Як виглядає і працює літак Facebook з сонячними батареями

aquila_line-JPEG

Facebook показала останню версію літака Aquila, призначеного для роздачі Інтернету в країнах, що розвиваються.

 

Нова версія Aquila є повноцінною робочою копією літака і готова до тестування. V-подібний літак нагадує стелс-бомбардувальник B-2, має розмах крил більше 30 метрів і повністю покритий сонячними панелями.

Wing_Tips.0

Навіть при повному завантаженні Aquila важить 300-400 кг і може безперервно перебувати в повітрі до 90 днів (поточний рекорд авіації - 2 тижні). Вдень, коли батареї заряджаються на сонці, літак зможе підніматися на висоту в 27 км, а вночі, для економії енергії, буде опускатися до 18 км.

 

Доступ в Інтернет буде забезпечуватися за рахунок лазера. Спочатку спеціальні датчики на поверхні будуть наводити лазер на приймач літака, після чого він буде переміщатися і фіксуватися над місцем розташування приймача, роздаючи доступ в Інтернет. За даними Facebook, використовувана лазерна технологія дозволяє передавати кілька десятків гігабайт даних в секунду, хоча в дощову або хмарну погоду цей показник може знижуватися.

Обов'язкові зелені дахи в Копенгагені

зеленые крыши Копенгаген: : Зеленые крыши, сады на крыше

Данія вирішила зробити свою густонаселену столицю Копенганен повністю вуглецево-нейтральною до 2025 року. Тому вона зобов'язала всі нові споруди робити тільки із зеленими дахами, хоча є також плани покрити зеленню і старі будинки.

Крім того, що Копенгаген вважається лідером стійкої транспортної системи, тут також активно працюють і в області зменшення споживання енергії, скорочення та утилізації відходів.
І ось тепер вони взялися за озеленення дахів.
 
Копенгаген не перше місто, яке прийнло закони з цього питання: спочатку це відбулося в Торонто, Канада. Прийняття подібного закону призвело до появи 1,2 мільйона квадратних метрів зеленого покриття на різних типах будівель і річної економії енергії більше 1,5 млн кВт-год для власників цих будівель. Невичерпний ресурс для міст.
 
5 переваг зеленого даху:
Поглинання до 80% дощової води, що допомагає зменшити повені.
Зменшення температури, міський ефект «теплового острова».
Захист будинку від ультрафіолетових променів і різких змін температури.
Вирощування продуктів, для міських жителів
 
Потенційно в Копенгагені близько 20000 квадратних метрів дахів, які незабаром будуть покриті зеленню. В даний час тут знаходиться 30 будівель із зеленими дахами, але з цим новим законом, очікується щорічний приріст приблизно 5000 квадратних метрів на рік.
 
Цю ініціативу взяли у Швейцарії, де зелені дахи також є обов'язковими у всіх нових будинках. У Мехіко, люди, що використовують цю ініціативу отримують 10% знижку в оплаті їх податків на нерухомість. 


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/obovyazkovi-zeleni-dakhi-v-kopengageni/

Теорія антизростання, як альтернатива надспоживання

Французький антиглобаліст Серж Латуш (Serge Latouche) один з ідеологів концепції Антизростання пропонує змінити наші погляди на майбутній розвиток економіки і життя людей та перейти від глобальних торговельних зв'язків та доступності корисних копалин до розвитку місцевої економіки. Це може знизити загальний рівень життя, але врятує нашу планету від виснаження і руйнування.
«Вірити в нескінченність економічного зростання, тобто вірити в безмежність земних ресурсів може або дурень, або економіст. Біда в тому, що тепер всі ми стали економістами. »Серж Латуш.
 
Сучасна світова модель будується на постійному економічному зростанні та виробництві, ці 2 фактори стали самоціллю розвитку суспільства. Але ідея глобального споживання не вирішує, а скоріше створює багато екологічних та соціальних проблем за рахунок нерівності та знищення природи. Вона не приносить задоволення людині, яка в ній знаходиться.
 
Нам потрібно навчиться хотіти меншого!
 
 
Економіка повинна перестати бути центральною темою суспільного життя, господарська діяльність - будуватися на глобальних торгових зв'язках і доступності корисних копалин.
 
