Британська Рада готова фінансувати енергозберігаючий проект

Изображение
Британська Рада готова фінансувати енергозберігаючий проект вінницького студента
Британська Рада в Україні має намір фінансувати масове виробництво створеного вінницьким вузівцем Віктором Гаврилишеним пристрою, який перетворює сонячну енергію в теплову для підігріву води та опалення приміщення. 

Покликана покращити енергозбереження українців розробка була представлена студентом факультету інформаційних технологій і комп'ютерної інженерії Вінницького Національного технічного університету в рамках проекту "Енергоефективний вектор змін" у межах програми "Активні громадяни", передає Вінницька ОДА

У сонячний день пристрій розміром два квадратних метри нагріває воду у 200 літровій бочці до 70 градусів. При цьому теплу воду бак може тримати 2-3 дні. Енергоємний прилад можна встановлювати на даху та на фасаді будівлі. 

Передбачається, що незабаром розробку Віктора Гаврилишена, яка коштує близько 5 тисяч гривень, можна буде придбати у магазині. Перший енергоефективний пристрій безкоштовно встановлять у малозабезпеченій чи багатодітній родині. Студент також має намір навчити усіх охочих вінничан власноруч майструвати «перетворювач» сонячної енергії в теплову для підігріву води та опалення приміщення. 

Хічкок: про телебачення, самоплагіат, психіатрію та перемогу...

Изображение
Про телебачення
Телебачення - це як винахід водопроводу. Воно не змінило звички людей. Вони просто залишаються всередині будинку.

Про гру слів
Гра слів є вищою формою літератури.

Про публіку
Дайте їм задоволення - таке ж задоволення, як вони отримують, коли пробуджуються від кошмару.

Про стиль
Самоплагіат - це стиль.

Про драму
Драма - це життя з вирізаними нудними фрагментами.

Про себе
Якщо я не буду собою, то хто буде?

Про свої страхи
Єдиний спосіб позбутися від моїх страхів - це зняти про них фільм.

Про розмови
Розмови - це вороги гарного вина і їжі.

Про психіатрію
Телебачення зробило дуже багато для психіатрії, як розповідаючи про неї, так і збільшуючи необхідність в ній.

Про свої роботи
«Птахи», мабуть, найстрашніший фільм, який я коли-не будь бачив.

Хобі - не дрібниця

Изображение
Спорт
 «Захоплення командними видами спорту зазвичай свідчить про те, що людина найбільше цінує спілкування. Для таких людей часто не стільки важливо в що грати, скільки - з ким. На роботі їм теж, як правило, важливіше поспілкуватися, ніж власне попрацювати і навіть заробити гроші.
Що стосується індивідуальних видів, спорт, де людина змагається з самим собою, з нормативами, з цифрами, зазвичай привертає тих, хто схильний самостійно ставити собі цілі і досягати їх. Таких людей можна назвати трудоголіками-одинаками. Вони швидше інтровертні, нетовариські і дуже наполегливі в будь-якій справі.
Якщо говорити про екстремальні види спорту, екстремали - найчастіше люди дуже владні. Вони не просто відчувають світ на міцність - вони ще й демонструють це оточуючим, прагнучи викликати у них почуття захоплення, подиву, заздрості, поклоніння. Вони люблять «малюватися» на публіці, щоб їх слухали і до них прислухалися, і часом можуть плести справжнісінькі інтриги, якщо це викличе круговерть емоцій навколо них ».
До того ж, нерідко (хоча далеко не завжди) захоплення спортом свідчить про те, що людина веде здоровий спосіб життя - з усіма наслідками, що випливають: рідше йде на лікарняний і витрачає менше часу на перекури.
Цікаво, що є компанії фінансового сектора, що представляють підприємницьку корпоративну культуру, які для позицій ключових співробітників розглядають перш за все кандидатів, які домоглися високих результатів у спорті. За логікою, що якщо людині вистачило завзятості, цілеспрямованості й витривалості досягти висот на такій нелегкій ниві, вони перенесуть ці якості і в бізнес.

А якщо в компанії є своя корпоративна команда - наприклад, футбольна, можливо, саме завдяки новачкові, якого хлібом не годуй - дай поганяти м'яч, нарешті вийде обіграти конкурентів на черговому турнірі і забрати жаданий кубок. А там, дивись, і першість на ринку.

 Творчість
 «Ті, хто займається індивідуальною творчістю, дуже схожі за складом характеру на спортсменів-одинаків, у них спостерігаються ті ж психологічні особливості. Але тут ще можна додати підвищену емоційність, чутливість і схильність ідеалізувати світ ».

Будь-яка творчість -  олійний живопис, валяння шерстю або квіллінг, свідчить про те, що людині вистачає терпіння, посидючості, зібраності, щоб виконувати цікаву для себе, але копітку роботу. До того ж використання хоча б на побутовому рівні елементів арт-терапії - прекрасний спосіб справлятися з втомою і стресом, що теж позитивно впливає на якість роботи.

