Що ви вкладаєте в термін "УКРАЇНЕЦЬ"?

Кожен має про нього свою уяву. Хтось - як національність. Хтось - як громадянство. Хтось - як етнічну приналежність.

А як думаєте Ви?

Ваше місто найкраще?

Чому? Не кажіть: тільки тому, що у ньому живу "Я". Цього буде замало. Напишіть так, щоб усім нам захотілося приїхати до Вашого міста і переконатися у його красі і неповторності. 

Коли в Україні буде нормальна влада?

Дивлюся я на всю цю сьогоднішню комуно-комсомольську "еліту" та двічі не судиму "еліту", і сум бере. Хочеться змін, але, на мою думку, з сьогоднішньою ющенко-тимошенко-янукович-симоненко-литвінівською владою їх не буде. Або будуть у гіршу сторону. Дерибан всієї країни так званою "елітою" не дає підстав думати мені інакше.

А як думаєте ви?

Чи буде колись в Україні нормальна влада?

8%, 3 голоси

8%, 3 голоси

48%, 19 голосів

38%, 15 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Борис Гребенщиков привіз до України російських хамів



Рок-музикант, лідер групи “Акваріум” приїхав до Києва в рамках свого “Місячного туру”. На прес-конференції БГ розповів журналістам, що думає про протести ченців Тибету, політизування людей мистецтва і рок.

Вас називають батьком-засновником радянської рок-музики. А як би Ви охарактеризували сьогоднішню ситуацію з українським роком?

Ж*па! І не тільки в Україні. Рок помер, він розкладається. Він навіть вже не смердить, він давно вже знезаражений. Рок - це те, що грають у Кремлі. Все. Рок і Кремль йдуть разом, як масло і сендвіч, музикою останні 10 років рулюють голубі. Ніхто більше. Чому - незрозуміло.



Хороша музика - яка вона для Вас?

Коли вставляє. Якщо вставляє - значить вставляє. Ніяких питань.

Люди на пострадянському просторі дуже політизуються. Ви аполітичні чи активно цікавитеся політикою?

Я ніяк не можу збагнути, чим там можна цікавитися? Коли йде щуряча боротьба людей (я не говорю про конкретну країну, про конкретних людей або конкретну фракцію), як правило, борються люди сумнівних моральних принципів і сумнівного минулого. Якщо мене не цікавлять розборки між тамбовськими і рязанськими, то чому мене повинні цікавити розборки тих самих людей, тільки які знаходяться вгорі?

Я зараз з насолодою читаю про одного депутата, який довічно засуджений, - за все, за що тільки можна засуджувати. У мене відразу виникає питання: у нас всі депутати такі чи бувають інші? Я розумію, що, швидше за все, всі депутати такі. І не тільки в Росії.

Чи може людина мистецтва без шкоди для свого іміджу відкрито підтримувати ту або іншу політичну силу?

Люди мистецтва, якщо вони підтримують якусь політичну силу, то стають заангажовані. Якщо ви за мою партію - я за вас гратиму, якщо ви не за мою партію - я для вас грати не буду. Мені здається, це не терпить розбіжностей.

До аптекаря приходить білий і говорить: “Дайте мені ліки”. А він йому відповідає: “Ні, ви білий, я вам не продам”. Погано. Тому що аптекар всім повинен давати ліки. Лікар повинен лікувати всіх. Принаймні, так було раніше. Чим у даному випадку людина мистецтва відрізняється від лікаря? Вона не має права навіть думати про те, щоб когось підтримувати. Підтримуючи одних, вона стає проти інших. Яка вона на х*р людина мистецтва?!

З приводу іміджу. Я не зрозумію як слово “імідж” співвідноситься з мистецтвом. Якщо у людини є імідж, значить, вона торгує не мистецтвом, а собою. Значить, вона називається по-іншому.



Яка аудиторія приходить на Ваші концерти?

Як правило, в багатьох містах люди не дуже звикли ходити на концерти, тому вони приходять і до ладу не розуміють, що потрібно робити. Вони про всяк випадок сидять і не ворушаться. Це дуже добре, я цілком поділяю думку цих людей. Тільки нам важко: ми хочемо знати, у нас в залі живі люди чи не дуже. Коли люди виявляють зацікавленість в нас, то, звичайно, грати веселіше. Найвеселіше грати в клубах - ти бачиш, що люди живі.