Економіка і життя людей повинні повернутися на місцевий рівень. Сільське господарство забезпечує харчуванням населення околиць, робочий день скорочується за рахунок відмови від надлишкового виробництва. Одноразові предмети, запрограмоване старіння, будучи нераціональним витрачанням ресурсів, ліквідуються. Природно, навіть деякі з цих рішень знизять традиційні економічні показники, але не рівень життя.
 
Суспільство споживання і розвитку заради розвитку є пастками, що тягнуть нас до катастрофи, і вона також вірна як для тих країн і народів, хто вже в ній живе, так і для тих, хто тільки підходить до неї і ще здатний її уникнути.
 
Теорія Антизростання в сільському господарстві
 
Сучасне сільське господарство засноване на використанні пестицидів, техніки, хімічних добрив, тобто на нафті. Те, що відбувається - катастрофа з усіх точок зору: санітарної, екологічної, антропологічної, земля перетворюється на пустелю, грунти виснажуються. Однозначно, такий спосіб господарювання не є вирішенням майбутнього: це не продуктивність, а фанатичний продуктівізм.
 
Система виробництва їжі сьогодні стимулює пандемію ожиріння - люди споживають занадто багато жирів і цукру. Це легко транспортабельні форми продовольства, саме їх вигідно виробляти на великих господарствах. Додатково використовуються синтетичні консерванти, що мають канцерогенні властивості і разом з тим вимагають великої кількості енергії для виробництва.
 
Таке господарювання може бути економічно ефективним, коли є нафта і величезні земельні території. На них можна працювати, залучаючи мало людей і отримуючи величезну кількість продуктів, але співвідношення витраченої і отриманої енергії вкрай низька, в деяких випадках вона може становити 500 витрачених калорій на одну вироблену харчову калорію.
 
Існують альтернативні системи сталого сільського господарства - агролісоводство, пермакультура та інші. З додатком більшої кількості рук можна отримувати гідні врожаї. На національному рівні це довели японці, які отримують по три врожаї з невеликих ділянок, що обробляються вручну. Враховуючи мільйони безробітних по всій планеті, брак робочих рук не є проблемою для розвитку системи локального сільського господарства, що постачає населення на місцевому рівні здоровими сезонними продуктами харчування.
 
Немає нічого поганого в тому, щоб залишити значний простір, в якому зможуть жити і розмножуватися рослини і тварини без їх систематичного знищення. До того ж природні території потрібні для вирощування худоби в природних умовах, яка має прийти на зміну інтенсивному тваринництву. Природно, що питання про введення нових земель в оборот буде вирішуватися різними способами в перенаселеній Руанді і малонаселеній Канаді.
 
Добувна промисловість не дає нічого місцевому населенню, вона порушує природну і соціальну рівновагу, в якій людям вдається підтримувати розумний рівень життя. Знищується родючий шар заради збагачення кількох власників-експлуататорів. Це приблизно однаково скрізь і завжди, і швидше за все буде повторюватися.
 
Нафтова економіка - хижацька, а не продуктивна. 
Це хижацьке ставлення до природи, до ресурсів, які треба використовувати вкрай ощадливо. Використовуючи нафту, ми прискорюємо зміни клімату, ефекти яких ми бачимо сьогодні і наближаємося до катастрофи. Нафта продукт обмежений, винятковий, і ним треба користуватися тільки там, де неможливо без нього обійтися. Сьогодні ми його розбазарюємо, використовуємо не за призначенням.
 
Друга причина - погано використовуваний ресурс створює ренту, яка ніколи не служила на благо населення, немає жодного подібного прикладу. В деяких випадках, наприклад в Нігерії, вона призводить до зовсім жахливих наслідків, до різанини. В інших випадках від збагачення нафтових емірів і російських олігархів населення теж нічого не отримує.
 
Невідомо, що стане спусковим гачком обвалу - зміни клімату, голод, падіння долара або міжнародної економіки, - але всі чинники відіграватимуть свою роль.
 
