Как стать алкоголиком.

Внуашемым слабоневным и тем, кто не желает подвергать свою психику опасности - читать запрещается.

1. Пожелайте приобрести злокачественную привычку.
2. Возненавидте себя.
3. Обзаведитесь всеми какими пожелаете комплексами.
4. Женитесь на жадной, плохо воспитанной, не следящей за собой, вульгарной женщине. Развратничайте и развращайте.
5. Приобретите привычку засиживатся в хорошо выпивающей компании.
6. Обзаведитесь тяжелой и стрессовой работой и постоянно берите на себя больше, чем в состоянии выполнить.
7. Возьмите на душу грех и позаботтесь, что бы о нем немногие узнали и не знали как вас от него уберечь. Заверте всех, что это и есть часть вашей натуры.
8. Никогда никому не исповедывайтесь и не кайтесь, не облегчайте души.
9. Воспринимайте все максимально близко к сердцу, при этом держите все в себе и никому не рассказывайте о злоключениях произошедших с вами или на ваших глазах.
9. Воде предпочитайте газированные, с добавками или соковые напитки. Выходя на улицу, не берите с собой воду, жидкость вообще. Возвратившись - выпейте жидкость залпом, так что бы не почувствовать ее вкуса и запаха.
10. Еште и пейте все новое, что дарит современный потребительский рынок. Забудте вкус свежего, настоящего, постоянно потребляйте только соленую, острую, максимально насыщающую пищу.
10. Перестаньте есть сладкое.
12. Отметте про себя как с каждой  бутылочкой пива более меры вы становитесь раскрепощеннее, привлекательнее, адекватнее.
13. Заведите привычку снимать стрессы и отдыхать подальше от привычного семейного или дружеского круга.
14. Забудте о существовании людей вообще, относитесь к ним свысока, пренебрежительно, зло.
15.Свое мировосприятие сузте максимально.
16. Если все же пришлось хоть каким-то образом осчастливить окружающих - лицемерно покажите каких титанических трудов это вам стоило.
17. Возненанвидте все живое настолько, что бы оно ненавидело вас.
19. Забудте о существовании музыки, скульптуры, - любого искусства, досуга. Не играйте.
20. Не улыбайтесь. Забудте о позитиве.
21. Постоянно преследуйте близких за присущие вам недостатки.
22. Любите только самого себя.

Увага! Чи шерше ля-кутя.


Elza обожнює кашу.
Народе, якщо у вашому київському Сільпо ще залишились пакуночки з кутею, купіть.
Я перекуплю.
Особливі прикмети: пакуночок з написом "Кутя" з пасторальним малюнком, вагою до півкіло.
Беріть 3-4.
В чаті домовимось про місце і час зустрічи.



Зі святом!

Чому потрібно дивитись "Хмарний атлас". І чому - ні.


Антирецензія.

Чому потрібно дивитись "Хмарний атлас".

1 Бо це режисерська робота Т. Тиквера.
2 Бо це сумісна робота Вачовські і Т. Тиквера.
3 Бо це сумісна робота багатьох цікавих акторів сучасності з вищезазначеним режисерами.
4 Бо це блокбастер і гарна казка.
5 Бо ця стріічка за одноіменним твором Девіда Мітчелла, що отримав "Букера" і тому подібне...
6 Бо стрічка про кохання, а воно тут зафільмовано, як ніде інше.
7 Бо стрічка про невід*ємність співіснування всього сутнього.
8 Бо, нарешт,і треба відпочити від політики і помріяти про...
9 Бо, нарешті, треба відпочити від брудної політики і насолодитись чистотою штучних  ідей гуманізму.
10 Бо, нарешті, маємо нагоду переконатись, що цінності людстваі - кохання, вірність, віра, людяність, духовність - залишаться і далі прикметами людства.
11 Бо це розумне кіно, майже, без ханжества.*



Чому не варто дивитись.
1 Бо підіймає тему всесвітньої революції до абсолюту. А це ми вже десь бачили.
2 Бо маємо картину агонізуючого у майбутньому людства.
3 Бо занадто банально відмовитись від побутового "людожерства" після перегляду гарного кіно.
4 Бо не люблю Солженіцина.
 5 Бо, нарешті, впроваджується утопічна ідея усвідомлення людини, як частини свідомості людства
6 Бо неважко втратити відчуття реальності.
7 Бо, насправді, сильне суспільство за розкладу племені і сім*ї можливе лише за  існування сильної зовнішньої загрози (інопланетяни?).
8 Бо неважко зрозуміти, що якщо у більшості епізодів стільки ж мерців, скільки і тих, хто вижив, а мова йде про людожерство і вбивство (і не тільки стосовно маорі), то не варто чекати наближення кінця світу від майя.
9 Бо це кіно може спонукати вас до примноження знань, що в свою чергу примножують... (ваш варіант).
10 Бо невірно, що ми не хазяї власного життя. Це відбирає надію на зміни. ми залежимо один від одного настільки, - настільки, відчуваємо себе незалежними. Ми хазяї нашого життя.
12 Немає іншої землі. Ми зустрілись тут і зараз аби творити себе у майбутньому. (З неіснуючої книги буття сучасної людини).
13 Бо йдеться про припинення ілюзії еволюціїї (у дарвіністському розумінні).

