Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.
Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

Вітаю всіх з днем журналіста

Вітаю всіх з днем журналіста
Загальновідомо, що велику частину розвідувальних данних можна отримати з відкритих джерел, тобто результатів діяльності журналістів. Ось один з таких прикладів: опубліковано детальні карти з усіма укриттями - для ворога цілі визначені в абсолюті, тому не рекомендую йти туди, звідки гарантовано можна не прийти.

"Проєкту "ЛУН Місто" вже понад чотири роки. Це проєкт міських досліджень про якість міського середовища. 2022 року організатори дещо змінили формат і почали робити інтерактивні карти з закладами, які мають укриття. Аби розповісти про них детальніше до нашого ефіру "Ранку Вдома" приєдналася кураторка "ЛУН Місто" Анна Денисенко.
"

Готуємось до Різдва з усім Світом, а не Мордором

Почув зі львівського телебачення сьогодні (20.10.2022) про рішення Синоду ПЦУ дозволити проводити за рішенням парафій службу на вшанування Різдва 25 грудня. Початок зроблено і це добре, але вкотре звертає увагу то теми: скільки ще потрібно нам часу, щоб піти від Москви і прийти до всього цивілізованого Світу?
В цих же новинах одночасно подали опитування, де гарна немолода жіночка твердо підтримала за перехід до відзначення Різдва Христового 25 грудня. Молодий гарний хлопчина зауважив, що це все має вирішити керівництво найбільших церков спільно і одномоментно. Пан історик порадив це зробити 1 вересня наступного року, бо це початок церковного року. Ще одна дівчина заявила: - Я православна і святкую Різдво 7 січня. Тобто, для неї усі, хто святкує не 7-го січня — не є православні, від чого так засмерділо духом МПЦ, аж я віднайшов довідку і подаю її нижче, щоб зменшити процент неосвічених.
Особисто для мене залишається дивним те, що ніхто не наголошує на одній простій і дуже важливій темі: а з ким ми є насправді? З Ватиканом та Фанаром, де Різдво 25 грудня, чи з Мордором на 7 січня?
В усьому цьому процесі мене найбільше шокує захист Різдва на 7 січна тезою "А ми так звикли!" Оце так довід! Десь я його вже чув і це чи не наголовний постулат релігійної секти так званих "старообрядцев" з Росії, що виникла за царату, коли розпочали реформувати церковний устав і писання згідно з першоджерелами. Але знайшлося багато темного люду в богом забутій раше саме з таких єдиновірців під гаслом "А ми так звикли!" Бачимо, що і в наш час серед нас такого добра назбирується чимало. Тому наші церковні чини не поспішають з реформою календаря, щоб не постали в Україні серед УГКЦ та ПЦУ сектанти-старообрядці "7-го січня".
Для мене головним аргументом для віруючих УГКЦ та ПЦУ має бути одне: ми хочемо святкувати всі релігійні свята разом з нашими головними центрами - Ватиканом в Римі та Фанаром в Новому Римі (Константинополі-Стамбулі) - це є головне! Як і з цілим Світом зустрічати хочемо Різдво Христове, а потім і Новий рік святкувати без порушень посту, що є гріх великий. Непростимий буде вже гріх відтепер відзначати 7-го січня як свято разом з кацацапами і їх мордобратією. Сектанти "Ми так звикли", не псуйте нам життя релігійне в Україні, бо і без того тяжко жити стало.
Готуємось до Різдва Христового 25 грудня! Разом з усім Світом прославимо народження маленького Ісусика. 
Слава Господу Богу нашому Ісусу Христу, Сина Бога Живого!

Богдан Гордасевич
15:06 20.10.2022


Новини з Ненацька

НАСТАВ ЧАС ВЕРТАТИ СВОЄ!
                         Головком Валерій ЗАЛУЖНИЙ
УКРАЇНО! Свята Мати Героїв!
Зійди до серця мого, 
прилинь бурею вітру кавказького, 
шумом карпатських ручаїв, 
боїв славного Завойовника, Батька Хмеля, 
тріюмфом і гуком гармат Революції, 
радісним гомоном Софійських Дзвонів. 
Нехай в Тобі відроджуся, 
славою Твоєю опромінюся, 
бо ти – все життя моє, 
бо Ти – все моє щастя.
Задзвони мені брязкотом кайдан, 
скрипом шибениць в понурі ранки, 
принеси мені зойки закатованих в льохах і тюрмах, і на засланні, 
щоб віра моя була гранітом, 
щоб росло завзяття, міць, 
щоб сміло я йшов у бій – 
так, як ішли Герої за Тебе, 
за Твою славу, 
за Твої Святі Ідеї,
щоб помстити ганьбу неволі, 
потоптану честь, 
глум катів Твоїх, 
невинну кров помордованих під Базаром, Крутами, в Кінгірі і Воркуті, 
геройську смерть героїв Української Нації, Української Національної Революції – 
полковника Євгена Коновальця, Басарабової, Головінського, 
Шухевича, Бандери та славну смерть Данилишина і Біласа, 
і тисяч інших незнаних нам, 
що їх кості порозкидані 
або тайком загребані.
Спали вогнем життєтворчим всю кволість у серці мойому. 
Страху нехай не знаю я, 
не знаю, що таке вагання. 
Скріпи мій дух, 
загартуй волю, 
у серці замешкай мойому! 
У тюрмах і тяжких хвилинах підпільного життя рости мене до ясних чинів. 
В чинах тих хай знайду я смерть – 
солодку смерть у муках за Тебе. 
І розплинуся в Тобі я, 
і вічно житиму в Тобі –
ВІДВІЧНА УКРАЇНО, 
МОГУТНЯ!
СОБОРНА!
Слава Україні!

