Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.

Топ учасників

Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

МилюбимоУкраїну,ачилюблятьїїукраїнськіполітикитакякамериканські

  • 15.12.09, 11:30

Ми
любимо Україну, а чи люблять її українські політики так як американські?

фото зроблено в одній із бібліотек одного з районних центрів України.

 

за державу обідно. чому американські політики роблять нас ближчими до цивилізації? а наші тільки заважають культурному розвитку.

завдяки американцям молодь має доступ до інтернету, компютера та принтера. а завдяки нашим? скільки компютерів у бібліотеках нашими політика встановлено за роки незалежності?

 

а відповідь проста: так україна ж молода....

дак кризаж ....

дак росія ж міша...

дак чого за мене не голосували...

дак ми ж багатодітним пяницям помагаєм...

дак миж ....

 п.с. згадав про бібліотеку в полтаві. Токар Тарас багато про неї писав. закрили гади.

Різдвяні повісті Чарлза Діккенса

  • 14.12.09, 09:53

Починаючи з 1843 року, видатний англійський письменник Чарлз Діккенс щороку  перед Різдвом публікував нову повість, присвячену цьому святу. Адже, за свідченнями сучасників, Різдво було найулюбленішими урочинами  письменника. В Англії навіть до сьогодні його ім’я асоціюють із Різдвом. Оповідають, що коли у 1870 році письменник помер, то маленька дочка одного крамаря запитала: «Містер Діккенс помер? Чи означає це, що помер і Санта Клаус?»

Довгий час Різдвяні повісті Діккенса українською мовою не видавались.

Але 2007 року в Тернопільському видавництві «Навчальна книга – Богдан» побачив світ томик уславлених повістей.


 

До книги увійшли такі твори  Чарльза Діккенса, як «Різдвяна пісня»,»Новорічні дзвони», «Цвіркун Домашнього вогнища»,Битва життя», Одержимий».

Переклав повісті Олександр Мокровольський.

 

Знайшли дуб Івана Богуна

  • 13.12.09, 12:32

У селі Кальник Іллінецького району Вінниччини знайшли дуб,посаджений Іваном Богуном 5 грудня 1649 року, при посвяті його вполковники Кальницького полку. Дерево висотою понад 20 м, має 4 м уобхваті.
— Вирахували його місяць тому, — розповідає сільський голова ПавлоКорецький, 55 років. — Його історію досліджує Григорій Казмірчук,професор Київського університету імені Шевченка. Він родом із нашогосела.Розповів, що знайшов в архівах документи. У них записано:”5 грудня 1649 року був висвячений на кальницького полковника старшиноюкальницького, уманського, черкаського полків і архимандритом диякономОнуфрієм Іван Богун. На предмісті містечка Кальник ним власноручно бувпосаджений дуб, який символізує могутність козацького роду”. На околицісела в нас дійсно росте старий дуб. Я припустив, що то він.Корецькийзапросив Павла Акішева, директора підприємства ”Іллінецьке лісовегосподарство” та місцевого лісника Валентина Кавуненка. Замірялидіаметр і висоту.— Вік дерева без зрізу визначали заєвропейською методикою, — каже 60-річний Павло Акішев. — Згідно з неюметр обхвату дерева — 100 років його життя. Дуб має в обхваті понад 4метри. Вік, виходить, приблизно 400 років. Ріс у не надто гарних умовах— при дорозі, в ущільненому грунті. Але має велику й густу крону. Тобтоздоровий і міцний.Поблизу встановлять гранітний камінь ізмеморіальною дошкою. На ній зазначать, що дуб посадив 5 грудня 1649року Іван Богун. Камінь із плитою замовили за 2500 грн у гранітномукар’єрі селища Стрижавка Вінницького району.— Площадку навколовикладемо плиткою, поставимо ковану залізну огорожу, — продовжуєКорецький. — Через дорогу встановимо біг-борд із написом, що це дубІвана Богуна.Дерево увійде в перелік місцевих туристичних принад.

Люблю я бути українцем

  • 12.12.09, 15:05
Присвячую  другу starina_leon 

Люблю я бути українцем 

Відомо, що кожна нація має свою якусь прикметну рису: німці – педантичні, французи – галантні, італійці – запальні, англійці – стримані, білоруси – добродушні, росіяни – хлібосольні, поляки – гонорові тощо, ну а українці - ? 

