ВИНОЮ ВСЕ WI-FI.....

Після дослідження, що його  провели деякі організації з вивчення питань примх погоди, з'ясувалось, що останнім часом на заваді точному прогнозу є розповсюджений  Wi-Fi..
Вчені з Фінського метеорологічного інституту та інших організацій, що займаються вивченням погоди, провели дослідження, за результатами якого з'ясувалося, що на синоптичні прогнози помітний вплив чинять працюючі по всій планеті мережі Wi-Fi.
За словами вчених, сучасні метеорологічні радари відправляють у різні боки радіохвилі на певній частоті, а потім зчитують відбитий сигнал. На основі різниці відправлених і відбитих хвиль обчислюється інформація про опади, їх тип, інтенсивність та напрямок руху хмар.

Працюючі на цій же частоті мережі Wi-Fi та інше сучасне бездротове обладнання вносить серйозні перешкоди в сигнал, зчитуваний радаром. За словами дослідників, якщо йдеться про невеликий відсоток перешкод, то їх можна ігнорувати, проте серйозне "захаращення" радіоефіру загрожує появою порожніх зон на радіолокаційних зображеннях.
У результаті синоптики можуть пропустити ураган, що насувається, або інше стихійне явище, упевнені вчені.

Zero electric - перший електромобіль випущений в аргентині

Изображение
Изображение
У Буенос-Айресі на мотоциклетному заводі Da Dalt випустили бюджетний електромобіль для міського середовища. Його швидкість обмежена до 45 км / год, а запас ходу 65 км, за документами, він проходить, як квадроцикл і коштує всього 10 000 $.
Інвестиції в цей проект чотири мільйони доларів, які освоювали протягом чотирьох років. Розмір електромобіля 2,35 м, він був розроблений на основі італійського проекту Movitron Teener. 85% його складових аргентинського походження, за винятком двигуна, і ходової, які в Аргентині не виробляються.
Основні особливості електрокара Sero:
Обмеження швидкості 45 км / ч.
Запас ходу 65 км, хоча він може змінюватися в межах від 5 до 10% залежно від типу застосування.
Він призначений для роботи в цікавій ігровій формі, і просто водіння з низькою вартістю обслуговування.
Каркас зроблений з алюмінієвого сплаву високої міцності.
Передні і задні мости зроблені з трубчастої сталі, щоб витримати навантаження.
Корпус виконаний з ABS із захисною плівкою від УФ-променів.
Оснащений чотирма акумуляторними батареями AGM 12V.
Трифазний синхронний двигун на 48V
Регенеративна гальмівна система; вона збільшує термін експлуатації батарей.
Незалежна підвіска на всіх чотирьох колесах.
Освітлення повністю на LED технології, щоб оптимізувати споживання енергії.

У 2015 році планується виготовити 150 автомобілів, а до кінця 2016 року випустити ще 500. Автомобіль буде доступний в листопаді, за ціною в десять тисяч доларів.

Гібридна сонячна система: панелi та колектори 2 в 1

Изображение

Група вчених з університету Брунеля у Лондоні створила гібридну систему, яка перетворює весь дах в сонячний генератор. Запатентована система поєднує в собі плоскі теплові труби і фотоелектричні елементи, які дозволяють одночасно гріти воду і виробляти електроенергію.
У цих гібридних панелях використовуються не круглі, як прийнято в сонячних колекторах, а плоскі теплові трубки 0.4 х 40 см, які дозволяють оптимізувати збір сонячного випромінювання. Більше того, під час випробування вчені виявили, що труби допомагають фотоелементам охолоджуватися на 15 відсотків більше в порівнянні зі стандартною установкою.
Також плоскі теплові труби легше монтувати на даху. «Це нагадує монтаж ламінату», говорить доктор Джохара.
Прототип системи в даний час тестується на стандартному будинку з трьома спальнями в місті Уотфорд.
Доктор Джохара каже, що вони вже відзначили деякі дивовижні можливості: «Наші плоскі теплові труби настільки ефективні, що вони можуть збирати навіть енергію від випаровування ранкової роси на тестованому даху.»