А ще багато компаній застосовують захоплення своїх співробітників різними творчими техніками в командоосвітніх цілях. Для початку відповідальний - часто ейчар - збирає інформацію про те, хто що вміє, за допомогою корпоративного сайту або наживо. Потім співробітників запрошують провести майстер-клас по своєму напрямку, куди можуть прийти всі бажаючі. У деяких організаціях ця ідея настільки активно розвивається, що формуються справжні клуби за інтересами та заходи такого роду проводяться регулярно.

 Читання
 «Захоплення читанням, як правило, говорить про хорошу уяву, пристрасть до відкриття нових ідей, а також про розвинені здатності абстрагуватися і вибудовувати метафори».

Значний словниковий запас, широкий кругозір, вміння зрозуміло висловлювати свої думки - всі ці якості також відрізняють читаючих людей. До того ж, це прекрасна тема для обговорення на інтерв'ю - поговоривши про героїв улюблених книг і мотивації їх вчинків, можна доповнити картину вражень про претендента.

 Подорожі
 «Завзятих мандрівників можна назвати« емоційними ненажерам ». Вони постійно відчувають спрагу нових вражень, і заради незвичних емоцій іноді йдуть на ризик, забираючись в самі незвідані куточки планети або експериментуючи з екзотичною кухнею ».

Це також цінний досвід для компаній з мультинаціональним складом персоналу - більшість мандрівників відрізняє здатність легко знаходити спільну мову з представниками різних культур, вони мобільні і легко приймають зміни, легкі на підйом щодо всіляких відряджень і ротацій, особливо в міжнародному масштабі. Не кажучи вже про знання іноземної мови, а нерідко і декількох.

 Кулінарія
 «Люди, які захоплюються кулінарією, дуже уважно ставляться до деталей. Від такої людини не вислизне нічого, вона вміє вловлювати найменші зміни навколо себе: у поведінці людей, в робочих процесах, в одязі. Крім того, у них дуже добре розвинена інтуїція ».

Не кажучи вже про те, що часто люди, які вміють готувати, люблять пригощати своїми стравами, колег - в тому числі. А зі свіжими шоколадними мафінами навіть поганенька офісна кава, зварена в мікрохвильовці, здасться смачною і ароматною.

 Музика
 «Музика видає мрійливість, схильність переводити реальність в умовні, емоційні форми. Захоплені музикою часто демонструють чутливість до брехні, двозначності ».

При цьому захоплення музикою - поняття розтяжне. Може йтися як про те, що кандидат відволікається від мирської суєти, виконуючи твори Паганіні на скрипці, так і про те, що він досконало володіє технікою екстремального вокалу і співає в гаражній рок-групі. А може, людина просто любить ходити на концерти або слухати радіо. Однак якщо в колективі з'являється музикант, великі шанси, що на найближчому дні народження іменинник нарешті почує у виконанні «Happy birthday to you» хоч пару не фальшивих нот, що саме по собі приємно.

 Танці
 «Люди, яким близькі танці, сприймають світ через тіло, відчуття, тому їм простіше висловлювати свої думки і почуття за допомогою рухів, без слів. Але, крім того, танець є одним з головних способів сублімувати сексуальну енергію, тому часто в танці занурюються люди, яким бракує сексуальних відчуттів в житті ».

З точки зору офісного життя зазначити можливі переваги такого захоплення складно - все-таки в кабінетах співробітники танцюють не так часто, хіба що якщо укладена вигідна угода або улюблений шеф пішов у відпустку. Зате коли настане корпоративна вечірка, буде кому розбавити нескладне топтання на танцполі.

 Квітникарство
 «Як не дивно, квітникарі схоже езотерики. Квітникарі не просто вірять в те, що квіти - живі істоти, але і в передачу позитивної і негативної енергії від однієї живої істоти іншій, тому можна сказати, що такі люди схильні до містики, до пояснення багатьох фактів надприродними причинами ».

І якщо в штаті з'явиться квітникар, є ймовірність, що в офісі зможуть вижити якісь рослини, крім кактусів. А робочий простір в зелені виглядає набагато затишніше.

 Колекціонування
 «Колекціонери успішно поєднують в собі азарт, педантизм і комунікабельність. Чітке логічне мислення поєднується з любов'ю до гри, при цьому такі люди зазвичай люблять перебувати серед натовпу, адже там завжди є шанс наштовхнутися на джерело збагачення колекції ».

А ще нерідко колекціонери - це люди з широким кругозором і високим інтелектом. Щоб зібрати по-справжньому значну колекцію чогось (тих же класичних марок або монет), потрібно не тільки значні фінансові вкладення, але і терпіння, здатність доводити почате до кінця.

Історія
 «Захоплення історією говорить про несвідоме бажання захиститися від проблем сьогоднішнього дня. Історія - це щось стабільне, що вже відбулося. Вивчаючи її, ти як би занурюєшся в безпечні, надійні надра, де все передбачувано і визначено ».

При цьому людина, яка добре орієнтується в історичних подіях, пам'ятає більше ніж три ключові дати і знає імена історичних діячів крім Юлія Цезаря і Наполеона, швидше за все ерудована і має гарну пам'ять, вміє зіставляти факти і аналізувати інформацію. Всі ці аспекти важливі для широкого спектра посад.

