Контроль за поведінкою людини

Для тих, хто сумнівається в можливості контролю за поведінкою людини за допомогою технічних засобів. Є такий, напевно найбільш авторитетний нейрофізіолог сучасності Хосе Дельгадо. Він народився в Іспанії, потім переїхав в СШа, де працює в Академії наук Нью-Йорка. Насправді він геніальний вчений, але як я помітив його ім'я відоме лише в кругах нейрофізіологів, а широкому загалу мало відоме. Напевно присутня якась аура замовчування Дельгадо, бо ще у 70-х роках ХХ століття він дійшов сенсаційних висновків - мозок людини можна контролювати за допомогою чіпів. В 1969 році він написав книгу "Фізичний контроль за розумом". Ось вона: http://freedomfchs.com/pcofthemindbydrjosed.pdf (англійською мовою). Книга дуже цікава, шкода, що не перекладена повністю. Але ось тут є уривки з книги російською http://psiterror.ru/p/content/content.php?content.88.2&nbsp

Так як цілком її перекладати немає сенсу, адже це суто нейрофізіологічний посібник, але ось який уривок нас може зацікавити:

Способность влиять на умственную деятельность через прямые манипуляции структур мозга - это конечно новость в истории человека, и преследуемые цели состоят не только в увеличения нашего понимания нейрофизиологических основ разума, но также влиять на механизмы мозга, имея ввиду инструментальную манипуляцию. 

Рабочие гипотезы могут быть выделены в итоге следующим образом: (1) Есть основные механизмы в мозгу ответственные, за все виды умственной деятельности, включая восприятия, эмоции, абстрактные мысли, социальные отношения, и большинство чистых видов творчества. (2) Эти механизмы могут быть обнаружены, проанализированы, на них можно повлиять, и иногда изменить посредством физических и химических технологий. Этот подход не утверждает, что любовь или мысли - исключительно нейрофизиологические явления, но принимает очевидный факт, что центральная нервная система абсолютно необходима для любого поведенческого проявления. Планируется изучать вовлеченные механизмы. (3) Предсказуемые поведенческие и умственные реакции могут быть вызваны прямой манипуляцией мозга. (4) Мы можем заменить интеллектуальным и целевым определением нейронных функций для слепых, непроизвольных реакций.


Щодо досліджень Дельгадо є ще цікава стаття http://wsyachina.narod.ru/biology/brain_17.html та уривки його цікавої книги "Мозок і свідомість" http://www.bio.bsu.by/phha/downloads/delgado_mozg_i_soznanie.pdf

А ось відео дії імплантантів Дельгадо в дії на прикладі бика


Як висновок. Я прихильник нейрофізіології і не можна казати, що дослідження Дельгадо шкідливі. Відомо, що завдяки наробіткам Дельгадо можливо позбуватись таких хвороб, як хвороба Паркінсона. Тобто творити добрі речі. Але що мене непокоїть так це те, що розробки Дельгадо можуть опинитися в поганих руках, повальна чіпізація може дати контроль кліці правителів над діями і думками в прямому сенсі. І це бентежить.

В Росії чіпізація вже затверджена

МИНИСТЕРСТВО ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ЭНЕРГЕТИКИ
РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ

ПРИКАЗ
от 7 августа 2007 г. N 311

ОБ УТВЕРЖДЕНИИ СТРАТЕГИИ
РАЗВИТИЯ ЭЛЕКТРОННОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ РОССИИ
НА ПЕРИОД ДО 2025 ГОДА

С целью реализации единой государственной политики в решении проблемы динамичного развития электронной промышленности Российской Федерации и в соответствии с поручением Правительства Российской Федерации от 26 сентября 2005 г. N МФ-П9-4838 и протоколом заседания Правительства Российской Федерации от 21 сентября 2006 г. N 33 приказываю:
1. Утвердить прилагаемую Стратегию развития электронной промышленности России на период до 2025 года.
2. Установить, что ответственными в Министерстве за реализацию Стратегии  развития электронной промышленности России на период до 2025 года являются Роспром (Б.С. Алешин), Департамент оборонно-промышленного комплекса (Ю.Н. Коптев) и Департамент государственной промышленной политики (В.Ю. Саламатов).
3. Контроль за исполнением настоящего Приказа оставляю за собой.

