Наказ Центрального Мобілізаційного Штабу Офіцерів України

  • 01.03.12, 10:51
                                            Центральний Мобілізаційний Штаб Офіцерів України 29 лютого 2012 року                                                  НАКАЗ                     До всіх офіцерів, які складали присягу Народу України, незалежно від поглядів, національностей, релігійної та політичної приналежності!   

     Для захисту Вітчизни всім офіцерам зорганізуватися по 10, 100 та 1000. Обрати командирів. Командирам звернутися до штабів по місцю проживання (дислокації).

     Інформація щодо розташування штабів буде  надана додатково

Контакти Центрального Мобілізаційного Штабу Офіцерів України:

           Е-мейл:      borozdin@list.ru,     [email protected].

Начальник штабу - Президент Міжнародного Благодійного Фонду підтримки ветеранів Афганістану, полковник юстиції, Бороздін Костянтин Миколайович.

Заступник начальника штабу - представник Асоціації соціальної підтримки та захисту колишніх співробітників спецслужб України «СПІВДРУЖНІСТЬ»,  Анатолій Хижняк.

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ДО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВІД ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ

  • 01.03.12, 10:41
            Президенту України              Януковичу Віктору Федоровичу             Центральний Мобілізаційний Штаб Офіцерів України             «29» лютого 2012 року

                           Шановний пане Президенте!

           Центральний Мобілізаційний Штаб Офіцерів України запрошує Вас на зустріч  для обговорення кроків та стратегії запровадження механізмів врегулювання суспільно-політичної кризи в Україні мирним шляхом через скликання  «Собору» для вирішення невідкладних питань за участю інститутів держави та суспільства.             Право призначення дати, часу та місця зустрічі залишаємо за Вами.             З повагою, Офіцери:

Представник Асоціації соціальної підтримки та захисту колишніх співробітників спецслужб України «СПІВДРУЖНІСТЬ», Анатолій Хижняк

           Верховний отаман Слобожанського козацтва (об’єднаного), Юрій Лапшин

Голова Дзержинської районної громадської організації «Всеукраїнського об’єднання ветеранів Чорнобиля» м. Харків, Борис Івакін

           Президент Міжнародного Благодійного Фонду підтримки ветеранів Афганістану, ветеран Афганістану, полковник юстиції у відставці, Костянтин Бороздін. 

Створений Центральний Мобілізаційний Штаб Офіцерів України

  • 01.03.12, 10:33
28 лютого 2012р. в інформаційному агенстві  «Українські новини» відбулася прес-конференція на тему: «Військові офіцери та козацькі отамани за справедливість, мирне врегулювання соціальної напруженості та проти громадянської війни. Вимога військових – повноцінна Держава».У прес-конференції взяли участь представник Асоціації соціальної підтримки та захисту колишніх співробітників спецслужб України «СПІВДРУЖНІСТЬ», Анатолій Хижняк, військові офіцери  - Верховний отаман Слобожанського козацтва (об’єднаного), Юрій Лапшин, Голова Дзержинської районної громадської організації 

«Всеукраїнського об’єднання ветеранів Чорнобиля» м.Харків, Борис Івакін,Президент «Міжнародного благодійного фонду підтримки ветеранів Афганістану»,полковник юстиції Константін Бороздін, журналіст та громадський діяч, член Асоціації Європейських Журналістів, Олена Треммері.

         Військові офіцери запасу та у відставці, які представляють собою ще такі категорії як чорнобильці, афганці, козаки, об’єдналися, щоб стати на захист Конституції, Держави і українського народу. Офіцери прийняли на себе ініціативу в запроваджені механізмів врегулювання суспільно-політичної кризи для повернення України до формату демократичної країни. Для цього офіцери звернулися до Президента України з вимогою невідкладного скликання «Собору» для вирішення невідкладних питань за участю інститутів держави та суспільства.  Повний текст прес-релізу: http://un.ua/rus/article/377721.html.         По результатах прес-конференції сьогодні, 29 лютого, офіцери створили Центральний Мобілізаційний Штаб Офіцерів України. Головою штабу обраний Президент Міжнародного благодійного фонду підтримки ветеранів Афганістану, полковник юстиції, Бороздін Костянтин Миколайович.

Прес-служба штабу.

м.Київ

Військові офіцери та козацькі отамани за справедливість

         28 лютого в «Українських новинах» відбулася прес-конференція на тему: «Військові офіцери та козацькі отамани за справедливість, мирне врегулювання соціальної напруженості та проти громадянської війни. Вимога військових – повноцінна Держава».

Основною темою прес-конференції було розширене інформування суспільства про інструмент врегулювання суспільно-політичної кризи мирним шляхом – «Собор» і звернення до Президента України з вимогою скликання «Собору» для вирішення невідкладних питань за участю інститутів держави та суспільства.  

    У день Захисника Вітчизни офіцери запасу та козаки передали Президенту України – Головнокомандувачу Армією Резолюцію щодо незадовільного стану Збройних сил та соціального забезпечення військових, а також звернулися з вимогою скликання Публічної Громадянської Трибуни «Собор». На сьогодні склалася ціла низка  обставин, яка призвела до ескалації суспільно-політичної кризи і в свою чергу провокує країну на громадянську війну. Військові, офіцери запасу та у відставці, серед яких і чорнобильці, і афганці, і діти війни, козаки об’єдналися, щоб стати на захист Конституції, Держави і українського народу.

Офіцери прийняли на себе ініціативу в запроваджені механізмів врегулювання суспільно-політичної кризи для повернення України до формату демократичної країни, для забезпечення чесних та прозорих виборів як до Парламенту, так і президентських.

Офіцери хочуть знати,Президент з нами, з народом, чи проти нас!

Свою підтримкуданій ініціативі виказали:Президент Одеської правозахисної Академії, Валерій Кочетов,

ГО «Спілка Громадського Контролю «Україна», Спілка Офіцерів України, МГО «Міжнародна поліцейська корпорація громадської безпеки», Київське обласне громадське формування з охорони громадського порядку та державного кордону, інші військові та козацькі формування.

            Учасники: представник Асоціації соціальної підтримки та захисту колишніх співробітників спецслужб України «СПІВДРУЖНІСТЬ», Анатолій Хижняк, військові офіцери, Верховний отаман Слобожанського козацтва (об’єднаного), Юрій Лапшин, Голова Дзержинської районної громадської організації  «Всеукраїнського об’єднання ветеранів Чорнобиля» м.Харків, Борис Івакін, Президент Міжнародного Благодійного Фонду підтримки ветеранів Афганістану, ветеран Афганістану,полковник юстиції у відставці, Костянтин Бороздін журналіст та громадський діяч, член Асоціації Європейських Журналістів, Олена Треммері.

