Асадчев знову взявся за Петлюру

Голова Полтавської облдержадміністрації Валерій Асадчев просить мерію Полтави назвати нову площу по вул. Г.Сковороди ім'ям  отамана військ Української Народної Республіки, голови Директорії Української народної республіки Симона Петлюри. Як він повідомив журналістам під час прес-конференції, облдержадміністрація вже направила відповідну пропозицію в мерію Полтави, проте відповіді не отримала. " Ми створили таку площу під час будівництва нової будівлі міського управління міліції. Ця площа знаходиться якраз біля сельхозакадемії, в якій навчався Симон Петлюра. І запропонували міській владі зробити тут площу Петлюри, поставити йому пам'ятник.

...Це нова площа, вона дуже красива", - сказав  Асадчев. Він висловив невдоволення тим, що міська влада Полтави не бажає ініціювати зведення пам'ятних знаків української культури. "Міська влада ніколи не виступала ініціатором української справи:  ні у питаннях Голодомору, ні пам'ятника Мазепі, ні пам'ятника будь-якому українському героєві", – відзначив він.

Нагадаємо,  комунальні служби Полтавської міськради в ніч на 4 жовтня 2007 року демонтували пам'ятний знак Петлюри, встановлений біля облдержадміністрації.

22 вересня в Полтаві ввели в експлуатацію відреставровану 4-поверхову адміністративну будівлю Полтавського міського управління Головного Управління Міністерства внутрішніх справ в Полтавській області на вул. Сковороди, 2-б в Полтаві.

"Новини Полтавщини".

Чим закінчилася перевірка установи, яку очолює депутат від БЮТ?

У серпні цього року Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області встановило порушень в Ліщинівському психоневрологічному будинку-інтернаті на суму майже в 1 мільйон гривень.

За інформацією ІА «Новини Полтавщини», порушення склали на загальну суму 834,81 тис. грн., з яких 623,99 тис. грн. – несвоєчасне проведення індексації необоротних активів; 128,24 тис. грн. – заниження первісної вартості на реконструкції основних засобів; 17,8 тис. грн. – лишки матеріальних цінностей; 10,98 тис. грн. – використання бюджетних коштів, не у відповідності їх призначенню (ремонт приміщення кухні-харчоблоку).

Як відомо, директором цього інтернату є депутат Полтавської обласної ради, член партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» Анатолій Шкарбан. Куратором цього закладу з боку Полтавської обласної державної адміністрації є заступник голови ОДА, депутат обласної ради Надія Мякушко.

Результати перевірки інтернату були оприлюднені ще у серпні. Але, станом на листопад, немає жодної інформації про те, які були наслідки після проведеної перевірки.

Майдан-ІНФОРМ, керуючись ЗУ «Про звернення громадян», звертається до Відділу державної служби боротьби з економічною злочинністю ГУМВС України в Полтавській області з проханням повідомити нам про наслідки проведеної цьогорічної перевірки Контрольно-ревізійним управлінням Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату. З аналогічним проханням ми звертаємося до КРУ в Полтавській області. Відповідь просимо надіслати електронною поштою на скриньку: [email protected]

Майдан.



Я живу на I.UA уже 1 рік, 5 місяців, 10 днів

Невідомі сторінки з біографії Надії Мякушко



«Відкрита Полтава» розпочинає журналістське розслідування навколо постаті заступника голови Полтавської облдержадміністрації, депутата обласної ради від СПУ Надії Мякушко.

«ВП» пропонує всім зацікавленим особам надавати факти з біографії п. Мякушко. Розвіємо разом міф про «чесну і порядну» чиновницю, політика, дружину і просто жінку.

Інформацію про Н.Мякушко просимо надсилати електронною поштою на скриньку: [email protected]

Президент скасував тарифні рішення Київської міськадміністрації

Киянам повезло!!! Ющенко - молодець!!!

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1058/2008
Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністрації


Голова Київської міської державної адміністрації 30 жовтня 2008 року видав розпорядження №1487 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів», №1488 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води, водовідведення для окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання» та №1489 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів».

