Суміщення туризму з роботою на органічних фермах

Изображение
Якщо вас приваблює органічне землеробство і ви любите обмінюватися досвідом і подорожувати, то вам слід познайомиться з сервісом WWOOF. Цей ресурс об'єднує фермерів і добровольців з метою допомогти людям дізнатися про  спосіб жити в гармонії з природою. Часто для стислості це явище називають агротуризмом або волонтерською роботою, а іноді й просто «вуфінгом».
Зараз багато городян хоче піти на землю, зайнятися своїм господарством, вирощувати органіку, впроваджувати пермакультурний дизайн, але не знають з чого почати. Чи вийде? Які є ризики?
Кращий спосіб це перевірити, попрацювати на вже діючій органічній фермі, яка давно на ринку і бажано щоб це був міжнародний досвід. Але де їх шукати цих фермерів і чи захочуть вони ділиться своїм досвідом безкоштовно?
Виявляється, що вже більше 40 років у світі діє програма WWOOF (World Wide Opportunities on Organic Farms), яка «зводить» фермерів, які потребують безкоштовних робочих рук і людей, охочих розім'ятися на свіжому повітрі, отримавши за це нічліг і їжу.
Це не є роботою, тому що людям не платять (іноді навіть навпаки, вони доплачують господарям пару доларів за їжу), тому скористатися програмою можна, маючи звичайну туристичну візу (однак, не у всіх країнах це можливо - треба гуглити в кожному конкретному випадку) .
Постояльці ферм допомагають по господарству 4-5 годин на день, тривалість перебування залежить від їхнього бажання і симпатії з боку господарів - від декількох днів до багатьох місяців.  Як правило, фермери спантеличують гостей нескладною роботою, типу прополки, збору фруктів, годування тварин або прибирання території.
WWOOF покликана допомогти власникам екологічних ферм (слово Organic в назві), які не використовують хімікати. Часто ведення такого господарства нерентабельно для сім'ї фермерів, і програма допомагає їм отримати безкоштовну робочу силу, що дозволяє залишатися на плаву.

Хто користується цією програмою?
Це можуть бути мандрівники дауншифтери, можуть бути студенти, які шукають мовної практики або нових знайомств в чужій країні. Іноді звичайні люди проводять таким чином свою відпустку, щоб поправити нерви і заощадити гроші.
Відносини фермерів і гостей абсолютно неформальні - десь працівники отримують те, за чим приїхали - безкоштовну їжу і ліжко, а десь стають майже членами сім'ї, проживаючи і харчуючись під одним дахом з господарями.

А чи багато таких органічних ферм по світу?
Їх тисячі! Вся Європа - це безкраї поля, на яких щось вирощують. Крім того, там досі маса простих людей, що живуть зі своєї землі. Азія, Африка, Південна і Північна Америка, органічні ферми можна знайти практично скрізь.
Щоб знайти слушне місце, потрібно стати «вуфером», тобто зареєструватися в інтернет-проектіWWOOF. Він дає можливість докладно вивчити сотні органічних ферм в більш ніж 50 країнах, які готові прийняти у себе добровільних помічників.

Як стати вуфером?
Для того щоб брати участь в програмі, фермер повинен внести невеликий щорічний внесок у представництво організації WWOOF у своїй країні, заявивши що його ферма відповідає деяким стандартам органічного сільського господарства, і що добровольцям, працюючим на фермі, буде надано житло, що відповідає всім санітарним нормам.
«Вуферам» теж необхідно заплатити членський внесок на рік ($ 40-55) організації WWOOF в тій країні, де він хотів би працювати. І після оплати йому надається доступ до каталогу фермерів-учасників програми в цій країні, щоб він зміг зв'язатися з вподобаним фермерським господарством і поїхати туди попрацювати.
На фермах потрібна фізична праця, природно, фермери надають перевагу фізично міцним і комунікабельним волонтерам - майте це на увазі.

Дотримуйтесь домовленості. Господарям вкрай неприємно, якщо ви працюєте погано або мало, порушуєте терміни перебування, лазите в холодильник, пристаєте до дочок і вже тим більше, якщо у випадку конфліктів, шукаєте собі інше місце, використовуючи хазяйський телефон. Якщо ви новачок і не впевнені, що витримаєте, не варто відразу їхати на місяць або цілий сезон, а обмежтеся тижнем-двома.
Дізнайтеся, які є можливості для проведення вільного часу. Гуляти на лоні природи романтично, але можливо, через місяць вам це смертельно набридне. Можливо, господарі зможуть позичити вам велосипеди, навчити рибалці або йоги? А може, ферма розташована недалеко від цікавого міста або поряд з морем? Подбайте про те, щоб у ваш вільний час вам не довелося рахувати убитих комарів.
Дізнайтеся, чи будуть на фермі інші волонтери одночасно з вами. У екопоселенні з 70 осіб у вас буде безліч можливостей для спілкування. Деякі господарі приймають відразу багато добровольців, так що напевно ви знайдете собі компанію і там. А якщо фермери чекають у гості тільки вас - переконайтеся, що вам буде комфортно з ними спілкуватися. Але будьте обережні, хто знає що у них на думці, з цього  приводу знято кілька непоганих жахливчиків.
Не забудьте взяти з собою ніж, кілька пар робочих рукавиць, косинку або панаму, сонцезахисні засоби, а також одяг і взуття, який не шкода забруднити.