Справа персоналу ЧАЕС – невинні, але засуджені

       
     В продовження пропозиції до суспільства щодо складання символічного списку резонансних справ, які потребують Всенародного Публічного розгляду на «Соборі»,  окрім вже заявлених справ Тимошенко та Луценко, хочу зосередити увагу на не менш резонансній, а може, і епохальній справі реабілітації персоналу ЧАЕС, що був невинно засуджений у 1986 році.
     Після вироку минуло чверть століття, але печальна історія спроб реабілітації працівників станції досі триває. Детально, з наведенням документів, свідчень на суді, експертних висновків ця справа описана у книзі Миколи Карпана «Чорнобиль - помста мирного атому». Але не зважаючи на це, довести її до логічного кінця зусиллями лише кількох ентузіастів неможливо.
     Люди, що ініціювали процес реабілітації, стикнулися з величезною протидією двох держав: Російської Федерації як правонаступниці та України, яка несе відповідальність за гарантування прав і свобод чорнобильців. Жодній з держав не вигідне публічне обговорення теми винуватців у Чорнобильській трагедії, бо тягне за собою глобальні питання щодо дій комуністичного керівництва та якості комуністичної системи загалом. З трьох ініціаторів судового Позову до Російської Федерації як правонаступниці СРСР щодо реабілітації персоналу ЧАЕС – одна людина померла від серцевого нападу під час відновлення раптово зіпсованого жорсткого диску, інша – знаходиться у тяжкому стані, третя – прикладає титанічних зусиль, аби залишити якомога більше інформації про небезпеку ядерної енергетики і не знає, чи вистачить сил ще й на цю справу. Однозначно, процес реабілітаціх працівників ЧАЕС не може проводитися у приватний спосіб, дане питання потребує суспільного Всенародного розгляду.
    Розумію, що від того, реабілітують тих людей, що обслуговували ЧАЕС і рятували станцію під час аварії чи все залишиться як є, нічого не зміниться у тому факті, що всі ми живемо у забрудненому середовищі. Тих людей вже багатьох нема з нами на цьому світі, але для родин тих людей і для їхніх дітей та онуків дуже важливо розуміти, що їхні батьки – невинні і що справжні винуватці трагедії – це творці реактора РБМК-1000 (академіки Александров А.П. і Доллежаль Н.А.), а також політичне керівництво СРСР того часу (президент Горбачов М.С.).
    Тому, на початку викладаю листи, що були офіційно послані до обох президентів: до В. Медведєва та до В.Януковича восени 2011 року.

                    
                                ПРЕЗИДЕНТУ УКРАЇНИ
                                ЯНУКОВИЧУ В. Ф.

    
            Шановний Вікторе Федоровичу!

     Через чверть століття ми, ліквідатори наслідків Чорнобильської катастрофи, звертаємося до Вас із проханням відновити справедливість і скасувати своїм Указом неправосудне судове рішення (кримінальна справа № 19-73) щодо засудження персоналу ЧАЕС, який незаконно визнаний винним у Чорнобильській катастрофі. Справжніми винуватцями того, що сталося у 1986 р., є творці реактора РБМК-1000 (академіки Александров А.П. і Доллежаль Н.А.), а також політичне керівництво СРСР того часу (президент Горбачов М.С.).
     Причини Чорнобильської катастрофи та ступінь провини персоналу ЧАЕС завжди хвилювали суспільство. Аналізом причин аварії, масштабів її наслідків і пошуком шляхів їх подолання з 1989 року розслідувала   Комісія Верховної Ради СРСР з розгляду причин аварії на ЧАЕС та оцінки діяльності посадових осіб в післяаварійний період. У складі цієї Комісії працювала Постійна експертна група (ПЕГ), що включала близько 200 провідних фахівців - представників багатьох галузей науки та техніки з трьох республік, що найбільшою мірою постраждали від катастрофи (Білорусь, Україна та Росія). Робота ПЕГ тривала до кінця 1991 року і закінчилася випуском Експертного висновку з чотирьох частин. Окрім технічних, медичних, біологічних аспектів Чорнобильської катастрофи, експерти ПЕГ проаналізували й правову сторону кримінальної справи № 19-73, порушеної проти персоналу ЧАЕС. Експерт ПЕГ  А.І. Трусов, полковник юстиції виконав і опублікував [«Чернобыльская катастрофа: причины и последствия» (экспертное заключение в четырех частях),Москва-Киев-Минск, 1983 г.].  «Аналіз матеріалів кримінальної справи № 19-73».
       Провина персоналу станції в Чорнобильській аварії не підтвердилася. Інкримінування у вину персоналу катастрофічних наслідків аварії вимагало ретельних досліджень надійності аварійного захисту реактора з точки зору відповідності його вимогам нормативно-технічної документації (ПБЯ-74 і ОПБ-82). Цього ані на слідстві, ані на суді зроблено та доведено не було. Між тим матеріали справи свідчать (т.34, л.д.205; т.50. с. 150), що нормативно-технічна документація, що існувала на момент аварії, не давала персоналу необхідної і достатньої інформації. Дане питання також ані на слідстві, ані у суді навіть не піддавалося дослідженню, хоча на суді його неодноразово ставили і адвокати, і підсудні. Суд такого роду питання просто безпідставно ігнорував, що, до речі, свідчить про утиск прав захисту.
     Основний висновок «Аналізу ...» справи такий: «Вирок у кримінальній справі № 19-73 явно необґрунтований, а значить – незаконний». На підставі цього «Аналізу ..» Комісія Верховної Ради СРСР ще у 1991 році визнала за необхідне звернутися до Генеральної прокуратури Росії та Україні, для внесення протесту  по даній справі до Пленуму Верховного Суду України, у порядку нагляду, для виправлення неправосудних рішень, що допущені у справі.
     На жаль, Верховна Рада СРСР не змогла довести цю справу до кінця у зв'язку із припиненням її роботи наприкінці 1991 року. Сьогодні, після появи нових даних про причини аварії на енергоблоці № 4 ЧАЕС, висновки Комісії Верховної Ради СРСР тільки підтвердилися. Три нові роботи, що написані вітчизняними та зарубіжними експертами: 
1. Про причини та обставини аварії на 4 блоці Чорнобильської АЕС 26 квітня 1986 р. Доповідь Комісії Держпроматомнадзору СРСР, 1991 р., УДК 621. 039. 586. [Л.1].
2. INSAG-7. Доповідь міжнародної консультативної групи з ядерної безпеки. МАГАТЕ, Відень, 1993 рік [Л.2].
3. Національна доповідь України «Двадцять п'ять років Чорнобильської катастрофи. Безпека майбутнього». МНС Україна, Київ, 2011 рік [Л.3].
це юридично пыдтверджують та переконливо показують, що:
- Проект 4-го блоку ЧАЕС мав істотні відступи від норм і правил з безпеки в ядерній енергетиці, що діяли на момент узгодження і затвердження технічного проекту 2-ої черги Чорнобильської АЕС у складі блоків № № 3 і 4;
- Розробниками проекту ці відступу не були виявлені, проаналізовані, обґрунтовані та узгоджені в установленому порядку;
- Не було розроблено технічних і організаційних заходів, що компенсують відступи від вимог норм і правил з безпеки в ядерній енергетиці.
     Від терміну введення в дію ОПБ-73 і ПБЯ-04-74 до моменту катастрофи минуло більше 10 років, протягом яких здійснювалося проектування, будівництво, а потім і експлуатація блоку № 4 ЧАЕС. Однак, протягом усього цього періоду Головним конструктором, Генпроектувальником, Науковим керівником не було зроблено ефективних заходів щодо приведення конструкції РБМК-1000 у відповідність до вимог норм і правил з безпеки в ядерній енергетиці. Настільки ж бездіяльними у питаннях приведення АЕС з реакторами РБМК-1000 у відповідність до вимог діючих правил з безпеки в ядерній енергетиці виявилися Мінсередмаш СРСР, Міненерго СРСР і органи Державного нагляду та контролю.
     «Комісія відзначає, що проект не був приведений також і у відповідність з "Загальними положеннями забезпечення безпеки" (ОПБ-82), що набрали чинності в 1982 р. [Л.1, стр.15]».
Заходи щодо усунення недоліків реактора РБМК-1000 реалізовані не були. Конструктори не попередили експлуатаційників щодо наслідків реалізацій прорахунків, що були допущені при створенні реактора і не дали рекомендацій персоналу, як треба діяти в критичних ситуаціях, поки не будуть реалізовані заходи, що виключають прояви проектних недоліків реактора. Слід зазначити, що навіть якби всі дії, що були описані в інформації СРСР, спрямованої в МАГАТЕ в 1986 році і які були інкриміновані персоналу, дійсно мали б місце, вони ніяк не позначилися би на виникненні та розвитку аварійного процесу.
     Повільність в усуненні виявлених дефіцитів безпеки РБМК-1000 пояснити важко, але сукупність недбалості та самовпевненості проектантів разом із недостатністю знань стали однією з корінних причин катастрофи. Безперечним фактом є і те, що важливі для безпеки деталі свідомо не доводилися до персоналу ЧАЕС.  Персонал практично нічого не знав про аварію на Ленінградській АЕС у 1985 році, про інші експлуатаційні інциденти з реактором РБМК-1000, що сталися на цій провідній АЕС. Один з найважливіших принципів безпеки - облік досвіду експлуатації однотипних енергоблоків - ігнорувався [Л.3, стор.17].
     Реактор РБМК до аварії на ЧАЕС вважався вибухобезпечним, тому він проектувався і оснащувався приладами та обладнанням за вимогами для звичайного, а не вибухонебезпечного підприємства. Тільки в 1987 році, на суді над персоналом ЧАЕС, заступник Генерального прокурора СРСР Сорока О.В. зарахував РБМК до вибухонебезпечних ядерних енергетичних установок. У жодному доаварійному документі - у проекті РБМК, Технологічному регламенті або експлуатаційних інструкціях такої класифікації не було. Оскільки він насправді є вибухонебезпечним, як стверджує заступник Генерального прокурора Сорока О.В., а не вибухобезпечним, як стверджували проектанти і конструктори РБМК-1000, то судити за аварію на 4-му енергоблоці ЧАЕС потрібно розробників небезпечного реактора, а не персонал, якому передали в експлуатацію атомну бомбу уповільненої дії зі словами: «цей реактор настільки безпечний, що його можна ставити біля стін Кремля в Москві» [Л.2, стр.100].  Відповідно з цим ствердженням про безпеку РБМК-1000 були розроблені Технологічний регламент і всі інструкції з експлуатації реактора. На всіх АЕС з цими реакторами ніколи до аварії на ЧАЕС конструкторами та розробниками не були видані попередження про небезпечні властивості і вибухонебезпечність РБМК-1000. Навіть після схожої аварії на головному блоці № 1 Ленінградської АЕС (1985 рік).
     Результати досліджень організації - головного конструктора реактора РБМК-1000, опубліковані в 1993 році, дозволяють припинити дискусію про технічні причини аварії. Конструкторами реактора показано, що ядерно-фізичні та теплогідравлічні особливості, а також конструктивні недоліки вели до руйнування реактора РБМК-1000 навіть при проектній аварії на малій потужності.
     Таким чином, головний конструктор підтвердив, що реактор був приречений в силу своїх проектних характеристик і лише чекав реалізації відповідних вихідних умов [Л.3, стр.13, 14].
На думку експертів, обвинувачення й засудження  п'ятьох працівників з персоналу ЧАЕС (Брюханова В.П., Фоміна Н.М., Дятлова А.С., Коваленко О.П. і Рогожкіна Б.В.) у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст.220 КК УРСР, є незаконним і необґрунтованим.