* Дійсно, майже без ханжества. Мене, навіть, не "вивертає" від перегляду одностатевого кохання. Стать тут ні до чого.
Картина демонструє тоньший підхід, що тут майже підноситься над проблемою статі. (Вона одна і в голові). Це відбулося через геній Вачовські. Проблематику їхньої творчості розглядати тут не буду. Додам, що вихід за межі дискусії всього. що ми пов*язуємо зі статтю визначає: або примноження духовності (до меж святості), та/або просто відсутність статевого потягу (вихід з циклу народження-смерть-нарождення).

До свята Миколая . Для великих малих. Історія-притча 2.

Колись наша мати розказувала нам казки.
Тепер ми здатні самі створювати історії.

На свято Миколая наш син попросив розповісти казку. Казку я йому розповіла і тут же вигадала повчальну історію.

Ялинка до свята.

Одна жінка мала сина.
Хлопець став вже дорослим і запитав у матері:
- А що то добре, а що погане, мамо? І на кого я маю більше покладатися у виборі: на серце чи на розум?

Жінка не знала, що відповісти.Вона знала, що хлопець має добре серце і розум. Вона сама жила по правді і воліла передати те синові, але, як добра мати, вона була упередженою.


Одже коли, хлопчина запитав її про те, як відрізнити добрі і погані речі у житті, вона порадила йому піти і щось зробити, а потім поспитатися в кількох людей - на добро він те зробив, чи на біду. А потім подякувати тим людям за пораду

Наближалися зимові свята і хлопець вирішив піти до лісу і зрубати ялинку.
Як він звалив дерево, то з лісу до нього вийшов лісник і сказав:
- Знаю, що ти добрий хлопчина. Але те, що ти зробив - біда. Ялина ця ще мала, але не в тім річ. Якби вона тут виросла, то  вона б стримувала ерозію грунту.  Але заради свята і через те, що ти понесешь її додому, а не на базар, - я не накладатиму великий штраф. За півроку привезуть нові саджанці і ти приходь до мене, я навчу тебе порядкувати ліс і землю. То буде добрий урок!

Хлопець засмутився через свій вчинок, але потім з радістю погодився і подякував лісникові.

Наступним, кого він стрів був здоровань сусід.
- Агов, хлопче! Добре вчинив!
Тай ялинка нічогенька!
Продай-но! Добре заплачу!!

Хлопчина подумав і відмовився.
Сусід не вгамовувався
- Йолоп, за таку ціну можна купити вам смачненького до святкового столу.

Сусіда був злий, але коли почув подяку - знітився.

Мати вже сиділа біля вікна і виглядала сина.
 Коли хлопець зиркну у віконниці поруч... і побачив радісні дидячі і здивовані старечі очі.
Стара сусідка з маленькою онукою не мала нагоди придбати ялинку до свята...
І, хоч мати чекала на нього, він повернув у інші двері.

Коли хлопчина згодом повернувся додому з гілкою у руці, серце його було спокійним, а в очі світилися впевненістю.
- Я зрозумів, мамо, як я маю чинити!  ...аби розрізнити де добре, а де погане... і, мені здається, я навчився відчувати, коли серце має бути мудрішим за розум...

Мати обійняла і поцілувала його.


До свята Миколая. Для Малечі. Історія 1.

Подібні історії розказувала нам наша мати, як ми з братом були ще маленькі...
Тепер я розказую їх своїм дітям...

Казка про святого Миколая,  ялинку  і зайчика, що під нею жив.


- Ой, сірий, сірий, заїнько іди-іди до нас...
Дитяча пісенька.

Святий Миколай йшов лісом і зтиха мугикав під ніс улюблену пісеньку.
А мішок з подарунками приємно грів спину. Бо він поспішав на свято до великого палацу. І на нього вже чекали.
У лісі було вже темно, коли старий почув, що десь поблизу хтось плаче.
Може то сніг рипнув у нього під чоботями: рип-рип, рип-рип?
 Діти вже на нього чекають. І стрий сам посміхнувся собі у вуса.