Передбачений у розпорядженнях голови Київської міської державної адміністрації підхід не відповідає Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, що затверджений Кабінетом Міністрів України відповідно до наданих йому статтями 14 і 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» повноважень постановою від 10 липня 2006 року №955 (з наступними змінами), за яким тарифи формуються для трьох категорій споживачів - населення, бюджетних установ, інших споживачів.

Розпорядженнями від 30 жовтня 2008 року тарифи на житлово-комунальні послуги для окремих споживачів з 1 грудня 2008 року збільшено у 5-10 разів. Між тим, за інформацією Національної комісії з регулювання електроенергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України, нині діючі у місті Києві рівні тарифів на теплопостачання, водопостачання та водовідведення для населення на 52-67 відсотків відшкодовують собівартість відповідних послуг, а для комерційних споживачів - на 77-214% відповідно. Таким чином, для відшкодування собівартості виробництва житлово-комунальних послуг та гарантування необхідного прибутку для переоснащення житлово-комунального господарства тарифи на зазначені послуги в місті Києві могли б зрости у 2-3 рази. Крім того, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги з 1 грудня 2008 року здійснено названими розпорядженнями без попереднього оприлюднення інформації з обгрунтуванням необхідності внесення змін до цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, надання споживачам інформації про структуру цін/тарифів.

Отже, при виданні зазначених розпоряджень порушено низку вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема, щодо затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (частина третя статті 31), надання споживачам інформації про структуру цін/тарифів (пункт 2 частини першої статті 20).

Зазначені розпорядження видано головою Київської міської державної адміністрації з перевищенням повноважень щодо встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, оскільки названим Законом на Київську міську державну адміністрацію покладено лише повноваження зі здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів, контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг (пункти 4 та 6 статті 6), встановлення ж цін/тарифів на житлово-комунальні послуги - віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7).

Крім того, розпорядження голови Київської міської державної адміністрації можуть призвести до погіршення умов діяльності окремих суб'єктів господарювання (зокрема будівельних організацій, підприємств торгівлі, готельної сфери). В умовах загострення ситуації у фінансово-економічній сфері багатократне збільшення витрат суб'єктів господарювання внаслідок необгрунтованого збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги спричинить або звільнення чи зниження рівня соціального забезпечення їх працівників, або підвищення вартості товарів та послуг, що реалізуються цими суб'єктами господарювання, або навіть їх закриття.

Конституцією України проголошено гарантії захисту прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, конкуренції у підприємницькій діяльності, прав споживачів (частина четверта статті 13 та частини третя та четверта статті 42).

Усупереч цим конституційним приписам розпорядженнями голови Київської міської державної адміністрації запроваджено дискримінаційний підхід стосовно окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання щодо розмірів тарифів, за якими їм надаватимуться житлово-комунальні послуги. Без будь-яких законних підстав розпорядженням №1487 для окремих підприємств тарифи на послуги з водопостачання і водовідведення встановлені на такому ж рівні, як і для бюджетних установ, розпорядженням №1488 для окремих споживачів теплової енергії - суб'єктів господарювання тарифи на централізоване опалення визначено втричі більші, ніж їх конкурентам.

Такий підхід суперечить і частині другій статті 25 Господарського кодексу України, якою органам державної влади та органам місцевого самоврядування забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції, а також призведе до поглиблення перехресного субсидування у сфері житлово-комунального господарства, наслідком чого буде субсидування за рахунок одних споживачів неекономічного та неефективного споживання ресурсів (газу, тепла, води) іншими споживачами.

Нарешті слід зазначити, що рішення голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року №№1487, 1488, 1489 усупереч статті 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», яка визначає актами місцевих державних адміністрацій розпорядження голови місцевої державної адміністрації та накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, оформлено як розпорядження Київської міської державної адміністрації.

Ураховуючи викладене та відповідно до частини восьмої статті 118 Конституції України, частини другої статті 43 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» постановляю:

1. Скасувати розпорядження голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року:

№1487 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів»;

№1488 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води, водовідведення для окремих бюджетних установ та суб'єктів господарювання»;

№1489 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів» як такі, що не відповідають Конституції та законам України, іншим актам законодавства.

2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України Віктор ЮЩЕНКО

20 листопада 2008 року

Майдан.

