Що робити, якщо ви - надкваліфікований фахівець?

Що лякає рекрутерів?
 
Страх № 1: можливі проблеми з адаптацією в компанії. Досвідчений фахівець з уже сформованими професійними звичками та інструментарієм - що називається, зі своїм статутом у чужий монастир. Простіше взяти співробітника без досвіду і навчити «під себе», ніж переучувати того, хто «і так все знає краще за всіх».
 
Страх № 2: кар'єрні амбіції. Керувати співробітником, який сам нещодавно керував колективом, - не найприємніше. А раптом він вирішить претендувати на крісло свого нового начальника?
 
Страх № 3: ризик не спрацюватися з колективом. Чи буде комфортно співробітникам працювати пліч-о-пліч з колишнім керівником або ж фахівцем-асом, який в силу більш високого рівня професіоналізму бачить (і, можливо, фіксує) всі їх недоліки? А якщо новачок звик командувати колективом, чи не буде він тягнути ковдру на себе, конфліктуючи з неформальним лідером?
 
Страх № 4: високі побажання по заробітній платі. Людина звикла отримувати хороші гроші, а тепер  доведеться розраховувати на оклад, відповідний обраній ним нижчій позиції. Доплачувати за кваліфікацію? Але спочатку на це ніхто не виділяв коштів. Та й навіщо витрачатися на такого фахівця, якщо можна знайти дешевше?
 
Страх № 5: сумніви в лояльності працівника. А чи буде надкваліфікований співробітник лояльний? Де гарантія, що, відсиджуючись на більш скромній позиції, він не підшукує в цей же час місце, більш відповідне йому за статусом?
 
 
 
Чому фахівець йде на пониження?
 
Сьогодні, напевно, можна виділити дві основні причини так званого усвідомленого дауншифтингу.
 
Емоційне вигоряння. Підвищені навантаження, велика відповідальність, робота c ненормованим графіком нерідко призводять до формування хронічної втоми, емоційного вигорання, а іноді й до появи проблем зі здоров'ям. У цьому випадку пониження в посаді - своєрідний рятувальний круг для фахівця, який хоче і залишитися в професії, і зберегти своє здоров'я.
 
Різка зміна кар'єрного вектора. Іноді хобі переростає в серйозне захоплення, і людина вирішує відмовитися від звичного способу життя, щоб приділяти достатньо часу новому напрямку своєї діяльності.
 
Як отримати бажану роботу?
 
По-перше, не забудьте, відгукуючись на вакансію, підкоригувати резюме (залиште тільки ті навички, які потрібні на розглянутій позиції; приховайте до пори до часу свої досягнення, отримані нагороди), щоб не відлякати рекрутера регаліями.
 
По-друге, оскільки приховати свою попередню (вищу) посаду не представляється можливим, зробіть ставку на супровідний лист, в якому поясніть причини, які спонукають вас свідомо йти на пониження. Природно, не варто жалітись на емоційне вигорання, найкраще послатися на мінливу сімейну ситуацію. А вже на співбесіді у вас буде можливість продемонструвати керівнику, що не збираєтеся з ним конкурувати і від вашої співпраці компанія тільки виграє.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/shcho-robiti-yakshcho-vi-nadkvalifikovanij-fakhivets/

Сім основних "викрадачів" грошей із сімейного бюджету

Дві третини наших співгромадян більшу частину коштів витрачають на їжу, а кожен четвертий - на погашення кредитів.

Статистика та опитування
 
Рівень і якість життя жителів країни багато в чому визначаються структурою витрат. Іншими словами, по тому, на що йде велика частина зарплати, а на чому доводиться економити, можна судити про добробут людини. Прийнято вважати, що на їжу та товари першої необхідності представники середнього класу повинні витрачати не більше чверті свого щомісячного доходу. Однак і статистика, та опитування одностайні: українці проїдають більше половини своєї зарплати.
 
