ ще постоїть у Криму.
Логіка проста «населення вже звикло, що ЧФ РФ знаходиться у Криму». Те,
що це фактично окупаційні війська, державні чинуші не подумали (вірніше
закрили на це очі). ЧФ РФ – металобрухт. Принаймні через кілька років
повністю на нього перетвориться. Росія вже самостійно не може будувати
кораблі, а закуповує їх в інших країнах і
переважно для Балтійського Флоту. Суть перебування ЧФ РФ у Криму суто
політична. Як для власного населення, мріючого відродити совєти, так і
для проросійськи налаштованих внутрішніх ворогів України.
Тут не варто обмежуватися лише цими висновками. В обмін на цю умову
Україна нібито отримає дешевий газ. Багато хто піддає сумніву цей факт,
Але якщо врахувати все таки його як правдивий, то що це означає?
Україна по вуха у боргах перед МВФ. Однією із умов надання нових
кредитів є збільшення комунальних послуг для населення. Це буде
страшено не популярний крок для населення, навіть у так званих
«регіонах, що традиційно голосують за ПР». А так як ліберали із ПР
мислять категоріями електорату і намаганням залишитися господарем у
державі, то для них не складає ніяких проблем продовжити перебування
флоту іноземної держави в Україні. Більше того, вони можуть це видавати
як боротьбу за національні інтереси, хоча ніяких націнтересів у
перебуванні окупантів у власній державі немає. Слід очікувати, що на
цьому режим Януковича не зупиниться.

За що люблю я Україну?

  • 22.04.10, 21:45

              
                            
                            *        *         *

 

За що люблю я Україну?

За степ, смерічку край села,

За мову рідну, теплу й щиру,

Яка була й буде жива.

 

За те, що в ній душа народу,

І думка вільна повсякчас.

За те, що в ній лунає правда,

Яка роки єднає нас.

 

Документальні фільми про війну 1941 - 1945 років

1. Війна: український рахунок Серії 1-9
2. Ціна перемоги Серії 1-5
заходьте і скачуйте в кого як вийде
http://www.ex.ua/user/rjasne

13%, 2 голоси

87%, 13 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Севастополь сдала Тимошенко

 Мелкие бесы из "теневого Кабмина" Юлии Тимошенко не один год уничтожали основы энергетической безопасности Украины, лишая ее альтернативного среднеазиатского газа и партнерства с другими транзитерами. На этом поприще неплохо отличились два ее нынешних "вице-премьера"... Но главный вклад сделала сама "Тигрюля".

В совокупности с прочими экономическими достижениями правительства Тимошенко, которые остались после нее в наследство Януковичу, стоимость энергоносителей поставила Украину на грань катастрофы. И без того дышащая на ладан экономика оказалась на грани вполне реальной смерти. Фактически, Севастополь сдала Тимошенко в 2009 году, Януковичу в Харькове осталось только совершить последние формальности

Украинцы желают знать – как так получилось, что Украина должна платить за газ чуть ли не самую высокую цену в Европе? Почему Тимошенко подписала этот убийственный для нашей экономики договор? Как оказалось, что базовая цена на газ для Украины составляет $450 за тыс. кубометров? Если вычесть из общей цены затраты на транспортировку газа до российско-украинской границы, то получалось, что Киев должен платить за голубое топливо дороже чем Германия. Полный текст:

http://sd.net.ua/2010/04/22/sevastopol_sdalatymoshenko.html

"Українська влада поводить себе як окупаційна" - Кириленко

  • 21.04.10, 19:24
Ціна за дешевий російський газ ЧФ - це нереальна ціна
21.04.2010 18:22

В угоді по базування ЧФ у Криму є багато спільного з національними інтересами Росії, але аж ніяк із національними інтересами України.

Про це у коментарі Gazeta.ua сказав народний депутат від НУ-НС і лідер партії “За Україну!” В'ячеслав Кириленко.

“Там багато спільного з російськими інтересами, але мене насамперед цікавить позиція президента України, а не президента Росії. Якщо тепер тут маємо намісника російського президента, то тоді це інша справа. Тоді має реагувати вже український народ, бо змішувати до купи питання суверенітету і питання ціни на газ - це або свідомо виявляти необізнаність, або свідомо працювати проти національних інтересів України”, - вважає Кириленко.