Країна "У"


Україна як країна «У»
Теза: все в цьому Світі є обумовлено – не є оригінальна і суто моя видумка. Кожен чи не кожен розуміє, що все у світі має свої причинно-наслідкові сутності, – то є досить зрозуміло для більшості людей. Ясно однозначно, що якщо не посієш – то і не пожнеш, не заправиш машину – не поїдеш, не придбаєш харчу – будеш голодним тощо. На все можна і треба дивитись не просто що то за трясця раптово трапилось, а і чому воно трапилось те чи інше. Хтось може чітко пояснити сучасні події в Україні без емоцій та овацій, але суто раціонально: чому йде оця неоголошена війна поміж Україною та Російською Федерацією? Для одних то є «спецоперація», а для інших бійка заради самозахисту. Хтось пробував принаймні для себе зрозуміти, чому так сталося і до чого то все призведе? Нашої перемоги? Якої саме? Як має виглядати потрібна нам перемога над ворогом? Заживемо так само, як і до нападу чи якось інакше? Запитань безліч, а з відповідями – неміч. Про то і поговоримо.
Почнемо, як годиться, – з початку. Загальновідомо, що Радянський Союз (СРСР) у вільному світі називали однозначно «Тюрмою народів», отож коли стався крах комуністичної тоталітарної системи через економічну деградацію і стагнацію, то велика тюрма розвалилася на частини, які і далі виконували свої тюремні функції тільки у малому форматі. Одна з таких чималих частин радянської тюрми отримала назву України, ще й почала сповідувати демократію і вільну ринкову економіку, але при тому всьому не змінюючи нічого докорінно у власному бутті. Тобто: в бараках ті самі в’язні, а над ними ті самі наглядачі й коменданти блоків-областей, що і надалі експлуатують працю в’язнів і наживаються, як і раніше з тою різницею, що над ними наглядача вже немає і то було приємно. Приємно не в’язням, а тим, хто опинився у владі і тому були раді, але ось досить сподівано, а для когось – раптово, гарні для когось часи змінилися, бо старі наглядачі яко «старші брати» – об’явилися… Тому й почалась та йде «спецоперація» подавити регіональний бунт в’язнів та відновити загальну тюремну єдність і дисципліну. З тим усе ясно: територія з назвою Україна-Малоросія була колонією держави Росія-СРСР, спадкоємицею якої себе оформила Російська Федерація і з тої причини веде війну за свою так би мовити – власність. З цим повна ясність.
Тепер поговоримо про нас в Україні сущих: хто ми для самих себе? Вільні люди, що живуть за порядками в’язниці, чи просто дурні, яким все одно де і як жити, аби більш-менш комфортно було кожному окремо як воно вдасця, казала Насця про своє трясця. Мушу жартувати, бо коли величезна країна абсолютною більшістю обирає собі в керманичі абсолютно не фахову людину – тут стає не до жартів. Ви можете уявити, що ось сідаєте у величезний авіалайнер і обираєте з пасажирів гарну людину, що ним кермувала? Або лікаря собі для складної хвороби за принципом, що то хороший чоловік? Звичайно, що ні! Ні і ні! Пілот має бути фаховим як і лікар! І вже потім кращою людиною за доктора Хауса чи Віктора Януковича. Шукаємо фахівця! Доброго! Для себе! Тим більше дивно робити протилежне для цілої держави. А він, молодчина, тут же заявив, що відтепер «ми всі Президенти!», з того і бачимо які ми всі президенти: нездаль повна, бо такої України досягли неймовірно героїчної, що далі вже нікуди, бо далі буде нікому бути в цій країні-руїні. Для розумного сказано досить. Щодо інших, то і розтин нічого не доведе.
Ще, однозначно, не збираюсь розвінчувати якість багатозначні міфи і фабули, а просто я переконався, що коли виганяють з роботи, то значення терміну «свобода» не є чітко однозначним і позитивним. Що мені з тою свободою робити, як я не маю де робити, заробити і з того жити? Ніяка це не свобода! Або якщо в наш час пишуть на ракеті «смерть ворогам України!», то ворогів вбиває таки начиння ракети, а не сам напис. Це я до того, що надто часто затято сперечаються щодо напису, а не змісту. Написати на тюрмі «Незалежна Україна», що є «демократична з ринковою економікою», але залишити весь зміст адміністративного устою з тоталітарного минулого з абсолютно невільною економікою – де в тому сенс і правда? Яка вільна економіка, коли уся країна залежить від рішень однієї людини, яку на даний час обзивають Гетьманцев? Коли голосуй – не голосуй, а все одно отримаєш депутата, якому все далеко десь окрім власного достатку – це немає нічого спільного з демократією. Всенародне обрання в’язнями хорошого і доброго начальника тюрми – маразм, в якому ми живемо! З авіалайнером я дещо погарячкував, тому що тюрмою і неук покерує спокійно, бо тюремна когорта наглядачів у тому допоможе. І помагає! Саме тому начальник тюрми має бути таким всемогутнім і всепрекрасним, щоб не мав бажання перейматися побутовими проблемами з життя в’язнів, їх жалюгідним буття на жалюгідні зарплати і пенсії тощо. Врешті вони ж всі президенти у свої камерах – гарно є! Нехай та камера і не в Кончі-Заспі, але усе тимчасово у всіх! І то ріднить усіх президентів тут в Україні сущих.
Не знаю точно, як дивляться на Україну інші народи та уряди, але я знаю, як ми дивимось на Білорусію і не хочемо зрозуміти, що в очах світу ми нічим не кращі, а то і гірші зі своєю вседержавною корупцією, яка наскрізьно панує в усьому державному управлінні України, бо кожен наглядач хоче мати за свою службу більше, аніж йому вділяє тюремна адміністрація і це цілком зрозуміло для всіх, особливо для в’язнів: мусиш щось дати, аби «покращення вже сьогодні» мати… Навіщо самих себе дурити: ах які ми гарні! Найкращі в Світі! Ми не кращі, як і не гірші, а країна і народ з пост-колоніальним минулим і це потрібно осмислити. Найголовнішою темою є, що для українців держава кілька сотень років була ворогом-окупантом, бо визискувала з усіх що могла витиснути і особливо за комуністичного тоталітарного режиму, а люди у відповідь обкрадали державу де могли і як могли, бо інакше б не вижили. Соціальна ментальність ставлення в’язнів до держави як до тюрми в українців глобальна! Реальність життя на сьогодні показує, що фактично нічого не змінилося: держава і далі є недружнього до пересічних людей установою в Україні. Нехай кожен чесно скаже самому собі чи вважає він свою державу другом чи таки визискувачем? Я особисто дуже люблю Україну, але що вона мені друг – цього, перепрошую, але я не годен підтвердити. Ще менше я можу сказати, що це держава для мене, бо так не є. Наше співжиття відбувається якби паралельно: я терплю безправність і ховаюся подалі в своїй шпаринці-камері, а держава успішно ігнорує моє існування, обідравши при кожній нагоді все і вся. Для мене великою іронією звучать співчутливі жалі до людей минулого, особливо щодо селян, хоча насправді вони тяжко працювали від сили місяць на весні під час посівної та місяць-два восени збираючи врожай, а інший час займалися чим хотіли. В сучасному світі ми працюємо на панщині усі 11 місяців і часто-густо не на одній роботі, а подать з нас беруть не убогу «десятину», а просто неймовірно велику частину. Наведу кілька простих прикладів.