Як з'явився проект 
WWOOF, спочатку пропонував «попрацювати у вихідні на органічних фермах», народився в Англії, восени 1971 року, коли Сью Коппард (Sue Coppard), що працювала в Лондоні простим секретарем, зрозуміла, що міські жителі і фермери можуть бути один одному дуже корисні. Городяни не проти змінити обстановку і попрацювати на свіжому повітрі, але не всі можуть дозволити собі заміський будинок. А фермерам потрібні помічники, але мало хто може їм платити. Залишалося тільки звести городян селян.
«Сьогоднішні неповнолітні вже знають, звідки беруться діти, але не всі навіть у 30 років знають, звідки береться картопля». стверджує вона.
Спочатку Сью розробила програму турів вихідного дня для 4-х чоловік в еко-динамічній (bio dynamic) фермі в коледжі Emerson (графство Суссекс). Ідея спрацювала на ура, проект почав стрімко розвиватися. Незабаром багато інших органічних ферм і дрібні землевласники захотіли приймати людей, охочих попрацювати на їх фермах в обмін на їжу і дах. Фермери та «вуфери» знайомилися і ставали друзями.

Куди можна поїхати прямо зараз
Швеція. Ось три приклади шведських ферм, на які можна відправитися попрацювати прямо зараз. Необхідно знання англійської, в ідеалі шведської мови.
Маленька ферма на 2 гектара неподалік від міста Сёдерчёпінг (Sderkping) з кроликами, курми і бджолами.
Кілька об'єднаних  невеликих ферм (загальна площа 10 гектарів) поруч з провінцією Халланд (Halland). Там вирощують овочі та зелень, живуть 2 мула, 12 овець, кури, свині, телята і бджоли. Необхідна додаткова допомога, щоб скопати землю і прополоти - з середини травня по 23 червня та з 5 серпня по 6 вересня.
Еко-господарство (75 га) в Халланд (Halland) основним напрямком якого є виробництво екологічних вин. На фермі живуть велика рогата худоба, вівця з ягнятами, кури. Потрібна допомога з 20 травня до 7 липня і з середини серпня.
Cайт WWOOF Швеція

Канада. Координатори WWOOF Канада працюють за сімейним підрядом. Вони і є сім'я - чоловік з дружиною Бекка і Гері і їх дев'ятнадцятирічний син Келбі.
«Ми закохані в WWOOF в його принципи і його цілі:" живи, вчися і розділяй органічний спосіб життя ". І завжди прагнули жити за цими принципами ».
На сайті WWOOF Канада є зручний пошук ферм за місцем їх розташування, а також фільтри по тому, як людина ставиться до паління - не палю або хоче курити у приміщенні на території ферми, воліє рослинну їжу або НЕ вегетаріанець. Залежно від відповідей підбирається ферма, на якій дотримуються ті чи інші переваги добровольця.

Заплановане старіння

Изображение
Більшість продуктів «запрограмовані, щоб прийти в непридатність», і набагато вигідніше купити нове, ніж відремонтувати те, що у нас вже є.
По суті заплановане старіння робить продукт марним з однією єдиною метою, забезпечити високий попит нового продукту, який тільки зійшов з конвеєра. Це принцип, який забезпечує безперервне економічне зростання, гарантує постійні продажі для відділу збуту.

Є три типи старіння:
1. Функціональне старіння - відбувається, коли в продаж надходить більш просунутий продукт, тобто з новими функціями.
2. Моральний знос якості, в цьому типі продукція старіє після того, як після певного терміну користування починаються збої і неполадки.
3. Моральний - настає, коли в продаж надходить більш просунутий продукт і люди змінюють його, лише з причини модності
.

Заплановане старіння впливає на споживачів кількома способами, економічно і психологічно, ми входимо в певний цикл: купити, використовувати, викинути, знову купити, використовувати, викинути. І постійно хочемо нового.

З деяких пір така система представляє певні проблеми, наприклад, збільшення відходів, що генеруються все новим і новим виробництвом.

Коли виникло заплановане старіння?
Суспільство споживання і програми старіння - основа поточної соціально-економічної системи. Тим не менш, ця система не нова, її початок було покладено ще в 1920-і роки.
За часів Великої депресії в США всі заводи зупинилися, склади були переповнені товарами, але їх ніхто не купував через низьку купівельну спроможність.

У 1932 році російсько-американський брокер з нерухомості Бернард Лондон почав активно просувати ідею швидкого старіння речей, щоб люди змушені були купувати нові і хоч якось зрушити ситуацію з мертвої точки.

Минуло ще 20 років і в 1954 році американський промисловий дизайнер Брукс Стівенс впровадив термін заплановане старіння у виробничі процеси і справа пішла.