 Театр
«Театр - це спосіб прожити безліч життів, тому захоплення акторською майстерністю може говорити як про допитливість, так і про якусь незадоволеність своєю реальною особистістю, можливе підсвідоме прагнення бути оціненим публікою, як інша людина, більш смішна або величніша, з більш героїчною або більш трагічною долею ».

Театр - поняття теж вельми відносне. Може йтися про цінителя класичних постановок або завсідників ультрасучасних закладів, де грають дивні мудрі спектаклі. А можливо здобувач і сам грає в аматорському театрі. Все це може свідчити про творчу, тонко натуру, але якщо людина добилася певних успіхів в грі на сцені - можливо, все-таки є сенс трохи затягнути інтерв'ю і задати пару-трійку додаткових питань, уважніше придивившись до невербальних проявів щирості.

 Риболовля, полювання
«Такі традиційно чоловічі види захоплень, як правило, пов'язані якраз з чоловічою самоідентифікацією. Простіше кажучи, на риболовлі чи полюванні ти «справжній мужик» і це приносить задоволення. Крім того, мисливці та рибалки часто схильні до спрощення і хобі надає їм можливість зануритися в первісні умови, де все просто і зрозуміло ».

 Комп'ютерні ігри
 «Геймери йдуть від реальності в світ, де можливості безмежні, і тим самим демонструють схильність шукати найпростіші варіанти з можливих. Залежно від типу ігор, які вважає за краще людина, вона може проявляти найрізноманітніші здібності: від логіки і довгострокового планування в стратегічних іграх до високої моторної реакції в іграх для пристроїв з сенсорним дисплеєм ».

Таке хобі рідко вказується в резюме, що легко можна пояснити. Проте, це захоплення величезної кількості людей різного віку, статі, кола інтересів, соціального стану ... Заняття цілком нейтральне. Воно не несе шкоди робочій  ефективності (звичайно, крім випадків, коли замість написання звіту кожні дві хвилини поливається віртуальна морквина або розігрується чергова партія в покер). І користі, здавалося б, не несе - хоча якщо у шефа нарешті з'явиться можливість в перерві поговорити з "соклановцем" наживо, він може з цим не погодитися.

 Світлини
«Захоплення фотографією говорить про здатність поєднувати внутрішній візуальний образ із зовнішнім, тобто людина може в звичайній обстановці розпізнати якісь закономірності, що дозволяють створити красиву картинку».

До того ж, якщо компанія не має коштів на найм професійного фотографа, на знімках з корпоративного торжества нарешті буде відображено щось крім ніг, стелі і гримас а-ля воскові фігури.

 Написання прози або віршів
 «Крім уяви тут явно спостерігаються здатність до зосередження на внутрішніх процесах і абстрагування від зовнішніх. Такі люди часто пересуваються по світу як би в півсні, більше прислухаючись до того, як відгукуються в їх душі всі зовнішні подразники ».

 Незвичайні хобі

 «Таке захоплення говорить про відкритість людини нового, про толерантність, сміливості, нехтуванні до умовностей і обмежень».

Чим тільки не захоплюються люди. В рейтинги самих незвичайних хобі увійшли любителі будувати карткові будиночки, стежити за номерними знаками поїздів, робити портрети з касетної стрічки ... А багато людей просто вміють відстежувати найновіші тенденції в тому, що їм подобається, і не втрачаючи й хвилини біжать їх переймати, будь то ебру (малювання на воді) або пір де бра (елементи фітнесу та балету). Велика ймовірність, що і на роботі ця людина намагається тримати ніс за вітром, стежачи за новими підходами у виконанні професійних завдань, що благотворно позначається на ефективності.

 Відсутність хобі

 «Відсутність хобі може говорити про дуже практичний менталітет, а також про високий мотив досягнення, коли робота сама по собі є захопленням людини. Але, крім того, відсутність інтересу до необов'язкових занять може бути ознакою стресу, депресії, душевної дезорієнтації ».

Дійсно, рядки під назвою «хобі» пустують з найрізноманітніших причин. Кандидат може просто не бачити зв'язку між посадою логіста, на яку претендує, і тим, що він плете кошики з лози. А можливо, не хоче про щось згадувати - раптом роботодавця відлякає захопленість боксом або він подумає, що фурошики - це щось непристойне.

У будь-якому випадку, про те, що наповнює життя здобувача поза роботою, є сенс запитати, якщо співбесіда все-таки відбудеться.

