Безпілотні автомобілі Google стануть хітом цього літа

Компактні автомобілі Google цього літа виїдуть на дороги загального користування. За наполяганням властей в цих авто встановлені кермо і педалі, але насправді в них немає ніякої необхідності.

автомобиль Google: Электромобили, электрокары

Спочатку Google збиралася обладнати машину тільки однією кнопкою («Їхати»), так воно і повинно бути в ідеалі. В принципі, навіть стікла можна було б закрити шторками, в тому числі лобове скло, якщо пасажир вирішив подрімати. Але на даному етапі історичного розвитку закон це забороняє.

Тепер настав наступний етап Великого плану Google по трансформації світової транспортної системи. Тестування власного автомобіля, який збирають на власному конвеєрі Google.
 
Цього літа кілька маленьких машинок покинуть тестовий полігон і виїдуть на дороги загального користування в Маунтін-В'ю (Каліфорнія), з пілотами для безпеки всередині. Спочатку планується тестувати 25 автомобілів в околицях штаб-квартири, потім побудують ще 50-100 штук, а радіус тестування розширять на горбисту і дощову місцевість.
 
Автомобілі ретельно перевірені на полігоні, так що Google впевнена в надійності програмного забезпечення і сенсорів.
 
Нові прототипи доповнять маленький загін автомобілів Lexus RX450h, які вже давно їздять по дорогах і за весь цей час не вчинили жодного ДТП (поки за кермо не сідала людина, зрозуміло). Вони проїхали майже 1 млн миль (1,6 млн км) і накочують зараз по 10 тис. миль в день (16 тис. км).
 
Для кожного прототипу встановлено максимальне обмеження швидкості 25 mph (40 км / год), щоб не заважати оточуючим водіям і не лякати їх.
 
Аккумуляторів електрокара вистачає на 130 км, а їздити він буде тільки за відомими маршрутами.
 
Компанія Google з нетерпінням чекає початку випробувань, щоб дізнатися, як оточуючі люди будуть реагувати на автомобіль такого незвичайного виду і які непередбачені ускладнення можуть виникнути.
 
Поява безпілотних автомобілів на дорогах вже починає дуже турбувати багатьох водіїв, особливо таксистів, у яких візництво є головним джерелом доходу. Але поки такі безпілотники не годяться для повноцінного транзиту.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/bezpilotni-avtomobili-google-stanut-khitom-tsogo-lita/

Чому ми працюємо більше, ніж потрібно

Нові технології змушують людей працювати в будь-який час. 

Можливість попрацювати з планшетом в кафе, капсула сну в офісі і чат з колегами в мобільному мессенджері, здавалося б, повинні зробити роботу більш комфортною, але це зовсім не так. Завдяки інтернет-технологіям працівники тепер на зв'язку майже цілодобово. Сидячи на пляжі, люди перевіряють пошту. А ледве прокинувшись, відкривають папку повідомлень Facebook. За даними Pew Research Center, 35% співробітників визнають, що нові технології збільшили тривалість їх робочого дня.
 
«Гнучкий графік роботи» у багатьох вакансіях означає зовсім не можливість раніше піти з офісу на фітнес або сходити на денний сеанс в кіно. Як правило, це означає необхідність працювати над проектом по 12-14 годин на добу, затримуючись на роботі допізна. 
 
 
 
Смертельно працьовиті
 
Поки  роботодавці згадують в оголошеннях «ненормований робочий день» і необхідність постійно бути на зв'язку, американські компанії вже вираховують втрати від можливого введення нового закону про переробки. За нинішніми правилами, вони зобов'язані платити за наднормативні робочі години тільки тим працівникам, які отримують менше 23660 доларів на рік, або 455 доларів на тиждень. Цього літа норматив можуть переглянути, піднявши планку до 50 тисяч доларів на рік.
 
Щорічно в Японії сотні людей вмирають від причин, так чи інакше пов'язаних з переробками (у цього явища навіть з'явилася назва - «Кароса»). У цій країні найбільш поширена практика позаурочної роботи: 22% зайнятих в економіці працюють по 50 годин на тиждень, замість повноцінної відпустки тут воліють брати неоплачувані вихідні або тільки частково використовувати належні відпускні дні.
 
 
 
Нещодавно уряд Сіндзо Абе прийняв закон, що звільняє високооплачуваних співробітників від необхідності засиджуватися допізна. У країні, де сон на робочому місці і догляд з офісу опівночі вважається проявом старанності, тепер можна буде «працювати на результат». Ті, хто закінчує роботу швидше, зможуть піти додому раніше або, навпаки, прийти в офіс пізніше.
 
Кар'єрний трудоголік
 
Але законодавчі ініціативи не допоможуть, якщо компанії самі мотивують співробітників затримуватися на роботі і залишатися завжди на зв'язку. Найчастіше такі переробки ніхто не оплачує, люди по своїй волі працюють більше домовленого часу з таких причин.
 
 
 Багато хто вважає, що, залишившись в офісі допізна, можна більше встигнути. Це правило може працювати в галасливих оупенспейсах: рано вранці або пізно ввечері тут дійсно простіше зосередитися на складному проекті і нарешті завершити його. Але неможливо весь час обманювати біологію: тривале перебування в офісі може негативно позначитися на здоров'ї.
 
