Тоді, коли за державу гордість переймає душу
- 07.06.18, 18:56
- Ми любимо тебе, Україно!
Про це повідомила в.о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун у Facebook.
За даними СБУ, до 40% коштів, виділених на закупівлю ліків, переплачувалось та розкрадалось. Однак наразі відсутність корупції дозволяє міжнародним організаціям заощаджувати до 39% бюджетних коштів, виділених на закупівлю ліків (за звітом Рахункової палати).
"Раніше деякі препарати МОЗ закуповував у 67 (!) разів дорожче, ніж зараз це роблять міжнародні організації. Однак після впровадження закупівель на збережені кошти Україна закуповує більше ліків та їх безоплатно отримують більше українців”, - йдеться у повідомленні.
На думку лікарки, закупівлі ліків через міжнародні організації наразі є одним з найдієвіших антикорупційних заходів в Україні.
Протягом 2017-2018 років договори про закупівлю ліків із Програмою розвитку ООН уклали Боснія і Герцеговина, Казахстан, Молдова, Туркменістан і Узбекистан. Ще низка країн Східноєвропейського регіону планують укласти договори найближчим часом.
"Крім того, залучення нових країн до механізму закупівель через міжнародні організації відкриває нові ринки для наших виробників. Адже українські компанії можуть брати участь у тендерах на постачання ліків у ці країни. Щотижня нові партії ліків, закуплені МОЗ через міжнародні організації, відправляються у регіони”, - додала в.о. міністра.
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook правозахисник Роман Ліхачов.
"У Чугуєві знайшли повішеним активіста з селища Есхар, який боровся з корупцією. Поліція не приїзджала мацже годину", - повідомляє Ліхачов
За попередньою інформацією, його знайшли повішеним.
Померлий замався громадською діяльністю у селищі Есхар. БУв оадміністратором фейсбук-сторінки "Ініціативна молодь Есхар" , де займався покращенням життя у населеному пункті. Він неодноразово піднімав проблему забруднення місцевих водойм, а 16 травня написав, що для виявлення можливих порушень в Есхар приїжджала екологічна комісія.
Роман Ліхачов заявляє, що причиною смерті молодого активіста не є несамогубсво.
"На мою думку, самогубство інсценовоно грубо та цинічно, можу привести масу доказів. Та й байдужісь поліції підказує, щовсе спишуть по-швидкому та на гальмах",- додає правозахисник.
«Ольха» — это средство, способное обеспечить большие потери агрессора.
Украинский ракетный комплекс «Ольха» — оружие, способное обеспечить большие потери агрессора, информирует news.enovosty.com.
Об этом в интервью OBOZREVATEL сообщил глава «Укроборонпрома» Павел Букин. По его словам, предприятия полностью готовы для производства комплекса.
«Вы видели, что испытания уже проведены. В этом году есть госзаказ на эту продукцию и предприятия для производства полностью готовы. Конечно, есть мелкие моменты, но в целом готовность полная. «Ольха» — это средство, способное обеспечить большие потери агрессора. Там будут понимать, что напасть они могут, но получат мощный удар в ответ», — отметил Букин.
Читайте: Замдиректора киевской гимназии хранил в кабинете наркотики и оружие
По его словам, этот вопрос находится на контроле СНБО.
Вчера был поистине день “Ольхи”. Пристальное внимание прессы, новостные ленты с хвалебными заголовками, и заверения официальных лиц о светлом и беззаботном будущем данных ракет.
Напомню, что в ходе вчерашних испытаний “Ольхи” президент Украины Петр Порошенко дал указание наладить серийное производство данных ракет в этом году, а секретарь Совета национальной безопасности Александр Турчинов намекнул, что за этой ракетой уже “выстраиваются очереди из иностранных заказчиков”, информирует news.enovosty.com.
