Де замість зрубаних ялинок можна купити живі в горщиках

Изображение

Екоактивісти з WWF склали альтернативну карту магазинів і розплідників України, де можна придбати або взяти в оренду живі новорічні ялинки в горщиках, а потім висадити їх у дворі або на дачі.
Изображение

Українські волонтери всесвітньої природоохоронної організації The World Wide Fund for Nature закликають  не губити природу і відзначати свято з ялинкою, яка буде жити і після нового року.

«Ви можете подивитися, де найближчий розплідник і купити або взяти в оренду живу зелену красуню, яку потім можна буде і у дворі дачі висадити :) Також кожен бажаючий може долучитися до додавання нових точок на карті, і, таким чином, уточнювати її», - написав на своїй сторінці в Facebook координатор волонтерів WWF в Україні Андрій Плига.

З кожним днем карта розсадників ялинок активно поповнюється новими магазинами і розсадниками, а також точками нелегального продажу ялинок.

Кого дратує новорічний корпоратив

Изображение

Друга половина грудня - час передсвяткової суєти. ... звіти, плани роботи на наступний рік і підготовка до новорічних корпоративів. Проте криза та інші негативні події в країні позначилися на бюджеті і настроях, у зв'язку з чим деякі компанії відмовилися від святкувань. За даними опитування hh.ua, Новий рік не будуть відзначати в кожному п'ятому офісі. Для порівняння: торік корпоратив не проводили тільки в одній з десяти компаній.

Більшість  все ж мають намір зібратися і відсвяткувати Новий рік у колі колег. Хоча кожен п'ятий колектив відмовився від святкувань, Новий рік незмінно залишається першим у рейтингу офісних свят. По своїй популярності йому поступаються навіть річниці заснування компаній, дні народження та професійні свята. А ось святкування Різдва стає більш поширеним в українських офісах. Якщо в 2014 році його збиралися святкувати 8% , то через рік їх кількість зросла до 12%. Таким чином, в 2015 році Різдво увійшло в десятку найпопулярніших офісних свят.

Події в країні відбилося на передсвятковому настрої . Тільки двоє з п'яти раді новорічному корпоративу. Раніше Новий рік у колі колег подобалося відзначати кожному другому офісному співробітникові.

«Дотягнути» до зарплати

Изображение

Щоб «дотягнути» до зарплати економлять на одязі, відмовляються від спонтанних необов'язкових покупок і скорочують витрати на дозвілля.

Зростання цін і тривала інфляція призвели до погіршення матеріального становища українців. За минулі півроку тільки 9% роботодавців проіндексували зарплату співробітникам з урахуванням курсу долара. При цьому дохід половини  не змінився, а кожному п'ятому урізали оклад. У такій ситуації стає складніше розпоряджатися наявними фінансами і планувати бюджет.

За даними опитування hh.ua, у кожного другого гроші на життя закінчуються раніше, ніж приходить час наступної зарплати. Шістьма місяцями раніше гостру нестачу фінансів регулярно відчував тільки кожен третій офісний співробітник. У одного з п'яти фінансові труднощі виникають приблизно раз на три місяці, а в одного з десяти - мінімум раз на півроку. Отже, знизилася кількість тих, хто опиняється в ситуації безгрошів'я раз на рік і рідше.

Майже половина тих, хто скаржиться на брак грошей, почали відчувати матеріальні труднощі ще рік тому. Третина опитаних виявилися в настільки непростій ситуації півроку тому. І тільки кожному п'ятому не вистачало зарплати ще до кризи.

Зниження доходів і знецінення національної валюти впливає на споживчу поведінку українців. Останнім часом багатьом довелося переглянути свої витрати і почати економити. Від чого відмовляються , коли грошей залишилося мало, а до зарплати ще далеко?

Троє з п'яти починають економити на одязі, не дозволяють собі спонтанні покупки, а також скорочують бюджет на дозвілля. Варто відзначити, що півроку тому необов'язкові покупки були першим пунктом у списку того, на чому можна економити. Зараз більшість вважає розумним відмовитися від речового шопінгу.

