Як навчитись самостійно приймати рішення та правильна ініціатив

Чому ми боїмося робити вибір: головні причини
Діти часто живуть за розпорядком, складеним батьками. Мами / тата / бабусі краще знають, як правильно і старанно ведуть в обхід граблів. Тому нерідко діти виростають без необхідного багажу власного життєвого досвіду. В результаті дорослі «діти» не відрізняють особисті бажання і бажання родичів або навіть соціальні очікування.
Ще одна причина - соціальні очікування. Ми часто чуємо «це неправильно / так не прийнято / що люди скажуть / є таке слово« треба »» та ін. В таких умовах особисті бажання і прагнення - не беруться до уваги. І коли-не будь людина звикає заганяти вглиб свої бажання заради боргу, перестаючи робити власний вибір і приймати власні рішення.
При цьому прийняття рішення може і повинно бути в радість. Цьому можна навчитися.
Фотография
Без плану Б
Якщо вам складно зважитися на велику авантюру, зважитеся на маленьку. Наприклад, не піддавайтеся на вмовляння друзів, якщо вирішили провести вечір вдома з книгою. Або, наприклад, купили річ? Викиньте чек на виході з магазину, щоб не повертати її. З'їжте ту страву, яка першою прийшла в голову або попалася на очі в меню. Приймайте маленькі рішення і не з'ясовуйте, що з цього приводу думають інші. Ви вирішили - ви зробили. Помилилися? З гордістю прийміть цей факт.

Самоаналіз
Відмовтеся від волання до інших «а що ти думаєш з приводу цієї сукні / хлопця / роботи?", Не стомлюйте їх опитуваннями «а чи був я правий? чи достатньо я компетентний для цього? ».
Тільки ви знаєте, чого хочете насправді, і що щиро вас радує. Хоча часто ці бажання доводиться «викопувати» з-під купи чужих думок. Вчіться відчувати себе, чути слабкий поклик своїх бажань. Тому всі питання переадресовуйте собі і мужньо приймайте рішення.
Навчіться розуміти особисті емоції - навчіться ставити правильні (свої!) цілі, і, що важливо, досягати їх. Задайте собі питання - «Це те, що я виберу, проживаючи останній день свого життя? Цей вибір зробить щасливим мене або батьків / подругу / друга? ».
Зрозуміти власні емоції, бажання тіла і душі допомагає практика відмови від певного почуття - зору, слуху, голосу. На вибір зав'яжіть очі, закрийте вуха або не розкривайте рота протягом пари годин або дня. Ви відразу відчуєте, наскільки тісний ваш зв'язок з собою , які бажання є істинними.

3. Правильно формулюйте свої бажання
Забудьте формулювання «Хочу, але ... неможливо / далеко / дорого». Чому дорого? Тому що, наприклад, ви мало заробляєте, багато витрачаєте або навмання прикинули бюджет поїздки. Чому неможливо? Тому що ви, наприклад, не знайдете час на вивчення мови, пошук альтернатив і нікому не кажіть про свої бажання. Не боріться з собою. Усвідомте факт, що ви боретеся зі здоровим глуздом оточуючих людей, які вирішили за вас, що що-не будь складно і неможливо.
Вирішіть, чого хочете, і хоча б спробуйте подолати нав'язані «але». Спочатку це складно - немає практики самоаналізу з розкладанням дій і причин на дрібні «шматочки», зате є звичка вибирати найпростіший шлях відмовок. Але при бажанні ви зможете знайти своє і зробити крок назустріч власним бажанням.

4. Попрацюйте над самооцінкою
Невпевнені в собі люди твердо переконані, що вони недостойні більшого. І в цьому вони праві, але рівно до того моменту, як не почнуть «прокачувати» самооцінку. Займіться тілесними практиками (йога, контактна імпровізація, танці, акторська майстерність) - побачте, що світ став простішим і люди зрозумілішими. Займіться спортом - побачите, як фізична краса перетворює вашу силу духу. Змініть гардероб і звички - побачите, який різноманітний світ, скільки вражень вам відкрилося
Фотография
Думайте, спостерігайте, говоріть
У посадових інструкціях пункт «зобов'язаний проявляти ініціативу» відсутній. Дійсно, це ж не функція і не професійний навик. А показник, що людина в стані діяти самостійно. Він вказує на прагнення працівника поліпшити виробничий процес, навіть якщо його про це не просять.
Напевно під час роботи ви стикаєтеся з побутовими нюансами, які вас не влаштовують, - говорите про них. З'явилися ідеї, як зробити щось краще, витративши менше коштів (час, фінанси, люди), - озвучуйте. Впевнені, що ваша рекламна кампанія прославить певний бренд або компанію в цілому, - пропонуйте.

Дійте в рамках повноважень
Доречність ініціативи визначається посадою ініціатора, його роллю в компанії і розумінням, що в ній взагалі відбувається.
Чого очікує, наприклад, глава банку від касира? Щоб він точно і швидко виконував свою роботу, не допускаючи помилок. А ось для деяких професій ініціатива просто must-have. Інертний бренд-менеджер, журналіст, піарник, інженер або менеджер з продажу стає неефективним і підлягає заміні. Ви ж цього не хочете?

Що може зробити ініціативу недоречною:
Некомпетентність - беріться за виконання завдання, якщо впевнені, що для цього у вас достатньо знань і досвіду.
Слабкі аргументи - пропонуйте ідею тільки, якщо знаєте, для чого компанії потрібно те чи інше нововведення, як будете досягати поставленої мети.
Несвоєчасність - перш ніж виступити з ініціативою, прорахуйте вигоду, яку отримає фірма в сьогоденні, а не в ефемерному майбутньому.
Озвучуйте ідеї в потрібному місці і потрібним людям
До ініціативних працівників керівники ставляться по-різному. На формування ставлення впливає форма власності підприємства, як склалася корпоративна культура, особисте бачення глави компанії, особливості колективу.


Наприклад, якщо ви державний службовець (мова не про депутата або публічного політика), то зробити навіть маленьку революцію у вашій сфері дуже складно. В таких організаціях існують непорушні внутрішні правила, традиції, регламент і панує сувора субординація. Та й людина, якій ви хочете розповісти про свої плани, відділена приймальнею, секретарем або помічником, і всі ваші ідеї ризикують потрапити в їх схованки. Але ніхто не забороняє спробувати.
Як показує практика, в приватних компаніях нововведення, навпаки, вітається. Молоді структури, особливо ті,  що освоюють перспективні напрямки ринку (IT, інтернет, продажу), впроваджують програми підтримки ініціатив, які не тільки дають можливість кожному співробітнику показати свою залученість в процес, а й отримати додатковий дохід.

Продумайте суть ініціативи, її презентацію
Перед походом до керівника підготуйте розгорнуту усну або письмову презентацію ваших ідей про розвиток компанії або удосконалення роботи ділянок, які погано налагоджені. Не полінуйтеся додати цифри, продумайте аргументи, які доводять позитивний результат нововведення, і список кроків, за якими буде реалізовуватися ініціатива. З такою доказовою базою у вас є шанс бути почутим.

