Новини, що замовчуються медіалядями

Українська танкова гармата пройшла повний цикл випробувань
ПАТ «Старокраматорський машинобудівний завод» показав танкову гармату власного виробництва під час «Ліги оборонних підприємств України», що проходить у Києві. Гармата пройшла повний цикл випробувань, витримала настріл у 700 підкаліберних снарядів з підтвердженням усіх інших вимог. Завод заявляє про готовність виробляти всю лінійку артилерійських стволів від 122 до 155 мм, як гладкоствольних, так і нарізних.

Думаю, що це вкрай важливо – з огляду на потребу заміни стволів гармат як на наших танках, так і на артсистемах, – написав Згурець

Представлена на виставці гармата КБА-3 призначена для встановлення на основні бойові танки Т-80УД, Т-84, і БМ «Оплот». Використовується також при модернізації інших танків, зокрема Т-64. Саме вона використана на експортних бойових машинах БМ «Оплот».



Съгнал о малорослъкє Вовє


P.S. Дарма не прислухались...

Нові обличча

Кличко - "Удар".
Вакарчук - "Голос".
Полякова - "Цицьки"?

Відлік пішов

  • 17.05.19, 09:00

Обіцянки-цяцянки

Розграбована армія

В Україні почались випробування комплексу управління вогнем артилерії “Оболонь-А”

"Сьогодні ми приступаємо до державного випробування унікального комплексу управління вогнем артилерії “Оболонь-А”. Це дуже потрібний комплекс для ЗС України, який на 30-40 відсотків підвищить можливості наших артилерійських підрозділів. Він буде більш мобільним та ефективним, підвищить можливості вогневого ураження противника, а також живучість екіпажів.
Там лише ті запчастини та компоненти, які вироблені в Україні, на вашому підприємстві, а також ті, які нам поставили наші партнери.”
Степан Полторак

Після успішного завершення цих випробувань комплекс буде прийнято на озброєння, і розпочнеться його серійне виробництво, -зазначив міністр оборони.

3ебіли на марші або чому пи3дець бли3Енько

История победы над барыгами. В Полтаве частных перевозчиков нагнули возить по 4 грн, народ искренне радовался этой победе, но очень быстро что-то пошло не так и теперь народ либо гордо ходит пешком, либо просит в группах в соцсетях незнакомых людей подвезти детей в школу.

Но самое страшное, что народ винит в этом не заигравшихся перед выборами в социализм чиновников, а частных перевозчиков. В комментариях некоторые высказываются за то чтобы, например, штрафовать владельцев автобусов за отказ выходить на маршруты. Похоже, что мы не так уж и далеки от Венесуэлы. Там вообще ввели уголовную ответственность за остановку производства, но и это помогло, потому что когда чиновники вручную устанавливают цены на товары и услуги, то очень скоро выгоднее закрыть бизнес, чем доплачивать из своего кармана за каждую произведенную единицу.

А в Полтаве вообще ситуация смешная, потому что вся эта "классовая борьба трудящихся против барыг" - это тупой предвыборный пиар власти, который и привел к транспортному коллапсу. Ещё полгода назад, когда суд отменил повышение тарифа, власть негласно попросила перевозчиков потерпеть до выборов. Те очень нехотя согласились. Но теперь оказалось, что терпеть нужно не до президентских выборов, а до парламентских.

А как вы думаете, кто был инициатором отмены повышения тарифов в судебном порядке? Правильно, социалист Каплин. А кто является и.о. мера Полтавы? Правильно, Шамота, человек Каплина.

Вообще-то, история с транспортным дефицитом в Полтаве банальная: социалисты рассказывают что во всех проблемах простых людей виноваты "алчные предприниматели" -> народ голосует за социалистов и требует "поставить на место барыг" -> власть замораживает цены на товары и услуги -> бизнес закрывается -> появляется дефицит товаров и услуг.

Скоро выборы, и, к сожалению, народ проголосует не против тех, кто довел город до транспортного дефицита, а за тех, кто "начал борьбу с барыгами и просто еще не хватило времени построить рай на земле".



Вітаю з призначенням дати кенгурації


Парламент призначив клоуногурацію Володимира Зеленського на понеділок, 20 травня.
Сподіваюсь це є вагомою причиною для припинення бурління говн з цього приводу