А в Україні яка публіка?

Ніжна.

А Ви пам`ятаєте, як заробили свої перші гроші за допомогою співу і на що їх витратили?

Перші, присягаюся, не пам`ятаю. Свій перший концерт, який я пам`ятаю, звичайно, був безкоштовний. І в якийсь момент нам все-таки заплатили гроші - я не пам`ятаю. Але пам`ятаю, що у якийсь з перших концертів я одержав 10 рублів, і їх вистачило якраз, щоб добратися на таксі туди і назад до місця, де проходив концерт. І залишилося десь три рублі - це на трьох. На ці гроші ми випили.

Вам пощастило виступати на сцені Королівського Альберт-холлу Лондона - одного з найпрестижніших концертних залів Великої Британії. Які були відчуття?

Це честь до початку концерту і після концерту... Під час концерту - це концерт. Я вам присягаюся, що в селі Нова Кирєєвка концерт буде таким самим, як в Альберт-холлі. Але до цього відчуття того, що це офігенна честь і після - відчуття того, що це офігенна честь... Мені було дуже приємно.

Звідки виникла ідея стати радіоведучим? (БГ веде музичну передачу “Аеростат” на “Радіо Росії”).

В одному з інтерв`ю я мав необережність сказати: якби мені дали можливість вести передачу, я б, нарешті, протиставив цьому загальному г*вну, яке подають на радіо, хорошу музику, яку насправді перестали передавати взагалі, а не тільки у нас. Наступного дня мені подзвонив начальник радіо і сказав: “Хочете у нас вести передачу?” І мені нікуди було відступати. Я думав, що у мене нічого не вийде. Але коли я все-таки зробив першу передачу, зрозумів, що можу зробити другу, і подумав: півроку протримаюся. Третій рік закінчується і стає все цікавіше. До речі, в Харкові вона транслюється, а у вас ні. Мені здається, ви щось втратили.



На одному з концертів Ви сказали, що за Вашою бородою доглядають четверо японців. Чи правда це, і в яку суму Вам це обходиться?

Обходиться доволі дорого, але за це платить «Газпром». Але залишилося тільки двоє японців, тому що двоє вже померли від старості.

Не секрет, що Ви захоплюєтеся східною філософією і навіть зустрічалися з Далай-ламою. Яке враження він на Вас справив?

Я зустрічався з Далай-ламою двічі. Одного разу навіть була особиста аудієнція. Чарівна абсолютно людина, я його дуже люблю. Він дипломатичний геній. Я схиляю голову перед ним. Я зрозумів, що важливіше не ставити питання, а просто бути поряд з ним. Знання передаються без слів.

Як Ви ставитеся до нинішніх протестів ченців Тибету?

Моя особиста думка (хай вибачать мені китайці), що після того, що було в Тибеті за останні 40 років, ченці можуть робити все, що завгодно. Масові вбивства, згвалтування, розкрадання майна монастирів у таких масштабах дає їм якусь підставу протестувати.

Як Ви відпочиваєте?

День, коли я відпочиваю, починається з того, що я прокидаюся. Але якщо я відпочиваю, замість того, щоб бігти до комп`ютера, я виповзаю на лужок. Хоча насправді я брешу. Тому що коли я виповзаю на лужок - там теж є комп`ютер, у який я заглядаю. Я нічого не можу поробити з цим. Медитую? Я щодня все одно медитую. Відпочинок, як правило, полягає в тому, що за вікном сонце і можна виповзти під дерево. Можливість сидіти під деревом, як Будда, це відпочинок. Нічого нового придумати не можу.

Борис Гребенщиков



ПІСЛЯ ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ її організатори відвели Гребенщикова в сусідній кабінет, де був організований невеликий фуршет. Журналісти розійшлися. У коридорі залишилися тільки охоронець БГ, дівчина, що чекала квитки на концерт і я. З кабінету вийшла пані і запитала, чого ми чекаємо і чи потрібно нам щось.