Продукти заплановані, щоб померти.
На сьогоднішній день існує дуже мало продуктів, які не запрограмовані, щоб померти, у нас є лампочки, які горять певний термін, і ми змушені їх міняти, принтери, перестають працювати, тому що є картриджі, які треба заправляти, автомобілі, акумулятори та майже все електронне устаткування.

Перші лампочки, що надійшли в продаж мали термін служби близько 1500 годин, 30 років потому стали продавати лампочки, які мали тривалість життя до 2500 годин. Незабаром, після того, як всі зрозуміли, що з такими лампами, які довго світять знижуються продажі, почали продавати лампи, які мають термін служби близько 1000 годин, і менше.

Всі наші продукти мають термін придатності, який визначається виробником. Ми знаємо, що картридж роздрукує нам необхідна кількість листів і закінчиться, і ми повинні його замінити.

Раніше виробляли автомобілі, які могли їздити 50 або 60 років - це в два рази більше життя сучасних автомобілів, термін служби яких, не більше трьох десятиліть. Яскравий приклад запланованого старіння можна знайти в деяких частинах автомобіля, наприклад гальма, які через деякий час перестають гальмувати.

Ще один яскравий продукт, який став жертвою запланованого старіння - це нейлон. У 20-ті роки ці панчохи були майже "невбиваємі", але після того, як продажі впали, тому що жінкам не потрібні були нові шкарпетки, у продажу з'явилися одноразові панчохи які ми маємо сьогодні.

Як заплановане старіння впливає на утворення відходів?
Термін придатності таких продуктів, як телевізори, телефони, холодильники та інші продукти був скорочений, ці вироби містять токсичні речовини і забруднювачі, наприклад, містять високий рівень токсичного свинцю. Багато компаній сьогодні заявляють, що готові взяти на себе екологічне обслуговування своїх відходів і деякі навіть пропонують послуги з утилізації, однак, більшість цих відходів в кінцевому підсумку виявляються на звалищах в країнах третього світу, забруднюючи відходами все навколишнє середовище.

Що їдять люди...

Изображение
Зараз у всьому світі городяни відвертаються від продуктів, створених великими компаніями з виробництва їжі. Наші харчові звички змінюються і люди все більше прагнуть до натурального. Харчовим компаніям залишається тільки слідувати за цими змінами.
Нещодавно в Нью-Йорк Таймс була опублікована цікава оглядова стаття під назвою "A Seismic Shift in How People Eat" з безліччю прикладів того, як великі харчові компанії намагаються утримати свого покупця і переходять на виробництво здорової їжі. Але такий перехід їм обходиться дуже непросто.

Штучні фарбники, ароматизатори, антибіотики і консерванти, все це викликає відторгнення сучасного споживача. І компанії щодня відчувають це на своїх продажах, іноді спад у збуті досягає 30% -50%.

І така популярна фраза: Люди будуть їсти завжди! зараз звучить трохи по іншому. На порядку дня ключовим стоїть питання: Що вони будуть їсти сьогодні?
Протягом останніх декількох десятиліть споживачі істотно змінили свою поведінку в харчуванні і цим вони змінюють конкурентне середовище цілої індустрії.
Постачальники салатів тепер відкушують ринок у традиційних компаній швидкого харчування. Натуральні продукти витісняють полиці з Марсом і Нестле.
Для великих  компаній, це створює катастрофічні наслідки. Приміром, обсяги продажів содової з 1998 року впали на 25% в порівнянні зі звичайною водою. Апельсиновий сік, напій, який раніше розглядався, як важлива частина здорового сніданку- попит на нього впав на 45%. Тепер цукор прийнято споживати в натуральних фруктах, а не в синтетичній фруктозі. Продажі упакованих сухих сніданків, солодких пластівців  впали з 2000 року на 25%, їх витісняють йогурти і мюслі. Продажі заморожених готових страв, які раніше були популярні на вечерю з 2007 по 2013 впали на 12%. Виручки в Макдональдсі опускаються по низхідній спіралі і кінця цьому не видно.

Щоб вижити, харчовій промисловості потрібно робити великі кроки, а не нинішні хитрощі, які вони роблять, прикріплюючи фрази Еко або Біо. Відбувається велике зрушення в споживчих вимогах до продуктів, яке ставить під питання існування  упакованих продуктів. Люди вимагають свіжого і натурального, і обходять стороною відділи з упакованими товарами тривалого зберігання.

Продаж сирих фруктів і овочів зростає - серед дітей та молодих батьків, люди прагнуть купувати свіжі напівфабрикати без упаковок.

Для споживачів сьогодні, упакований товар асоціюється з продуктом, позбавленим поживної цінності і перевантажений цукром. Десятиліття помилкового маркетингу і продажних експертних досліджень  призвели до того, що люди перестали вірити виробникові. Вони хочуть бачити чесний продукт, який неповороткі великі компанії поки забезпечити ніяк не можуть.

І це дуже погана новина для великих харчових брендів, які з їх прописаними на десятиліття вперед місіями і маркетинговими стратегіями можуть дуже швидко позбутися практично всього.

