3 Відкрите звернення громадянина України від 11.9.2024
- 11.09.24, 21:59
Я, Болгарчук Р. Ю., як громадянин України, який мешкав та мешкаю у Дніпрі, звертаюсь вже у ТРЄТЕ, до ЗМІ, державних, політичних установ, та ін. з приводу незаконних дій президента України Володимира Зеленського, які, на мою думку, становлять загрозу для нашої держави та демократичних цінностей українського народу.
Хоча, нажаль, долучити хоч когось до відстоювання прав українців важко. Здається що люди працюють не за ради миру, та подовження свого життя, а лише заради грошей, які постійно знецінюють. Попередні мої звернення не дали належного результату.
Щоб не переказувати попередні звернення дам на них, та на відповіді посилання у REF _Ref176504702 \h Додатках 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F005200650066003100370036003500300034003700300032000000 до цього звернення.
Зразу вибачаюсь за, можливо трохи занадто емоційний тон, але як ще можна на таке реагувати…
Стосовно відповіді на моє друге звернення.Друге моє звернення щодо можливих протиправних дій керівництва держави, а також з інших питань від 24.03.2024 було опрацьоване, як я розумію, 23.04.2024 і СБУ (Департаментом захисту національної державності – далі Департаментом СБУ). Була остання надія на них.
У наданій мені відповіді 23.04.2024 з Департаменту СБУ мене повідомили, що: «у зверненні відсутні відомості про обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінальних правопорушень, досудове розслідування яких відповідно до ч. 2 ст. 216 КПК України здійснюють слідчі органів безпеки.»
Я так і не зрозумів, може щось змінилося, наприклад державна зрада вже не відноситься до кримінальних правопорушень? Зазначених у ч. 2 ст. 216 КПК України. Може вже це і не злочин, як що подивитися що коється у нас в країні?
Ця інформація застаріла? - Цитую: «п. 2. Слідчі органи безпеки здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, передбачених статтями 109, 110, 110 - 2, 111, 111 - 1, 111 - 2, 112, 113, … 446, 447 Кримінального кодексу України.» джерело Стаття 216. Підслідність - Кримінальний процесуальний кодекс України | Protocol . Як бачимо там є і 111 стаття.
Зрив операції Вагнергейт і низка фактів на думку Департаменту СБУ не може свідчити про кримінальне правопорушення?
Чи може, все ж таки, потрібно було провести повне та об'єктивне розслідування щодо можливих порушень, які були викладені у моїх попередніх зверненнях. Вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які порушили закон?
Або, як що мої припущення хибні, то спростувати їх. Я не отримав, згідно закону, відповідь на мій запит, у якому би йшлося про спростування зазначених у моїх попередніх зверненнях підозр.
Департамент СБУ не угледів у двох зверненнях ні одного пункту правопорушень? Зокрема ст. 111 Конституції, стосовно Вагнергейту. Тому і написали що «відомості відсутні». Про всі ці звинувачення, які відомі майже кожному не аполітичному українцю не чули? Чи вони вже в Монако та на Мальдівах…
Як громадянин я маю право отримати результати розслідування, і бажано щоб вони були оприлюднені для громадськості. Чому мені їх не надали? У відкритих джерелах я теж не знайшов відповідей.
Сумніваюся що СБУ, або інші проводили об’єктивну перевірку та розслідування, оскільки винні не покарані, результати розслідувань невідомі, а головне ситуація погіршується, у тому числі, саме по причині безкарності та бездіяльності правоохоронних органів.
Ще раз нагадаю факти, наведені у моїх зверненнях, вони базуються на загальновідомих матеріалах, включаючи журналістські розслідування та публічні заяви, на які я давав посилання у попередніх зверненнях. Посилання доступні для перевірки не тільки правоохоронними органами, а всім.