Теорія Антизростанняв культурному розвитку
 
Зараз особливо серед молоді, виникає якась усвідомленість, натхнення на зміни, я це називаю деколонизацією уявного (деколонізація думки). Це дуже повільний процес: складно битися з величезною машиною продуктівістської пропаганди, тиском лобі транснаціональних фірм.
 
Крім цього, я бачу деякі країни, в першу чергу в Латинській Америці, яким вдалося відновити не до кінця знищену традиційну мудрість і скромність. Ми це бачимо в Болівії, керованій президентом Моралесом, в Еквадорі під керівництвом Рафаеля Корреа, Хосе Мохіка в Уругваї. Ми бачимо традиції корінних народів Америки, які спливають у сучасній свідомості. Уявлення про гідне життя, в гармонії з природою, яка розглядається як суб'єкт, а не об'єкт людської діяльності. Ці цінності відображаються і в нових законах і конституціях, прийнятих цими країнами.
 
 
 
 
Колись, на зорі незалежності Індії, це зрозумів Махатма Ганді, він не хотів для своєї батьківщини входження в суспільство зростання. Були дебати, де з одного боку виступала молодь, яка отримала технічну освіту в британських університетах, а з іншого - проект Ганді, проект скромності і автономності. Він прагнув створити систему сіл, які розвиваються, задовольняють потреби населення, не стикаючись з обмеженнями, пов'язаними з економічним зростанням. На жаль, сьогодні цю позицію не поділяють співвітчизники Ганді.
 
Не відразу піддався суспільству споживання Китай, який був змушений впустити його під грім гармат опіумних війн, Японія теж чинила опір, але здалася швидше.
 
В Україні відомим прихильником розвитку економіки місцевих громад був свого часу економіст і письменник Іван Франко.
 
 
 
Сьогодні є прості і практичні способи, в яких ми могли б відразу ж почати
економити наші ресурси, тим самим виходячи з екологічного та соціального кризи і рятуючи нашу планету від руйнування і нашої жадібності.


Оптові закупівлі продуктів збільшують кількість сміття

Зараз дуже модно стало проводити закупівлі у великих супермаркетах. Це такі сімейні вилазки на вихідні, коли всі купують найнеобхідніше по знижках. Але, згідно з останніми дослідженнями, така економія часу і грошей призводить тільки до одного, збільшенню харчових відходів.
оптовые закупки продуктов: Сознательное потребление
Дуже часто в книгах з фінансової грамотності зустрічається така порада: «Купуйте продукти в оптових магазинах, складайте список необхідних продуктів, відстежуйте акції та сезонні знижки.» Філософія тайм-менеджменту також веде до того, що в магазин краще ходити  якомога рідше, краще раз на тиждень. Таким чином є можливість присвятити час сім'ї і скупитися всім необхідним на цілий тиждень. По суті прекрасна економія часу і грошей. І так живе весь цивілізований світ ...
Ads by BPP Ads(?)Hide ads [x]
пищевые отходы: Сознательное потребление
 
Дослідник Вікторія Лігон з Університету Арізони, стверджує, що споживачі повинні, перш, ніж піти в магазин за продуктами, подумати не тільки про економію часу і грошей, а й про харчові відходи.
Вікторія, щоб «зрозуміти, як люди купують, готують, споживають і викидають їжу», провела дуже докладне дослідження і написала цілу дисертацію. Вона відстежила весь ланцюжок роботи супермаркетів, процес приготування їжі, провела безліч інтерв'ю, вивчила щоденники споживачів і прийшла до наступного висновку:
«Проблема в тому, що люди стали шопоголіками, як це дивно не звучить. Вони стали дуже чутливі до ціни в продуктовому магазині, що як правило, призводить до того, що ці продукти потім викидаються або просто не використовуються ».
У гонитві за хорошою ціною покупці відвідують від 4 до 7 магазинів, щоб закупити всі товари за списком і запастися потрібними продуктами на кілька днів.
«Люди шукають місця, які пропонують кращий продукт, кращі бренди, і найкращі ціни.»
Це призводить до додаткової витрати палива і часто люди купують більше позицій, ніж є насправді в їхньому списку, особливо, якщо вони знають, що в найближчі дні вони сюди більше не приїдуть. Ці додаткові продукти вони не завжди з'їдають особливо якщо часу на приготування не вистачає, а його ніколи не вистачає.
 