Министр
В.Б.ХРИСТЕНКО

Повний текст стратегії http://base.consultant.ru/cons/cgi/online.cgi?req=doc;base=LAW;n=99457

Цікавий другий абзац сторінки 59 Стратегії:

Наноэлектроника будет интегрироваться с биообъектами и обеспечивать непрерывный контроль за поддержанием их жизнедеятельности, улучшением качества жизни, и таким образом сокращать социальные расходы государства.

Як з цим треба поступати

В продовження теми Дегенеративного мистецтва. Всі добре знають стару добру мантру, як в Третьому Рейху переслідували митців. Який жах! Допоки почнемо лити сльози, давайте подивимось на це мистецтво.

Цькування "прогресивного" мистецтва почалося з 1935 року, коли Гітлером була прийнята державна програма "культурного оздоровлення нації". Було заявлено, що культура дадаїзму, авангардизму, кубізму оголошені шкідливими для духовного здоров'я нації. Всіх "прогресивних" митців повиганяли з Академій мистецтв, а з музеїв були виключені всі картини дегенеративного мистецтва. В 1938 році всі картини дегенеративного мистецтва були зібрані у спеціальну виставку - виставку дегенеративного мистецтва, де кожен німець міг прийти і подивитись, якого мистецтва уряд позбавляє німецьку культуру. Перша експозиція відбулася в Мюнхені, а потім було турне по країні, де твори мистецтва були демонстровані в усіх містах Німеччини та Австрії.  Після закінчення роботи виставки, без жодних заперечень з боку народу, всі твори дегенеративного мистецтва були знищенні. А зараз подивимось на експонати "мистецтва", котрі були знищенні "жахливим" нациським режимом:


Ось такі митці притіснялися. Зате зараз свобода мистецтва, і ви всі маєте право дивитись на гидоту, яку виклав Роммель в попередній замітці.

P.S. Декілька років коли я був в ПінчукАрт Центрі, то бачив там делегацію школярів років з 10-ти, котрі дивилися ту всю гидоту. Якби мою дитину повели в той центр, я б набив би морду директору школи. Так що, кияни, слідкуйте за тим, що вчителя роблять з вашими дітьми і не дозволяйте їм водити своїх дітей дивитись на ті всі збочення. Виховуйте здорову молодь!


Європа має каятись за колоніалізм? Дзуськи!

Була така секта в Московії називалася скопці. Ці сектанти були кастратами, оскільки вважали, що тільки так потраплять у царство Боже. Вони ще досі лишилися в Сибірі. Так от здається, що на Заході представники цієї секти зайняли майже всі пости в урядах (разом звісно ж з "самі знаєте ким"). Бо поведінка західних політиків нагадує поведінку кастратів. Це стосується зокрема вічних сліз і каяння за європейське колоніальне минуле. Б'ють неграм поклони і вибачаються. Як наприклад прем'єри Великобританії чи Австралії, котрі вибачалися перед австралійськими аборигенами за те, що їх колонізували.

