О сообществе

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.
Вид:
краткий
полный

Ми любимо тебе, Україно!

шоколадний наступ на патріотів України!!!

  • 28.03.17, 21:56
Майдан в парламенті програв
Ірина БекешкінаІрина Бекешкіна

Український соціолог, директор Фонду Демократичні ініціативи

Сьогоднi, 02:11 15коментувати
 Facebook1310
 Twitter
 Вконтакті3
 Google+5
 Однокласники5
Ірина Бекешкіна: Це все частина чийогось розумного та цинічного плану

Ірина Бекешкіна: Це все частина чийогось розумного та цинічного плану

Включення до «Закону про запобігання корупції» громадських організацій, навіть тих, які борються з корупцією, було абсурдним по суті

Верховна Рада  вирішила розпочати боротьбу з корупцією  боротьбою з антикорупціонерами 

Отже, тепер ми, нарешті, знаємо, де шукати  «корупціонерів»! Як де? Якраз серед тих, хто відчайдушно з корупцією бореться. Серед тих, хто ініціював і активно проштовхував електронне декларування і систему закупок Prozorro, хто волає про необхідність радикального очищення влади від володарів незрозумілих статків, нарешті, хто постійно нагадує суспільству про «діамантових прокурорів», вишки Бойка і багато чого, що декому хотілося б забути назавжди.    

Можна підозрювати громадських діячів у будь-яких смертних гріхах, але не в корупції, за визначенням. Бо що таке корупція? Будь-який словник чи енциклопедія пояснить, що корупція – це використання службовими особами владних повноважень з метою особистого збагачення, це зловживання службовим становищем. Громадські організації не належать до державного сектору, а громадські  діячі не мають владних повноважень. Отже, включення до «Закону про запобігання корупції» громадських організацій, навіть тих, які борються з корупцією, було абсурдним по суті.  Хочете публічності їхніх декларацій (бо справді всі вони і звіти пишуть, і подають декларації у податкову) – то ухвалюйте відповідний закон, але вже не про корупцію.    

І на цьому можна було б поставити крапку. Проте питання залишається: невже цього не розуміли 268 депутатів, які дружно (і БПП, і «Народний фронт», і Опозиційний блок) за це проголосували? Ну є ж серед них і грамотні люди, і юристи є.

Корупція відійшла від страхів і активно пішла в наступ

Навряд чи таке дружне єднання можна пояснити лише емоціями і жагою помсти депутатів тим клятим НДОшкам, які таки дотисли, разом з європейцями оте електронне декларування, і тепер суспільство знає, скільки у кого квартир, а у декого – й палаців, скільки валюти в скляних банках  і дивується, що, мабуть, в Україні найбільший відсоток  чоловіків, що живуть на «жіночому утриманні» - дружин, матерів і бабусь.

Проте, так видається, що все це не можна списати на парламентську стихію і що все це є частиною чийогось дуже розумного і цинічного плану, в якому була вирахувана і ця жага депутатської помсти, і психологічні особливості Тані Чорновол, і особлива жадоба суспільства до «видовищ», коли погано з хлібом.

Що розрахунок був правильний, свідчить обговорення  у соціальних мережах. Головне питання ставиться так: «А чому б цим діячам і не заповнити і оприлюднити свої декларації?»  Перше – вже було сказане: бо ця вимога йде від Закону про запобігання  корупції, до якого ГОшники не мають жодного відношення. Друге – а як ви думаєте, для чого це робиться? Та саме: для того, щоб перевести увагу від  нових «відкриттів», які дуже скоро отримає суспільство від нової порції електронних декларацій посадовців за 2016.  Згадайте. Скільки розганяли по всіх ЗМІ оту злощасну квартиру Лещенка? А от палац і шикарний маєток Охендовського  можна було побачити лише в Інтернеті.  І щось пояснювати НАБУ він відмовився, може, тому його й досі тримають на посаду Голови ЦВК, хоча повноваження закінчилися ще у червні 2014 року? Бо на гачку?