Беріть відповідальність
Якщо ваша ідея була сприйнята начальством, будьте готові взяти на себе відповідальність за її виконання. Це продемонструє ваш інтелект і рівень професійного розвитку, підвищить ступінь довіри до вашої персони з боку керівництва.


Не бійтеся негативного досвіду, якщо колись у минулому ваша ініціатива була відкинута. Втілюйте корисні ідеї та беріться за нові. Адже проактивна людина - це людина з високим  потенціалом. 

Втрачені можливості.....

Раніше була сама зелена трава і саме синє небо. Люди були добрішими, світ - більш відкритим, а можливості, які залишилися в тому  часі, вже точно не повторяться. Звичайно, так, як раніше, вважаємо ми, - вже ніколи не буде. Тому починаємо шкодувати про всі втрачені можливості, не замислюючись про ті чудові речі, які можуть статися з нами в майбутньому.
У кожної людини, схильної до подібного роду жалю, свої причини, за якими вона переключається з очікування кращого на спогади про «кращі часи». 
Як перестати оглядатися на події в минулому і більш оптимістично дивитися в майбутнє.
Фотография
1. Досвід наставників
Намагаючись допомогти в отриманні свого шляху, старші родичі, друзі, знайомі, вчителі та інші наставники часто схильні посилатися на власний досвід проходження того чи іншого шляху, включаючи і власні помилки. Слухаючи цих людей, ми автоматично починаємо порівнювати, а не було на нашому шляху подібних помилок. Іноді виявлені приклади стають доказами: дійсно, потрібно було отримати іншу спеціальність, переїхати в інше місто, знайти інші навички, почати (або продовжити) спілкування з якимись людьми і т.д. Ось тоді б все було інакше, тоді б все вдалося.

Рішення: у кожного - свій шлях, і те, що вам здається помилкою, може нею зовсім не бути. Навіть якщо зараз вам здається очевидним, що вчинені дії можуть привести лише до одного певного результату, в майбутньому все може змінитися. Цілком можливо, що з «помилок» ви отримаєте не тільки користь, але і перевагу. Намагайтеся порівнювати себе лише з собою - тільки так можна рухатися вперед.

2. Прив'язка до штучно створених вікових обмежень
У 5 років варто було піти на художню гімнастику, в 11 - в музичну школу, в 17 - вступити в більш престижний вуз, а в 25 - перейти в іншу компанію, яка обіцяла великі перспективи. Звичайно, поки ми молоді, простір варіантів для вибору можливостей незрівнянно більший. Однак це не означає, що в більш старшому віці ці можливості відсутні зовсім.

Рішення: у віку є свої переваги. По-перше, з віком ви починаєте краще розуміти себе, свої бажання і цілі, і хапаєтесь за все, що вам пропонує навколишній світ. Ваш вибір стає більш усвідомленим і продуманим. По-друге, багато можливостей, що раніше були доступні, й зникли за перевернутою сторінкою паспорта. Існує безліч прикладів людей, які, незважаючи на вік, все ж вирішувалися здійснити бажане.
Тому дійте, орієнтуючись на наявні ресурси з цього, а не минулого чи майбутнього. Намагайтеся зробити все, що в ваших силах, тут і зараз, - тоді вам не доведеться знову шкодувати.

3. Схильність до максималізму в юності і до консерватизму - в зрілості
У дитинстві ми більш схильні до пізнання навколишнього світу, в юності - до прагнення підкорення всіх «Еверестів». Коли ж ми стаємо ще дорослішими - верх дуже часто бере наша природна схильність до відгородження від всього нового і невідомого. Всі ми знаємо, що з віком зважитися на зміни стає складніше. Про що, звичайно ж, знову доводиться незабаром жаліти.

Рішення: заряджайтеся власною упевненістю в своїх силах, характерною для вас в недалекому минулому. Згадайте, як ви точно знали, що вам під силу все задумане, і усвідомте, що це почуття можна повернути в сьогодення. Складіть перелік ваших якостей і умінь, які колись допомогли вам досягти того чи іншого результату - вони нікуди не поділися. Крім того, зараз у вас є перевага: підкріплена життєвим досвідом, впевненість перестала бути стрілою, що летить в нікуди, а знайшла чітку траєкторію.

4. Песимістичне ставлення до майбутнього
Ті, хто має звичку бачити в майбутній події щось особливе і багатообіцяюче для себе, менше шкодують про згаяний час - вони частіше готові вибирати краще вже з нового дня. У той же час, песимісти впевнені: нічого кращого, ніж вже було запропоновано, вже не буде. У багатьох випадках подібний скептицизм не має нічого спільного з реальним станом речей, і в результаті будь-які можливості залишаються непоміченими через потік негативу.

Рішення: згадайте, що допомогло вам досягти тих чи інших успіхів в минулому, і переконайтеся, що ці ж ресурси (люди, час, знання, навички і т.д.) є і в вашому сьогоднішньому дні, а не залишилися в минулому. Спробуйте використовувати ті ж механізми для досягнення цілей. Також дайте собі відповідь на питання - чи дійсно те, що  відбувається в навколишньому світі безпосередньо впливає на все те, що відбувається у вашому житті? Частково впливає, звичайно ж, але не настільки сильно, щоб позбавити вас всіх можливостей в майбутньому.

5. Вибіркове відношення до подій
Повертаючись в пам'яті до того, що відбувалося в попередні роки життя, ми вибираємо переважно ті події, які викликають позитивні емоції. У той же час при цьому ми нерідко зосереджуємося на тих явищах, які викликають не найкращі емоції, забуваючи про ті, які все ж дарують радість щодня.

Рішення: абстрагуйтеся і усвідомте, що в сьогоднішньому дні вистачає моментів, про які ви завтра будете згадувати з жалем. Тому переведіть фокус уваги з сприйняття виключно загроз поточного дня на його можливості. Про що б згадували з радістю в кінці сьогоднішнього дня? Це ті самі приводи для радості та вдячності. Не давайте їм піти в минуле непоміченими.

Як не бути трудоголіком...

Трудоголізм - це залежність і порушення життєвого балансу. Людина занадто захоплюється чимось, і її просто не вистачає на інші події в житті. Трудоголіки ставлять роботу на перше місце. Дуже часто вони забувають про своє здоров'я і навіть елементарний відпочинок. Для людей, які захоплені роботою, але знають в цьому міру, цілком нормальним може бути ревна праця без вихідних і свят над важливим проектом. Але за кожним таким складним періодом має слідувати відновлення.
Фотография
Ви довго засиджується на роботі, а у вихідні не можете відволіктися від думок про офіс або проект? Не уявляєте, чим будете себе займати, якщо раптом втратите роботу? Придивіться до себе уважніше - чи немає у вас ознак трудоголізму?

Безумовно, робота і все, що з нею пов'язано, займає значну частину нашого життя і багато в чому робить її наповненою і щасливою. Не дивно, що навіть вдома буває важко відволіктися від посадових питань, термінових завдань та інших дуже важливих справ, які ніяк не можуть почекати до понеділка або ранку. Але в результаті такого підходу страждає не тільки особисте життя, а й власне здоров'я.

