хочу сюди!
 

Юлия

33 роки, скорпіон, познайомиться з хлопцем у віці 30-40 років

КАР'ЄРА- 2020

Изображение
Корпоративна культура і соціально відповідальний бізнес
У найближчому майбутньому ми будемо спостерігати зростання соціально відповідального бізнесу, який прагне нарощувати прибуток, просуваючи розумне і економне використання ресурсів, попутно вирішуючи соціальні, етичні та екологічні питання.

Компанії будуть прагнути не тільки до зростання показника лояльності (всіх, хто знає про компанію і хоче працювати в ній), але і до зростання показника залученості. Для цього компанії активно говоритимуть і просувати в маси корпоративні цінності і будувати з співробітниками теплі партнерські відносини: заохочувати ініціативи, відкривати інформацію про стан справ у бізнесі і компанії в цілому, разом відпочивати, піклуватися про здоров'я співробітників, комфорт і придумувати інші плюшки.

Активним буде і просування позитивної атмосфери всередині команди і соціально значимого бренду за допомогою PR-медіа, конференцій, лекцій. Адже ділитися знаннями та досвідом зовсім не страшно для бізнесу: наздогнати вас швидше за все ніхто не зможе, тому зо ви раніше стартували.

Віддалена робота, мобільні технології
Незважаючи на зростання популярності віддаленої роботи та гнучкого графіка, багато роботодавці все ще не довіряють новим тенденціям і воліють контролювати співробітників. Але ті, хто буде зміщувати акцент на продуктивність праці, а не кількість проведеного часу на робочому місці, будуть все більше освоювати мобільні технології для віддаленої роботи та конструювати робочі місця так, щоб співробітник міг комфортно працювати, перебуваючи в будь-якій точці офісу.

Дистанційна робота може бути ефективною для абсолютно різних напрямків праці та розміру компаній - від гігантських корпорацій до малих приватних структур. Але, все ж, не для всіх галузей. Ті, хто контактує з клієнтами та зайняті у виробництві, поки ще не зможуть собі такого дозволити.

Збільшення обсягу оброблюваної інформації рекрутерами
У підборі персоналу також настають зміни - акцент зсувається на дружній рекрутинг (відмова від каверзних питань) і нові підходи до обробки великого обсягу інформації. Але при цьому рекрутери будуть вести імпульсивні  кампанії за наймом, чекаючи гідної відповіді від кандидатів.

Безліч нових каналів комунікації з кандидатами збільшують охоплення аудиторії: з одного боку, у рекрутерів з'являється вибір і можливість донести інформацію до великої кількості потенційних кандидатів у «один клік». Але є і зворотна сторона медалі: різко зростаюче число заявок, звернень і резюме, які необхідно розглядати, сортувати і на які потрібно відповідати.

Тому акцент зміщуватиметься на мультимедійний найм: відеозвернення до майбутніх кандидатів, відеорезюме, відеоінтерв'ю. Такий формат добре запам'ятовується і економить час.

Акцент на співробітників з HiPo
Попит залишиться на технарів, які пов'язані з інтернет-технологіями і володіють хоча б однією з мов програмування, на WEB-дизайнерів, на робочі спеціальності і на гуманітаріїв, які б грамотно упаковували і продавали все те, що зроблять технарі.

Також рекрутери будуть полювати на кандидатів з високим потенціалом (High Potential) - проактивних, розвиваючих персональний бренд, ініціативних, талановитих, енергійних,що вміло працюють з м'якими навичками, при цьому командних.

У середньому HiPo становлять від 2% до 5% всієї аудиторії. HiPo розуміють, що заробити гроші можна по-різному і часто йдуть на конкретну роботу заради того, щоб отримувати від неї задоволення. Тому вже зараз багато HiPo в консалтингу, який вважається дуже цікавою роботою.

Інтерес до співробітників з високим потенціалом має цілком матеріальне пояснення:

У бізнесі відбуваються настільки швидкі зміни, що адаптувати його до всіх змін можуть тільки талановиті менеджери.
У банківському секторі інтерес до HiPo прокидається в міру того, як ускладнюється доступ до державного фінансування.
Промислові компанії також змушені шукати внутрішні ресурси, щоб спертися на них в умовах кризи.

Онлайн-освіта
Бути освіченим сьогодні в моді, а онлайн-освіта - тренд, який тільки й буде розвиватися. Замість того, щоб в 40 років сісти на студентську лаву, ви можете знайти потрібний ресурс і займатися в будь-який зручний для вас час. До того ж, при бажанні, можна знайти безліч програм авторитетних університетів, як вітчизняних, так і закордонних. Задумайтеся над тим, щоб розвиватися постійно і не витрачати при тому багато коштів.


Комусь може здатися, що це ані трохи не тенденції, а реальність. Так, лише для малого числа українських компаній (в основному мова йде про тих, хто працює з іноземними інвестиціями). 
0

Коментарі