хочу сюда!
 

Lana

48 лет, весы, познакомится с парнем в возрасте 45-55 лет

Заметки с меткой «фейк»

Електрокар з князівства Ліхтенштейн

             Джерело
             У це складно повірити, але вже найближчим часом ми можемо стати свідками зникнення на АЗС звичного всім викопного палива.
Замість нього будуть продавати на розлив... практично чисту енергію. Питання покупки дизельного або бензинового автомобіля втратить свою актуальність, а у мегаполісах проблема загазованості поступово зійде нанівець. Можливо, нам ще випаде побачити, як право називатися енергетичною супердержавою буде надане країнам, які працюють у галузі високотехнологічного генерування електроенергії, а не тим, хто безладно виснажує власні надра. Схоже на казку, чи не так? Самим віриться насилу! Але, судячи з усього, час змін ближче ніж нам здається. І зараз ми пояснимо, чому.
             Наші постійні читачі вже знають про електромобіль nanoFlowcell Quantino , прем'єра якого відбулася на Женевському автосалоні . Не можна сказати, що преса приділила йому багато уваги: більшість видань побіжно і лаконічно відписалися про чергове "чудо інженерної думки" і повернулося до опису звичних для аудиторії новинок. Ми ж вирішили розібратися в нюансах і незабаром виповнилися розумінням того, наскільки революційну новинку представили мало кому відомі хлопці із зовсім не "автомобілебудівного" князівства Ліхтенштейн.



            
Малюк Quantino, показаний в цьому році в Женеві, вже не перша модель молодого автомобільного бренду з країни, в якій мешкає 37 тисяч осіб. Ще в 2014 р. світові представили первістка марки nanoFlowcell: ним став прототип седаноподібного купе Quant e-Sportlimousine. Величезний чотиримісний концепт, довжина якого перевищувала габарити довгобазового Mercedes-Benz S-Class, приводився в рух четвіркою електромоторів, сумарна потужність яких становила 653 кінські сили. При цьому на короткий час потужність моторів можна було збільшити до 925 к.с. Все це дозволяло електромобілю в теорії розганятися до 380 км/год. Що цікаво, вже тоді автовиробник заявляв досить значні цифри запасу ходу. За їх підрахунками, повністю заряджений Quant e-Sportlimousine міг проїхати від 400 до 600 кілометрів. Хороший показник, але особливого фурору він не справив. Запала для ЗМІ вистачило буквально на кілька тижнів, після чого інженери знову розійшлися по своїх тихих кабінетах.
              І ось, на початку березня 2016 року марка nanoFlowcell знову заполонила сторінки провідних світових ЗМІ. На цей раз головним героєм публікацій став компактний хетчбек Quantino, вперше показаний в 2015 році. Забігаючи наперед відзначимо: якщо озвучені характеристики прототипу nanoFlowcell Quantino дійдуть до повністю серійного зразка, це зможе повністю змінити долю автомобілебудування, а звичні всім автомобілі з ДВС і зовсім залишаться в історії.

               Головне - всередині
               Незважаючи на свою помітну і цікаву зовнішність, Quantino є звичайний міський хетчбек з посадочною формулою 2 + 2. Довжина Quantino 3910 мм, ширина - 1930 мм, а розмір колісної бази 3198 міліметрів. Приблизно стільки ж, як і у нової BMW 7-ої серії.
              У рух хетчбек nanoFlowcell Quantino приводиться з допомогою чотирьох електромоторів, сумарна потужність яких становить скромні 136 к. с. При цьому, кожен електродвигун має крутний момент до 200 Н • м , що дозволяє міському хетчбеку масою трохи менше 1,5 тонн розганятися до 200 км/год і розганятися до першої "сотні" за 5 секунд. Досить непогано як для такого співвідношення потужності і ваги. Але, як ви розумієте, "фішкою" нової моделі, яка змусила говорити про це «диво з Ліхтенштейна», було зовсім не це.