Дівчина, яка сиділа поряд, повідомила про свої плани, а я відповіла, що чекаю БГ, щоб дорогою до авто поставити йому ще декілька запитань. Тут у розмову втрутився охоронець Гребенщикова.

- Прес-конференцію закінчено, здається, ви вже встигли задати три, якщо не більше, запитання. Вам вистачить, - заявив він мені.

На моє зауваження, що мені самій вирішувати, скільки ставити запитань, послідувало істеричне:

- Я вам кажу, він не відповідатиме на ваші запитання. Ваші службові повноваження закінчилися, йдіть чекати на вулицю.

Цей охоронець передпенсійного вигляду, з тих, яких зірки влаштовують служити собі скоріше з жалю, всіляко демонстрував свою значущість, він не вгамовувався, намагаючись мене видворити. Моя спроба пояснити, що Україна - не Росія, тут так з журналістами не розмовляють, успіху не мала.

- Йдіть звідси, я сказав! - шипів цей злобний, але ще доволі сильний, дідуньо. Оскільки я не погоджувалася, він схопив мене за руку і потягнув у під`їзд. По дорозі він бризкав слиною в обличчя: «Журналюга...»

За деякий час мені подзвонили організатори прес-конференції і вибачалися за інцидент. Співробітниця сказала, що сама була шокована, коли про те, що сталося, їй розповіла колега, яка випадково стала свідком хамства.


 Анна Ященко

Джерело: УНІАН.

Атака на нашого Securityua. Треба відбивати! :)

До уваги учасників співтовариства «Ми любимо тебе, Україно!» нашого Securityua атаковано одним «добродієм». Станом на сьогоднішній ранок рейтинг профілю значно покращився з -36 до +28.

«Добродій» свою атаку зробив відкрито. Свою причину пояснив, що йому не подобається зміст заміток розміщених у співтоваристві «Ми любимо тебе, Україно!». Я думаю, що направленість заміток у цьому співтоваристві зрозуміла усім. Тому дії «добродія» можна розцінювати, як цілеспрямованим ударом по нашому співтовариству.

Давайте проявимо солідарність і поправимо рейтинг учасника нашого співтовариства, проголосувавши максимально за його рейтинг тут: http://narod.i.ua/user/867986/profile/

Сльози Юлії Тимошенко...



Юлія Тимошенко продовжує перебувати на утриманні своїх родичів. Це випливає з декларації про доходи прем’єр-міністра, яку отримала "Українська правда".

З іншого боку, уперше за дванадцять років політичної кар'єри в її фінансовому звіті з'явилися семизначні цифри. Щоправда, Тимошенко має завдячувати цьому своєму чоловікові.

Сама прем’єр-міністр минулого року заробила 81 тисячу 681 гривню зарплати – і більше ні копійки активів у неї немає.

Квартира, будинок, земля, машина – скрізь прочерки у декларації.

Також 2007 року Тимошенко нічого не платила за договорами найму – хоча раніше лідерка БЮТ особисто заявляла на брифінгу, що орендує будинок, в якому вона проживає. Пізніше тітка Тимошенко Антоніна Ульяхіна розкрила секрет цієї "оренди" – маєток оформили на родичів Тимошенко.






Чоловік Юлії Тимошенко минулого року заробив 3 мільйона 503 тисячі 133 гривні.

Основну частину цих грошей склав "прибуток від відчуження цінних паперів та корпоративних прав" – 2 мільйони 963 тисячі 524 гривні. Олександру Тимошенко також видали 6 тисяч 900 гривень дивідендів та 77 тисяч 712 гривень зарплати.

Однак, якщо просумувати три останні цифри, то не виходить 3,5 мільйони.

Тобто чоловік Тимошенко отримав 454 тисячі гривень з джерел, які не підпадають під назви розділів, зазначених у декларації.

Олександр Тимошенко є власником квартири площею 52,1 метри та позашляховика Toyota Prado об’ємом двигуна чотири літри.

На рахунку в банку Олександр Тимошенко минулого року тримав 230 тисяч гривень.

Востаннє у пресі фінансові показники Олександра Тимошенко публікувалися за підсумками 2004 року.

Протягом цих трьох років він значно покращив свої доходи.