Для мене як українця, важко визначити рису, яку можк побачити з боку тільки хтось інший, але вдивляючись у дзеркало, яким є історія народу і його героїв, я можу визначити націю українців тільки як вроджених анархістів, отже і головною національною рисою українців я б визначив як САМОЛЮБСТВО. 

Одним з символів правдивого українця є образ міфічного козака Мамая, що самотньо блукає світом і з того задоволений. А приклад вже не міфічного, а реального найвидатнішого українського філософа Григорія Сковороди хіба не тотожний козаку Мамаю? Повністю: вираз «Світ ловив мене – та не зловив» є авторською епітафією на могилі Сковороди, але чи не було це найвищим проявом самолюбства? 

Всі ми знаємо казочку про Котигорошка, що мав за збою булаву у рази більшу за нього самого. І я все малою дитиною пробував вияснити, як такою зброєю можна битись? Це ж не мечем, сокирою чи кістинем цюпати сюди-туди, а громадною булавою вимахувати! А як же свої поряд? І ось зовсім недавно я дізнався про існування у козаків такого особливого бойового порядку, що називався «галас». 

Всім відомо про бойовий порядок македонської фаланги з її багатометровими піками, чи крицева міць та організованість німецько-тевтонської побудови лицарської лави так званим «клином». Що було найголовнішим у таких системах ведення бою? Сукупна організованість і взаємна підтримка одне одного, що дозволяло перемагати менш організованого ворога навіть при його значній чисельній перевазі. В тому і є досягнення більш цивілізованого суспільства – організованість. Чітка функціональна побудова римського легіону була найголовнішою його силою, що абсолютно не потребувало наявності в його рядах видатних воїнів-богатирів. Богатирем ставав весь легіон сукупно, хоч складали його і не дуже фізично видатні воїни. Головним тут ставав талант полководця, що вміло скеровував легіон у бою і він вигравав, або ж якщо невміло – легіон програвав. 

Про побудову війська українських козаків відомо, що це були переважно піхотні підрозділи, а уявний традиційний образ козака не інакше як на коні – це міф. Проте піші козаки відзначались великою витривалістю та мобільністю, долаючи досить швидко значні відстані. Цьому сприяло повна відсутність захисної амуніції з криці та інших металів, що навпаки було розповсюджено у європейських військових, особливо у поляків, а також і росіян. Навпаки українські козаки йшли в бій майже роздягненні, а їх озброєнням були легкі довгі піки, шабля, пістолі та мушкет, що дозволяло козакам бути дуже мобільними на полі бою і вчасно уникати небезпеки швидкою зміною позицій. Для свого часу українські козаки були дуже модернізованим військом, тому що основну увагу в бою надавали вогнепальній зброї і застосовували величезний арсенал тактичних засобів, або як їх ще називають «військових хитрощів». Споконвіку для козаків існувало головне правило: не числом, а вмінням. Числом, швидкістю і масовою навалою воювали ординці-татари і турки, міццю криці та фортифікаційних комплексів воювали європейці, а козаки серед голого степу тільки й могли застосовувати свою винахідливість та відчайдушність. 

Якраз у козацькому війську завжди було повно таких собі відчайдушних бійців-героїв, яких прозивали характерниками, тому що вони жили тільки війною і сутичками, а іншого не знали. Їх навіть професійними воїнами важко назвати, якщо порівняти з німецькими рейтарами або ландсхнетами, що накопичували здобич і заробіток для подальшого мирного життя «на пенсії». Козаки-характерники не відмовлялись від грошей і здобичі, проте витрачали все зароблене, аби бути вільними в бою перед обличчям смерті від різних меркантильних думок, а якщо хтось з них і досягав глибокої старості і не міг вже бути надійним товаришем у бою, то йшов у монастир доживати останні дні. Звичайно, що в Україні було значно більше селян-землеробів, які ставали козаками тільки у випадках безпосередньої військової небезпеки, а більшу частину життя проводили у господарських турботах. Але коли козаки-землероби збирались у війську, то головні риси бойового мистецтва вони отримували саме від таких козаків-характерників, постійних мешканців Січі. 

