хочу сюди!
 

Інна

47 років, риби, познайомиться з хлопцем у віці 38-48 років

Пошук

Стрічка заміток за місяць

...

  • 16.07.13, 12:35
Несовершенства не бывает. Всё совершенно именно так, как оно есть. 
До той степени, до которой вы убеждены, что всё в вашей жизни не так как надо, до этой же степени вы привязаны к проблемам и трудностям. Жить полной жизнью становится очень сложно, если вы позволяете суждениям ума указывать на несовершенство происходящего.
Выход в том, чтобы позволить происходящему показать вам совершенство Себя. Смотреть, но не оценивать, не иметь суждений за или против. Научившись этому, вы обретёте состояние, в котором познаете совершенство мига, и наполнитесь гармонией.
Не воспринимайте собственные убеждения серьёзно, но и не воюйте с ними, а наблюдайте их. И самое главное, умейте отпускать. В вашу жизнь приходит только необходимое, когда его срок выйдет, придёт другое. 

Аму Мом


Створення платформи взаємодії бізнесу і мистецтва

  • 16.07.13, 12:32

27 червня 2013 відбулася прес-конференція на тему: «Створення платформи взаємодії бізнесу і мистецтва як основи культурного відродження української нації». У рамках прес-конференції директор маркетингового агентства «FreshLook» Тетяна Ревуцька і директор Арт-центру Якова Гретера Леонора Янко представили соціально-економічний проект: «Культурне відродження нації». Основна ідея проекту - об'єднання бізнес-можливостей комерційних компаній і потенціалу сучасного мистецтва.
Соціальна складова проекту - залучення і залучення суспільства до національної та зарубіжної культури. Свою місію проект вбачає популяризацію мистецтва, виховання повноцінного молодого покоління, повага до історії та культури свого народу. Для цього будуть організовані постійно діючі майстер-класи, відкриті лекції, виставки.
Економічна складова - залучення комерційних компаній в культурну сферу з метою отримання економічного ефекту через культурну складову. Проект передбачає використання технологій медіа-арту - виду мистецтва, яке створюється за допомогою сучасних медіа та інформаційних технологій.

   
«Займаючись більше десяти років рекламою і брендингом, я помітила тенденцію, що під час економічної непостійності ефективність традиційних інструментів реклами, а також медіа каналів її розповсюдження по залученню й утримання потенційних покупців значно знижується. Тому завданням медіа-арту для бізнесу є трансформація візуального медіа-простору і його злиття з реальним світом, щоб віртуальне стало реальним і відчутним в сприйнятті людини. Таким чином, ми створюємо і управляємо інноваційним комунікаційним каналом з потенційними клієнтами компаній - виробників, який дозволяє формувати думку про бренд компанії на підсвідомому емоційному рівні у цільової аудиторії», - сказала Тетяна Ревуцька, керуючий партнер маркетингової компанії повного циклу «FreshLook», кандидат економічних наук.

««На сьогоднішній день дуже багато художників говорять про відсутність підтримки з боку держави та суспільства. Я вирішила підтримати авторів найбільш зрозумілим та актуальним способом – ініціювати тандем тих, хто хоче забезпечити процвітання країни в цілому через розвиток бізнесу та тих, хто щодня мислить категоріями естетики та гармонії - митцями.», - Леонора Янко, директор галереї Арт-центру Якова Гретера.
 
Взаємодія бізнесу та мистецтва засноване на наступних трендах, успішно реалізованих відомими світовими компаніями:

1. Популяризація сучасного мистецтва стає модним трендом серед потенційного сегменту «середній», «середній +» і вище.
2. Відзначено посилення сприйняття бренду на емоційному рівні, візуалізація споживчих властивостей продукту.
3. Відбувається активне запам'ятовування імпульсних посилів на рівні підсвідомості за рахунок креативної подачі.
4. Простежується ефект позитивного «сарафані радіо», коли відвідувачі з задоволенням передають інформацію друзям і знайомим про побачені бізнес арт-об'єктах.
5. Створюється потужний ефект «вірусування» інформації про бренд в соціальних мережах - відвідувачі діляться фото і емоціями на тлі арт-об'єктів.
6. Створюється вторинний довгограючий ефект за рахунок фото на тлі брендованих арт-об'єктів.
7. Інтерес ЗМІ до арт-подій посилює PR-компонент бренду.
8. Інтегрування мистецтва і маркетингових технологій подачі бренду збільшують відсоток імпульсних покупок від 30% до 63%.
9. Втілення мувінгових технологій дозволяє досягти довгограючого ефекту за рахунок можливості переміщення і розміщення арт-об'єкту на філіях, торгових точках, дочірніх підприємствах. Арт об'єкт стає елементом корпоративної культури.