«Ми вважаємо, що це дешевше, якщо ми купуємо більше зараз, але ми рідко беремо до уваги, скільки ми викидаємо в кінці кінців.»
Все по суті зводиться до однієї простої речі, чим більше ми заробляємо і споживаємо, тим більше викидаємо.
 
Щоб викидати поменше їжі, дотримуйтеся наступних порад:
поставте в будинку холодильник поменше, і чим менше тим краще
купуйте менше їжі, але частіше. Віддавайте перевагу місцевим сезонним продуктам
зменшіть список потрібних продуктів, плануйте на 2-3 дні, а не на тиждень. Ви таким чином зменшите вірогідність непередбачених ситуацій
вирощуйте власні продукти, так ви навчитеся їх більше цінувати
збирайте органічні відходи окремо, компостуючиь їх.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/optovi-zakupivli-produktiv-u-supermarketakh-naspravdi-prosto-zbilshuyut-kilkist-smittya/

Скільки води ми їмо...

Засухи стають все більш частими і безперервними в багатьох частинах світу і люди всюди прагнуть зменшити свій водний слід. Багато експертів рекомендують нам двічі подумати, перш ніж приймати розслаблюючі гарячі ванни, в цілях економії, ми встановлюємо аератори на кранах, купуємо туалети, з більш ефективним використанням води, і так далі.

Це дуже добре і дуже допомагає, але навряд чи хто-небудь знає, що «ми з'їдаємо більше 70% від загальної кількості води яку споживаємо». І це логічно, адже щоб виростити їжу її потрібно поливати, культури не можуть рости без води.

Ось цікаве порівняння витрат води на виробництво продуктів з нашими побутовими витратами
Виробництво 1 кг свинини, це 6000 літрів води = 188 прийнятих душів.
водный след в продуктах: Сознательное потребление
Виробництво 1 кг яловичини, це 15000 літрів води = 250 ванн з теплою водою.
водный след в продуктах: Сознательное потребление
1 кг шоколаду, це 17000 літрів води = 1 повноцінному басейну
водный след в продуктах: Сознательное потребление
Але це тільки частина всієї картини ...

Водний слід в продуктах
У сільському господарстві витрачається до 80% всієї споживаної води.
водный след в продуктах: Сознательное потребление

Давайте подивимося на типовий сніданок з точки зору споживання води у виробничих процесах. Буханець хліба витрата близько 900 літрів води, а 200 г сиру - близько 1500 літрів. Так просто бутерброд з сиром і вже близько 200 літрів води.

Але який же повноцінний бутерброд без м'яса? Адже м'ясо має набагато вищий водний слід, ніж овочі, зернові або боби.
Наприклад, на один кілограм яловичини йде, в середньому, від 5000 до 20000 літрів води, тоді як для отримання 1 кг пшениці потрібно від 500 до 4000 літрів води.

Це величезні витрати, насамперед вони йдуть на вирощування трави, кормів, кормових добавок, які корова споживає за весь час, потім вода для пиття, чищення та обробки. Багато м'ясних порід, при промисловому їх вирощуванні у нас, ніколи не виходять на вільний випас, вони живуть в кліткахх і їдять корм, виготовлений з кукурудзи та сої, бо зернові прискорюють ріст великої рогатої худоби. Відповідно витрата води на вирощування, наприклад, кукурудзи 1000 літрів на 1 кг. А бичок може з'їдати до 1000 кг такого корму протягом декількох місяців.
Тільки уявіть, який водний слід ми залишаємо кожен раз, коли купуємо м'ясні продукти, вирощені в промислових умовах.

Якщо говорити про привізні продукти, то вода тут додатково витрачається на заморозку і не варто забувати про транспортний слід. Транспортування продуктів харчування на великі відстані вимагає великої кількості палива, яке забруднює повітря, сприяє зміні клімату і також використовує великий обсяг води на видобуток і виробництво.
Бензин, споживаний на кожен кілометр, це ще 3/4 води на його виробництво.