               Потрібно більше випробувачів!
               Головною особливістю, яка дозволила новинці привернути до себе увагу, став феноменальний запас ходу, заявлений розробниками: понад тисяча кілометрів на одній зарядці. Це виглядає значним навіть в порівнянні з деякими дизельними авто. Що цікаво, під час випробування Quantino інженери вирішили відмовитися від стандартних методик, що вимірюють паливну ефективність. Замість цього вони привезли повністю заряджений автомобіль на випробувальний полігон поблизу Цюріха і посадили в нього технічного директора компанії nanoFlowcell Нунція ла Веккьо. Досить тривалий час пан ла Веккьо старанно ганяв електромобіль по полігону з середньою швидкістю близько 74 км/год, а по закінченні 14 годин і 3 хвилин безперервної їзди просто відкрив двері машини і, посилаючись на сильну втому, попросив зупинити експеримент.
               Простий математичний розрахунок дозволяє визначити, що за весь час випробувань nanoFlowcell Quantino проїхав на електричній тязі близько 1040 км. Але найцікавіше попереду. Коли інженери вирішили перевірити залишковий заряд тестованого автомобіля, виявилося, що на подолання такої відстані хетчбек витратив трохи більше п'ятої частини свого "заряду", близько 22 % !!! Шляхом простих математичних обчислень можна переконатися, що, коли всі опубліковані дані є чистою правдою, сумарний запас ходу nanoFlowcell Quantino становить близько 4700 км. При цьому, на офіційному порталі автовиробника значиться, що на 100 км шляху електромобіль витрачає від 12 до 14 кВт•год, а це значить, що його джерело енергії має видавати від 564 до 658 кВт•год. Для порівняння: ємність акумуляторної батареї, встановленої на один з "найдалекобійніших" електрокарів сучасності, Tesla Model S, становить всього 90 кВт•год. Озброївшись безвідмовним аргументом "Щось тут не так", ми вирішили розібратися, що являє собою джерело енергії "машинки з Ліхтенштейну".

               Просто додай... іонної рідини
               Мабуть, почати варто з того, що батареї, встановлені в Quantino, зовсім не схожі на звичні акумулятори в більшості інших електромобілів. Система, розроблена nanoFlowcell, являє собою так званий "потоковий акумулятор", що містить два 159-літрових резервуари. Під час заправки ці баки наповнюються двома компонентами так званої "іонної рідини" (bi ION), які мають різну полярність. В один бак закачується позитивно заряджена рідина, в інший - "негативна".



               Процедура заправки електромобіля така ж, як у звичному процесі заправки бензобака на АЗС, - з тією лише відмінністю, що шлангів в колонці, призначеної для Quantino, буде два. Але важливо те, що перехід на новий тип потокових батарей дозволяє "помножити на нуль" один з найістотніших недоліків електромобілів. Систему nanoFlowcell можна повністю заправити за 5 хвилин, в той час як на повну зарядку звичайного електромобіля традиційно тратиться, м'яко кажучи, не одна година.
               Безпосереднє вироблення електрики відбувається на спеціальній іонообмінній мембрані, уздовж якої і прокачуються різнополярні іонні рідини (цей принцип знайомий завдяки "водневій" технології паливних елементів). Причому, між собою рідини ніяк не контактують. Вироблена енергія відправляється в блок суперконденсаторів, який передає їх на електромотори. Самі іонні рідини після використання просто випаровуються, і при цьому, за словами інженерів, не завдають шкоди навколишньому середовищу. До слова, в деяких потокових акумуляторах, розроблених іншими виробниками раніше, відпрацьовані рідини використовуються повторно. Для цього їх перекачують на зберігання в додаткові баки, і за можливості знову перезаряджають. Наскільки нам відомо, конструкція Quantino не передбачає такої можливості, та хто знає, можливо в серійній версії автівки іонні рідини теж можна буде "зливати на перезарядку".

