Робота, як хобі.... або справа життя
- 24.10.15, 17:34
. Аквадизайнер Такеши Амано
Японець Такеши Амано - один з найвідоміших у світі фахівців з аквадизайну - вважається творцем нової концепції, так званого «природного акваріума». Його ідея в тому, щоб створити під водою максимально правдоподібну картинку живої природи. Ці «застиглі ліси», створені завдяки особливому художньому поєднанню водних рослин, каменів, дерева і грунту, принесли Амано світову славу.
У 1982 році він створив власну компанію акваріумного обладнання Аква Дизайн Амано, яка з часом перетворилася на великого виробника з багатомільйонними доходами. Крім того, компанія займалася оформленням великих акваріумів в різних країнах світу. Над їх створенням працювали великі команди під керівництвом Амано. Деякі акваріуми настільки великі, що при висаджуванні рослин потрібно спеціальне підтримуюче обладнання, щоб людина могла працювати всередині акваріума, але не порушувати композиції.
Японець Такеши Амано - один з найвідоміших у світі фахівців з аквадизайну - вважається творцем нової концепції, так званого «природного акваріума». Його ідея в тому, щоб створити під водою максимально правдоподібну картинку живої природи. Ці «застиглі ліси», створені завдяки особливому художньому поєднанню водних рослин, каменів, дерева і грунту, принесли Амано світову славу.
У 1982 році він створив власну компанію акваріумного обладнання Аква Дизайн Амано, яка з часом перетворилася на великого виробника з багатомільйонними доходами. Крім того, компанія займалася оформленням великих акваріумів в різних країнах світу. Над їх створенням працювали великі команди під керівництвом Амано. Деякі акваріуми настільки великі, що при висаджуванні рослин потрібно спеціальне підтримуюче обладнання, щоб людина могла працювати всередині акваріума, але не порушувати композиції.
2. Виробник глобусів Пітер Беллербі
Ідея зайнятися виготовленням глобусів прийшла до підприємця Пітера Беллербі після того, як він сам зіткнувся з труднощами, намагаючись придбати хороший глобус як подарунок до 80-річчя свого батька. Після тривалих пошуків вибір звузився до того, щоб купити неякісний «масмаркетовский» глобус або крихкий антикварний варіант.
Тоді Пітер задумався над тим, щоб зробити глобус вручну. Спочатку ця ідея здалася дуже простою: планувалося, що два глобуси - один для нього самого, а другий для батька, будуть завершені протягом 3-4 місяців. Адже й справді, що таке наклеїти кілька десятків смужок на кульку.
На практиці все виявилося набагато складніше і потребувало чималих грошових витрат. Як виявилося, знайти точну карту зовсім не просто, як і замовити ідеальну кулю - адже навіть відхилення на 0,1 мм від запланованого розміру при склеюванні може вилитися в зазор на глобусі в кілька міліметрів. До того ж, тільки «одягання» глобусів зайняло близько 18 місяців. Після двох років роботи і величезної кількості проб і помилок підприємець вирішив перетворити це хобі в бізнес.
Ідея зайнятися виготовленням глобусів прийшла до підприємця Пітера Беллербі після того, як він сам зіткнувся з труднощами, намагаючись придбати хороший глобус як подарунок до 80-річчя свого батька. Після тривалих пошуків вибір звузився до того, щоб купити неякісний «масмаркетовский» глобус або крихкий антикварний варіант.
Тоді Пітер задумався над тим, щоб зробити глобус вручну. Спочатку ця ідея здалася дуже простою: планувалося, що два глобуси - один для нього самого, а другий для батька, будуть завершені протягом 3-4 місяців. Адже й справді, що таке наклеїти кілька десятків смужок на кульку.
На практиці все виявилося набагато складніше і потребувало чималих грошових витрат. Як виявилося, знайти точну карту зовсім не просто, як і замовити ідеальну кулю - адже навіть відхилення на 0,1 мм від запланованого розміру при склеюванні може вилитися в зазор на глобусі в кілька міліметрів. До того ж, тільки «одягання» глобусів зайняло близько 18 місяців. Після двох років роботи і величезної кількості проб і помилок підприємець вирішив перетворити це хобі в бізнес.
3. Засновник мережі KFC Харланд Сандерс
Засновник мережі KFC Харланд Сандерс не був професійним кухарем, проте саме його вдалий рецепт смаженої курки став основою для створення однієї з найбільшим світових мереж закусочних швидкого харчування.