А ми ще любимо різні ласощі, цукерки, чіпси, сухарики, там же немає води ...
Насправді, на їх виробництво йде ще більше води, ніж на звичайні продукти.
Якщо говорити про картопляні чіпси, то крім води, яка витрачається на промислове вирощування картоплі, вода також йде на її промислове очищення, виробництво рослинної олії для смаження, виробництво палива для доставки, виробництво упаковки, і так далі.

Ось і виходить, що на вирощування звичайного кілограма картоплі йде 300 літрів води, а для упаковки чіпсів потрібно від 3000 до 5000 літрів води.

Коротше кажучи, чим більше промислового м'яса, сиру, молочних продуктів і ласощів ми їмо, тим більше води ми споживаємо. Наступного разу, коли ви будете йти на обід, прикиньте, скільки води пішло, щоб зробити цю їжу.

Але стривайте! Адже ця яловичина вже в супермаркеті, вона вже вирощена. Ця вода вже використана, чому ми не можемо її з'їсти?
Можемо, але якщо ми купуємо і їмо водоємкі продукти зараз, харчова промисловість буде продовжувати їх вирощувати або навіть нарощувати обсяги в майбутньому. Ось чому зараз найкращий час, щоб змінити наші звички в їжі сьогодні. Спад попиту породжує поступовий спад виробництва, а значить зменшення навантаження на наші водні ресурси, на всю планету.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/skilki-vodi-mi-jimo/

12 природних басейнів

Еко-археологічний парк Ік-Кіль Чичен-Іца, Мексика

Печера поезії Рока-Векья, Італія

Лас-Гріетас Пуерто-Айора, Еквадор

Блакитна лагуна Гриндавік, Ісландія |

Океанічний басейн То-Суа
Самоа, Південно-Тихоокеанський регіон
Блакитна діра Нанда / Блакитна діра Джекіс
Вануату, Південно-Тихоокеанський регіон
 

Казкові басейни
Острів Скай, Шотландія
Природний басейн Ганлом
Північна територія, Австралія
Природний басейн
Ноорд, Аруба
Національний парк Ізало
Ізало, Мадагаскар |
Слайдінг-Рок (Водна гірка)
Північна Кароліна, США |
Квінс-Бат
Гаваї, США


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/a12-prirodnikh-basejniv/

Зміни клімату. До і після (20 фото)

Клімат змінюється, а з ним змінюється вигляд нашої планети. Вже ні для кого не секрет, що головним винуватцем цих змін є ми - люди. Ці зміни можна чітко переглянути, завдяки фотографіям на сайті NASA. Різниця між цими знімками від 5 до 100 років.

изменение климата : Живая планета Земля, практическое восстановление.

Багато скептиків аргументують що, «ніякого глобального потепління не існує і навіть якщо щось десь відбувається, то це природні  процеси».

Льодовики, що покривають Гренландію і Антарктиду зменшилися в три рази з 1990 року, а Арктика втратила за цей час 700 000 кв км льоду. Скорочення льодовиків не тільки підвищує рівень океану в глобальному масштабі, це руйнує екосистеми, що призводить до зникнення рослин і тварин.

Льодовик Тобогган. Червень 1909 - вересень 2000

Ледник Тобогган: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Арктичні потепління впливають на погодні умови по всьому світу, що безпосередньо призводить до браку продовольства. Посіви пшениці страждають через різкі похолодання в зимовий період, у місцях з м'яким кліматом. Підвищення температури з наступним таненням льодовиків також впливає на шкідників, допомагаючи їм розмножуватися швидше. Ялинові короїди на Алясці відтворюються більш швидкими темпами, ніж будь-коли раніше, і в результаті вони з'їли 3,4 млн акрів лісу.
Льодовик Педерсон, Аляска. Літо 1917 - літо 2005

Ледник Педерсон, Аляска: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Льодовик Керролл, Аляска. Серпень 1906 - вересень 2003
Ледник Кэрролл, Аляска: Живая планета Земля, практическое восстановление.
Льодовик Маккарті, Аляска. Липень 1909 - серпень 2004 рЛедник Маккарти, Аляска: Живая планета Земля, практическое восстановление.
Льодовик Муир, Аляска. Серпень 1941 - серпень 2004
Ледник Муир, Аляска: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Льодовик Корі Калис, Перу. Липень 1978 - липень 2011
Ледник Кори Калис, Перу: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Чорна Гренландія - ще одне свідчення швидких змін кліматичної системи

У міру того, як глобальне потепління посилюється, поверхню льоду в останні роки влітку може ставати просто чорною від накопиченої пилу і сажі.  У міру танення льоду на поверхні можуть виявитися шари, забруднені не тільки в цей рік, але і в попередні. Чорний вуглець, тобто сажа - це один з безлічі чинників, які можуть каскадно посилити швидкість потепління.