В Україні діло йде до соціальних бунтів?

Заступник генерального директора міжнародних програм Центру Разумкова Валерій ЧАЛИЙ не виключає, що дисбаланс в соціальній сфері України може призвести до соціальних бунтів.

Як передає кореспондент УНІАН, таку думку В.ЧАЛИЙ висловив сьогодні на прес-конференції в Києві.

“Загроза полягає навіть не в економічної кризі, а в тому, що у нас величезний дисбаланс між найбагатшими та найбіднішими. В нашій країні 5% найбагатших та 5% найбідніших людей – розрив, за різними даними, становить від 38 до 70 разів. Це найбільш критичний показник в Європі. На фоні збільшення соціальних проблем, безробіття, падіння доходів населення, падіння купівельної спроможності, взагалі соціального рівня, це може призвести якщо не до зіткнень, то до соціальної напруженості”, - сказав В.ЧАЛИЙ.

На його думку, це відбудеться “дуже скоро, тому що об’єктивно: неможливо вийти з економічної кризи без скорочення робочих місць, без зменшення соціальних виплат”.

“Це те, про ще треба говорити відверто. І найбільша загроза - суб’єктивне ставлення людей до ситуації. Сьогодні завищені очікування призвели фактично до апатії і спостерігаються перші такі наслідки. Мова йде і про демонстрації, і про виступи з соціально-економічними вимогами профспілок і про неправові вчинки окремих людей, і до цього треба бути готовими”, - наголосив В.ЧАЛИЙ.

Майдан.

З 17 листопада - нові штрафи на дорогах України

Згідно з прийнятими змінами передбачається фіксація порушень працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото– і кінозйомки, відеозапису чи засобами фото– і кінозйомки, відеозапису.

При цьому протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення вказаної постанови.

За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення іншою особою,  власник (співвласник) транспортного засобу протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу має повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з‘ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила правопорушення;

- встановлюється відповідальність за керування транспортними засобами особами, які перебувають у  стані не тільки алкогольного,  а й наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу;

- передбачається відповідальність за користування водієм під час руху транспортного засобу засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук;

- адміністративні стягнення за порушення Правил дорожнього руху доповнюються новими видами, такими як громадські роботи, тимчасове вилучення талона про проходження державного технічного огляду, ліцензійної картки;

- за порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил перевезення пасажирів при наданні послуг з перевезення пасажирів, порядку встановлення і використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв, керування транспортними засобами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння тощо, а також правил паркування транспортних засобів та коли особи мають заборгованість зі сплати штрафних санкцій за порушення правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, до сплати ними зазначеної заборгованості, працівник Державтоінспекції матиме право тимчасово затримати транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, у тому числі за допомогою спеціального автомобіля – евакуатора. Порядок блокування, тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках визначатиметься Кабінетом Міністрів України;

- у випадках, коли водієм вчинено порушення, за яке може бути накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами, поновлюється можливість тимчасового вилучення працівниками ДАІ посвідчення водія до набрання законної сили постанови у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення. При цьому порушникові видається тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами.

- виключено із Закону України "Про дорожній рух" норму щодо самопідготовки водіїв механічних транспортних засобів, так званого "екстерна", а отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії громадянин який досяг визначеного віку та не має медичних протипоказань може тільки пройшовши повний курс навчання за відповідними програмами.

- також відповідно до вимог Європейської Конвенції про дорожній рух Закон України "Про дорожній рух" доповнюється новими категоріями транспортних А1, В1, С1, D1, D, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE, Т та до нього вносяться обмеження щодо можливості отримати право на керування автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1E, DE, Т) тільки особам, які досягли 21-річного віку;

- передбачено, що підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів здійснюватиметься в акредитованих закладах незалежно від форми власності та підпорядкування, які за результатами атестації отримали відповідний атестат;

- на Державтоінспекцію покладаються обов’язки щодо здійснення державного контролю за додержанням навчальними закладами, які здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, виконання ними вимог законодавства у цій сфері у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;

- визначається, що посвідчення водія транспортного засобу буде мати установлений термін дії, який визначатиметься Кабінетом Міністрів України;

