Вид:
короткий
повний

Автомобили

Українські депутати пересядуть на транспорт майбутнього

Економія, економія і ще раз економія. Озброївшись таким гаслом, представники регламентного комітету Верховної Ради України лобіюють оновлення парламентського автопарку.

У наступні декілька років з метою економії бюджетних коштів у ВР планують закупити близько ста надсучасних [???] (виділено мною) електрокарів Nissan Leaf на загальну суму 81,5 млн грн. Автівки будуть закуповувати у три етапи, перший з яких стартує у 2018 році. У перші два роки планується придбати 10 машин, а в 2020-2021 роках – 27. Решта електромобілів опиняться в парламентському гаражі лише після 2022-го. Старі автомобілі Верховної Ради продадуть "з молотка".

Варто окремо зауважити, що в період з січня по червень 2016-го ринок електромобілів в Україні суттєво зріс. Якщо за перші півроку у 2015-му в нашій державі було продано лише 72 нових електрокари, то за аналогічний період 2016 року – 192. Один електромобіль Nissan Leaf коштує в середньому $30 тисяч, а електрокар бувший у використанні – 12. Втім у парламенті планують закуповувати виключно новенькі автівки.

Дивує епітет "надсучасний", вжитий цим інформаційним ресурсом щодо першого в світі масового електромобіля Nissan Leaf. shock Все-таки, ця модель випускається з 2010 р, і є вже давно "вчорашнім днем" світового електромобілебудування. Якщо вже тринькати гроші платників податків на придбання, заплановані на період до 20-х років, то слід поглядати на моделі електрокарів 2015-16 років.


Про електромобілі.

Інформація для тих, чий наступний -мобіль буде з префіксом електро-.
Останні європейські моделі демонструють непогані пробіги з однієї зарядки:

500! Це приблизно половина від пробігу традиційної сучасної легковушки з повного баку. Дуже не погано. І це наразі рекорд на ринку е-мобілів.
Ось ближче герой і автор цього рекорду.

Хоча американці критикують результати тестових заїздів Опеля, звертаючи увагу на занадто лагідні прискорення, велику частку руху з рівномірною крейсерською швидкістю, часті стоянки, а також не задіяний під час тесту кондиціонер. Їх можна зрозуміти, адже їхня остання електромобільна гордість, Chevrolet Bolt EV , здатна подолати лише 380 км з однієї зарядки. Хоч цей результат отримано за суворішими правилами тестів, прийнятими у США, але у маркетинговому відношенні вони відчувають поразку.

І трохи ретро для контрасту. Ось так виглядав мабуть вже "прадід" сучасних електромобілів, який також був американський.
Bailey Electric Vehicle, котрий в 1910 році претендував на те, щоб проїхати 1000 миль, використовуючи Едісонівську акумуляторну батарею. Тобто, я так розумію, це кілометраж, на який має вистачити всього ресурсу батареї до її повного "вбивства". 1000 миль чи 5 зарядок сучасного е-мобіля - ось так за сотню років змінилися міри hypnosis

...счастливчик))

  • 15.08.16, 17:44
...ну и ладно, дальше пойду пешком))))
anny_luniova