За найманого працівника підприємець зобов’язаний законом заплатити 50% від суми, яку заробив робітник у нього, тобто якщо зароблено було 20 000 грн., то 10 000 йде в податок, як і кожному зрозуміло, що підприємець буде це робити за рахунок робітника, а не з власних коштів. Поза тим саме підприємець зобов’язаний через свою бухгалтерію зняти всі податки особисті зі зарплати працівника, отой «єдиний податок» та ще причеплений до обов’язкових «військовий збір» тощо, а це виходить десь четверта частина, а то і вся третина зарплати, тобто так званими «чистими грошима» на руки робітник отримує 7 000 грн. зі зароблених 20 тис. – круто! Чи не так? Але і це ще не все: ви йдете в магазин і за весь придбаний товар сплачуєте 20% так званого ПДВ – податок на додану вартість, яку в теорії як і в першому випадку з підприємцем, також мав би сплачувати виробник, але в реальності сплачуєте ви зі свого гаманця. Тобто в отому реальному вимірі виходить менше 5 000 грн. для вашого суто споживання, а все інше пішло десь кудись в податки державі. Також купівля квартири чи авто: купую – сплачую податок, продаю – сплачую податок. Двічі за одне й те саме! І як вам така обдираловка цілком законна від держави? Причому податки здерли і прощавайте до наступного здирництва. Відповідальність чи є  якась держави перед платником податків? Щось такого не пригадую у нас. Радійте, що нового податку не ввели! Відповідальності їм захотілося. Не твоє то, холопе, діло! На то депутати є і там кожен своє з бюджету цілком чесно вкраде, а ви працюйте, людоньки, пашіть і радійте свободі в межах своєї камери, блоку і спільної тюрми. Ще в часи серусеру радянські люди на виробництві жартували, що «держава робить вигляд, що нам платить зарплату, а ми робимо вигляд, що працюємо», тому що з 8-ми годин за статистикою кожен працівник 6-ть годин працював на державу, а 2-ві години включно з обідньою перервою – на свою зарплату. Яке прогресивне досягнення! Хоч працюй – хоч не працюй, а у підсумку – зарплата! Тобто хочу про наше сучасне сказати, що працювати на повну силу немає жодного інтересу для людей при таких податках від держави. З того є всі умови для розквіту так званої «тіньової економіки» ( в СРСР то були «халтури», спекуляція-«фарцовщики» та підпільні «цеховики»), коли люди всіма силами намагаються в різний спосіб уникнути настільки жорстокого і несправедливого оподаткування від своєї любої, коханої держави. Відповідно, нічого доброго з того мати просто неможливо. За найоптимістичними розрахунками бюджет «тіньової економіки» в Україні більший за половину бюджету задекларованого, а насправді ніхто не знає реальних величин, бо ж темінь повна! В головах також. І не тільки у Гетьманцева. Річ у тому, що несправедливість від держави породжує тему розвитку аналогічної несправедливості в ставленні до держави. Це так звані абсолютно законні схеми розкрадання бюджетних коштів, де все цілком правильно, але насправді то є злочинно. Схем є багато й різних, часто дуже талановитих, тому я і кажу про темінь в голові, оскільки якби всі ці зусилля було скеровано на покращення державного устрою, а не його обдурювання – ми б вже жили в зовсім іншій державі! У справді гарній Україні. То вирвалась емоція, перед тим як навести приклад схеми.
На Донбасі шахтарі-пенсіонери мали привілей одержати безкоштовно від держави 1тону вугілля. Отож після введення в Україні обов’язкових тендерних закупівель для держустанов кільканадцять фірм вийшли на торги з різними цінами і раптово всі відмовились від участі в аукціоні в останній момент, тому перемогла фірма, яка належала сину тодішнього Президента України, що запропонувала 3 тис. грн. за тону вугілля при реальній вартості 1 тис. грн. і, ясна річ, без конкурентів ну дуже чесно виграла в цьому тендері. Звичайно, що чиновник відповідальний за тендер заради найоптимальнішої ціни відмовляється від результатів такого тендеру, але фірма одразу звертається в наш український суд, який зобов’язує виконати державу всі умови тендеру. Таким чином що маємо у підсумку: чиновники «білі та пухнасті», бо то суд їх зобов’язав виплатити бюджетні гроші за такою ціною, а для суду управи немає, бо він пильнує типу справедливість і тендер виграно законно, а що пенсіонери могли б отримати за ті гроші по 3-и тони вугілля, але були вдячні й за одну – то нехай нікого не турбує. Усе, як бачимо, в межах закону, але чи це є добро? Чи є корисне для держави? Ні, звичайно. Знаю ще про різні схеми подібні чи неподібні в стилі «то є халява, сер», але знаю і про важку працю судмедекспертів, тому обмежусь вже сказаним. Водночас хочу звернутися до всіх-всіх в Україні сущих: женіть пітьму облуди зі своїх голів! Перестаньте бути «всі президенти!» та керувати державою з верху вниз, а спробуйте керувати державою з низу вверх! Ставайте простими свідомими громадянами власної держави! Власної! То є ваша власність – ваша держава! Гарно сказано, що «Україна – це всі ми, отже які ми – така і Україна!» Зробіть себе другом держави! І навпаки: зробіть державу дружньою до вас! Конкретно до вас особисто! Розумію, що наразі то є «глас потопельника в пустелі» (ха! «кіс мі» у хребет штучний інтелект!), але і зайвим то не є.
Далі я спробую викласти своє бачення, як з тюремних умов звичної покори пересісти на гарний комфортний круїзний лайнер демократичного взаємопорозуміння в соціумі, але знову ж зазначу, що якби це зробили оті винахідники геніальних злочинних і водночас законних схем, то це було більш реалістично та обгрунтовано, але темінь в їх головах змушує мене братися йти до просвітлення інших. Нехай наївно, непрактично, проте то є краще за нічого! Давно відомо, що не помиляється тільки той, хто взагалі нічого не робить. У нас таких «непомильних» діячів ціла плеяда, що вже партій – неміряно! І я не хочу бути з ними принципово, тому і пропоную добровільність сплати податків як таких до держави окрім одного отого, що оте ПДВ, але насправді є «податок з продажу», як ще різні акцизи та непрямі податки, які є типу «за розкіш». Не варто сперечатися про етикетки, бо важить зміст, сенс, позитив процесу взаємодії людини і держави. Почнемо. (далі буде)