Звісно в історії всяке було. Були і негри на галерах, і негри на плантаціях і т.д. Але вони спеціально показують тільки один бік європейського колоніалізму. Коли європейці приїхали в Африку чи в Австралію, що вони побачили? Дикі негритянські племена бігали без трусів і їли один одного. Завдяки білим європейцям в Африку було принесено землеробство, новітня техніка, освіта, культура. Коли у початку ХХ століття відбувся перший африканський конгрес, де африканські негри постановили, що бажають позбутися колоніального панування білих, то всі члени конгресу сиділи в європейських костюмах і мали за спинами освітні заклади Великобританії та Франції. Вони не прийшли в пов'язках з бананів, не втикали собі бивень слона у нижню губу і не писали постанови конгресу печерними малюнками, а використовували європейську абетку та англійську мову. Виникає питання: чому? Якщо ви так ненавидите білих, то повертайтеся до своєї культури. Зруйнуйте автомобілі і плавайте на каное, спаліть європейські одежі і ходіть в бананячих пов'язках, перестанте будувати будинки з цегли і бетону, і живіть на деревах чи в глиняних халупах. Перестаньте приймати ліки від туберкульозу, котрі вам поставляють кляті білі колоніалісти.  Але ж ні, вони користуються всіма здобутками білої культури і шпиняють білих за плантації. А західні кастрати опустили голову і кивають: "так ми білі жахливі люди".

Якби негри США були послідовні, вони замість того, щоб носити футболки з написами "My home - Africa", вимагали б від уряду депортувати їх додому. І ті б погодились і за кошт білих американців відвезли б негрів у Африку. Але ж ні, там немає телевізорів, крутих тачок, Sony Playstation, а один СНІД та туберкульоз. Вони звикли до комфорту створеного європейською цивілізацію і все на що здатні це тільки скиглити про плантації та носити такі футболки. Негри огидні лицеміри. А білі, що вибачаються перед неграми - кастрати.

Якби негри, лаючи білих колоніалістів, викинули б телевізори у річку, зняли з себе одежі і понадівали слонячі бивні в у нижню губу, кажучи тим самим, що їм не потрібна європейська культура, їм краще жити дикунським життям, я б перший вибачився за нашого білого брата. Але допоки негри дивляться телевізор, їздять на машинах, приймають ліки від хвороб - дзуськи їм, а не вибачення за колоніалізм. Пора закінчувати з негритянським лицемірством.

А далі вірш Редьярда Кіплінга для всіх не заражених толерастією головного мозку:

Бремя белых

Твой жребий - Бремя Белых!
      Как в изгнанье, пошли
Своих сыновей на службу
      Темным сынам земли;
На каторжную работу -
      Нету ее лютей,-
Править тупой толпою
      То дьяволов, то детей.

Твой жребий - Бремя Белых!
      Терпеливо сноси
Угрозы и оскорбленья
      И почестей не проси;
Будь терпелив и честен,
      Не ленись по сто раз -
Чтоб разобрался каждый -
      Свой повторять приказ.

Твой жребий - Бремя Белых!
      Мир тяжелей войны:
Накорми голодных,
      Мор выгони из страны;
Но, даже добившись цели,
      Будь начеку всегда:
Изменит иль одурачит
      Языческая орда.

Твой жребий - Бремя Белых!
      Но это не трон, а труд:
Промасленная одежда,
      И ломота, и зуд.
Дороги и причалы
      Потомкам понастрой,
Жизнь положи на это -
      И ляг в земле чужой.

Твой жребий - Бремя Белых!
      Награда же из Наград -
Презренье родной державы
      И злоба пасомых стад.
Ты (о, на каком ветрище!)
      Светоч зажжешь Ума,
Чтоб выслушать: "Нам милее
      Египетская тьма!"

Твой жребий - Бремя Белых!
      Его уронить не смей!
Не смей болтовней о свободе
      Скрыть слабость своих плечей!
Усталость не отговорка,
      Ведь туземный народ
По сделанному тобою
      Богов твоих познает.

Твой жребий - Бремя Белых!
      Забудь, как ты решил
Добиться скорой славы, -
      Тогда ты младенцем был.
В безжалостную пору,
      В чреду глухих годин
Пора вступить мужчиной,
      Предстать на суд мужчин!

Редьярд Кіплінг в перекладі В.Топорова 



Дитячий табір "Джерела толерантності"

Біснування толерантних і виховання наших дітей мультикульурності. До речі голова і організатор табору Йосип Самуїлович Зіссельс


А ось на їхньому каналі в ютубі (http://www.youtube.com/user/Tolerccamp?feature=watch) знайшов виховні ролики, ось один з них, австрійський ролик з пропаганди педерастії

Чому збоченці більше не марширують по Белграду?