Феномен Запоріжської Січі можна схарактеризувати чітко і коротко – повна анархія! Класична анархія! Тобто повний одночасний суверенітет і особи, і маси. На Січі не існувала статуту чи регламенту як такого, а всі правила і традиції були духовні, або як це зараз прийнято називати – віртуальні. Всі козаки-січовики були вільними і рівноправними, мали повну свободу дій, а всі обов’язки виконували виключно за системою самоорганізації, без примусу як такого. Також свобода кожного закінчувалась там, де починалась свобода іншого, а за суддю правила уся громада, яка спільно визначала провину, призначала кару, яку всією громадою і виконували: кожен козак мав особисто вдарити буком (палицею) засудженого за злочин, навіть якщо це був його колишній побратим. На мою думку це було найвищим рівнем демократичного устрою. 

Заради цієї свободи і йшли люди на Січ, причому там були різні національності, але всі мали бути православними християнами. Всі заслуги перед громадою були тільки особисті, а тому кожен міг стати і курінним, і навіть кошовим отаманом. Вже обраний отаман мав найвищі повноваження «судити і рядити», а в період війни взагалі набував диктаторських повноважень. Коли ж війна скінчалась – з нього за всі помилки і погані вчинки громада жорстко питала і карала, якщо визнавала винним. 

Повертаючись до теми бойового стилю «галас», я власне і хочу показати, наскільки це характерний стан бою для українського козака-анархіста, бо за цим стилем озброєний козак або по шаблі в руці, або з важкою булавою самостійно вламувався у гущу ворогів працюючи зброєю по колу, при цьому він дуже голосно кричав, тобто галасував. А робив він це не для того, щоб налякати ворогів своїм криком і деморалізувати, а для того, щоб повідомити всіх своїх козаків-побратимів, щоб вони не наближались до цього місця, де б’ється він, бо в розпалі бою він і їх поб’є-посіче. На мою думку, це однин з найунікальніших станів і методів бою, коли покладаються тільки на себе, свої сили і вміння, коли застерігають від надання помочі. 

Уважному досліднику історії різних країн не може не впасти в очі той факт, що всі українські поселення виникали завдяки людям, які шукали свободи, вільного життя, а не шукали на відміну від тої ж Росії доброго життя у доброго пана. Ні, в Україну йшли люди неспокійного характеру, які хотіли жити з власного достатку, але жити вільно, навіть якщо це буде у місці підвищеної небезпеки. Звідси в українців домінуюча риса самолюбства починаючи від «а чим я гірший за інших» і закінчуючи «моя хата скраю». Українці вроджені самостійники не в розумінні держави як такої, а в розумінні особистого стану душі і натури. Можна казати про вроджений егоцентризм українців, а звідси всі плюси і мінуси нашої нації. Українці добрі пильні господарі у власному обісті, але доволі погані державники, у них повна нехіть і нежить до громадських справ та інтересів – це дві сторони одної монети-гривні: вдома я як Володимир Великий з храмом, а з другого боку – я проста тупа одиниця. 

Наслідком цього стає парадокс, що багатовікова історія України не багата на історію державності. Причина? Та просто непотрібна українцям держава! Йому потрібен свій хутір – і цього достатньо! На біса йому держава – завелика господарка для одного, а на купу українець працювати не любить. Тому і зараз подивіться, як дивно виходить: в Росії обирають до влади хазяїна-царя, щоб він зробив всім однаково справедливий рівень жити і мати, а в Україні хочуть обрати такого керівника, щоб він узяв на себе всі турботи по державі і дав кожному українцю спокій порпатись у власній господарці. Суттєва різниця. Якщо для найбіднішого росіянина гордість за Російську державу є мало не головним змістом життя, то улюблена фраза у багатьох в Україні: «А що мені та держава дала?» 

Я не стану дорікати українцям, до яких я зачисляю всіх громадян України не залежно від етнічного походження, бо повторюю як на Січі, що головне земля і стан душі, а не гени. Не люблю також закиду: «А що ти дав державі, щоб вона тобі щось давала?!» Чому не люблю? А тому що я віддаю Україні найголовніше – своє життя! Я живу тут і працюю! І нікуди йти звідси не збираюсь! Це головний мій внесок в Українську державу. І галасую-репетую я для того, щоб ти, моя люба держава, до мене занадто не наближалась з своєю поміччю, бо поб’ю-поруйную… 
  

Знання наших прадідів про цілющі властивості води...

 Знання наших прадідів про цілющі властивості води на багато тисячоліть випередили останні наукові дослідження японських та російських вчених.