Висихання річок і морів
Одним з яскравих прикладів екологічної катастрофи, яка відбулася завдяки активній людській діяльності можна назвати зникнення морів, річок та озер. Наприклад, Аральського моря в Казахстані не стало завдяки екстенсивному зрошенню бавовняних полів. Зараз це процес практично незворотній.
Аральське море, Центральна Азія. Серпень 2000 - серпень 2014

Аральское море, Центральная Азия: Живая планета Земля, практическое восстановление.

Така ж доля у озері Урмія на північному заході Ірану, воно було одним з найбільших морських озер на Близькому Сході. Озеро в даний час покриває близько 10 відсотків тієї площі, яку вона покривала в 1970-х роках. Ці знімки зроблені у вересні 2000, серпні 2010, липні 2014 років

озеро Урмія Іран: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Ще одним винуватцем зникнення річок є греблі і дамби великих і малих ГЕС. 

Озеро Пауелл, штати Арізона і Юта. Березень 1999 - травень 2014

Озеро Пауелл, штати Арізона і Юта: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Озеро Мар-Чікіта, Аргентина. Липень 1998 - вересень 2011 р

Озеро Мар-Чікіта, Аргентина: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Збільшення біомаси, поява нових лісів

Останнім часом вчені зафіксували і позитивні зміни, поява рослинності там, де раніше її практично не було. Загальне збільшення біомаси на планеті допомагає поглинати викиди вуглецю і стримує глобальні процеси зміни клімату. Але чи надовго, адже людська діяльність на землі не скорочується, а скоріше навпаки росте і росте вуглецевий слід .
Ось як виглядає вирубка тропічних лісів в Бразилії
Ліси в Рондонія, Бразилія. Червень 1975 - серпень 2009 р 

Ліси в Рондонія, Бразилія: Жива планета Земля, практичне відновлення.

А ось Уругвай зміг збільшити площу своїх лісів з 45000 гектарів до 900 000. Однак при цьому зменшилася різноманітність тварин і рослин. Березень 1975 - лютий 2009 

Ліси Уругваю: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Велика рукотворна річка, Лівія. Це грандіозний інженерний проект у світі: система труб, акведуків і свердловин на глибині більше 500 метрів. Складна мережа водоводів постачає пустельні райони водою. Квітень 1987 - квітень 2010 Ліси Мабір, Уганда.

Лівія: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Листопад 2001 - січень 2006 Річка Дашті, Пакистан. 

Ліси Мабір, Уганда: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Побудована гребля Мірані постачає прилеглі райони питною водою та енергією. Крім того, вона підтримує місцеву агрокультуру.

Серпень 1999 - червень 2011 р

Річка Дашті, Пакистан: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Міський тепловий острів

Ще одним фактором, що впливає на зміни клімату можна назвати зростання міських теплових островів , які підвищують температуру в цілому.
Нове дослідження показує, що в період між 2000 і 2009 роками фізична інфраструктура Пекіна виросла в 4 рази. Зростання кількості нових будівель і доріг, включаючи забруднення, створювані новими жителями і їх транспортними засобами - збільшило зимову температуру в місті приблизно від 3 до 4 ° С і знизило швидкість вітру приблизно від 1 до 3 метрів в секунду, що робить повітря більш застійним. За матеріалами

 

Пекін теплової острів: Жива планета Земля, практичне відновлення.

Lookup Life - додаток, що допоможе визначити рослини і тварин

Часто, виїжджаючи на природу ми ловимо себе на думці, що поняття не маємо, що за птахи і рослини нас оточують. Ця програма допомагає визначити їх за зовнішнім виглядом, описом і навіть за звучанням.

