Творча криза

Ну от, дожився... Якщо для відео у мене є ідейка (планую записати щось типу подкасту), то про що зняти фотозвіт гадки не маю. Всі заначки вже давно закінчились. Прогулянки, якщо не по справах, взагалі не уявляю. Та й навіть якщо наважитись десь пройтись, показувати все одно нічого.
Звичайно, можна звернутись до дегустацій. Але хотілося б розбавити їх чимось не пов'язаним з їжею.

Автомобільні історії — ЗАЗ-1102 "Таврія"

Поки по роботі затишшя і був вільний час, вирішив продовжити самвидав про українські автомобілі. Для випуску обрав "Таврію". Хоча першопочатково планував її максимально відмежувати від спорідненої "Славути", зробивши 9 або 10 випуском. Але, по-перше, ЗАЗ-1102 "Таврія" — це ледве не єдиний легендарний вітчизняний автомобіль, якого не вистачало в підбірці інших знакових машин: ЗАЗ-968М "Запорожець", ЗАЗ-1103 "Славута", Daewoo Lanos, Богдан-2110. Тож я подумав, що краще, поки є час і свобода, написати про легенду, ніж розпилятись на маловідомі моделі, типу, ІЖ-2717-90, ЛуАЗ-1302, або, ще гірше, — на росіянські чи китайські авто, які складали в Україні (хоча про це теж треба розповідати). По-друге, у мене вже була інформація про нього, на відміну від інших авто. Ну і по-третє, я збирався рано чи пізно написати самвидав про історію до-деувської (Daewoo) "таврюхи". Тож, 7-й випуск — про "Таврію"!

Процитую свій текст:
«Тридверний хетчбек Запорізького автомобільного заводу міг би стати першою радянською передньопривідною машиною, якби влада СРСР не затримала його випуск. Будучи готовою до виробництва в 1979 році, "Таврія" пішла у серію лише у 1988-му. Проте ця модель В-класу все одно залишила вагомий слід в історії українського автомобілебудування, ставши останньою базовою моделлю, розробленою на АвтоЗАЗі. Крім того, ЗАЗ-1102 дав життя цілому поколінню вітчизняних малолітражок, яке включало базовий хетчбек 1102, ліфтбек 1103, універсал 1105 "Дана" та пікап/фургон 11055 "Таврія пікап".»

Готуючи випуск стикнувся з пошуком фоток оригінальних "Таврій" (бо більшість або заїжджені в хлам, або перероблені чи затюнінговані). Не менш складним був аналіз історичних матеріалів, покази в яких плутались. Також було проблематично ідентифікувати моделі за роками виробництва, а комплектації за зовнішніми елементами оформлення (оскільки на ЗАЗі ставили те, що було в наявності, без прив'язки до оснащення). Проте, я вважаю, впорався. Причому швидко — буквально за два тижні. І вийшло доволі цікаво. Тому подивившись цей пост ви навчитесь розрізняти ранні та пострадянські "Таврії" різних років виробництва і комплектацій.

Правда, про деякі аспекти навіть не написав, бо не вистачило місця в імпровізованому "журналі" (наприклад, про експорт, складання у Польщі, участь у автоспорті). Не кажучи, про модернізовану "Таврію Нова" (то окрема історія). Тому, чисто теоретично, можна зробити ще один випуск про пострадянську "Таврію" — але в люксовій комплектації. Бо цей випуск — про базову комплектацію: ЗАЗ-110206 (так її правильно називати) або ЗАЗ-11022 (зі зміненими передавальними числами трансмісії).


Коронки

Протягом тижня відпало аж дві коронки. Одна — під час поїдання мюслів з банановими чіпсами. Друга — буквально вчора, ні з того ні з сього, швидко розхиталась і відпала. На щастя, це були різні коронки. А взагалі, здається, що за цей рік відпадали три коронки.

