Авторські права

Авторські права - то така заковика, що ах!
Особливо, в сучасній комп’ютеризованій системі і всесвітній мережі Інтернет!
Ця проблема гостро постає перед митцями, адже дуже важко реєструвати в конторі з захисту авторських прав кожне проронене слово.
Та й контора все’дно не дасть повної гарантії, що права застережено.
Адже в літературі, та й взагалі в мистецтві існує така практика - що кожну ідею можна переробити, трансформувати до невпізнання.
Тому раджу  літераторам (надто початківцям) реєструватися на профільних сайтах (наприклад, Поетичні майстерні, Гоголівська академія тощо). Там автоматично кожному опублікованому творові надаються авторські права і копірайтер, на таких сайтах ви завжди зможете дістати професіональну консультацію і обговорити свій твір серед спільноти.

Поетичні майстерні самвидав

http://maysterni.com/

Гоголівська Академія
http://gak.com.ua/

Вітаю з Днем весни!!!

Я знаю, що 8 березня - день народження Клари Цеткін, котра так дотепно зробила його Всесвітнім жіночим днем.

Та попри те, вітаю всіх вас, дівчата, з цим святом весни!

Зичу здоров’я, щастя, радості, багатства, ну, і таких любих і вкрай потрібних нам, дівчатам, марничок, як пахучих парфумів, різнокольорових помад та розмаїтих косметичних засобів...

ну, й всього іншого, що собі кожна з нас забажає!!!

Вітаю Тараса Токара з Днем народження!!!!

В сучасному українському Інтернет-просторі посеред різних розважальних порталів є чимало ресурсів, призначених поширювати, підтримувати та розвивати українську культуру.
Крім того, в Україні є люди для яких популяризація української ідеї має піоритетне значення.
Один із таких людей полтавець Тарас Токар. Він з надзвичайною енергією використовує усі можливі Інтернет-портали і сайти, щоб поширити набутки української ментальності.



Можна сказати, що Тарас на сьогоднішній день створив Інтернет-імперію під назвою «Україна понад усе».
Хочу продемонструвати ряд його співтовариств, груп, форумів, де він разом із однодумцями (котрих заходить посеред користувачів) пропагує українську ідею.

Співтовариство «Ми любимо тебе , Україно!» на порталі i.ua

http://blog.i.ua/community/662/

Форум «Україна понад усе»

http://tarastokar.uaforums.net/index.php?sid=3e3122b82112109090d85cfe07209fb2 (...)


Група «Україна» на facebook


http://www.facebook.com/tatiana.rizhenko?ref=profile#/group.php?gid=181075473139 (...)

Сьогодні у Тараса Токара день народження


Я хочу привітати його із цим святом


Побажати йому усіляких гараздів і приємних речей, а також сказати, що я пишаюся тим, що я знайома з Тарасом!


Слава Україні!

Героям СЛАВА!!!

Подарунки до свята

  • 26.02.10, 17:30
Пропоную Вашій увазі – інтернет-магазин, де Ви можете придбати ОРИГІНАЛЬНІ ПОДАРУНКИ, зроблені руками та серцем художниці.

Насамперед це - авторське скло,  у якому живе сонце.  

РЕЧІ, В ЯКИХ СЯЄ  ЛЮБОВ. Подарунки ханд-мейд – от що може допомогти Вам відтворити свої почуття

Авторське скло,

розписаний посуд, зроблений на Ваше замовлення, згідно Вашого задуму, з сюжетами, які Ви хочете бачити на подарованій речі, з приватними, особливими написами – от що таке ханд-мейд.

 Вітражні й розписані горнята, вази, пляшки і пляшечки, сулії та  тарілки – от що Ви знайдете у нашому інтернет-магазині.

http://vitrazhi.at.ua/

Знову про кіно та нового екранного героя

Направду, кіно померло. Те кіно, яке було. Адже сьогодні ніхто не відвідує кінотеатри.
А раніше - це був ритуал.
Сьогодні всі дивляться фільм задовго до виходу на екран, сидячи вдома. У нового покоління кіноглядачів є новий друг - Інтернет, з якого вони можуть викачати будь-що, будь-який фільм.
Думаю, що кіно має перейти у цифровий формат. Цифровий формат - це нове кіно!!1
А мої пошуки героя - це справді рефлексії . Героя має шукати новий глядач, представник нового покоління. Який не знає, що таке плівка, перфорація, склейка скотчем під пресом двох планів...
Моє покоління кіношників - це втрачене покоління. Вони прийшли в кіно і спромоглися тільки на зйомки сурогатних детективів та мелодрам, запопадливо орієнуючись на голівудські стрічки. Які, на їхню думку, мали б принести їм касовий прибуток і славу, але не спромоглись ні слави, ні грошей, бо конкурувати з Голівудом - то смішна забава. Екшн російського (мовчу про українське) виробництва - це жахлива пародія на найгірший американський фільм. Своє втратили без вороття, до чужого ніяк не пристали.

