хочу сюди!
 

Наталия

50 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 35-55 років

Пошук

Стрічка заміток за місяць

Честь і хвала Державній службі з питань праці

Нещодавно, шановне товариство звернувся до Державної служби з питань праці. На мою думку, поки ЗСУ захищає країну, цивільні повинні будувати таку країну, яку хочеться захищати. Сам наразі перебуваю у добровольчому формуванні. Звернувся з питань торішньої давнини. В свою чергу опрацьовував моє звернення, колишній житель Мелітополя, яку в силу наявності в Держпраці бронювання, влаштувався туди,  робота прийшлася по душі. Звісно ж його місто будуть відбивати інші. Тільки не він, бо йому потрібно сидіти в Держпраці.

                А ось далі про людяність і розуміння, а також про те взагалі навіщо такі інституції. Працівник Держпраці дзвонить до мого роботодавця і пропонує мене звільнити, ну щоб я не писав. Не заважав гаяти час та нудьгувати на роботі.

                Ось і увесь державний механізм на прикладі однієї служби. Людина нікому не потрібна, та ніхто її не почує. Як казав мій знайомий адвокат «Якщо у вас немає грошей і зв’язків вас не почують» І так виникає думка, що держава завжди буде на стороні сильного, а не правого.

                Чи не так Андрій Жорняк!?

Українська книгозбірня ч.34

Борис Гринченко "Хата" (1886 р.)

"...- Іменно так, як оце ви кажете: хиба я знала, хиба я відала, де і як він позичав? А хата моя, з батька, з діда, з прадіда моя!
- Ти вже мовчи, коли тебе не питають! - гримнув на неї писар. - Якове Івановичу! Петро Васильовичу! Григоріє Семеновичу! - вдався він до сусідів. - Ось слухайте, шо я казатиму! Вона каже: Новаків хата. Добре! Адже вона пішла заміж за Шоломія, Шоломієвою жінкою стала?
- Так.
- А в законі ізображено,  -ось у законі, - казав писар, стукаючи рукою во "Своду", - ізображено, що жона єсть, то-єсть сказати, рабиня мужа, і що все, що її було, те його стало, єдина бо плоть і дух єдиний, а потому і добро все єдине, для обох єдине повинно бути. І понеже муж єсть хазяін і голова дому і єдиний властитель, то тепер уже виходить, що коли ця жінка за Шоломія пішла заміж, то не її вже хата, а Шоломієва, чоловікова стала...
 - То чоловіка ж мого нема..., - почала була жінка, але писар грізно на неї глянув і казав далі:
- Хата чоловікова стала. І як чоловік помер, то жінка, стало мабуть, тільки володіє чоловіковим добром і того ради усі, які єсть, довги й позачки і претензії всякі - з цього добра повинні зиськуватися і правитися. От який закон! - додав писар, утираючи хусткою спітнілого від довгої промови лоба.".

Почему Мир не говорит с россией на их бандитском языке?

  • 27.05.25, 00:49
Почему Мир и мы в том числе не говорим с россиянами когда приходится говорить на понятном им языке - на бандитском?
.
Человеческого языка россияне не понимают. Между собой общаются на бандитском языке. Перемешанном блатной феней и понятиями. Это из жизнь.
Поэтому россияне понимают только бандитский.
.
Президент россии, Министр иностранных дел россии, его секретарь, представители россии в ООН постоянно выражаются с использованием блатной зековской лексики. Яркие примеры. Остальные россияне ВСЕ ТОЖЕ Так разговаривают. Так у них принято, это есстественно.
.
- Почему Мы не говорим в их сторону этим стилем?? Бандитским. Ведь они только так понимают.
Почему мы интеллигентничаем?
Почему США и Европа говорит россии культурные слова??
.

Ієрей, капелан Ростислав Семенчук

Мене неймовірно вразив контраст між його юним віком та мудрістю – Олег Володарський

«Міська культура у нас не розвинулась, сільська деградувала. Коли йдеться про міську культуру, то її формує наявність активної міської громади, яка дбає про привабливість і добробут міста і захищає права його мешканців. Натомість васальна залежність від централізованої влади гальмує, якщо взагалі не унеможливлює щось подібне. 