Робота,керівництво, персонал, розвиток..... кілька досліджень

Изображение
Тільки в 46% компаній є програми розвитку персоналу
Багато роботодавців згадують про можливість кар'єрного росту та розвиток  своїх співробітників. На жаль, не завжди під можливістю розвитку і просування роботодавці мають на увазі наявність системного підходу і різноманітних програм, орієнтованих на різні рівні і категорії співробітників компаній. Найчастіше під такою пафосною назвою роботодавці мають на увазі внутрішні курси для особливо дефіцитних категорій співробітників - короткострокові вступні інтенсиви і курси підвищення кваліфікації. Як правило, такі тренінги або курси проводяться для фахівців з продажу, кухарів, офіціантів, операторів контакт-центрів, охоронців і т.д. Набагато рідше всередині компаній існують навчальні центри або хоча б цілісні програми розвитку, що дозволяють кожному співробітнику не тільки розуміти свій нинішній рівень кваліфікації, а й чітко бачити курс необхідних занять, якщо він хоче рухатися вгору по кар'єрних сходах або просто більше заробляти.
........ запитали у ейчарів - яка ситуація з програмами розвитку персоналу в їхніх компаніях. Загальна ситуація не викликає ентузіазму - такі програми є тільки у 46% компаній-учасниць опитування.
Як не дивно, відсутність таких програм обумовлено не бюджетним дефіцитом. Незважаючи на певні труднощі, компанії готові виділити кошти на створення програм розвитку, але тільки 14% респондентів вказали на відсутність коштів як на головну причину відмови від програм розвитку. Перше місце і майже 40% відповідей - в компанії немає відповідальної людини. Чи означає це, що компанії просто не усвідомлюють важливість розвитку своїх співробітників або просто бояться, що навчені фахівці підуть до конкурентів, оскільки вважатимуть, що нинішній роботодавець їм банально недоплачує? Складне питання, і кожен роботодавець повинен чесно на нього відповісти.
Якщо ж програми розвитку в компанії є, наскільки вони доступні і на кого спрямовані? Наші учасники опитування в більшості своїй вказали, що вчать молодшу і середню ланки. Крім цього, багато уваги приділяється адаптації нових співробітників і стажуванням. Але тільки третина опитаних підкреслили, що навчають керівників, хоча переважна більшість роботодавців не задоволені професійним рівнем керівників, і їхні помилки дорожче обходяться компаніям.
Наступним важливим фактором оцінки програм розвитку є їх ефективність. На жаль, середню ефективність програм самі ейчари оцінили в 7 балів з 10. Тільки 23% оцінили програми в їхніх компаніях як «повністю ефективні» - поставили оцінки 9 або 10. Це означає необхідність вдосконалення програм - але чи готові ейчари «продати» це топ -менеджменту?

Відрадно, що більш ніж у половини опитаних програми розвитку носять системний, а не епізодичний характер, хоча перевага мінімальна - всього 2%.
Зрозуміло, що в двох третинах випадків відповідальним за програми розвитку є відділ персоналу. Ще в 40% випадків до програм підключаються керівники і тільки 14% опитаних включили в відповідальні за свій розвиток самих співробітників.
У тих компаній, які практикують системні програми розвитку персоналу, в більшості своїй є індивідуальні плани розвитку співробітників - цей факт підтвердили 77% компаній. При цьому 11% учасників опитування вказали, що розвиток персоналу здійснюється частково за рахунок самих співробітників. Втім, 77% роботодавців взяли фінансові тяготи розвитку персоналу повністю на свої плечі, але 31% компаній укладають з учасниками програм угоду про відшкодування частини або повної вартості коштів, витрачених на навчання фахівця, якщо той покидає компанію, не «відпрацювавши» вкладені в нього компанією засоби.
Що стосується учасників дослідження, в більшості своїй це українські компанії, що займаються виробництвом і дистрибуцією, як правило, середнього і невеликого розміру (до 250 осіб). Можливо, поточний розмір їх штату дозволяє залучати зовнішніх консультантів і закривати проблеми в розвитку більше ситуаційно, ніж системно, не втрачаючи загальної якості бізнес-процесів. Проте, гармонійний ріст і підвищення ефективності таких компаній неможливі без систематизації програм розвитку персоналу.

Изображение
36% компаній практикують звільнення за недотримання корпоративних правил
Сучасний менеджмент розглядає організаційну культуру як потужний стратегічний інструмент, що дозволяє орієнтувати всі підрозділи та працівників на загальні цілі. Існує кілька визначень організаційної (корпоративної) культури.

засвоєні і застосовуються членами організації цінності і норми, які визначають її поведінку;
атмосфера або соціальний клімат в організації;
домінуюча в організації система цінностей і стилів поведінки.
І одним з елементів корпоративної культури є групові норми - властиві групам стандарти і зразки, які регламентують поведінку їх членів.


........ опитування на тему - які обмеження і правила зараз є в компаніях. Понад півтисячі респондентів взяли участь в опитуванні і більше половина (57%) впевнені, що суворість правил і обмеження - це їх поточна ситуація
Найбільш популярною забороною в компаніях є заборона на розпивання спиртних напоїв - більше половини опитаних святкують всякі події поза офісами. На другому місці з 42% опинився жорсткий контроль робочого часу. Напевно це корисна міра для тих, хто має нормований робочий день або прив'язаний до жорсткого графіку - банки, магазини, салони і т.д. Наскільки доречна така твердість у інших бізнесах - питання відкрите і актуальне. На третьому місці з 36% - секретність заробітних плат і трохи трохи відстав (31%) обмеження на доступ до розважального контенту і сайтів типу соцмереж.
Що ж чекає злісних порушників корпоративних правил? Догана, прочуханка або щось серйозніше? Як показують результати опитування, в кожній третій компанії існує практика звільнення за порушення корпоративних заборон. 36 учасників опитування вказали на звільнення як на можливу каральну  міру при недотриманні  корпоративних обмежень.
Крім цього, існують системи штрафів і інших покарань - за більш дрібні порушення. Так що співробітникам, які працюють в компаніях з жорсткою корпоративною культурою доводиться і працювати, і відпочивати по годинах. І, крім цього, виконувати ще десятки приписів, що перетворюють творчу працю в монотонну рутину. Хто від цього виграє - потрібно вирішувати в кожному конкретному випадку. Іноді в компаніях, бажаючи припинити можливі зловживання, «з водою вихлюпують і дитину». Чи потрібно це?