Чим люди, які просто важко працюють, відрізняються від трудоголіків, і як побороти залежність від роботи.

Знайдіть 10 відмінностей
Проблеми трудоголізму хвилюють вчених по всьому світу, і вони постаралися дохідливо пояснити, як роботодавцю або колегам визначити, з ким вони мають справу - з людиною, якій потрібна допомога, або просто з добропорядним співробітником:

1. Люди, які багато працюють, сприймають працю як необхідне і місцями приємне заняття. Трудоголіки, в свою чергу, сприймають роботу як можливість дистанціюватися від проблем.

2. Старанні співробітники, незважаючи на роботу, завжди приділяють час родині, а трудоголіки ставлять в основу роботу, роботу і нічого, крім роботи.

3. Трудоголіки приходять в захват від нездійсненних завдань, а звичайні працівники - ні.

4. Просто старанні співробітники завжди можуть безболісно відірватися від роботи і зробити перерву, а трудоголікам це не під силу.


Крім того, справжніх трудоголіків відрізняє постійне бажання викроїти додатковий час для роботи, відмова від хобі і стрес в разі постійної або тимчасової втрати необхідної як повітря роботи.

Проте, як відзначають психологи, не варто вважати, що всі, в чиєму списку завдань одне з перших місць займає робота, є трудоголікам. Історії відомі випадки, коли люди будували успішні кар'єри, практично жили на роботі, але, при цьому, вміли приділяти увагу собі, родині, друзям і навіть викроювали час на хобі. Таким старанним співробітникам не важливий сам процес роботи, їм куди потрібніше отримати фінансову винагороду і мати хороші відносини в колективі.

Отже, якщо підсумувати все, що вже сказано вище, можна виділити кілька основних ознак типових трудоголіків. Перевірте себе:

1. Вони приходять на роботу з першими променями сонця, а йти їх змушує лише той факт, що офіс закривається.

2. Вони й гадки не мають, що таке обідня перерва.

3. У них немає хобі.

4. Вони погано себе почувають, коли не на роботі.

5. Вони вважають роботу набагато важливішою за  особисте життя.

6. Відпустка? Яка відпустка?

7. Думками вони завжди на роботі.

8. Лікарняних для них теж не існує.

9. Вони зловживають мікроменеджментом.

10. Вони не відмовляють начальству, але відмовляють друзям.

11. Вони не визнають свій трудоголізм.
Що робити?
Фотография
Ольга Евланова, психотерапевт, тренер, коуч
Думка експерта
Щоденник. Якщо ви відчуваєте, що можете перетворитися на трудоголіка, я раджу, перш за все, завести щоденник. Записуйте в нього, скільки часу і на що ви приділяєте протягом дня. Якщо ви розумієте, куди йде часовий ресурс, то зможете легко визначити, як можна перегрупувати завдання.

Колесо балансу. Ще один спосіб боротьби з трудоголізмом, який я рекомендую спробувати, називається «Колесо балансу». або «Колесо життя». Вам буде потрібно намалювати коло і розділити його на 10 рівних секторів, які відповідатимуть за найрізноманітніші сфери нашого життя:

1. Перший сектор - «Я» (ваше ставлення до себе);

2. Другий сектор - «Відносини з коханою людиною»;

3. Третій сектор - «Відносини з дітьми і родичами»;

4. Четвертий сектор - «Зона розвитку» (знаходите ви час для власного зростання);

5. П'ятий сектор - «Робота»;

6. Шостий сектор - «Відпочинок»;

7. Сьомий сектор - «Будинок, побут»;

8. Восьмий сектор - «Здоров'я»;

9. Дев'ятий сектор - «Хобі» (ідеї і справи, якими ви живете);

10. Десятий сектор - «Натхнення».

Для кожного з перерахованих вище напрямків і сфер життя вам необхідно визначити і оцінити за шкалою від 0 до 10 ступінь своєї реалізації - те, скільки сил, часу і бажання ви вкладаєте в них. Після того, як бали будуть проставлені, сектора потрібно з'єднати між собою.

Ви отримаєте колесо. Рівність його ліній і відсутність перекосів свідчить про баланс або дисбаланс у вашому житті. Якщо якийсь із секторів «перетягує ковдру на себе» (наприклад, та ж робота), подумайте, що можна зробити для того, щоб виправити ситуацію.

Страхи. Щоб не допустити розвитку трудоголізму, перш за все, зізнайтеся собі у власних страхах. Боятися - це нормально. Дуже часто в моїй практиці зустрічаються випадки, коли людина сильно переробляє тільки через те, що  не знає, як правильно вибудовувати відносини в родині або з другою половинкою після довгих років спільного життя. Йому важко спілкуватися вдома і тому він «закривається» в роботі.

Варто враховувати  те, що часто трудоголізм може бути станом юнацтва, коли людина шукає себе і своє місце. Для віку від 20 до 30 років - це цілком нормально. Важливо не допустити, щоб переробки стали нормою і визначили стиль у подальшому житті.

Крім того, людям, які надмірно захоплені своєю роботою, я рекомендую взяти на себе відповідальність за те, скільки вони проживуть. Дуже часто трапляється так, що людина настільки йде з головою в кар'єру, що просто не розуміє, якої шкоди завдає власному здоров'ю.

Хтось цілком може заперечити, що бути трудоголіком - не так і погано, з огляду на той факт, що саме у таких співробітників найбільше шансів закріпитися на роботі і отримати непогане просування. Однак, за даними одного з опитувань топ-менеджерів, тільки 37% керівників компаній будуть раді бачити в рядах своїх підлеглих трудоголіків, а решта охочіше віддадуть місце в компанії людині, яка просто любить свою роботу.

Якщо ж робота захлеснула вас з головою і зупинитися самостійно ніяк не виходить, можна спробувати  постаратися розставити пріоритети.

1. Займіться спортом. Швидше за все, ви вже давно закинули затію ходити в спортзал, оскільки робота займає весь час. Поставте собі за мету відвідувати тренування хоча б раз на тиждень і без зайвих вагань відмовляйтеся від бажання попрацювати в цей час. Коли втягнетеся - можна збільшити кількість тренувань.

2. Згадайте про хобі. Ваше улюблене заняття теж не витримало конкуренції з роботою і відійшло на другий план. Саме час повернутися до нього. Малюйте, вишивайте, танцюйте - робіть те, що вам подобається. Найкраще записатися на курси, щоб наявність чіткого графіка занять хоч якось мотивувало вас йти з роботи вчасно.

3. Складайте план на день. І не забудьте згадати в ньому час для відпочинку. Приділяйте робочим питанням строго відведений час, а решту дня залишайте на дозвілля.

4. Не відмовляйтеся від посиденьок з друзями або в колі сім'ї. Це допоможе вам не тільки налагодити відносини з близькими, а й «перезавантажити» думки.

5. Оцінюйте масштаб втрачених можливостей. Порахуйте, скільки цікавих подій за останній час ви пропустили, просто тому що самі відмовили собі в них і вирішили ще попрацювати? Це як мінімум шкодить вашому особистісному і професійному розвитку. Записуйтеся на заходи і купуйте квитки заздалегідь, щоб ви були просто зобов'язані туди піти.
Фотография
25 порад, як не засиджуватись на роботі
1. Придбайте навушники.