...Вода - за давньоукраїнськими віруваннями, найвеличніший дар неба Матері-Землі, бо вона оживлює її та робить плодючою. Вода також виступає як спосіб магічного очищення. Води, за первісними уявленнями, поділяються на чоловічі та жіночі. Чоловічі — це дощові й снігові, «небесні» води, а жіночі — «земні», води криниць, колодязів, джерел. Саме небесні води здатні запліднити землю, поєднавшись із земними водами. Як і вогонь, вода нетерпима до всякої нечистої сили: вогонь спалює, а вода змиває і топить напасті злих духів. Вода у предків була святою, вона обожнювалася. У народі кажуть: «Будь багатий, як земля, а здоровий, як вода!» Вода очищає людину від гріхів. Земна вода поєднана з небесною, а тому є символом морального і духовного очищення. Щоб викликати вологу з небес, їй приносили в дар найсвятіше творіння Матері-Землі — хліб...

Повністю - на сайті Namaste

 

А що  Ви знаєте про традиції шанування води в Україні?



Захист Катерининської церкви в Чернігові

7 грудня православні відзначають свято Св.
Катерини. В Чернігові знаходиться чудовий храм Св.Катерини, навколо
якого вже декілька років продовжується конфлікт між УПЦ КП і УПЦ МП. Як
відомо, ще 2006 року за наказом місцевого губернатора церква була
передана громаді УПЦ КП.

 
Нині там правляться
служби, а поряд з храмом розташована «палатка» УПЦ МП в знак протесту
та на захист так званого «істінного православія». Вдень 7 грудня до
Чернігова мав прибути Патріарх УПЦ КП Філарет для проведення святкової
служби в храмі. Ввечері 6 грудня стало відомо, що біля «праволавной
палаткі» МП зібралась незрозуміла молодь, а пізніше і те, що вхідний
замок до храму зламаний і всередину не можна потрапити.
 
Надійшла
інформація, що на ранок мають прибути «православниє» з Києва, щоб
зірвати приїзд Патріарха, а вночі можливі й інші провокації навколо
церкви. Зважаючи, що Катерининська церква - це святиня Nашої Nації в
Чернігові, Організація не могла бути осторонь.
 
Тому
бійці чернігівського осередку «Патріоту України» та інші націоналісти
організували чергування біля церкви впродовж ночі з 6 на 7 грудня чим,
напевно, спровокували приїзд певної кількості правоохоронців з різних
структур. Ніч пройшла спокійно, без жодних провокацій. Вранці патріоти
дочекались приїзду Патріарха і після входження його до храму зняли
пост.
 
Організація «Патріот України» і надалі готова захищати українські святині від українофобських елементів!