LookUp Life приложение: Эко стартапы

У цьому випадку у нас є смартфон, який дозволяє сфотографувати потрібний об'єкт і навести довідки в інтернеті.
Але з цим безкоштовним додатком ви можете швидко визначати і відстежувати всю інформацію прямо у себе на смартфоні, через Life List.
 

LookUp Life приложение: Эко стартапы

Додаток дає можливість пошуку за місцезнаходженням (що звужує пошук тих видів, які найбільш ймовірно будуть знайдені поблизу), за зовнішнім виглядом (морфології листя, забарвленням, розміром), за характеристиками (паттернам польоту, стадії життя, середовища проживання) або звукам (крики птахів і спів).

Додаток Lookup Life охоплює 66490 рослин (з 1,4 млн в базі даних ZipcodeZoo), 4753 птахів (з в цілому 58 520), і 2308 різних метеликів  (з 271 314), а також велику кількість інших тварин.

Lookup Life доступно для вільного скачування на комп'ютер або на смартфони і планшети, і може бути відмінним ресурсом для початківців натуралістів.



Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/lookup-life-dodatok-shcho-dopomozhe-vam-viznachiti-roslini-i-tvarin-navkolo-vas/

Альянс Renault-Nissan продав більше 250 тисяч електромобілів

электромобили Renault-Nissan: Электромобили, электрокары

Альянс Renault-Nissan, світовий лідер в області продажів електромобілів, на початку червня він зафіксував продаж свого 250000-ого електричного транспортного засобу. Альянс стверджує, що це половина всіх електромобілів, проданих у світі.

Nissan LEAF найбільш продаваний  в світі електромобіль, він продається в 46 країнах світу. На даний момент вже продано більше 180000 одиниць цієї моделі.
 
Електромобілі прекрасно продаються в таких країнах, як США, Норвегія, Данія, Франція, зараз до них приєднується Китай і Великобританія. Попит на електричні транспортні засоби зростає завдяки державним стимулам і розширенню інфраструктури електричних заправок.
 
Основними ринками збуту електромобілів для Nissan вважається: США - 80000 одиниць, проданих з моменту запуску Leaf; Японія, з майже 53500 одиниць; і Європа, з 41500 проданих одиниць.
 
Але не все так гладко з новими моделями Рено Флюенсу ZE, де головним бар'єром є ціна. Так часто трапляється, коли дилери хочуть заробити на зростаючому тренді. Особливо коли на ринку немає альтернатив. Особливо це стосується ринку СНД.
 
Але час іде і все більше автомобільних компаній звертають увагу на успіх у продажах електромобілів. Тим більше, що в світі не так вже активно купують автомобілі взагалі останнім часом.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/alyans-renault-nissan-prodav-bilshe-250-tisyach-elektromobiliv/

Транспортні судна можуть використовувати енергію вітру і сонця

Через 100-років після повної відмови від вітрильників, в спробі зменшити витрати на паливо, суднобудівні компанії знову повертаються до використання енергії вітру.
eco marine power: Устойчивое развитие: Экологичный транспорт
Eco Marine Power - сонячні панелі працюють як вітрила
Японська компанія Eco Marine Power (EMP) вирішила створити одночасно і вітрильне і високотехнологічне судно, замінивши традиційні вітрила на сонячні батареї.
 
EMP є інноваційною компанією, яка застосовує нові технології до розробки і побудови морських суден. Інженери та дослідники компанії поставили перед собою мету розробити більш екологічно чисті двигуни для морського і річкового транспорту, щоб знизити як споживання традиційних джерел енергії, так і зменшити шкоду, що наноситься від їх використання довкіллю.
 
Замість традиційних вітрил вони використовували керовані сонячні батареї. По-перше, їх велика площа і наявність керованого поворотного механізму дозволить використовувати панелі як звичайні вітрила. А по-друге, накопичена за період плавання електрична енергія буде витрачатися для живлення двигунів при маневруванні судна в порту.
 
Поворотна система кожної сонячної панелі дозволяє виставляти її ідеально за вітром або ж прибирати зовсім при негоді. У складеному горизонтальному положенні сонячні панелі все одно виявляться поверненими активними поверхнями до сонячного світла і будуть додатково заряджати бортові акумуляторні батареї.
 