Ось лише 3 причини відсторонення Зеленського:
Офшори та незадекларовані активи.Як що не помиляюсь, ось факти з "Pandora Papers":
У 2021 році розслідування "Pandora Papers" виявило, що Зеленський та його партнери були бенефіціарами мережі офшорних компаній, зокрема:
Maltex Multicapital Corp, зареєстрована на Британських Віргінських островах, Film Heritage, зареєстрована на Белізі, Aldorante Limited, зареєстрована на Кіпрі.
Це порушення закону України " Про запобігання корупції | від 14.10.2014 № 1700-VII":
Стаття 52. Додаткові заходи здійснення фінансового контролю[B1] .
Відсутність дій щодо незадекларованих активів президента, зокрема вілли в Італії, є порушенням[B2] Відповідальність за недостовірну інформацію в деклараціях - УДО України . Відповідно до статті 366-1 КК України. Департамент СБУ врахував, що факти, наведені у зверненні, свідчать про можливе вчинення кримінального правопорушення, що потребує розслідування?
Звісно, що наявність офшорних компаній сама по собі не є незаконною. Порушення закону виникає, якщо:
Не було належного декларування активів та доходів.
Використовувалися схеми для ухилення від сплати податків.
Було приховування реального бенефіціарного володіння.
Ухилення від мобілізації.Ігнорування військових повісток президентом ще до війни є серйозним порушенням його обов'язків як громадянина, та ймовірну некомпетентність як гаранта територіальної цілісності (ст. 102 Конституції України[B3] ). Це також може свідчити про можливу державну зраду, що підпадає під ст. 111 КК України. Відсутність реакції на цей факт є свідченням бездіяльності.
Нагадаю: Володимир Зеленський, отримав кілька повісток для мобілізації, але не з'явився до військкомату.
Факти про ухилення від мобілізації
1. Отримання повісток:
· 18 квітня 2014 року — перша повістка до військкомату, яку Зеленський проігнорував.
· Наступні три повістки: 23 червня 2014 року, 15 серпня 2014 року та 10 травня 2015 року також були проігноровані.
2. Коментар Зеленського (підтверджує факт отримання повістки):
· У 2014 році він заявив: «Ну а що робити, я військовозобов'язаний. Якщо треба — піду воювати». «Зеленський отримав повістку в армію» — джерело «Високий Замок».
Коментар військового: Колишній командир 43-го батальйону «Патріот» Сергій Мацейко підтвердив, що Зеленський не з’являвся за жодною з повісток. Це свідчить про те, що він не виконав своїх обов'язків відповідно до закону.
Згадки в медіа: Пресслужба Міністерства оборони України також підтвердила факт надсилання повісток Зеленському, однак не було жодних згадок про те, що він відвідував військкомат або проходив медичний огляд.
Згідно із Законом України " Про мобілізаційну підготовку… | від 21.10.1993 № 3543-XII" (ст. 22[B4] ),
Таким чином, Зеленський, отримуючи повістки, не мав підстав для відстрочки, оскільки не надавав жодних документів, що підтверджують його непридатність до служби. Відсутність дій з його боку може свідчити про порушення статей закону, що регулюють мобілізацію.
І ще раз зрив операції «Вагнерґейт». Пошукаю замість «експертів» з СБУ.Зрив операції проти ПВК «Вагнер» є серйозним злочином, що підпадає під ст. 111 КК України. Департамент СБУ врахував, що це питання вже викликало світовий суспільний резонанс і потребує розслідування? Які ще потрібні відомості? Мені цим займатися?
За що тоді державні установи отримують кошти, доречи з кишені платників податків, за бездіяльність, та за свавілля влади яка їх призначила?
Наприклад з відкритих джерел стаття ще 22 липня 2021 року відомо що, Шевченківський райсуд зобов'язав Державне бюро розслідувань почати досудове розслідування за статтею 111 ККУ («державна зрада») стосовно президента Володимира Зеленського та його оточення через зрив операції із затримання членів ПВК «Вагнера. Одне з багатьох джерел: Справа вагнерівців — суд зобов’язав ДБР відкрити справу щодо Зеленського — новини України.