     У роботах психологічної галузевої науково-дослідної лабораторії "Прогноз" Мінатоменергопрому СРСР були отримані результати аналізу особистістних і соціально-психологічних характеристик персоналу ЧАЕС до і після аварії, що показали, що особистістні дані оперативного персоналу ЧАЕС не мали таких відмінностей від даних персоналу інших станцій, які могли б бути прямою причиною аварії. І в цілому колектив ЧАЕС у 1986 р. характеризується як досить  зрілий, сформований, що складається з кваліфікованих фахівців - на рівні, визнаному в країні задовільним. Колектив відповідав усім вимогам роботи на атомних станціях.
     Персонал ЧАЕС був професійно підготовлений і в умовах аварії проявив високий професіоналізм, що не дав розвинутися аварії до масштабів катастрофічного поширення її на інші блоки ЧАЕС. При цьому викид радіоактивності у навколишнє середовище міг бути на порядки вище, з небезпечним забрудненням усього світу. Розуміючи важливість роботи з локалізації аварії, персонал діяв швидко, ефективно, самопожертвенно. На цьому етапі роботи 32 особи з персоналу ЧАЕС отримали дози опромінення, що були несумісні із життям, і померли в травні-червні 1986 року у пекельних  муках.
     Стаття перша нашої Конституції говорить - «Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава». Тому просимо Вас, пане Президенте, через інструменти, що є у Вашому розпорядженні, вимагати від вищого керівництва Російської федерації (Медведєва Д.А. і Путіна В.В.), як правонаступниці СРСР, скасування всіх судових рішень щодо персоналу ЧАЕС та виплати довічних грошових компенсацій сім'ям загиблих та постраждалих учасників ЛНА. Тим більше, що напередодні 25-річчя Чорнобильської катастрофи Росія висловила готовність надати допомогу у вирішенні цих проблем. Приклад ставлення до чорнобильців в Росії показує, що вони вже забезпечили своїм чорнобильцям більш гуманне ставлення, ніж ми це відчуваємо  в Україні. Наприклад, відповідно до міжнародної практики, окрім пенсії по інвалідності, чорнобильцям виплачується довічне відшкодування завданої здоров'ю шкоди (перевищує пенсію) і надаються інші види соціальної підтримки.

Експерти постійної експертної групи                                              Карпан М.В.
                                                                                                          Юрченко О.С.

2.08.2011                                                                                             

                                ПРЕЗИДЕНТУ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
                                МЕДВЕДЕВУ Д. А.


                           Уважаемый Дмитрий Анатольевич!