Сільська культура занепала внаслідок тривалого відчуження від землі й відсутності повноцінної сільської еліти – священика, вчителів, добрих господарів. Не можна назвати елітою священика, який думає про те, як більше зібрати на церкву і перетворити її на цілорічну різдвяну ялинку, а заодно забезпечити себе й своїх дітей коштом тих самих парафіян. Вчителів, які не бажають самі навчатися. Добрих господарів, які їздять на заробітки, щоб вибудувати собі триповерхові палаци й купити дітям дипломи. Не кажучи вже про війта, який наживається на посаді, і не ним керує громада, а він крутить нею як циган сонцем. Ці люди непогані, просто вони підкоряються Системі».

                                                                                                                         Джерело: https://zaxid.net/entropiya_osviti_n1274380

 

Капелан, настоятель Храму Святителя Миколая (с. Добринівці Чернівецької області) Ієрей Ростислав Семенчук

Вже декілька місяців минуло після мого знайомства з отцем Ростиславом. І взявшись сьогодні за написання статті, я із задоволенням згадую цього капелана, священика, вчителя української школи і неймовірно світлу та спокійну людину.

Отець Ростислав – Людина з Богом в душі. З Україною в серці. І з неймовірно люблячим ставленням до всього, що пов’язано з нашою Нацією.

В церкві Святої Преподобної Параскеви Сербської, в центрі такого ласкавого та затишного міста Чернівці ми знімали «Сповіді» із буковинськими капеланами. Першим з них був Ростислав Семенчук.

Мене неймовірно вразив контраст між юним віком отця Ростислава та мудрістю й усвідомленістю. Він не просто вчитель, а справжній наставник для юних українців.

Шкільний вчитель і священик. Протягом сотень років саме ці дві ланки відіграють надважливу роль у збереженні українства. І сьогодні люди цих, навіть не лише професій, а покликань, продовжують бути тими стовпами, на яких тримається наше суспільство. Та в цій людині я не відчув ані зайвої легкості чи невимушеності, ані тягаря та втоми від згадки про маленьких українців, котрих він навчає.

Отець Ростислав спокійно та виважено підходить до процесу навчання, прагнучи зрозуміти кожного із своїх учнів, намагаючись достукатися до їхніх душ. Він навчає дітей любити Україну і, водночас, сам все глибше закохується у Батьківщину. Такий він, світ Божий. Світ любові та розуміння. Світ тиші та молитви.

 

Та коли на нашу землю прийшла війна, він, не вагаючись, полишив усе і поїхав на фронт. Він повіз першооснову – Слово Боже туди, де воно було найпотрібніше. Слово, котрим можна молити, благословляти, наставляти та підтримувати. Слово, котре життєво необхідне кожному з нас.

Особливо в ті миті, коли душу краять біль, сумніви та розчарування, а ти не маєш навіть мирного неба над головою, до якого можна підвести очі. Саме в такі хвилини нам найпотрібніший той мир в душі, котрий дарує Слово Боже, щира молитва та розмова зі священиком рідної Матінки-Церкви.

Кожен з нас, українців, довіку буде вдячний нашим воїнам, котрі бережуть нашу землю від зовнішнього ворога на фронті, і священикам та капеланам, котрі бережуть наші душі від темряви зневір’я та ненависті, в котру прагнуть занурити Націю поплічники ворога в тилу.