Трохи більше половини скоротили витрати на побутову техніку. І майже стільки ж намагаються економити комплексно, урізуючи всі статті витрат. Більше третини відвідують розпродаж і шукають товари зі знижками. Чверть опитаних НЕ обідають на роботі і користуються громадським транспортом23% відмовляються від страховки. Кожен сьомий економить на ліках. І тільки один з двадцяти в ситуації вимушеної економії відключає телебачення та інтернет. Незмінно є 4% тих, хто себе не обмежує, а просто бере в борг.
7381АК

Частіше міняйте роботу!

Изображение

Західні дослідники і економісти виявили дивовижну тенденцію - той, хто частіше змінює роботу, більше заробляє. Наскільки ця залежність актуальна для нашого ринку праці, особливо враховуючи сучасні реалії?

Схильні частіше міняти роботу співробітники молодого покоління на початку кар'єрного шляху. Це цілком зрозуміло - відбувається пошук роботи мрії і свого покликання. Надмірні зарплатні та кар'єрні амбіції молодого покоління підкріплюються знаннями та вміннями, якими не завжди володіють більш досвідчені співробітники. Якщо молодий фахівець готовий докладати зусиль для виконання робочих завдань і досягнення високих результатів роботи, його чекає велике майбутнє.

Найбільш імовірно зробити, так звану, швидку кар'єру у великих містах, де більше кар'єрних можливостей та пропозицій роботи, або при релокації в інше місто або країну.

Важливо пам'ятати, що кар'єрні літуни (ті, хто не утримується на робочому місці більше півроку) викликають велику недовіру у рекрутерів. Їх неохоче беруть на роботу.

Що ж робити фахівцям, у яких за плечима три і більше роки робочого досвіду? Для них також діє правило «частіше міняєш роботу - більше заробляєш». Правда, варто враховувати кілька факторів

Нова робота - це не тільки зміна офісу, керівництва та колег. Для того, щоб претендувати на кращі умови і більший заробіток, необхідно з кожною новою роботою отримувати нові навички, розвиватися як фахівець.

Постійно потрібно підвищувати кваліфікацію. Навіть якщо в найближчий рік-півтора не збираєтеся звільнятися.

Велика проблема на шляху до високих заробітків - недооцінка себе, як фахівця, і страх не знайти роботу. Криза на ринку праці, яка поки ще триває в Україні, показала, що більшість співробітників готові терпіти ненависну роботу і не вірять у те, що можна знайти кращі умови в своїй галузі.

Це переконання вірно лише частково. Кваліфіковані співробітники - дефіцит на ринку праці. Їх не тільки охоче беруть на роботу в кризу, але і намагаються всіляко утримувати та мотивувати.

Як стати експертом у своїй справі

Изображение

Багатьом подобається те, чим вони займаються на своїй посаді в даний момент, і вони хочуть розвиватися в цій сфері без додаткового управлінського навантаження.

Цей шлях побудови кар'єри - горизонтальний, тобто зростання не вгору, а вглиб професійної сфери, придбання та нагромадження таких знань і навичок, завдяки яким працівник стає експертом у своїй справ

Горизонтальне зростання в професійній області вважається набагато більш складним, ніж вертикальне, так як доводиться відмовлятися від багатьох речей: лідерських амбіцій, певної соціальної складової, спокійного домашнього проведення часу, великих грошових винагород у вигляді премій і бонусів - на користь професійного зростання. Це, скоріше, шлях одинака.

Що необхідно робити, щоб стати експертом у своїй галузі? Ось декілька простих порад.

1. Глибоко вивчайте спеціальність

Необхідно накопичувати знання в одній сфері діяльності протягом довгого часу. При цьому вони повинні бути не поверхневими, а глибокими, експертними, що виходять за рамки звичайних пізнань у досліджуваній темі. Доведеться читати дуже багато професійної літератури і знаходити таку інформацію, яка прихована від сторонніх очей.