 Менеджери самі часто засиджуються на роботі і тим самим мотивують людей працювати довше. У таких компаніях співробітник йде з роботи о 7 вечора під осуджуючими поглядами колег.
 
 Люди вважають, що для просування по службі треба старанніше працювати, а найкращим доказом старанності їм здається переробка.
 
 Цифровий етикет ще не до кінця сформувався, тому, отримавши повідомлення по роботі в позаурочний час, співробітник не знає, коли варто на нього відповідати, і часто вирішує зайнятися цим питанням прямо тепер.
 
 
 
Справи почекають
 
Джо Степлс, фахівець з маркетингу Workfront (ця компанія вже 15 років навчає корпорації працювати ефективніше), вважає, що можна вирішити проблему переробок, змінивши культуру в колективі.
 
Щоб працювати менше, але краще, вона радить відмовитися від статусних зустрічей, де по суті нічого не вирішується, обговорити зі співробітниками їх час роботи, запитавши, чи не потрібна комусь допомога, дати їм інструменти для підвищення ефективності, сфокусуватися на результатах роботи, а не на часі, проведеному в офісі. «І не живіть у своєму смартфоні, - радить вона, - ви зможете відповісти на важливі листи, коли повернетеся в офіс».


7381АК

Електромобіль який може зібрати кожен всього за 1 годину

Tabby Evo электромобиль с открытым кодом: Электромобили, электрокары

Стартапери з Гонконгу вирішили зробити революцію в транcпорті, запропонувавши створювати електромобілі з відкритим кодом. Нещодавно вони представили електромобіль Tabby EVO, який можна зібрати в домашніх умовах всього за 1 годину. Всі файли з кресленнями доступні для скачування.

Електромобіль вміщає від 2 до 4 пасажирів, живиться від 80v / 15кВт електричної трансмісії з діапазоном пробігу на одній зарядці - 140 км і максимальною швидкістю - 130 км / ч. Модернізована структура і підвіска дають електромобілю юридичне право їздити вулицями Європи та США.

Головна мета проекту - просвітницька. Електромобіль в першу чергу призначений для ентузіастів і стартапів, зацікавлених у створенні електричних транспортних засобів.
 
Вперше публічно електромобіль Tabby був представлений в 2013 році і зараз вийшла його вдосконалена версія.
 
 
 
Всі креслення і плани електромобіля вільні для скачування та збирання такої моделі обійдеться в 4000 $.


7381АК

10 кращих електричних автомобілів 2015

Fiat 500e: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
 
1. Fiat 500e ($ 32,300).
Безсумнівно, Фіат 500e хороший автомобіль, це один з найшвидших електромобілів. Електромобіль Fiat 500e оснащений літієво-іонним акумулятором ємністю 24 кВт * год, заряду якого вистачить на 140 км в дорозі.
Від звичайної побутової розетки з напругою 120 і 240 вольт батарея заряджається близько 23 і 4 години відповідно. В основі електромобіля лежить електродвигун потужністю 111 к.с. Від 0 до 100 км / год Fiat 500e розганяється всього за 9,1 с.

 

Ford Focus Electric: Blog by saharin: Электромобили, электрокары

2. Ford Focus Electric ($ 29,170).
Ford Focus Electric трохи подешевшав і став цілком непоганим варіантом. У ньому можуть розміститися 5 чоловік. Потужність двигуна 125 к.с., максимальна швидкість 134 км / ч. Акумулятор 23 кВт потужності, з діапазоном автономної їзди в 160 кілометрів.
 
Kia Soul EV: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
3. Kia Soul EV ($ 33,700).
Kia Soul Е.В. може стати бестселером електричних автомобілів у світі. Тут багато простору, стильний дизайн, команди навігації голосом, допомога при паркуванні, а також ряд інших особливостей, які роблять його досить комфортним.
 
Він має 111 к.с. електродвигун і акумулятора вистачає на 212 км. Електродвигун Soul EV приводить в рух передні колеса, і може досягати 100 км / год, з місця за 11,2 секунди і досягати максимальної швидкості 145 км / год.
 
Volkswagen e-Golf: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
4. Volkswagen e-Golf ($ 33,450).
Volkswagen e-Golf побудований на базі сьомого покоління найпопулярнішого автомобіля. Оснащується електродвигуном на 85 кВт (115 к.с.) і 270 Нм. Це більше, ніж у версії 1.6 TDI, і навіть зайві 250 кг від акумуляторів не вплинули на динамічні характеристики: до «сотні» за 10.4 секунди, а «максималка» обмежена примусово на позначці 140 км / ч.
Ємкість акумулятора становить 24.2 кВт * год. На одному заряді e-Golf може проїхати від 130 до 190 км, залежно від стилю водіння і погодних умов. На акумулятор компанія надає гарантію на 8 років або 160 000 км пробігу.
 
Chevrolet Spark EV: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
5. Chevrolet Spark EV ($ 25,995).
Chevy Spark EV майже найдешевший в списку. Він має літієво-іонний акумулятор 21,4 кВт / год з діапазоном їзди 132 км. Його можна зарядити від розетки в 240В, повний заряд за сім годин або більш швидкий спосіб 480В, заряджает 80% батареї всього за 20 хвилин.
Максимальна швидкість їзди - 145 км / год, розгін від 0 до 100 км / год за 7,6 секунди.
 
