1,3 млн - і це лише початок. електрокар класу люкс

Изображение
В світі зареєстровано 1,3 млн електромобілів, і це лише початок


     Станом на кінець 2015 року в усьому      світі було зареєстровано 1,3 млн електромобілів. Лідируючу позицію займає Китай. Минулого року кількість зареєстрованих «зелених» авто в країні збільшилася до 200 тис. одиниць, повідомляє Renew Economy.

При цьому кількість зареєстрованих електромобілів в усьому світі за 2015 рік становить 750 тис. одиниць. 

Аналітики Bloomberg у свою чергу прогнозують, що до 2040 року на дорогах в усьому світі їздитимуть більше 40 млн електромобілів, що становитиме 35% від загальних продажів транспортних засобів. Така кількість авто дозволить скоротити споживання сирої нафти на 13 млн барелів в день.  

Експерти зазначають, що зростання кількості «зелених» авто буде обумовлене в першу чергу зменшенням вартості батарей та розвитком технологій акумулювання електроенергії. 

При цьому вже в найближчі 18 місяців експерти очікують збільшення середньої дальності поїздки на одному заряді. Так, електромобілі з акумуляторами ємністю 60 кВтч в середньому на одному заряді зможуть долати до 200 миль (321 км). Важливу роль у процес покращення цього показника відіграє запуск електромобілів Tesla Model 3 та Chevy Bolt. 

До речі, на ринку США Tesla зайняла перше місце за кількістю проданих електромобілів. Минулого року компанія продала більше 42,7 тис. Tesla Model S, потіснивши японські моделі - Mitsubishi Outlander (продано трохи більше 41 тис.) та Nissan Leaf (40 тис.). 

2015 рік також став першим роком, коли німецький автовиробник увійшов у список найбільш популярних електромобілів у світі. Мова йде про новинку BMWi3s (загалом минулого року було продано більше 36 тис. екземплярів). 

Проте безперечним світовим лідером виступає Nissan Leaf. З 2010 року було продано 193,260 «зелених нісанів». 


Изображение
Молода компанія Velantur Cars, яку називають «іспанською Tesla» у 2017 році обіцяє представити свій перший електромобіль класу люкс, передає motorglobe.org.
Velantur працює над своїм проектом останніх півроку. Вже створені два прототипи, які випробовуються на іспанських дорогах. 

Преміум-електрокар завдовжки 4 метри, за словами розробників, здатний покрити 400 кілометрів пробігу на одному заряді літій-іонного акумулятора.
Трьохдверний кузов у стилі ретро нагадує класичний Morgan, з посадочною формулою 2+2, що абсолютно логічно для купе. Експерти стверджують, що при такому екстремальному нахилі лобового скла з салону буде нелегко розгледіти дорогу, але представлені фотографії говорять, що машина вже випробовується.

Поки не ясно, хто поставляє Velantur силову установку. Її потужність заявлена в 180 к.с., автори вважають, що до сотні їх машина розганятиметься за 8 секунд, але максимальна швидкість поки не обговорюється. Заявлено, що повної зарядки батарей, що триватиме близько півгодини, вистачатиме на 400 км шляху.
Деталі інтер'єру поки що невідомі. Компанія обіцяє цифрову приладову панель і сумісність з усіма відомими гаджетами. 

5 причин космічного розвитку сонячної індустрії

1. «Сонячні» компанії урізноманітнюються
Сонячна індустрія все більше й більше урізноманітнюється, що робить її більш стійкою до негативних політичних впливів. 

2.Сонячні панелі відрізняються надійністю і служать понад 30 років
Зараз гарантія на стандартні сонячні модулі варіюється від 25-30 років, а термін їхньої служби значно перевищує строк гарантії виробників. І досі можна вилучити сонячну енергію з батарей, встановлених ще в 70-х роках. 
Изображение
3. Ціна сонячної енергії може бути нижчою вартості енергії від традиційного палива
Згідно з останніми даними аналізу енергії компанії Lazard, вартість отримання електроенергії від усіх форм відновлюваних джерел енергії продовжує знижуватися, навіть у порівнянні з нинішніми цінами на традиційне паливо

У США компанія First Solar недавно погодилася продавати електроенергію від свого сонячного заводу в штаті Невада (потужність 100 МВт) по 3,87 центи за кіловат-годину (з поступовим збільшенням на 3% в рік), що вважається, як ніколи низькою вартістю. А в червні минулого року, Austin Energy отримала заявки на понад 1,2 МВт фотоелектричних проектів до 5 центів за кіловат-годину.