Богдан Гордасевич, м. Львів-Рясне, квітень 2023 р. (7531р. літописний) 

Верхівка МВС загинула у вертольотній аварії під Броварами

  • 18.01.23, 15:29
https://www.radiosvoboda.org/a/monastyrskyy-yenin-lubkovych-avariya-ukrayina-hvyntokryl/32228732.html
Наші співуття родинам загиблих...світла пам'ять всім, кого з нами не стало...

А під Солідаром українці особливо солідарні!

Байка про Соледар і його захисників
Десь там не далеко і не близько поблизу благодатного міста Соледар на благодатному сході України сидять на бруствері невеличкого окопчика два затяті бандерівця, де один родом із Бучі, а другий – із Ізюма. Січень видався цього року теплим до мінус 5-ти чи й 10-ти градусів, тому хлопаки сидять з оголеними торсами, а там матінка рідна яких тільки наколок немає! Найперше, як годиться, великий тризуб і гасло «Слава Україні! Героям слава!», а нижче портрет Степана Бандери у весь зріст, який тисне руку Валерію Залужному. Далі йдуть «джавеліна» та «хаймерс» у різних сексуальних позиціях, братання «стінгерів» зі «сушками» та «алігаторами» і тому подібне. На спинах в усю широчінь Софія Київська та купола Михайлівського Золотоверхого, а над всім тим «Спас нерукотворний» з обличчям Зеленського. На плечах фігури Андрія Першопокликаного з обличчям Арестовича та Матері-Батьківщини з мечем, щитом і обличчям Єрмака. Тобто галерея така, що за тиждень не оглянути і не обійти.
Отож сидять наші хлопаки на бруствері, або точніше: на своїх касках, бо треба берегти генофонд майбутнього, та потрошку перекусюють. Тут дещо неясно, чи то вони їдять і гарною волонтерською водичкою зі Моршина то запивають, чи навпаки ту водичку заїдають хлібчиком і салом з часничком, як це має бути у щирих українців. В розумінні щодо неясності в цілому усе ясно, як і стосовно яєчні, що вмить готова на стволі розпеченого кулемета 12-го калібру. Зрозуміло, що за поважною церемонією перекусу йде дружня гутірка про наболіле:
– Я оце дивлюся на оті купи з гільз і жаль мене проймає: це ж скільки то ми добра марнуємо на всілякий непотріб,– каже один хлопака і озирається на чарівний краєвид коло Соледару, де крейдяні гори чергуються з горами з трупів мацкацапів. – Ви тільки подивіться на ці порожні кулеметні стрічки та ящики для набоїв та й підрахуйте, яка то шалена копійка, хоча я міг би оту всю наволоч кадирівсько-вагнерівську голими руками передушити, як гнид у свого Сірка, що мій собака мій пес.
– Як я тебе, побратиме, розумію, – відповідає другий хлоп. – Голіруч було б економно і зручно, але не маємо права, бо то якби не гуманно і суперечить законам війни. А ми не мацкацапи і мусимо діяти в правовому полі, тобто маємо вбивати ворогів ніжно і непомітно для них, як і повинні виділити кожному кулю поміж очі чи ще де, бо ж мерзотники мацкацапи ховають ті свої очі за своїми сраками. Нічого: коли рачкують, то в сраку наша куля влітає, а через голову поміж очі – вилітає. Усе гарно за правилами.
– Ой, не знаю – не знаю, як нам бути з тими «гаагами», бо то ви, пане-брате, напевно не знаєте як ці мацкацапи кажуть на наш славетний борщ?
– А не знаю! Що кажуть?!
– Навіть соромно таке переповідати, бо кажуть вони, паскуди, на наш борщ – «пє-єрвоє»
– От мерзотники! Таке казати про борщ! Забив би на місці, якби таке почув!
– Так це ще не все! Ви навіть не уявляєте, що ті мацкацапи кажуть на наші вареники та галушки! То є взагалі неприпустимо і непростимо, бо то для них «вфтороє»
– Отак і кажуть: «вфтороє»?! У мене просто зла не вистачає таке паскудство стерпіти! Ненавиджу безмежно! Ніякої пощади мацкацапам відтепер! За борщ, за вареники, за галушки упокою душу кожного мацкацапа!
– Так отож і я люто злий на тих мацкацапів і збираюся тихцем йти голіруч душити оті виводки недоношені мацкацапів з вагнеренят та кадиренят, бо так спідручніше та значно швидше буде. У мене зброя постійно перегрівається, або набої закінчуються, а тут голівоньку мацкацапу круть-верть і вже пакуй у пакет. Проста надійна технологія.
– Згоден, що не годен склавши руки сидіти, допоки ті «хаймерси» будуть летіти, бо то надто довго і з того нудно стає. То що? Скінчаємо гутірку та йдемо змайструємо ще одну гірку з отих мацкацапів? Най не лізуть зайди до найдорожчого: нашої національної кухні! Ходімо! Не даремно кажуть, що під Соледаром українці особливо солідарні!
(С) Тимко Тимів, м. Херсон, передрук і поширення дозволені, бо авторські права не застережено і не обмежено