Читати повністю

Марганец - события в роддоме или как сделать из дитя инвалида

  • 21.04.10, 14:28
"Я житель провинциального городка Марганец, Днепропетровской области Украины с населением в 60 тыс.14.04.2010 моя супруга рожала в местном роддоме. Я участвовал в процессе. Роды прошли успешно, без всяких осложнений. Первый час ребёнок пролежал на матери, пока не пришла медсестра и сообщила, что ей ребёнка нужно забрать. Я попросил детально описать для каких целей. Она объяснила, что в детскую комнату чтобы взвесить, измерить и запеленать. Я уловить в её голосе нотку волнения и заподозрил, что-то не то, и незаметно последовал следом за ней. В конце коридора упёрся в дверь с надписью посторонним вход строго воспрещён, но так как было шесть утра и никого негде не было я по-тихому зашел туда с промежутком в пять - десять секунд после медсестры. В детской комнате была стеклянная дверь и мне представилась картина: одна медсестра разматывает одеяло в котором был ребёнок ,а другая стоит рядом со шприцом наготове. Я ворвался в комнату с протестом по поводу укола. На что одна медсестра тут же принялась меня выталкивать со словами что мне здесь не место ,а другая на моих глазах делает укол ребёнку и спокойным голосом сообщает что это обязательный укол для всех новорожденных и она действует согласно протокола. [ Читать дальше ]

Ставлення українців до праці: прислів'я, приказки.

                                                                 Ольга Максименко

Любов і дбайливе ставлення до землі були завжди властиві українському народу. Праця на землі сприймалася ними як творча, як така, що потребує кваліфікації і багатого досвіду в пізнанні законів природи. Мудрість віків утілилася в календарі хлібороба, складеному на основі уважного і дбайливого ставлення до природи, спостережливості, а також у силі-силенній народних прикмет, що стали невід’ємною частиною культури землеробства наших пращурів, однак, на жаль, багато в чому втрачені сьогодні нами. У ставленні до Матінки-Землі виявлялися також особлива емоційність і глибока релігійність українців. Так, в українських колядках сам Господь оре ниву й сіє хліб. Відчуттям Божої повсюдності характеризується весь народний світогляд:
“Бог не родить і земля не дає”
“Людина ворожить, а Бог робить”
" Усі під Богом ходимо”




Ставлення до праці та її результатів, як одна з виразних рис української ментальності, знайшло своє відображення в прислів’ях і приказках. Народна мудрість наголошує на людинотвірній функції праці, її необхідності і самоцінності для формування людської особистості:

Птиця створена для літання, а людина – для праці;
Сталь гартується в огні, а людина – в труді;
Чесний чоловік не може без труда;
Праця чоловіка годує, а лінь марнує.


Утверджується висока моральна цінність будь-якого виду чесної праці людини, засуджується нечесно нажите:

Якщо добре працювати, скрізь успіхи будеш мати.
Чесно робити – весь вік багатіти.
Трудова копійка годує довіку.
Нажите махом піде прахом.
Краще своє латане, ніж чуже хапане.

Водночас підкреслюється невідповідність праці та її результатів:

Шилом моря не нагрієш – від тяжкої роботи не розбагатієш.
Роби, роби, а їсти нема що.
Та допіру робота: ціле життя роби, а на старість милостиньку проси.


Сприйняття праці в різних її іпостасях – і як тягаря, і як джерела засобів існування, і як процесу пізнання, набуття досвіду – втілилося у прислів’ї: “Робота мучить, кормить і учить”.
Українці завжди підмічали різну мотивацію до праці – як ціннісно-смислову, так і матеріально-прагматичну:

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота.
Без охоти нема роботи.

Тирлю-тирлю коло плота: яка зарплата, так й робота.

Лінощі ж пов’язували з недостатньою винагородою за працю або з роботою не на себе:

Там ся ліниво працює, де пожитку не чує.
Панської роботи не переробиш.


Крім того, лінощам було присвячено чимало влучних, не без почуття гумору сказаних приказок і прислів’їв:

Без роботи ще ніхто не вмер, хіба без хліба.
Їсти дай, випити дай, а про роботу не питай.
Робить як мокре горить.
Робить так, аби збутися.


Народна мудрість відобразила ще одну грань української ментальності – відчуття господаря, який передусім покладається на власні сили:

Чужими руками тільки жар загрібати.
Як дбаєш, так і маєш.
Щоб лиха не знати, треба своїм плугом на своїй ниві орати.


