хочу сюди!
 

Лия

50 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 44-54 років

Пошук

Стрічка заміток за місяць

Сліпі не бачать

Пролог

[І бачив в хаті тій я пекло
Писав Шевченко десь, колись
А що змінилося? Та звісно
Повиростали діточки...]
------------------------------------------
Сліпі не бачать - їм так зручно
Навіщо чути про любов
Свої гріхи солодші гучно
Вони не знають свою кров

Нема бажання - в цьому скудність
Людського бачення життя
Винагороди хочуть всюди
Бодай самі - саме сміття 

Розплющиш очі - бачиш небо
Та розтинаєш хмари гнів
А ті, хто мали бути поруч
Сказали ти - не є наш дім

Та почали в своїх городах
Брехню саджати, лити бруд
Хіба отрута має вроду
Невже цьому навчив вас кут?

Чому ви всі - настільки проти
Чому затьмарена душа
Бо може горді ви, черствоту
Собі кладете до човна

Навіщо ти життя даруєш
Якщо не любиш його сам
Чи може віриш що байдужість
Не є твоя, а чужих мам?

Не знаєш ти, бо ти не хочеш...
Себе змінити, серця стук
Ну що ж, ти вибрала відсутність
Та вподобання до дівок

Тобі пошана, купа лайків
Та лизожопові слова
А ось тобі, ганьба та байки
Ви їх всі видумали вкрай

А ти, сиди, та рот запели
Роби все тут, бо ти раба
Та паспорта не дам, бо мелиш
Може втічеш в свій рідний край

А ти також, хороша, ганра
Бо діточки вже власні є
А ти ще краща, бо вдягнулась
У релігійнеє шматьє

Навіщо до вас приїжджати?
Дивитись щоб як живите?
Ті гени скачуть як солдати
Наче в театрі вар'єте

Мені ж ти серце не відкриєш
Лише відвернешся, зітхнеш
Я не приємний тобі, видно
Не лицемірю бо, клеймиш

А може ще тому що й зовні 
Тобі дивитись більш не файно
Там де малеча - тим пошана
Кажу "брудні ви" -в мені мара!

Як легко брата засудити
Сусіда, дяька чи сестру
Себе товкаєш на поважність
Дітей своїх катуєш... сум

Сліпі не бачать - не про тіло
Сьогодні вам я тут пишу
Давай залишим тему віри
Та взагалі, все про любов

Про що тоді нам розмовляти
Коли ви зовсім вже не ті
Позбулись щирості кохати
Та розповсюджуєте гнів

Про що тоді йти може мова
Коли затьмаренне буття
Не розумієте ви Бога
Себе на його місце? Так!

Все сумно так. Настільки прикро
Коли не бачить себе люд
Коли не хоче знати Бога
У своіх грудях, там де стук

Сліпі - не бачать. Ати бати
Як відрізнить: добро чи зло?
Їх вибір буде - катувати
Себе, та інших. Ну та й що....

Їх вибір - найчорствіший скибки
Бодай то хліб - а ви про що?
Що трапилось, Спитай у квітки
Якщо побачить зможеш знов!

RANA - Timelessly with You - (R&K)

Реакція дітей на продукти.....)))

Під час недавнього дослідження вчені спостерігали за плодами у материнській утробі. Вони фіксували на камеру їхню реакцію на певні продукти. З’ясувалося, що діти, що не народилися, можуть усміхатися, якщо їм щось подобається, і хмуритися, коли незадоволені. Це означає, що вони можуть відчувати смак, чути і навіть відповідати на подразники.

Діти по-різному реагують на їжу

Ми вже зараз живемо у фантастичному світі майбутнього

Башта Leeza SOHO, Пекін, Китай. Найвищий у світі атріум!


Рік відкриття: 2019 року. 

[ Читати далі ]

Зі світу по нитці...)))...