Перший «ресторан» Сандерса був розташований в кімнаті для персоналу на заправній станції. До того моменту Сандерсу вже було 40 років, і він змінив безліч різних професій. Отримавши місце на заправці, він почав пригощати своїх клієнтів смаженими курчатами, приготованими за власним «секретним рецептом». Страва припала до душі відвідувачам, які складалися в основному з жителів навколишніх містечок, і його закусочна ставала все більш популярною.
Через 10 років він зміг відкрити ресторан побільше. Тим не менше, після будівництва нової автомагістралі потік клієнтів зменшився і Сандерсу довелося відмовитися від власного бізнесу. Однак на цьому він не зупинився. Розмірковуючи про те, як прожити на допомогу в 105 $, Сандерс вирішив по-новому використовувати свій рецепт, продаючи його по франшизі. Ця ідея виявилася дуже успішною. У середині 60-х відкрилося вже близько 600 закусочних, а сам Сандерс став символом компанії, яка використовує його образ у своїх рекламних кампаніях і зараз.
Засновник мережі KFC Харланд Сандерс не був професійним кухарем, проте саме його вдалий рецепт смаженої курки став основою для створення однієї з найбільшим світових мереж закусочних швидкого харчування.
Перший «ресторан» Сандерса був розташований в кімнаті для персоналу на заправній станції. До того моменту Сандерсу вже було 40 років, і він змінив безліч різних професій. Отримавши місце на заправці, він почав пригощати своїх клієнтів смаженими курчатами, приготованими за власним «секретним рецептом». Страва припала до душі відвідувачам, які складалися в основному з жителів навколишніх містечок, і його закусочна ставала все більш популярною.
Через 10 років він зміг відкрити ресторан побільше. Тим не менше, після будівництва нової автомагістралі потік клієнтів зменшився і Сандерсу довелося відмовитися від власного бізнесу. Однак на цьому він не зупинився. Розмірковуючи про те, як прожити на допомогу в 105 $, Сандерс вирішив по-новому використовувати свій рецепт, продаючи його по франшизі. Ця ідея виявилася дуже успішною. У середині 60-х відкрилося вже близько 600 закусочних, а сам Сандерс став символом компанії, яка використовує його образ у своїх рекламних кампаніях і зараз.
4. Телеведучий Цезар Міллан
Відомий американський телеведучий, біхевіорист, засновник Центру собачої психології, який спеціалізується на реабілітації агресивних собак, і автор популярного шоу про поведінку собак «Перекладач з собачого» Цезар Міллан - фахівець-самоучка. Він народився і виріс на фермі в Мексиці, де проводив багато часу з тваринами. У 21 рік він нелегально іммігрував до США і почав працювати в салоні стрижки для собак. Після публікації в одній з місцевих газет про його особливі здатності знаходити контакт з тваринами, Міллану запропонували створити власне шоу.
Техніка, яку популяризує Міллан, грунтується на зміні ставлення господаря до виховання собаки. На його думку, відносини з собакою повинні бути схожими на природні умови, коли собака живе в зграї. Господар повинен розвинути в собі якості лідера зграї. Для цього, за словами Миллана, у відносинах з улюбленцем мають бути чіткі правила і обмеження, а сам господар повинен бути спокійним і впевненим у собі. Його шоу стало одним з найпопулярніших телешоу на каналі National Geographic, а опубліковані книги - бестселерами. Тим не менш, концепція виховання викликає багато суперечок і критики серед фахівців.
Відомий американський телеведучий, біхевіорист, засновник Центру собачої психології, який спеціалізується на реабілітації агресивних собак, і автор популярного шоу про поведінку собак «Перекладач з собачого» Цезар Міллан - фахівець-самоучка. Він народився і виріс на фермі в Мексиці, де проводив багато часу з тваринами. У 21 рік він нелегально іммігрував до США і почав працювати в салоні стрижки для собак. Після публікації в одній з місцевих газет про його особливі здатності знаходити контакт з тваринами, Міллану запропонували створити власне шоу.
Техніка, яку популяризує Міллан, грунтується на зміні ставлення господаря до виховання собаки. На його думку, відносини з собакою повинні бути схожими на природні умови, коли собака живе в зграї. Господар повинен розвинути в собі якості лідера зграї. Для цього, за словами Миллана, у відносинах з улюбленцем мають бути чіткі правила і обмеження, а сам господар повинен бути спокійним і впевненим у собі. Його шоу стало одним з найпопулярніших телешоу на каналі National Geographic, а опубліковані книги - бестселерами. Тим не менш, концепція виховання викликає багато суперечок і критики серед фахівців.