            Так хочеться вірити!
             На жаль, в компанії nanoFlowcell поки що не називають точної дати виходу сенсаційних розробок на ринок. Проте, про серйозність намірів автовиробника з Літенштейна говорить те, що вже в цьому році в компанії планують почати будівництво великого дослідницького центру QUANT City в місті Тенеро (Швейцарія). Основним завданням інженерного бюро буде доопрацювання технології потокових батарей і її адаптація для інших сфер, таких як авіа- і залізничний транспорт. Досить багатообіцяючий і той факт, що основним партнером nanoFlowcell значиться німецька компанія Bosch, на рахунку якої втілення у дійсність безлічі винаходів.
            На жаль, атмосфера секретності, яка поки огортає нову технологію, не дозволяє нам отримати відповіді на деякі важливі питання. Орієнтовна ціна серійного варіанту nanoFlowcell Quantino - це ще півбіди: в залежності від технологічності і кількості вироблених примірників вона може коливатися в найширших межах. Зовсім інша справа - ціна самої іонної рідини, яка теж не розголошується. Єдина інформація, якою поділився автовиробник, така: після початку промислового виробництва потокових батарей nanoFlowcell паливо для них буде обходитися менш ніж в 10 євроцентів за літр. А значить, щоб повністю заправити обидва баки хетчбека Quantino, доведеться викласти майже 32 євро. Виглядає звабливо, особливо, якщо згадати, що за ці гроші автомобіль повинен проїхати близько 4700 кілометрів.
              Все це, без перебільшення, виглядає дуже круто: якщо хоча б четверта частина того, що обіцяють хлопці з nanoFlowcell, виявиться правдою, їх винахід може серйозно вплинути на кон'юнктуру автомобільного ринку. Та й інші аспекти нашого життя можуть серйозно змінитися. Правда, є одна умова. Для того щоб нова технологія стала користуватися реальним попитом, ціна Quantino повинна бути близькою до вартості звичайних ... ну, хоча б електромобілів.

Топ-10 фейків російської пропаганди 2016

У цьому огляді зібрано Топ-10 фейків російської пропаганди, які поширювалися у 2016 році. Звісно,  список російських фейків не обмежується десяткою, представленою в цьому аналізі, і ви легко можете додати свої варіанти й доповнити перелік з 10 до 100+.

Третій рік війни з Україною Росія продовжує витрачати мільярди доларів на рік на пропаганду. Особливу роль відіграє тут продукування неправдивої інформації — фейків. З огляду на те, що на українців вигадки й маніпуляції російських пропагандистів уже давно перестали діяти, головна мішень – внутрішній споживач, тобто, росіяни. Вкиди допомагають російській пропаганді підтримувати рівень ненависті до України, створити псевдонаціональну ідею, «з’єднати російський народ», популяризувати збочені цінності «російського світу» і кричати про загниваючий Захід. Відвертий маразм перестане спрацьовувати лише тоді, коли підніметься загальний інтелектуальний рівень жителів Росії та більшість зможе критично ставитися до інформації зі ЗМІ.

Список найбільш «яскравих» російських фейків минулого 2016 року:


1) «Укроп
и» заживо закопали «ополченця».

Щоб підкреслити жорстокість українських «карателів», російські пропагандисти вкинули в соцмережі постановочне відео, на якому чоловіки у військовій формі, нібито ЗСУ, кидають чоловіка в яму, а потім засипають землею. Для реалістичності вкраплення української мови: «Ще не здох… тримай». А як надгробок безпощадні «укропи» поставили табличку «сепар». Дивно, чому ще кров розіп’ятого хлопчика не потрапила в кадр. Фейкове відео з радістю поширили канал міноборони Росії «Зірка» і РЕН-ТВ.


2) Rammstein – «прибічник Путіна»

Російська пропаганда поширила інформацію про те, що соліст групи Rammstein Тілль Ліндеманн палкий фанат Володимира Путіна.

Мовляв, тому Тілль і одягнув футболку з портретом Путіна. Насправді на футболці Тілля було зображено череп. «Комсомольська правда» пішла далі, опублікувавши фейкову фотографію в статті «Соліст Rаmmstein: Навіть Ангела Меркель не може похвастатися такою популярністю, як Володимир Путін», де вся цитата Тілля вигадана від першого до останнього слова – співак повідомив, що такого не говорив.

Пропагандисти так розізлили Тілля, що публікація у виданні Bild так і називається «Я став жертвою путінської пропаганди».

 3) Пропагандисти телеканалу «Росія 1» видали дівчину в залі суду, де проходить допит Віктора Януковича, за замміністра МВС Анастасію Дєєву.

Підкинути випорожнення на вентилятор пропагандисти можуть і просто так, якщо сильно захочуть. Вибрали на відео будь-яку дівчину в окулярах, як Анастасія Дєєва (окулярів достатньо, більше схожості не потрібно, і так «піпл схаває», за логікою пропагандистів), і вуаля – є привід розповісти про інтимну фотосесію скандального заступника міністра МВС України.