4. Існує чимало неосвоєних ринків для розвитку сонячної енергетики
Нові «сонячні» бізнес-моделі створять доступ для більшої кількості клієнтів. Зараз існує величезний ринок для сімей з низьким і помірним рівнем доходу. Менше 0,04 відсотка з цих сімей в США мають сонячні фотоелектричні системи, які за оцінками, складають $250 млрд доларів ринку США. 
На планеті понад мільярд людей не мають доступу до електроенергії. Оскільки «сонячні» витрати продовжують знижуватися і все більше країн, що розвиваються, прийняли спрямовану політику на розширення використання ВДЕ. Тому сонячна індустрія буде зростати з космічною швидкістю саме в цих країнах. Сонячні батареї можуть забезпечити населення чистою, надійною і доступною електроенергією.


5. Бізнес-моделі «сонячних» компаній постійно вдосконалюються
У той час як стаття New York Times акцентує увагу на тому, що SolarCity та інші компанії мають властиві їм недоліки і ризики, бізнес-моделі постійно змінюються, щоб зробити сонячну енергію більш дешевою, доступною і прибутковою.
Навіть великі консервативні комунальні компанії, що належать інвесторам, використовують більше сонячної енергії (наприклад, Southern Company з трьома своїми військовими базами застосовує понад 90 МВт споруджених масштабних сонячних ферм Mississippi Power).

Електромобілі та україна

Изображение
27 лютого у Львові була встановлена перша зарядна станція для електромобілів з серії трьох, які мають мережею об’єднати не лише ключові міста Західного регіону, а й Україну з Молдовою, повідомляє на свої сторінці Tesla Club Ukraine.
Своєрідний електротранспортний коридор утвориться на маршруті Львів – Івано-Франківськ – Чернівці, аби подорожувати з України в Молдову електромобілем стало реальністю.
«Це перша зарядка у серії з трьох, яка об'єднає такі ключові міста Західного регіону і об'єднає Україну з Молдовою. Компанія «Галиченерго» це наш постійний партнер, коли треба проводити серйозні роботи з електромережами, а тепер і учасник нашої партнерської програми з розбудови нашої найбільшої в Україні мережі безкоштовних зарядних пристроїв потужністю 22 Квт», – пише Tesla Club Ukraine.

Изображение
Електромобілі спровокують наступну нафтову кризу, а 2020-ті стануть їх десятиріччям - прогнозує Bloomberg New Energy Finance. Керівництво розвинених країн вже давно всіляко сприяє просуванню електрокарів. Для покупців створюються преференції: податкові пільги, компенсації вартості авто, безкоштовні парковки тощо.
Які зміни чекають на нашу країну, якщо уряд і парламент запустять повноцінну підтримку екологічних авто?


1. Україна здобуде незалежність від імпортної нафти
Найочевидніше з точки зору вигоди для держави - електрокари знижують залежність країни від імпортних нафтопродуктів. У той час як 85% палива завозиться з-за кордону, електроенергію Україна виробляє сама. На додачу, знизиться попит на іноземну валюту для розрахунків за паливо, що позитивно для курсу гривні. Фахівці компанії ElectroCars прогнозують, що без додаткової стимуляції продажі електромобілів в Україні протягом наступних 4 років сягнуть3 тисяч штук, а в разі скасування ПДВ - 23 тисяч
У результаті, замість $ 60 млн країні необхідно буде щорічно завозити бензину в країну тільки на $ 36 млн (без податків і зборів).

2. Україна отримає не менше $ 3 млрд «на екологію»
Згідно з Паризькими кліматичними угодами, розвинені країни взяли на себе зобов'язання щороку виплачувати країнам, що розвиваються, $ 100 млрд на екологічні проекти. Порядок такий: якщо держава показує прогрес в боротьбі за зниження викидів парникових газів - їй дають ще грошей на майбутні екологічні проекти.