У 2010 році сербський народ дав чітко зрозуміти, що терпіти марші збоченців по Белграду не збирається. Масовий спротив сербів призвів до того, що з 2010 року збоченці більше не висовують свої писки на вулицю. Знімаю капелюх перед багатостраждальним і хоробрим народом, який не дивлячись на весь євросовковий тиск здатен протистояти "європейським цінностям".



Небезпека гомосексуальної пропаганди

Доволі часто помічав у деяких розумників, особливо в тих які намагаються показати науковий стиль мислення, тези, що начебто нелюбов до педерастів є релігійними забобонами, а вони, великі гуманісти з "науковим" стилем мислення, начебто мислять вільно від забобонів. Це такі в них забобони, бо наукового там нічого немає. Науково треба визнати, що пропаганда гомосексуалізму є шкідливою і має бути припиненою. Я це обґрунтую.

Ті хто слідкують за розвитком нейрофізіології ( з гуманістів напевно не багато) повинні знати про таке доволі гучне відкриття недавніх років, як дзеркальні нейрони. Першим існування відкрив італійський нейрофізіолог Джакомо Різолатті з Пармського університету (приємно сказати, що Джакомо народився в Києві). Я тут погоджуся з іншим відомим індійським нейрофізіологом Вілайануром Рамачандраном, що можливо це відкриття століття.  В чому суть дзеркальних нейронів? Виявилося, що в нас в мозку існують нейрони, котрі сприймають чужі дії, як свої власні. Тобто саме завдяки дзеркальним нейронам ми можемо імітувати чужі дії. 

Це дуже легко пояснити з точки зору еволюції. Дитина, коли народжується, щоб розвинутись має імітувати чужі дії, адже окрім генетичних властивостей, є ще набути, котрі генетично не передаються. Ці набуті властивості можуть грати важливу роль в природному відборі і є фактом, що діти часто володіють не тільки генетичними, але і набутими властивостями. Цей факт і нерозуміння його механізмів в свій час породило таку химеру, як Лисенковщина, щодо спадкової передачі набутих властивостей. Але вже зараз, розуміючи існування дзеркальних нейронів все стає на свої місця - дзеркальні нейрони відповідають за спосіб поведінки потомства, адже вони імітують поведінку оточуючих. І найбільше тих, хто до них найближче, тобто батьків. Це вщент розбиває фрейдизм і це вдвічі приємніше.

Тепер щодо педерастів. Є одне пояснення, котре лежить в канві фрейдизму. Але його вартує відкинути, бо будь-який нейрофізіолог вам скаже, що фрейдиський психоаналіз шарлатанство ще гірше, ніж циганка з картами.  Я думаю, що колись нарешті нейрофізіологія остаточно витіснить фрейдизм. Але небезпека існує і саме через ці дзеркальні нейрони. Подивимось як це працює. Я вже писав, хто такі педерасти генетичні, це так би мовити генетичне сміття, яким природа робить заслон на шляху розмноження. Але небезпека в тому, що відбувається, коли ми впливаємо пропагандою на здорових дітей. Скажімо здорову дитину передали в родину педерастів. Вона адаптує свою поведінку під поведінку батьків, тобто крізь дзеркальні нейрони сприймає гомосексуальну поведінку як норму. І починає подражати їй, не дивлячись на те, що генетично це не обумовлено. Меншою мірою це пропаганада крізь ЗМІ, але всеодно діти будуть схильні адаптувати свою поведінку під поведінку соціуму, а якщо в соціумі педерастія це норма, то...Тобто діти будуть сприймати генетичні властивості педерастів, як адаптивні по відношенню до себе. І це шлях до виродження.