Я стаю мілітаристом

  • 09.12.09, 14:27
Ще з часів своєї служби в Радянській Армії набув величезної відрази до війська і всього з ним дотичного. Особливо дратувало возвеличування  військових як «героїв-захисників» чи ще гірше як «визволителів» - та вбивці ви всі є! Вбивці! І фах військового найбрутальніший – професійно вбивати людей, а самому залишитись живим. Таке призначення кожного, хто хоч якось дотичний до військово-промислового комплексу, навіть якщо то військовий лікар чи куховар. Не люблю, коли хтось перекладає вину з себе на інших: так, я відлив кулю, бомбу, ракету, чи зробив гвинтівку, гармату, танк, літак тощо, але сам я нікого не вбивав – то інші. Ні, і ще раз ні таким виправданням – всі відповідають за вчинене зло і вбивства, а не винятково військові! І точно так всі ми будемо відповідати власним життям, коли нас всіх будуть вбивати, бо ми своєчасно не убезпечили себе могутнім військом!
Така дика колізія нашого ганебного світу: сила гарантує життя.
І я хочу гарантувати певність життя і добробуту собі, своїй родині, дітям, онукам, а також країні загалом – бо я їх люблю, заради них живу і готовий за них загинути. Як чоловік, вважаю своїм обов’язком забезпечити мирне, спокійне життя своїм ближнім. Для цього я повинен бути сильним і належно озброєним. Не персонально – не варто примітивно сприймати складні речі: я є членом окремого соціуму, як громадянин України,  власне для того і організованій спільноті, щоб вирішувати загальнолюдські проблеми і найпершочергову – безпеку життя. Найголовнішим завданням всіх держав є захист життя своїх громадян. І, на жаль, засобом цього є існування належних військових сил, що є щитом і мечем кожної з держав.
Чи захищена держава Україна таким вагомим «щитом і мечем», тобто армією? Однозначно, що ні. Чому? Нехай про це запитає кожен самого себе! Кожен, хто вважає себе чоловіком! Не за ознаками статі, а за ознаками відповідальності за безпеку життя. Мій особистий висновок однозначний – на найближчий час я стаю мілітаристом! І самодемобілізуюсь тільки тоді, коли переконаюсь в тому, що в Україні є сильна армія і безпека її громадян належно гарантована.
Рішення для мене, гуманітарія і принципового пацифіста, не просте, але після того, що я побачив і почув 6 грудня під час військового параду зведених частин у Львові – це єдино правильне рішення. Бути українським військовим в сучасних умовах вже є подвигом і проявом патріотизму, тому що я ніколи не спостерігав такого зневажливого ставлення до власної армії  як збоку і держави, так і народу. Колони військових чітко карбували парадовий крок, проходячи повз пам’ятник Тарасу Шевченку і віддаючи честь тому, хто по-суті і був тут і за народ, і за владу. Навіть півсотні публіки не зійшлось на 10 годину привітати українських військових з святом – 18-ю річницею Указу Президента України про створення Української армії.
Дика, брутальна байдужість всіх гілок влади, політичних сил і простолюду у Львові до армії – це щось фатальне, це якесь знамено про наближення заслуженої покари за таку зневагу. І якось мимоволі згадуєш прикрі епізоди з української історії, вдивляючись в обличчя молодих хлопчаків, що крокували лава за лавою, а найбільше – помилки УНР з демобілізацією, що врешті-решт привело до трагедії під Крутами і більшовицької окупації України. Якраз і епізод стався відповідно теми, коли одного офіцера запитали як вони буду воювати у випадку війни при такій зневазі з боку держави, той сказав, що ми – військові і наш обов’язок виконувати накази, а не обговорювати вади урядовців та політиків, отож якщо накажуть з штик-ножами йти проти танків – підемо, а чи буде з того правдива користь, чи чергова причина захоплення з героїзму, що «з ножами проти танків»… Як кажуть: додаткові коментарі зайві.
І ще не можна обминути тему, що голослівно ототожнювати себе з Україною і одночасна фактична руйнація військового комплексу та армії України отримало в розмовах таке резюме: навіть якщо б то був найуспішний прем’єр-міністр в економіці (чого і близько нема!), але поставився до армії держави подібним злочинним чином, то його вже за одне це мали б вивести перед військом і привселюдно розстріляти за зраду!
З іншого боку чи могли б політики і урядовці так зневажати потреби військових, якби громадськість не була фатально байдужою до їх проблем?  
 Громада складається з окремих людей і я – один з її членів, а тому вважаю своїм обов’язком стати мілітаристом, щоб не повторилась трагедія Крутів і щоб Україна отримала сильну і боєздатну армію – це найкраща гарантія миру і свободи.

Богдан Гордасевич
8 грудня 2009 р. м. Львів

НАШ КАНДИДАТ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Після вчорашньої презентації двох "ПРЕТЕНДЕНТІВ" на посаду Президента України

Хочу запитати у вас, українці, за кого ви??????????????????? віддали б свій голос:

За Петю Бампера:

http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/141270.html

За Єгора Лупана:

http://www.youtube.com/watch?v=PDXEsmJL1ns&feature=player_embedded

 

Прошу не матюкатися у коментарях.

Коментарі з нецензурною лексикою видалятиму!


11%, 3 голоси

41%, 11 голосів

48%, 13 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

"жить стало краще, жить стало веселіш" Іосіф Вісаріонович Сталін

  • 08.12.09, 12:29

Що порівнюємо

Осінь 2007 р.

Осінь 2009 р.

% до 2007 р.

Середня зарплата

780 грн. (155,4 дол.)

1186 (147,9)

152 (95,2)

Середня пенсія

534,5 (106,47)

787,7 (98,09)

147 (92,2)

Хліб, 1 бух.

1,7 грн.

3,1 грн.

182

Цукор, 1 кг

2,9 грн.

7 грн.

240

М'ясо, 1 кг

20-24 грн.

40-50 грн.

200

Сало, 1 кг

15 грн.

30 грн.

200

Молоко, 1 л

2 грн.

4,5 грн.

225

Газ, 1 тис м3

31,5 грн.

49 грн.

156

Квиток до Києва

19,56 грн.

34,35 грн.

176

1 долар США

5,02

8,02

160