ЗМІЇсти України

Включаю сьогодні телевізор і одразу мусив виключити, бо попав на славетний марафон «Єдині новини», де дикторка шпарила на весь ефір російською, бо то якась цяця закордонна білорусоопозиційна запрошена до розмови і вона тільки російською володіє. Оскільки ця муть десь на 8-ми телеканалах одночасно і надовго, то клацати марна справа. До речі, хтось може мені пояснити, навіщо голосити про «режим тотальної економії електроенергії» і при тому витрачати її бездарно дублюванням однакового контенту на стількох телеканалах? Досить було б активності того, хто безпосередньо видає контент марафону. Але то занадто розумно, а наше прекрасне українське телебачення розраховано на іншу формацію споживачів.
Можливо, що це вже не доречно з мого боку, але чому в моїй любій Україні на нашому гуманному телебаченні знаходять кошти досить немалі на супровід сурдоперекладом усього, а ось на українських перекладачів грошей немає – чому так? Українці гірші за глухо-німих глядачів в Україні? Чому? Поясніть, ша-шановні ЗМІїсти. Хоча, подякувати Всевишньому, що хоч українське радіо майже все від російської відмовилось, якщо не «марафонить», а за інші мови я не ображаюсь. Воно, якщо чесно, і російська може бути, але виключно коли я того хочу! Саме так: коли мені того треба я тихцем стрім Дмитра Бикова можу проглянути на Ютюбі. Навіть щось поширюю російською, бо то є документи та реалії часу, але, панове, є важлива різниця: усе це суто приватно! То моя особиста сфера інтересів і я в ній обмежений тільки власною волею і недолею. Навпаки, українське телебачення є офіційний мовник, особливо оті єдино правильні і непорушні, бо незворушні, «Єдині новини»  – більшого офіційного державного критерію в Україні не існує! Є, хто може поправити чи спростувати, але їм все одно – вони телевізора не дивляться навіть коли самі виступають, а інше – тим більше.
Існує тільки два основні критерії: 1. Все, що державне, має бути державною мовою. 2. Все, що є приватне, як кому ся схочеться. Тому не може бути державного інформаційного простору з включеннями епізодів «як кому ся хочеться» – не маєте на то права, ЗМІїсти! Доречно тут ще розібратися для кого звучать російськомовні ефіри на українському телебаченні, бо тут є всього дві категорії глядачів: а) вони знають українську, б) вони не знають української. Для знавців українською не вистачає знань, аби вияснити потребу слухати інформацію з українського телебачення російською мовою. Таким чином українське телебачення турбується про свою найціннішу аудиторію, яка не знає і знати не хоче української мови. Як на мене, то в часи такої жахливої війни це як удар ножем у спину. Як каже латинське прислів’я «Боже, вбережи мене від підлих друзів, а з ворогами я і сам розберуся»  
Богдан Гордасевич
9 січня 2023 р.

Популярні вислови, символи і меми російсько-української війни

  • 09.01.23, 18:57
Добрий вечір, ми з України!
https://youtu.be/S6pNOnjnQSg
І добавляйте, друзі, все що тут могло бути пропущене, або те, що ще відбудеться чи буде створено українцями. Посміятися над москалями - то святе!
Ще від мене вам пропозиція. Введіть в пошук на ютубі Акордич і реготайте, як наш акордеоніст Коля своїм інструментом палить дупи тупим п'яним кацапам)))
Все буде Україна!!!

Декалог від Богдана 2023



Для мене дуже важко спілкуватися з людиною, яка всіх міряє по-собі, тобто оте знамените «Я краду, бо всі крадуть». Власне це і не людина, а якась падлюка в світі падлюк, що вона собі вибудувала, і де нормальним людям робити нічого. Таких людей доволі легко вирізнити і досить важко позбутися, бо воно частенько займають певні посади і вам доводиться з ними спілкуватись. Причому неможливо називати таких людей «аморальними» з тої простої причини, що вони самої моралі як поняття не розуміють, тому свою поведінку і дії рахують за правильні і цілком нормальні. Тобто: збрехати – та раз плюнути! Обдурити – легко! Вкрасти – просто, особливо якщо є шанси, що не спіймають. Чому? Так всі такі! Довести протилежне є марнування часу і зусиль. Їх девіз: «Наглість – друге щастя!» Хоча не помічають, що це є друге сурогатне щастя, оскільки у них не має отого першого справжнього щастя. Зачасту починають питати ображено: - А ну поясни, що воно таке «справжнє щастя»? Таке питання не має відповіді, тому що це суто особисте відчуття і не інакше. Мене смішать соціологічні опитування та тему щастя, бо то є потаємне. Як там у Вільяма Шекспіра: «Я не хвалю любов свою/ Її нікому я не продаю»
Моя відповідь на тему щастя така: «Життя чарівне, але хочеться кращого!»
Далі йде повторення для нового обговорення, тобто моє бачення світу лишається як раніше.

Кожного першого числа в місяці я продовжую ретранслювати свій початок з різними додатками.

Декалог від Богдана

 Коли берешся писати якісь узагальнюючі праці, то в них важко давати пояснення деталям чи означенням особистого плану, тому я вирішив розпочати свої подальші розмисли над різними питаннями життя з спроби тезово визначити головні засади мого особистого світогляду, щоб в подальшому мене краще розуміли інші.

1. Я є абсолютним пацифістом-миротворцем, тобто я органічно не визнаю насилля як такого чогось позитивного. Це стосується як насилля людини над людиною, так і насилля людини над Природою в цілому. Я особисто бажаю, щоб всі люди і звірі жили в мирі і злагоді, але...
Наш світ збудовано таким чином, що для свого існування практично всі живі істоти поглинають інші живі (!) організми - різниця тільки в розмірах, але не в суті. Людина є справді Цар природи, тому що є універсальним споживачем усього органічного і неорганічного матеріалу в Природі включно до собі подібних.
Першорідний гріх людини від самого її зачаття (а не народження!) полягає у тому, що вона мусить від початку до самої смерті турбуватись про своє життя, для чого потрібно постійно поїдати інших живих (органіку) і вберегтись, щоб не з'їли тебе. Такою непривабливою насправді виглядає головна теза існування кожної людини - органічне функціонування в часі та просторі з безкінечним поглинанням, травлення та випорожненням органіки.
Додам, принагідно, що гуманність вегетаріанців є фальшивою, тому що рослини теж живі і все відчувають, кожна билинка і комашка також хочуть жити не менше, чим кожен з нас.
Отже моїм кредо є мінімізація свого насилля над живим до рівня об'єктивної необхідності. Як влучно сформулював це поет Жорж Дикий: «Якби я мав совість - то не мав би дітей, але якби я не мав совісті - то не мав би сім'ї». Життя кожної людини є балансування поміж Добром і Злом, межі яких визначає сама ж людина кожна поокремо, а підсумки «жити чи померти» людині робить зовнішній світ, він же - Господь Бог.