3. "Одужає" вітчизняний ринок електроенергії
Масове використання електрокарів (будемо виходити з прогнозованих 23 тисяч) дозволить Україні краще збалансувати споживання струму. Зараз в Україні є величезна проблема: вночі витрачається менше струму, ніж вдень. Але атомні електростанції, які виробляють найдешевший струм, не можуть постійно включатися і вимикатися й весь час дають однакові навантаження. Доводиться використовувати їх не на повну потужність, а для "маневрування" використовувати дорожчий струм вугільних електростанцій. Влітку в цьому частково допомагає також гідроенергетика.
Електромобілі ж заряджаються переважно вночі, і в усьому світі дозволяють вирівняти графіки навантаження на енергосистему, так що можна буде більшою мірою задіяти АЕС. За підрахунками ElectroCars, зараз кіловат-година від теплових електростанцій коштує на енергоринку 0,8565 грн, а атомних - 0,3846 грн. І за чотири роки, поки кількість електричних авто буде зростати, українська економіка заощадить $ 200 тис.


4. Зросте внутрішній попит
Гроші, які населення раніше витрачало на бензин, і вони йшли за кордон, тепер будуть витрачатися, перш за все, на українські товари. 
Як підрахував співзасновник компанії ElectroCars Олександр Кравцов, проїздивши на Nissan Leaf за менш ніж за рік 40 тис. км, він сплатив за електроенергію менше $100 (у порівнянні з $ 2-3 тис, які треба було б витратити на бензин), $ 500 заощадив на маслах (які не потрібні) і ще $ 500 - на техобслуговуванні. Акумулятора потрібно поміняти через кілька років, новий коштує $ 6 тис. За його словами, новий акумулятор легко окупиться за 2 роки, і при цьому можна продовжувати їм користуватися ще кілька років, заощадивши ще як мінімум $ 15 тис. 



5. Розвиватиметься підприємництво
При створенні інфраструктури для обслуговування електрокарів з'являються нові робочі місця. Наприклад, в Україні вже відкриваються автосалони з продажу електромобілів. Ці авто беруть в служби таксі - вони дозволяють бізнесменам заощадити кошти. Еко-таксі вже є в Києві, Харкові, Львові, Одесі. Також вони вигідні для служб доставки.
У світі в порядку речей використовувати послуги зарядної станції для збільшення оборотів основного виду бізнесу. Наприклад, якщо водій заїжджає підзарядити авто біля кафе і т.п., то проведе там не менше години, і за цей час однією першою стравою він точно не обмежиться.
Інфраструктура для електрокарів розвивається хорошими темпами. Ентузіасти вкладають кошти в створення мережі доступних зарядок по всій Україні. Ще рік тому в Києві було лише кілька зарядних станцій. Зараз їх вже три десятки. Недавно компанія «ТОКА» заявила, що планує розширити мережу електрозаправок для автомобілів на 50 штук. Поки у неї по дві заправки в Києві і Одесі, і одна у Львові. Цього року компанія планує встановити в столиці близько 30 заправок, 15 - в Одесі і 5 - у Львові.


6. Стимулюватиметься власне високотехнологічне виробництво
У більш віддаленій перспективі в Україні може бути організоване виробництво електрокарів. А це - високотехнологічна діяльність, в якій задіяні багато виробничих сфер і наукових установ.
Зараз розмова на подібні теми викликає іронічну посмішку - про яке виробництві говорити, якщо навіть ті заводи, які є, знаходяться в жахливому стані. Іноземні компанії, які вже виробляють електрокари, далекі від зниження собівартості виробництва - на це йдуть роки. Але потенційно виробники електрокарів схильні відкривати збір авто поблизу від великих 
ринків. А наш ринок, за умови введення пільг, може стати великим, враховуючи вартість бензину.
У минулому році Мінекономіки навіть повідомляло про переговори з іноземними компаніями про створення тут спільних підприємств для розробки технологій і виробництва електромобілів. Повідомлялося також, що можливість налагодити в Україні для початку крупновузловий збір розглядає компанія Bio Automotive Co. Тим часом, вже кілька українських компаній почали самостійно розробляти і виробляти зарядні станції.
7. Збережемо здоров'я і гроші на медицину
І, нарешті, найголовніше: жителі міст будуть дихати чистішим повітрям. У нашій ситуації, здавалося б, не час думати про екологію, і працюють тільки економічні стимули. Але, насправді, здоров'я населення - це гроші країни. В ЄС підрахували, що на лікування кожного жителя загазованих міст щороку необхідно витрачати по 200 євро. Ці витрати скоро ляжуть на державний та сімейний бюджети українських громадян. Що ж стосується викидів в атмосферу при виробництві струму на електростанціях, то, по-перше, електростанції зазвичай розташовані не в найбільш густонаселених районах, а по-друге, в світі частка ТЕС у загальному виробництві електроенергії постійно падає за рахунок відновлюваних джерел енергії. І нашій країні цього тренду також не уникнути.