Изображение
Надлишок влади без підвищення в посаді перетворює співробітників в «корпоративних самодурів».

Розширюючи повноваження рядових співробітників і не підвищуючи їх при цьому на посаді, керівництво компанії ризикує зіткнутися з неприємними наслідками, попереджають американські вчені. При всій ширині повноважень службовці незадоволені своїм низьким соціальним становищем:вони можуть використовувати наявну владу, щоб зривати зло на колегах і провокувати міжособистісні конфлікти.
Керівникам варто дотримуватися балансу між силою і статусом співробітників щоразу, коли їх наділяють більшою владою. До такого висновку дійшов професор Нір Халеві з Вищої школи бізнесу Стенфордського університету з групою колег з університетів Коламбії і Південної Каліфорнії. Висновки засновані на результатах п'яти різних експериментів, які досліджують взаємини в колективі людей з великою владою і низьким статусом. Дослідження було опубліковане в журналі Organization Science
Автори роботи приводять загальноприйняте визначення «влади» і «статусу»: люди з високим статусом викликають повагу і захоплення, тоді як наділені владою співробітники контролюють ресурси і впливають на результати. Щоб відчути різницю, можна порівняти посаду генерального директора, у якого є і влада, і статус - з посадою почесного професора, який наділений статусом, але фактично не має влади.
За даними дослідників, люди з високим становищем схильні ставитися до колег доброзичливо, незалежно від того, на якій сходинці корпоративної ієрархії ті знаходяться. А ось службовців з низьким статусом і великою владою, вчені віднесли до групи ризику: таким співробітникам часто не вистачає поваги поваги з боку колег, що знижує їхню самооцінку, погіршує відносини в колективі, призводить до міжособистісних конфліктів і підриває і без того недостатньо вагомий авторитет. «Влада без статусу стає токсичною», - стверджує професор Халеві. Він також зазначив, що джерелом проблем найчастіше стає зовсім не складний характер уповноваженого працівника, а його незавидна роль в компанії.
Керівникам, які хочуть уникнути подібних конфліктів у компанії, радять звернути увагу на співробітників, чий рівень компетенції вище їх службового становища, і зробити їх роль значнішою в очах колег - наприклад, підвищити на посаді або заохотити за внесок в успіх спільної справи. А співробітникам, яких обтяжує власна незначність, нагадують, що негатив і конфлікти тільки погіршать їхнє становище в колективі. Розумніше було б допомагати іншим і демонструвати свої знання і здібності - це більш конструктивний спосіб заслужити визнання колег і підвищити свій статус в компанії.

ЗРОСТАННЯ ІМПОРТУ , НОВИНКИ Volkswagen ТА Mercedes

Изображение
За 5 місяців імпорт електромобілів в Україну зріс більш ніж втричі
За перших п'ять місяців поточного року до України ввезено 103 електромобіля, що на 255% більше ніж за аналогічний період 2015 року. Про це в ході «круглого столу» розповів генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«За 5 місяців минулого року в Україну було ввезено 29 електромобілів, за 5 місяців цього року було ввезено 103, що становить 255% зростання»
За його словами найпопулярнішою моделлю електромобіля серед українців є Nissan Leaf, який за цей період придбали близько третини покупців.

Изображение
Volkswagen презентував електромобіль Budd-e
На автосалоні в Китаї німецькі автомобілебудівники показали громадськості свою електричну новинку— Volkswagen Budd-e, повідомляє new-s.com.ua.
В якості платформи для нових електрокарів буде використана «база» Modular Electric Drive Kit. Під капотом майбутніх новинок будуть розташовані силові установки, здатні генерувати потужність рівну 135 і 170 кінським силам.
Експерти зазначають, що новинка виділяється серед собі подібних потужним акумулятором, що дозволить проїхати 533 кілометри без зупинки на підзарядку. Габарити Volkswagen Budd-e: 4597 Х 1940 Х 1835 мм. Розмір колісної бази становить 3151 мм. Максимально комфортні умови в салоні забезпечуються за рахунок рівного даху, значної відстані між осями і майже абсолютно вертикальних бічних і задніх частин кузова. Очікується, що максимальна кількість покупців новинки від Vokswagen припадатиме на Шанхай і Пекін, де забруднення повітря досягло критичної позначки.