Та хіба він один? Але замість них суспільство нацькують на тих, чия зарплата, скажімо так, відрізняється від середньо української. Так, в деяких проектах зарубіжних донорів зарплата сягає й тисячі доларів – значно менше європейської, але й більше, ніж у більшості українців.  А жаба, судячи з обговорень – мабуть, наша національна тваринка. І не важить, що це не бюджетні і взагалі не українські гроші, і не важить, що ці гроші жорстко контролюються, що на сайтах організацій містяться звіти про використання цих грошей, нарешті, не важить, що з цих грошей платяться усі належні податки (про себе: у 2016 році  було сплачено 61.713 грн. податків. Пенсію,  до речі, не отримую – якось незручно).

Але автори плану розрахували вірно: що бідніше суспільство, то більша жаба.

Але це ще не все і не головне. Закон спеціально виписаний надзвичайно аморфно і не конкретно, отже, і його застосування буде залежати від того, куди і на кого спрямують  відповідні контролюючі інстанції . Більше того, в законі міститься  положення, яке взагалі може заблокувати діяльність громадських організацій – це положення про необхідність заповнення чиновницьких декларацій особам, які, цитую: «беруть участь, залучаються до здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням, протидією корупції». Щось зрозуміло?     

Ну от, наприклад, громадські організації замовляють соціологічним фірмам проведення опитування щодо корупції. Підпадає ця діяльність під закон? Скоріше, так.  Питання: чи візьмуться соціологічні фірми за це з перспективою для керівників заповнення 40-сторінкової декларації? Навіть припустимо, що вони на це героїчно підуть.  А як бути з тими, хто безпосередньо проводив опитування, тобто – з інтерв’юерами?  А з тими, хто вводив результати в комп’ютерну програму? А з тими соціологами, хто готуватиме аналіз і представлятиме результати на прес-конференціях? Вони підпадають під Закон чи ні?  Отже, скоріше за все, фірми утримаються від проведення таких досліджень. Те ж саме можна сказати й про власників приміщень, які орендуються  під офіси і для проведення заходів і навіть про постачальників  канцтоварів. Отож, від громадських організацій будуть шарахатися як від прокажених, бо кому потрібні неприємності?

 Скажете, абсурд? Ну, абсурдом  нас не здивуєш. А хіба не абсурд, що НАЗК (за зарплату значно вищу за ГОшну і якраз з бюджету) витрачає силу-силенну часу і енергії  на з’ясування цілком законної  платні за дві лекції Сергія Лещенка в Могилянці,  500 гривень   премії Юлії Марушевської?  

Насправді за цим, здавалося б, абсурдом проглядається чіткий план: заткнути пельку тим, кому ще не набридло питати: А що там з «діамантовими прокурорами»? З «вишками Бойка»? З прокурорським містечком? З маєтками суддів?

Отже, констатуємо, що корупція відійшла від страхів і активно пішла в наступ. Звісно, насамперед на свого найбільш активного ворога – громадські антикорупційні організації. Свого часу, в першу річницю Майдану Мустафа Найєм влучно сказав, що "Майдан переноситься в парламент". Зараз я можу сказати, що Майдан в парламенті програв, і це дуже небезпечно. 

Чи є цей наступ на  громадські організації просто помстою  «групи товаришів» чи це вже є складовою нової владної політики, спрямованої на «діалог і компроміс» з корупцією і, відповідно, боротьбу з ворогами корупції – покаже найближче майбутнє. Індикатором буде рішення Президента – підпише він цей Закон чи накладе вето.

Любителям кунілінгуса шоколадних яєчок!!!

  • 27.03.17, 20:08

Об этом на своей странице в Фейсбук пишет  украинский государственный и политический деятель, Народный депутат Верховной Рады Украины III, V и VI созыва, кандидат социологических наук, экс-министр по вопросам жилищно-коммунального хозяйства, — Александр Кучеренко.

По его словам,  раскрыта преступная схема по которой каждый украинец платил со своего кармана за нужные Порошенко-Ахметову-Яценюку голосования, за нужных им министров, за нужных силовиков и прокуроров и так далее.