 
 
Українські доходи і європейські мрії
 
Українці хочуть в Європу - це факт. А найбільше в західних сусідах нас приваблюють їх зарплати, точніше,  комфортне життя, яке середньостатистичний європеєць може собі дозволити на свій середньостатистичний дохід. Погодьтеся, набагато приємніше їздити по світу в пошуках нових вражень, ніж весь вільний час сидіти в чотирьох стінах і думати, як звести кінці з кінцями і дожити до наступної зарплати.
 
 
Статистика стверджує, що жителі Європи витрачають на продукти 5-15% своїх доходів залежно від країни. Якщо вірити даним Держкомстату, ми проїдаємо рівно половину. А недавнє дослідження, проведене кадровим порталом hh.ua, і зовсім показало: дві третини українців називають купівлю продуктів основною статтею витрат 
 
Чверть українців зізнаються, що левова частка коштів у них йде на погашення кредитів, і, на думку економіста Андрія Мартинюка, це небезпечно для сімейних бюджетів.
 
- Легкий доступ до кредитів перетворює процес споживання на справжню хворобу, - каже економіст. - Частка виплат за кредитами не повинна перевищувати 25-30% доходів сім'ї, але для багатьох споживачів отримана можливість постійно витрачати більше, ніж заробляєш, виявилася занадто привабливою. І саме невміле і невгамовне використання кредитів сьогодні стало однією з головних причин провалу українських сімейних бюджетів. Накупивши в кредит автомобілі, побутову техніку та електроніку, багато хто тепер не знає, як і коли вони зможуть розрахуватися з банком, але шляху назад вже немає.
 
У 16% українців істотна частина доходу йде на одяг. Невже кожен шостий у нас - шопоголік?
 
 
 
На чому економимо
 
Дослідження кадрового порталу показало, що лише третина працюючих українців вміють раціонально розподіляти фінанси і максимально задовольняти всі свої потреби. Решта регулярно опиняються в ситуації, коли до зарплати ще далеко, а грошей вже немає. У цьому випадку українці починають "активно економити".
 
Виходячи з вищесказаного про структуру витрат, не дивно, що, вирішивши економити, багато хто починає урізувати саме витрати на їжу. За даними опитування, троє з п'яти відмовляються від дорогих продуктів і спонтанних необов'язкових покупок. Більше половини обмежують себе в купівлі одягу та кардинальним чином урізають витрати на дозвілля. Серед інших популярних способів економії - покупка уцінених товарів, відмова від обідів на роботі і перехід на громадський транспорт . Цікаво, що в ситуації вимушеної економії тільки двоє зі ста відключають телебачення та інтернет.
 
Майже половина опитаних намагаються економити комплексно, повністю переглядаючи витрати. А чотири з десяти регулярно приймають рішення взагалі себе не обмежувати і просто беруть у борг у знайомих або колег.
 
7 основних викрадачів грошей
 
Експерти одностайні: найлегше економити, відмовившись від так званих нерозумних витрат, тобто витрат, без яких можна легко обійтися. Деякі безрозсудні витрати настільки поширені, що їх можна назвати самими справжніми викрадачами грошей. До них відносяться:
 
азартні ігри,
алкоголь і сигарети,
харчування поза домом,
 Надмірне використання води, електроенергії, стільникового зв'язку,
імпульсивні покупки,
задоволення миттєвих дитячих витребеньок,
бажання "наздогнати" сусіда, начальника, друга.
 
Підрахуйте, скільки грошей можна було б економити щомісячно, зменшивши хоча б деякі з вищезгаданих витрат, і помножте підсумковий результат на 12. Повірте, сума потенційної річної економії вас сильно здивує! І не варто побоюватися, що, посадивши себе на "фінансову дієту", ви зробите своє повсякденне існування нестерпним. Зовсім навпаки: життя стане не тільки більш стабільним, але і більш приємним. Адже нашою кінцевою метою є не нудна економія, а придбання корисної звички витрачати свої гроші на справді важливі речі!


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/sim-osnovnikh-vikradachiv-groshej-iz-simejnogo-byudzhetu/

Поради тим, хто готовий працювати цілодобово.

Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй  .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...

 І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів 

Що б ти вибрав для себе?

 

6 простих порад, як Більше Встигати

 

Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом

 

Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка,  щоденнки, що вічно втрачаються  - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.

 

Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.

 

Порада 2. Заведи "щоденник часу"

 

Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.

 

Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.

 

Порада 3. Склади список «чого не робити»

 

Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу?»

 

Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.

 

Порада 4. Створити сценарій свого дня

 

Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.

 

Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.

 

Порада 5. Роби важливі завдання першими

 

З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.

 

Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.

 

Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі

 

Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.

 

Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.

 

Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».

 

Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/poradi-tim-khto-gotovij-pratsyuvati-tsilodobovo/

Поради тим, хто готовий працювати цілодобово.

Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй  .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...

 І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів 

Що б ти вибрав для себе?

 

6 простих порад, як Більше Встигати

 

Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом

 

Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка,  щоденнки, що вічно втрачаються  - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.

 

Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.

 

Порада 2. Заведи "щоденник часу"

 

Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.

 

Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.

 

Порада 3. Склади список «чого не робити»

 

Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу?»

 

Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.

 

Порада 4. Створити сценарій свого дня

 

Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.

 

Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.

 

Порада 5. Роби важливі завдання першими

 

З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.

 

Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.

 

Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі

 

Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.

 

Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.

 

Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».

 

Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/poradi-tim-khto-gotovij-pratsyuvati-tsilodobovo/

Вихрові турбіни можуть стати альтернативою вітровим

вихревые турбины: Альтернативная энергетика
Проект Vortex стартував ще в 2002 році. Головною його ідеєю стало використання ефекту розгойдування для перетворення енергії вітру в електрику і повна відмова від лопастей.
Вітряк Vortex схожий на бейсбольну биту, яка розгойдується на вітрі. Таким чином, створюється так звана вихорову доріжка Кармана, на честь фізика, який відкрив її в 1911 році.
 
7 переваг безлопатеві вихрових турбін
 
В  вітрогенераторах практично не використовуються рухомі частини (шестерінки, елементи кріплення і лопасті), що робить їх виробництво практично вдвічі дешевше.
 
Вони не створюють шуму.
Не викликають перешкоди для радарів.
Низька вартість матеріалів і збірки.
Більш низькі витрати на технічне обслуговування.
Зменшують вплив на навколишнє середовище. 
Не шкодять птахам і кажанам.
Більш ефективні. Вони виробляють екологічно чисту енергію дешевше.
Працюють в широкому діапазоні швидкостей вітру.
 
Поки що недоліком Vortex Bladeless є їх більш низька ефективність - вони можуть уловити на 30% менше вітру, ніж їх побратими з лопастями. Однак це компенсується тим фактом, що таких вітрогенераторів можна розмістити дві штуки на тій же площі, що і один класичний генератор.
 
До проекту підключилися 12 інвесторів і перша модель вихрової турбіни Vortex вийде в світ вже в 2016 році, вона буде мати висоту 12,5 метрів і виробляти близько 4 кВт енергії. Але головна мета полягає у створенні 100-метрової турбіни з більш високою продуктивністю до 2018 року!


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/ts%D1%96kavinki/tekhnolog%D1%96chn%D1%96-novinki/vikhrovi-turbini-mozhut-stati-alternativoyu-vitrovim/

Гараж для велосипедів

Ви можете побудувати невеликий гараж з виїзним дерев'яним ящиком на рейках. З боку він виглядає як простий сарай, де зберігаються інструменти.
гараж для велосипедов: Велосипеды, электробайки, велотектура, велосипедные дорожки

Стіни які збирають воду

Ekomuro - система сбора дождевой воды из бутылок: Устойчивые изделия и конструкции

Ekomuro H20 - інноваційна система для збору дощової води, складається з модулів, заповнених 2-3-х літровими пластиковими пляшками, які з'єднані між собою і утворюють вертикальний резервуар для зберігання дощової води. Компактна і стійка до тиску рідини конструкція займає мінімум простору і спрямована на задоволення потреб економії води в міському середовищі.