Тому гуманісти ніяк не науково мислять, коли кажуть "хай ці педерасти пропагандують свої збочення". Це тупиковий шлях, який веде до виродження людського виду. З точки зору еволюції педерастичну пропаганду треба припинити, педерастів ізолювати від нормальних людей. Все інше це забобони гуманістів, які до науки ніякого відношення не мають.

І це стосується будь-якої нездорової пропаганди - наркотиків чи алкоголю, бо це вже не вільний вибір, як вважають гуманісти, це вже майже примушування інших до дій, що ведуть до деградації.


Іван Франко - співак українського духу

Я розумію під революцією іменно цілий великий ряд культурних і наукових і політичних фактів, будь вони криваві або й зовсім ні, котрі змінюють усі дотогочасна поняття і основу, і цілий розвиток якогось народу повертають на зовсім іншу дорогу
Іван Франко


Як на мене і я це не один раз казав Іван Франко є одним з найбільш недооцінених українців сучасності. Це звісно зрозуміло, адже вже ким-ким, а ліберало-комуністом Іван Якович не був. 

Німець Йоганн-Фрідріх Шиллер був засновником, навіть правильніше буде сказати реставратором, ідеалістично-романтичного періоду в європейській поезії. Не треба розуміти "романтичний" та "ідеалістичний" в сучасному "мелодраматичному" трактуванні цих слів. Це трохи інше. Шиллер повернув поезію в русло класичних постулатів поезії еллінської Греції. Героїчний епос притаманний європейським народам. До ери Просвітництва це був основний культурний доробок Середніх віків. Потім прийшов гуманізм, потім були буржуазні революції. Після Французької революції гімни співали сентиментальним почуттям і мозку. Якщо в еллінському та середньовічному епосі героєм був лицар, котрий на турнірі виборює руку прекрасної дами або еллін, що вбиває змія задля того, щоб покласти його голову до ніг своєї дами, то героєм буржуазної епохи був буржуа, котрий залізає у вікно одруженої жінки заради сексу в красивих гіперболах та емоційні переживання цієї панянки. Шиллер в Європі був "поетичною реінкарнацією" Гомера і середньовічних скальдів. Він почав співати "Духу". Наприклад показовим віршем Шиллера є "Німецька велич", уривок в перекладі Славятинського:

Нет на свете выше славы:
Меч подняв — не меч кровавый! —
Правды молнией разить.
Разуму снискать свободу —
Значит каждому народу
И Грядущему служить!

Так сталося, що українська поезія висвітлювалася з позицій українського провінціалізму, тобто якось на задвірках Європи і без пояснень впливів всеєвропейських явищ. Так ось українська поезія не була задвірками, вона всеціло лягла в канву переходу поезію в це відродження європейської поезії. Так як в Англії Байрон, в Німеччині Гете і Шиллер, так і в Україні були свої представники цієї течії. Насамперед першим був Іван Петрович Котляревський. Грецькі аллюзії Івана Петровича в енеїді аж надто явні. Енеїда це епос в його історичному вигляді, притаманний всій Європі до буржуазних революцій. Герой - козак Еней, сюжет - його подвиги. 

Але апогею культ "українського духу" як на мене досяг у Івана Франка. Його геній був не менший за геній Шиллера чи Байрона. Комуністи намагалися його подати як пролетарського поета, але не треба мати "сім п'ядей во лбу", щоб побачити, що інтелектуал Франко занадто різниться з опусами справжній пролетарієв типу Маяковського чи Горького. Франка можна зрівняти зі справжніми "пролетарськими поетами" Сосюрою чи Тичиною, щоб відчути різницю. Його поезія була іншою, "аристократичною", проте не буржуазною. Ось на приклад з вірша "Конкістадори":

Снасть скрипить… Високі щогли 
Запалали, мов свічки. 
Що за нами, хай навіки 
Вкриє попіл життьовий! 
Або смерть, або побіда! — 
Се наш оклик бойовий! 
До відважних світ належить, 
К чорту боязнь навісну! 
Кров і труд ось тут здвигне нам 
Нову, кращу вітчину!