Renault Zoe: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
6. Renault Zoe (21500 евро).
Renault Zoe трохи нагадує Nissan LEAF. Це дуже доступний, зручний, стильний електромобіль, в якому є все найнеобхідніше. У ньому можуть розміститися 5 пасажирів, діапазон автономної їзди 210 км. Дуже конкурентний електромобіль.
 
Він включає в себе три технічні інновації: нове покоління рекуперативного гальмування (який заряджає батарею, коли водій відпускає педаль акселератора), тепловий насос і спеціальні шини Michelin Energy EV.
 
Перезарядка ZOE займає від 30 хвилин до 9 годин залежно від доступної зарядки, яка може змінюватися від 3 до 43 кВт. Зокрема, з зарядкою в 43 кВт час підзарядки акумулятора до 80% займає всього 30 хвилин.
 
bmw i3: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
7. BMW i3 ($ 42,400).
Пасажирський відсік BMW i3 виконаний з вуглепластика з алюмінієм і називається Life («Життя»).
Розташований під підлогою електромотор потужністю 170 л. с. приводить в рух задні колеса. Запас енергії зберігається в літієво-іонних батареях ємністю 22 кВт · год, заряду яких вистачає на те, щоб проїхати близько 130 км в звичайному режимі. А є ще «суперекономічний» режим, що дозволяє збільшити «далекобійність» машини до 200 км.
 
Від звичайної побутової електромережі батареї можна повністю зарядити за вісім годин, але природно передбачена і експрес-зарядка на спеціальних станціях.

 

Mercedes Clase B Electric: Blog by saharin: Электромобили, электрокары

8. Mercedes Clase B Electric ($ 41,450).
Має електричний мотор потужністю 132 кВт (180 к.с.), 0-100 км / год за 7,4 секунди.
Вона включає в себе літієво-іонний акумулятор (28 кВтг), який дозволяє похвалитися діапазоном їзди, що перевищує 200 км.
Для зовнішньої зарядки потрібно від 9 до 3 годин залежно від того, чи використовуєте  звичайну мережу (240 вольт) чи «Wall box» від виробника (станції з трифазної розеткою в 400 Вт).
 
Nissan Leaf: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
9. Nissan LEAF ($ 29,010).
Leaf найбільш продаваний в історії по всьому світу, в США, Європі і Японії електричний автомобіль. Це дуже конкурентоспроможний автомобіль за відмінною ціною.
LEAF має 175 км автономії, 5 місць, і пристойний розгін. Він має електродвигун 80 кВт, 109 коней з обертовим моментом 280 Нм.
Nissan Leaf має літієво-іонну батарею з діапазоном 175 км. Він досягає максимальної швидкості 145 км / год і розгін 11,9 сек від 0 до 100 км / год.
 
Tesla Model S: Blog by saharin: Электромобили, электрокары
10. Tesla Model S ($ 75000).
Незважаючи на свою ціну Тесла вважається кращим автомобілем, що коли-небудь виходив для масового виробництва. Він дуже вражає і як спортивний автомобіль, незважаючи на те що він дуже широкий, це найбезпечніший автомобіль колись вироблений серійно, елегантний і красивий.
Передова електрична трансмісія забезпечує неймовірну продуктивність. На відміну від двигуна внутрішнього згоряння з сотнями рухомих частин, двигун Tesla має тільки одну рухому частину: ротор. В результаті, Model S прискорюється практично миттєво.
Розгін до 100 км / год за 5.4 сек (з акумулятором 85кВт \ год)
Максимальна швидкість - 210 км / год
Відсутність шкідливих викидів
Акумулятор Model S пропонується з 3 різними акумуляторами:
60кВт \ год - розрахований на 334км., При повній зарядці. Розгін до 100 км \ год за 5,9 секунд. Гарантія на акумулятор - 8 років або 200 000 км.
85кВт \ год - розрахований на 420км., При повній зарядці. Розгін до 100км.ч. за 5.4 секунди. Гарантія на акумулятор - 8 років, без обмеження пробігу.
P85квт \ год (Perfomance Plus) - розрахований на 420км., При повній зарядці. Розгін до 100км.ч. за 4,2 секунди. гарантія на Акумулятор - 8 років, без обмеження на пробіг.
 
Автономія Tesla Model S з батареєю в 60 кВт становить 390 км, у той час як автономія у варіанті з батареєю 85 кВт потужності - 502 км.


GoSol - сонячні пічки для малого бізнесу

Ця оптимістична ініціатива спрямована на те, щоб почати глобальну хвилю сонячного підприємництва із застосуванням дешевих підручних матеріалів для побудови потужних сонячних концентраторів.
У розвинених країнах світу сонячні панелі дають гарну віддачу від вкладених інвестицій, але для багатьох інших людей в усьому світі такі сонячні панелі занадто дорогі, щоб бути практичними, і занадто складні, щоб прості люди були в змозі зробити їх з підручних матеріалів і ефективно конвертувати сонячні промені в електрику.
Використання сонячної енергії безпосередньо у вигляді тепла, замість перетворення його в електрику, набагато більш доступно і практично для більшої частини населення земної кулі.
В основному для генерації тепла у всьому світі широко застосовується викопне паливо вугілля, газ, нафта чи дерево. Не залежно від того, готуємо ми їжу або консервуємо продукти, дистилюємо воду або приводимо в дію двигун, або випікаємо глиняний посуд, більшість всіх операцій робиться на викопному паливі.