Що стосується ставлення до підприємництва й торгівлі (яке в наш час є досить актуальним), то історично пов’язані із землею українці-хлібороби не виявляли великого бажання до цього виду діяльності. А ставлення їх до перекупників було доволі негативним:

Крамар – як комар: де сяде, там і п’є.
Сякий-такий торгаш, та все їсть калач, а хлібороб хліб робить –
 і хліба вволю не їсть.


Досить характерним було ставлення українців до права й закону. З одного боку, українці, одвічно прагнули до справедливості, бажали, щоб усе було “за законом”. А з іншого – розуміли величезну різницю між бажаним і реальним, зокрема, верховенство грошей над правом:

Не все так робиться, як у параграфі написано.
В суді правди не шукають.
Де гроші судять, там право в куті.
Не підмажеш – не поїдеш / Хто маже, той їде.

Віктор СУВОРОВ: про мавзолей, Бандеру та Сталіна…


З задоволенням прочитав цю досить змістовну розмову ---

За Гітлера в Україні голоду і людоїдства не було, а за кремлівської владі вони була... Їде переможець війни на парад в німецькому мерседесі, і в нього георгіївська стрічка тріпочеться... Самогубство Фадєєва пов`язане з появою Олега Кошового...

І на додаток любителям творчості В.Суворова таке от посиланнячко >>>

Путін хоче за дешевий газ контрольний пакет авіабудування Україн

  • 20.04.10, 23:31

Просто капець!!! Обамі - уран, Путіну - літаки. таке враження, що тільки й думають, кому б, пардон, віддатися

Сергій Лещенко, УП _ Вівторок, 20 квітня 2010, 17:23

Росія прагне отримати понад 50% авіаційної галузі України - в обмін на зниження ціни на газ, зафіксованої "переможним контрактом" Юлії Тимошенко.  Про апетити Москви ідеться у проекті договору, наданого російською стороною на опрацювання до Києва, який потрапив у розпорядження "Української правди". 12 квітня Володимир Путін лише півгодини присвятив зустрічі з Миколою Азаровим, яка відбулася в московському аеропорту "Внуково". Путін летів до Смоленська, де впав літак з польським президентом, і по дорозі погодився переговорити з Азаровим. Після цього російський прем'єр повідомив, що українська сторона "зробила досить цікаві пропозиції", але не став удаватися в подробиці. Серед іншого пакет включає і спільну роботу в галузі авіації. До "Української правди" потрапив російський варіант проекту Угоди між урядами РФ та України про співпрацю в сфері авіабудування. Договір має бути підписано уповноваженими особами урядів двох країн. За проектом, держави беруть на себе зобов'язання "сприяти інтеграції" російської "Об'єднаної авіабудівної корпорації" та Авіабудівного концерну "Антонов". Фактично ж мова іде про договір прямої дії, оскільки російська корпорація на 89,04% належить державі, а український концерн - повністю в державній власності. За баченням з Москви, авіапідприємства мають об'єднуватися не шляхом створення нового рівноправного суб'єкта, а через поглинання росіянами українських активів.  Так, Росія наполягає, щоб "Антонов" передав їм в статутний капітал свій контрольний пакет. "Сторони домовилися, що з метою інтеграції (...) Українська Сторона бере участь у статутному капіталі ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" шляхом внесення 50% плюс одна акція Державного авіабудівного Концерну "Антонов" у порядку оплати додатково емітованих акцій ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація", - сказано в проекті угоди, підготовленому росіянами. Передбачається, що для цього буде проведена "незалежна оцінка ринкової вартості" акцій ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" і концерну "Антонов".  