Тобто Франко був представник саме цієї течії поезії. В цей час коли набирало рух декаденство, з якого якраз і вилазили здебільшого "пролетарські" поети, то Франко сміло відкидав цю вирожденську течію і вважав, це згубним явищем. У вірші Щуратову "Декадент" він пише:

Я не люблю безпредметно тужити 
Ні шуму в власних слухати вухах; 
Поки живий, я хочу справді жити, 
А боротьби життя мені не страх.
.....................................................
Не паразит я, що дуріє з жиру, 
Що в будні тільки й дума про процент, 
А для пісень на "шрррум" настроїть ліру. 
Який же я у біса декадент?

На фоні плачу та туги "пролетарського декадентства" та хворого містицизму "буржуазного декадентства" він взивав до українського духу. З вірша Seprem Idemi:

Против рожна перти, 
Против хвиль плисти, 
Сміло аж до смерти 
Хрест важкий нести!
.....................................................
Ще той не вродився 
Жар, щоб в нім згоріло 
Вічне діло духа, 
Не лиш утле тіло!

Іван Франко був революціонером, але хіба він його поезія схожа на соціалістичну революційну поезію? Хіба він опускався колись з високих рівнів духовності? Чи він оспівував слабкості? 

Блаженний муж, що в хвилях занепаду,
Коли заглухне й найчуткіша совість,
Хоч диким криком збуджує громаду,
І правду, й щирість відкрива, як новість.

Блаженний муж, що серед ґвалту й гуку
Стоїть, як дуб, посеред бур і грому,
На згоду з підлістю не простягає руку,
Волить зламатися, ніж поклониться злому

Хіба це схоже на "паспорт із широких штанін"? Ні, Франко був революціонером, він мав уяви щодо соціалізму, але він настільки далекий від соціалізму тої доби, як Зевс від Аїда. Він був скальдом української поезії.

Всюди чую любий глас, 
Клик життя могучий… 
Весно, вітре, люблю вас, 
Гори, ріки, тучі! 
Люди, люди! Я ваш брат, 
Я для вас рад жити, 
Серця свого кров'ю рад 
Ваше горе змити. 
А що кров не зможе змить, 
Спалимо огнем то! 
Лиш боротись значить жить… 
Vivere memento!

Його революція - це не революція Леніна. Його соціалізм - це не соціалізм соціал-демократів з їхніми солодкими співами. Він сміявся з тих "ідеалістів"

Ті сни свої черви складали в системи 
З заключенням: так є найліпше, як є; 
Читали промови, співали поеми 
Про гарне, щасливе в болоті життє.

Втім люди той пень відвалили й поперли,
І дійснеє сонце вказалось з-за мли;
На сонце те глипнули черви й померли
І, мручи, убійчеє світло кляли.

Спадок Франка величезний. Він був не просто поетом, він писав з історії України, історії Європи і навіть історії сходу, він писав огляди на праці Дарвіна і Геккеля, він критикував комунізм і Маркса (праця "Що таке поступ"), продовжував ідеї Герберта Спенсера, видавав етнографічні збірки. Він писав з теорії економіки чудові праці, наприклад розвивав думки Сореля, фактично незалежно від італійців створивши націонал-синдикалізм, котрий був вдало застосований в фашиській Італії. Він знав не менше 5 мов, в тому числі санскрит. Він вивчав праці основоположника психології Вільгельма Вундта і написав декілька праць з психології. Він першим розглядав українські події з точки зору геополітики, хоча пан Маккіндер ще тої геополітики навіть не придумав. Це був справді феномен України. 

Але на жаль в жодній з галузей спадку Франка не знайшлося достойного продовжувача. Українська поезія після Франка скотилася в сентиментальний символізм, в політиці всівся банальний соціал-демократизм, комунізм і провінціалізм, економіка зводилася до "взять всьо і поделіть" (с). І лише рідкі достойники, такі як Донцов і Липинський звертали увагу на спадок Франка.