ШКОЛА І ФЕРМА 2 В 1.

  • 12.03.16, 11:10
Изображение
Цей проект пропонує три підходи до навчання: природознавство, вивчення техніки і вчитися на практиці
«Ми вважаємо, що діти повинні насолоджуватися природою,» сказав Едоардо Капуццо в Fast Company. "Таким чином, ми розробили цю дивну школу: тут немає класних кімнат, але є місця, де ростуть овочі та трохи тварин. Вона являє собою комбінування, школи і природи ".
Изображение
Італійський дизайнер Едоардо Капуццо створив незвичайну школу з цікавою назвою «Дитячі поля назавжди» (Nursery Fields Forever). Цей проект став переможцем у міжнародному конкурсі ідей дитячих садків в Лондоні. Головна ідея його полягає в тому, щоб діти отримували освіту прямо на міських фермах.
Школа являє собою набір будівель з видом на велику різноманітність полів і скотарень.
Навчання дітей вирощування і збору своїх власних продуктів харчування, а також навичок по взаємодії з тваринами, могли б допомогти їм поліпшити свої соціальні навички за допомогою спільної роботи, підвищити самооцінку і пропаганду здорового способу життя. Школярі також дізнаються про поновлювані джерела енергії в місці, зарезервованому в школі для вітрових турбін і сонячних панелей.

3dtops - як перетворити пластикові кришки в нитки для 3d-друку

Изображение
  Ціна на переробку пластику стає    все нижче і потрібно збирати все  більше кришок, щоб якось зібрати  необхідні кошти. Іспанські  новатори запропонували  перетворювати кришечки в нитки  для 3D принтерів, що дозволяє  переоцінити вартість такої сировини.
Ідея проекту 3DTops базується на принципах соціального підприємництва.
Благодійні кришечки збираються, але не здаються, як сировина, а переробляються на дорожчий і ліквідний товар.
По суті, це виробництво пластикової нитки для 3D-друку на основі термопластичного поліетилену високої щільності, що використовується у виробництві майже всіх кришок. Таким чином,  сировина переоцінюється і генерує більше користі для соціальних ініціатив.
Так як готовий продукт продається на місцевому рівні, це економить транспортні витрати і завжди є доступ до нової сировини.
На фестивалі під назвою «Спільна трансформація», який проходив в Барселоні в листопаді 2015 рокуShareFest BCN 2015 року, проект 3DTops отримав приз за кращу ініціативу виробника.

Влада компенсує до 250 євро на купівлю електровелосипедів

Муніципальна служба АМВ (Barcelona Metropolitan Area) оголосила про нову програму з популяризації електровелосипедів в каталонській столиці. В її рамках AMB частково покриватиме покупку такого транспортного засобу першій тисячі громадян міста, які вирішать взяти участь в програмі.
Изображение
Зокрема, жителі Барселони зможуть отримати субсидію у розмірі до 250 євро. При цьому вартість електровелосипеда не має перевищувати 1 350 євро.

Субсидію можна оформити в одному зі спеціалізованих магазинів, які беруть участь у програмі. Щоб її отримати, заявнику потрібно надати документи, які доводять, що він живе в одному з 36 столичних муніципалітетів.

Більше того, субсидію від AMB можна об'єднати з іншими знижками. Наприклад, до неї дозволено приплюсувати 200 євро, які любителі велоспорту можуть отримати від Міністерства промисловості, енергетики і туризму.

Мета такої програми - поліпшення екологічної ситуації в столиці Каталонії. Також муніципалітет хоче пересадити якомога більше городян на електротранспорт або звичайні велосипеди.