Тоді чоловік Юлії Тимошенко мав лише 16 900 гривень на рахунку в банку, квартиру 32 метри і гараж.

Зараз у нього є 3,5 мільйони доходів, рахунок з грошима виріс в п’ятнадцять разів, квартира збільшилася на двадцять метрів.

Щоправда, більше в Олександра Тимошенко немає гаража.

Зате стабільно невисоким залишається рівень особистих доходів Юлії Тимошенко.

За минулий рік вона заробила в два рази менше, ніж в 2006, коли їй набігло 160 тисяч гривень. Очевидно, причиною тому розпуск парламенту, в зв'язку з чим Тимошенко у 2007 році недоотримала зарплату.

"УП".

Народ, валите оттуда!!!

Там, кроме антиукраиской пропаганды, нет ничего. Будьте патриотами Украины - игнорируйте сообщество Рожденный в СССР)).

Кого б Ви хотіли бачити наступним мером Києва?

Опитування: Кого б Ви хотіли бачити наступним мером Києва?

44%, 27 голосів

11%, 7 голосів

2%, 1 голос

16%, 10 голосів

27%, 17 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Автомобили президентов Путина и Буша

На чем ездят президенты? На роскошных лимузинах?

Не совсем. 90% годового «пробега» Владимира Путина приходится на авиатранспорт. Однако не стоит умалять значение автомобилей в жизни президента. Помимо ежедневных поездок по Москве, где главу государства обслуживают три основных автомобиля (причем два из них – мини-вэны), его лимузин путешествует по миру и доставляет хозяина на все деловые встречи. А иногда автомобиль становится «убежищем» для встреч: лимузинные переговоры предполагают максимальную скрытость от посторонних глаз и ушей. Как и хозяин, большую часть перемещений автомобиль совершает по воздуху, иногда путешествует в железнодорожном вагоне, то есть живет в президентском комфорте. Даже мойщики обязаны иметь высокую квалификацию и быть надежными людьми.



Нередко роль лимузина сводится к представительским функциям, как это было под Чебаркулем. Все шесть президентов добрались от аэропорта к полигону на вертолетах, и лишь последние несколько километров одолели на лимузинах. Таких церемоний требует этикет встреч столь высокого уровня, ведь куда торжественней появиться перед публикой из двери лимузина, чем пытаться поймать прическу, раздуваемую потоками вертолетного ротора.



Владимир Путин приехал в составе кортежа из четырех Mercedes-Benz – два E-класса, два S-класса. Машины этой же марки использовали президенты других стран. В качестве машин сопровождения выступали Mercedes-Benz G-класс, и это был самый большой product placement немецкой фирмы на Урале.

Но если Ху Цзиньтао, лидер КНР, на родине предпочитает ездить на Audi A8, то Владимир Путин использует Mercedes-Benz регулярно. Пользуясь случаем, мы разузнали о президентской машине побольше.

Мир больших цифр

По оценкам, автомобиль президента РФ стоит около 40 миллионов рублей ($1,5 миллиона). Внешне он похож на Mercedes-Benz S-класса предыдущего поколения, но цена красноречиво свидетельствует о его необычности. Ведь даже «властелин прайс-листа» новый S63 AMG c 612-сильным мотором в длиннобазной версии стоит лишь девять миллионов рублей.



Комфорт и скоростные качества являются первостепенными для любого VIP-автомобиля, однако машину, которая не уступит президентскому лимузину по этим параметрам, можно купить за сущие копейки – миллиона за четыре. Откуда берутся оставшиеся 90% стоимости?

Владимир Путин использует Mercedes-Benz S-Guard Pullman, однако Mercedes как таковой является лишь поставщиком основных компонентов. Дорогостоящие работы, включая финальную сборку, осуществляются небольшими подразделениями немецкого концерна.

Сначала в кузов серийного S-класса вваривается вставка, превращающая его в стретч (Pullman). В отличие от свадебных лимузинов автомобиль Путина – маломерка: база увеличена на метр, а общая длина лишь немногим более шести метров. Для примера, по Челябинску ездят лимузины длиной 11 метров, но, разумеется, для президентского кортежа такие «крокодилы» не подходят – слишком неповоротливые.