Ekomuro - система сбора дождевой воды из бутылок: Устойчивые изделия и конструкции

 

Таку систему збору дощової води легко зробити в домашніх умовах і коштує вона дуже дешево. А завдяки фільтрації цю воду можна використовувати, як питну. Все що вам потрібно, це зібрати 54 великі пляшки і з'єднати їх в модулі.

Проект Ekomuro вирішує відразу 2 екологічні проблеми та проблему з простором, так як система не займає багато місця на відміну від громіздких контейнерів по збору дощової води.

По-перше, це вторинне застосування пластикових пляшок, які створюють дуже багато сміття і засмічують стоки, що призводить до повеней і забруднення навколишнього середовища.

По-друге, це економія водних ресурсів.
 
Традиційна система збору дощової води, досить дорога річ. По суті, навіть система відливів і водостоків коштує стільки ж, як ціла криша. Не кажучи вже про вертикальні резервуари, які також досить дорогі.
 
Система Ekomuro виконує ту ж функцію, інноваційна, екологічно ефективна, економічна і проста в збірці, заснована на вторинному використанні твердих відходів, трилітрових ПЕТ пляшок.
 
Проект став фіналістом регіональної наукової ярмарки Google 2012 року та номіновано на Award Science Scientific American.
 
А нещодавно цей проект виграв приз на Всесвітньому Водному форумі, в Південній Кореї.
 


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/stini-yaki-zbirayut-vodu/

Енергоефективний компактний будинок

Ecocapsule - энергоэффективный компактный дом: Компактные дома, доступное жилье, микропространства, префаб дома.   Ecocapsule - энергоэффективный компактный дом: Компактные дома, доступное жилье, микропространства, префаб дома.

У Бартіславі спроектований повністю автономний компактний будинок у формі яйця, або може підводного човна. Адже саме на човнах люди привчаються організовувати свій побут на невеликому просторі. Цей будинок використовує автономні джерела енергії, має компактний об'єм, комфорт теплої постелі, водопровід і гарячу їжу

Проектувальники з Nice Architects стверджують, що Екокапсула «оснащена всім істотним, необхідним для комфортного тривалого перебування без необхідності підзарядки або повторних поставок».
Тут є всі зручності: компактна кухня, ванна кімната з туалетом і душем.
Ecocapsule - энергоэффективный компактный дом: Компактные дома, доступное жилье, микропространства, префаб дома.
Площа яйця - 8м2, є розсувне ліжко і багато місць для зберігання речей. Дах капсули оснащено сонячною панеллю 2,6 м.кв. та вітрової турбіною 750 Ватт, які живлять акумуляторну батарею на 4200 Wh. Форма якимось чином оптимізована для збору дощової води, яку потім фільтрують для використання
 

Ecocapsule - энергоэффективный компактный дом: Компактные дома, доступное жилье, микропространства, префаб дома.

Проектувальники стверджують, що така капсула має ряд корисних відмінностей:
Ecocapsule - це портативний будинок в якому ви отримаєте неперевершений досвід, з його величезними можливостями тривалого життя поза мережею в будь-якій точці світу. Екокапсула підходить для різних цілей:  незалежної дослідницької станції, або туристичного притулку або гуманітарного центру.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/energoefektivnij-kompaktnij-budinok/

Чим доведеться пожертвувати заради стартапа

Нарешті мені прийшла SMS: «Завтра,  о 5 ранку, номер рейсу AZ610,« Рим-Нью-Йорк »». Всі SMS, які приходили на мій BlackBerry недільними вечорами, зазвичай стосувалися клієнта, до якого я полечу на зустріч і. Я працював на одну з трьох топових міжнародних консалтингових компаній.

Це життя на валізі. Життя консультанта, в якій ти пропускаєш все і всіх, крім таблиць в Excel. Життя крутих бізнесменів, для неї нас тренують на ідеальних рабів у кращих бізнес-школах, чиїми дипломами ми пишаємося.
 