Декілька зауважень щодо привабливості письма

  • 25.02.10, 09:58
Маю надзвичайну пристрасть до ручок. Адже, погодьтесь, писати потрібно лише такою ручкою, що м’яко ковзає аркушем і виводить каліграфічно літери, щоб тобі подобалось писати…
Ручка має бути красивою, добре писати й мати гарний синій (фіолетовий) наповнювач, що викладає мереживом думки-контури на папір. І щоб ці контури читались.
Я люблю писати чорнильними ручками. Чорнильні ручки пов’язують мене з якимось дивним світом минулого. Завжди здається, що моє письмо схоже на письмо якихось давніх панночок, що займались епістолярним жанром, пишучи листи своїм подружкам та коханим.
Колись у мене був Паркер. Справжній чорнильний Паркер з відкритим золотим пером. Чорнило в нього потрібно було набирати, зануривши ручку в баночку. Це був справжній, класичний Паркер (не теперішній сурогатний з капсулами-наповнювачами). Цим Паркером було пречудово писати. Він ніколи не залишав плям від фіолетового чорнила. Букви, написані моїм справжнім Паркером, були дуже красиві і якісь надто барокально-привабливі.

Література й технічний прогрес

Уявляєте, уся література до ХІХ часу включно була написана гусячими перами. І Гоголь писав гусячим пером, і Шевченко, і Марко Вовчок. Це вже згодом прийшли в красне письменство залізні пера. Їх із собою приніс технічний прогрес. А на зміну залізним перам й чорнильницям-невиливайкам, у свою чергу, прийшли ручки-самописки. (Початок ХХ сторіччя ознаменовано цими вишуканими предметами.)
Сьогодні ж можна знайти достатньо різноманітних ручок: від звичайних шарикових до усяких-таких гелевих, капілярних, масляних і інших екстремальних предметів новітнього  письмового начиння.
Та, скажіть мені на милість, хто ж з сучасних письменників користується сьогодні ручками?
Всі вони давно перейшли на комп’ютери і пишуть свої безсмертні твори, вистукуючи пальцями, мов піаністи, на цьому агрегаті. Комп’ютер – дуже вигідна річ, скажу я вам. Адже коли пишеш будь-що на комп’ютері, відразу ж відпадає марудна робота переписувати виправлені роботи. Виправляєш одразу по живому тексту. Тому готовий твір немає жодних помарок, виправлень, плям і такого іншого. І ніякого рукопису не існує. З принтера виходить чистовий варіант.
Для майбутніх біографів не буде жодних шансів дошукатись якихось нових істин, читаючи закреслені рукописні аркуші, начерки чи портрети на полях. Вони робитимуть висновки про працю письменника з чистового варіанту.
Проте мимохідь задумуєшся - куди діваються виправлені рядки? Чи читає їх хтось, а може,  вони падають у Лету, так ніколи й не читані ніким?
Можливо, їх читають ангели.

кіно. час. герой

Хочу провести  невелике опитування!

Люди!!!


Скажіть:

Які фільми  ви хотіли б бачити сьогодні?

Які ідеї має нести нинішнє кіно?

Яким, на Вашу думку, має бути екранний герой сьогодення?


Що ви думаєте про нього?

 
Назвіть його прикмети, охарактеризуйте....
"




Ваше благородие, госпожа удача.............

  Пізно ввечері у неділю  в одній із московських лікарень на 83-му році життя помер відомий кінорежисер Володимир Мотиль

Помер режисер Білого сонця пустелі Володимир Мотиль
Народний артист СРСР Володимир Якович Мотиль народився 26 червня 1927 року. Перший свій фільм - "Діти Паміру" - Мотиль зняв у 1963 році. Серед найбіль"ш відомих робіт Мотиля - військова комедія "Женя, Женечка и Катюша (1967 рік) і "Зірка привабливого щастя" (1975 рік). Всенародну популярність режисеру принесла картина "Біле сонце пустелі" (1969 рік).  У жовтні 2009 року Володимир Мотиль завершив роботу над картиною Багряний колір снігопаду, що стала його останнім фільмом.

Легке чтиво

Одна моя подруга завжди тримає руку на пульсі в царині літературних процесів і різноманітних книжкових новинок. Кілька років тому вона принесла мені книжку Оксани Робски «Casual» і сказала: «Нічого особливого, але потрібно знати, що таке рубльвський стиль».
Оскільки вже шість років я не читаю книжок безплатно (ну, хіба щось  особливе, варте уваги!!!), то я  поставила прозу Робски у книжкову шафу до слушного часу.
І от, мабуть, вчора саме настав час для мого знайомства з рубльовським стилем у російській сучасній літературі. Бо я весь день провалялась на канапі, спостигаючи таємниці твору Робски.
Справді, нічого особливого.
Єдине, що цікавого я винесла з читання, – це те, що багаті так само запекло ненавидять бідних, як бідні ненавидять багатих. А надто багаті, що недавно стали багатими і вийшли з верстви цих самих бідних («Из грязи, да в князи», - так би  мовити).
Та між тим, Casial написано жваво, іронічно, гарною літературною мовою. Щоправда, написане одразу ж забувається, ще під час читання книги. І навіть, здавалось би, деякі глибокодумні фрази, які ти знаходиш по ходу в тексті, одразу ж звітрюються з твоєї голови, тільки-но ти перегортаєш сторінку. Проза Робски – це таке собі легке чтиво, яке сміливо можна взяти з собою в трансатлантичний переліт чи в потяг дальнього прямування. Бо написане все-таки захоплює і відвертає увагу від нудного часупроводження, за його читанням час злітає непомітно.
На задньому боці обкладинки книжки босоніж зображено привабливу (навіть красиву) дівчину, і написано, що саме вона і є ОксанаРобски – екс-власниця агенції жінок-охоронців, журналістка і сценаристка. Особа незалежна, мудра і неординарна. Крім того, зазначено, що Casial її перший роман, і це екстремальний коктейль із витонченої жіночої іронії і скромної привабливості російської буржуазії.

Але повірте, нічого особливого у даному творі Оксани Робски немає, я
читала…