Мрачные факты

Но не удлинение виновато в стоимости автомобиля. Обеспечение безопасности – вот главная статья расходов. Использование президентом автомобиля является ежедневной необходимостью, но именно автомобиль наиболее уязвим для атаки террористов.



История знает немало печальных примеров. Одним из первых громких покушений в автомобиле было «сараевское убийство» эрцгерцога Франца Фердинанда, положившее начало Первой мировой войне. Автомобиль непривычной нам марки Grf & Stift хранится в венском музее, и над правым задним крылом видно отверстие от пули, убившей жену эрцгерцога Софию. Сам Франц Фердинанд носил бронежилет и был поражен в голову.

В 1963 году в Lincoln Continental был застрелен президент США Джон Кеннеди. 13 мая 1981 года турецкий экстримист совершил попытку покушения на Папу Римского Иоанна Павла Второго, который приветствовал публику из Mercedes-Benz G-класса на площади Святого Петра. С тех пор папамобиль накрылся пуленепробиваемым стеклянным коконом.

В 1995 году нападению подвергся премьер-министр Испании Хосе-Мария Аснар – бомбу заложили в автомобиль, но политик «опоздал» на взрыв и отделался ранением. Из новостных сводок вы помните нападение на грузинского лидера Эдуарда Шеварднадзе в 1998 году. Mercedes-Benz S-Guard попал под шквальный огонь из автоматов и гранатометов «Муха», но броня спасла Шеварднадзе жизнь.

Молчаливый охранник

Так что бронирование – вовсе не прихоть. Автомобиль президента России подготовлен по совершенно секретной программе в специальном подразделении Mercedes-Benz в Зиндельфингене, откуда выходят «броневики» с индексом Guard. Данные о клиентах и их автомобилях засекречены без срока давности – фирма хранит в тайне любые подробности с тридцатых годов прошлого века. Более того, в случае уничтожения автомобиля, Guard старается не оставлять улик, передавая поврежденные автомобили для исследования в свои лаборатории с последующим уничтожением.



Впрочем, кое-что о технологии известно. Для бронирования S-класса используется восьмимиллиметровая многослойная сталь, листы которой интегрируются в кузов автомобиля. Пассажирский отсек превращается в подобие монокока из высокопрочной стали, выдерживающий выстрелы из оружия класса B7, например, из немецкой винтовки Heckler und Koch с использованием бронебойной пули. 55-миллиметровые стекла лимузина обеспечивают класс защиты B6, то есть остановят свинцовую пулю из такой же винтовки.

Эти данные более или менее справедливы для «гражданских» версий, которые покупают бизнесмены и политики средней руки – стоимость нового S-Guard составляет 20 миллионов рублей ($800 тысяч). Автомобиль президента России бронирован по специальной программе, которая включала дополнительный цикл испытаний, в частности, обстрелы более мощными видами оружия. По оценкам специалистов, машина президента бронирована с использованием металлокерамических пластин, которые отличаются высочайшей термопрочностью и способны остановить бронебойно-зажигательную пулю.



При попадании в обычную броню такая пуля способна струей раскаленных газов «вымыть» металл из места контакта, однако керамика ей не по зубам. Вероятно, и стекла лимузина толще стандартных 45-55 миллиметров, ведь такое стекло способно остановить пули с относительно невысокой кучностью стрельбы.

Помимо защиты от стрелкового оружия, лимузины бронируются снизу и сверху против мин и гранат, а также защищаются на случай химической атаки: салоны герметичны, а в случае длительного пребывания в опасной зоне начнет работать автономная система воздухоснабжения.

Полная масса президентского автомобиля превышает четыре тонны, поэтому ходовая часть и двигатель подвергаются серьезной модернизации: например, подвеска практически полностью оригинальная. Мощность двигателя засекречена, однако у нового S-Guard она составляет 517 л.с., и вряд ли у президентского стретча, пусть и прошлого поколения, она меньше.

Но нет брони, которая могла бы сопротивляться вечно, и крайне важно, чтобы автомобиль сохранил мобильность после атаки и увез пассажиров из зоны обстрела.