2. Беріть роботу додому

На початкових порах краще брати роботу додому і у відпустку: креслення, проекти, технічну частину (інструменти, апаратуру, макети). Ви повинні зануритися в свою роботу з головою. Найчастіше доведеться пожертвувати особистим життям і вільним часом. Всім відомо, що важко одночасно розвивати всі сторони свого життя, а якщо ви ще на додачу хочете стати експертом в якійсь області, буде потрібно багато в чому собі відмовити, так як вам доведеться приділяти своїй роботі левову частку часу.

3. Відвідуйте семінари з технічних питань по вашій спеціальності

Для вас тренінги з саморозвитку не головне, а збори фахівців з вашої тематики та обговорення нагальних питань - те, що вам потрібно. Необхідно шукати спеціалізовані тренінги, спілкуватися з професіоналами, вступати з ними в дискусії, розробляти нові теорії і знаходити спільні відповіді на запитання. Якщо визнаний, унікальний фахівець оголошує про набір на свій курс або організує семінар, то вам потрібно потрапити на нього обов'язково. Ви повинні дізнаватися все нове за своєю спеціальністю, спілкуватися з однодумцями, розуміти тонкощі і специфіку своєї справи.

4. Живіть роботою протягом певного періоду свого життя

Звучить небезпечно, але так воно і є. Якийсь період життя ви повинні повністю присвятити своїй роботі: робочі будні, часто і вихідні, відрядження, понаднормові, аврали. Все заради одного - стати експертом у даній області. Ви повинні бути на роботі в стані потоку, вечорами думати про виниклі питання і проблеми, пробувати нові методики. Форуми фахівців замінять вам розважальні портали.

"Пам'ятайте правило: щоб стати експертом в якійсь галузі, потрібно присвятити цій тематиці 10000 годин чистого часу. А це приблизно 3:00 в день протягом 10 років, 6:00 в день протягом п'яти років або 9:00 в день протягом трьох років."

5. Фокусуйтеся на головному

Вирішили стати кращим в якійсь області - йдіть до цього незважаючи ні на що. Якщо вам пропонують великий грошовий бонус на іншій роботі за виконання тих же самих завдань або на старому місці вам довіряють новий мегапроект, подібних якому ви ще ніколи не реалізовували, то сміливо вибирайте друге. Отриманий досвід дасть вам набагато більше в майбутньому, ніж разова гонитва за грошима.

Потрібно розуміти: щоб стати справжнім професіоналом, необхідно фокусуватися не на гроші, а на своїй справі.

Експерт виходить за рамки звичайних знань по темі, він знає відповідь практично на будь-яке питання за фахом. А якщо і не знає, то витратить весь свій вільний час, щоб його знайти, а також візьме повну відповідальність на себе, так як на кону стоїть його репутація.

Експертові ніколи не треба говорити, як і що робити, його не потрібно контролювати, він сам розподіляє свій час і сили. Краще підкидати йому складні завдання, особливо щось унікальне, розбурхуючи його розум. Він може не звертати великої уваги на свій характер, свої недоліки або свою соціальну складову. Він живе в іншому світі - світі цікавих фактів і тонкощів, специфічних знань, унікальних професійних навичок, який багато хто не може зрозуміти.

Співбесіда, якої ніколи не було

 Скетч на недоробки рекрутера і здобувача під час працевлаштування. 


Доброго дня. Я знаю, що ви приїхали вчасно на інтерв'ю, але я забув про нашу зустріч, і мені довелося в терміновому порядку роздрукувати ваше резюме, щоб спробувати згадати, чому я хотів зустрітися з вами.

- Зрозуміло. Очікування у вашій маленькій задушливій прийомній складно назвати самим приємним заняттям, але мені потрібна робота, тому я залишився.