Очевидно, що тільки після цього буде визначено, яку частку в російській корпорації отримає "Антонов" - тому що в проекті угоди про це не сказано. Саме такий спосіб поглинання "Об'єднана авіабудівна корпорація" застосовувала на російському ринку - підприємства передавали їм свої пакети, за що отримували незначну частку в "Об'єднаній авіабудівній корпорації". До складу Державного концерну "Антонов" входять не тільки АНТК імені Антонова, але і Харківське державне авіабудівне підприємство, Київський авіазавод "Авіант" і Державне підприємство "Завод 410 цивільної авіації".  Сьогодні концерн "Антонов" очолює Дмитро Ківа, призначений ще урядом Юлії Тимошенко. Він - генеральний конструктор АНТК імені Антонова. Росіяни виписали в своєму проекті, що рішення, необхідні для вливання "Антонова" у російську корпорацію, слід ухвалити не пізніше 1 серпня 2010 року. А знижка на газ уряду Азарова потрібна вже сьогодні - щоб зверстати бюджет і подати запит на гроші МВФ. За проектом угоди про співпрацю в авіабудуванні, вона набуде сили через 15 днів з дати останнього письмового повідомлення про виконання сторонами внутрішньодержавних процедур. Одна з умов росіян - українці мають гарантувати обрання громадянина Росії керівником наглядової ради Державного авіабудівного концерну "Антонов". За це росіяни готові забезпечити обрання українців до Ради директорів ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація". Про те, наскільки голос представників України буде почутий, може свідчити склад цього органу. До Ради директорів ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" сьогодні входять 14 осіб включно з російським віце-прем'єром Сергієм Івановим, міністром транспорту, заступниками міністрів економіки і промисловості, керівниками "Внешэкономбанку" і "Внешторгбанку" тощо. Також росіяни, за їхнім проектом угоди, великодушно залишають за українцями право призначення керівника виконавчого органу концерну "Антонов". Передбачається, що українське Міністерство промислової політики має укласти окрему угоду з Федеральним агентством з управлення федеральним майном, де буде прописано умови, на яких росіяни розпоряджатимуться акціями концерну "Антонов". Проект угоди передбачає спільне виробництво концерном "Антонов" і ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" літаків Ан, спільну розробку нових літаків та спільну маркетингову політику на внутрішніх та світових ринках. У самому концерні "Антонов" вбачають проблему на шляху реалізації домовленостей у спосіб, запропонований росіянами - шляхом входження 50% плюс 1 акцій до російської корпорації. "Концерн "Антонов" не є акціонерним товариством", - сказали "Українській правді" у прес-службі "Антонова". "А загалом переговори про обмін акціями на міжурядовому рівні відбувалися ще при Тимошенко", - також зазначили на підприємстві. Міністерство промислової політики не стало обговорювати редакцію угоди, підготовлену росіянами. "Якщо це проект, то як його коментувати? Будуть ухвалені рішення - тоді коментуватимемо", - сказали "Українській правді" в прес-службі міністерства. Очікується, що міністр промислової політики Колесніков супроводжуватиме Януковича у Харкові, де в середу той зустрічатиметься з російським президентом Медведєвим.  Янукович і Медведєв відвідають Харківський авіазавод, який входить до поки що українського державного концерну "Антонов". Чи будуть при цьому підписуватися якісь документи - наразі невідомо.