     26 апреля 2011 в Чернобыле Вы сказали: «Один из уроков Чернобыля – нужно говорить  гражданам правду о катастрофах…и надо признаться, государство не всегда правильно себя вело.  …То,  что было сделано ликвидаторами, помогло выжить огромному количеству людей».
     Замечательные слова, поэтому через четверть века мы обращаемся к Вам с просьбой восстановить справедливость и отменить своим указом неправосудное судебное решение (уг. дело № 19-73) об осуждении персонала ЧАЭС, незаконно признанного  виновным в Чернобыльской катастрофе. Истинными виновниками происшедшего в 1986 г., является создатели реактора РБМК-1000 (академики Александров А.П. и Доллежаль Н.А.), а также политическое руководство СССР того времени (президент Горбачев М.С.).
     Причины Чернобыльской катастрофы и степень вины персонала ЧАЭС всегда волновали общество. Анализом причин аварии, масштабов ее последствий и поиском путей их преодоления с 1989 года занималась Комиссия Верховного Совета СССР по рассмотрению причин аварии на ЧАЭС и оценки деятельности должностных лиц в послеаварийный период. В составе этой Комиссии работала Постоянная экспертная группа (ПЭГ), включавшая в себя около 200 ведущих специалистов - представителей многих отраслей науки и техники из трех республик, которые в наибольшей степени пострадали от катастрофы (Беларусь, Украина и Россия). Работа ПЭГ продолжалась до конца 1991 года и закончилась выпуском Экспертного заключения с 4-х частей. Кроме технических, медицинских, биологических аспектов Чернобыльской катастрофы, эксперты ПЭГ проанализировали и правовую сторону уголовного дела № 19-73, возбужденного против персонала ЧАЭС. Эксперт А.И. Трусов, полковник юстиции, выполнил и опубликовал «Анализ материалов уголовного дела № 19-73» [«Чернобыльская катастрофа: причины и последствия» (экспертное заключение в четырех частях),Москва-Киев-Минск, 1983 г.].
     Вина персонала станции в Чернобыльской аварии не подтвердилась. Инкриминирование в вину персоналу катастрофических последствий аварии потребовало тщательных исследований надежности аварийной защиты реактора с точки зрения соответствия его требованиям нормативно-технической документации (ПБЯ-74 и ОПБ-82). Этого ни на следствии, ни на суде сделано и доказано не было. Между тем материалы дела свидетельствуют (т.34, л.д.205; т.50. С. 150), что нормативно-техническая документация, которая существовала на момент аварии, не давала персоналу необходимой и достаточной информации.  Данный вопрос  также ни на следствии, ни в суде даже не подвергался исследованию, хотя на суде его неоднократно ставили и адвокаты, и подсудимые. Суд такого рода вопросы просто безосновательно игнорировал, что, кстати, свидетельствует об ущемлении прав защиты.
Основной вывод «Анализа ...» дела такой : «Приговор по уголовному делу № 19-73 явно необоснованный, а значит - незаконный». На основании  этого «Анализа ..» Комиссия ВС СССР еще в 1991 году сочла необходимым обратиться в Генеральную прокуратуру России и Украины, чтобы внести протест по данному делу до Пленума Верховного Суда Украины, в порядке надзора, для исправления неправосудных решений, допущенных  в деле.
      К сожалению, Верховный Совет СССР не смог  довести это дело до конца в связи с прекращением его работы в конце 1991 года. Сегодня, после появления новых данных о причинах аварии на энергоблоке № 4 ЧАЭС, выводы Комиссии ВС СССР только подтвердились. Три новые работы, написанные отечественными и зарубежными экспертами:
1.    О причинах и обстоятельствах аварии на 4 блоке Чернобыльской АЭС 26 апреля 1986 г. Доклад Комиссии  Госпроматомнадзора  СССР, 1991 г., УДК 621. 039. 586. [Л.1].
2.    INSAG-7. Доклад международной консультативной группы по ядерной безопасности. МАГАТЭ, Вена, 1993 год [Л.2].
3. Национальный доклад Украины «Двадцать пять лет Чернобыльской катастрофы. Безопасность будущего ». МЧС Украины, Киев, 2011 год [Л.3].
убедительно показали, что:
3.    - Проект 4-го блока ЧАЭС имел существенные отступления от норм и правил по безопасности в ядерной энергетике, которые действовали на момент согласования и утверждения технического проекта 2-й очереди Чернобыльской АЭС в составе блоков № № 3 и 4;
- Разработчиками проекта эти отступления не были обнаружены, проанализированы, обоснованы и согласованы в установленном порядке;
- Не было разработано технических и организационных мероприятий, компенсирующих отступления от требований норм и правил по безопасности в ядерной энергетике.
     От срока введения в действие ОПБ-73 и ПБЯ-04-74 до момента аварии прошло более 10 лет, в течение которых осуществлялось проектирование, строительство, а затем и эксплуатация блока № 4 ЧАЭС. Однако, в течение всего этого периода Главным конструктором, генпроектировщика, Научным руководителем не было сделано эффективные меры для приведения конструкции РБМК-1000 в соответствие с требованиями норм и правил по безопасности в ядерной энергетике. Столь же бездействовать в вопросах приведения АЭС с реакторами РБМК-1000 в соответствие с требованиями действующих правил по безопасности в ядерной энергетике оказались Минсредмаш СССР, Минэнерго СССР и органы Государственного надзора и контроля.
     «Комиссия отмечает, что проект не был приведен также и в соответствие  с "Общими положениями обеспечения безопасности "(ОПБ-82), вступившими в силу в 1982 г. [Л.1, стр.15]».
     Мероприятия по устранению недостатков реактора РБМК-1000 реализованы не были. Конструкторы не предупредили эксплуатационников о последствиях реализации просчетов, допущенных при создании реактора и не дали рекомендации персоналу, как надо действовать в критических ситуациях, пока не будут реализованы меры, исключающие проявления проектных недостатков реактора. Следует отметить, что даже если бы все действия, описанные в информации СССР, направленной в МАГАТЭ в 1986 году и которые были инкриминируемы персоналу, действительно имели  место, они никак не сказались бы на возникновении и развитии аварийного процесса.
     Медлительность в устранении выявленных дефицитов безопасности РБМК-1000 объяснить трудно, но совокупность небрежности и самоуверенности создателей РБМК-1000, вместе с нехваткой знаний стали одной из коренных причин аварии. Бесспорным фактом является и то, что важные для безопасности детали сознательно не доводились до персонала. Персонал практически ничего не знал об аварии на Ленинградской АЭС в 1985 году, и о других эксплуатационных  инцидентах  с реактором РБМК-1000, которые произошли на этой ведущей АЭС. Один из важнейших принципов безопасности - учет опыта эксплуатации однотипных энергоблоков - игнорировался [Л.3, стр.17].
     Реактор РБМК до аварии на ЧАЭС считался взрывоопасным, поэтому он проектировался и оснащался приборами и оборудованием по требованиям для обычного, а не взрывоопасного предприятия. Только в 1987 году, на суде над персоналом ЧАЭС, заместитель Генерального прокурора СССР Сорока О.В. причислил РБМК до взрывоопасных ядерных энергетических установок. Ни в одном  доаварийном документе - в проекте РБМК, Технологическом регламенте или эксплуатационных инструкциях такой классификации не было. Поскольку  этот реактор  в действительности является взрывоопасным, как утверждает заместитель Генерального прокурора Сорока О.В., а не взрывобезопасным, как утверждали проектанты и конструкторы РБМК-1000, то судить за аварию на 4-м энергоблоке ЧАЭС нужно разработчиков этого опасного реактора. А не персонал, которому передали в эксплуатацию атомную бомбу замедленного действия со словами: «этот реактор настолько безопасен, что его можно ставить у стен Кремля в Москве» [Л.2, стр.100].  Соответственно с этим утверждением о безопасности РБМК-1000 были разработаны технологический регламент и все инструкции по эксплуатации реактора. На всех АЭС с этими реакторами никогда до аварии на ЧАЭС конструкторами и разработчиками не были выданы предупреждения об опасных свойствах и взрывоопасности  РБМК-1000.  Даже после похожей аварии на главном блоке № 1 Ленинградской АЭС (1985 год). «Необходимо констатировать, что авария,  подобная Чернобыльской, была неизбежной»  [Л.1, стр.36].
     Результаты исследований организации - главного конструктора реактора РБМК-1000, опубликованные в 1993 году, позволяют прекратить дискуссию о технических причинах аварии. Конструкторами реактора показано, что ядерно-физические и теплогидравлические особенности, а также конструктивные недостатки вели к разрушению реактора РБМК-1000 даже при проектной аварии на малой мощности. Таким образом, главный конструктор сам подтвердил, что реактор был обречен в силу своих проектных характеристик и лишь ждал реализации соответствующих исходных условий [Л.3, стр.13, 14]. По мнению экспертов, обвинение и осуждение пятерых сотрудников из персонала ЧАЭС (Брюханова В.П., Фомина Н.М., Дятлова А.С., Коваленко А.П. и Рогожкина Б.В.) в совершении преступления, предусмотренного ч. 2 ст.220 УК УССР, является незаконным и необоснованным.
     В трудах психологической отраслевой научно-исследовательской лаборатории "Прогноз" Минатомэнергопрома СССР были получены результаты анализа личностных и социально-психологических характеристик персонала ЧАЭС до и после аварии, которые показали, что личностные данные оперативного персонала ЧАЭС не имели таких отличий от данных персонала других станций, которые могли бы быть прямой причиной аварии. И в целом коллектив ЧАЭС в 1986 г. характеризуется как достаточно ординарный, зрелый, сформированный, состоящий  из квалифицированных специалистов.  Персонал ЧАЭС был профессионально подготовлен и в условиях аварии проявил высокий профессионализм, не дал развиться аварии до масштабов катастрофического распространения ее на другие блоки станции. При этом выброс радиоактивности в окружающую среду мог  быть на порядки выше, с опасным загрязнением всего мира. Понимая важность работы по локализации аварии, персонал действовал быстро, эффективно, самопожертвенно. На этом этапе работы 32 человека из персонала ЧАЭС получили дозы облучения, которые были несовместимы с жизнью, и скончались в мае-июне 1986 года в страшных мучениях.
     К большому сожалению, наше государство Украина, в лице высших должностных лиц, с момента катастрофы  забыло что участники ликвидации аварии, в том числе семьи погибших и умерших, нуждаются в социальной защите и помощи государства. Мы считаем позорным, для Украины, такое положение дел.  Этим нарушается Статья первая украинской Конституции, которая  гласит - «Украина есть суверенное и независимое, демократическое, социальное, правовое государство». Поэтому просим Вас, господин Президент, через инструменты, имеющиеся в Вашем распоряжении, обратиться  к  высшему руководству  Украины для отмены всех судебных решений относительно персонала ЧАЭС и выплаты пожизненных денежных компенсаций семьям погибших и пострадавших участников ЛПА, как это принято в России.  Пример отношения России к чернобыльцам показывает, что Вы уже обеспечили своим чернобыльцам более гуманное отношение, чем в Украине, что должно служить достойным примером для нее.
Всеми необходимыми материалами, подтверждающими невиновность персонала ЧАЭС в катастрофе, мы располагаем и можем выслать копии. Ожидаем Вашего понимания и  ответа.