Адже щоб вижити, їм необхідно зараз робити сміливі зміни у своїх основних пропонованих продуктах. Компанії повинні будуть різко скоротити цукор; менше обробляти; перейти на місцеві та органічні; використовувати більше фруктів, овочів та інших продуктів з цільного зерна; і розвивати нові пропозиції. Не багато готові до таких змін. Адже тепер потрібно переорієнтувати весь ланцюжок поставок сировини, переглянути всі етапи виробництва, більше ризикувати з и свіжими продуктами.

А це витрати, великі багатомільярдні інвестиції, які поки ще у цих компаній є. І це може бути їх останній шанс.

А якщо існуючі великі компанії не впораються з цим завданням в найближчі 5 років, то їх замінять інші - більш чуйні до потреб споживачів.

Мережа безкоштовного житла по всьому світу

Изображение
Мабуть самим цікавим прикладом економіки спільного споживання можна назвати каучсерфінг, сервіс для пошуку цікавих людей і житла на кілька днів. Для входу в цей «світ» потрібно бути товариським, порядним і відкритим до всього нового.
Сьогодні Каучсёрфінг (couchsurfing.org) це величезне співтовариство, яке об'єднує більше 9 мільйонів чоловік з 120 000 міст. Однодумці живуть майже скрізь. Житло надається безкоштовно. Для деяких безкоштовність виходить на перший план, закриваючи собою головну ідею - спілкування з людьми.

Через цей сервіс користувачі домовляються про житло або зустрічі. Механізм виглядає так: у своєму профілі ви пишете хто ви, звідки, чим займаєтеся і що вам цікаво; вказуєте потрібні країну і місто; вибираєте вподобаного хостера (host - господар) і відправляєте йому заявку; отримуєте підтвердження і їдете в гості.
Ще, до речі, люди через каучсерфінг часто влаштовують вечори в містах і для тих, хто там живе. Наприклад, в Утрехті організовуються безкоштовні курси голландського для іноземців раз на тиждень.

При пошуку на сервісі людей, ви можете прочитати про них відгуки. Причому людина не може видаляти або виправляти відгуки , які залишили інші люди.
Також учасники спільноти можуть ручатися один за одного, тим самим піднімаючи рейтинг і показуючи, що зупинятися тут безпечно, а господарі - цікаві і товариські люди.

Ви можете створювати свої групи за інтересами, викладати фотографії, листуватися з цікавими людьми і іноді приїжджати до них у гості.
До однієї моєї знайомої за цією системою приїжджав американець, який збирав фольклор різних країн.  Хлопець виявився дуже товариським і позитивним. Як і дівчина, яка приймала його у себе в гостях.
Так що всім, хто хоче багато подорожувати і практикувати  мову дуже і дуже раджу цей сервіс. Хоч при цьому вам доведеться витратити багато часу для прочитання просто величезних керівництв до дії, але цей час того вартий. Адже натомість ви отримаєте можливість для цікавого і живого спілкування!

Електрокари вартістю 5000 $

Изображение
Изображение
Винахідник-ентузіаст Едуард Рудик вже 43 роки розробляє бюджетні двомісні електромобілі. Він вже створив 22 машини і мріє про їх серійне виробництво. Максимальна швидкість електрокара - 70 км / год, запас ходу - 100 км.
Розробкою і складанням автомобілів Едуард Рудик займається все своє життя. Він ніколи не виготовляв нічого на замовлення, всі ідеї - його власні. Основна мета - зробити недорогий міський автомобіль, який коштував би трохи дорожче, ніж мотоцикл і був доступний кожному городянину.

Остання розробка Рудика - легкий двомісний електрокар «Панько». Він може стати першою серійною моделлю Рудика - зараз він веде переговори про запуск виробництва першої партії. Для початку, 10 штук в місяць.

Вже є підприємство, яке готове зайнятися випуском автомобілів Рудика - Харківський автомобільний завод, досить великий, сьогодні займається ремонтом військової техніки.
У команді Рудика - конструктор, інженер, який робить технічну документацію, і кілька робітників - вони займаються безпосередньо складанням. Комплектуючі закуповують в Китаї у виробника - це самий бюджетний варіант. Таким чином, одна машина, включаючи всі витрати - від закупівлі деталей до збірки - обійдеться на виробництві до $ 5000.

Про ринкову ціну Рудик поки не говорить, але планує, що спочатку націнка буде зовсім невелика - скажімо, $ 1000.. А у міру зростання попиту ціна також буде рости. Втім, в Європі автомобілі з аналогічними характеристиками коштують від 8000 євро і вище. «А у нас новий електромобіль обійдеться від $ 17 000 до $ 20 000", - говорить Рудик. Тому вважає, що «Панько» може стати гарним вибором для небагатих городян.
Виробництво концепту коштує дешевше, але теж вимагає істотних вливань. Рудик фінансує своє хобі за рахунок основного бізнесу - заводу у Фастові «Аріан», якому 24 роки. «У рік у мене йшло як мінімум по 100 000 грн. Таким чином, за всі ці роки я витратив на своє хобі 2400000 грн », - розповів Едуард.