2. Вимкніть оповіщення в телефоні на час роботи.

3. Закрийте всі чати і месенджери.

4. Відмовтеся від ідеї виконувати кілька справ одночасно.

5. Пам'ятайте про «квадрат Ейзенхауера». Сконцентруйте основну увагу на виконанні важливих, але не термінових завдань. Так вони не стануть терміновими.

6. Складайте детальний список справ. Розписуйте покроково кожне завдання.


7. Робіть перерви.

8. Будуйте реалістичні плани. Аналізуйте, які справи дійсно можна встигнути зробити, а які можна залишити на наступний день.

9. Плануйте час після роботи. Це допоможе сконцентруватися на виконанні завдань.

10. Не забивайте графік вщерть. Залишайте тимчасові кишені. Графік, що «з'їхав» може зруйнувати весь план.

11. Аналізуйте, які офісні зустрічі вам необхідно відвідувати, а з яких питань можна обмежитися листуванням.

12. Контролюйте прокрастинація. Якщо не можете почати виконувати завдання? Придумайте найменший перший крок (наприклад, складіть таблицю, розпишіть план і т.д.) і зробіть його.

13. Не залишайте найскладніші і комплексні завдання на кінець дня. Краще, наприклад, почніть з них свій день. «Бридкі жаби» - перш за все.



14. Користуйтеся таймером. Наприклад, допоможе популярна техніка тайм-менеджменту Pomodoro - чергуються 20 хвилин концентрації і 5 хвилин відпочинку.

15. Навчіться делегувати повноваження і завдання.

16. Не відпускайте графік на самоплив. Контролюйте, на що йде робочий час.

17. Підтримуйте порядок на робочому столі і в комп'ютері.

18. Поставте перед собою годинник.

19. Контролюйте емоції і стрес.

20. Не втягуйтеся в офісні інтриги і плітки.

21. Чи не з'являйтеся у суді вранці.

22. Контролюйте свій перфекціонізм. Запитайте себе, чи не страждаєте ви «синдромом відмінника».

23. Отримуйте задоволення від результатів своєї роботи. Навіть якщо це не робота вашої мрії, але ви створюєте щось нове, допомагаєте людям, досягаєте невеликих цілей, які залишилися б невиконаними без вас.

24. Якщо у вас багато рутинних поточних справ, групуйте однотипні завдання. Наприклад, телефонні дзвінки, які потрібно зробити, або листи.

25. Не звинувачуйте себе за непродуктивність. Просто проаналізуйте, куди йде ваш час і як можна перебудувати графік.
У кожного з нас - свій графік, так що універсальних порад годі й шукати. Але хоча б парочка з них - точно стане в нагоді. Правда, вони, на жаль, не застрахують від керівників, які всіма силами хочуть затримати своїх співробітників на роботі довше :)

Що позбавляє Вас енергії та як зробити свій день вдалим

Щоб залишатися натхненним і продуктивним якомога довше, важливо навчитися правильно розподіляти свою енергію, а також уникати будь-якого її невиправданого «витоку». Найпоширеніші речі, які, як правило, забирають нашу енергію і заважають досягати більшого.
Фотография
1. Занадто багато часу на планування завдання, а не на її рішення
Кажуть, що перша відповідь, що прийшов в голову - найправильніша. Почасти феномен цього спостереження пов'язаний з тим, що наші дії на самому початку майже завжди наповнені найбільшим потенціалом, тому і відповіді приходять швидше, і завдання вирішуються краще.
Але якщо все ж перед тим, як почати виконувати завдання, потрібно достатньо часу, щоб  обміркувати, встановіть собі дедлайн - необхідний ліміт, через який період рішення повинно бути прийнято або ж завдання має бути перенесено або скасовано. Такий компроміс  дозволить уникнути необдуманих дій і не дасть вам витратити всі сили ще на старті. Ви напевно і самі пам'ятаєте приклади, коли після дуже тривалих роздумів сили йшли разом з бажанням взагалі щось робити. Тому дотримуйтесь балансу.

2. Порожні занепокоєння й сумніви
Якщо у випадку з конструктивним обмірковуванням завдання можна домогтися результату, то коли нескінченно виникають в голові «а що, якщо ...» , здатні тільки відвернути від самого головного вектора роздумів. Від помилок ніхто не застрахований, але проблема в тому, що ми боїмося допустити їх, в чому завгодно, - від самого важливого до зовсім незначного. Перестрахуйтеся і врахуйте всі можливі ризики, пов'язані з можливим промахом, а потім спокійно помиляйтеся.

3. Переживання про вже трапилися події
На певному рівні свідомості вам навіть може здаватися, що переживання допомагають вирішити проблему. Але, насправді, це не так. Якщо наслідки того, що сталося, можна виправити, то займіться цим і позбудьтеся від зайвого «якоря», який тягне вас. Якщо ж ні - зробіть висновки і адаптуйте свої дії під нові умови.

4. Помилкові пріоритети
Перевірка пошти займає в середньому від 10 хвилин до півгодини, перевірка пошти кілька разів на день - до декількох годин на добу. І справа не тільки в витраченому часі - іноді саме відповідь на всі листи або рішення інших дрібних, рутинних завдань є основною наміченою діяльністю за день. І найчастіше таким чином ви лише відтягуєте момент, коли необхідно буде приступити до найважливішого, але сил для нього вже не залишиться. Тому нехай кожен день у вашому списку справ буде 1-3 ключових завдань, які ви обов'язково повинні виконати, незважаючи ні на що, навіть на переповнену поштову скриньку. В іншому випадку ви не будете рухатися нікуди, що тільки засмучує.

5. Пасивне оточення
Надихаючі приклади в оточенні здатні мотивувати до дії. А ось «Антиприклади» з часом відбирають сили навіть у найактивніших і діяльних. Якщо ви кожен день перебуваєте в оточенні людей, налаштованих песимістично і позбавлених будь-якої мотивації, є висока ймовірність, що ви скоро опинитеся в їх числі. В такому випадку перед вами стоїть вибір: наполегливо самому бути надихаючим прикладом для інших, абстрагуватися або змінити оточення, що віднімає ваші сили .

6. Ігнорування внутрішніх сигналів
У нашому світі стає нормою (і навіть приводом для гордості) подолання себе і своїх слабкостей. Проблема полягає в неправильному розпізнанні слабкостей і стоп-сигналів, які вказують, що непогано було б зробити паузу. У щоденній гонитві ми дуже часто починаємо ігнорувати спроби організму домогтися зайвих пару годин відпочинку. Це саме можна сказати і про психологічне здоров'я: якщо вас щось гнітить, зупиніться і допоможіть собі розібратися з існуючою проблемою. Потрібно пам'ятати, що є базові основи хорошого самопочуття, лише після дотримання яких можна встановлювати собі вищу планку.