Як вибудовувати ефективні комунікації і бути зрозумілим в сучас

Изображение
Цифровий етикет
1. Якщо необхідно, заведіть два профілі в соціальних мережах
Інформаційні технології проникли в усі сфери нашого повсякденного життя, як в професійну діяльність, так і особисте спілкування. Незалежно від сфери ми використовуємо одні й ті ж засоби комунікації, через що стираються всі межі. Однак тепер ми самі змушені стежити за тим, щоб для всього залишалося своє місце.
Наприклад, відомі випадки, коли співробітники іменитих компаній одним репостом запису, що відражає лише їхню власну думку, могли викликати безліч питань до самої компанії. За брендами і їх сторінками в соцмережах спостерігають, щоб дізнатися найновішу інформацію про їхню діяльність, зрозуміти ставлення до новин і реакцію на них, визначити політику на ринку і т.д.
Тому якщо одна і та ж соціальна мережа служить вам як для робочих завдань, так для особистих, тоді відмінним рішенням може бути реєстрація відповідних «альтер-его» у вигляді різних акаунтів, щоб уникнути можливих непорозумінь і коментарів. Така практика стає все більш поширеною. Так, на першій сторінці ви робите заяви від імені компанії, поширюєте новини щодо вашої сфери діяльності і, можливо, ведете ділову переписку. Другий профіль - тут ваше особисте життя, фото головних подій в житті, спілкування з друзями, шейрінг і публікація заміток, які відображають тільки вашу особисту позицію, а тому не можуть оцінюватися з позиції діяльності компанії.
Нехай навіть віртуально, в Мережі, де поступово стираються межі між професійним і особистим, для вас все ще існує власний робочий простір, своєрідний «офіс», а після натискання кнопки «Вийти» і нової авторизації зустрічає фото разом з домашнім котом на аватарі і альбом зі свіжими фото з недавньої відпустки.
Якщо ж ви не хочете створювати два аккаунта, тоді налаштуйте власні налаштування приватності, щоб, наприклад, особиста інформація була доступна тільки найближчим людям.

2. Шанобливо ставтесь до авторського права
Якщо в своїх публікаціях в соціальних мережах ви використовуєте чужий матеріал - завжди вказуйте джерело. Інтернет став не тільки доброю нагодою для того, щоб заявити про себе і свою творчість іншим, але і відмінним засобом, щоб відстояти свої права, в тому числі і авторські. І навряд чи варто сподіватися на те, що присвоєння результатів чужої інтелектуальної діяльності залишиться непоміченим. До того ж, справжній автор має право подати до суду. Але навіть якщо він цього не зробить, ваша професійна репутація все одно може постраждати.


3. Відповідайте на повідомлення і листи протягом 24 годин
Або ж обов'язково попередьте співрозмовника, що він отримає відповідь трохи пізніше, якщо у вас немає можливості написати відразу або потрібно обміркувати свою відповідь. Люди в сучасному світі звикли ставити запитання і отримувати на них оперативні відповіді. Цьому сприяє розвиток соціальних мереж і IT-технологій в цілому, доступність практично будь-якої інформації і т.д.
Тому, отримуючи нове повідомлення, ми вже автоматично розуміємо, що відповідь бажана «чим раніше, тим краще». Але коли вона вимагає достатньої кількості часу на обдумування або відповісти прямо зараз немає можливості, варто написати про це. Тоді відправник буде знати, коли він зможе отримати вашу відповідь, і не буде губитися у здогадах, чому ви мовчите.
До слова, ми чекаємо такої ж реакції у відповідь на наші листи і повідомлення від інших. Але при цьому не варто зайвий раз нагадувати про відправлене повідомлення, якщо мова не йде про щось термінове. Так, коли діалог відбувається в соцмережах, значок «онлайн» навпроти імені співрозмовника зовсім не означає, що він може відповісти в ту ж секунду.

4. Не зловживайте телефонними дзвінками
Практично весь час нашого віддаленого спілкування з друзями і колегами відводиться на месенджери, соцмережі і пошту - з їх допомогою вирішуються найважливіші питання. Ритм сучасного світу змушує нас більш оперативно реагувати і знаходити рішення для тих чи інших завдань, вимагає дбайливо ставиться до свого часу і часу інших людей.
Тому раптовий телефонний дзвінок без важливого приводу абсолютно вибиває з ритму. Ми із задоволенням і довго спілкуємося по телефону з кращими друзями і батьками, але другорядна робоча задача прекрасно може обійтися без нашої миттєвої участі в затяжних телефонних переговорах.
Люди, які були не готові до вашого дзвінка, будуть недостатньо включені в предмет розмови, а значить, її ефективність буде низькою. Якщо вам дійсно краще що-небудь обговорити по телефону, краще заздалегідь попередити про те, що ви хочете зателефонувати. Так ви заодно з'ясуйте, чи є час на розмову і  чи налаштована людина до конструктивної бесіди.