Дивіться, на перший погляд ви не схожі на людину, яку я шукаю, і я навряд чи поміняю свою думку. Розкажіть про себе, щоб ви не подумали, що я просто вказую вам на двері. Розумієте, мені сказали, що я повинен з повагою ставитися до кандидатів.

- Так, мова вашого тіла говорить про те, що ви не зацікавлені. Але ви мені не сказали, на яку посаду ви збираєтеся мене інтерв'ювати, і ви навіть не представилися, тому замість того, щоб питати вас про це, я почну розповідати вам щось цікаве, що буде приходити мені на розум, щоб хоч якось то вас зацікавити. Ви повинні розуміти, що я не читав ваш сайт, і я не вивчав ваших конкурентів, тому моя «презентація» не відповідатиме вашим потребам.

  через 15 хвилин ...

Я нічого не дізнався з вашої презентації. Ви просто повторили те, що написано у вашому резюме. Я знаю, що я не задавав вам ніяких питань, і не намагався допомогти вам показати свої найкращі якості, але я повинен провести співбесіду з багатьма людьми. Скажіть мені, чому я повинен вибрати вас серед інших кандидатів, з якими я вже зустрічався, і які, здається, набагато більш кваліфіковані, ніж ви?

- Як саме ви хочете, щоб я сказав вам, що я краще, ніж ті люди, з якими я ніколи не зустрічався? Якби я підготувався, я зміг би розповісти вам про те, що з мого минулого досвіду і освіти збігається з вашими корпоративними потребами, але я занадто ледачий, і тому нічого не зробив.

Я не збираюся продовжувати розмовляти з вами, як з кандидатом, але було б цікаво дізнатися, де ви бачите себе через п'ять років?

- Яка структура вашої компанії? Як ви ведете свій бізнес? Яка ваша стратегія? Я повинен був поставити вам ці питання. Я повинен був підготуватися. Якщо бути чесним, все, на що я сподіваюся, це отримати роботу і залишитися на плаву.

- Я повинен дотримуватися протоколу і записати по три ваших хороших і поганих якості, але я не можу визначити їх. Не могли б ви назвати їх, щоб здавалося, що я професійно провів інтерв'ю?

- А, це ... Я підготувався до цього. Я прочитав одну або дві книги про те, як назвати три свої хороших якості, і три поганих, як ви їх називаєте, якості ... З цим все зрозуміло ... «Я не переношу ледарів. Я працюю швидко, тому інші, хто працює повільно, погано виглядають на моєму фоні. Я часто виконую роботу замість інших, тому що вони повільні ». Цього достатньо?

- Ми повинні обговорити зарплату. Я знаю, що в оголошенні написано, що ми велика корпорація, яка шукає старшого менеджера, але, насправді, ми підготували пакет для молодшого співробітника, який ніколи не працював за межами області. Які ваші очікування?

- Я знаю, що ви подавали оголошення про вакансії «старшого менеджера», і я саме так себе і позиціонував, але моя робота не увінчалася успіхом ні в одній компанії, і я насправді являюсь молодшим співробітником, але я не можу вам про це сказати. Краще ви запропонуйте мені пакет, і я, ймовірно, погоджуся на нього. Розумієте, мені дуже потрібна робота, і ситуація на ринку зараз не дуже сприятлива.

Добре. Зараз я повинен роздрукувати вже наступне резюме. Я повинен запитати, чи є у вас ще питання, але я сподіваюся, що ви скажете «ні». У вас є питання?

- Тільки одне. Як ви думаєте, я отримаю роботу?

Ні. Не отримаєте. Навіть якщо я більше ні з ким не буду зустрічатися, я не буду рекомендувати вас. Але, оскільки, це неважливо , чому б не скрасити цей момент словами про те, що ми будемо приймати рішення після того, як поговоримо з усіма кандидатами. У кожному разі, спасибі, що прийшли.

- Спасибі за інтерв'ю. А ви оплачуєте парковку?