Термінал. Демотавр який мене зачепив
- 10.10.09, 23:23
Нажаль це може стати реальністю...
Термінал >>> http://blog.i.ua/user/1003466/323584/
Нажаль це може стати реальністю...
Термінал >>> http://blog.i.ua/user/1003466/323584/
В цьому терміналі я хочу поговорити звами про час... Ні не про звичайні години, хвилини чи там секунди, а про "Життєвий час". Для більшості людей катастрофічно не вистачає часу, вони завжди кудись біжать, мають якісь нагальні справи, в них немає навіть кілька вільних хвилин для того щоб просто зупинитися і насолодитися якимось пейжажем чи заходом сонця. Та я не про це! Якщо чесно, я таким людям заздрю, вони весь час відкривають щось нове, знайомляця з цікавими людьми, завжди вдосконалюются і розвиваються! Думаю всі ми чули, а багато хто і сам нею часто користується, таку фразу; "В мене нема часу!". Як би я хотів щоб в моєму лексиконі зявилась ця фраза! В мене в тиждень повністю вільні аж чотири дні, страшо правда? Мене чомусь мало що цікавить. А те що мене цікавить, те що я хотів би зробити своїм хоббі або навіть справою життя, я фізично не можу виконувати, чи може просто не хочу... Виходить я просто марную ресурс свого життя. От якби я міг свій час продати або просто комусь віддати, думаю від цього була хоч якась користь. В мене таке враження що життя просто проходить повз мене. Деколи хочеться просто зупинити час, жаль що це не можливо. Чи може час зупинився, але лише для мене? Не намагайтеся зрозуміти останнє речення, це так, таракани в моїй голові. На останок хочу звернутися до вас! Народ, ціінуйте життя, кожну його секунду, живіть на повну, бо воно дається лише раз!!! І не в якому разі не марнуйте його, як марную його я...
Для тих кому цікаво що таке "Терміал". http://blog.i.ua/user/1003466/323584/
Не давно, десь на нашому сайті прочитав комент якоїсь дівчини, вона писала що їй потрібний хлопець який буде боротися за неї, тобто за її почутя, а не якась там нюня. Стало цікаво ось таке; покохав один високий, красивий, симпатичний, з почуттям гумору брюнет наприклад вас (Дівчат)! Але в нього є одна вада, це ДЦП! Щоб картина була трішкі ясніша опишу його: він не в калясті а ходить сам, але походка в нього так би мовити вічно п'яного, погано говорить ще й заїкається, але якщо поспілкуватися з ним два дні то потім стає легко його розуміти. Ось така картина. Так от і саме питання, точніше два! 1. Чи були б ви з таким хлопцем? 2. В цьому випадку фінансове становище цього хлопця велике має значення?
Якщо комусь цікаво то це я описав ситуацію свого друга, доречі найкращого! Він закохався, чотири рокі він кожен день їй писав вірші, дарував квіти, взагалі робив все що було в його силах. А та дівчина просто вийшла жаміж за другого, за нормального, здорового, не інваліда. З іншими дівчатами теж нічого не виходило, саме через його хворобу. Хоча він дуже веселий класний чувак!
Дівчата, будь-ласка відповідайте чесно! Ви б з ним були?
Чомусь згадав той час коли замінили старі смайли. Тоді багато хто їх кретикував, цікаво яка думка зара? Є в когось носталгія за старими смайлами?
Осінь...
А що тут скажеш? Осінь найкраща пора, як і рання, так і пізня! Про осінь майбуть написано набільше віршів, та і блогів теж. Я люблю осінь, люблю осіннє сонце і багряно-жовте листя, яке злітає з дерев і падає тобі під ногі. А ще я люблю осінню подорожувати! Їдиш, а навколо тебе різнокольоровий світ. А захід сонця в цю пору незвичайно красивий, особливо в Криму, на березі моря! Заздрю Кримчанам, по доброму. Якось потрапив в Крим якраз на Оксамитовий сезон. Дочого там красиво... Ні, я не можу написати, це неможливо передати словами. Та це все початок осені, Вересень і Жовтень, але найбільш мені подобається Листопад! Чому? Тому що я дуже люблю дощ, особливо осінній. Мені подобаються похмурі дні, коли небо затянуте хмарами а на землю падає дрібний холодний дощ! В таку погоду я вдягаюсь так щоб мені було комфортно й тепло і прогулююсь містом, розглядаючи голі та мокрі дерева на яких подекуди ще висять самотні листочкі. Сірі люди, які повертаються з роботи або магизину, хто в авто, хто під парасолькою, хто з піднятим комірцем куртки, пошпішають до теплого дому. Я ж собі іду малим кроком і просто насолоджуюсь і мрію. Ех... Якби я мав автівку, я б залив повний бак і просто їхав, байдуже куди аби тільки було менше авто і людей. Їдиш собі тихенько, розслаблено, нога ледь-ледь торкається педалі газу, в салоні грає тиха спокійна музика а двірники час від часу прибирають краплі на лобовому склі.
P.S. Для тих хто не зрозумів що таке Термінал http://blog.i.ua/user/1003466/323584/
Нарешті я створюю замітку не для того щоб про щось попрости чи запитати, а для нормального серійного блогу, який треба просто читати. В Терміналі я буду ділитися з вами своїми думками, своїми поглядами, своїми переживаннями. Можливо буду обговорювати з вами різні моменти мого життя (чомусь згадалось як мій однокласник пишучи диктант написав; "Бажаю щастя в житі". Признаюсь чесно і ідея і назва це плагіат, але те що я тут буду писати, це не плагіат, а моє власне! Можливо ви запитаєте в кого я це "здер"? Я скажу, в одного досить хорошого радіо ведучого. Ім'я називати не буду, але Волиняни які слухають радіо "Радіо Луцьк" здогадаються кого я маю на увазі! Взагалі радіо для мене особлива тема, але про нього я розповім як небудь згодом. Не знаю як часто буде виходити Термінал, це залежить від того що буде відбуватися в моїх думках...