По сути, каждый украинец оплачивал коррупцию высшего эшелона власти через придуманные режимом Порошенко схемы:

«Внимание. Очень важно. Вникните. Руководитель ДТЭК признает, что их уголь невозможно продать на внешних рынках.

Ключевой вопрос — зачем Вовк от имени Порошенко заложили в тариф на электроэнергию цену на уголь, как будто он из Роттердама?!

Ведь наш уголь хуже, дешевле и не очень горит. Поэтому, продать его можно только здесь, в Украине!

Вопрос риторический — ответ на поверхности:

«Дельта» составляет 15 млрд грн за год и является «идеологическим фундаментом» коалиции «Роттердам +», состоящей из БПП, НФ и других «нетрадиционалов».

Цитата:

«Неспециалисты в угольном бизнесе могут предположить, что если Украина этот теперь уже нелегальный уголь брать не будет, а России он не нужен, то существует «экспортное направление». Но качество этого угля не соответствует требованиям внешних рынков. Средний уровень содержания серы в украинском антраците – 1,7%, а в угле марки «Т» – 2,6%. Необходимая для экспорта норма – 0,9% и ниже. Простым языком – экспорт для этих углей закрыт.»

Есть ещё вопросы?!

NB. Да, кстати. Когда этот «мыслитель» говорит о «конкурентной основе» энергорынка, то она должна начаться либо с национализации, либо с дробления ДТЭК, имеющего 75% тепловой генерации и угля.» — пишет Кучеренко.

Стоит отметить, что это только одна из схем существования режима.

Самая главная схема заработка это газ:

«Все эти три года мы покупали российский газ через фиктивные фирмы Порошенко-Фирташ в ЕС. Они зарегистрировали в Европе фиктивные фирмы которые покупали российский газ транзитом через Украину.

Потом этот же российский газ продавался Украине но уже от имени этих фиктивных европейских фирм и уже в 3 раза дороже чем он действительно стоит. Помимо этого Украина платила Фирташу-Порошенко за российский газ не только стоимость самого газа но и бешеный  транзит: Россия-Украина-ЕС и обратно ЕС-Украина! Это десятки миллиардов долларов! Тарифы выросли в 10 раз не потому, что Украина начала строить свой независимый рынок (как оказалось за 3 года обезумевший режим даже не думал что-то строить для Украины), мы платили свои кровные деньги прямо в карман олигархам Порошенко-Фирташ-Ахметов и другие. Отмечу, что до таких наглых преступлений против украинского народа не додумывался никто в истории современной Украины!

После того как данную схему докажут официально, украинцы поймут кто пришел к власти после Революции Достоинства и кто создал  корпорацию основной валютой которой стала украинская кровь» — пишет журналист Марина Сельвус.

Скасування печаток: нові правила ведення бізнесу

Скасування печаток: нові правила ведення бізнесу в Україні



Які нововедення внесла Рада для підприємців законом про використання печаток

Верховна Рада України підтримала в другому читанні законопроект №4194 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями".

За законопроект Владислава Голуба та Олени Сотник після кількох невдалих спроб таки проголосували 226 нардепів.

Законопроект є резонансним в українському законодавстві, адже його норми передбачають повне скасування печаток. Зазначимо, що законопроект стосується не всіх громадян, а лише суб’єктів господарювання. Тобто тієї фізичної або юридичної особи, яка займається діяльністю з виробництва, реалізації, придбання товарів та іншою господарською діяльністю.

Законом передбачається виключити використання печаток у взаєминах суб'єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.

Скасовано норму "немає печатки - недійсний"

Згідно із змінами до закону використання печаток тепер не обов’язкова вимога для визнання документа чи угоди дійсними. Ба більше, виключається навіть можливість визнати такий документ недійсним у зв'язку з відсутністю печатки.

Цікаво, що відтепер державні органи або органи місцевого самоврядування не мають права вимагати наявності печатки на офіційних документах.

За порушення цієї норми тепер передбачається адміністративна відповідальність. Також за відмову прийняти документ без печатки передбачено штраф 50 - 100 неоподатковуваних мінімум (850-1700 грн).