«Жвавіше обговорюють появу в залі суду заступника Авакова. У ході трансляції в кадр справді потрапляє ось ця блондинка в блузці. І той факт, що Анастасія Дєєва в блузці, вже сам по собі цікавий. Інтернет знає Дєєву в іншому вигляді. Це та сама Дєєва, яка у відомстві Авакова відповідає за євроінтеграцію – ну а за що ж іще. І всім своїм виглядом демонструє близькість до вільної Європи», — прокоментував пропагандист.


4) Ав
іаносну групу ВМФ РФ проілюстрували фотографією ВМФ США.

У російських ЗМІ вдавалися й до графічних маніпуляцій, намагаючись додати потуги вітчизняному флоту. Так, групу кораблів ВМФ РФ на чолі з ганебним задимленим авіаносцем «Адмірал Кузнецов», що увійшла в протоку Ла-Манш, російські ЗМІ проілюстрували фотографією авіаносної групи ВМФ США. Забавний фейк, який висміяли у соцмережах, додав трагізму «коптінню» російського флоту.

 

5) ФСБ у Криму видали страйкбольну зброю за бойову. Сфабриковане звинувачення.

Активно у своїй роботі використовує фейки і російське ФСБ за підтримки ЗМІ.

Так, у листопаді 2016 InformNapalm оперативно розкрив фейк оперативної зйомки ФСБ, у якій силовики в окупованому Криму видали страйкбольну зброю за бойову і це стало причиною затримання і позбавлення волі українських експертів.

У фейку незграбно сфабрикували навіть деталі —  пара пакетиків з написом «Перець червоний», щоб самому недалекому російському глядачеві донести, що «шпигуни-терористи» з України. Звісно, без «важкої артилерії» із «візитки Яроша» в сюжеті теж не обійшлося.

6) Троє біженців ґвалтували 13-річну російськомовну дівчинку протягом доби в Німеччині.

Ось таке відео поширювали на російських каналах. Берлінська поліція чітко заявила: «За результатами розслідування, не було ні викрадення, ні зґвалтування». А взагалі, добре, що пропагандисти в сюжеті хоч не розіп’яли дівчинку по аналогії з відомим фейком про розіп’ятого хлопчика.

7) Кисельов показав підроблене посвідчення дивізії СС «Галичина».

У Дмитра Кисельова немає жодного випуску, у якому він би не збрехав, нахабно і цинічно. Але особливо кострубатим вийшов ефір, де він у руках показує нібито аусвайс. Але в документі, який демонструє пропагандист, на фото зображено не того чоловіка, про якого говорив Кисельов, текст написаний сучасним шрифтом Times New Roman, німецькою мовою з помилками, характерними для перекладу в Google-перекладачі. І вишенька на торті: цитата з Гітлера – слова, які він не казав.

8) Сюжет про «поганий Євросоюз» і потребу взаємодіяти з Росією на основі повністю вигаданих слів французів, у яких брали інтерв’ю.

Французький канал Canal+ не полінувався і розібрав детально весь пропагандистський сюжет «Росія 24» про євроскептиків у Франції, а також відшукав усіх, у кого взяли інтерв’ю російські пропагандисти. Виявилося, що слова французів не те що неправильно перевели, а свідомо приписали їм те, що люди взагалі не говорили.


9) Журнал
іст Укрінформу Роман Сущенко – «шпигун і диверсант».   

В інтернеті є статті, які писав журналіст, працюючи у Франції, деякі – з негативом у бік Путіна і псевдореспублік. Приїхав у Москву до родичів, його оперативно «запакувала» ФСБ. Та жодних доказів, що Роман Сущенко якось збирав таємну інформацію про збройні сили РФ, ніхто не надав. Ще один заручник путінського режиму, якого взяли, щоб можна було його обміняти на когось «зі своїх» і мати вагу в переговорах.

10) Російських спостерігачів не пустять на американські вибори

Газета «Ізвєстія» опублікувала брехливу статтю «Російських спостерігачів не пустять на американські вибори». Цю ж статтю підхопили інші пропагандисти, наприклад, Russia Today – «United States bars Russian monitors from presidential polls – elections commission». І вершина розкрутки фейку – представник МЗС РФ коментує цей псевдоінфопривід, максимально легалізуючи фейк. Насправді російських спостерігачів не допустили лише в трьох штатах, у двох з них не допустили б спостерігачів з будь-якої іншої країни світу.