Что же, о серийном производстве данной ракеты и её поставках ВСУ поговорим чуть позже, ближе к концу 2018 года, а пока, стоит подумать, а кого же заинтересует данный высокоточный болид?
Напомню, что “Ольха” это корректируемая ракета калибра 300 мм являющаяся боеприпасом используемом РСЗО 9К58 “Смерч”. И, следуя логике, в ней будут заинтересованы страны эксплуатирующие данные РСЗО. При этом, ракеты для РСЗО “Смерч” по дальности стрельбы значительно уступают “Ольхе”, в частности, самые “длиннорукие” это 9М528 и 9М534 с максимальной дальностью поражения цели 90 км, в то время как у украинской “умной и красивой” – 120 км.
Конечно, противопоставить “Ольхе” можно российский “ТОРНАДО-С” с ракетой 9М542, но у этой ракеты, так же имеющей максимальную дальность 120 км есть один существенный минус – он управляется системой “ГЛОНАСС” (в “Ольхе” применяется GPS). Той самой системой, которая так часто (например, как вчера, 25 апреля) прекращает работу за пределами РФ. То есть, риск для иностранного заказчика остаться без высокоточного оружия в любой момент крайне высок.
Читайте: День "Ольхи": Кто заинтересуется украинской ракетой, кроме ВСУ, - Злой одессит
Но, от ТТХ все же к странам, на вооружении которых стоят данные РСЗО, а это, кроме самой же Украины, России и Беларуси: Азербайджан, Армения (союзница РФ – не в счет), Алжир (один из основных покупателей оружия РФ – не в счет), Венесуэла (импортирует российское оружие, в основном в долг), Грузия, Индия, Казахстан, КНР (обходится своими производственными мощностями и наработками), Кувейт, ОАЭ, Перу, Сирия (тут все понятно) и Туркмения.
Как видим, пул из держателей данных РСЗО отчасти состоит из постоянных клиентов РФ, зависящих от неё в экономическом, либо политическом плане. Тем не менее, доля заинтересованных существенна, ведь в их числе, например, Индия, давно уже ищущая замену российскому оружию. А потому, экспортные перспективы для “Ольхи” весьма радужные. Главное, чтобы конвейер не простаивал.
Процес у справі щодо Сущенка відбувався у закритому режимі
Московський міський суд у Росії ухвалив вирок у вигляді 12 років колонії суворого режиму за шпигунство громадянину України Роману Сущенку. Про це повідомляє "Інтерфакс".
"Визнати Сущенка винним у скоєнні злочину, передбаченого ст. 276 КК РФ ("Шпигунство"), і призначити йому покарання у вигляді 12 років з відбуванням покарання у виправній колонії суворого режиму", - оголосив у понеділок рішення суддя Олег Музиченко.
Процес у справі щодо Сущенка відбувався в закритому режимі, тому суд оголосив тільки вступну і резолютивну частини вироку.
Як повідомлялося, ФСБ Росії затримала журналіста "Укрінформу" Романа Сущенка наприкінці вересня 2016 р. Його звинуватили в шпигунстві. Адвокат заявляв, що Сущенку загрожують 20-річним тюремним терміном у разі невизнання ним провини. Україна неодноразово зверталася до РФ з вимогою негайно звільнити журналіста.
Омелян працює міністром вже два роки, і позитивні зміни за цей строк люди могли би помітити. Проте окрім гучних заяв і грандіозних планів нічого поки не зроблено
Рівень довіри до владних структур у нашій країні й без того є вкрай низьким, але особи, що керують державою, примудряються робити кроки, які ще більше дискредитують владу. Наприклад, 30 травня Кабінет міністрів схвалив національну транспортну стратегію до 2030 року. Вирішено, що за 12 років Україна перетвориться на передову державу за комплексом транспортних технологій, але зовсім незрозуміло, за допомогою яких засобів ми досягнемо такого прогресу, звідки візьмуться гроші і хто буде виконувати намічене.