2. Я є вимушеним мілітаристом, тому що для мене поняття «не убий» йде після тези: «не дайся бути убитим». Я готовий вбивати і нищити будь-кого, якщо ситуація виживання того вимагає.
Вислів «Хочеш миру - готуйся до війни», означає не бажання превентивно воювати, а вимагає бути сильним і готовим до бою належним чином, щоб дати потрібну відсіч нападнику. Нещодавній приклад розстрілу маси люду одинаком-шизіком в Норвегії чітко демонструє, як слабкість провокує брутальне насилля.
Власне тому я запропонував ідею ДАУ (Добровільної Армії України) як повністю самочинну формацію, учасники якої сповна добровільно готують себе до можливого бою, щоби і самим не гинути як вівцям на бійні, так ще і своїх домашніх «рідних овечок» оберегти.
Сила держави множиться з сили одиниць, як Воля і Дух армії - з волі і віри кожного окремого воїна. І я сам призначив себе одним з таких воїнів, і я готовий за потреби йти битись за свою волю, за свою долю, за мир і щастя для родини, за народ і Україну.

3. Я не визнаю будь-якої з соціальних фобій-антагонізмів, коли або - або. Для мене не існує економічних (класових), національних чи расових проблем як таких - все це окремі люди не залежно від кольору шкіри і етнічної приналежності. Проте я вважаю за необхідне дотримуватись своєрідного «генетичного суверенітету» - я проти перемішування рас і народів до повної втрати їх ідентичності.
Тому мої погляди консервативні щодо міграційних процесів у світі і особливо стосовно України, як і моє цілком об'єктивне обурення з паразитичних тенденцій будь-яких етносів чи то жидів, чи то циган, чи то росіян тощо по відношенню до інших етносів не має нічого спільного з ксенофобією та рухом скінхедів - закони природи такі, що дія породжує протидію, а неправдива дія призводить до ще потворнішої протидії. Для прикладу, греки та вірмени живуть в Україні ще з пра-прачасів, але жодних етноконфліктів в українців з ними не виникало, тому що вони на чуже не зазіхають, а власним добром і працею живуть. Докорінно змінились стосунки з кримськими татарами, як і з поляками, що колись грабували і пригноблювали українців, а тепер стали друзями.
Отже справа не у расовій упередженості чи ксенофобії, а в об'єктивних обставинах, де є притаманна кланова етнічна злочинна солідарність. Не секрет, що злочинний елемент більше має передумов до міграцій, як і до злочинної агресії щодо автохтонів. Тому я за те, щоб китаєць жив у Китаї, араб - на своєму Сході, турок - в Турції, а всі українці - в Україні.
Міграційна політика так званого «мультикультуралізму» - є одною з тих проблем, що мені дуже-дуже не подобаються в сучасних європейських країнах як і загальна політика ЄС щодо цього, тому що ще трохи і мігранти стануть домінувати і, відповідно, панувати в Європі.

4. Я не визнаю релігійних упереджень, тому що для мене всі віри однакові, оскільки направлені на одне - душу окремої людини. Тому кожна віра є правдива, якщо людина добровільно приймає її для себе за основу свого духовного світу. Це право на віру за власним бажанням і робить кожну віру правдивою, а разом - всі вони відтворюють безкінечну красу Бога, якого ніхто не пізнав і не пізнає у всій Його повноті та довершеності.
Будь-яка релігійна ворожнеча не має нічого спільного з вірою і Богом, а є, на мою думку, суто матеріальним конфліктом, як і основна частина конфесійних поділів і протиріч в Україні. За змістом християнського віровчення УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ та УГКЦ абсолютно тотожні, але влада, майно і гроші різнять кожну конфесію від іншої, що зовсім далеко від справжньої духовності.
Отже я ставлюсь до всіх релігій в світі як до вартих уваги, але я категорично проти, якщо в Україні десь у Києві чи Львові, або Донецьку почнуть зводити мечеті й мінарети, пагоди, зікурати тощо включно з капищами РУНвіри. Україна вже понад одну тисячу років є християнською державою і такою має залишатись - я так вважаю.

5. Я не визнаю соціальних зобов'язань особи як силовий примус, що найкраще демонструє державний призов до армії чи вимога обов'язкової реєстрації (прописки) за місцем постійного проживання, як і взагалі обурює існування інституту внутрішніх паспортів в Україні. Для мене кожна людина народжена вільною в абсолюті, тому всі соціальні зобов'язання людина може брати на себе тільки добровільно.
При наданні домінанти особи над соціумом, я проте не є прихильником абсолютизації індивідуалізму як такого чогось надпанівного, типу надлюдини або щось подібне. Для мене поняття «свобода» - це в першу чергу відповідальність: я сам вільно вирішую все і сам за все сповна відповідаю. Отже я є прихильником правдивого анархізму, який чомусь вважають як принцип вседозволеності, сферою беззаконності і хаосу, тоді як реальний анархізм є насправді системою самообмеження, самоконтролю і виняткової виваженості у вчинках. Чому? А тому що довкола тебе такі самі анархісти, які не попустять непорядку щодо них.
На моє тверде переконання кожна людина є від народження анархістом, тому що сама обирає собі життєвий шлях не зважаючи на всі соціальні обставини свого народження і буття. Остаточний вибір власної життєвої долі у 99 % випадків залежить від кожної людини поокремо, що і є анархізмом по-суті, навіть якщо і не вживати цього терміну. Справа не в слові - у змісті, якою є «захищена свобода особи». Про це можна розповісти в деталях, але не тепер.