  
Тема прес-конференції викликала інтерес у представників різних сфер бізнесу, які поділилися досвідом реалізації бізнес-арт проектів.

«Я із задоволенням підтримаю цей проект, тому що вважаю, що творчість має бути основою будь-якої діяльності. Виходячи з власного професійного досвіду можу сказати, що свої найкращі результати ми отримуємо, коли вирішуємо завдання з позиції творчості. І це не тільки завдання у сфері мистецтва, а насамперед, бізнес-завдання», - Анна Кірій, архітектор, директор ТОВ «Архітектурно-проектна група «Анни Кірій».
«Одним з недавніх проектів Енергобанку в контексті суміщення мистецтва і бізнесу було видання книги автора Олени Ріг «Спочатку були люди ...». Книга була випущена в рамках кампанії, приуроченої до 20-річчя з дня заснування Енергобанку, і органічно лягла в загальну канву заходів: подяку Команді Банку в історичній ретроспективі, визнання цінності людей і того, що вони створюють. Книга видана ексклюзивним тиражем для клієнтів і партнерів банку, на знак вдячності за плідну та довготривалу співпрацю. Книга - про людей, чиї імена стали брендами, це:
- 27 чудових історій про кохання, дружбу, бізнесі, політиці, рекламі, сім'ї, улюблену справу та про Людей, зрештою.
- Реальні приклади злетів і падінь, цінні уроки, які призвели до фінансового успіху.
- Захоплюючі сюжети, засновані на біографіях великих людей.
- Дивовижне поєднання авторського стилю, художнього оформлення, історичних фактів з життя людей, міст, предметів і брендів.
- Яскраві образи і навчальні приклади.
У авторське художній твір була органічно інтегрована тема банківської справи - гроші та інвестиції. В результаті відбулася природна трансформація проекту та отримано ефект синергії: «Книга як комплімент» від Енергобанку стала «Книгою - цінним культурологічним подарунком».
Той факт, що інформація про проект набула поширення чи не з подачі Банку як замовника і реалізатора, а завдяки нашим клієнтам, у яких проект викликав живий інтерес і бажання придбати примірник видання, є, на нашу думку, кращим підтвердженням його успіху», - Юлія Котляренко, в.о. начальника Управління маркетингу та зв'язків з громадськістю ПАТ «Енергобанк».

«На початку цього року в ефірі міського простору Києва та в інтернеті прозвучала арт-кампанія Pyramida «Аерографія в подарунок». При покупці кухонної витяжки клієнт отримував можливість безкоштовно нанести на неї будь-яке зображення методом аерографії, який використовується для декору автомобілів. Споживач міг запропонувати свій сюжет, а наш арт-центр розробив серію авторських макетів. Це була сама «якірна» кампанія за останні 2 роки, залишила довгий шлейф у свідомості споживача!
У сфері побутової електроніки спостерігається тренд вибору продукту за критеріями «дизайн» і «емоційний вік бренду». Pyramida - гнучкий виробник вбудованої техніки, ми швидко змінюємо дизайн за смаком клієнта. Після успішного запуску арт-кампанії ми запатентували спосіб нанесення малюнка методом аерографії. Тепер техніка підлаштовується під смаки власника ще швидше!
Артистичний підхід Pyramida проявляється у всьому - в дизайні бренд-зон, поліграфії, відеороликах про продукцію. Результат - у звітах про репутаційному дослідженні і, звичайно, в продажах. Адже споживач віддає перевагу сильних лідерів - новаторів», - Олена Ранцевич, директор з маркетингу «Pyramida-Україна».
 
«Два рази на тиждень наш спорт клуб проводить «Open Air» на вулиці для всіх охочих. Включається музика і професійні тренера нашого клубу проводять аеробні заняття. Всім бажаючим брати участь видається необхідний інвентар (килимки, гантелі, боді-бари і т.д.). Усі бажаючі мають можливість взяти участь у заході, отримати масу позитивних емоцій і абсолютно безкоштовно потренуватися беручи участь у найпопулярніших фітнес напрямках.
 
Особливо регулярно відвідують мешканці біля лежачих будинків. І навіть деякі з них домоглися хороших результатів, завдяки регулярним заняттям на наших фітнес класах», - Гліб Кузнєцов, директор мережі жіночих спортивних клубів «La Femme»

«Ми зараз активно ведемо переговори з медіа-артистами на тему архітектурного рішення вхідної групи в київській клініці. Ми б хотіли втілити ідею естетичного перетворення будівлі і тим самим звернути уваги перехожих на нашу клініку», - В'ячеслав Мироновський, директор з розвитку мереж клінік «Лінлайн».
.
   