Іван Франко нам лишив свій Гімн, як нагадування до того, що "наш дух живий й тіло рве до бою"

Вічний революцйонер — 
Дух, що тіло рве до бою, 
Рве за поступ, щастя й волю, — 
Він живе, він ще не вмер. 
Ні попівськiї тортури, 
Ні тюремні царські мури, 
Ані війська муштровані, 
Ні гармати лаштовані, 
Ні шпіонське ремесло 
В гріб його ще не звело.

Він не вмер, він ще живе! 
Хоч від тисяч літ родився, 
Та аж вчора розповився 
І о власній силі йде. 
І простується, міцніє, 
І спішить туди, де дніє; 
Словом сильним, мов трубою, 
Міліони зве з собою, — 
Міліони радо йдуть, 
Бо се голос духа чуть.

Голос духа чути скрізь: 
По курних хатах мужицьких, 
По верстатах ремісницьких, 
По місцях недолі й сліз. 
І де тільки він роздасться, 
Щезнуть сльози, сум нещастя, 
Сила родиться й завзяття 
Не ридать, а добувати, 
Хоч синам, як не собі, 
Кращу долю в боротьбі.

Вічний революцйонер — 
Дух, наука, думка, воля — 
Не уступить пітьмі поля, 
Не дасть спутатись тепер. 
Розвалилась зла руїна, 
Покотилася лавина, 
І де в світі тая сила, 
Щоб в бігу її спинила, 
Щоб згасила, мов огень, 
Розвидняющийся день?

[1880]



Хто там крокує лівою?

Захищати права секс-меншин не будучи гомосексуалістом – це все одно, що захищати трудящих не вилазячи з Мазератті.

Тому кожен "лівий", особливо, якщо живиться з ґрантів, зобов'язаний із солідарності з ЛГБТ практикувати гомосексуальні стосунки. Так чесні соціалісти ХІХ ст. відмовлялися від успадкованих статків і переймали побут пролетаріату. Гадаю, якщо зробити опитування серед гомосексуалістів, ті скажуть, щоб захисники краще йшли до них у ліжко, ніж за них на мітинг.

Так буде досягнута гармонія: гомікам буде приємно розширити коло статевих контактів, а гомофобам буде приємно, що лівих мають у протиприродний спосіб. А згодом стане приємно і лівим.

Я вже якось висловлював цю тезу в дискусії й отримав на голову цілу цистерну лайна від "лівих" за те, що наїжджаю на гомосексуалістів, хоча насправді я наїжджаю на "лівих". Гадаю, так буде й цього разу, й це свідчить, що "ліві" ВЖЕ асоціюють себе з гомосексуалістами. Тоді що в моїй тезі образливого?

Я вважаю, що належні до ЛГБТ спільноти заслуговують лише на співчуття як люди, з якими жорстоко пожартувала природа. І співчувати їм треба, доки вони не починають пропагувати порок.

Нині весь цей гомофайтинг виглядає смішно і несерйозно. Так зовсім недавно виглядала кумедною кампанія захисту права тих, які знають лише мову Лукі Мудіщева та язик Пушкіна і Путіна. Нині половина депутатів пройшли до Верховної Ради саме на українофобських настроях, які вдалося виплекати за останні кілька років. Багато хто з українських євреїв вважають, що українці ущемляють їхнє право бути русскімі людьмі.

Європа, яка позбулася власного інстинкту самозбереження, вкладає зусилля і гроші в те, щоб і в українцях підсилити волю до смерті. Європарламент закликав українську опозицію не співпрацювати зі "Свободою". Пропозицію доповнити це закликом не співпрацювати з комуністами він відхилив.

Можливо, європарламентарі здогадуються, що КПУ насправді ні в що не ставить комуністичні ідеї, проте, вони не можуть не знати, що "Свобода" не має жодного відношення до фашизму.

Голосування за комуністів це все одно, що галасування гомосексуалістів – прояв волі до смерті, саме тому це влаштовує європарламентарів. Натомість, націоналізм – це інстинкт самозбереження нації, тому він європарламентарів лякає.