Але цікавіше не сама проблема, а те, як її вирішили. Першу коронку зробили акуратно. А другу зацементували так, що зліпили разом із сусідніми зубами! А так же не можна! Спочатку на це не звернув увагу, бо забризкали язик. А потім, коли вже помітив, то цемент засох. Ось такий ремонт. Сподіваюсь, що коли піду до своєї стоматологині, то розкажу і про це. Цікаво, що вона скаже?

Ну і за це все "відвілив" нехило грошей.

Дегустація сухпаю армії Швеції (відеоверсія)

За усталеною традицією викладаю відеоверсії фотозвітів. Тим паче, вони іноді відрізняються (як цього разу) — хоча всі озвучені оцінки все одно співпадають, конкретні оцінки за кожну страву трошки "гуляють". Одним словом, ще один варіант інтерпретації не завадить.

До речі, вийшло досить довго — аж 39 хвилин. Можливо тому мало переглядів?


Дегустація сухпаю армії Швеції

Четвертий зарубіжний і, за сумісництвом, найдорожчий MRE, який я коли-небудь купляв — це добовий сухпай армії Швеції. Він мені обійшовся аж у 1200 гривень (не враховуючи вартості доставки), що само по собі вище психологічного бар'єру в 1К. Але вибирати було ні з чого. А те, що можна було придбати, коштувало ще дорожче. Тому годі скиглити — треба куштувати. Головне — не казати мамі про ціну (навіть при тому, що замовляв за свої гроші).

1. Сухпай армії Швеції (меню №4) дивує своїм пакуванням — це величезний прозорий зіп-пакет. Для добового, та ще й військового MRE, таке навряд чи є у когось іншого.

Енергетична цінність раціону складає 3600 ккал. Це стандартна денна норма. Вага набору — 1,45 кг. Він складається з трьох основних страв: тропічні мюслі, Чілі кон карне та шведських тюфтельок з вершковою картоплею. Серед смаколиків — цукерки, вівсяне печиво з арахісовою пастою, горіхова паста, тортилья, бананові чіпси, фруктовий батончик, енергетичний батончик,  протеїновий батончик, ізотонічні напої (персик, чорна смородина), какао напій, кава. Всього 15 страв. Тож, гадаю, повинно бути цікаво (і пригоди таки не підвели, бо відпала коронка з зуба).
[ Читати далі (+71 фото)... ]

Неспання

Вичитав, що якщо довго не спати, то можна навіть ласти склеїти. Але попри страх все одно не вдається заснути. По-перше, часто шахедна атака розпочинається з вечора. І передбачити, де будуть літати дринольоти, неможливо. Тож іноді трапляється, що тільки вмостився — аж чуєш: "Бабах!" (якщо луплять по шахедах чимось важким) або "тир-тир-тир" (стрілкотня). Нещодавно, таке було тричі. Причому, кружляли в районі якраз о 4-й ранку. А в такий час заснути проблематично, бо передранковий час. Та й, щоб налаштуватись на сон, потрібен якийсь час. По-друге, пізній час засинання робить свою справу і просто заснути стає важче. Для цього перед сном доводиться дивитись контент. Спочатку думаєш: "Нумо гляну ще одне відео", "почитаю якусь статтю". А потім іще і ще... По-третє, для сну потрібні гарні емоції і щоб мозку було що переробляти. А якщо потік інформації обмежується лише побутом та інтернетом, новим враженням братись нізвідки. Але я хотів поговорити не про причини неспання, а про наслідки. Так ось... Помічаю, що болить голова. Дуже хочеться спати. Важко сконцентруватись на чомусь (на роботі або на зйомках для блогів). Відчуття, наче п'яненький. Наскільки мене вистачить не знаю. І, в принципі, можна хоча б частково надолужити неспання, відіспавшись вдень. Однак це якщо нічим не зайнятий. А якщо є купа справ?! Треба дозняти дегустацію (мабуть доведеться відкласти і виспатись), зробити роботу. А ще під час дегустації відлетіла коронка. Тому треба буде підшуковувати час, щоб сходити в стоматологічну клініку. А мені ж треба готувати матеріали до блогу, бо піджимає дедлайн. І що робити?! Як спати? Бо таблетку для пофігізму ще не вигадали.