Соціальний проект Solar Fire Concentration Ltd (SFCO), заснований в Тампері, Фінляндія, вирішив зробити використання сонячного тепла більш доступним для більшості людей по всьому світу, його місія - викорінення енергетичної бідності. Вони стверджують, що це можна зробити шляхом застосування сонячних концентраторів, на основі яких можна створювати сонячні пічки практично будь-якого розміру. Для цього була реалізована сонячна пічка GoSol.

На сьогоднішній день сонячні концентратори GoSol вже випробувані і працюють в таких місцях, як Індія, Мексика, Куба, Гаїті, Сенегал, і в інших місцях, але ця кампанія, як вважають самі розробники, може допомогти досягти критичної маси прийняття цієї сонячної технології в усьому світі, вірусного ефекту.

«Сонячні концентратори GoSol мають кілька переваг: масштабованість, зручність і гарну віддачу», стверджують автори проекту. «Вони призначені для застосування в різних точках земної кулі і можуть бути повністю створені з підручних матеріалів.»

Базова сонячна пічка GoSol може виробляти тепло, еквівалентно 2 кВт електроенергії, цього достатньо для приготування їжі на 20 осіб одночасно, а також її можна застосовувати для інших операцій, типу зневоднення або пастеризації харчових продуктів. Така піч може бути прекрасним помічником для невеликого бізнесу.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/ts%d1%96kavinki/tekhnolog%d1%96chn%d1%96-novinki/gosol-sonyachni-pichki-dlya-malogo-biznesu/

Egloo - глиняний обігрівач на свічках

Egloo - обогреватель на свечах: Устойчивые изделия и конструкции  

 Egloo -  обігрівач, який використовує енергію свічки для обігріву приміщення, не витрачаючи електрику. За 5 годин він здатний обігріти приміщення в 20 кв.м, а за 30 хвилин підняти температуру на 2-3 С.

 Принцип роботи його дуже простий: 4 свічки поміщаються всередину глиняного купола і випромінюють тепло, яке поширюється в кімнаті. 

 

глиняный нагреватель на свечах: Устойчивые изделия и конструкции

В середньому досить 5 годин, щоб нагріти кімнату площею 20 м2. Внутрішній купол нагрівається до температури 140-180 градусів за Цельсієм, а зовнішній 30-50 С).
 
Зовнішній купол має отвір у верхній частині, що дозволяє теплу розсіюватися по кімнаті, а також дозволяє кисню проникати до свічок, щоб вони продовжували горіти.
 
Звичайно, такий обігрівач не зігріє вас в сорокаградусний мороз, але вже через 30 хвилин температура в кімнаті може нагрітися на 2-3 градуси, а через кілька годин стане зовсім тепло. Головне в такій глиняній міні-грубці те, що вона працює абсолютно автономно і для її роботи не потрібно ні паливо, ні електрика.
 
Говорити про успішність цієї ідеї можна судячи хоча б з того, що на краудфандінговму майданчику Indiegogo вона зібрала більше 200 тис $, що становить 488% від запитуваної суми.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/egloo-glinyanij-obigrivach-na-svichkakh/

Тактичний урбанізм або як несанкціоновано перебудувати місто

Тактичний урбанізм (Tactical Urbanism) - новий рух в області міського дизайну та проектування. Він базується на швидкій локальній зміні міського середовища із залученням місцевих жителів, таким чином роблячи місто більш зручним для життя.

                                             Тактический урбанизм: Эко города, зеленые города

Головна мета тактичного урбанізму - показати людям, що від них багато залежить і не треба чекати когось зверху, поки «вони щось поліпшать».

 

 

Як з'явилася теорія тактичного урбанізму

Тактический урбанизм: Эко города, зеленые города

Сучасні міста розвиваються дуже стрімко, в прямому сенсі розростаючись вгору і вшир. Чиновників і бізнес цікавлять, в першу чергу, мегапроекти, реалізація яких помітно змінять життя міста і не завжди в кращу сторону. У свою чергу, професійні планувальники думають над стратегіями довгострокового розвитку міста, вирішують глобальні завдання.
 
У багатьох містах приймаються плани, які фіксують життя міста на 20 років вперед, що при сучасних темпах розвитку швидко втрачають актуальність. При цьому, у міських планувальників не завжди є інтерес або завдання спускатися на рівень кварталу, вулиці, будинку. Що вже говорити про інтереси окремо взятої міської родини.
 
На противагу гігантизму почала набирати популярність «теорія малих справ» - маленькі локальні дії, які можуть привести до великих і глобальних змін як у місті, так і в суспільстві. По всьому світу з'явилося багато проектів, націлених на залучення жителів в процес зміни життя в місті, застосування «низових» інструментів для перетворення міського середовища.
 
У цього явища з'явилося відразу кілька назв - tactical urbanism, handmade urbanism, DIY urbanism, quirella urbanism, pop-up urbanism і т.п.
 