Молитва за Україну

Господи Ісусе Христе Боже наш, ми згрішили перед Тобою, і праведним Твоїм судом через неправди і беззаконня наші втратили мир і злагоду в Україні нашій. Ти, Господи, бачиш протистояння між владою і народом, Ти бачиш, як злі сили розпалюють ворожнечу і ненависть між людьми, Ти бачиш непримиренність між протидіючими силами. Неправда породила в нас насилля, страждання невинних людей і кров. Ти ж, милостивий Господь, що не до кінця гніваєшся, дивлячись на наші вікові великі страждання, голодомор, гоніння на Церкву, заслання і катування, а ще більше – на велике терпіння нашого народу, бо ми і в стражданнях, і в неволі не втрачали віру в Тебе, єдиного істинного Бога – Ти змилувався над нами і дарував нам свободу і державу. Дякуємо тобі за милосердя Твоє, і припадаючи знову дякуємо за Твою безмежну любов. Ми хоч і грішимо перед Тобою, але ж і Тобі єдиному служимо.

Зглянься на нас, Чоловіколюбний Господи, і не карай нас гнівом Твоїм за наші провини вільні і не вільні, за наше протистояння і нерозумність, за нашу непримиренність, гордість і нетерпеливість один до одного, за наше небажання знаходити порозуміння. Але Ти, Боже наш, бачиш і навернення до тебе народу нашого, його віру і жертовність. Господи Ісусе Христе, Ти сказав: «Без мене не можете робити нічого». Допоможи нам знайти примирення між протидіючими силами. Пошли в наші серця любов один до одного, мир і злагоду, – благає Тебе Церква Твоя.

Владико Многомилостивий, охорони нашу державу від тих, хто зазіхає на її незалежність і хоче розділити її. Господи, збережи нашу Українську державу, як Ти завжди оберігав християнські держави. Господи Боже, Ти керуєш народами і кожною людиною, ти даєш владу і відбираєш її, надихни нашу владу, щоб вона служила тим, хто обрав її, а не своїм інтересам, або невеликій частині суспільства. Навчи людей, особливо тих, що називають себе християнами, не продавати свою совість ні дешево, ні дорого, бо вона буде потрібна їм у житті. Господи, Спасителю наш, дай мудрість нашим народним депутатам, щоби вони приймали справедливі закони на благо народу і кожної людини, і не чинили неправди.

Господи Боже наш, Ти є суддя праведний, пошли суддям нашим благодатну допомогу і пробуди їхню совість, щоби вони не дивились на обличчя, на посади і на гроші, а чинили справедливий суд, щоби люди остаточно не втратили надію на правдивих суддів. Нагадай їм, Господи, що скоро і вони стануть перед Тобою на Твій суд. Господи, напоум наших правоохоронців не застосовувати зброю проти свого народу, проти своїх батьків і матерів, братів і сестер. Навчи також нерозумних людей не спокушувати правоохоронців на насилля.

Господи, Боже наш, сьогодні Україна переживає тяжке випробування. Це наслідок наших гріхів і беззаконь. Не карай нас надмірно, але зглянься на наші немочі, прости нам провини наші і допоможи нам знайти примирення і справедливість, захисти нас від видимих і невидимих ворогів наших, які хочуть поневолити нас, і помилуй народ наш, як Ти помилував ніневітян заради їх покаяння. Бо Твоє є милувати і спасати нас, Боже наш, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духу, нині і повсякчас і навіки віків. Амінь.

Авторська програма Олега Володарського «СПОВІДЬ». Герой програми Капелан, настоятель Храму Святителя Миколая (с. Добринівці Чернівецької обл.) ієрей Ростислав Семенчук