У найближчих планах організаторів проекту «Культурне відродження нації» підготовка до Business Art Festival, старт якого запланований на вересень 2013 року.

Займись собой

Займись собой, а то через пять лет придется ставить котика на аватарку. (с) 

Девачковое-шизофреническое

  • 16.07.13, 12:17
Утром в прихожей:
- Давайте, ну давайте, ножки мои милые, давайте влезем в эти босоножки на каблучёчке таком красивом!
- НЕТ! У нас ещё с прошлого раза мозоли не сошли!
-Ну как же не сошли? ну вот же, вот, пузыря уже нет, а там я пластырьком заклею.
- Пластырь и босоножки - моветон!
- Ну по-другому - вам натрёт же
-Вот! По этому шлёпки!
- Не могу, сегодня встреча с заказчиком, нельзя сегодня шлёпки.
-А что нам твоя встреча, мы всё равно под столом, кто нас увидит? только если ручка у кого упадёт.
-Ну я буду ручки кидать, хотите? или если стол не прозрачный, я тихонько разбуюсь...
-Ага! и как ты себе это представляешь? "Гламурное кисо"!
 Босые ступни начинают шлёпать по полу ритм: "Шлёпки! Шлёпки!".  Левые Мизинец и Безымяный пытаются скрутить кукиш.
-Ладно, давайте так: до обеда босоножки, после обеда - шлёпки. Сумка большая, сменка влезет.
 Мизинец начинает всхлипывать. Безымянный  безуспешно пытается его утешить. Где-то басом заныли пятки.
-Ну мои хорошие, ну потерпите, я вас пластырьком заклею, кремчиком намажу, а послезавтра на педикюрчик пойдём, мои хорошие! Хотите красным лаком покрою?
- Че...че.. Черничным лучше - всхлипнул мизинец.


Хто попереджений, той озброєний!

Бажано здробити перепост - читайте самі і попереджайте всіх - В УКРАЇНІ З НАСТУПНОГО РОКУ ПОЧНЕТЬСЯ СТЕРИЛІЗАЦІЯ ЖІНОК!
Від нашої обізнаності залежить здоров'я нас, нашіх дітей та онуків і не тільки їх здоро'я, а й взагалі - чи будуть в нас діти й онуки?.....

Далі цитую свій пост, викладений у соцмережах з перепостом оригінальної замітки:


Кто еще не в курсе планов тайного правительства, напоминаю, что в его основные планы входит резкое сокращение населения Земли. Особое внимание уделено Украине и России - не удивительно плодородные земли Украины + колоссальные природные ресурсы России. Такие земли надо срочно "освобождать", потому нам отведен определенный % численности, а остальную они берутся сами регулировать. Потому включены механизмы уничтожения - вот вам и холодная война )) - она продолжается! и более того, она в апогее!

За последние годы умерло столько людей от водки и сигарет, что мы уже давно перещеголяли любые статистики по результатам наших потерь в ВОВ!!! Так что пора задуматься - мы стоим над пропастью. Наше молчание = самоубийству и убийству наших детей.
Отлично проявили себя в этой войне такие средства массового уничтожения как сигареты, алкоголь и другие наркотики + сексуальная распущенность, а раннее вступление в сексуальные отношения - это не только  распущенность, но это еще и удар по здоровью, как мужскому, так и женскому.. одна передача и ее раскрутка "вагітна в 16" чего стоит... я уже молчу о рекламе в нете, в последние месяцы нельзя спокойно зайти ни на один сайт! раньше это было уделом дешевых и бесплатных ресурсов, а теперь это удел всех порталов и нашего, как вижу, не исключение.

Ну а теперь о главном на сегодняшний день, что собственно и послужило поводом для написания данной заметки - это пост, взятый со странички "Сыроедение" ВКонтакте

Кстати в тему -  Билл Гейтс с женой уже успешно стерилизуют женщин и "лечит" детей в Африке - читайте в СМИ - это проходит под слоганом "благотворительность" 

итак, сам ПОСТ:

В Украине вводят обязательную прививку для женщин


Повальная вакцинация от вируса папилломы может начаться уже со следующего года.
Украинок будут вакцинировать от вируса папилломы человека, который вызывает рак шейки матки. Об этом, ссылаясь на министра здравоохранения Раисы Богатыреву, сообщает 24-й канал.
"Вскоре украинский календарь прививок дополнят новыми видами вакцинаций. В частности, будут вакцинировать от вируса папилломы человека", - указывается в сообщении.
Если не удастся обеспечить вакциной всех украинок, то, по словам Богатыревой, гражданам будут советовать сделать прививку за собственный счет.
Уже создан специальный совет, который будет пересматривать календарь вакцинаций, учитывая эпидемиологическую ситуацию в Украине и в странах-соседях.
По приблизительным прогнозам, вакцинировать украинок начнут со следующего года, как сообщило интернет издание Сегодня

Большая просьба сделать хотя бы пере-пост для того что бы хоть немного женщин проинформировать и уменьшить последствия.