«Документ є досить модерним і спрямований не тільки на вирішення проблем сучасності, а й на створення нової інфраструктурної реальності. Ми можемо нескінченно латати дороги або модернізувати вагони, яким по 40 і більше років. Але тільки амбітні плани і велика інфраструктурна революція можуть дати Україні нову якість. Побудова сучасної держави потребує сучасного підходу», — заявив амбітний революціонер і за сумісництвом міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Міністром він працює вже два роки, і позитивні зміни за цей строк люди могли би помітити, проте окрім гучних заяв і грандіозних планів нічого поки не зроблено.
Для оцінок завжди справедливішим є погляд з боку. Нещодавно Всесвітній економічний форум представив індекс глобальної конкурентоспроможності Global Competitiveness Index 20172018, що характеризує якість доріг у всьому світі. Україна за цим показником посіла 130-е місце зі 137 учасників. Нас обійшли всі країни, а гірші дороги лише в таких екзотичних державах, як Парагвай, Гвінея і Гаїті. Омеляну забракло двох років роботи, щоби зробити дороги якіснішими, ніж у Мозамбіку, Киргизстані й Лесото, натомість вистачило нахабства представити урядові на затвердження документ, згідно з яким за дюжину років в Україні буде 50 аеропортів — по два на кожний обласний центр, вся держава буде пронизана автобанами й українці зможуть подорожувати за допомогою гіперпетлі (Hyperloop) Ілона Маска.
«Стратегія 2030 — це не про транспорт. Стратегія 2030 — про модернову Україну, про розвинену сильну державу, про людей, для яких ми створили найкраще. Тому що це наш обов'язок. І наша робота», — пишуть автори документа. А ще у Стратегії йдеться, зокрема:
— про будівництво 10 автобанів, в тому числі з Донецька і Луганська в бік ЄС (спорудження жодного з них ще не розпочато, будівництво першого намічено на 2019 рік, і зветься він Біла Церква — Київ. Це локальний, а ніяк не загальнодержавний проект);
— про зменшення травматизму на дорогах на 90% і про нульову дитячу смертність (говорити про досягнення абсолютних цифр можуть тільки абсолютні профани);
— про зменшення кількості автомобілів на дорогах на 22% (а ось це вже було років з 20 тому і схоже на заклик у минуле).
Планують також рух у 350 напрямках по всьому світу з 50 українських аеропортів, причому половину рейсів мають обслуговувати лоукости. Звідкись узято цифру в 36 млн пасажирів для Борисполя і 3,5 млн для Львова.
«Укрзалізниця», як очікується, увійде до топ-5 залізниць світу за фінансовими показниками, причому увійде із середньою швидкістю пересування країною у 150 км/год і зі 100-відсотковою заміною локомотивного і вагонного парку. Про абсолютні цифри ми вже казали.
У той час як український Кабмін схвалює фільчини грамоти, підготовлені одним із міністрів, президент сусідньої Польщі теж підписав документ, що стосується інфраструктури, — спецзакон, ухвалений наприкінці квітня польським урядом. Згідно з ним до 2027 року між Лодзем і Варшавою буде побудовано один з найбільших аеропортів у Європі, який обслуговуватиме 100 млн пасажирів на рік. Нагадаємо, що найбільший вітчизняний аеропорт «Бориспіль» минулого року обслужив трохи більш як 10 млн пасажирів. Чомусь у польський проект віриш одразу, а в чергові казки Омеляна не віриться зовсім.
Довіра до влади є особливо важливою в передвиборні часи. Наприкінці березня 2019 року в нас заплановані президентські вибори, а на жовтень — вибори до Верховної Ради. Суспільство оцінює дії керівництва за реальними справами, а працездатність влади можна оцінити за її поглядами на майбутнє. Яскраві, але сюрреалістичні плани не можуть свідчити про її адекватність.
Читайте також: Міністр Омелян: мистецтво звинувачувати інших