Сенс один - потрібно зробити швидкі зміни, при цьому залучаючи місцевих жителів у процес несанкціонованого перепланування міста. Подібні дії не вимагають багато грошей і ресурсів, а їх результат помітний відразу. Головне - показати жителям, що від них залежить багато чого.
 
Хоча «Теорія малих справ» застосовується в багатьох країнах і континентах, де обростає своїми рисами і особливостями, термін «тактичний урбанізм», як альтернативний шлях планування міста, сформулювали в 2010 році в США. Тоді ж з'явилася однойменна серія публікацій, яка дала визначення і перерахувала ряд успішних прикладів, як доказ ефективності даної теорії для покращення життя в місті.
 
Авторами публікації Tactical Urbanism виступила міждисциплінарна команда The Street Plans Collaborative. На сьогодні ця публікація налічує кілька видань, зокрема Tactical Urbanism Vol. 1 і Vol. 2. 
 
 
4 приклади тактичного урбанізму
Тактический урбанизм: Эко города, зеленые города
Chairbombing
Виробництво стільців з непотрібних палет і подальше несанкціоноване розкидання їх по місту. Команда Do Tank з Брукліна використовувала цю тактику для виготовлення меблів для різних вуличних заходів, що носило тимчасовий характер. Згодом стільці залишилися на вулиці назавжди поряд з кафе Blue Bottle Coffee в одному з районів Брукліна. Тактика переслідує відразу кілька цілей: екологічна переробка викинутого матеріалу, створення об'єктів міської інфраструктури та середовища для спілкування між мешканцями міста.
 
 
Тактический урбанизм: Эко города, зеленые города
Open streets
«День без авто» - на один день вулиці багатьох міст по всьому світу перекриваються для руху автомобілів і надаються пішоходам, велосипедистам, скейтерам, ролерам і для проведення різних інших заходів. Перша подібна акція пройшла в Сіетлі в 1965 році. Тактика створює простір в місті для людей і про людей.
 
создание парков: Эко города, зеленые города
Park (ing)
«День паркінгу» - на один день у багатьох містах порожні або малопопулярні парковки «захоплюють» для перетворення їх в міські зелені точки для відпочинку. Початком такої акції послужила ініціатива бюро Rebar з Сан-Франциско, співробітники якого довільно трансформували паркувальне місце в міні-парк на 2,5 години. В результаті тисячі людей по всьому світу, надихнувшись результатом, повторили досвід. Практика сподобалася городянам, так з'явився Park (ing) Day.
 
 
 
взлом рекламы: Эко города, зеленые города
 
Ad-busting
Створення чогось корисного для жителів міста з існуючих рекламних щитів. Наприклад, команда Do Tank запустила проект WeSee.Us. У реальному часі перехожі могли анонімно завантажити зі свого телефону будь-яку фотографію району. Потім фотографії виставлялися на порожньому рекламному щиті. Замість нав'язування якогось продукту, рекламна інфраструктура була використана, щоб дати жителям можливість показати один одному їх власне місто.
 
Тактичний урбанізм - це своєрідна лабораторія для несанкціонованих експериментів «знизу», які здатні прийняти форму легальних державних програм. Громадянські ініціативи можуть привернути увагу до проблеми більшої кількості людей, не залучених в процес активних дій, сформувати суспільний запит на зміну і згодом знайти підтримку в адміністрації міста. Крім того, влада може використовувати результати тимчасового експерименту для запуску своїх пілотних і тестових програм.
 
Багато прикладів по світу показують, що цивільні «низові» ініціативи - це важливий інструмент зміни не тільки міського простору, а й суспільства, який здатний вирішити соціальні та політичні питання, сформувати нові свідомість небайдужого мешканця міста і країни. Тому, що за кожної невеликої ініціативою стоїть зміна, яка призводить до нової ініціативи і новій зміні. Навіть маленьке рішення великої кількості людей може мати значний результат.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/taktichnij-urbanizm-abo-yak-nesanktsionovano-perebuduvati-misto/

Прогноз , щодо вибору роботи на 2020 рік

Прогноз складено на основі опитування консалтингових агентств   "Ernst&Young Украина", "АНКОР Украина", Smart Solutions, "Форсаж", "Алла Коняева и Партнеры", "Head Hunter Украина".

 
 
1 місце: IT-фахівці
 
З 2012 р наша країна, згідно з дослідженням Exploring Ukraine IT Outsourcing Industry, тримається на четвертому місці в світі за кількістю сертифікованих IT-фахівців. Тільки комп'ютерників-фрілансерів у нас близько 10 тис., А штатними співробітниками спеціалізованих компаній є як мінімум 250 тис. чол. Більше комп'ютерників, ніж у нас, тільки в США, Індії та Росії.
При цьому кадровики  говорять про значний дефіцит представників цієї професії. Він оцінюється приблизно в 170 тис. чол. І це незважаючи на те, що армія айтішників продовжує зростати. Вітчизняні вузи випускають близько 16 тис. таких фахівців на рік.
 