Коли раптом він ближче почув, що хтось тихенько бідкається і плаче.
Може то змерзлі дерева так стугонять?
Але на лісовій галявині сидів зайчик і плакав.

- Здоров був, сірий зайчику!..
- Здоров був, святий Миколо! Хтось зрубав мою ялиноньку і я замерзаю.
- Не плач, маленький. Ходи зі мною на свято до дітлахів!
Зайчик погодився, втер лапкою носа і стрибнув до святого у мішок.
Трохи погриз горіхів і заснув.

Зайчик прокинувся вже серед гучного свята. Великий палац сяяв вогнями.  У  великій залі навкруг ялинки пустувала малеча.

Зайчик аж присів від здивування:  то була його ялинка!

Але яка ж вона чепурна і яскрава! На ній безліч сніжинок та золотавих куль. Серед гілок мерехтять вогні.
А скільки біля неї дідлахів! У захват маленькі хлопчики і дівчатка і аж витанцьовують біля неї!
І от кульмінація вечора, коли  під святковою ялинкою Микола щедро роздає діткам подарунки...
 Ой, сірий, сіри, зайчику,
Іди, іди до нас,
Дивись, твоя ялинонька
Горить на весь палац!..

Пізно вночі святий тихо полишив палац, аби наступного року так само повернутися і подарувати дітям свято.
 Задоволений зайчик дрімав у спорожнілому мішку.




Картопля. Дуєт "Чорне та червоне".

"Картопля смажена, відварна, пюре. Далі картопля фрі, картопля пай. Картопляні пиріжки з м*ясом, з капустою, з грибами тощо. Картопляні оладки. соус грибний, соус томатний, соус сметанний і так далі. Картопляний рулет, запіканка, картопля тушкована з чорносливом, картопля тушкована з лавровим листом і перцем, картопля молода, відварена з кропом..." Тося Кісліцина з к/с "Дівчата".
tort

Икона Достойна еси или Богородица с Похвалой. (Рос)

Главной темой иконы Похвалы Богородицы является прославление Девы Марии,
ставшей, согласно ветхозаветным пророчествам, матерью воплотившегося
Бога. В основу иконографии положены слова песни канона пророкам, составленного в VIII веке константинопольским патриархом Германом: «Свыше
пророцы тя предвозвестиша, Отроковице: стамну, жезл, скрижаль, кивот,
свещник, трапезу, гору несекомую, златую кадильницу и скинию, дверь
непроходимую, палату, и лествицу, и престол Царев
». На основе этой
песни на иконах изображают следующих ветхозаветных пророков,
держащих в руках определённые предметы: Иакова с лестницей, Моисея с Неопалимой Купиной, Валаама со звездой, Гедеона с руном, Иезекииля с вратами, Иеремию со скрижалью, Исаию с клещами и углём,
Иессея и Аарона с процветшими жезлами, Давида и Соломона с макетами Иерусалимского Храма, Даниила и Аввакума с горами.[4]


Культ Богородицы появился практически сразу с появление культа Христа - Доброго Пастыря. Был и итакой - просто с массовым исчезновением  стад - и он ушел в небытие.
В ранних катакомбных изображения в Риме и передней Азии - зачастую Дева стоит с распростертыми руками, простоволосая (!), в одеянии напоминающем рубаху и накидкой на голове, не полностью скрывающей волосы, удивительным образом напоминая женские образы из сценок семейной и сакральной жизни - в языческих храмах, например. Она мало напоминает здесь изображение той обожествленной и взошедшей на пъедестал матери Бога. Скорее - матрону - уважаемую замужнюю женщину в рабовладельческом обществе. А формы женского тела отнюдь не скрыты - нагота и частичная нагота - физические признаки присутствия женщины на изображении. Ведь в древнем театре - актрис не было: половой вопрос был строог и однозначен - замуж, роды, дети, хозяйство.
А для древних христиан важно было соблюсти ко всему баланс двух начал. До нашего времени не дошел огромный массив информации - о Марии, Иосифе, самом Христе. Скажу, что на первых Вселенских соборах - церковь долго не решалась признать Христа - Богом. Множество сект (катары, ессеи, гностики) как европейские так и исконно азиатские - трактовали эти вопросы по своему. В конце концов - только огем и мечем церковь погасила эти течения, оставив лишь некоторые напоминания о знаниях и верованиях в виде таинств.



Только символика другая - явно рождение детей не предполагало никаких памятных, скажу так, изображений. Это - вполне обыденная вещь, на востоке, окуда и пришло христианство детей прятали от дурного глаза и могли месяцами не присваивать имени - смертность детская была высокой.