Це лише верхівка айсберга всієї брехні, яка є основою комунікації російських ЗМІ. І не треба витрачати час на викриття всіх фейків – українці давно вже виробили до них імунітет. Та ніколи не буде зайвим публічно висміяти, як російські пропагандисти годують своїх громадян дезінформацією.

Боротися з російською пропагандою такими ж методами й гнатися за її масштабами, виділяючи мільйони на контрпропаганду, марна річ. Відповідь України має бути асиметричною – реальні перемоги на воєнному фронті, реальне підвищення рівня життя, реальні реформи, реальні зміни в українській культурі і под.


Джерело

Матеріал до публікації підготував  блогер, політичний оглядач Олексій Мінаков


Очередной мильный пузырь

        

Российские СМИ, а также информационные ресурсы «ДЛНР» во всю продолжают заявлять о нарушении перемирия со стороны украинских войск. На сей раз бенефисом подобных высказываний стало заявление об обстреле села Саханка, находящегося в Новоазовском районе, а именно в 24 км. от Мариуполя.  Более того, по информации вышеупомянутых информационных изданий под обстрел попали журналисты телеканала НТВ, которые якобы приехали снимать сюжет в одну из местных школ.

         На самом же деле, информация не соответствует действительности. Во-первых, в докладе от 09.12 Специальная мониторинговая миссия ОБСЕ (СММ ОБСЕ) подтвердила наличие русских военнослужащих на территории Донецкой области…и где бы вы думали? Правильно… именно в селе Саханка. Во-вторых, в районе Мариуполя не было замечено военной техники Украины, а в близи линии соприкосновения также СММ ОБСЕ не зафиксировала фактов усиления позиций ВСУ, оснащения запрещенными видами вооружений. В-третьих, в том же докладе говорится, что войска «ДЛНР» обстреливают позиции украинских военнослужащих, а также частенько подвергают обстрелам собственные территории, но при этом обвиняют военнослужащих украинской стороны. В-четвертых, производить обстрел территорий, находящихся в 24км. от ближайших позиций ВСУ из пулеметов (так говорят российские СМИ) просто на просто нереально, так как дальность полета орудия достигает ну в самом лучшем случае 2км… но уж никак не 24.

         Так что, дорогие читатели, делайте выводи. Будьте рассудительны и не верьте откровенной лжи, которую продолжают создавать российские средства массовой информации. Более того, доверяйте фактом… а как вы понимаете фактами данные ресурсы не в состоянии оперировать, так как таковых попросту нет. 

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Хто ж наводить страхіття про життя закарпатців?

Що не тиждень то Закарпаття висвітлюється в інформаційних ресурсах як один з осередків сепаратизму в Україні. Пересічні Закарпатці дивуються - звідки беруться ці всі страхи, які наводяться в центральних ЗМІ.

З початку агресії Росії по відношенню до України експерти почали обговорювати тенденції здійснення агресором інформаційної війни, так от здається вона докотилась і до нашого краю. Слід констатувати, що поширення страхіть про наш край в частині спекуляцій автономним статусом області та "проблемами" захисту прав національних меншин, здебільшого здійснюється впливовими проросійськими медіаструктурами. Серед них неоднозначну роль відведено електронному ресурсу "Подробности.уа", що належить холдингу "Інтер Медіа Груп". Доречі, дана група неодноразово звинувачувалась у підтримці сепаратизму в нашій державі, що й стало причиною підпалу її головного рупору — телеканалу «Інтер».

Якщо прослідкувати останні події то можливо виокремити певну тенденцію, яка вказує на цілеспрямоване поширення недостовірних відомостей з однією кінцевою метою — посіяти зерно сепаратизму та створити штучну ілюзію невідворотності розвалу нашої держави за «югославським сценарієм».   