Прогнозується, що до 2019 кількість робочих місць для комп'ютерників зросте з нинішніх 18,2 млн до 26,4 млн. Швидше за все, вузи не встигнуть так оперативно відреагувати на потреби роботодавців, що загрожує дефіцитом фахівців. Тільки в ЄС протягом найближчих двох-трьох років буде не вистачати до 1 млн айтішників. Це дозволяє українським фахівцям розраховувати не тільки на вітчизняних, а й на європейських роботодавців, а також на збільшення зарплат. За прогнозами експертів, вони виростуть як мінімум на 10% у доларовому еквіваленті.
 
 
2 місце: агрономи та ветеринари
 
За підсумками минулого року виручка аграрних підприємств склала близько 160 млрд грн., Що на 2% більше, ніж в 2013 р І це незважаючи на анексію Криму і війну в Донбасі. Наступного року ситуація, швидше за все, трохи погіршиться через подорожчання сільськогосподарських робіт і, відповідно, собівартості продукції на тлі світового тренда здешевлення продуктів харчування. Але ці труднощі будуть тимчасовими. Аграрні перспективи України оптимістичні, вона буде тільки нарощувати показники як в рослинництві, так і в тваринництві. Наприклад, виробництво зерна до 2020, за прогнозами Мінагрополітики, зросте з нинішніх 60 млн т до 100 млн, а поголів'я ВРХ - на 10-15% (до 6 млн).
 
Гостра нестача кваліфікованих кадрів змусить аграрні компанії збільшити зарплати найбільш цінним фахівцям як мінімум в 1,5-2 рази. І цілком імовірно, що це змусить нинішніх школярів переглянути свої професійні пріоритети.
 
3 місце: медики
 
За підсумками минулого року дефіцит медичних працівників в Україні склав близько 50 тис. чол., підрахували в МОЗ. Хороших лікарів гостро потребують також приватні клініки, яких у нашій країні відкривається все більше. У консалтингових компаніях вважають, що в найближчі п'ять років попит на медперсонал зросте ще щонайменше на 20%. Дана тенденція пояснюється, з одного боку, погіршенням здоров'я українців, що змушує їх все частіше користуватися послугами вузьких спеціалістів (хірургів, онкологів, кардіологів та ін.), З іншого - модою на здоровий спосіб життя і готовністю платити за профілактику хвороб. "Всі хочуть довше зберегти здоров'я, молодість і красу, відповідно, формується попит на фахівців, які можуть все це забезпечити", - говорять в компанії "Head Hunter Україна".
 
Якщо говорити про найбільш затребувані напрямки лікарської практики, то це насамперед діагностика (лікарі УЗД, МРТ, КТ), кардіологія, онкологія, нейрохірургія, педіатрія, гінекологія. Протягом найближчих п'яти років очікується зростання попиту в два-три рази також на дієтологів, гомеопатів, психологів, лікарів нетрадиційних лікувальних практик (тибетської, китайської та ін.), Генетиків: вже зараз в Україні можна пройти тест на наявність генів, що відповідають за важкі захворювання. Але вкрай мало фахівців, які зможуть допомогти пацієнтові запобігти цим хворобам.
Вже зараз при офіційній зарплаті середньостатистичного лікаря в 3 тис. грн. дохід хороших фахівців може досягати $ 3-5 тис. на місяць і більше. До 2020 року ця цифра має всі шанси вирости ще як мінімум на 20-30%. Настільки райдужні перспективи залучають у професію все більше абітурієнтів. Проте складнощі з працевлаштуванням, що виникають у молодих фахівців, призводять до того, що майже 50% випускників медичних вузів протягом двох-трьох років після отримання диплома йдуть з професії.
 
 
4 місце: інженери
 
Ця професія стане затребуваною, коли ситуація в країні стабілізується і почне відновлюватися промисловість. У цьому випадку попит на інженерно-технічні кадри зросте на 30-50%. "Особливо затребуваними будуть інженери вузької спеціалізації (зі знанням певних систем обладнання, програм і т. Д.) І знанням англійської мови", - вважає керівник департаменту рекрутмента компанії "АНКОР Україна" Ірина Прудникова. Але до того часу, коли в промисловості почнеться підйом, Україна ризикує розгубити кращих фахівців.
 
Через три-п'ять років потенційні роботодавці ризикують зіткнутися з жорстким кадровим дефіцитом і змушені будуть або привозити хороших інженерів з-за кордону, або набирати молодих фахівців без досвіду роботи і доучувати їх за свій рахунок. Для фахівців очікуваний дефіцит тільки на руку. Прогнозується, що висококласні інженери на хвилі піднесення промвиробництва можуть розраховувати на збільшення зарплати як мінімум удвічі (до 10-20 тис. Грн. На місяць).
 
5 місце: фахівці з продажу
 
Дана категорія фахівців вже кілька років очолює список найбільш затребуваного в Україні персоналу. Цьому сприяє не тільки велика кількість вакансій, але й висока плинність кадрів у даному сегменті, що змушує роботодавців перебувати в постійному пошуку потенційних співробітників. Проте люди, які вміють добре продавати, в будь-якій компанії незалежно від сфери її діяльності - буквально на вагу золота. "Особливо зросла їх цінність на хвилі економічної кризи, коли стала жорсткішою боротьба за оптових і роздрібних покупців. І ця тенденція буде тільки зміцнюватися", - впевнена керівник агентства "Форсаж" Олена Грищук. Особливо якщо після стабілізації політичної та економічної ситуації в країні до нас потягнуться іноземні інвестори. У цьому випадку підвищиться попит на бізнес-девелопмент, який зможе відкрити і налагодити роботу офісу в Україні, і фахівців з продажу, які в змозі побудувати ефективну систему дистрибуції.
 