    Это Богородица - Знамение.
   "Знаменательно", что она появилась в то время. Иконографическое изображение поясное, реже во весь рост - смладенцем Христом в медальоне. Символика обозначает избранность Девы, Христа в Лоне, священную Силу и поддержку, которую несет Женщина, являющаяся сосудом для Божьего Чада. До какого-либо прославления (в символике) далеко - нет окружающих ее пророков,  разве что изображался священник либо диаконисса.



Это древнейшее известное изображение Марии с Младенцем.
Фреска еще приемлет объем - движения непринужденные и полны жизни. Сценка явно ближе к бытовой, чем к культовой. Тогда, воспитанные веками на многобожии люди - воспринимали жизнь и природу как она есть. Толерантность с которой был поначалу воспирнято христианство - утверждала принципы римского общества. Тем более, что незадолго появился и утвердился культ Митры. (Древнеиранское божество, присутствующее в ведах и подвинувшее в эллинистическом мире культ солнечного Аполлона. Он, так же упоминаемый в женской ипостаси был символом света, договора, дружественного согласия. Им клялись или особо упоминали о причастности культу цари, ученые, аристократы).
 Мария, как уже упомминалось, не была - Царицей Небесной, она воспринималась как женщина в чистоте своей наделенная Благодатью.
ЭТОТ АБЗАЦ советую пропустить тем, кто доверил свои знания церкви и не хочет отделять ум свой от ее доктрины. Представьте, что в мире утверждается культ единого бога - истинно мужской и нивелируется женский.В принципе такое едва не произошло с христианством. В стремлении очистить доктрину от влияния природы - разделить ум и чувства - движения естества признаются греховными. Нельзя спать с женщиной когда хочется, нельзя монахам иметь детей - это отвлекает от служения, нельзя, нельзя, нельзя...
На первоначальном этапе это помогло человечеству духовно возвыситься, простите, - уподобится Богу. Не рожденному на Олимпе и изначально наделенному сверъестественными силами, а простому человеку силой Любви побеждающему невежество мира. (Любовь - с большой буквы, не для красного словца, а как всеобъемлящее чувство///)

В христиансте, речь о нем, Мария и ее жертва - послужили одним из выражений любви божественной - пожертвовать можно тем, что тебе принадлежит по-настоящему, а это в понимании людей той культуры - имущество, дети, рабы, собственная жизнь. Как пожертвовать - любовь? Как объявить об этом на весь свет? Посредством создания новой религии, обожествления сына человечьего - его рождения, жизни, смерти. И так по-логике выходит, что если ты хочешь уподобится Христу - стань как он - жертвой, отдайся на милость вселенской любви...
Не удивляюсь, что рабство стало благодатной почвой для распространения христианства. В конце-концов, люди увидели, что в простом несопротивлении злу и есть их путь к освобождению себя и мира от угнетения. Уверуй  и станеш свободен...
Но как же прожить и примирится с этой жизнью? Примирится возгордившемуся человечеству с фактом прихода и жизненных хлопот, смерти, в конце концов.
На помощь пришли верования и традиции существовавшие тысячелетиями - о загробной жизни, например.

Як іжа подорожує.

      В центральних районах Індії існувала професія кур*єра їжі.

        

Сабодх Гупта. Інсталяція. Сучасне мистецтво.


Часто-густо  індуси винаймаються і працюють далеко від дому. А їжа подорожує за ними.
Родичі піклуються про те, аби в них були страви домашнього приготування. Отож кур*єр міг кілька діб  везти кустрюльки заробітчанам  .

Вранці господині залишають за дверима кошик з обідом. Кур*єр забрає кілька клунків, з якими сідає у поїзд. Зазвичай, за 3-6 годин, в залежності від відстані, працюючий родич отримує обід.

На більш далекі відстані подорожують страви, що не псуються кілька днів поспіль.
Зараз подібної послугою користуються рідше.

Серьозна замітка про... макаруни.

Майже крик душі...

Єдьза - сноб! У пошуках підживлення смакових відчуттів... спокусилась макарунами.

Макаруни -французьке печиво з яєць і тонкої муки.
За барвами десертних наповнювачів: лимон, інжир, кава,  лаванда, і начинка: -  м*яка, на вершковій основі сиру маскарпоне з додаванням шоколаду, меду, наприклад....

Ці - з паризького Laduree...




Чи хто зацікавився ними так само?..bokali
А може хто готував? mmmm
Чи куштував у закладах міста?tort


(Поки писала, уявила, якими буду намагатися приготувати мої).