Після декількох годин сну я вже сидів у особистій машині, і водій віз мене в аеропорт Фьюмічіно, в Римі, щоб я міг вилетіти до Нью-Йорка у бізнес-класі.
 
Після перельоту я заселився в прекрасний п'ятизірковий готель і відправився в офіс клієнта. Зарплата? Вона теж була чудовою. Моя компанія пишалася тим, що була в списку фірм з найвищими зарплатами у себе в галузі.
 
 
Батьки
 
Але щось у цьому житті було не так. Я не міг і далі виносити це лайно, так що в один прекрасний день подзвонив батькам: «Мама, тато, я щойно пішов з роботи і хочу заснувати свій стартап».
 
У мами майже стався серцевий напад. Мама-перфекціоністка явно не мріє почути таке від сина, якого надихала на навчання в елітній бізнес-школі та хвалила за гарні оцінки. Я намагався полегшити їй удар, але без шансів.
 
«Мам, я ненавиджу таке життя. Всі консультанти прикидаються страшно щасливими, ніби сидять на особливих таблетках. Мені вдається поспати 3-4 години на добу. Всі бонуси, які компанія мені обіцяла, просто не існують. Пам'ятаєш крутий п'ятизірковий готель? Я працюю 20 годин на день і не можу ним насолоджуватися. Відмінний сніданок? У мене немає часу на нього. Обід вечеря? Швидше за все, це буде сендвіч перед комп'ютером з таблицями Excel. І до речі, замість шампанського в бізнес-класі під час польоту я насолоджувався переглядом графіків. Хороша зарплата? У мене не було часу, щоб хоч пенні з неї витратити.
 
Мама, я ненавиджу так жити, це життя лузера. Я навіть з дівчиною не бачуся, і я більше не винесу. Хочу почати свій бізнес ».
 
Мої батьки, до речі, вийшли на пенсію після нудною і стабільної чиновницької роботи.
 
Я розумів, що у сім'ї немає підприємницької передісторії, так що батькам важко буде пояснити ситуацію. Але я ніяк не очікував, що мама подзвонить вже наступного ранку: «Ну як там твій бізнес? Зростає ?! ».
 
Неважливо, що б я не намагався їй пояснити, вона не розуміла, що бізнесу для зростання потрібно більше одного дня.
 
Дівчина, друзі, коло спілкування
 
Моя дівчина і так була завжди готова мене підтримати, так що я поділився новиною з друзями, зайнятими карабканням по кар'єрних сходах в блискучому корпоративному світі.
 
Я всім розповів, що пішов з роботи, щоб втілити в життя стартап своєї мрії. Дехто поступово звів спілкування зі мною нанівець, оскільки вважав мене ненормальним: за невеликий період це був вже другий раз, коли я кинув круту роботу. Решта висловлювали мені підтримку, хоча в спілкуванні з друзями теж щось пішло не так: я скоро зрозумів, що намагаюся не бути на тусовках і зустрічах.
 
Кожен раз, коли я зустрічався з друзями, мені не було що відповісти на постійні питання про мій стартап. «Ну що, як там твій стартап?», «Мітиш в нові Цукерберги, не інакше?», «О, чувак, ми так тобою пишаємося, ми всі віримо, що скоро ти піднімеш величезні інвестиції».
 
Робота над стартапом - це довга подорож, і мені було складно пройти її, враховуючи, як сильно я переживав про те, що подумають інші.
 
День за днем я ставав все більш самотнім і впадав у депресію, оскільки все рідше бачився з друзями. Мій стартап розвивався не так швидко, як то здавалося моїм знайомим. Мене страшенно дістало повторювати одне й те саме: що стартапам потрібні роки, щоб досягти масштабів Facebook або Twitter. Єдине місце, де я відчував себе комфортно - поруч зі знайомими-підприємцями. Це правда: тільки стартапер може зрозуміти стартапера.
 