6. Я не визнаю обов'язкової політизації особи, через що мене часто звинувачують в пропаганді соціального інфантилізму. Нічого подібного, а все до навпаки: кожна людина має свої притаманні тільки їй природні задатки, отже вона буде щасливою в житті тільки тоді, коли вдало знайде своє місце в суспільстві для повної самореалізації своїх здібностей. Якщо людина робить якусь справу, яку любить і віддається їй сповна, то чому ми повинні її примушувати до вирішення ще якихось соціальних функцій, яких людина не розуміє і не хоче розуміти? Хтось добрий столяр, а хтось всього себе посвятив науці, інший - музиці, ще інший - бізнесу, або хтось діє із захопленням вчителем, лікарем, хліборобом тощо і всі разом дружно працюють на спільний добробут, не переймаючись надто політикою в країні та світовими проблемами - що в тому поганого? Водночас хтось з людей цікавиться громадськими проблемами, стає політиком - так і має бути.
Давно відомо, що найбільше бід йде від некомпетентності, коли лікують Заячківські, законотворять Лозинські, судять Зваричи, вчать Табачникови, співають Поплавські, керують Черновецькі тощо, які стають вагомими завдяки щоденному «мудрому державотворенню» інтелектуально обмеженого люмпен-електорату. Де не поглянь - кожен керує державою і хоч зараз готовий замінити собою президента чи якогось іншого високого начальника, тоді як реально розумний фахівець будь-якої справи знає, що в своїй роботі він майстер, а для іншої - варто знайти відповідного фахівця, а не братись самому партачити. Власне розуміння цього я і добиваюсь: політична діяльність теж є фахом! А для виборця за основне важить правильно визначити і обрати такого якісного фахівця! І свідомо передати йому частку своїх соціальних повноважень на громадське управління. Всезагальна участь кожного в управлінні державою схоже на автобус, де всі пасажири вчепились за кермо і керують... Ну і чи далеко так заїдуть, - як гадаєте?
До речі, то є цікава аналогія з автобусом, де охлократію я вже показав - всі керманичі, тому ніхто не знає толком куди вони їдуть і приїдуть. Тиранія-авторитаризм, це коли тільки водій знає, куди він їде, а пасажирів занадто вимогливих просто викидає на узбіччя з автобуса, щоб не заважали. Ну а демократія, це коли пасажири самі обирають водія і маршрут, а тоді в процесі поїздки ще пильнують чи нормально поводиться водій і чи правильно вони їдуть. Я - за демократію, яка нічого спільного не має з комуністично-соціалістичною охлократією, коли держава - це всі ми отже і я наче біля її керма, але одночасно я - повне ніхто, як і переважна більшість з ми. Реальна ж влада є втаєтамничено узурпована малою кількісттю людей і це не правильно.

7. Я категоричний противник економічної експлуатації людини іншою людиною. Тому я однозначно проти капіталістичного ладу в економіці, але і не прихильник соціалізму, коли під виглядом держави експлуататором фактично стає теж людина, але не капіталіст-власник, а чиновник-бюрократ.
Економіка має забезпечувати добробут всіх людей, а не вибірково хто найпрудкіший - той і багач, а інші - в злиднях. Маю тверде переконання, що в нормальній економічній системі не повинно бути ні надбагатих людей, ні бідних. Праця має не вимучувати і не знищувати людей, а надавати їм задоволення і забезпечувати добробут.
Не повинно бути всезагальної повинності працювати - у тому немає потреби при сучасній високотехнологічній модернізації виробництва, а головне, щоб «хто не працює - той їсть, а хто працює - має стократ більше». Важливо розуміти саму головну тезу, що економіка існує для людей, а не люди існують для економіки. Так само і держава в цілому - існує для людей, а не навпаки. Людям повинно надаватись чим більший вибір місця праці у належних умовах за достатню винагороду - ось головне завдання економіки, а за тим - і держави.

8. Я категорично проти солідарних державних систем освіти, медицини та пенсійного забезпечення - нехай кожен має те, на що заслужив (заробив). Інше питання, що має бути створена розгалужена система страхування, соціального кредитування і громадської взаємопомочі, але я категорично проти державного регулювання соціального забезпечення і допомоги, що об'єктивно завжди перероджується у корупцію та інші зловживання чиновництва, як головного розподільника цих соціальних ресурсів.
Нехай мої рахунки за освіту, медицину та пенсію будуть суто моїми! А в разі економії або передчасної моєї смерті - це будуть додаткові кошти моїм ближнім у спадок, а не у солідарне державне «спільне корито» для всіх, як то є зараз, на користь переважно чиновницьких паразитів, як найнаближених до того «державного корита».

9. Я також категорично проти сучасної несправедливості щодо людей праці - виробничників на противагу різноманітним прошаркам паразитів, якими вважаю у першу чергу чиновників всіх рівнів і рангів, всіх силовиків, професійних спортсменів і митців. Я розумію, що все є праця, але праця - праці різниться. Коли людина на тракторі засіває чи обробляє поле - це одне, а коли людина гарно копає на полі м'яча - це зовсім інше. І мене обурює, чому той, хто по своїй суті займається дурнею як копати м'яча - отримує за те шалені гроші, а працююча людина в полі копає землю, але отримує навпаки вкрай мізерні гроші за вкрай цінну і реально потрібну працю. Не треба мені пояснювати важливу місію силовиків або держслужбовців, як і унікальність хисту спортсмена чи митця - сам з таких і все знаю. Та як кажуть: з голого по нитці - багатому ще один костюм.
Однозначно, що все з того, наскільки недоплачують отим всім виробничникам нижньої ланки, що безпосередньо творять матеріальний продукт та суспільний добробут, потім стократно переплачують різним чинушам, силовикам або фіглярам за їх розважальну унікальність. Це все не є правильно! Простий робітник має одержувати максимальний рівень своєї долевої участі у прибутку від загального виробничого процесу! Виробники є головним, а не посередники! При всій моїй повазі до інтелекту людей бізнесу я переконаний, що мистецтво привласнювати чужі гроші варто обмежувати мистецтвом мати совість.
Наголошую ще раз на глибинній різниці праці виробничників і різноманітних прошарків суспільних паразитів, бо останні зачасту значно перевищують власну значимість для суспільства. Наприклад, якби ключі мали свідомість, то вважали б себе найголовнішими, бо без них ніщо б не запрацювало чи не відкрилось. Що вже казати про самозакохану пихатість замка! Захоче і допустить, а не схоче - гаплик вашим бажанням. Подібно так себе несуть чиновники та службовці-силовики, тоді як насправді і без вас все чудово спрацює, а просто соціальна деструкція у вигляді злочинності обумовлює потребу в замках та ключах. І не треба пояснювати, яке озлоблення викликають в користувачів неякісні замки та ключі...