Характеристики електромобіля

За словами винахідника, такі машини - це простота мотоцикла і комфорт автомобіля в одному засобі для пересування. Творіння Рудика мають високу маневреність, займають мало місця і при цьому досить комфортні для пасажирів.

Акумуляторів в «Панько» шестеро - два попереду і чотири ззаду. На повному заряді вона може подолати 100 км без підзарядки, а заряджаються акумулятори за лічені години.

З елементів управління - тільки запалювання, кермо, дві педалі - газ і гальмо - і важіль перемикання напрямів «вперед-назад», який більше нагадує тумблер, ніж коробку передач. Машина орієнтована на жінок, і я визнаю, що для мене це ідеальний варіант як за характеристиками, так і за вартістю.
7381АК

Важить такий автомобіль зовсім небагато - всього 350 кг, вся конструкція базується на металевому  корпусі. Кузов, хоч і пластиковий, але, за словами Олександра, набагато міцніше жерсті, з якої сьогодні виготовляють автомобільні кузови. «Такий же матеріал використовують для виробництва легких літаків. Він не тільки міцний, але і простий в ремонті - поправити вм'ятину можна самостійно, без втручання фахівців-бляхарів. Там, де зламалося - промазати клеєм, зачистити і зафарбувати. Плюс кузов не схильний до корозії »
Зараз команда Едуарда Григоровича шукає інвесторів, які могли б вкласти в першу партію $ 50000 - цього вистачило б на випуск 10 машин. Тоді ноу-хау не довелося б віддавати задарма. 

Home biogas - перетвори свої відходи в енергію

Изображение
Изображение
Изображение
Компактна біогазова установка ізраїльських розробників дозволяє дуже просто і легко перетворювати всі свої органічні відходи в паливо. 5-8 літрів відходів у день забезпечить біогазом для приготування на протязі 2-4 годин.

HomeBiogas - це невеликий контейнер, який являє собою систему утилізації відходів повного циклу. Ємність бака здатна переробляти до 6 літрів органічних відходів на день або до 15 літрів на день гною, перетворюючи їх на паливо для приготування їжі та органічні добрива.
HomeBiogas - це ідеальне рішення для приватних будинків і присадибних ділянок, установка використовує простий метод «домашньої» генерації відновлюваної енергії. Як стверджують розробники, їх пристрій може перетворити один кілограм харчових відходів в 200 літрів газу, що більш ніж достатньо для приготування протягом однієї години.
Біогазовий блок достатньо компактний і елегантний, дуже простий у використанні і збірці. Насправді, він важить менше 40 кг.
Зараз HomeBiogas вийшов на краудфандінг з виключно екологічним посилом. І за перші 4 дні на майданчику Indiegogo зумів досягти мети в 100 000 $ попереду ще 27 днів збору коштів.

2 дайджест 3d


Изображение
3D-друк як бізнес: погляд у майбутнє
3D-друк - сфера, яка все сильніше набирає обертів, розширюючи області застосування. Технології 3D-друку стають затребуваними. Експерти прогнозують, що вона буде розвиватися і далі і незабаром переверне звичний порядок роботи відразу в кількох галузях.
Бізнес активно включився в цю сферу діяльності, вражаючи сучасними інноваціями та досягненнями. Ринок виробництва і послуг 3D-друку активно розростається по всьому світу.
Україна не стала винятком. Конференція передових технологій 3D-друку і сканування в Києві відмінно продемонструвала актуальність і стан сфери 3D-принтинга в нашій країні. Серйозні компанії проявили інтерес до 3D Print Conference Kiev 2015. Про це говорить список учасників конференції, виставлені стенди і кількість відвідувачів.


Изображение
3D-принтери будуть друкувати турбіни для опріснення води

Лабораторія Global Research Center спільно з компанією GE має намір реалізувати новий проект, який полягає у використанні надрукованій на 3D-принтері спеціальній турбіні. Вона дозволить опріснювати величезні запаси води в океані, які колись були недоступні людству.
Компанія GE вже багато років займається розробкою парових турбін. Для нового проекту вирішено було використати технологію, яка полягає в застосуванні пару для обертання генераторів, які виробляють електрику. Вчені визнали, що цю розробку можна також використовувати для опріснення води. Різниця лише в тому, що тепер для створення конструкції застосовується 3D-принтер, який дозволяє вносити будь-які необхідні зміни і розширює можливості турбіни.
На даний момент розробили турбіну нового покоління в значно меншому масштабі. Тим не менш, вона повністю функціонує, змушуючи сіль, воду і повітря обертатися в «гіперохолодженій» петлі. Це заморожує воду і дозволяє відокремити сіль від льоду.

Изображение
Створено мобільний додаток для тривимірного друку з зображень

На сьогоднішній день головною перешкодою на шляху до масової популяризації 3D-друку є відсутність доступного ПЗ. Саме тому з'являється все більше програм, які спрощують процес створення тривимірних об'єктів. Наприклад, новий додаток Selva допоможе друкувати предмети прямо з улюблених зображень, а також фотографій і навіть логотипів.
Таким чином, тепер можна просто завантажити свою улюблену картинку, і спеціальна програма перетворить її в тривимірний варіант.
Додаток Selva розробив Алехандро Лоджіскі, і він вже зараз доступний всім для створення 3D-файлів з фотографій в популярних форматах JPEG і GIF. Програма перетворює зображення і направляє користувача в PayPal для оплати.