7. Рух до помилкової цілі
Шлях до успіху не буває простим, але ним можна насолоджуватися, якщо справа всього життя є улюбленою. Однак якщо кожен день ви змушуєте займатися тим, що вас не «запалює», то як мінімум половину зусиль ви будете змушені витрачати на те, щоб умовити себе хоч щось робити. Звичайно, не буває ідеальних днів і простих завдань, трапляються як виклики, так і рутинні завдання. Але коли ви вірите в свою справу, то завдання полегшується - ви дивитеся не «під ноги», а вперед. Заощаджуйте для себе цю енергію і направте в потрібне русло.
Фотография
Адепти різних лайфстайл-філософій закликають ставитися до кожного нового дня як до нового життя, відкидаючи все, що раніше заважало рухатися вперед, і максимально використовувати всі нові можливості. Наскільки це актуально для вас? Чи дійсно ви прокидаєтеся вранці з почуттям, що сьогодні вас чекає щось неймовірне і захоплююче, що ви сьогодні здатні на все? Якщо ні - пропонуємо поради, які допоможуть це виправити.
1. Правильне пробудження
Питання не в тому, «з якої ноги», а в тому, з якими думками. І у кожного - свої відповіді на це. Цей важливий фактор вдалого дня залежить не від зовнішніх обставин, а піддається управлінню. Навіть якщо звіт по проекту змусив засидітися до глибокої ночі і виспатися не вдалося.
Встановіть трекер сну. Додатки, що набирають все більшої популярності. Їх усіх об'єднує одна дуже корисна функція «розумного будильника», який розбудить вас під час фази "швидкого сну», коли ви найкраще готові до того, щоб відкрити очі і почати новий день. На відміну від фази «глибокого сну»: згадайте кожен свій ранок, коли підйом був найважчим. Все тому, що в цей час організм якраз відновлювався, але йому завадив раптовий дзвінок будильника. Трекер сну зможе відстежити, в якій з фаз сну ви перебуваєте, проаналізує встановлений вами часовий інтервал бажаного пробудження (наприклад, з 07:00 до 7:30) і не дозволить перервати ваш відпочинок завчасно.
Постарайтеся піднятися протягом 10-15 хвилин після пробудження. Різкий ривок буде сильним стресом для організму, який тільки включається в режим нового дня. Але спроба домовитися з собою і «ще п'ять хвилин» зроблять підйом ще важчим, адже ви сказали собі, що можна спати далі. Тому кращим рішенням відразу після відключення сигналу будильника буде розтяжка в ліжку, зарядка для м'язів обличчя, глибоке дихання і будь-яка інша близька вам техніка, яка полегшить перехід від сну до активного дня.
Подбайте про ранкове освітленні приміщення. Кімната, залита сонячним світлом, так само, як в самий теплий літній день, з легкістю позбавить вас від потреби в чашці кави. Постарайтеся домогтися цього ефекту за допомогою природного або штучного освітлення.

Відновіть водний баланс. Стакан звичайної теплої води допоможе впоратися з цим завданням. Після декількох годин сну організм позбавляється значного обсягу найважливішої для себе речовини, і до нового дня необхідно привести в норму всі процеси.

Якісний сон в найближчу ніч. Сьогодні ви прокинулися, сповнені енергії і готові до звершень, але завтра про себе дасть знати вчорашній звіт по проекту. Подякуйте собі за старання і подаруйте додаткову пару годин сну.

2. Ранкова мотивація
Створіть привід для того, щоб, відкривши очі, ви були сповнені прагнення скоріше почати цей день. Наприклад, напишіть ранкове побажання і залиште його самому собі біля ліжка - нехай воно буде першим, що ви побачите на початку дня. Або, наприклад, пообіцяйте собі після роботи зробити цікаві покупки або сходити на фільм, який так давно чекали. Кожна нова причина для позитивних емоцій з ранку наповнить ваш день позитивними стимулами і зробить його успішним.
Зробіть всі справи, які можливо, з вечора (наприклад, приготуйте все для сніданку, щоб можна було тільки «натиснути кнопку», звірте прогноз погоди і відразу вирішіть, що надіти, зберіть документи і т.д.), підготуйте платформу для швидкого зльоту без баластів, що відволікають увагу від дійсно важливих і приємних для вас справ.

3. Активне пробудження
Коли ваша свідомість вже включилася, вам залишиться лише пробудити своє тіло. Повідомте йому про початок нового дня за допомогою легких вправ. Тільки за умови, що вони не створюють зайвого стресу. Це може бути як звичайна гімнастика, так і комплекс ранкової йоги на 3-5 хвилин. Результатом ранкової активності повинен бути підйом енергії і бажання рухатися, а не знову дістатися до ліжка.

4. Самоналаштування
Новий день можна порівняти з новим роком, і якщо ви вірите в прикмету про «як зустрінеш, так і проведеш», то ця корисна звичка повинна стати вашою улюбленою. В усякому випадку ефективність цього доведена.  Якщо ви починаєте ранок з перегляду стрічки  соцмереж або просто думок про те, як все складно зараз і неясно, що буде потім, навряд чи ви пробудите в собі бажання робити своє життя кращим.
Замість цього почастуйте себе чимось смачним, налийте гарячого чаю, включіть музику, почитайте хоча б пару сторінок улюбленого автора і т.д. Загалом, увійдіть в резонанс з тим, що здатне підняти настрій, створити ваш «ідеальний ранок» і задати тон всьому дню.

5. Все найважливіше - на початку дня
Ми звикли доручати «майбутнім собі» те, з чим не впоралися зараз. Чомусь нам здається, що пізніше ми будемо краще підготовлені і будуть кращі умови. Але, як показує практика, «завтра» ситуація кардинально не змінюється, а завдання так і залишається невирішеним. Тому краще відразу з ранку робити  найважливіше - зробіть потрібні дзвінки, напишіть необхідні повідомлення, прочитайте важливі матеріали, виконайте завдання з нового курсу, на який ви недавно записалися і т.д. Завдяки цьому ви будете дивитися на новий день і його можливості з цікавістю і інтересом.

Перерва в роботі - зроби її ефективною ......

Успіх - це безперервний рух вперед, незважаючи на перешкоди і поразки. Адже в результаті наполегливість винагороджується досягненням мети або отриманням необхідного досвіду. Але що, якщо на вашому професійному шляху виникли вимушені зупинки, після яких доводиться заново, як пазл, складати те, що раніше було цільним і зрозумілим? Насправді, іноді вимушене гальмування - це просто новий поворот. Для того, щоб він вивів в потрібному напрямку, потрібно просто навчитися використовувати  перерву в роботі і кар'єрі - максимально ефективно.
Фотография
1. Двічі «в одну річку»
C того моменту, як ви припиняєте свій рух, проходить певна кількість часу, протягом якого можуть помінятись ті або інші зовнішні умови, наприклад, оточення або запити ринку. У вас під час «паузи» з'являється можливість змінити частину своїх установок, нехай навіть і незначних, ставлення до себе і до своєї справи.
Проаналізуйте все, що з вами сталося до нової інформація, поновіть внутрішній набір уявлень про минуле, сьогодення і майбутнє. Подумайте і вирішіть, з чого ви хочете почати після перерви - з того місця, де призупинилися, або ж з чистого аркуша.
Подумки помістіть себе на «карту» свого життя, зрозумійте, де перебуваєте, куди і звідки прямуєте, і чи допоможе багаж за плечима впевненому руху вперед. Якщо ні, то які додаткові навички або знання потрібно отримати. Якщо ж у вас поки немає уявлення, то для початку складіть список своїх головних завдань і цілей - від тих, які були раніше до тих, які, можливо, додалися або змінилися. Проведіть «ревізію» і заново розставте пріоритети: що повинно бути виконано, незважаючи ні на що, які пункти можна об'єднати або замінити, а що взагалі не варто часу на вашому новому старті.