Эксперты постоянной  экспертной  группы                             Карпан Н.В.
                                                                                             Юрченко А.С.

     3.08.2011                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                                                                     ***
    Через чверть століття….  Скільки ще пройде часу, допоки ми віддамо шану людям, які не втікли з робочих місць, а намагалися в силу свого досвіду та знань зупинити ядерні процеси в реакторі?  
    При тому, що справи Тимошенко та Луценко важливі для суспільно-політичного розвитку держави, для проведення легітимних виборів та усунення конфронтації з Євросоюзом, для чорнобильців питання реабілітації невинно засудженого персоналу ЧАЕС є справою честі і тому важливіше. І допоки політичні, в тому числі і опозиційні діячи розмірковують,  яким чином пристосувати слово «Суд» до свого рейтингу, ліквідатори, усі чорнобильські організації без виключення можуть взяти за основу саме цю справу і ініціювати її розгляд на «Соборі». До того моменту через справу, яка була заявлена у статті «А судді хто?» (http://politiko.ua/blogpost67266), будуть наочно продемонстровані інструменти «Собору» і передані для впровадження у суспільство. Тому і справа реабілітації персоналу ЧАЕС, і друге, не менш важливе питання забезпечення соціальних гарантій по всім категоріям населення будуть розглянуті на «Соборі» вже в робочому порядку. Потім можна буде розглядати будь-які справи політичних «діячів», і не лише Тимошенко та Луценко!
    Наразі, чорнобильці не мають уподібнюватися до політичних діячів, які ладні один одному заплювати обличчя, якщо не гірше, а за лаштунками потискають один одному руки. Допоки кожна чорнобильська організація буде відстоювати своє «корито» і вирішувати, до кого краще приєднатися, «Тигипки», «Андреєви», «Азарови», «Ляшки», перелік довгий, матимуть людей за «протестне м'ясо» заради власних рейтингів. Враховуючи, що все населення України є постраждалим від наслідків аварії на ЧАЕС, не може бути відокремлення, типу: «то є справа чорнобильців, наразі все минуло, а ми живемо у екологічно чистій зоні і нам байдуже». Чорнобильська АЕС і досі становить небезпеку радіаційного забруднення. І мова вже не йде лише за Київську область та окремі регіони. Якщо ядерне паливо, що наразі зберігається у сховищах, потрапить у р.Припять і далі у Дніпро, це буде катастрофа загальноєвропейського масштабу. Вчені та лікарі протягом 25 років багато публікують правди про Чорнобиль минулого, сьогодення і про перспективи надалі. Експерти аналізують стан навколишнього середовища в Україні, пишуть книги, щоб запобігти подібним аваріям у світі. Всі ми чорнобильці, по великому рахунку, і маємо знати, за яких умов живемо. Маємо розуміти, що на нас чекає радіактивне майбутнє, якщо і надалі будемо вважати, що нас це не обходить.
    Тому, чи то партія ВЧНП, чи інша, чи чорнобильська громадська організація, чи то просто громадяни – це все спільнота людей, які відстоюють своє право на здорове життя у екологічно безпечній країні.

Незалежний журналіст, Олена Треммері

31.01.2012

Опозиційний суд чи судилище над конкурентами?

  Спочатку хочеться подякувати А.Яценюку за ініціацію опозиційного суду http://www.unian.net/ukr/news/news-481145.html «Знайте про те, що ті, хто сьогодні знущається над Україною, над українцями, сидячи у владних кабінетах - чи то в адміністрації Президента, чи то в уряду, чи то у Верховній Раді – понесе відповідальність. Понесе відповідальність не тільки перед Богом, а також перед незалежним і справедливим судом», - запевнив А.ЯЦЕНЮК.

  Проте навряд чи така ініціатива неоднозначного «фронтовика» знайде відгук серед більшості українців. Суд не може мати партійну приналежність та політтехнологічну складову. Для неупередженого розгляду справ, чи то Тимошенко-Луценко, чи то справ щодо провладних політиків, чи щодо будь-якого громадянина, Суд має бути Народним, Публічним, Об’єктивним, а для цього треба мати відповідні інструменти та засоби «Собору», а не лише ресурси і політтехнологів.

   Якщо ми всі розуміємо, що усі без виключення гравці на політичному полі мають «сховані скелети у шафі», то яким чином нація, суспільство має судити цих «діячів», визначити ступінь їхньої вини та міру покарання? Однозначно, що український суд не спроможний впоратися з таким зверх завданням, бо просякнутий корупцією усіх кольорів та відтінків знизу до гори.

    Фактично, реалізовуючи свою власну програму державного перевороту та приходу до влади, і Юлія Тимошенко, і Юрій Луценко, і всі, хто сьогодні за ґратами, виконують свою нелегку, але дуже важливу роботу – проявляють суспільству всі недоліки, всю недосконалість та жорстокість української судової системи. Демонструють неможливість довести свою невинуватість, якщо хтось дуже захотів когось посадити. І в тому, що навіть Юлія Тимошенко і екс-міністр наразі не спроможні успішно протидіяти цьому, є великий виклик суспільству замислитися, що цю систему треба кардинально міняти.