Також значно підвищуються штрафні санкції за порушення Правил дорожнього руху, у тому числі:

- за перевищення швидкості руху більш як на 20 км/год. штраф складатиме від 255 до 340 грн., а більше як на 50 км/год. – від 510        до 680 грн.;

- за порушення правил перевезення пасажирів передбачені штрафи  від 170 до 340 грн.;

- за керування транспортним засобом у стані сп’яніння передбачено в перший раз накладення штрафу на водіїв від  2 тис. 550 до 3 тис. 400 грн. або позбавлення права керування  транспортними засобами на строк від одного до двох років, або громадські роботи на строк від сорока до п‘ятдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

При повторному протягом року вчиненні цього порушення водії позбавляються права керування транспортними засобами на строк від 2 до 3 років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або громадські роботи на строк від п‘ятдесяти до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п‘ятнадцяти діб і на інших осіб – оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого або громадські роботи на строк від  п‘ятдесяти до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п‘ятнадцяти діб.

Такі дії водія, вчиненні двічі протягом року, передбачають позбавлення права керування транспортними засобами на строк
 10 років з оплатним вилученням транспортного засобу.

 - залишення водіями транспортних засобів, іншими учасниками дорожнього руху на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, тягне за собою накладення штрафу від 255 до 306 грн., або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, або адміністративний арешт на строк від десяти до п‘ятнадцяти діб.

- порушення, що спричинили створення аварійної обстановки, та підтверджені фактичними даними, а саме: поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, показань технічних приладів та засобів фото- і відео спостереження та іншими документами, тягнуть за собою накладення штрафу від 340 до 680 грн. або позбавлення права керування  транспортними засобами на строк від одного до двох років, або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

- порушення водіями Правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна, тягне за собою накладення штрафу від 340 до 425 грн. або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від 6 місяців до  1 року.

 
Довідково:

мінімальний штраф за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами та порушення правил дорожнього руху пішоходами складає - від 51 до 85 грн.

максимальний штраф за керування транспортним засобом у стані алкогольного,  наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу - від  2 тис. 550 до 3 тис. 400 грн.

За інформацієї ВЗГ ДДАІ МВС України

"Четвертий Рим" спотворює замітки. Будьте обережні!!!

Мою замітку про Тягнибока вони спотворили шляхом редагування. Відео з Тягнибоком вони замінили фотографією з якимись дебілами. Право так робити мають - Боевой_сурок і Геварич.

Я повернув все як було і перемістив цю замітку подалі від аферистів - http://blog.i.ua/community/662/181324/

Будьте обережні! Не давайте своїх заміток до співтовариства "Украина - Четвертий Рим". Сьогодні Вас можуть підставити, а вже завтра Ви матимете справи з правоохоронними органами.

Про об'єднання двох співтовариств сайту I.UA

Вже неодноразово блогери I.UA пропонували об'єднати два співтовариства - "Ми любимо тебе, Україно!" та "Украина - Четвертый Рим".

Так, все ж таки, що цим співтовариствам робити далі?

20%, 3 голоси

60%, 9 голосів

20%, 3 голоси
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Голова полтавської медкомісії засуджена на 5 років

Голова спеціалізованої онкологічної медичної спеціалізованої експертної комісії (МСЕК) Полтавського центру медико-соціальних експертиз засуджена на 5 років позбавлення волі за видачу фіктивних довідок про інвалідність. Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, таке рішення ухвалив Апеляційний суд Полтавської області. Він також залишив без змін рішення Октябрьського суду міста Полтави про покарання ще двох членів групи, які за хабарі видавали "липові" довідки людям, що згодом отримували пенсії по інвалідності. 62-річна медсестра та 53-річна полтавчанка засуджені до 3 років позбавлення волі з випробувальним терміном 1 рік.

Слідство у резонансній справі тривало з 2005 року, коли стало відомо, що в лікарняному закладі видаються довідки про інвалідність з онкозахворювання людям, які навіть не проходили спеціалізованого медичного огляду. Фіктивні довідки дозволяли полтавцям отримувати незаконні пенсії по інвалідності.

Хабарників затримали під час отримання коштів. Свої послуги медики оцінювали в одну-дві тисячі гривень.

Джерело: Укрінформ.