Слідчі Bellingcat оприлюднили результати свого розслідування 17 листопада. Згідно з ними, українські спецслужби планували затримання найманців, але операція була зірвана через витік інформації. «На думку директора Інституту світової політики Євгена Магди, журналістське розслідування матиме наслідки для Зеленського як на зовнішньополітичній арені, так і всередині України.
…наслідки для влади будуть після завершення його президентської каденції. А зараз він користується юридичним імунітетом”, – каже експерт.»
«Водночас керівник Центру військово-правових досліджень Олександр Мусієнко звертає увагу на те, що всі представники влади включно з Зеленським захищають главу Офісу президента. …
По-перше, якщо це зробив керівник Офісу президента, виходячи зі своїх власних міркувань, то чи не йдеться тоді про перевищення повноважень? Якщо так, то це є кримінальним діянням згідно з нашим законодавством.
По-друге, чи повідомляв Єрмак президента про те, що рекомендував спецслужбам відтермінувати спецоперацію?
І по-третє, чи це Зеленський сказав керівнику свого Офісу, щоб той повідомив керівників спецслужб про рішення президента щодо відтермінування спецоперації? Якщо так, що це було неправильно, адже про такі суттєві рішення президент має особисто розмовляти з міністром оборони або керівниками спецслужб. Тут не має бути посередників.
Олександр Мусієнко»
«…ми маємо вже задокументовані ряд злочинів: допуск до секретної інформації осіб, які не мали права про неї знати, починаючи від Єрмака. Ще гірше – передача Єрмаку невід’ємного й виключного права президента виносити рішення про такі операції.
Тарас Чорновіл». Кінець цитати.
У Конституції ЛИШЕ 105 стаття?На підставі наведених фактів, я вважаю, що Департамент не врахував серйозність ситуації. Так розумію провів повноцінне розслідування. Як що не помиляюсь, відповідно до ст. 7 Закону України "Про звернення громадян" потрібно було:
· Провести детальне розслідування щодо кожного з наведених фактів, оскільки вони підпадають під ознаки кримінальних правопорушень.
· Потрібно було ініціювати процедуру імпічменту відповідно до ст. 3 Закону України "Про особливу процедуру усунення Президента України з посади (імпічмент)" у зв'язку з невиконанням президентом своїх обов'язків.
Згідно зі статтею 214 Кримінального процесуального кодексу[B5] України (КПК), слідчий або прокурор зобов'язаний внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) у разі отримання заяви про вчинення кримінального правопорушення. Заяви, викладені в моїх попередніх зверненнях, містять конкретні факти та посилання на відкриті джерела інформації, які вимагають перевірки, а можливо і негайних дій. Як що не помиляюсь, від внесення таких даних до ЄРДР без належного розслідування порушує вимоги КПК та права громадянина на захист прав та свобод.
У відповіді мене лише проінформували, що цитую: «відповідно до ст. 105 Конституції України Президент України користується правом недоторканості на час виконання повноважень. Зокрема, згідно з офіційним тлумаченням Конституційного Суду України (Рішення № 19-рп/2003 від 10.12.2003), положення ч. 1 ст. 105 Конституції України передбачає, що Президент України на час виконання повноважень не несе кримінальної відповідальності. Право недоторканності Президента України має обмеження в часі і діє лише на час виконання ним повноважень.»
Тобто Президенту дозволене будь-яке свавілля? І всі інші статті, у т. ч. Конституції (зокрема 111, 102) та закони, окрім 105 ст. Конституції, на яку посилається шановний Департамент СБУ, не входять у протиріччя, та окрім 105, не мають юридичної сили? Окрім 105 ст. «Конституція на паузі»? Може я не знаю, та Зеленського вже коронували? Раз від недоторканний і може вчиняти беззаконня.
Як я писав у попередніх зверненнях Стаття 111, та ще не виконання 102 Конституції України передбачає можливість притягнення Президента, у разі вчинення державної зради або іншого тяжкого злочину, до відповідальності через процедуру імпічменту. Чи наявність права недоторканості звільняє від проведення розслідувань за низькою фактів?
Висновки відповіді на лист з СБУ від 23.04.2024.....