Проблематика "лівих" (усіх неоманіхейських сект) і наших, і тих, що при владі у Європі, простувата і філософськи нецікава. Привілеї гомосексуалістів, права тварин, дехристиянізація, осквернення пам'яті предків, сприяння азіатським та африканським мігрантам, заміна підприємців бюрократами. Давно пройшли часи Маркса, Мао і Маркузе, "ліві" не розводять філософії, обмежуються мантрами, не полемізують, а пишуть на своїх опонентів заяви в міліцію.

Звісно, окрім єврочиновників, існують "ліві" контр-системні групи та публіцисти, здатні продукувати потоки слів, але вже не ідей. Жодної свіжої думки чи вдалої метафори від часів Гі Дебора.

Натомість, "праві" екстремісти, навіть коли керуються лише інстинктами, все одно б'ються чолом в екзистенціальні категорії, замішують запалювальну суміш на теологічних питаннях. Для них усе обертається навколо особистості та її атрибутів – раси, нації, традиції і свободи.

В Європі нині є сама собою зрозумілою думка, що раса не становить жодної цінності, отже, не потребує захисту, а біла шкіра є лише незручністю, яка чим швидше почорніє, тим краще. Можливо це й так, але чому тоді ми переймаємося збереженням зникаючих порід тварин, якщо зовсім не цінуємо породи людей? Чому наукова дискусія на тему раси загрожує дискутантам кримінальним переслідуванням чи обструкцією? Чому для неоманіхеїв в урядах та правоохоронних органах Заходу почесно захищати чорну расу і обов'язково зневажати білу? Чи цінності не становить лише біла раса?

Народ неможливо вбити, але він може покінчити життя самогубством.

Суїцидні настрої – основна проблема всіх європейських народів. Тому ми мусимо наполегливо вчитися у косівських албанців, у кримських татарів, в італійських китайців, французьких арабів, німецьких турків... Коли французькі націоналісти поводять себе так, як французькі араби, їх (французів) об'являють фашистами й ув'язнюють. Арабів облизують та захищають і неоманіхейська поліція, і неоманіхейські правозахисники. Українським націоналістам ніколи не дозволять на те, на що дозволяють собі кримські татари. Треба змиритися з тим, що ми завжди будемо поганими й наслідувати татар без їхнього дозволу. Наші предки вже робили подібне, коли творили пішу орду – Запорізьку січ.

Зрозуміло, моя свобода закінчується там, де починається свобода іншого. Але цих інших уже біля семи мільярдів, і з кожним днем моя свобода закінчується все ближче. Правда полягає в тому, що "свобода – не право, але привілей", що більшості вона непотрібна, що для цивілізації вона небезпечна. Проте, коли людина проявляється не як унтерменш, але як особистість, вона накладає на себе жорстокі самообмеження і вимагає найширшої свободи не підкорятися нікому, вона повстає. Неоманіхеї, натомість, пропонують протилежне: ти будеш перебувати лише в отарі, але в цій отарі зможеш трахатися як хочеш. Тобто, дамо тобі анальний презерватив, але право на зброю заберемо.

Будемо відверті, "праві" далеко не ангели, але коли вони воюють з "лівими", вони напевне воюють з біснуватими.

Між Московією – домом старого сатани та Європою, де переміг сатана модерний, затиснута Україна – де панують дрібні дурнуваті біси. Надія ґрунтується на усвідомленні того, що і вони є лише знаряддям Всевишнього.

Зі свого сумбурного життєвого досвіду я виніс лише один урок: коли Бог дає нам нову можливість, Він завжди загортає її в проблему. Спасіння Він загортає в смерть. Бог подібний до нашого спаринг-партнера на рингу – відкривається для нас у ту мить, коли б'є.

Спеціально для ТСН

Дмитро Корчинський

http://www.bratstvo.info/ua/propovidi/4652-hto-tam-krokue-livoyu