Копія без печатки

Щоб вважати дійсною копію документа, яка подається, достатньо підпису уповноваженої особи суб'єкта господарювання або особистого підпису фізособи-підприємця. Орган не має права вимагати нотаріального посвідчення у разі, якщо така вимога не встановлена окремим законом.

Також пропонується скасувати відповідальність за порушення правил виготовлення, порядку обліку і зберігання печаток та штампів.

А у Цивільному кодексі замість короткої статті про те, що суб'єкт господарювання "може мати печатку" пропонується її нова редакція, згідно з якою суб'єкт господарювання "має право" використовувати в своїй діяльності печатку.

Окрім того із закону виключили норму, що "обов’язковість скріплення правочину печаткою може бути визначена за письмовою домовленістю сторін".

Довіреність за підписом

Раніше у законодавстві України передбачалося, що довіреність від імені юридичної особи видається за підписом посадової особи з прикладенням печатки (за наявності). За новою редакцією довіреність видається теж від від імені юридичної особи, але вже без печатки.

Відзначимо, що законом № 1206-VII був введений перехід від обов'язкового до добровільного використання печаток юридичними особами. При цьому існує ціла низка законів, які роблять відбиток печатки обов'язковим реквізитом вийняткових документів.

До того ж, в господарській та правозастосовчій діяльності відбиток печатки часто помилково сприймається як доказ наявності повноважень у особи, яка підписала документ. Законопроект покликаний вирішити ці та інші проблеми.

Розробники закону прогнозують, що внаслідок прийняття закону суб’єкти господарювання отримають реальну можливість здійснювати господарську діяльність без використання печаток.

Також буде зменшено правову невизначеність у сфері використання печаток, що, у свою чергу, призведе до зменшення кількості спорів з цього питання. І взагалі взаємодія суб’єктів господарювання та державних органів буде спрощеною.

Наголошується, що проект закону не стосується прав та обов’язків громадян, які не здійснюють господарську діяльність.

Законопроект почне діяти через три місяці після його публікації. Поки його ще повинен підписати спікер і президент.

Наталія Марченко, 26 березня, 2017 р.
http://espreso.tv/article/2017/03/26/skasuvannya_pechatok_novi_pravyla_vedennya_biznesu


29%, 2 голоса

71%, 5 голосов

0%, 0 голосов
Авторизируйтесь, чтобы проголосовать.

"Совок"-СРСР все далі і далі від України відходить у минуле

Україна вирішила відмовитися від радянського бібліотечного класифікатора
 
22 березня 2017 р.



Кабмін вирішив перевести українські бібліотеки лише на використання УДК
Кабінет Міністрів на своєму засіданні в середу, 22 березня, вирішив перевести українські бібліотеки на використання універсальної десяткової класифікації (УДК) замість бібліотечно-бібліографічної класифікації (ББК).

«В Україні для систематизації видавничої продукції паралельно використовують дві системи: УДК і ББК. Система УДК - світова, її використовують 130 країн, ББК - це радянська розробка 60-х років минулого століття, яка і зараз має офіційний статус у Росії», – сказав голова Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення Олег Наливайко під час обговорення.

Постанова передбачає відмову від використання бібліотечно-бібліографічної класифікації та поступове переведення бібліотек-користувачів на універсальну десяткову класифікацію як міжнародну систему.

Зауважимо, що УДК заснована на таблицях за ієрархічним принципом поділу від загального до конкретного з використанням цифрового десяткового коду. Його радянський аналог ББК використовує таблицю класифікації і побудований за ієрархічним принципом, однак за іншою методологією.

http://zaxid.net/news/showNews.do?ukrayina_virishila_vidmovitisya_vid_radyanskogo_bibliotechnogo_klasifikatora&objectId=1421259

Березневий вечір

  • 25.03.17, 23:20
Ось і закінчився ще один  день...
Сьогоднішня ніч буде коротшою на годину.

Не забудьте перевести годинники.


Страницы:
1
2
3
4
5
6
7
8
1149
предыдущая
следующая