Ось, 6 жовтня цей портал поширив базований на викривленій інформації матеріал "У громаді вважають, що українське керівництво не дотримується законодавства в області захисту прав нацменшин". Автори публікації, посилаючись на нібито заяви функціонерів Демократичної спілки угорців України та Спілки угорських журналістів Закарпаття повідомили про намір угорської громади "домагатися створення територіальної автономії через підписання спеціального договору з урядом". Однак як було з'ясовано в подальшому особи, на котрих посилалися автори, подібних тез не оголошували.

19 жовтня сайт "Подробности.уа" оприлюднив чергову провокативну піблікацію "Закарпатский облсовет проголосовал за самостоятельною внешнеэкономическую политику". В основу публікації знову лягли недостовірні дані. 

У матеріалах значилось про затвердження обласною радою програми співробітництва з округом Верхня Франконія (Німеччина). Сам факт укладення цієї угоди  авторами визначений черговим кроком до автономізації Закарпатської області, яка нібито володіє статусом самостійного суб’єкта міжнародних зносин.

Цікавим є й те, що насправді програма орієнтована на розвиток побратимських зв’язків органів місцевого самоврядування, але сайт  "Подробности.уа" називає її актом "прямої економічної співпраці", прийнятим нібито в рамках виконання референдуму 1991 року.

Для надання переконливості брехливим судженням  використовуються посилання на зроблені у квітні поточного року заяви депутатів облради від "Опозиційного блоку" стосовно необхідності розширення економічних повноважень органів місцевого самоврядування.

Надалі публікації із "закарпатської проблематики", оприлюднені сайтом "Подробности.уа", активно розпочали розкручуватись проросійськимим й сепаратистськими ресурсами та контрольованими російськими спецслужбами груп соцмереж, орієнтованих на підтримку проекту "Новоросія".

Зважаючи на неодноразові звинувачення в пресі про підтримку холдингом "Інтер Медіа Груп" політики Кремля в Україні та фактичного його перетворення на рупор окупанта, не викликають подиву факти маніпулювання поняттями та поширення підконтрольними журналістами фейкової інформації про Закарпаття. Однак слід пам'ятати, що останні, зловживаючи принципом дотримання нашою державою основоположних демократичних цінностей в частині свободи слова, завдають суттєвої шкоди безпеці нашої держави, яка може призвести до непоправних наслідків. Вже навіть Англія зрозуміла сутність російської брехливої пропаганди та фактично розпочала блокування діяльності пропагандистських телеканалів. Можливо вже й Україні слід жорсткіше реагувати на діяльність російської пропаганди в нашій державі та  приймати адекватні кроки протидії, що відповідають викликам сьогодення.

 Під час написання публікації виник ще один доволі цікавий інформаційний привід. Свободівець Мірошниченко начитавшись фейкових публікацій почав вимагати розпуску Закарпатської обласної ради та адміністрації.   Та чи не є це одним ланцюжком по дестабілізації ситуації в регіоні. Як пригадується  щодо «Свободи» вже були звинувачення у пресі, про їх фінансування «людьми Януковича» та взагалі, що це проекти російських піар технологів.  Хотілось би помилятись та провокативні дії певних лідерів «Свободи»  розкривають їх сутність та схиляють терези переконання в напрямку того, що дана політична сила все ж таки працює на користь Кремля.

Про фейки

...Не вперше бачу тут публікації сумнівного змісту. Народ, перевіряйте інфу) Це ж нескладно. Навіщо самих себе ставити у незручне становище?)
Приклад: http://figli.pp.ua/info/najbilshyj-konyk-buv-pidstrelenyj-v-1937-roci-chy-ne-buv.html
spasibo

Фейковая ракета - да или нет? И вообще верить ли?


Почитал тут немного в интернетах - говорят пуск с восточного космодрома был фейковый, там вроде даже телеметрические данные со спутников приводят в качестве доказательств - и все три совпадают до запятой, а такого не может быть. Фейк или нет?