Це село побудоване на скелі заввишки більше 50 м і розтягається близько на 1 км завдовжки.
  Кастелфолліт-де-ла-Рока, Іспанія.

[ Читати далі ]

Как то не очень...


это выглядит разумным...

Однофото. Билет в ноябрь

Вот и ноябрь..


Он пришел с ночными заморозками, свинцовым небом, противным мелким дождем и холодным ветром.
Но все таки иногда выглядывает солнце...
И дарит надежду.


на отбитом

  • 06.11.22, 17:24
из себя просто так удаляешься за
деревянный порог и картонные будни
поменявшись в лице черноту осязать
ноября десяти двадцати по полудню
из-за крытой избы на куриных ногах
суждено не гореть не гореть но дымиться
выходя из себя говоришь о богах
в металлических клетках о крыльях и птицах
по дороге кривой переулка изгиб
по касательной ждущий твою сопричастность
обернувшись на память не видно ни зги
только тёмные линии тёмным кичатся
только прошлое будущим кроет внахлёст
но не встык оставляя реальность полоской
отправляешься вон без улыбок и слёз
без особой нужды без особого лоска
если внутренний голос шипенье одно
пустотелой походкой нисходишь с орбиты
выключаешь огни и ложишься на дно
самого покидая себя на отбитом


Ave Maria

  • 06.11.22, 13:13
На «Лінії оборони» дуже часто повторюється думка, що все створене в Радянському Союзі було вторинним, неоригінальним, «скомуніздженим» із західних оригіналів. На 99% це було і справді так, але — всього лише на 99%. Себто, десь на радянському маргінесі таки існував один-єдиний жалюгідний 1% чогось первинного і по-справжньому оригінального. Так само, як в знаменитому булгаківському романі антиподом на весь величезний Массоліт таки знайшовся один-єдиний Майстер. Звісно, існував він поза межами асоціації — в затишному підвальчику, в оточенні книг, під опікою коханої Маргарити… Але ж існував!.. Отож хотілося б розповісти про такого ж невизнаного Майстра — тільки не в літературній царині, а в музичній.

Люди молодшого піонерського віку повинні пам’ятати ту серію радянського телесеріалу «Слідство ведуть ЗНАТОКИ», де йдеться про підробки ювелірних витворів Карла Фаберже. Здавалося б, навіщо вдаватися до подібних хитрощів в країні переможного соціалізму?! Якщо тут від кожного — за його здібностями, то бери собі та займайся вільною творчістю задля власного душевного задоволення…

Однак усе виглядало настільки легко і красиво лише в теорії. На практиці ж радянські митці та інші люди творчих професій перебували під прискіпливим наглядом різноманітних художніх рад і комісій, які пильнували, в якому напрямі працює той чи інший індивід та чи не надто відхиляється він від канонів соціалістичного реалізму. Якщо виникала подібна небезпека — відповідна художня рада або відповідальна комісія здіймалася на диби і не давала дорогу в життя творчості бунтівних митців. Не маючи виходу на аудиторію, митець не дочекається реакції на свою творчість. А творити далі без таких відгуків ой як важко!..

Отож і доводилося вдаватись до різноманітних хитрощів, аби тільки обійти штучні перешкоди, створювані отими епічними комісіями та художніми радами. Один з перевірених засобів обходу саме й полягав у тому, щоб послатися на загальновідомий авторитет. Тому-то у згаданій вище справі серіалу «Слідство ведуть ЗНАТОКИ» ювелір і працював «під Фаберже»…

Іншим перевіреним засобом обходу перешкод було посилання на «народність». Наприклад, у музиці: якщо до назви вокально-інструментального ансамблю додавалося магічне визначення «фольклорний» або «естрадно-фольклорний», то це давало музикантам більшу свободу творчості. З іншого боку, якщо згадувати справжнє ім’я автора якоїсь пісні було з тих чи інших міркувань незручно — пісню можна було оголосити «народною». Всі розуміли, що така аргументація шита білими нитками. Тим не менш, заплющували очі на «невідоме авторство».