    Свого часу і Юрій Луценко, і Юлія Тимошенко мали можливість на своїх постах при владі зайнятися питанням реформації судової системи. Кричущих прикладів було чимало, хоч і не таких роздутих та публічних. До ЮВТ та Луценка неодноразово зверталися і, навіть, в той час, коли вони обидва були в опозиції. Але ці люди ніяк не реагували на звернення людини, що опинилася в тому самому положенні, в якому зараз знаходяться Луценко і Тимошенко. Свідків було чимало, які свідчили на користь Позивача, але була дана команда «цькувати», а наші сьогоднішні «політв’язні», зокрема, міністр МВС Ю. Луценко, не лише не допомогли, а й посприяли цькуванню. За документами, які потрапили до мене, як до журналіста, доводжу до відома громадськості факти. Прізвища дійових осіб не вказано до часу. 

    В 1999 році Борщівське відділення банку АПБ «Україна» звернулося до Борщівської прокуратури на предмет стягнення боргів з МП «Золотий корінь» в сумі 218 тисяч гривень. Прокуратура проігнорувала звернення банку. В результаті дій прокуратури керуючий Борщівським відділення банку був змушений звільнитися. В свою чергу, він передав відповідні документи до Тернопільського обласного управління СБУ, де було проведено слідство та відкрито кримінальну справу проти посадових осіб  боржника.

    Обласна прокуратура скасувала постанову СБУ, а кримінальну справу зобов’язала передати до Борщівської прокуратури. З того часу до звільненого керуючого ані банк, ані державні органи претензій не пред’являли, повісток не присилали, тому підстав для юридичних дій проти посадових осіб не було.

    Згодом, в рамках громадського розслідування, ВГО «Громадський контроль», де Головою був Василь Волга, почало збирати документи та факти через письмові запити, зокрема,  до органів прокуратури,  для сприяння погашенню простроченої заборгованості. На 2005 рік в наявності вже були документи кредитної справи, на підставі яких велася відповідна робота з відновлення законності. В першу чергу, для повернення боржником прострочених боргів банку і, відповідно, його акціонерам. В другу чергу, для особистого захисту  працівника банку від незаконних звинувачень.

    На той час, з 2005 року по квоті СПУ Міністром МВС став Юрій Віталійович Луценко. Коли до органів прокуратури почали надходити запити про обставини скасування кримінальної справи, що вела СБУ у 1999 р., зацікавлені особи звернулися до Міністра МВС з проханням припинити розслідування. До речі, до МВС жодного запиту не поступало: Луценко Ю.В. не запросив матеріали справи для встановлення ясності по справі з метою забезпечення законності.
Натомість, нехтуючи інтересами держави, Міністр МВС Юрій Луценко звернувся до однопартійця Василя Волги з метою припинити юридичні дії відносно боржника Борщівського відділення банку АПБ «Україна» і прокурорів, які його «кришували». Голова ВГО через свого заступника Ш., довів своє розпорядження про припинення справи до відома працівників ВГО, що вели дане громадське розслідування.
 
    Працівник ВГО «Громадський Контроль», Голова Комітету контролю за ЗЕД подав доповідну записку, в якій роз’яснюється ґрунт для проведення розслідування та його етапи. Повідомляється, що проти боржника банку вже зібрані всі документи, факти та свідчення і готові для передачі до суду. Вказано про готовність виконати службові і громадські обов’язки та попрошено про забезпечення безпеки його дітей.

    Волга В.О. через свого першого заступника рекомендує голові Комітету контролю за ЗЕД подати у відставку, чим позбавляє захисту. У відповідь на доповідну він приймає рішення, протилежне завданням ВГО «ГК». Борг банку АПБ «Україна» досі не погашений.
 
    Як видно з опису справи, вона відноситься до типового прикладу впливу високопосадовця на незалежну людину із використанням своїх повноважень заради власних інтересів. Зокрема, мова йде про домовленості екс-міністра МВС Ю.В. Луценка з Головою ВГО «Громадський контроль» Василем Волгою через використання партійної приналежності.

    Висновок. Обійнявши посаду Міністра МВС, Ю.В.Луценко нехтував інтересами держави і своїми прямими обов’язками, вирішував питання, застосовуючи свої владні повноваження, з відомої йому вигоди. У наведеному випадку Ю.Луценко навіть не поцікавився суттю кримінальної справи і не застосував належних заходів щодо розкриття злочину, відповідно до Закону. Натомість, використав посадові важелі впливу і партійні зв’язки для того, щоб задовольнити комерційні прохання іншої сторони, яка була зацікавлена в повному захороненні справи.

    А тепер цитата дня: «Ю.ЛУЦЕНКО підкреслив: «У нормальному суді слухати справу без підсудних не можна, але цей суд і без того порушує права підсудних. Якщо підсудні не мають права ставити питання свідкам, навіщо вони тут потрібні? Навіщо свідки потрібні? Я думаю, що цей суд може слухати справу і без свідків, і без підсудних, і взагалі його вже можна закривати», «…вже кілька десятків свідків, як з боку захисту, так і з боку звинувачення підтвердили невинуватість Ю.ЛУЦЕНКА, але «влада продовжує його катування».

    Отже, можна сказати, що в результаті серії корупційних дій цілої низки держслужбовців, громадських і політичних діячів,  Державі і громадянам було заподіяно велику моральну і матеріальну шкоду з обтяжуючими рецидивами. Проявлення наслідків цих дій ще попереду. Бо як вже відомо, розграбування АКБ «Україна» стало одним з факторів початку руйнування української економіки.
    А наразі окремі особи проходять в інших, зокрема, «гучних» справах про протизаконні дії. При цьому, той же Ю.В.Луценко претендує на роль «Героя нації», а В.О.Волга – претендував на пост Президента України. Тож, чи «герой-великомученик» екс-міністр МВС Юрій Луценко, чи він отримує належне – це питання до суспільства. 
  
    Єдине, що хочеться у зв’язку з цим додати, що окрім заполітизованих справ, які, безумовно, треба вирішувати в першу чергу, є ще незакінчена справа проти Л. Кучми, яка містить в собі не лише «справу Гонгадзе», а й багато ще не відомих фактів. І справа «Еліта-центру», і «Кінгз Кепітал», де постануть гострі питання до пана Чернівецького. І зрештою, справа, яка торкається безпосередньо персоналу Чорнобильської АЕС, невинно засудженого після аварії 1986 року.

    Як бачимо, перелік справ, які не вирішуються через багато факторів та обставин, «вісять» мертвим тягарем на плечах суспільства, а за цими справами -  життя та долі мільйонів українців. Тому пропоную приєднатися до складання символічного списку резонансних справ, які потребують Всенародного Публічного розгляду.

Незалежний журналіст, Олена Треммері
23.01.2012

Європейський суд – чи світло в кінці тунелю?

    Здавалося б, план повернення України у свою власність задля можливості вільно розпоряджатися внутрішніми та зовнішніми ресурсами та фондами, який сьогодні реалізують фінансові кола як провладні, так і опозиційні, був розроблений майже ідеально і з високою політтехнологічною професійністю.  Фактично, єдине, що заважає цим двом сторонам дійти згоди – це відсутність довіри один до одного і бажання обох сил мати одноосібну владу в країні.
   
    Практично, план тих, хто бажає змінити державний устрій і від якого останні не відмовились, проілюстровано на прикладі ХДС та його колишнього Голови В.Стретовича. Тоді відбулася зрада Держави і Президента в мініатюрі.