Представники EMP стверджують, що жорсткість і надійність конструкції їх високотехнологічних вітрил зможе витримати навіть дуже сильний шторм на морі, а отже судно буде залишатися на плаву і рухатися за затвердженим курсом навіть тоді, коли звичайні вітрильні судна цього зробити не зможуть. Крім цього нові вітрила вимагають мінімального технічного обслуговування.
Інженери EMP підрахували, що оснащення звичайного судна такими своєрідними вітрилами знизить витрату палива на 20%, а якщо при цьому оснастити корабель ще й додатковими електромоторами, то витрата буде зменшена майже наполовину - приблизно на 40%.
 
Проект стартував у 2011 році. Але вже ближче до 2015 року компанія переорієнтувалася на автономні безпілотні надводні судна, що працюють на сонячних батареях і доля їх транспортного судна далі невідома.
 
Ads by GETAds(?)Hide ads
Beluga SkySails: Устойчивое развитие: Экологичный транспорт
Beluga SkySails - транспортне судно на повітряних зміях
Ще раніше в 2010 році компанія SkySails обладнала своє транспортне комерційне судно вітрилами у вигляді повітряних зміїв. Вони були призначені для буксирування судна при сильному вітрі.
 
Контейнеровоз MS Beluga Skysails - перше в світі комерційне вантажне судно з додатковою тягою у вигляді повітряного змія. За запевненням компанії,  економія палива становить від 20 до 30 відсотків.
 
Коли плавання судна MS Beluga SkySails завершилося, отримані дані, оброблені, представники компанії SkySails поділилися досягнутими результатами. Відразу варто уточнити, що повітряні змії, причому незалежно від їх розмірів, не можуть замінити звичні двигуни. Але зате, виступаючи в ролі допоміжного двигуна, вони здатні знизити навантаження на основну силову установку, і тим самим помітно зменшити витрату палива. Як показали підсумки трансатлантичного переходу, завдяки системі SkySails, вдалося домогтися економії приблизно 10-12% дизельного палива. Якщо перевести цю кількість в грошовий вимір, то лише за один рейс суховантаж MS Beluga SkySails заощадив на заправці $ 15-20 тисяч.

На картинці зображено один з перших кораблів, реально оснащених цією установкою - MS Beluga SkySails, контейнеровоз приблизно на 500 контейнерів. Впровадження кайта площею 160 м2, ширяючого на висоті від 100 до 500 метрів, дозволило зменшити споживання палива на 20%. Це дуже серйозна економія, однак і вона не є межею: розробники заявлют, що при збільшенні площі кайта до 320 м2 можна буде економити до 30% палива за рахунок безкоштовної енергії вітру. 

Ecoliner парусный контейнеровоз: Устойчивое развитие: Экологичный транспорт

Ecoliner — контейнеровоз с вітряками

Нідерландська компанія Dykstra розробила свій варіант транспортного судна, використовуючи старі знання та нові технології парусного спорту.
 
Ecoliner має 4 масивні автоматичні щогли з вітрилами, регульовані за допомогою програмного забезпечення і даних з метеорологічних супутників, для вибору оптимального маршруту для корабля.
 
Ці нововведення допомагають судну економити на паливі та екіпажі.
 
Ecoliner є багатоцільовим суховантажем з можливістю самостійно завантажувати і вивантажувати вантажі, так як щогли можуть бути використані в якості кранів. Також вітрильний рух можна використовувати для інших типів суден: танкери, балкери і важкі вантажні судна.
Іншими словами такий контейнеровоз може стати міцною альтернативою для існуючих методів морських перевезень бути економічно та екологічно стійким.
 
Про проект нічого не чути вже з 2012 року.
Але кожна така спроба наближає нас до того світлого дня, коли морські перевезення будуть проводитись на екологічно чистих транспортних суднах .


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/ts%D1%96kavinki/tekhnolog%D1%96chn%D1%96-novinki/transportni-sudna-mozhut-vikoristovuvati-energiyu-vitru-i-sontsya-dlya-ekonomiji-paliva/