Изображение
Майбутнє освіти: використання 3D-принтерів

Ця технологія, що дозволяє будь-яке зображення зробити тривимірним фізичним об'єктом, кардинально змінює майбутнє.
Використовуючи 3D-друк на уроках, можна створювати будь-які необхідні для навчання об'єкти. На виставці-конференції 3D Print Conference цю тему детально висвітлював Микола Ковбаса. У рамках свого виступу на лекторії він розповів про створення школи, яка навчає дітей 3D-друку. Отримані знання вони потім можуть використовувати в будь-якій роботі, пов'язаній з ІТ-сферою і технологіями. Учні самі вирішують, де їм застосувати набуті навички.
Як використовувати шкільний 3D-принтер? Можна, наприклад, надрукувати модель ДНК або клітини рослин на уроці біології; використовувати 3D-друк стендів для фізичних дослідів або в математиці для створення реального графіка функції, при цьому принтер впорається як з простою параболою, так і зі складною архимедовой спіраллю. Технологія дозволяє створювати статичні та рухливі графіки. Використання моделей, що  трансформуються  дасть можливість наочно розібратися в непростих математичних рівняннях і формулах. Ще один спосіб застосування - сфера 3D-моделювання.

Изображение
Революція  струменевого 3D-друку металом від компанії Xjet

Компанія Xjet продемонструвала 3D-друковану методику, що обіцяє стати революційним відкриттям. Презентація можливостей компанії відбулася нещодавно на івенті в Go4Israel в Тель-Авіві.
 
В основі запропонованої методики - можливості для усунення значущих перешкод, що стоять на шляху розвитку 3D-технологій друку металами. Методика дозволить знизити тимчасові витрати на виробництво, при цьому чіткість і механічні характеристики друкованих зразків залишаться високої якості.
Xjet продемонструвала інноваційний проект 3D-принтера. Пристрій функціонує на базі прямого струменевого металевого 3D-друку і працює за технологією Nano Metal Jetting. Подібні характеристики роблять його першою з існуючих моделей з подібними показниками.
Xjet була заснована зовсім недавно, а її керівники є творцями компанії Objet, однією з провідних у галузі 3D-друку. На даний момент Objet об'єдналися зі Stratasys. Такий крок дозволив їм стати однією з найбільших у світі командою, що займається створенням 3D-друкованих пристроїв і матеріалів для друку. Річні доходи Objet і Stratasys досягають мільярда доларів

Ідеальні співробітники, які потрібні будь-якій компанії

Изображение
Співробітник мрії №1: Інтегратор
Інтегратори описані в фреймворку Deloitte Business Chemistry аудиторської компанії Deloitte, який визначає патерни особистості. Інтегратори широко розуміють контекст поставленого завдання і можуть об'єднувати людей навколо нього. Найчастіше інтегратори накопичують багато думок і здатні зібрати з них загальний підхід, з яким можна буде рухатися далі.
Вони в основному хочуть бути частиною групи, проте деякі потребують часу наодинці з собою, щоб проаналізувати що відбувається навколо. Інтегратори люблять заводити нові зв'язки, володіють високим рівнем емпатії і добре відчувають деталі, тому вони добре зчитують людей і розуміють їхні потреби. Це та людина, яка вам потрібна, щоб будувати і мотивувати команду.

Співробітник мрії №2: Інноватор
Робін Маркс, директор з розвитку персоналу в University of Delaware's Career Services Center, в якому вона досліджує типажі співробітників, каже, що інноватори весь час знаходяться в пошуку нових шляхів для вирішення завдань. Інноватори дивляться на різноманітні ситуації свіжим поглядом і шукають шляхи, як побудувати процес більш ефективно. Ці люди ідеально підійдуть для того, щоб знайти найкращі шляхи автоматизувати рутинні процеси або ж налагодити системи, які працюють не дуже добре.

Співробітник мрії №3: Адвокат
Нам завжди потрібно, щоб хтось прикривав тили. Маркс каже, що адвокати ніколи не бояться відстоювати свою позицію або позицію іншої людини, якщо відчувають, що хтось не отримує заслуженого. Адвокати швидко схоплюють, що потрібно учасникам команди, щоб працювати ефективніше, і починають працювати на отримання цього. Вони хочуть зробити все правильно по відношенню до людей, з якими вони працюють, особливо якщо це корелює з їх потребами. Це ж відноситься і до обслуговування клієнтів, стверджує Маркс.

Співробітник мрії №4: Міст
Ще один тип цінного співробітника - це Міст, одна з «людей середньої ланки», як їх називають у книзі 'The Middleman Economy: How Brokers, Agents, Dealers, and Everyday Matchmakers Create Value and Profit' Марини Краковскі. Мости служать провідниками інформації та зв'язків. Вони прекрасно працюють в якості комунікаторів завдяки великій і різноманітній мережі зв'язків. Мостам не обов'язково бути топ-менеджерам, вони можуть перебувати на будь-якому щаблі ієрархії компанії, говорить Краковскі. Однак, вони є носіями вміння з'єднувати вас з тими людьми та інформацією, які вам потрібні.
«Ви можете розцінювати таких людей, як брокерів даних, торговців інформацією. Найчастіше, вони перехоплюють корисну інформацію, яка могла була виголошена в невідповідному для неї місці, і переносять її туди, де її застосування буде більш доречним », - говорить автор.