https://youtu.be/L3986yi8mPU


Басилашвілі


Радянський союз зробив жахливу справу: схоже, за час своєї історії він винищив майже всіх, хто міг би сприйняти свободу. Останній сплеск опору - Новочеркаський бунт при Хрущові. Коли потім з'явився шанс на свободу, скористатися ним було вже нікому. Воля до свободи залишилася в Україні, в Прибалтиці, в Грузії. Але не у нас, не у росіян. У нас якість населення зведена нижче плінтуса. Воно не йде ні в яке порівняння зі сталінськими часами. Бо тоді система все-таки долала опір, з нею все-таки боролися. Були селянські повстання, потім були власовці. Був величезний пласт людей, які ненавидять Сталіна і совок взагалі. Недарма системі потрібний ГУЛАГ. Зараз він не потрібен. ЦЕЙ народ любить вождя і без ГУЛАГу. Страшна справа - рабство з-під палки. Але ще страшніше - рабство без палиці. Страшний совок в фуфайці. Але страшніше совок на іномарці, в імпортних шмотках, який відпочиває в Європі і до того ж ненавидить Захід. Пам'ятається, при совку влада зобов'язувала господарів приватних будинків вивішувати у свята червоний прапор. Не вивісили - будуть неприємності. Зараз ніхто нікого не примушує чіпляти «колорадську» стрічку на свій особистий автомобіль - але чіпляють всі, самі чіпляють, не помічаючи, як двозначно і навіть комічно цей цілорічний «символ перемоги» виглядає на «мерседесі» або «фольксвагені».
Цей нинішній добровільний нео-сталінізм, добровільна відмова від можливості бути вільним - набагато страшніша атмосфери 30-х років. Він знаменує повну деградацію, можливо, вже незворотню. Це виродження як наслідок найпотужнішою антиселекції, негативного калібрування. У великій російській мові є слово «люди» і слово «ублюдки». Як бачите, вони начебто співзвучні, схожі один на одного. Однак значення цих слів зовсім різні. І коріння різні - «народ» і «блуд» відповідно. Між цими двома словами при всій їх деякій співзвучності - дистанція величезного розміру. Така ж, як між росіянами 30-х років і нами, нинішніми росіянами. Там, в 30-х, були все-таки люди.
Початок перебудови було ознаменовано появою знакового фільму «Покаяння» Тенгіза Абуладзе. Власне, перебудовча критика сталінізму почалася з нього. Головний сенс цього фільму не була сприйнятий, він здався тоді занадто радикальним і навіть нігілістичним. Син викопує з могили труп батька-тирана і викидає його з гори кудись в світ - на вітер, на вічну ганьбу. О, як тоді, в пору виходу фільму на екрани, багато таврували цю яскраву сцену, як ображалася нею! Фільм став свого роду «перевіркою на вошивість», перевіркою готовності суспільства до змін, до переродження. Він ніс у собі послання, яке не було почуто: нас може врятувати тільки радикальне зречення від скверни. Подібне до того, що зробила Східна Європа. Але це не відбулося. Покаяння - а саме в цьому полягала послання фільму - не відбулося. Фільм, повторюю, не був почутий, і саме це слово - покаяння - стало здебільшого викликати роздратування й озлоблення, і чим далі, тим сильніше.
Заклики до покаяння стали сприйматися як образа національної і особистої гідності: «Кому, НАМ каятися ?! Перед КИМ ?? Так ми ВСІХ їх врятували від фашизму !! ». Сьогодні тема покаяння, що звучала в роки перебудови, остаточно перекреслена великою темою «вставання з колін». Її вінець - «Кримнаш». Закінчений історичний цикл: від фільму «Покаяння» до фільму «Шлях на батьківщину». Ми повернулися-таки «на батьківщину». Хтось, згадуючи картину Абуладзе, сказав, що смердючий труп тирана тепер підібраний і поставлений на старий п'єдестал. Не зовсім так. Цей напіврозкладений труп наші сучасники притягли до себе додому і посадили за сімейний стіл. В його товаристві п'ють чай. З ним улесливо розмовляють, з ним радяться. І якщо у трупа раптом відвалюється голова, її з вибаченнями приладнують на місце.
Олег Басилашвілі (с)

Пародія на Томмі Кеша

Просили викласти — публікую. Тим паче, сюжет про рамен швидкого приготування (хоча, по правді кажучі, капучино я теж люблю). 

Прикольна пародія на скандального учасника цьогорічного Євробачення — Томмі Кеша.