2. Робота над помилками
Ваша перерва може стати чудовою можливістю для того, щоб визначити, що ви раніше робили не так. Подумайте, як ви можете виключити ці дії, шаблони поведінки або установки, щоб вони не завадили вам знову в майбутньому. Багато хто мріє про те, щоб переписати якусь частину своєї особистої історії, але не всі при цьому розуміють, що раніше вони не могли діяти інакше: все відбувалося так, як мало б відбуватися, і всі прийняті рішення, вірними вони виявилися чи ні, були прийняті в минулому, коли було зовсім інше мислення, сприйняття і оцінка ситуації. І замість жалю про неможливість повернути час назад, набагато ефективніше буде врахувати своє нове усвідомлення для майбутнього. Подякуйте собі і можливості, що  дала вам перерву, за те, що це розуміння до вас прийшло.

3. Зміна звичок
Поки ви дієте так, як звикли до вимушеної паузи, велика ймовірність того, що ваші звички і далі будуть вас гальмувати. Ми так влаштовані, що адаптуємося під навколишні нас умови, щоб діяти відповідно до них. Перерва в кар'єрі - можливість усвідомити, що зовнішні умови змінилися. Тому перегляньте, які придбані звички вам точно не будуть потрібні на новому етапі життя, і поступово замінюйте їх більш корисними для вас.

4. Енергія для нового старту
Після зупинки доводиться докладати додаткові зусилля для нового «розгону». Набагато простіше рухатися за інерцією, лише коригуючи напрямок, ніж заново набирати швидкість. Тому вам потрібен заряд для ефективного нового старту.
Наприклад, якщо раніше, до перерви, ви вже досягли певних успіхів, то цей досвід може надихнути, будучи для вас підтвердженням здатності бути на висоті. Постарайтеся згадати всі свої досягнення, виписавши їх в т.зв. щоденник успіху: проаналізуйте і також запишіть, які професійні знання, вміння та особистісні якості допомогли вам і як весь цей набір може допомогти вам у ваших майбутніх завданнях та цілях. Визначте власну формулу успіху.

5. На все свій час
Не намагайтеся компенсувати втрачений час за рахунок форсування дій і подій. Адже в більшості випадків після перерви виникає чітке розуміння того, що він пішов на користь: наприклад, ви відпочили від рутини, і тепер готові до нових звершень.
Будь-які спроби надолужити згаяне і якомога швидше знову увійти в звичну колію - можуть лише саботувати рух вперед. Вам може здатися, що ви повні сил і рішучості, і тому здатні продовжити рух без перерви. На ділі ж  -  через якийсь час до почуття жалю про те, що ви втрачаєте свій час, додадуться апатія і втома, викликані надмірною витратою енергії. Тому краще дайте собі відпочити і складіть найбільш прийнятний для себе темп руху. Навіть незважаючи на перерви і паузи.
Почніть з того, що, наприклад, здається найбільш зрозумілим, або завершіть справи, які були припинені. Ці перші успіхи, перш за все, допоможуть зорієнтуватись щодо подальшого руху вперед, а крім того - надихнуть і додадуть сил. Хоча можна почати і з самого складного, щоб зняти з себе тягар і залишити на майбутнє лише ті завдання, які будуть приносити радість при виконанні. Визначте, яка стратегія для вас більш прийнятна, дотримуючись єдиного правила: не розпорошувати свою увагу, час і енергію, а ефективно витрачати їх на успішне виконання конкретного завдання.
Фотография
Як знаходити оригінальні ідеї у всьому, що вас оточує.
Три класи креативу
Але спочатку - трохи про те, якими бувають прийоми креативності. Методи пошуку нових ідей умовно поділяють на три класи. Перший називають або інтуїтивними методами, або методами психологічної активізації мислення (ще варіант - зняття ментальних бар'єрів). Як неважко зрозуміти з назви, головне їхнє завдання - зняти ті психологічні бар'єри, які заважають нам мислити творчо.

Другий клас називають методами систематизованого пошуку. Вони припускають наявність якогось алгоритму, систематизують і активізують процес перебору варіантів рішення.

Є ще й третій клас - методи спрямованого пошуку, але вони досить непрості в освоєнні, так що вони можуть бути дійсно корисні хіба що тому, хто  регулярно вирішує дуже складні творчі завдання. Але на його більш-менш пристойне освоєння підуть місяці, а на придбання рівня вільного майстерного володіння - і роки.

Чому ми говоримо, що поділ цей досить умовний? Тому що і методи другого (та й третього) класу не будуть нормально працювати без руйнування психологічного бар'єру. Просто вони це роблять по-своєму. А методи першої групи можуть мати свій - нехай і простий - алгоритм дії. Тому деякі методи одними авторами відносяться до першої, іншими - до другої, а подекуди їх вказують у двох списках. Приклад цього - метод фокальних об'єктів. Хоча частіше його відносять все-таки до методів психологічної активізації.

Теща в допомогу
Припустимо, ви страждаєте над завданням, як би зробити своє резюме таким, що привертає увагу і запам'ятовується, а в цьому вам активно заважає своєю повчальною балаканиною ваша теща. Ви дивитесь на неї і записуєте своє враження: неймовірно балакуча і надто яскраво нафарбована. Після пов'язуєте ці характеристики зі своїм завданням.
Як зробити резюме балакучим? Якби ми жили за часів, коли все відправлялося в паперовому вигляді поштою, можна було б використовувати технологію розмовляючих листівок. Роботодавець відкриває таке резюме-листівку - і вислуховує вашу коротку розповідь про себе. А зараз, коли все передається і читається в електронному вигляді? Припустимо, воно може містити посилання на підкаст або відео з вашої самопрезентації. Звичайно, це не допоможе в тому випадку, якщо керівник має архаїчну звичку читати все в роздрукованому на папері вигляді.

Чи можна зробити ваше резюме яскраво нафарбованими? Елементарно. Наприклад, можна зробити його багато і красиво ілюстрованим. Більш того, адже можна об'єднати з попередньою ідеєю - а чому б просто не відправляти готову презентацію себе, зроблену Power Point, наприклад? Або навіть не себе як такого - а як пропозицію, що здатна вирішити ті чи інші проблеми цього підприємства або поліпшити ті чи інші його показники (з вами в якості ключового і незамінного елемента, звичайно)? Заради інтересу заглядаємо в пошуковик - точно, виявляється, це вже поширена практика. Але дивно, що вас до такої ідеї підштовхнули думки зовсім з іншої області.