Сейчас вообще сложно чему-то верить. И вообще - верить ли кому-то в этом мире?
http://www.n2yo.com/satellites/?c=latest-launches

Map
Free Image Hosting at FunkyIMG.com

Free Image Hosting at FunkyIMG.com

про автобус и фурор


83.01.16, 00:58

Чорт, тут целый детектив вырисовывается.
Короче, в ноябре три чувака (два Андрея и Олег) заехали к четвертому (Юрию) нащот поинтересоваться "Шо у тя новенького?"
Тот пофастался шо у нево в корпорации Электрон" такой ажур, ну такой ажур! Показал аж 3(три!) троллейбуса Т19101 и 1(один) электробус Е19101 аж за 9 млн грн.
Два Андрея и Олег погладили самца, сказали "Самец!", чего-то выпили и разъехались довольные. Журналисты набросились на недоеденную закуску и выдали сенсацию
"Пипыл!" - промолвили журналисты - "Уважаимые пишиходы! Типерь вы пишком хадить нибудити! Питерь у вас будит прикрасный афтобус на иликтричискай тяги!"
Фсе дружно похлопали журналистам и понесли новость в ВКонтактики с пометкой "Срочно!", "Свершилось!!"


93.01.16, 01:05

Новость обещала что достижение поедет своим ходом, повезет пипл по пипловым делам еще до нового года.
Новость даже прикрепило левые фотки четырехосного концепта Ивеко от 2012г - настолько журналистов захлестнуло, расколбасило и протащило!


103.01.16, 01:12

Но дальше в детективе началось грустное.
Новость прожила ровно 3(три) дня и куда-то сгинула.
Эхо еще немного побродило, поотражалось от стен и кубышек, порадовало тормозов в ВКонтактике и затихло 19 ноября прошлого года.
С тех пор ни новостей ни эх в эфире не случалось.
Ни одного, даже самого скромного упоминания нигде. В том числе и на оф. сайте корпорации Электрон про новость скромно помалкивали.
Помалкивали до сегодняшнего дня.
А сегодня взорвалась Голубка!

Главное - 2(два) месяца не взрывалась - и - оп! - взорвалась!
Какая-то горькая ирония в голубкином взрыве, протяжная и безнадежная как Курганские просторы аравийских пампасов...

Не то чтобы новость фейковая, божеупаси!
Электромобиль на фотке честный и железный, беспесды.
И шильдик на нем чеканный дальше некуда. И даже надпись Петр Порошенко славная донельзя, но...

Но скромное молчание про его дальнейшую судьбу как-бы намекает...
Напрягает молчание, шьёрт побьери!


А вот еще один "рояль в кустах".
АвтоЗАЗ сподобился. Еще в конце 2010 выкатил концепт с итальянским двигателем на 15 кВт



Как сообщил заместитель Главы правления АО «УкрАвто» по производству Олег Папашев: «В конце 80-х годов ЗАЗ имел успехи в области создания электромобилей. Мы даже экспортировали «Таврии-электро» в Швейцарию и другие страны. Сейчас мы возвращаемся к теме электромобилей и демонстрируем, что ЗАЗ готов выпускать экологичные версии. Кроме того, мы нарабатываем элементную базу украинских поставщиков, с тем чтобы начать серийное производство»

 08.04.16г
И тут очередной сенсационный концепт от Голубки:
Симпатишный и пахнущий первоапрельской краской:
Но история опять детективная дальше некуда.
Иликтрическая корпорация Сихроновус то ли китайская дочка Сименса то ли пирацкий клон Теслы. Занимается всякой иликтрической фигней и прибамбасами. Концептами публику не балует, звезд с неба не срывает.
Зато монтекарловский коняжий подиум блестит перьями, жабо и лаком. Его питерско-таллинский гибрид Электрик Марафон Интернешнл любезно предоставил площадку для портфолио, объявил миру об автопробеге. Оно и свершилось, рикошетом ударив по бездорожью и разгильдяйству. В лучах прожекторов как раз и решили погреться некие украинские функционеры во главе с дипломатами, общим числом 1(один). Он(и) выдал(и) конкретно этот концепт за сугубо украинский, случайно забыв пригласить на пикник его безвестных создателей. О создателях даже упомянуть постеснялись пьяные но скромные дипломаты. Ибо чего шугать беззащитных впечатлительных монтекарловцев нашими непроизносимыми фамилиями и малозапоминающимися "обликами морале". Хай будет просто "вот, украинский и все". Все равно скоро "все там будем", в евросоюзе в смысле.
И все бы обошлось, но Голубка...
Голубка своими воплями, своей экзальтацией и восторгом все испортила, переведя бал на мелкую стружку, а из кареты опять слепив бытовую тыкву системы "Гарбуз".

Страницы:
1
2
3
предыдущая
следующая