http://www.pravda.com.ua/articles/2010/04/20/4948451/

  Российский Проект (ОАО «ОАК») Соглашение между Правительством Российской Федерации и Кабинетом Министров Украины о сотрудничестве в области авиастроения и интеграции российского открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Концерна «Антонов» Правительство Российской Федерации и Кабинет Министров Украины, именуемые в дальнейшем Сторонами, принимая во внимание, что основными собственниками российского акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Государственного авиастроительного концерна «Антонов» являются соответственно Российская Федерация и Республика Украина, учитывая наличие традиционных производственных взаимосвязей между российскими и украинскими организациями авиационной промышленности, выражая взаимную заинтересованность в дальнейшем развитии сотрудничества по реализации существующих, и перспективных проектов создания авиационной техники,  согласились о нижеследующем: Стороны определяют следующие основные направления сотрудничества: расширение совместного производства и поставок в эксплуатацию самолета Ан-148 и его модификаций; производство самолетов семейства Ан-124 и самолетов семейства Ан-140 в соответствии с программой открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов». По проекту самолета Ан-70 Стороны руководствуются положениями Протокола о внесении изменений в Соглашение между Правительством Российской Федерации и Правительством Украины о дальнейшем сотрудничестве в обеспечении создания, совместного серийного производства и поставок в эксплуатацию оперативно-тактического военно-транспортного самолета Ан-70 и транспортного самолета Ан-70Т с двигателями Д-27 от 24 июня 1993 года, подписанного 18 августа 2009 года; участие Государственного авиастроительного концерна «Антонов» в совместных с открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» проектах по разработке и производстве других типов пассажирских и транспортных самолетов, а также их комплектующих; разработка и проведение совместной маркетинговой политики, как на рынках Сторон, так и на мировом рынке для выработки согласованных действий; Статья 1 Стороны содействуют интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Государственного авиастроительного концерна «Антонов» и настоящим соглашением определяют способ такой интеграции и основные направления сотрудничества в области разработки, производства, модернизации, ремонта, обслуживания и утилизации существующих и перспективных типов авиационной техники. Статья 2 Стороны договорились, что в целях интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов» Украинская Сторона участвует в уставном капитале открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» путем внесения пятидесяти процентов плюс одна акция обыкновенных (голосующих) акций Государственного авиастроительного Концерна «Антонов» в порядке оплаты дополнительного эмитируемых обыкновенных (голосующих) акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация». Для этих целей проводится независимая оценка рыночной стоимости акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов», Статья 3 Размещение дополнительных акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и их размещение в собственность Республики Украина осуществляется в соответствия с законодательством Российской Федерации. Передача открытому акционерному обществу «Объединенная авиастроительная корпорация» прав собственности на акции Государственного авиастроительного концерна «Антонов» осуществляется в соответствии с законодательством Республики Украина.   Стороны принимают меры к тому, чтобы решения, необходимые для интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов», были приняты не позднее 1 августа 2010 года. Статья 4 Регулирование деятельности Государственного авиастроительного концерна «Антонов» осуществляется в соответствии с законодательством Республики Украина. Участие Республики Украина в деятельности открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» осуществляется в соответствии с законодательством Российской Федерации. Российская сторона инициирует принятие необходимых решений и реализует другие меры, обеспечивающие избрание представителей Республики Украина в Совет директоров открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация». Министерство промышленной политики Украины заключит с Федеральным агентством по управлению федеральным имуществом и открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» на экономически обоснованных и взаимовыгодных условиях соглашение об участии открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» в управлении Государственным авиастроительным концерном «Антонов», которое помимо других вопросов будет Предусматривать следующее: избрание руководителя наблюдательного совета Государственного авиастроительного концерна «Антонов» из числа граждан Российской Федерации; избрание руководителя исполнительного органа Государственного авиастроительного концерна «Антонов» из числа граждан Республики Украина; условия распоряжения акциями Государственного авиастроительного концерна «Антонов», находящимися в собственности открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация», включая необходимость согласования такого распоряжения с Украинской Стороной. Статья 5 разработка согласованной продуктовой стратегии с учетом интересов обоих Сторон; объединение усилий в создании совместных перспективных образцов авиационной техники; создание единых центров в рамках совместных программ по: - закупкам покупных комплектующих изделий и материалов производства Сторон для общей партии заказанных самолетов украинскому и российскому производителям; - продаже самолетов; - послепродажной поддержке самолетов. Статья 6 Российская сторона принимает необходимые меры по обеспечению предоставления для самолетов, указанных в Статье 5 настоящего соглашения, и их комплектующих, производимых Государственным авиастроительным концерном «Антонов» режима, применяемого к самолетам и их комплектующим, производимым в Российской Федерации. Украинская сторона принимает необходимые меры по обеспечению предоставления для самолетов, указанных в Статье 5 настоящего соглашения, и их комплектующих, производимых открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» режима, применяемого к самолетам и их комплектующим, производимым в Республике Украина. Статья 7 Координацию действий по реализации настоящего Соглашения осуществляют уполномоченные органы Сторон: от Российской Стороны - Министерство промышленности и торговли Российской Федерация; от Украинской Стороны - Министерство промышленной политики Украины. Статья 8 Для реализаций настоящего Соглашения Стороны осуществляют меры по принятию необходимых нормативных актов. Статья 9 При реализации настоящего соглашения каждая из сторон обеспечивает: соблюдение режима конфиденциальности в отношении конфиденциальной информации, предоставленной другой Стороной; использование предоставленной другой Стороной конфиденциальной информации таким образом, чтобы это не наносило ущерба интересам представившей ее Стороны. Мобилизационные мероприятия и задания, предназначенные для открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация», осуществляются в соответствии с законодательством Российской Федерации, и для Концерна «Антонов» - в соответствии с законодательством Республики Украина. Статья 10 Споры и разногласия, которые могут возникнуть между Сторонами в связи с толкованием и применением положений настоящего соглашения, разрешаются Сторонами путем консультаций и переговоров. Статья 11 По взаимному согласию сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения, которые оформляются отдельным протоколом. Статья 12 Настоящее Соглашение вступает в силу через пятнадцать дней с даты получения последнего письменного уведомления о выполнении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу. Настоящее Соглашение действует до момента согласованного решения сторон. Совершено в городе ___________ « » ________2010 года в двух экземплярах на русском и украинском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу. За Правительство За Правительство Российской Федерации Республики Украина