Інтернет від Київстар: варто, чи ні?

Агітують переходити на інтернет від Київстар. Пропонують пів року за 100 грн., а потім — по-моєму, 150 чи 200. Я ще досі вагаюсь. Особливо, після нещодавнього здорожчання мобільгого зв'язку. Крім того, не хочеться міняти перевіреного провайдера. Так, з ним були проблеми, але в усякому разі, можна додзвонитись і зараз скарг немає. А от як працює інтернет від Київстар? Чи немає перебоїв? Чи нормальна швидкість? За який період нараховується плата: за календарний місяць, чи 28 днів?

Здається, я про це вже запитував раніше. Але відгуків не чув.

Тоє який у вас досвід користування домашнім інтернетом від Київстар? І що мені порадите?

13%, 2 голоси

13%, 2 голоси

73%, 11 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Відеодегустація гуманітарного сухпаю

Відеодегустація гуманітарного сухпаю. Від фотозвіту дещо відрізняється, тож можна поглянути.
Правда, вичитав, що перегляди зі сторонніх сайтів не враховуються в статистиці. Але у мене на каналі загальний підрахунок чомусь зупинився. Тому пофіг.


Лірично-романтична пісня

Пару днів тому вирішив послухати, що з музики пропонує Ютуб і так натрапив на нову пісню від гурту "TVORCHI". На них я звернув увагу після "Євробачення-2023", але не слідкував за творчістю. Тому було цікаво дізнатись, що нового співають.

Почутим і побаченим залишився задоволений. Перероблений шлягер з одного боку відсилає до оригінальної пісні Івасюка, а з іншого боку, новий текст робить її сучасною. Тож така інтерпретація мені сподобалась. Слухав весь день разів по десять підряд:) А ось відеоряд з величезним блакитним тортом і білими костюмами вийшов якимось провокативним.



Тепер я знаю, який реалтон буде на телефоні.

Дегустація гуманітарного сухпаю США

На маркетплейсі побачив незвичний американський сухпай в упаковці дивного кольору (помаранчево-рожевого, який називають лососевим). Причому, не схожий ні на добовий, ні на разовий набір харчування. Статус його теж нестандартний, оскільки він не військовий і не цивільний, а гуманітарний. Ще й недорогий. Тож в рамках дегустацій MRE цей сухпай здався мені привабливим.

Правда, в світлі недавніх новин про ставлення Трампа до України дегустувати штатівське перехотілось. Але ж купив. Не викидати ж..?

1. Гуманітарний сухпай США (меню №5) називається "Humanitarian daily ration" (HDR). Це побічний продукт військового сухпаю (MRE), розроблений для біженців і переміщених осіб. При цьому він є добовим раціоном харчування. Хоч здається полуторним, адже енергетична цінність становить всього лише 2200 ккал. А ще такі пайки не містять м'яса і розчинних напоїв. Відсутність м'яса пояснюється униканням релігійних і дієтичних обмежень. Однак незрозуміло, чому обділили напоями.

Меню №5, як на огляді (існує всього лиш 5 варіантів), складається з двох основних страв: червоної квасолі з рисом і томатною пастою, а також рагу з сочевицею; та додаткових: пісочного печива, крекерів, полуничної випічки, інжирового батончика, полуничного джема, арахісового масла. Небагато? Так. Але для фотозвіту вистачить. Тим паче, купив це все лише за 495 грн., що, погодьтесь, дуже дешево.
[ Читати далі (+47 фото)... ]
Сторінки:
1
2
3
4
5
6
7
8
207
попередня
наступна