5. Уникайте зайвих формальностей
У сучасного стилю спілкування є неоціненна перевага: він дозволяє вести себе природніше і вільніше, ніби людина, з якою ви ведете діалог, перебуває прямо перед вами. Тому в діловому спілкуванні намагайтеся уникати зайвих формальностей. Наприклад, не варто вживати застарілі форми вітання - наприклад, «шановний», що було доречно в листуванні ще з десяток років тому. Формулюючи свої думки, обмежуйтеся лаконічними, але конкретними формулюваннями.
Змінилося ставлення навіть до помилок. Їх складно уникнути, якщо ви набираєте текст швидко і на ходу. Але в деяких випадках набагато важливіше швидкість відповіді. У той же час не варто забувати про грамотність при складанні ділових пропозицій - в них якість тексту є показником вашого ставлення до одержувача листа.

6. Ведіть ділову переписку правильно
Завжди приділяйте увагу темі листа. По-перше, вона повинна бути обов'язково. По-друге, з неї має бути максимально зрозуміло, навіщо ви пишете людині. Також завжди використовуйте функцію «прихованої копії», якщо одержувачів кілька і не передбачається, що вони повинні бачити адреси один одного. У той же час завжди ставте в копію листа ту людину, яка згадується в тексті. Так ви проявляєте відкритість намірів, завдяки чому буде простіше вести діалог.
Якщо у вашого листа кілька одержувачів, то натискайте кнопку «відповісти всім», тільки коли дійсно кожен з учасників розмови повинен прочитати вашу відповідь відправнику.
Також не перевантажуйте листи важкими вкладеннями. Для цих цілей краще всього використовувати хмарні сховища і в листі вказувати посилання на потрібний файл. Зважайте на те, що більшість перевіряють пошту за допомогою сервісів в телефоні, і переглянути вкладення за посиланням буде набагато зручніше.

7. Завжди представляйтесь онлайн
Кількість друзів у соціальних мережах часом доходить до сотень і тисяч, а спроби згадати, як відбулося знайомство з конкретною людиною і хто вона, часом ні до чого не приводять. Особливо це стосується нових друзів. Ми часто буваємо на різних професійних заходах, після яких оновлюється наш френдлист.
Тому якщо ви хочете додати в друзі чужу людину, з якою ви перетнулися лише на пару хвилин або годин, для більш успішної комунікації при відправленні запиту, на додавання коротко, представляйтесь, нагадуючи, де відбулося знайомство, і вказуючи причину додавання. Інакше ваш запит ризикує залишитися без підтвердження і викликати роздратування.

8. Поважайте особистий простір інших
Ілюзія колективної цілісності, що виникає під час серфінгу по сторінках соцмереж, руйнує всі видимі межі між особистим і суспільним. В результаті нас часто додають в групи, в яких ми не хочемо перебувати, відзначають на фотографіях, якими б не хотілося ділитися або на яких ми взагалі відсутні - все це може викликати роздратування і обурення.
Тому навіть якщо інша людина, яка не є вашим близьким другом в офлайні, додала вас в свій френдлист, це не означає, що ви автоматично можете дозволити собі більше. Шанобливо ставитеся до особистого простору інших. Пам'ятайте: хоч у нас і з'явилася можливість бути ближче один до одного, все ж ми хочемо залишитися і у самих себе.