Изображение
У вересні Mercedes представить електричний позашляховик
Mercedes-Benz оголосила про те, що представить абсолютно нову концепцію електричного позашляховика на автосалоні в Парижі у вересні. Це буде перший розроблений "з нуля" електромобіль Mercedes, повідомляє Сleantechnica.
Mercedes як і раніше продаватиме B Class Electric, але це навряд чи "переконливий автомобіль" за словами Ілона Маска. Електричну версію свого SLS 2 спортивного автомобіля компанія розробляла ще в 2013 році. Електромобіль має запас ходу 155 миль (250 км) і ціну близько $ 500 000.
Як і більшість німецьких люксових автовиробників, Mercedes повільно реагував на виклик з боку Tesla. Можна легко повірити в те, що Мерседес, поряд з Audi, BMW і Porsche, ніколи не сприймав Tesla всерйоз. Як розповів мільярдер Рон Берон:
«Конкуренція є не скрізь. Вони могли б «спіймати» його [Ілона Маска] чотири або п'ять років тому. Але вони не можуть наздогнати його зараз. Він занадто далеко попереду. Tesla Model S перевершує в ціні розкішні седани від престижних автовиробників Німеччини в своєму внутрішньому ринку».

Нова концепція буде першою в серії електричних автомобілів Mercedes. За ним послідує розкішний седан схожий на Model S. Перший серійний електромобіль від Mercedes не очікується в продажу до 2019 року. Ілон Маск каже, що продаватиме півмільйона електрокарів на рік або більше, на той час. Повідомляється, що концепція і виробництво автомобілів відбуватиметься "з чистого аркуша", щоб створити автомобілі майбутнього. Вони не будуть схожими на будь-які автомобілі, які раніше випускалися компанією.
Ідея створення електричного позашляховика є хорошою новиною для любителів електромобілів. Досі майже кожен електрокар був створений на основі седана. Легкі вантажні автомобілі і позашляховики є двома "гарячими" сегментами ринку.

3-DДРУК: І В КОСМОСІ, І В МЕДИЦИНІ, І В НБУ.....

Изображение
Директор 3D Print Conference Kiev виступив з доповіддю на щорічному всеукраїнському семінарі НБУ
Директор проекту 3D Print Conference Kiev Марес Шамжі виступив на щорічному всеукраїнському семінарі НБУ, присвяченому темі «Дослідження сумнівних банкнот (монет) національної валюти». Спеціаліст адитивних технологій представив «Огляд сучасних технологій 3D-друку».
В рамках доповіді спікер поділився з фахівцями банківської сфери тонкощами 3D-друку і сканування, приділив окрему увагу взаємодії адитивних технологій і банківських структур, а також розповів, як використовують методи 3D-друку фальшивомонетники.
За словами Мареса Шамжі, сьогодні галузь 3D-друку і сканування вважається однією з найбільш перспективних у світі. Адитивні технології застосовуються в медицині, будівництві, авто- і авіапромисловості, освіті, кіноіндустрії, для виготовлення зброї, їжі і різноманітних виробів. Україна також не відстає від світових тенденцій. Наприклад, «Приватбанк» замість закупівлі дорогих деталей для банкоматів став використовувати 3D-принтер для їх самостійного виробництва.
Однак потенціал адитивного виробництва оцінили не тільки офіційні структури, а й шахраї. Вони стали використовувати 3D-друк, щоб робити копії старовинних монет. І хоча колекціонери заявляють, що якість надрукованих підробок досить низька, ошуканих нумізматів досить багато.
В ході виступу фахівець в області адитивних технологій на прикладах довів, що 3D-друкувані підроблені монети представляють реальну небезпеку для світової економіки, так як фальшивомонетники виготовляють не тільки старовинні колекційні монети, але і ті, які сьогодні знаходяться в обігу. Зокрема, два роки тому Європейська поліція попередила громадян про появу фальшивих фунтів, які навчилися друкувати китайські шахраї. В Європі також знаходяться в обігу монети євро, створені на 3D-принтері. І якщо не придивлятися, то їх можна не відрізнити від справжніх.
Згідно з даними, наведеними експертом, щоб надрукувати 1-доларову монету, необхідно затратити $ 0,04 на витратні матеріали. Таким чином, фальшивомонетники можуть використовувати новаторські методи шахрайства. При цьому на сьогоднішній день неможливо відстежити, на якому пристрої проводився друк грошей.
В кінці свого виступу спікер розповів, що в Україні вже кілька років поспіль проходить масштабна конференція, присвячена 3D-друку і сканування, - 3D Print Conference Kiev. Організатор заходу компанія Smile-Expo постійно дивує учасників і гостей події унікальними 3D-друкованими виробами, деякі з яких увійшли до Книги рекордів України. Третя міжнародна конференція 3D Print Conference Kiev відбудеться 16 вересня 2016 року в НСК «Олімпійський».