10. Нарешті на закінчення, я категорично проти екологічного самознищення людства. Сучасна дика вакханалія видобутку та використання всіх природніх ресурсів в ім'я технократичного прогресу, який явно веде до гуманітарного регресу та виродження людства, - це мене хвилює надзвичайно, чого не помічаю за світовою правлячою елітою. Ось де головна криза! На часі важить не стільки майбутнє світової економіки, як питання: чи буде взагалі оте майбутнє?! І для кого воно буде? Особливо катастрофічний стан у колишніх зачинателів та лідерів цього дійства світового прогресу та індустріалізації - білої раси, яка жахаючим темпом наближається до повного вимирання й асиміляції. Хоча при таких темпах нищення земної екосфери інші раси людства теж довго в живих не полишаться, а техногенні катастрофи як і природні катаклізми, викликанні діяльністю людини, будуть ставати дедалі глобальнішими і жахливішими. Невже хтось думає, що за викачані з надр землі нафту і газ земля не поплатиться просіданням грунтів і відповідними землетрусами? Невже хтось думає, що можна безкінечно смердіти в атмосферу мільярдами авто - і буде чим дихати йому і його рідним? На превеликий жаль, але кожен вважає, що саме йому можна обгажувати світ, бо йому треба якось прожити добре ще і ще, не заглядаючи дочасно у наближення Смерті лице, а вона вже за плечима кожного з нас всміхається задоволено...
Тому й кажу в завершення: людонькі, милі мої, - схаменіться! Як себе не шкода - дітей своїх пошкодуйте! Залишіть їм де жити і чим дихати.

Отже вийшло «10 тез-заповідей від Богдана», якими я висловив стисло свій світогляд, хоча і не весь, бо залишив осторонь теми духовні та інтимні - не персонально свої, а в глобальнішому масштабі. Я вирішив зосередити увагу на матеріальному, об'єктивному предметі сучасної ситуації буття, що можна чітко й однозначно окреслити, тоді як про суб'єктивне можна і треба говорити розлого, щоб якось максимально точніше роз'яснити зміст різних психічних категорій як любов, щастя, честь, віра, добро, благородство тощо.
Сподіваюсь, що коли я писатиму інші матеріали, то зацікавлені в них читачі будуть заглядати до цього «Декалогу від Богдана», а там - будемо бачити, що вийде і як вийде. Єдине, що можу наперед пообіцяти: щирість в усьому, що пишу і думаю. А для чого і від кого маю критись?

Богдан Гордасевич
15 лютого 2012 р.
 

Одного разу на новий рік…

  • 05.01.23, 14:17
Це була казково тепла ніч, несподівано тепла як для ночі на перше січня. Подекуди навіть залишки трави на узбіччі були зеленого кольору, перемішані з кинутими людьми обгортками від дешевих карамельок та порожніми пачками контрабандних сигарет. Трава стійко трималася за свій колір, підморожена, наче контужена, притоптана сотнями ніг, але неабияк здивована тим, що немає снігу. Місячне світло вихопило з темряви двох котів. Одного з них, худого та хуліганистого, хазяї назвали пафосним ім’ям Іполіт. Скоріше за всього під час перегляду “Іронії долі”, під’їдаючи залишки олів’є, які шкода було викинути. Іполіт вештався де хотів, мав поламаний зуб, завищену самооцінку, та був безнадійно закоханий в Машку, руду кицьку викладачки місцевого ПТУ. Машка сиділа поряд, граючись бичком від сигарети “Патріот”, яких тут поряд була безліч. Вона вдихала сирий аромат скуреного табаку та звично слухала залицяння Іполіта. – Слухай, ну чого тобі ще треба? – не розумів Іполіт. – Подивись на мене. Я ж тут найкрутіший! – Дурень ти, Іполіт. Ти як всі місцеві кошаки – тимчасові випендрьожники. – Чо-о? – він не зрозумів. – Сєпар ти макєєвський, ось чо. – Машка відкинула бичок та почала точити кігтики о пусту склянку горілки, кинуту людьми тут же. – Невже ти сподіваєшся, що я, кицька вченої та освіченої жінки, зверну увагу на такого як ти? Ти сьогодні є – а завтра тебе немає. Як і більшості місцевих “вояк”. Я ж не сліпа. – Якої ще вченої жінки? Твоя Петрівна вже давно російські атестати підписує. А “Новєйшую історію Донбаса” хіба я не бачив у тебе на підвіконні? Не викобенюйся вже, Машка. Ти така ж, як і всі ми. Іполіт зробив вигляд, що образився. Але на Машку нічого не діяло. Не вражав її він, хоч як не старався. Почухав за вухом, роблячи наступну спробу: – Виходь за мене, Машко. В Москву тебе візьму. Кицька заходилася реготом: – Куди?)))))) Як херсонського єнота, мабуть? Та і нащо мені твоя Москва? Знайшовся “центр світу”))). Нічого ти не розумієш, Іполіт. – Машка придивилася в склянку, в напівтемряві намагаючись розгледіти себе. – Я на інших котів чекаю. Я навіть “паляниця” вимовляю вже без проблем. Не ображайся, але тобі до них… – Як до кого? – Насупився той. Машка кивнула мордою в сторону палаючого ПТУ, метрів за п’ятдесят від того місця, де вони сиділи: – Ось як їм до укропів. Дивись, наче Новий рік, а вони, довбні, зібралися всі в одному місці, бухати почали… Ось і отримали подарунки. Я ж не дурепа. Я бачу різницю. Машка гордо задерла підборіддя та вальяжною ходою пішла геть. Ніч дійсно вражала теплом як для січня. Місяць десь сховався за хмарами, але світла все-рівно було багато – від досі палаючого ПТУ, де схвильовані та протверезілі люди вже кілька годин таскали чорні пакети. Вони (люди, не пакети) голосно матюкалися й кричали одне на одного. Матюкалися би й ті, хто в чорних пакетах, але їм, як розуміла Машка, було вже не до того…

С сайта: https://www.srblog.co.ua/page/olena-kudrenko-odnogo-razu-na-novij-rik