Гроші, гроші, гроші
 
Як ніби мені було мало самотності і соціального тиску, мене полюбило безгрошів'я - джерело всіх стресів. Гроші закінчувалися набагато швидше, ніж я міг припустити. Це просто вбивало мою продуктивність і здатність приймати виважені рішення. Я постійно був у паніці, намагаючись знайти шляхи до успіху і заробітку.
 
Пам'ятаю день, коли мені довелося клянчити пару центів у дівчини: у мене просто не вистачало грошей на пляшку води. Я ще не розумів, що це був тільки початок труднощів.
 
Сьогодні
 
Досить драми: з тих часів пройшло вже більше двох років. Цей пост я пишу, сидячи на пляжі красивого курорту Таїланду, Пхукета, попиваючи мохіто. Ні, я не хвалюся, і ні, я не став черговим засновником стартапа-мільйонера.
 
Але мій бізнес тепер генерує стабільний приплив грошей, цього мені вистачає на подорожі по всьому світу, я також можу дозволити собі працювати скрізь, де є Wi-Fi.
 
Але я шкодую про одне. Якби я тільки міг задати п'ять питань собі тоді, перед тим, як почати болісну подорож-створення стартапу. П'ять питань, які, як мені здається, кожен майбутній підприємець повинен задати собі сам:

 

1. Ви готові до соціального тиску?
 
Якщо ваші друзі та родина не займаються бізнесом, вони не зрозуміють по-справжньому, чого ви намагаєтеся добитися і тиск з їхнього боку буде відчутним. Я так переживав з приводу того, що інші думають про мене, що це практично зруйнувало мені життя.
 
Я був так вимогливий до себе, карав себе ще більшими обсягами роботи, щоб наблизити день, коли всім зможу розповісти про успіх. Так тривало до того моменту, коли я зрозумів: якщо всім на мене насрати, якого біса я взагалі переживаю?
 
Ви - це кілька секунд, які інші витратять на прочитання вашого статусу в Facebook. У 2014 ні в кого немає часу по-справжньому піклуватися про інших в шумному, переповненому людьми світі.
 
Якщо ви так сильно переживаєте з приводу думок інших, ви витратите час на те, щоб довести їм, що ви успішні, замість того, щоб просто працювати над стартапом. Почніть жити своїм життям. У мене це вийшло досить пізно.
 
2. Ви самотні, а якщо ні: ваш партнер вас підтримає?
 
Мені пощастило роздобути прекрасну дівчину, але я бачив, як багато друзів-підприємців розлучалися з подругами, займаючись бізнесом. Будувати стартап - дуже важка задача, набагато важче, ніж я коли-небудь собі уявляв.
 
Ваш мозок постійно переповнений мільйоном питань і проблем і ніхто, включаючи близьких, навіть гадки не має, що діється у вас в голові.
 
Якщо ви не самотні, постарайтеся, щоб ваш партнер зрозумів: для підприємця іноді нормально бути не в настрої навіть для простого поцілунку.
 
3. У вас вистачить грошей протриматися хоча б рік?
 
ОК, а тепер помножте цю кількість ще на три, адже ваші заощадження будуть витікати крізь пальці набагато швидше, ніж ви коли-небудь собі уявляли. На шляху завжди будуть з'являтися приховані витрати, виплати юристам, зламані «айфони» або комп'ютери, зарплата бухгалтера і т.д.
 
Внутрішньо підготуйтеся з'їхати в квартиру скромніше, менше їсти, рахувати мідяки, робити речі, про які ви навіть не замислювалися в попередньому житті.
 
Останні кілька місяців перед тим, як гроші на стартап остаточно закінчаться, будуть особливо тяжкими, а психологічний тиск зростатиме експоненціально, так що ви позбудетеся нормального сну.
 
Успіх буде приходити поступово, а гроші будуть спалюватися. Чиніть розумно: плануйте з самого першого дня.
 
4. Ви готові спати по кілька годин на добу?
 
Втікши зі світу корпоративних консультацій, я думав, що нарешті потрапив у мрію: працювати там, де хочу, поки мені на очі не попалася цитата Лорі Грейнер: «Підприємці - це ті, хто готові працювати 80 годин на тиждень, щоб не працювати визначені 40 ».
 