________________________________

Для тех кто не понимает каким образом с помощью этих вакцин будет проходить стерилизация, рекомендуем посмотреть коротенькие ролики про эти разновидности вакцин:

Стерилизация женщин под видом вакцинации.
http://vk.com/videos-7008628?q=вак&section=search..

ВАКЦИНАЦИЯ ОТ РАКА ШЕЙКИ МАТКИ - СТЕРИЛИЗАЦИЯ!!!
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16571817..

Почему не надо делать ВАКЦИНУ «ПРОТИВ» РАКА ШЕЙКИ МАТКИ
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16572295..

Последнее послание от Юрия Гончарова перед его таинственным исчезновением, специально для сотрудников МВД и ФСБ.
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16571816..

Прививки против рака шейки матки = ГЕНОЦИД!!!
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16571832..

Чем на самом деле является прививка против рака шейки матки
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16571846..

Школьница умерла от прививки против рака шейки матки
http://vk.com/videos-7008628?z=video-7008628_16571848..

________________________________

Также рекомендуем посмотреть фильмы о других вредных вакцинах:

Правда о прививках (Галина Царёва) [2006]
http://vk.com/videos-7008628?q=?4??4??6?ion&secti..

Червонская Г. П. "Прививки - мифы и реальность"
http://vk.com/videos-7008628?q=?4??4??6?ion&secti..

Под предлогом вакцинации - стерилизация (бесплодие)
http://vk.com/videos-7008628?q=вак&section=search..


Рояль из шоколада

Рояль из шоколада, наполненный печеньем макарун.

Ошибается ОН


Ты не ошибаешься, считая человека хорошим. Это он ошибается, поступая плохо.

Юннаты

Загорать на пляже - одно удовольствие, а вот в родном огороде - совсем другое. С одной стороны все удобства под рукой, ехать никуда не надо, холодильник, душ - все рядышком. С другой же... Найти среди грядок хоть одну откровенно солнечную и свободную оказалось сложновато.  Одна из немногих благополучных полянок впоследствии оказалась международным аэродромом пчелино-муравьиной промышленности. С задорным "Жжжжжж" они носились от одной клумбы с лилиями к другой, периодически совершая посадку на оранжевых цветах неизвестного мне куста-дерева. И так уж получилось, что расположилась я четенько в центре сего торгового узла. Но пыльца с ним, воздушным транспортом. Куда более щекотливый (в прямом смысле) прием оказали мне муравьи. Кажется, я начинаю догадываться, как родилась идея Гулливера и лилипутов. Трижды один дерзкий (или три похожих) паук настойчиво пытался включить меня в свою надземную транспортную линию (надеюсь, не в пищевую цепочку), закидывая на меня блестящие паутинные тросы. То, с какой скоростью паучки опутали мой солнечный островок, безусловно, заслуживает уважения, не бойся я их так.
Наблюдала сценку. Здоровенная муха в блестящем зеленом фраке приземлилась в травке, мимо стеблей которой деловито снуют муравьи. И вот эта пижонка сидит и алчно потирает лапки, как бы подгоняя неустанных трудяг. Затем лениво посмотрела по сторонам и умчалась осматривать другие плантации.
На этом наблюдения юного натуралиста пришлось прервать, ибо солнышко переместилось далеко за помидорные грядки, а я в такие дебри мне соваться страшновато, это ж почти джунгли.
Где б еще позагорать, а? Я бы вообще не заморачивалась над этим, если бы неосмотрительно не надела на водную битву футболочку с рукавчиком вместо майки. Кто ж знал, что пара часов в воде да под солнцем даст такой стойкий загар. Теперь надо это безобразие как-то сравнять, а то не по фен-шую как-то.

Не с кем угодно!!!

Счастливым можно быть где угодно, как угодно, когда угодно, но… НЕ С КЕМ УГОДНО!!!

...

Удивительно: люди могут любить Бога, но не в силах полюбить человечество. Кого же, собственно, они любят? 
Шри Ауробиндо