Формально дефіциту фахівців з продажу в п'ятирічній перспективі, як і зараз, не буде. Пропозиція на ринку як мінімум вдесятеро перевищує попит. Причина проста: продажі залишаються одним з небагатьох напрямків, які не потребують профільної освіти від здобувача. У підсумку свої сили в продажах пробують громадяни з різними дипломами (нерідко і взагалі без них). Роботодавці також цілком лояльно ставляться до претендентів без досвіду роботи і готові за свій рахунок їх навчати.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/prognoz-shchodo-viboru-roboti-na-2020-rik/

В «джазі» лише IT-шники

Бізнесмени шукають нові можливості зростання, намагаються більш ефективно використовувати виробничі ресурси, мінімізують витрати і економлять електроенергію. Українські компанії вже впроваджують програми оцінки успішності роботи бізнесу, від яких залежить і вибір методів мотивації співробітників.

Але поки що по довгому шляхи економії більше йдуть компанії з іноземним капіталом або компанії, що мають вихід на іноземні торгові і фінансові ринки. В цілому ж українські реалії такі, що бізнес по-старому в першу чергу економить на людських ресурсах. Підприємства скорочують штат співробітників і урізують фінансову винагороду.

У 2015 р кількість безробітних помітно збільшилася.  Згідно з даними Державного комітету статистики, станом на 1 квітня цього року в Україні було зареєстровано 506,8 тис. Безробітних. Середній показник кількості безробітних за I квартал 2015 на 3% перевищує рівень безробіття за аналогічний період 2014-го. За оцінкою експертів, рівень фактичного безробіття в країні перевищує офіційний показник приблизно в два рази.
 
Зниження платоспроможності кінцевих споживачів і зростання витрат підприємств на обслуговування виробництва призвело бізнес до скорочення обсягів збуту і, як наслідок, виробництва. У таких складних економічних умовах, щоб вижити, українським компаніям доводиться скорочувати витрати, в тому числі на персонал.
 
За I квартал 2015 року, за даними EY, з 130 опитаних найбільших міжнародних та українських компаній у чверті проводили скорочення персоналу. За результатами досліджень міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна, 16% компаній, що прогнозували оптимізацію витрат шляхом скорочення, вже реалізували задумане. Ще третина роботодавців планують зменшити штат до кінця року. При цьому більше половини підприємств мають намір скоротити число співробітників на 30% і більше. «Не секрет, що IT-індустрія зараз є однією з найуспішніших галузей в Україні. Однак навіть там спостерігаються скорочення. Основна причина скорочення IT-персоналу - закриття існуючих проектів », - говорить керівник відділу підбору персоналу HR-провайдера Smart Solutions Анна Нефедьева.
 
Найбільшими жертвами кризи стали фахівці банківського сектора, працівники сфери торгівлі, автотрейдери, представники логістичного бізнесу і промисловості. За даними HeadHunter, зовсім скоро до цих галузей додадуться нафтогазовий сектор і телекомунікації.
«Чим більше компанія, тим більше шансів її співробітникам потрапити під скорочення. У невеликому бізнесі, де працюють до 100 чоловік, скоротили персонал 11% компаній, де до 500 чоловік - 12-14%, а у великих компаніях цей показник склав уже 22% », - говорить керівник експертно-аналітичного центру HeadHunter Україна Руслана Березовська.
 

Традиційно в основному скорочення стосуються професійної ланки і допоміжного персоналу. Кількість працівників цих категорій, за даними EY, скоротилася в середньому на 6%.

Найменше вакансій, за даними опитаних рекрутингових компаній, на сьогодні пропонують у банківській сфері, в будівництві, працівникам у сфері виробництва, транспорту та логістики. Досить складно зараз працевлаштуватися юристам, бухгалтерам і фінансистам. Традиційно висока конкуренція на одне робоче місце серед молодих фахівців без досвіду роботи і випускників вузів. Але найважче знайти роботу представникам вищого менеджменту. На одну керівну вакансію сьогодні претендують в середньому 11 кандидатів. А в банківській сфері цей показник і зовсім зростає до рекордних 34 претендентів.

 

Втім, є професійні сфери, в яких конкуренція має менші показники. Порівняно легко сьогодні знайти роботу менеджерам з продажу в різних галузях, представникам консалтингової сфери, маркетингу, реклами і PR. Найбільше вільних позицій в даний момент в області IT-технологій та розробки програмного забезпечення. Щоб зайняти вакантне місце в цих профсферах, кандидату потрібно перемогти лише два-три конкурента. Хороші шанси знайти роботу також у фахівців напряму «credit collection» та управління ризиками.
 
Традиційною залишається брак кваліфікованих кадрів в аграрному секторі. Частково це обумовлено низькою привабливістю аграрних компаній як роботодавців, непопулярністю аграрних професій, а також незрілістю практик управління персоналом (і в тому числі компенсаційних практик) у вітчизняних компаніях цього сектора.