Це іноді провокувало ситуації просто курйозні, іноді навпаки сумні. Пригадайте, наприклад, той самий епізод з к/ф «Модільяні», де показано змагання молодих французьких живописців? Весь цей епізод супроводжується по-справжньому божественною мелодією «Ave Maria» — щоправда, в сучасному аранжуванні композитора Гая Фарлі та в супроводі репу… Але від того «Ave Maria» не втрачає своєї безумовної принадності:

То що ж це за мелодія? І хто є її автором? Цікаво, що композиція «Ave Maria» вперше з’явилася… на випущеній в 1970 році Всесоюзною фірмою грамзапису «Мелодія» платівці, що мала назву «Лютнева музика XVI-XVII століть». Там було зазначено, що автор цієї композиції… невідомий. Ось як звучить «Ave Maria» на тій грамплатівці (Надія Вайнер — меццо-сопрано, Марк Шахін — орган, Володимир Вавілов — лютня):

https://www.youtube.com/watch?v=H-j0XKXAvvo&list=RDH-j0XKXAvvo

Ну гаразд, грамплатівка вийшла, належне враження на любителів класичної музики справила, потім почала перевидаватися… На наступних тиражах автором цієї композиції був зазначений Джуліо Каччіні — відомий італійський композитор того періоду. Втім, фахові музикознавці зазначали, що за цілою низкою ознак, «Ave Maria» не надто характерні як для творчості Каччіні, так і для італійської лютневої музики XVI-XVII століть. Така мелодія в принципі не могла бути написана в той період!.. І лише згодом вдалося встановити, що справжнім автором «Ave Maria» є радянський композитор, гітарист-семиструнник і лютняр Володимир Вавілов (1925-1973 роки).


У Коротунів



Все навкруги складається з протилежностей. Всесвіт з матерії і антиматерії, енергія з позитивних та негативних часток, люди з жінок і чоловіків. От і вулиці з одного боку мають парні номера, з іншого непарні. На Степовій непарні садиби виходять до води в струмку. Вода це життя. Городи парних упираються в цвинтар.


Людина – поєднання духовного, тобто розуму чи душі, і матеріального, тіла. Навіть мозок складається з двох півкуль, одна з яких права – відповідає за творчі здібності, а ліва за раціональне мислення.


Невідомо чим керувався проектувальник вигадавши проект Людина, та права півкуля мозку керує лівою частиною тіла, а ліва правою. Величний задум в такому перехресті, чи просто вкралась помилка в креслення, але якщо хочеш від людини виважених рішень дивись їй в праве око, кажи в праве вухо, тримай за праву руку.


Саме про це думала Ганна коли стояла перед Степаном Коротуном – Михайловим батьком і буравила поглядом його праве око. Літній повний місяць відблискував в його очах. Вони стояли перед двором Коротунів з номером тридцять шість і Ганна намагалась, упросити що її впустили в хату, пошукати одну річ, яка не належить родині.


– Зараз не час – з останніх сил заперечував Степан

– Треба саме зараз – для себе Ганна вже рішила, що не відступиться


Після кількаденного заточення в льосі вона цілий день без свідомості пролежала в калюжі. Життєдайне сонце створило диво, відігріло жінку, надало наснаги. І вона, отямившись вже майже поночі прибігла до Коротунів, щоб якнайшвидше виправити свою помилку.


Та тут їй не були раді. Батько й мати вдень, коли Ганна перебувала без тями хоронили свого сина. Ввечері побачивши на своєму подвір’ї відьму, мати кинулась на неї з криками і кулаками.


– Що тобі тут треба? Нащо ти приперлась сюди? Це все через тебе – кричала жінка, не підозрюючи, що вгадала.


Ганна стояла, не відчуваючи ударів і мов заморожена дивилась на чорну хустку Михайлової матері, аж поки не підійшов Степан відтіснивши дружину і вивів Ганну на вулицю.