Шины Michelin PAX стоят порядка 350 тысяч рублей за комплект, но позволяют перемещаться на большой скорости даже в случае сквозного прострела, для чего внутри шины на обод колеса наварено резиновое кольцо. Бак автомобиля нечувствителен к прострелу и обладает способностью к самогерметизации. Защищается не только пассажирский отсек, но и основные агрегаты (например, радиатор), повреждение которых может привести к остановке автомобиля.

Однако если по автомобилю начали стрелять, значит, служба охраны уже провалила задание. Броня является последним форпостом обороны, и в первую очередь важно не подпустить нападающих к линии атаки. Президенты «бродящих» республик нередко доходят до крайностей: одно время при движении кортежа президента Узбекистана Ислама Каримова автоматчики стояли каждый 20 метров, движение перекрывалось за квартал, а прохожим запрещалось даже смотреть на кортеж.

В дни ШОСа столь радикальных мер не предпринималось, но все мы помним тщательную подготовку подъездных путей от челябинских аэропортов до чебаркульского полигона. На встречах такого уровня очень важны «запасные выходы», поэтому город держали в состоянии боевой готовности.

S-Guard – не единственный автомобиль президента: также есть микроавтобус Mercedes-Benz Sprinter и Volkswagen Caravelle – машины неприметные и более удобные для работы и совещаний. На этом фоне служебный мини-вэн KIA Carnival челябинского предпринимателя Семена Мительмана вовсе не выглядит нонсенсом.

А как решают автомобильный вопрос лидеры других стран?

Ярмарка патриотизма

Для президентов стран с развитым автопромом правилом хорошего тона считается использование отечественной продукции. Педантизм некоторых достоин восхищения – во время правления Жака Ширака Renault еще не производила модель Vel Satis, худо бедно подходящую для постройки лимузина, и президент Франции передвигался на Renault Safrane. По ценовой категории он не попал бы даже в нашу рубрику VIP-autochel: цена базовой версии не превышала 50 тысяч евро. Конечно, машина Ширака стоила дороже, но 300 тысяч долларов – один их самых скромных результатов для президентского автомобиля. Нынешний президент также относительно скромный – использует Citroen C6.



Больше всего повезло немецким лидерам, которые могут использовать «мерсы» и «бэхи» на законных основаниях. Тем удивительнее, что Герхард Шредер предпочитал Volkswagen Phaeton. Возможно, дело в личной привязанности: Шредер был членом наблюдательного совета Volkswagen, когда компания решила строить Phaeton – одну из самых неудачных моделей VW последних лет, и в некотором смысле считал ее своей. Нынешний канцлер Германии Ангела Меркель старается не обидеть никого: к VW Phaeton, BMW 7 серии и Mercedes S-класса недавно добавился Audi A8 с мотором W12. Перед важной встречей госпоже Меркель приходится думать о выборе не только наряда, но и автомобиля.

А у кого из европейских лидеров самый экспрессивный автомобиль? Конечно, у итальянского. Еще Сильвио Берлускони предпочитал ездить на элегантном Maserati Quattroporte с восьмицилиндровым мотором, как у Ferrari F430, и коробкой передач с подрулевыми переключателями (Duo Select), а теперь марку «пиарит» Романо Проди.

Цивилизованный мир относится к китайским машинам настороженно, но Ху Цзиньтао одно время ездил на экзотическом китайском лимузине Red Flag, хотя основное производство автомобиля было прекращено в 1983 году. Ходили разговоры о возрождении марки и создании конкурента Rolls-Roys. Получится или нет, покажет время, а пока лидер КНР «вынужден» использовать Audi A8.



Джордж Буш укрывается за броней Cadillac DeVille (DTS) и чаще других возит автомобиль по всему свету. Угроза покушения высока, и служба безопасности президента не доверяет чужим автомобилям.