    Коротко кажучи, план «акціонерів» наступний. Не забезпечуючи розрядку напруженості, Президент втрачає контроль, розумна поведінка вичерпує засоби, Президент перестає якісно гарантувати Конституцію, починає робити помилки, втрачає надану йому владу де-факто і, як наслідок, де-юре. Тим самим, задум «акціонерів» реалізовується. Президента, як завжди, зраджує оточення, особа Президента та Інститут Президенства отримують остаточний удар. Для публіки створюється «парламентська» форма управління на чолі, наприклад, з Ю.В.Тимошенко та Ко, у формальному парламенті з Д.Жванією - прем’єр-міністром (як він сам повідомив це Стретовичу), з В.М.Стретовичем – номінальним президентом. Зрештою, особи мають значення більше для ілюстрації мотивації їхніх поступків. Тому питання «хто» не так важливо, зокрема, для тих, хто бажає «змінити» формат Держави. Важлива об’єктивна картина для Президента і суспільства.

    На сьогодні цілий комплекс обставин, зокрема й поведінка Президента (не йде на провокації зі створення образу диктатора), не допускають поки що реалізувати цей «план». Але відсутність у Президента універсального інструмента, такого, який був би зрозумілий для всіх верств населення, є слабким місцем, тому напруження в суспільстві наростає. Таке положення може нейтралізувати лише сам Президент, бо на карту поставлено його особу і фізично, і юридично.

    Знаючи це, Президент зобов’язаний виграти, стати Президентом всіх українців, в межах і за межами України. Або, або… Це питання збереження та розвитку державності в Україні. А для українців – питання безпечного проживання в країні.
    Проте відсутність серед відомих людей, що публічно претендують на положення союзника Президента у вирішенні конфлікту управління, осіб, які дійсно можуть запропонувати та реалізувати якісні інструменти і стати таким союзником, унеможливлює й якісне виконання Президентом своїх функцій. Оточення формує негативний образ Януковича як в професійному, так і в особистісному плані.

    Судові процеси, реакція Європарламенту та світової спільноти боляче б’є по іміджу як країни, так і Януковича як Президента та людини. Обставини складаються настільки жорстко, що існуючі державні інструменти вже не в змозі справедливо і неупереджено вирішити не лише питання Тимошенко та Луценко, а й будь-яку досить серйозну суспільно-політичну проблему. Європейский суд, на жаль, не досяжний для багатьох українців, та й не факт, що саме розгляд У Європейському суді поставить всі крапки над «і» у справах Тимошенко та Луценко.

    На сьогодні вже є публічною інформація про підготовку процедури скликання «Собору» - Всеукраїнської Публічної Громадської Трибуни для вирішення найбільш болючих питань в країні за участю інститутів Держави і суспільства. Через конкретну справу ініціатор «Собору» (Доповідач - ВЧНП) пред’явить фінансові ресурси для наповнення держбюджету та одну із форм механізму із забезпечення гарантованих Конституцією та Законами України виплат по державним соціальним гарантіям. «Собор» має на меті зняти напругу у суспільстві через вирішення питання винуватості або невинуватості політичних діячів.

     Тож усі зацікавлені і ті, хто бажає справедливого і неупередженого вирішення питання винуватості чи невинуватості осіб по резонансних справах Тимошенко, Луценко, Іващенко тощо, мають можливість уважно ознайомитися із процедурою «Собор» в Інтернеті і ініціювати розгляд цих справ на «Соборі». Особисто Ю.Тимошенко та Ю.Луценко з ними ознайомлені.

Незалежний журналіст, Олена Треммері.

22.01.2012

"Собор": роз'яснення щодо юридичних аспектів.

Всеукраїнська Чорнобильська Народна Партія «За добробут та соціальний захист народу»

    На численні звернення громадян стосовно «Відкритого звернення» Партії від 17.12.2011 р. (http://h.ua/story/346473/)  щодо підготовки до «Собору», даємо роз’яснення з приводу оформлення юридичних документів.

    Згідно порядку і процедури скликання «Собору», стосовно питання «переуступки вимоги боргу» в «порядку досудового врегулювання» нами формується наочний практичний і дійсний приклад, з почерговими сегментами якого можна знайомитися в соціальних мережах Інтернету. Дана інформація є додатком до Відкритого звернення і відповідає на запитання, які поступають. В статтях та додатках, що розміщуються на сторінках Інтернет ресурсів, присвячених «Собору», Ви знайдете і «Претензії» вже конкретних соціальних категорій людей, і відповіді на них підрозділу Пенсійного фонду (http://h.ua/story/344653/) , і коментарі до відповідей, і історію та положення керівника підрозділу ПФУ. Прослідкуєте наданий приклад аж до здійснення «Переуступки вимоги боргу», де «новим кредитором» стане Партія. За цим прикладом Ви зможете підготувати й документи Ваших вимог.
    В згаданому прикладі названі громадяни пенсіонери, «Діти війни», інвалід 1 групи, «постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС» отримають належну їм по Закону суму. Плюс суму боргу Пенсійного Фонду перед цими громадянами на вимогу «нового кредитора», тобто Всеукраїнської Чорнобильської Народної Партії «За добробут та соціальний захист народу». Відповідно, це означає, що вони отримають подвійну компенсацію.
    На «Соборі» Партія ВЧНП пред’явить  ресурси та механізм сплати усіх боргів по соціальних гарантіях на адресу вказаним у Відкритому зверненні категоріям громадян. На цей час Ваші вимоги по соціальних фінансових гарантіях повинні бути оформлені, як вказано у Відкритому зверненні. В кого є судові рішення, то в них борг вже зафіксований на якусь дату. Якщо між Вами та Пенсійним Фондом не укладено, наприклад, угоди про сплату боргу в якийсь термін, то, звісно, що борг є не врегульованим.
    Ресурси фінансових фондів дозволяють оплатити заборгованість станом на 1.01.2012 року, так і забезпечити моральні втрати у відповідності з прикладом, який, як вказано вище, ми транслюємо у поточному режимі та з врахуванням масштабу справи.
    Враховуючи масштаби, розмір фондів разом із численними іншими чинниками та обставинами, обійтися без «Собору» не представляється можливим.
    Ми визнаємо, що ми партія не сильна, і рекомендуємо не забувати про це всю дорогу.  Допоки йде процедура скликання «Собору», кожен бажаючий (чі) може слідувати прикладу, який ми транслюємо. Тобто, викуповувати борги по соціальних гарантіях. Жодних претензій на «авторські права» нами пред’явлено не буде. У разі виникнення запитань чи коментарів, переконливе прохання надсилати їх у блоги для публічного обговорення.
    Шановні громадяни! Просимо враховувати, що «Собор» - це не шоу и не концерт. Адміністрацією «Українського дому» він не запланований. Як Ви зауважили з Відкритого звернення, Вам необхідно здійснювати самоорганізацію. Ораторів, мітингів та іншої «естради» тут не буде.  До речі, хто вважає, що таким чином ми плануємо попасти в наступний Парламент, відповідаємо: Парламент і вибори до нього – окрема тема розмови. Річ у тому, що ми - «чорнобильці», тому інтенсивно вимираємо. Таким чином, якщо будемо живі і дасть Бог, то ми і цю справу виконаємо. Під «Ми» розуміється не юридична особа. Бо скажіть, хто в Україні не постраждав від аварії на ЧАЕС, і не лише? З повагою.

Головне Правління Партії.           
Голова Головного Секретаріату Партії                                         Ісаєв М.В.
Керівник експертних програм  ВЧНП                                            Карпан М.В.