 

В умовах кризи майже завжди зростає попит на послуги з аутсорсингу різних функцій. Аутсорсинг є ефективним інструментом не тільки зниження витрат, але часто і підвищення якості роботи.

Передача непрофільних функцій в аутсорсингові компанії скорочує витрати фінустанови приблизно на 20-25%

Фрілансери завжди користувалися успіхом на ринку праці у зарубіжних компаній. Однак українські компанії вкрай неохоче віддають на аутсорсинг якісь функції.

Зараз все частіше на аутсорсинг віддають ІТ-службу, кадрове діловодство, бухгалтерський супровід, аудит, прес-офіси, секретарів-асистентів, кол-центри та ін. Також компанії все частіше виводять частину персоналу за штат - працівник фактично залишається в компанії, але оформлений як фізична особа-підприємець, що виконує свою роботу на аутсорс.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/v-dzhazi-lishe-it-shniki/

5 помилок про пошук нової роботи

Міф №1. Роботу отримує найбільш кваліфікований кандидат.
 
Це, мабуть, один з найбільш популярних міфів про пошук роботи. Багато людей вважають, що роботодавець шукає найбільш кваліфікованого кандидата з оптимальною комбінацією навичок і досвіду. У теорії так і є. Однак на практиці роботодавець дивиться на цілий комплекс факторів: ваші комунікативні навички, вміння презентувати себе на інтерв'ю, культурний фон, особистісні якості, активність і готовність працювати на результат.
 
Так що на співбесіді не варто бути надмірно самовпевненим, якщо ви відчуваєте себе найкваліфікованішим кандидатом. У той же час не варто комплексувати, якщо ви знаєте, що ваших навичок і досвіду може бути недостатньо. Краще докладіть усіх зусиль, щоб показати себе потенційному роботодавцю на всі 100%.
 
 
Міф №2. Знизивши вимоги по зарплаті, можна з більшою ймовірністю отримати роботу.
 
Часто претенденти думають, що знизивши запит по зарплаті, вони стануть найбільш привабливими кандидатами. Однак це не так. Відкриваючи вакансію, компанія не думає про те, як заощадити. Роботодавець шукає професіонала, який найкращим чином буде справлятися з роботою.
 
 
Поки ваші вимоги за зарплатою залишаються в рамках середніх цифр на ринку, наймач буде вибирати між вами та іншими кандидата по професійним і особистісним якостям. Якщо ж ви сильно знизите вимоги, то продемонструєте, як відчайдушно шукаєте роботу, і в роботодавця виникне підозра, що ви з якоїсь причини не затребувані як фахівець.
 
 
 
Міф №3. Одне резюме - на всі випадки життя.
 
Багато претендентів вважають, що достатньо один раз скласти резюме і потім лише час від часу вносити оновлення. Це велика помилка. За статистикою, роботодавець витрачає на перегляд резюме не більше 20 секунд, так що захопити його увагу потрібно в перші секунди.
 
Підходи до візуалізації інформації постійно змінюються, так що написана 5 років тому «цеглина» тексту вже не може швидко привернути увагу. Це не означає, що потрібно щороку переписувати резюме «від корки до корки», проте варто стежити за трендами і орієнтуватися на актуальні шаблони (перегляньте в інтернеті сервіси для складання резюме, щоб краще розуміти, як структурувати інформацію).
 
 
 
Крім того, не зайвим буде підкоригувати резюме - поміняти шаблон, змістити акценти в залежності від того, куди ви його подаєте. Багато роботодавців звертають увагу на те, як ви адаптували резюме конкретно під їхню компанію, її вимоги та стиль. Очевидно, що влаштуватися в рекламне агентство і міжнародну організацію з одним і тим же варіантом резюме буде важко.

 

 

Міф № 4. Роботодавці не наймають безробітних.
 
Часто люди, які звільнилися або втратили роботу, приходять в ступор саме через цей міф. Їм здається, що знайти роботу можна тільки коли ви займаєте якусь посаду, а якщо довелося залишитися без роботи, то не варто й пробувати.
 
 
Але роботодавці теж люди і чудово розуміють, що в такому положенні людина може виявитися не по своїй вині. Можете бути впевнені: якщо на співбесіді ви покажете себе як сильний кандидат, роботодавець не буде занадто фокусуватися на тому, чому ж зараз ви сидите без роботи. Однак краще самому прояснити, що стало причиною звільнення і розповісти роботодавцю, як ви використовували період безробіття з користю для власного розвитку (наприклад, відвідували профільні курси, тренінги, продовжували стежити за змінами у своїй сфері).
 
 
 
Міф №5. Влаштуватися на хорошу роботу можна тільки по знайомству.
 
Цей міф виник серед тих, хто таким чином намагається виправдати свою пасивність. Близько половини всіх роботодавців самі шукають співробітників в базі резюме ще до розміщення вакансії. Компанії активно використовують інтернет, щоб охопити максимальну кількість потенційних кандидатів.
 
Дійсно, через  знайомих ви можете дізнатися про вакансії, яку компанія поки не розмістила в інтернеті. Проте останнім часом все більше компаній практикують кілька етапів співбесіди - від HR-а до генерального директора (або одного з топ-менеджерів компанії). Як правило, на кожному етапі такої багаторівневої співбесіди недостатньо професійні кандидати відсіваються.