Изображение
 3D-друк перетворить астероїди в розумні  машини, що доставляють корисні копалини  до космічних станцій

 Made In Space отримала грант від NASA  на реалізацію сміливої ідеї по  перетворенню астероїдів в пристрої, які  зможуть самостійно доставляти корисні  копалини до космічних гірничодобувних  станцій. Для втілення свого задуму  компанія з Каліфорнії планує   використовувати адитивні технології.
Проект перетворення астероїдів в автоматизовані машини RAMA є одним з важливих етапів на шляху освоєння космосу. Після того як буде налагоджено регулярну доставку корисних копалин, Made In Space збирається організувати економічно вигідне виробництво за межами нашої планети.
Ідея проекту RAMA полягає в запуску автономного космічного корабля до скупчення астероїдів, яке знаходиться неподалік від Землі. Спочатку корабель Seed Craft буде видобувати корисні копалини з невеликих небесних тіл, а потім за допомогою адитивних і інших технологій - змінювати їх курс руху і запускати на місце будівництва різних систем.
Компанія не хоче робити з астероїдів справжні космічні апарати з двигуном і електронною начинкою. Щоб перенаправити небесні об'єкти на певну гірничодобувну станцію, фахівці пропонують використовувати досить простий спосіб, заснований на механіці руху. Зокрема, всі розрахунки будуть проводитися комп'ютером за типом Антикітерського механізму, який стародавні греки використовували для спостереження за небесними світилами. А сам процес перенаправлення буде здійснюватися за третім законом Ньютона за допомогою катапульти, яка запускає валуни таким способом, щоб астероїди почали рухатися в зворотному напрямку.
Фахівці Made In Space вважають, що подібна техніка перетворення астероїдів в автономні космічні апарати набагато ефективніше, ніж направлення зонда для захоплення і доставки небесного об'єкта до потрібної станції.
Запрограмувати астероїди потрібним чином дозволять адитивні технології. Made In Space має величезний досвід в цій галузі. Компанія сконструювала вже два функціональних 3D-принтера, які дозволили налагодити виробництво готових деталей і необхідних виробів на станції МКС. Вже сьогодні існують автономні пристрої для тривимірного друку з механічним приводом. Хоча, звичайно, для реалізації проекту RAMA подібні пристрої не підходять. Тому компанія має ще багато роботи по реалізації власної ідеї.
Поки RAMA - це тільки концепт, і всі його обговорення носять виключно гіпотетичний характер. Протягом дев'яти місяців фахівці Made In Space аналізуватимуть, наскільки їхня ідея реальна. На проведення даних аналізів компанія отримала $ 100 тисяч. Другу частину фінансування в розмірі $ 500 тисяч NASA виділить, якщо проект визнають успішним і значущим і приступлять до його реалізації.
Технічний директор Made In Space Джейсон Данн вважає, що на створення корабля Seed Craft піде близько 20 років. А поки проект RAMA можна розвивати і на Землі. Зокрема, машини за типом Seed Craft можуть перепрограмувати корисні копалини в розумні пристрої і дозволять побудувати інфраструктуру в віддалених куточках нашої планети.


Изображение
 3D-друк дозволить поліпшити освіту сліпих і слабозорих  студентів

 Дослідники з Південнокорейського інституту  розповіли,  що для більш ефективного навчання людей з вадами  зору та сліпих підлітків потрібно використовувати не  тільки книги, написані шрифтом Брайля, а й інший  тактильний освітній матеріал, зокрема об'ємні моделі різних об'єктів. Фахівці вважають, що саме 3D-друк дозволить забезпечити учнів усіма необхідними ресурсами.
На думку експертів з лабораторії 3D-друку, освіта з виключно текстових джерел досить однобока і не дозволяє учням повноцінно представити реальність. Тому для гарного навчання необхідний візуальний матеріал - тактильні ілюстрації та фізичні моделі. На жаль, подібні ресурси недоступні для багатьох студентів в силу їх високої вартості. Тому учні в основному навчаються за книгами Брайля та аудіоматеріалами, які все одно призводять до сприйняття знань виключно за допомогою текстів.
Дану проблему дозволяють вирішити адитивні технології. Спочатку фахівці хотіли використовувати 3D-друк для удосконалення вже існуючих матеріалів. Однак потім вони вирішили, що учням буде набагато корисніше вивчати об'ємні моделі, і почали друкувати відповідні освітні об'єкти, зокрема знамениті історичні монументи.
В ході проекту було надруковано 27 різноманітних фізичних моделей і 11 тактильних карт. Щоб перевірити своє припущення, фахівці стежили за успіхами чотирьох учнів з Національної школи для сліпих, розташованої в Сеулі. На відміну від інших студентів, вони навчалися не тільки по книгах і аудіозаписах, а й по надрукованим об'ємним моделям. Цікаво, що тактильні об'єкти дозволили їм краще засвоїти матеріал, а також пробудили інтерес до вивчення історичних фактів. У свою чергу, вчителі розповіли, що саме об'ємні моделі дозволили їм краще пояснити матеріал курсу.


Изображение
SMARTTECH створила пристрій для тривимірного сканування людського тіла

 Технології 3D-сканування вже давно  використовуються в медицині, дозволяючи  планувати складні операції, виготовляти ортези  та протези з урахуванням індивідуальних  параметрів пацієнта і т. Д. Однак, незважаючи на  універсальність 3D-сканерів, лікарі вважають за краще використовувати спеціалізоване обладнання, яке відповідає конкретним завданням. Саме таким пристроєм є медичний 3D-сканер scan3Dmed, який недавно сконструював польський виробник оптичних систем SMARTTECH.