Контакти:    
Ісаєв Микола Всісович
E-mail: [email protected]
Відповідальна особа: прес-секретар Олена Треммері
Моб. тел.: (067) 501-20-28;    (044) 599-40-90
E-mail: [email protected]
 
Додаток: форма Претензії   

____________________________________
(повне найменування установи, якій
пред'являється претензія)
____________________________________

(поштові реквізити, телефон)

Дата "___" _______________ 20__ р.
    

                 
                                                   ПРЕТЕНЗІЯ N ___

                                      Про виплату доплат до пенсії (інше)
                        

Сума цієї претензії складає ___________(______________________________________) грн.

1. Вами порушенко статті_____  Закону «________________________________________», №______ від ___________, згідно якої з  ________(дата) ____________________(категорія)
мають отримувати щомісячну доплату до пенсії у розмірі ______% мінімальної пенсії за віком.

2. Розрахунок претензійної суми:
    Належить до виплати щомісячно          - _____________
    Місячна сума недоплат            - _____________
    Не сплачено місяців, станом на 01.01.2012 -____________
    Сума до сплати                - _____________

3. На підставі Закону «_______________________________________» , рішень Конституційного Суду №___ від _______, №____ від _______, №_____ від ________ та в силу наданих Вам прав, засобів, можливостей і прийнятих вами обов’язків та зобов’язань, Ви можете визнати Претензію та сплатити всю претензійну суму, та надалі кожного наступного місяця виплачувати всю суму, належну згідно Закону України.

        _____________                                                                   ____________________
                 (підпис)                                                                                   П.І.Б.

Додатки:
(подається перелік документів, що додаються до Претензії: копії документів, заяв, листів)

«Собор»: щодо звернення громадян до ВЧНП за потребами

Всеукраїнська Чорнобильська Народна Партія «За добробут та соціальний захист народу» (ВЧНП)

21.01.2012
   
    Після серії публікацій на тему ресурсів, до ВЧНП почали звертатися по матеріальну допомогу чорнобильці, що знаходяться в лікарнях. Державою гарантовано їх безкоштовне лікування та забезпечення ліками, але окрім вати, все інше їм доводиться купувати власним коштом, що, на жаль, не завжди можливо реалізувати.
    Зі свого боку ми показуємо приклад «дособорного» вирішення питання пенсійного забезпечення – лише однієї складової від загальних потреб населення у соціальному забезпеченні (http://politiko.ua/blogpost74899). Ми запропонували приєднатися до цього процесу усім бажаючим. Але окрім пенсіонерів, скільки ще тих хворих чорнобильців, афганців, дітей війни, які не лежать у лікарнях і також потребують фінансової і медикаментозної допомоги! Іноді Ці люди звертаються до олігархів, до народних депутатів, а якщо партійні – до своїх лідерів партій. Комусь вдається частково вирішити питання, комусь відмовляють. Але це не вирішує соціальну проблему комплексно. Якщо ті лідери, вожді та претенденти, благодійники і просто добрі люди хочуть і можуть допомагати хворим та бідним, то це треба робити і частіше. І якщо цих грошей, які вони виділяють зі своїх партійних чи благодійних фондів достатньо, щоб покрити всі соціальні потреби населення та господарства країни, то може і не варто скликати «Собор», де, як було сказано (http://politiko.ua/blogpost74539), «будуть пред’явлені ресурси та механізм сплати усіх боргів по соціальних гарантіях». Для всіх і без винятку!
    Але якщо ми усвідомлюємо, що те, що виділяють благодійники по локальних, окремо взятих випадках – це краплина в морі, то «Собор» вкрай необхідний якнайшвидше. Бо ні на день раніше ніякі ресурси пред’явлені не будуть. Тож чим швидше відбудеться «Собор», тим скоріше всі отримають належне від Держави і по всіх напрямках.
    Гроші на банківських рахунках, рухоме і нерухоме майно, тощо перебувають на відповідальному зберіганні і управлінні, належать Державі і народу, будуть знаходитись там до рішення на «Соборі». І ніхто, ані Голова ВЧНП чи будь-якої іншої партії, і навіть Президент, не можуть ними розпорядитися.
    Наше бажання пришвидшити «Собор» виходить виключно з розуміння критичності ситуації для багатьох чорнобильців і інших «соціальників». Просимо також враховувати непередбачуваність і нестабільність світової економіки, геофізичної та кліматичної поведінки Землі, бо в такому разі будь-які ресурси можуть прийти у часткову або повну непридатність.
    А що до ліків чи чогось іншого, то якщо рішення закупити ліки прийме «Собор», то так тому і бути, і на це будуть виділені такі гроші, що вистачить на три сотні років вперед!

Прес-служба ВЧНП

«Собор»: щодо формування виборчого списку кандидатів від ВЧНП

Всеукраїнська Чорнобильська Народна Партія «За добробут та соціальний захист народу» (ВЧНП)

18.01.2012   

    Минуло понад трьох тижнів з моменту оголошення можливості забезпечення гарантій через викуп боргів Держави перед населенням по соціальних гарантіях. Зокрема, у Відкритому зверненні ВЧНП http://politiko.ua/blogpost74539 та коментарі http://politiko.ua/blogpost74899 щодо юридичних аспектів процедури скликання «Собору», було зазначено:
1)    Ініціатор «Собору» (Доповідач) пред’явить фінансові ресурси для наповнення держбюджету та одну із форм механізму із забезпечення гарантованих Конституцією   та Законами України виплат по державним соціальним гарантіям.
2)    Ресурси фінансових фондів дозволяють оплатити заборгованість станом на 1.01.2012 року, так і забезпечити моральні втрати. Допоки йде процедура скликання «Собору», кожен бажаючий (чі) може слідувати прикладу, який ми транслюємо. Тобто, викуповувати борги по соціальних гарантіях.
     Проте на сьогодні ВОЖДІ та ПРЕТЕНДЕНТИ жодним чином не проявили бажання підтримати процедуру «Собор» і долучитися до викупу боргів Держави перед населенням. Зразок «Договору переуступки права вимоги боргу» був опублікований 15.01.2012 р. http://politiko.ua/blogpost75988, але досі жоден з політичних лідерів, глашатаїв захисту прав громадян палець о палець не вдарив, аби долучитись до цього процесу, а саме: перенаправити виборчі ресурси, що виділені на мітинги, протести, палатки, поліграфію, ЗМІ тощо, на реальну фінансову допомогу громадянам.
     Дякуємо експерту Павлу Розенко за точно поданий аналіз ситуації із маніпулюванням у різні часи і різними політичними діячами сподіваннями громадян на отримання компенсації втрат від знецінених вкладів в Ощадбанк колишнього СРСР
http://www.epravda.com.ua/news/2012/01/17/313112/ На жаль, багато кого з тих, хто вірив черговим передвиборчим обіцянкам, не немає в живих, а ті, що ще живі – інваліди, пенсіонери і просто люди похилого віку,  для яких на рахунку кожен день.  
    Тому, Всеукраїнська Чорнобильська Народна Партія «За добробут та соціальний захист народу» (ВЧНП) з 1.02.2012 р. оголошує про початок формування виборчого списку до Парламенту, який буде відкритим.  
    
Голова Головного Секретаріату Партії                             Ісаєв М.В.
Керівник експертних програм  ВЧНП                                Карпан М.В.


Контакти:    
Ісаєв Микола Всісович
E-mail: [email protected]
Відповідальна особа: прес-секретар Олена Треммері
Моб. тел.: (067) 501-20-28;    (044) 599-40-90
E-mail: [email protected]    
Сторінки:
1
2
3
попередня
наступна