В названии «Кадиллак ДеВилль» есть доля лукавства. Когда у инженеров спросили о родстве лимузина с серийным автомобилем, они признались, что из стоковых компонентов позаимствовали лишь эмблемы. Хотя внешне автомобиль похож на легковушку, в его основе – шасси джиэмовского пикапа. Оно очень кстати, поскольку снаряженный вес автомобиля составляет 4,5 тонны. Любопытно, что, расхваливая автомобиль президенту, джиэмовские инженеры напирали на шикарный интерьер, развлекательную систему с CD-проигрывателем на 10 дисков и сиденья с функцией массажа. Президенты других стран больше озабочены качеством связи и удобством ведения переговоров. В этом смысле быть президентом США приятнее всего.

Автомобиль Буша с пятидюймовой броней и специально разработанным двигателем стоит порядка двух миллионов долларов, однако высокая цена – не гарантия надежности. Так, в июле этого года президентский лимо позорно заглох по пути к американскому посольству в Риме, и это уже не первый случай. Кстати, машина президента США может претендовать на звание самого неказистого президентского автомобиля: броня «торчит» слишком явно.



Что касается Владимира Путина, его увлечение отечественными автомобилями носит частный характер. Он известен любовью к первой машине – «Запорожцу», и владеет отреставрированной Волгой ГАЗ-21 1956 года выпуска. В гараже особого назначения в состоянии боевой готовности стоит ЗИЛ-41052. Это один из самых гениальных бронированных лимузинов, кузов которого варился из специальной стали, образуя очень прочную (и очень тяжелую) бронекапсулу.

И все же в большинстве случаев российский лидер предпочитает немецкую технику, и ситуация вряд ли изменится в обозримом будущем. Одно время ходили слухи о разработке нового президентомобиля ЗИЛ-4112, но пока публике показали лишь пластилиновый макет.

Артем КРАСНОВ, специально для VIPautochel.ru

Кличко пішов на мера самовисуванням - без сил

Відомий український боксер Віталій Кличко має намір балотуватися на посаду мера Києва шляхом самовисування.

"Я сьогодні балотуюся і висуваюся від киян, не будучи представником ні однієї з політичних сил чи партій", - заявив він у понеділок журналістам.

У понеділок Кличко подав у київську міську територіальну виборчу комісію заяву про намір балотуватися в мери.

При цьому він заявив, що веде переговори з представниками всіх ключових політичних сил про висування єдиного кандидата, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Я упевнений, що демократичні сили повинні висунути єдиного кандидата, і ним має бути людина, яку підтримає максимальна кількість киян із максимальним рейтингом довіри київської громади", - підкреслив кандидат у мери.

На пряме запитання про те, чи свою кандидатуру він має на увазі, Кличко заявив, що це – предмет переговорів з демократичними політичними силами.

Він також поінформував, що відповідно до даних соцопитувань, основна боротьба на виборах розгорнеться між двома кандидатами – ним самим і відставленим мером Києва Леонідом Черновецьким.

"Третього не дано. І кожен із зареєстрованих кандидатів на посаду київського міського голови грає на руку Черновецького, розчищаючи шлях сьогоднішній команді", - підкреслив боксер.

"У мене є повна впевненість, що до кінця цього тижня в нас ситуація буде прояснена з висуванням єдиного кандидата", - переконаний кандидат.

При цьому він у чергове відзначив, що якщо не буде єдиним кандидатом від демсил, то все одно має намір балотуватися.

Говорячи про майбутню виборчу кампанію, Кличко спрогнозував, що в ході виборів буде багато обіцянок від партій - "і прекрасні і програми, і золоті гори". "Гір буде досить велика кількість не тільки золотих, і з консервів, гречки, чи грошей, які будуть роздаватися під час цих виборів", - додав він.

Кличко також заявив, що блок його імені має намір іти на вибори в Київську міську раду.

"Я хочу вибачитися перед киянами за те, що частина людей з депутатів Київради (з блоку Кличка) не витримали випробування грішми, посадами, земельними ділянками і кілька людей вийшли з блоку. Менше з тим, ядро блоку залишилося, і воно складатиме мою опору й основу в майбутній роботі у Київраді", - заявив Кличко.

Він сказав, що виборчий список Блоку Кличка в Київраду буде оприлюднений наприкінці тижня. При цьому він не назвав конкретні політичні партії, які ввійдуть до складу блоку. "Ми ведемо переговори з усіма політичними силами, що представлені в Києві", - резюмував кандидат у мери столиці.

"УП".