Фокальні об'єкти

Ви - з мимовільною допомогою тещі - тільки що використовували один з найбільш популярних і ефективних методів генерації ідей - метод фокальних об'єктів.

Він має на увазі кілька кроків:

Перший крок - ви вибираєте фокус, тобто слово, що виражає суть вашої проблеми. У нашому прикладі це було слово «резюме».

Другий крок - ви вибираєте випадкове слово (у нас - «теща»). Слово можна вибрати, наприклад, тицьнувши навмання пальцем в книгу. Чим далі за змістом відображаються в ньому  предмет або явище  від вашого завдання, тим краще.

Третій крок - ви виписуєте основні характеристики цього випадкового об'єкта ( «балакучий», «яскраво нафарбований»).

Четвертий крок - пов'язуєте ці характеристики з вашим фокусом ( «балакуче резюме», «яскраве резюме»).

П'ятий крок - шукаєте варіанти практичної реалізації отриманих поєднань. Або, якщо пряма реалізація неможлива або вас не влаштовує, використовуєте їх як відправну точку для асоціативного пошуку.

Шостий крок - аналізуєте отримані варіанти вирішення. Записуєте ті, що здаються реальними або перспективними.

Далі, цю процедуру можна ще кілька разів повторити, починаючи з другого кроку. Таким чином, ви отримаєте на вибір цілий пакет готових ідей.

Що робить цей метод? Він змушує вас поглянути на проблему з самих різних, несподіваних для вас точок зору. Він змушує вас  розглядати якісь немислимі комбінації предметів і властивостей, які інакше ніяк не могли б потрапити в фокус вашої свідомості. Це, безумовно, працює на зняття психологічних бар'єрів і звільнення творчих сил.

Хочеш більше грошей? То, поговори про це....

   Фінансове питання зіпсувало не одну сотню робочих взаємин. На жаль, у багатьох керівників склалося стійке враження  - якщо співробітник добре справляється зі своїми обов'язками, значить, все в порядку, він усім задоволений, і нічого міняти, тим більше покращувати, не потрібно. Тим часом може виявитися, що цей працівник не просто працює, а давно збирає образу за те, що його зусилля не цінуються належним чином.
     В одному з опитувань, проведених сайтом rabota.ua, здобувачі зізналися, що їм простіше знайти нову роботу на більшу зарплату, ніж «випросити» підвищення. І справи навіть не у відмові керівника - багато хто просто не вирішуються на такий крок, як розмова з босом і обговорення зарплати. 
Фотография
Страхи співробітників

1. Страх відмови
Звичайно ж, головною причиною того, що ми не наважуємося на таку важливу для нас розмову, є страх. Страх того, що неправильно зрозуміють, страх відмови, страх виставити себе невдахою і, звичайно, нерішучість, яку ми самі іноді вважаємо педантичністю.
Існує досить поширена точка зору - порядна людина скромна і не вміє відстоювати свої інтереси, бути активною або навіть нав'язливою (ось це для них найжахливіше). Проте, наявність скромності не скасовує болісних душевних переживань фахівця з приводу того, чому начальник не підвищує йому зарплату - чи то думає про співробітника погано як про працівника,  чи розчарувався в його професіоналізмі,  чи всі належні йому надбавки розтратив на своїх фаворитів .
Хоча насправді, може, керівник просто «замотався» і забув про свою обіцянку, а може, дійсно, знаходить помилки і недоліки там, де його підлеглий вважає, що все в порядку.

2. Страх зіпсувати відносини
Друга сторона медалі - ми боїмося своїм проханням, навіть самою розмовою зобов'язати шефа, ніби як змусити його робити щось, проти його волі і поточних намірів і, відповідно, зіпсувати з ним відносини. У багатьох є відчуття того, що своїм проханням про надбавку вони буквально залазять в кишеню до начальника. Хоча, якщо поглянути на ситуацію з іншого боку, можливо, саме завдяки вашим проханням у керівника буде можливість відчути свою могутність і проявити великодушність.
Крім того, якщо ви вже намагалися просити надбавки (навіть в іншій компанії або багато років тому), але невдало, або надбавка виявилася дуже скромною, не дивно, що зараз вам не хочеться повторювати такий досвід.
Проте, можливо, частково в невдачі винні ми самі - і це підсвідомо нас гнітить і викликає огиду до повторних спроб розмови про підвищення зарплати.


Три головні помилки

1. Ви дієте на емоціях
Як правило, ми накопичуємо нашу недооціненість, образи, і коли вважаємо, що готові до рішучих дій - вивалюємо цю купу негативу на шефа. І фрази типу «В моєму відділі одна я працюю», «Чому Сергію зарплату додали, а я повинна працювати за ті ж гроші?», «Я працюю без обіду і вихідних» або «Не підвищите зарплату - я звільнюся» - більше схожі на шантаж і маніпуляції і навряд чи приведуть до бажаного результату. Швидше, бос теж перейметься негативом і буде впевнений, що правий, не додаючи зарплати такому склочнику.

2. Ви прийшли, коли вирішили, що краще вам
Але при цьому не врахували нюансів загального моменту - в компанії не найкращий час, керівник не в дусі, ви переоцінили свої досягнення (вам нічим аргументувати вашу надбавку або привід недостатньо вагомий) або просто були неконкретні при спілкуванні - фраза «Я хочу надбавку до зарплати »сприймається начальством вкрай абстрактно.

3. Вам потрібна негайна відповідь
У цьому випадку будь-яке відтермінування рішення приймається вами за відмову і неготовність вирішувати питання. Звичайно, важливо поговорити начистоту, прояснити позиції і ситуацію «на зараз» і на найближче майбутнє. Якщо ви не просили підвищення багато років, терпіли все, не висловлюючи невдоволення, але сьогодні раптом вирішили, що все - раптово позитивних результатів ви навряд чи досягнете. Краще позначити свою позицію, розповісти про те, як ви бачите ситуацію і обговоріть її з керівництвом.
При цьому дайте шефу час на прийняття рішення, тільки узгодьте, який період цього часу - наприклад, місяць або півроку. Не потрібно квапити те, що може вирішитись в більш тривалі терміни позитивно. Навіть якщо керівник не поспішає підвищувати зарплату і не готовий це обговорювати зараз, не потрібно робити демонстративних заяв про звільнення або жбурляти заяву на стіл.