Все почалося з прокидання посеред ночі. Спочатку - тому, що мене захоплювали ідеї, і їх приходило все більше. Я просто не міг дочекатися ранку, щоб почати роботу над ними. Потім настала фаза перебільшень.
 
Я працював занадто багато, оскільки завжди хотів ще трохи поліпшити ідею. Але чим більше я працював, тим пізніше йшов спати, тим складніше було заснути, і тим беспокойнішим ставав сон. В результаті два-три дні на тиждень моя продуктивність була на нулі.
 
Не дайте себе обдурити захопленими обговореннями новин про стартаперів-мільйонерів. За цими історіями успіху ховаються болісні дні, безсонні ночі, постійні відмови і невдачі. Подорож до успіху - довга. Дуже. Довга.
 
5. Як ви визначаєте успіх?
 
У кожного з нас - свої пріоритети в житті. Для більшості пріоритет №1 - гроші, для інших - баланс між життям і роботою. Відштовхуючись від того, що ви вважаєте успіхом, можна оцінювати складність шляху перед вами. Якщо вам важливі гроші і публічне визнання - вам доведеться несолодко.
 
Але не забувайте слова Хемінгуея: «Добре, коли у подорожі є кінцева мета; але врешті найважливішим виявляється сама подорож ». Успішні підприємці - не обов'язково ті, хто піднімають раунди на мільйони. Не забувайте, таке трапляється вкрай рідко.
 
Але є тисячі мрійників, які не потрапляють в новини, але яким вдається запустити стартап, і при цьому бути задоволеними життям. Як би подорож до свого бізнесу ні зіпсувала вам життя, якою би важкоюи вона не була, насолоджуйтеся нею, дотримуйтесь свого пристрасного  захоплення.
 
Тоні Гаскінс прекрасно сказав: «Якщо ви не побудуєте свою мрію, хтось найме вас для того, щоб будувати свою».


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/chim-dovedetsya-pozhertvuvati-zaradi-startapa/

Промислові посадки дерев можуть створювати великі забруднення

Карта мертвих зон

Карта мертвых зон: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Ідея, що ліс може спричинити забруднення на перший погляд здається нелогічною. Адже вирубка лісу величезна проблема і посадка нових дерев, як правило, є частиною вирішення різних завдань (знищення місць проживання, глобальне потепління, забруднення повітря, ерозії грунту, і т.д.). Але завжди є винятки, їх виявили вчені з Японії. Вони пропонують відмовитися від монопосадок дерев.

«Багато плантацій японського кедра і кипарису були створені в 1950-1960-х року і становлять близько 60% всіх посадок на приватних землях,» розповідає провідний автор дослідження Масаакі Chiwa, доцент сільського господарства в Університеті Кюсю в Японії. «Це не природні ліси, вони були призначені для комерційних цілей.»

Багато з них були закинуті, можливо, через сувору демографічну реальність Японії. Зараз ці плантації виросли і крони цих дерев блокують більшу частину світла, таким чином, не даючи можливості для розвитку підліску, як це відбувається у природному середовищі, де все знаходиться в рівновазі.

Зрілі, повільно ростучі дерева, вимагають менше поживних речовин, ніж молоді дерева, так що більше азоту збирається  на лісовій підстилці з усіх  органічних речовин, що розкладаються (голки, і т.д.), які накопичуються там.
Цей шар не бере участі в вегетаційному процесі нових рослин і дощі поступово змивають його. Ці стоки можуть створювати масивні цвітіння водоростей, потенційно сприяючи формуванню так званих «мертвих зон», де мало що може вижити (подивіться на мапі вище, місця найбільших таких зон).
 
Ось так схематично виглядають забруднення від азотних стоків, які створюють дерева на таких промислових посадках.
загрязнения стоки: Живая планета Земля, практическое восстановление.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/promislovi-posadki-derev-mozhut-stvoryuvati-veliki-zabrudnennya/