25 кращих готелів для сімей

Изображение
Cavallino Bianco Сімейний Spa Grand Hotel Ортизеи, Італія
Изображение
Salinas do Maragogi All Inclusive Resort Марагожі, Бразилія
Изображение
The Reserve at Paradisus Palma Real -Пунта Кана, Домінікана
Изображение
Tulemar Bungalows & Villas Національний парк Мануель Антоніо, Коста-Ріка
Изображение
Floridays Resort Orlando Орландо, Флорида
Изображение
Beaches Negril Resort & Spa Негріл, Ямайка
Изображение
Beaches Turks and Caicos Resort Villages and Spa Провіденсіалес, Теркс і Кайкос
Изображение
Paradisus Playa Del Carmen La Esmeralda Плайя-дель-Кармен, Мексика
Изображение
Club Med Palmiye Кемер, Туреччина
Изображение
Sani Club Сані, Греція
Изображение
Staybridge Suites Lake Buena Vista Орландо, Флорида
Изображение
Coral Sea Aqua Club Resort Набк-Бей, Єгипет
Изображение
Pueblo Bonito Emerald Bay Масатлан, Мексика
Изображение
Holiday Village Menorca Калан Бош, Іспанія
Изображение
Holiday Village Rhodes Колімбія, Греція
Изображение
Protur Bonaire Aparthotel Кала-Бона, Іспанія
Изображение
Los Pinos Resort & Spa Termal Termas de Rio Hondo, Аргентина
Изображение
Hotel Fazenda Mazzaropi Taubate, Бразилія
Изображение
Shangri-La's Rasa Sentosa Resort & Spa Острів Сентоза, Сінгапур
Изображение
Holiday Village Manar Хаммамет, Туніс
Изображение
Radisson Blu Resort Fiji Denarau Island Денарау-Айленд, Фіджі
Изображение
Olympic Lagoon Resort Айя-Напа, Кіпр
Изображение
Premier Inn London Bank (Tower) Hotel Лондон, Велика Британія
Изображение
JA Palm Tree Court Дубай, ОАЕ
Изображение
Centara Grand Mirage Beach Resort Паттайя, Таїланд

Дайджест 7381АК - останній в 2015

Изображение
Як хмарні сервера безкоштовно опалюють будинки в Нідерландах

Традиційно для захисту серверів від перегріву в центрах обробки даних використовуються великі промислові системи охолодження, які відводять тепло від будівель і охолоджують сервера. Тому більшість інтернет-гігантів часто розміщують свої дата-центри в північних країнах, де переважають низькі середньорічні температури, щоб здешевити процес охолодження серверів.

Изображение
Міні-фабрика, яка перетворює макулатуру в офісний папір

Принтер Epson Paperlab здатний виробляти 6720 аркушів паперу протягом одного робочого дня. Починаючи з наступного року, офісні центри зможуть обзавестися власним центром з переробки паперових відходів і виробляти офісний папір необхідної щільності формату А3 і А4. Це перший компактний апарат, який переробляє папір без води.



Изображение

SolaRoad 
Пройшов рівно рік з моменту відкриття сонячної велосипедної доріжки SolaRoadнедалеко від Амстердама. Результати здивували навіть самих розробників. На кожен квадратний метр доріжка виробила в середньому 70 кВт / год чистої енергії, цього достатньо, щоб забезпечити електроенергією три будинки. 

Изображение

Складаний велосипед важить всього 6 кг

Складані велосипеди зручні для зберігання в невеликих приміщеннях, але вони все ж трохи важкуваті. Британські розробники Hummingbird запропонували унікальний велосипед з вуглецевого волокна, який важить, як кавун і складається просто, як парасолька.

Изображение
Будинок, який споживає енергії не більше лампочки

Сім'я британського судового пристава збудувала будинок, спроектований за стандартами, які були розроблені в Німеччині на початку 1990-х, відомих як«Passivhaus». З вигляду звичайний будинок споживає енергії всього на 22 $ на рік, включаючи опалення, світло, гарячу воду і кухню.

Изображение
Коли в досвіді роботи є прогалини
Складаючи резюме, можна піти на маленьку хитрість. Але тільки на маленьку! Мова про те, щоб не конкретизувати місяці закінчення однієї роботи і початок іншої, а вказувати тільки роки. Так прогалини, якщо вони не більше 12 місяців, просто ховаються. Тим, у кого вимушена перерва розтягнулася довше, ніж на рік, рекомендується скласти так зване «технічне» резюме: в ньому  спочатку перерахувати список своїх навичок, реалізованих проектів і так далі

Изображение
Головний біль фрілансера та Як бути продуктивним на віддаленій роботі


У форматі віддаленої роботи багато переваг - економія часу на дорогу в офіс і додому, відсутність необхідності брати участь в офісних інтригах, можливість працювати в зручному графіку, комфортні умови і без дотримання дрес-коду.