Головна порада


При підготовці до важливої розмови про надбавку до зарплати - позбудьтеся від емоцій. Така розмова має відбуватися в спокійній діловій атмосфері, коректно, без емоційних випадів, викриттів, істерик і сліз.
Якщо ви спілкуєтеся дипломатично і хочете просто прояснити ситуацію, а не влаштовувати дуель і з'ясовувати відносини - така розмова може і відносини з керівником перевести на інший, більш професійний і довірчий рівень, і репутацію вашу підняти або відновити, і допоможе зрозуміти, на що можна розраховувати в зарплатному плані - зараз і на перспективу.
Навіть якщо керівник не погодиться підняти зарплату найближчим часом, ви зможете зрозуміти, чого не вистачає, щоб отримати надбавку прямо зараз і що потрібно поліпшити, щоб мати можливість розраховувати на неї взагалі. Ще один варіант - така розмова може звільнити вас від непотрібних ілюзій, і ви почнете шукати нову роботу - спокійно і докладно

10 кращих островів

Фотография
Острів Мауі, Гаваї
Фотография
Санторіні, Кіклади
Фотография
Ямайка
Фотография
Провіденсіалес, Теркс і Кайкос
Фотография
Балі, Індонезія
Фотография
Майорка, Балеарські острови
Фотография
Маврикій, Африка
Фотография
Пхукет, Таїланд
Фотография
Бора-Бора, Острови Співдружності
Фотография
Фернанду-ді-Норонья, Бразилія

25 кращих парків розваг

Фотография
Острови Пригод Universal Орландо, Флорида
Фотография
Діскавері Ков Орландо, Флорида
Фотография
"Чарівне королівство" Орландо, Флорида
Фотография
Европа-парк Руст, Німеччина
Фотография
Універсальний парк розваг в Орландо Орландо, Флорида
Фотография
Тематичний парк і кіностудія Universal Studios Hollywood Лос-Анджелес, Каліфорнія
Фотография
Тематичний парк розваг Disney's Hollywood Studios Орландо, Флорида
Фотография
Діснейленд Анахайм, Каліфорнія
Фотография
Тематичний парк розваг Disney California Adventure Анахайм, Каліфорнія
Фотография
Світ Бето Каррера Пенья, Бразилія
Фотография
Сади Тіволі Копенгаген, Данія
Фотография
Парк розваг і морський зоопарк-океанаріум SeaWorld Orlando Орландо, Флорида
Фотография
Тематичний парк розваг Disney's Animal Kingdom Орландо, Флорида
Фотография
Тематичний парк Epcot Орландо, Флорида
Фотография
Історичний тематичний парк Le Puy du Fou Лез-Епес, Франція
Фотография
Парк розваг Busch Gardens Тампа, Флорида
Фотография
Тематичний парк розваг Universal Studios Singapore Острів Сентоза, Сінгапур
Фотография
Доллівуд Піджен-Фордж, Теннесі
Фотография
Діснейленд Марн-ла-Валле, Франція
Фотография
Порт Авентура Салоу, Іспанія
Фотография
Парк розваг Silver Dollar City Бренсон, Міссурі
Фотография
Тематичний розважальний парк Полтонс "Будинок Свинки Пеппі" Ромсей, Великобританія
Фотография
Парк розваг Cedar Point Amusement Park Сандаскі, Огайо
Фотография
Готель Гардаленд Кастельнуово-дель-Гарда, Італія
Фотография
Діснейленд в Гонконзі Гонконг, Китай

Rolls-Royce представила розкішний концепт майбутнього

Фотография
Фотография
На думку представників компанії, саме так виглядатимуть розкішні автомобілі вже в найближчому майбутньому.
Концепт-кар Rolls-Royce був створений в рамках програми Vision next 100. Вишуканий лімузин проектувала команда дизайнера Жиля Тейлора, який розповів, що хотів передбачити потреби і очікування власників дорогих автомобілів на 100 років вперед. У підсумку фахівці трохи відійшли від класичного почерку Rolls-Royce, створивши концепт-кар згідно передових технологій і автомобільних трендів.

Модель 103EX це безпілотний електромобіль з двома моторами, потужність кожного з яких складає 250 кВт. Раніше компанія не випускала автомобілі з електроприводом і вже тим більше не займалася виробництвом безпілотників. Однак з розвитком і активним впровадженням передових технологій все змінюється. І, найімовірніше, зовсім скоро на багато моделей Rolls-Royce почнуть встановлювати потужні та економні електромотори.

Дизайн салону автомобіля цікавий тим, що перший ряд сидінь відсутній. Унікальна модель проектувалася відповідно до концепції «Безтурботна подорож», тому тут немає місця для водія. Всі функції з управління бере на себе віртуальна система з штучним інтелектом. Цікаво, що у системи навіть є ім'я - Елеанор. Крім управління автомобілем, роботизована помічниця також зможе нагадувати власнику транспортного засобу про важливі зустрічі і дати, рекомендувати більш зручний маршрут, давати корисні поради і навіть розважати пасажирів під час довгої поїздки.

Як і слід було очікувати, дизайн концепт-кара Rolls-Royce досить неординарний і епатажний. При цьому компанія продовжує слідувати своїм традиціям, роблячи автомобілі максимально зручними і стильними. У підсумку концепт-кар гармонійно поєднує футуристичні елементи стімпанк і впізнавані лінії Rolls-Royce.
Фотография
Фотография
Фотография
Фотография
Цікаво, що сам дизайн може бути виконаний так, як захоче замовник. Rolls-Royce орієнтована на створення ексклюзивних одиничних екземплярів, тим більше що тепер завдяки аддитивним технологіям майбутній власник серійного автомобіля зможе особисто підключитися до процесу розробки дизайну. На думку Жіля Тейлора, 3D-друк стане незамінним засобом створення внутрішньої обробки і елементів оформлення, що зробить кожну модель серійного автомобіля дійсно унікальною.

Паливна система NISSAN та авто, що їде в будь-якому напрямку

Корпорація Nissan впроваджує паливну систему "е-Bio Fuel-Cell" для електромобілів. Технологія заснована на етанолі (входить до складу алкогольних напоїв). Для транспорту її використовують  вперше, оскільки раніше використання водню вважалося небезпечним.

Сьогодні Toyota Mirai і Hyundai ix35 Fuel Cell застосовують водневе паливо.

У новій системі спирт не буде спалюватися, а енергія від паливних елементів дозволить виробляти струм з водню і кисню. А Nissan будуть їздити на чистому етанолі, або його  суміші з водою.
Фотография
Етанольне паливо використовується в Америці та Азії. А його застосування безпечніше ряду інших видів пального, при цьому знизяться експлуатаційні витрати, а сама технологія має потенціал.

Крім того, поліпшені можливості нової машини - у великому запасі ходу (близько 600 км).

Перший спортивний прототип Nissan готується випустити влітку.

СТВОРЕНО АВТОМОБІЛЬ, ЯКИЙ МОЖЕ ЇХАТИ В БУДЬ-ЯКОМУ НАПРЯМКУ
Toyota Echo обзавелася новим дизайном коліс, а все завдяки Вільяму Ліддьярду. Винахідник переробив конструкцію так, що авто здатне рухатися як по прямій, так і в сторони. Про винахід було відомо з березня, але презентація відбулася зараз.

Ліддьярд зняв ролик, який демонструє можливості нових коліс Toyota Echo. Прямий маршрут задається прокруткою вперед або назад, а зовнішня прокрутка направляє машину в бік. Крім того, рухатися машина здатна по колу.

Колеса підходять для їзди в негоду і для різних дорожніх умов. Установка їх можлива на будь-яку машину.

У планах розробника отримання патенту і вихід на великий ринок
.
Страницы:
1
2
3
4
5
6
7
8
47
предыдущая
следующая