Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський ініціює підвищення залізничних тарифів на 15% з 1 січня 2016 року і ще на 15% з 1 липня 2016 року.
Про це він заявив в інтерв'ю ZN.UA.
"Якщо порівняти ж/д тарифи в Україні та сусідніх країнах - та ж Росія, Білорусь і т.д., не кажучи вже про Європу, побачите, що у нас вони найнижчі. Більш ніж у два рази нижче, ніж у сусідів" , - пояснив міністр.
За його словами, додатковий дохід, який "Укрзалізниця" отримає від підвищення тарифів, вона направить на капітальні інвестиції - покупку рейок, вагонів, локомотивів.
Тобто в кінцевому підсумку гроші повернуться в українську промисловість, — наївно очікує міністр.
На жаль, міністр-недоук явно не читав книгу С.Ю.Вітте «Принципи залізничних тарифів перевезення вантажів», що була видана в 1883 році, і не знайомий з біографією її автора.
Сергій Юлійович Вітте (1849 - 1915) — великий державний діяч, ініціатор спорудження Транссибірської магістралі, керівник Південно-Західних залізниць (1880 — 1889), міністр фінансів і шляхів сполучення, голова Ради міністрів царської Росії (1905 — 1906), один з ініціаторів Маніфесту 17 жовтня 1905 року.
В згаданій книзі обґрунтовується система побудови тарифів. Основним принципом тарифоутворення, саме якого не розуміє Андрійко Пивоварський, С.Ю.Вітте ще 130 років тому зазначив необхідність регулювання залізничних тарифів за законом попиту і пропозиції. Наслідком цього закону, доведеного за сотні років, є залізне правило: скільки тарифи не підвищуй — сума надходжень все одно залишиться тією ж самою, бо вона обумовлюється лише платоспроможністю споживача.
Тому великою помилкою Пивоварського також є намагання порівняти тарифи в Україні та сусідніх країнах. Щоб встановити справедливі та економічно обґрунтовані тарифи, спочатку потрібно дослідити рівень доходів споживачів. Прикро, що міністр, який за освітою є істориком, не розуміє цього засадничого положення.
Виступаючи за державний контроль над тарифами, Вітте доводив вимогу однозначності та рівності перед тарифами «всіх і кожного». В нього навіть думки не було що можна надавати преференції якомусь Ахметову, Пінчуку чи Коломойському.
До речі, на відміну від Пивоварського, який намагається все приватизувати, Вітте визнавав доцільність державного управління транспортною мережею. «При експлуатації всієї мережі залізниць урядом є можливість збільшити їх прибутковість», - писав він.
Отже, більше ста років тому було доведено, що жодного «додаткового доходу» від підвищення залізничних тарифів не буде отримане. А сьогодні українці вже не питають, коли нарешті почнуться реформи, вони лише дивується скільки можна тримати у владі таких бездарних і неосвічених міністрів.
Володимир Бойко
Джерело: “Элита Страны”
Не п’ю я „з горя”.
Свіча згоряє
Голодомору
Жертв відмічає.
Прозріла пам’ять
Зриває вуаль.
Тих, хто загинув
До болю жаль.
У тридцять третім
Помер мій дід.
Як з глузду з’їхав
Скажений Світ.
Знести такого
Мій дід не зміг –
Жах, а не голод
Звалив із ніг.
Не позабути
Голодомору
В віках майбутніх.
Не п’ю я „з горя”.
НАТО скоро сделает заявление по инциденту с российским военным самолетом в Сирии, сообщили источники в Альянсе, передает "ДС" со ссылкой на РИА Новости.
В свою очередь, в Минобороны РФ заявили, что все время полета самолет находился исключительно над территорией Сирии.
Напомним, сегодня утром турецкие истребители сбили военный самолет РФ вблизи сирийской границы после нарушения ним воздушного пространства страны. В Турции подтвердили, что два истребителя F-16 турецких ВВС сбили на границе с Сирией военный самолет. Перед этим российскому бомбардировщику было вынесено 10 предупреждений о нарушении воздушного пространства. Спустя 5 минут самолет был сбит.
Также сообщалось, что президент Россиия Владимир Путин готовит заявление в связи с крушением СУ-24 в Сирии.