Scan3Dmed - це вже не перший тривимірний сканер польської компанії. До медичного пристрою фахівці SMARTTECH виготовляли сканери для археології та промисловості. Маючи великий досвід в даній області, експерти врахували всі особливості медобладнання для створення точних моделей. Зокрема, 3D-сканер scan3Dmed робить знімки високої роздільної здатності всього за 0,7 секунди. За рахунок цього виключається нечіткість зображення і відповідно неточність тривимірної моделі, так як людина просто не встигає поворухнутися протягом процесу сканування.
Крім того, 3D-сканер від SMARTTECH забезпечує реалістичну передачу кольору. Завдяки цьому лікарі можуть проводити більш точну діагностику, визначати позначки на шкірі і стежити за процесом загоєння ран, порівнюючи моделі, які були зроблені в різний час.


Изображение
Nervous System являє естетичні 3D-друковані чашки з порцеляни

Студія Nervous System отримала широку популярність завдяки своєму унікальному дизайнерському почерку. Зокрема, фахівці студії використовують адитивні технології для друку різних об'єктів з характерними біологічними елементами. Так, Nervous System створила колекцію ексклюзивних ювелірних прикрас у формі рослин і водоростей, співпрацювала з New Balance, щоб роздрукувати незвичайні кросівки, а в березні цього року представила громадськості виготовлене за допомогою 3D-друку кінематичне плаття. І ось дизайн-студія знову здивувала публіку своїм експериментом з новим матеріалом для адитивного виробництва - Porcelite.
Цей матеріал випускає компанія Tethon, він являє собою керамічну суміш, яку можна використовувати для тривимірного друку. Співзасновниця дизайн-студії Джессіка Розенкранцрозповіла, що розробники зіткнулися з безліччю проблем при роботі з даним матеріалом, проте підсумковий результат перевершив всі очікування.
Дизайн надрукованих порцелянових чашок відображає філософію студії, нагадуючи біологічні клітинні структури. При цьому посуд залишається холодним зовні, навіть якщо в нього налити гарячий напій. Даний ефект був досягнутий за рахунок друку чашки з подвійними стінками, між якими розташований повітряний прошарок. Завдяки подібному конструкційному рішенню в чашці також довгий час зберігається висока температура напою. Таким чином, 3D-друкований набір не тільки естетично привабливий, але і функціональний.


Цікаво, що Porcelite є єдиним подібним матеріалом, який дозволяє друкувати керамічні вироби за технологією SLA, що забезпечує високу деталізацію і дає повну свободу у створенні 3D-моделей

Рейтинг оригінальних стартапів

Не всім стартапам вдається показати блискучий результат і успішно реалізуватися на ринку. Подивимося на п'ятірку кращих, яким вдалося завоювати аудиторію і добитися успіху в бізнесі.

При зайвій вазі

Тарілка для зниження калорійності. Її створили в Бангкоку підрозділ агентства BBDO і Тайський фонд охорони здоров'я.
У тарілку вбудували 500 заглиблень, здатних поглинати жир. Завдяки цьому страва стає менш калорійною. Поверхня легко миється, і тарілка підходить для страв в ресторанах.
Зараз випущений тестовий зразок. Чи відбудеться масовий випуск, невідомо.

В дорогу
Стартап Fontus з Австралії створив пляшку, що самостійно наповнюється водою. Охолоджене повітря конденсується і через фільтр проходить всередину пляшки, а вже у вигляді води проходить мінералізацію. Пляшка об'ємом 0,5 літра набирається за годину при температурі +30 і вологості 80-90%.
Випускається для піших туристів (Airo) і для велосипедистів (Ryde). Ціна - 165-200 доларів.

3D-технології
3D-принтери, здатні друкувати піцу або спагеті, одяг і багато іншого, знаходять відгук у користувачів.
Наприклад, створені купальники, які видаляють забруднення під час плавання. У них вбудована змінна губка, вистачає її на 20 купань. Автори купальника - професори і студенти Каліфорнійського університету. Також вони обіцяють випустити шорти, що  очищають воду,   для серфінгу і гідрокостюми.
Прототип Foodini, що друкує їжу, створили в Natural Machines. В капсули завантажуються складові страви, і пристрій друкує їх по необхідній формі. Принтер «готує» сендвічі з булочками і двома видами соусу.
Ресторани високого класу вже почали використовувати пристрій. Ціна його - $ 2000..

Завжди на зв'язку
FlameStower - прилад для зарядки смартфона від багаття. Металева пластина, що нагрівається  і чаша для води викликають струм, термоелектричний перетворювач дозволяє здійснити зарядку. Ціна приладу - всього $ 99.


Смарт-годинник
Лабораторія Future Interfaces Group створила прилад для перетворення шкіри в сенсорний екран. Пристрій складається з кільця і браслета, які надягають на різні руки і передають один одному сигнали. Гаджет управляється натисканнями і жестами. Одяг не заважає роботі.