Задумчиве

  • 26.05.25, 15:23
Шкодую що занадто часто розчаровував людину яка жодного разу мене не підвелаumnik


75%, 3 голоси

0%, 0 голосів

25%, 1 голос
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Ти був впевнений, що це нормально, що так і має бути

  • 26.05.25, 14:39
Олександр Сапронов
Спочатку вони вб’ють твоїх митців.
Заб’ють за гаражами художниць, доведуть до самогубства поетів, згноять у таборах журналістів та істориків, розстріляють священників, а музикантів змусять співати їхні пісні.
Потім вони відкриють кінотеатри, літературні школи і консерваторії. Ти будеш дивитись кіно в кінотеатрі імені Пушкіна, вчитись в консерваторії імені Глінки і слухати оперу в театрі імені Маяковського.
А ще вони завалять твої книгарні і музичні магазини своєю продукцією. Ти й не помітиш, як в тебе на книжковій поличці з’явиться «Золотая серия русской класики», а улюбленою музичною групою стане «Алиса», яка буде розривати колонки піснею про «Небо славян».
Ти будеш дивитись «Грозовые ворота» і “9 роту”, ненавидіти «чеченів» і думати, що наші ніколи таке не знімуть.
Одного разу ти будеш в Києві і підеш в музей Булґакова, бо музей «шістдесятництва» буде здаватись тобі провінційним і непривабливим.
А якось в книгарні тобі трапиться на очі самотня книга українською мовою, з дешевою обкладинкою та невідомим тобі автором, і ти подумаєш, що з літературою в нас зовсім не вийшло.
Вони завжди казатимуть тобі, що їх культура – «вєлікая», а твій Шевченко – то так, провінціал, що випадково підкорив столицю. Ти точно подивишся кілька серіалів про Пушкіна і Єсєніна, і навіть не знатимеш, що існують Панас Мирний чи Валер’ян Підмогильний.
Потім вони зруйнують твій будинок і вигонять тебе з дому, знову вбиватимуть твоїх письменників, руйнуватимуть книгарні, церкви та бібліотеки. І ти зрозумієш, що все почалося спочатку. Тільки цього разу ти застав новий початок і можеш його усвідомити.
Консерваторії ім. Глінки і театри ім. Пушкіна – це брехня, в якій ти жив. Улюблені розповіді Чехова і пісні Висоцького – це обман, в який тебе втягнули.
Але ти не застав того початку, бо народився в місті імені Кірова і вчився в школі імені Толстого.
Ти був впевнений, що це нормально, що так і має бути. Ти точно думав, що «не вийшли ми літературою», таке буває, не всім же літературам бути великими. Але ти помилявся.
Єдиною правдою, яку ти колись побачив, була та одна українськомовна книжечка серед сотень російських, яка тримала цю країну в той час, як її топили в Достоєвському.
Олександр Сапронов

Bonjour AZERTY!

                                   

                                                                            


Once upon a time in a French Riviera...


- Bonjour madam! 

- Bonjour monsieur!

- Im sorry but I dont speak French, can you be so kind to provide me some usual services of yours?

- Il n'y a ni bonheur ni malheur en ce monde, il y a la comparaison d'un tat un autre, voil tout

- I dont understand. English?

C'est toujours un bon parti de s'abmer dans le plaisir pour viter la souffrance.

 A few moments later...

  Після декількох непорозумінь і чарівних посмішок вони домовились використати перекладач на офісному комп'ютері. 
Нормальний французький парубок якого один на один залишили б із макбуком та відчиненими дверима певно вже би тікав із ним до найближчого ломбарду, але думки Олександра були заповнені зовсім іншим. 
  Нарешті ми зможемо домовитись, думав Сашко та набирав текст у перекладачі, але щось не виходило. Замість слів на екрані був набор букв. Тоді він спробував ще раз, - не виходить. Подивившись на клаву стало зрозуміло, хтось замінив розташування символів і це було на офіційному рівні. Bonjour AZERTY!



                                                                               

  
 




Фотопрогулки. Светлая Пасха

Пасха - это семейный праздник.
В этом году я провел его на природе с сыном. Была рыбалка , шашлык, закат.
Давайте перенесемся в этот день...


[ Читать дальше ]