Співробітник мрії №5. Піонер
Потрібні нові ідеї? Значить, вам потрібен Піонер. Ще один типаж, визначений Deloitte. Ці мрійники прекрасно підходять для візіонерства. Вони можуть розглядати різноманітні аспекти проекту або проблеми і прийти з новими шляхами покращення або рішення. Тільки не варто розраховувати, що Піонер буде уважний до деталей і буде виконувати всі завдання. Але якщо вам потрібна спільна велика картина, тоді ці люди можуть багато привнести в процес роботи компанії.
«Якщо вам потрібно змінити кут зору на проблему або ж спробувати щось зовсім нове, це ті люди, які обожнюють інноваційний підхід», говорить Кім Крістфорт, директор Deloitte's Leadership Center for Clients.

Коли ти не профі

Изображение
Довести роботодавцеві, що здатні вирішити проблеми компанії
Ситуація на ринку праці насправді йде так: дипломи, сертифікати та інші папери важливі в деяких галузях - наприклад, в медицині або юриспруденції. В інших сферах вимоги до майбутнього співробітника іноді виявляються дивно гнучкими. І цим гріх не скористатися.
Якщо ви доведете майбутньому роботодавцю, що зможете вирішити його проблему, ваші сертифікати перестануть грати таку важливу роль. Саме так Рагхав Харан отримував пропозиції про роботу, які вимагали від кандидата наукового ступеня або багаторічного досвіду.
Почніть займатися роботою до того, як отримали її - створіть «проект для співбесіди». Простий приклад: якщо ви відгукуєтеся на вакансію дизайнера, спробуйте розробити новий дизайн для компанії, в якій хочете працювати, і поясніть роботодавцю, чому ви взяли ті чи інші рішення, створюючи проект.
«Проект для співбесіди»
Чотири кроки, за допомогою яких можна зробити «проект для співбесіди» і донести його в потрібні вуха.
Крок 1: Обмежте ваш пошук декількома вакансіями, які вас особливо цікавлять
Це не такий швидкий процес, як розсилка резюме в безліч компаній. Зате більш ефективний. Пам'ятайте про три правила, коли переглядаєте пропозиції про роботу:
Якщо вам трохи не вистачає кількості років досвіду роботи - це нормально. Якщо тільки не занадто великої кількості років. Наприклад, при досвіді в рік можна потрапити на роботу, яка вимагає три роки. А ось на ту, що вимагає сім років, вже навряд чи можливо.
Якщо ваш рівень освіти нижче заявленого в вакансії - це нормально. Але тільки не в тому випадку, якщо мова йде про вакансії, що вимагають професорів наук.
Переконайтеся, що дійсно можете виконувати цю роботу. У вас може не бути потрібних паперів, але повинні бути навички.
Якщо ви знайшли 3-5 таких позицій, переходимо до другого кроку.

Крок 2: Зрозумійте, чим ви будете займатися на цій роботі
Якщо ви розберетеся в тому, чого від вас чекають на новій роботі, вам буде простіше зробити відповідний «проект для співбесіди». Для цього вам знадобиться опис вакансії. Визначте, що з майбутніх обов'язків не вимагає внутрішньої інформації компанії, до якої у вас поки немає доступу, і виконуйте.

Крок 3: Робіть окремий проект для кожної компанії, в яку хочете влаштуватися
Так ви зможете показати конкретним роботодавцям, що зможете вирішити їхні проблеми.
Коли наш герой подавав резюме на позицію фахівця з розвитку продукту, він тестував продукти компанії, на підставі результатів створював пропозиції по дизайну і направляв їх у компанію. Подібні розробки дозволили Рагхаву потрапити на співбесіди у великі компанії типу Quora і Airbnb, а Shutterstock створив позицію спеціально для нього.

Крок 4: Надішліть проект в компанію
Для цього потрібно знайти правильну людину, яка зверне увагу на ваші напрацювання.
Якщо ви відправляєте проект в невелику компанію, можете безпосередньо звертатися до гендиректора або керівника  відділу. Можна достукатися до них через соцмережі або пошту.

Якщо ви відправляєте проект у велику компанію, це складніше. Тут краще спочатку потрапити на співбесіду. Відправляючи резюме, в супровідному листі варто написати про те, що у вас такий проект готовий, і вислати його тому, хто буде з вами спілкуватися при прийомі на роботу за деякий час до призначеної дати.