– Не час. Розумієш Ганна, ми ж те місце на кладовищі для себе берегли. Зручно, як раз в городах. А тут таке сталось – Степану треба було виговоритись.


Ганна стисла його правий лікоть і сказала трохи гучніше, ніж треба було:

– Степан, зрозумій, можуть постраждати інші люди. – запнулась на мить, і додала мов у проруб нирнула – інші діти, в яких є батькі.


Вона чудово розуміла, що після цих слів Степан не зможе її ігнорувати, але як саме він відреагує? Вибухне і прожене, чи погодиться допомогти. Чоловік спочатку сіпнувся, видер руку з її долоні, в розширених очах промайнув промінь люті, та відразу ж потухнув.


Похмуро опустив погляд, голову, зсутулився, здався:

– Чого тобі треба? Від нас що ти хочеш?

– Проведи мене в кімнату Михайла, туди де він помер – швидко заговорила Ганна, не даючи чоловіку змогу заперечувати – ходімо, швидше. Часу немає зовсім.


Вони увійшли в двір. Степан згорблений і повільний. Ганна пряма і стрімка. Коли їх побачила дружина Степана, в неї перехопило подих. Такої зради від чоловіка не очікувала, тому стояла з відкритим ротом ловлячи повітря. Степан, невеликого росту, міцної статури підійшов до неї, обійняв. Притулив її обличчя до свого плеча. У жінки хлинули сльози, наче прорвало дамбу. Вона безсило і безнадійно схлипувала на плечі чоловіка.


– Перші двері наліво – скачав Степан не повертаючи голови.


Телефон стояв на столі, підключений до зарядного пристрою. Але не той, що приносила з собою Ірина. Іншого не було видно. Ганна навіть під постіль подивилась, провела рукою під шафою.


Майже втративши надію взяла до рук телефон Михайла. Телефон привітав її повідомленням: «Об’єм пам’яті вичерпано. Видаліть непотрібні елементи. Це може сповільнити роботу пристрою».


Закривши віконце з повідомленням, Ганна зрозуміла, що телефон був в режимі відеозапису, аж поки не скінчилось вільне місце в пам’яті. Перейшла в «галерею» увімкнула останній запис. Пришвидшила. Зупинила. Перемотала назад. Сповільнила швидкість до п’ятдесяти відсотків. Пуск.


Підійшла до ліжка прощупала щілину між стіною і ліжком. Знайшла.


Тримала в руках телефон Ірини і боялась увімкнути. Він вже забрав два житті. Можливо треба його просто знищити. Так це саме просте і дієве рішення. Вкинути у вогонь та й потому. Більше ніхто не постраждає, а загубленні життя вже не повернути.


«ТИ МАЄШ ВРЯТУВАТИ ХЛОПЦЯ»


Саме так сказала бабуся уві сні. Як врятувати померлого Ганна не мала жодного уявлення, та звичка довіряти своїй бабусі, яка з іншого світу завжди помагала, підтримувала, підказувала внучці вірні рішення, не дозволила жінці просто відмахнутись від цих слів.


Увімкнула телефон, він знаходився в сплячому режимі, а тому відразу на екрані з’явилась програма відеопрогравач. Жінка увійшла до історії переглядів. Почала продивлятись кліпи на прискоренні. Спочатку останній, потім передостанній… Після третього кліпу, їй все стало зрозуміло.


Вона, саме вона, Ганна винувата в тому, що сталось. Хлопець під дією її чарів просто виконував те, що бачив на екрані. Спочатку вбив дівчину, потім помер сам. Але можливо ... Ні, не можливо, а саме найвірогідніше, що інстинкти самозбереження не дозволив тому померти.


Читати попередню частину

Читати наступну частину

Українська музика 1990







0%, 0 голосів

100%, 2 голоси

0%, 0 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.