Декілька днів назад поставив собі Аваста, а від почав матюкатися що не може обновити бази. Я вирішив зайти на офсайт, але експролер теж загнув що не може відобразити сторінку і так вже декілька днів
Це в всіх так? Може таке бути що це вже кінець Авасту?
Історія автомобіля ВАЗ 2106 (Жигулі/lada 1600/1500/1300sl)
Перший автомобіль ВАЗ-2106 зійшов з III лінії головного конвеєра 21 лютого 1976 р. Коли в Тольятті освоїли виробництво моделі ВАЗ-2106 (Lada 1600), яка була перероблена для вітчизняних умов експлуатації з FIAT 124 Speciale зразка 1972 року, ніхто не міг і припустити, що саме вона стане найпопулярнішою і масовішою продукцією автозаводу Волжського.
"Шестірка" відрізняється від ВАЗ-2103 могутнішим 80-сильним двигуном ВАЗ-2106 робочим об'ємом 1,6 л, іншою схемою електроустаткування і зміненим оформленням кузова і салону. Так, передні здвоєні фари отримали пластмасові "окуляри", змінено облицювання радіатора, коштують інші задні ліхтарі і бампери з пластмасовими іклами.
В порівнянні з автомобілями "Москвич" ці 5-місцеві седани, що відрізнялися кращою динамікою і дійсно комфортабельним інтер'єром, були верхи комфорту і престижу для широких шарів автоаматорів СРСР. В кінці 1970-х ВАЗ-2106 відразу придбав славу "шикарного" і швидкісного автомобіля, але дорогого і менш "практичного", чим інші "Жигулі". Пристойна для того часу динаміка (максимальні 150 км/ч і 16 з до 100 км/ч), рельєфні сидіння з підголовниками, панель приладів з тахометром і прекрасна звукоізоляція - було що цінувати.
У 1979 році завод налагодив випуск менш могутніх модифікацій ВАЗ-21061 з 71-сильним двигуном ВАЗ-2103 і ВАЗ-21063 з 64-сильним двигуном ВАЗ-21011. Вони популярністю "шахи" в народі не користувалися, але масштаб їх виробництва наростав (особливо 21063), і в умовах радянського дефіциту споживачеві доводилося миритися з поєднанням дорогого кузова, що обважнює, із слабким двигуном, що помітно погіршував динаміку. З 1980 року почали вмонтовувати карбюратори Озон типу 2107. Зміна електрики у зв'язку із змінною технологією відбувалося постійно. У 1977-му машини почали оснащувати новими клемами і з'єднаннями проводки, а з 1986-го встановлюють нове реле.
У 1982 році проведена перша модернізація автомобіля. На ВАЗ-2106 почали вмонтовувати модернізовані 75-сильні (по новому Госту) двигуни ВАЗ-2106. На задньому крилі по лінії молдінга перестали встановлювати світловідбивачі. У 1988-му модернізацію пройшла система випуску: у ній поставили прокладку і гайку одноразового користування. У 1990 році на Вазі освоїли свого роду комплектацію Люкс - ВАЗ-21065 із стандартним двигуном ВАЗ-2106 з безконтактною системою запалення, карбюратором типу "Солекс" (21053-1107010-03), галогенними фарами, покращуваною оббивкою салону і іншими підголовниками сидінь. Експортні модифікації ВАЗ-21064 зовні відрізнялися від ВАЗ-21065 бамперами з вбудованими поворотникамі і декілька іншою електричною схемою. З 1985 року спочатку на експортні модифікації, потім іноді і на "внутрішніх" почали встановлювати 5-ступінчасту коробку передач типу ВАЗ-2112, а пізніше - типу ВАЗ-21074, що значно знижує витрату палива на трасі і шум від двигуна.
Але часи міняються. До кінця 1980-х ця модель з модифікаціями залишилася наймасовішою і популярнішою в програмі Ваза. Звичайно, престижною її вже не рахували, але добра пам'ять про перше сімейство "Жигулів" підтримувала стійкий попит на "шестірку". На нього не впливали навіть засилля малопотужної модифікації ВАЗ-21063 і різке погіршення якості збірки і що комплектують в 1990-і роки. Автомобіль з часом став настільки доступний за ціною, що перейшов в розряд невибагливих "робочих конячок". У нього склалася і постійна армія поклонників.
Проте тепер ВАЗ-2106 все ж таки поступово здає позиції, перш за все із-за морального старіння дизайну і інтер'єру, а також досить невисоких їздових якостей, органічно властивих класичній компоновці. Проте у "шестірки" є всі шанси зустріти на конвеєрі і свій тридцятирічний ювілей.
У 2001 році Російська автомобілебудівна компанія ВАТ "АВТОВАЗ" відправила на Херсонське автоскладальне підприємство "Анто-рус" першу партію кузовів для "Жигулів" шостої моделі. Херсонське автоскладальне підприємство "Анто-рус" збирало "шестірки" рік з програмою випуску 2 000 штук.
У січні 2006 року ВАЗ-2106 був знятий з виробництва через 30 років після початку випуску.