«Завжди, коли я виконував вищеперелічені кроки, співбесіда проходило супер-гладко, і в більшості випадків мене брали на роботу», - зізнається Рагхава Харана.
«Але це не працює в моїй сфері! Моя сфера - інша! І взагалі в Україні все не так! »- Скажете ви. Це всього лише поведінка людини. Люди хочуть, щоб їх проблема вирішилася, тому воліють наймати когось, хто вже працює над цим. Просто спробуйте. Це працює.
А якщо ваш проект так і не отримав відгуку від компанії, задумайтеся про її корпоративну культуру і про те, чи хочете ви працювати в такому місці.

КАР'ЄРА- 2020

Изображение
Корпоративна культура і соціально відповідальний бізнес
У найближчому майбутньому ми будемо спостерігати зростання соціально відповідального бізнесу, який прагне нарощувати прибуток, просуваючи розумне і економне використання ресурсів, попутно вирішуючи соціальні, етичні та екологічні питання.

Компанії будуть прагнути не тільки до зростання показника лояльності (всіх, хто знає про компанію і хоче працювати в ній), але і до зростання показника залученості. Для цього компанії активно говоритимуть і просувати в маси корпоративні цінності і будувати з співробітниками теплі партнерські відносини: заохочувати ініціативи, відкривати інформацію про стан справ у бізнесі і компанії в цілому, разом відпочивати, піклуватися про здоров'я співробітників, комфорт і придумувати інші плюшки.

Активним буде і просування позитивної атмосфери всередині команди і соціально значимого бренду за допомогою PR-медіа, конференцій, лекцій. Адже ділитися знаннями та досвідом зовсім не страшно для бізнесу: наздогнати вас швидше за все ніхто не зможе, тому зо ви раніше стартували.

Віддалена робота, мобільні технології
Незважаючи на зростання популярності віддаленої роботи та гнучкого графіка, багато роботодавці все ще не довіряють новим тенденціям і воліють контролювати співробітників. Але ті, хто буде зміщувати акцент на продуктивність праці, а не кількість проведеного часу на робочому місці, будуть все більше освоювати мобільні технології для віддаленої роботи та конструювати робочі місця так, щоб співробітник міг комфортно працювати, перебуваючи в будь-якій точці офісу.

Дистанційна робота може бути ефективною для абсолютно різних напрямків праці та розміру компаній - від гігантських корпорацій до малих приватних структур. Але, все ж, не для всіх галузей. Ті, хто контактує з клієнтами та зайняті у виробництві, поки ще не зможуть собі такого дозволити.

Збільшення обсягу оброблюваної інформації рекрутерами
У підборі персоналу також настають зміни - акцент зсувається на дружній рекрутинг (відмова від каверзних питань) і нові підходи до обробки великого обсягу інформації. Але при цьому рекрутери будуть вести імпульсивні  кампанії за наймом, чекаючи гідної відповіді від кандидатів.

Безліч нових каналів комунікації з кандидатами збільшують охоплення аудиторії: з одного боку, у рекрутерів з'являється вибір і можливість донести інформацію до великої кількості потенційних кандидатів у «один клік». Але є і зворотна сторона медалі: різко зростаюче число заявок, звернень і резюме, які необхідно розглядати, сортувати і на які потрібно відповідати.

Тому акцент зміщуватиметься на мультимедійний найм: відеозвернення до майбутніх кандидатів, відеорезюме, відеоінтерв'ю. Такий формат добре запам'ятовується і економить час.

Акцент на співробітників з HiPo
Попит залишиться на технарів, які пов'язані з інтернет-технологіями і володіють хоча б однією з мов програмування, на WEB-дизайнерів, на робочі спеціальності і на гуманітаріїв, які б грамотно упаковували і продавали все те, що зроблять технарі.

Також рекрутери будуть полювати на кандидатів з високим потенціалом (High Potential) - проактивних, розвиваючих персональний бренд, ініціативних, талановитих, енергійних,що вміло працюють з м'якими навичками, при цьому командних.

У середньому HiPo становлять від 2% до 5% всієї аудиторії. HiPo розуміють, що заробити гроші можна по-різному і часто йдуть на конкретну роботу заради того, щоб отримувати від неї задоволення. Тому вже зараз багато HiPo в консалтингу, який вважається дуже цікавою роботою.

Інтерес до співробітників з високим потенціалом має цілком матеріальне пояснення:

У бізнесі відбуваються настільки швидкі зміни, що адаптувати його до всіх змін можуть тільки талановиті менеджери.
У банківському секторі інтерес до HiPo прокидається в міру того, як ускладнюється доступ до державного фінансування.
Промислові компанії також змушені шукати внутрішні ресурси, щоб спертися на них в умовах кризи.

Онлайн-освіта
Бути освіченим сьогодні в моді, а онлайн-освіта - тренд, який тільки й буде розвиватися. Замість того, щоб в 40 років сісти на студентську лаву, ви можете знайти потрібний ресурс і займатися в будь-який зручний для вас час. До того ж, при бажанні, можна знайти безліч програм авторитетних університетів, як вітчизняних, так і закордонних. Задумайтеся над тим, щоб розвиватися постійно і не витрачати при тому багато коштів.


Комусь може здатися, що це ані трохи не тенденції, а реальність. Так, лише для малого числа українських компаній (в основному мова йде про тих, хто працює з іноземними інвестиціями).