Портативна вітряна турбіна для виробництва електроенергії

Изображение
Изображение
Це розробка двох братів з Ірландії, яка дозволяє збирати енергію при швидкості вітру 2 м / с. Відновлювана енергія генерується і зберігається в батареї для внутрішнього використання, коли вам це необхідно.
Існує кілька моделей Trinity: 50, 400, 1000, 2 500 Вт Вони здатні зарядити все, починаючи від невеликих пристроїв, таких як мобільний телефон, і закінчуючи батареєю електромобіля або використовуватися для живлення  стаціонарного будинку або будинку на колесах.
Турбіна оснащена двома різними типами лопастей для кращої налаштування. Так турбіни можуть бути використані як основне або додаткове джерело енергії в залежності від сили вітру.
Акумулятори різних моделей (400, 1000 і 2500 Вт) мають інвертор, що синхронізує свою силу з електричною системою будинку через розетку, в результаті чого електрика з турбіни надходить в якості основного або додаткового джерела, зменшуючи енергоспоживання від мережі або акумулятора автомобіля.
Такі турбіни можуть вільно поміститься в багажник вашого автомобіля і працювати в будь-якому місці для зарядки, наприклад, вашого ноутбука.
При швидкості вітру 4 м / с, модель 400 може зарядити акумулятор 30000 мАг за 3-4 години, цієї потужності достатньо, щоб виконувати зарядку смартфона 10-15 разів.
Ціна такої турбіни коливається від 360 до 5500 євро, залежно від моделі.
Вони планують вийти на ринок у квітні 2016

Вирощування власної їжі, як обов'язковий предмет у всіх школах

Изображение
Изображение
Садівництво та городництво - це форма мистецтва, яка особливо добре запам'ятовується нам з дитячих років. Вальдорфська школа в Кейп-Коді запустила програму садівництва для своїх учнів, щоб стати джерелом натхнення для всіх. Досвід цієї школи просто фантастичний.
Парник розміром 7 х 14 метрів є центром всієї діяльності. Там, діти вирощують моркву, шпинат, капусту та інші овочі, у тому числі і зелень. У процесі, вони вивчають всі переваги вирощування власних овочів і етапи, які необхідно пройти, щоб з насіння отримати готову їжу. 
Ця школа пропонує практичну модель для вирощування свіжих продуктів навіть під час зимового сезону, в кліматі, де життєва мудрість говорить, що зробити цього не можна.

Як працює теорія повільних міст?

Изображение
Изображение
Сьогодні більшість малих міст намагаються імітувати мегаполіси, використовуючи ідеї централізованого розвитку в усіх сферах - від транспортної системи до суспільного і культурного життя. Найчастіше такі міста перетворюються на «корисні додатки» і франшизи мегаполісів замість того, щоб шукати (або хоча б відновлювати втрачене) власне обличчя.
Але все більше міських громад відмовляються від пануючої посередності і шукають можливість іншого шляху; за словами Пола Нокса і ряду інших прогресивних урбаністів, ідеї міжнародного руху Повільне місто Cittaslow є оптимальним і найлюдянішим шляхом в цих пошуках.
Ідеї «Повільного міста» є логічним похідним від безлічі концепцій так званого «повільного руху» (Slow Movement), що почалися в 1986 році, коли італійський , журналіст і кулінар Карло Петрина влаштував акцію навпроти щойно відкритого магазину «МакДональдс» в Римі, тримаючи в руках тарілку з пастою і банер з написом «Досить швидкої їжі, ми вибираємо повільну».

Лаконічне гасло стало вирішальним тригером розвитку цілої системи координат антиглобалістського руху, який поширився на всі сфери життя. Зокрема, зараз існують рухи повільних медіа, освіти, моди, бізнесу, харчування.
Що означає «краще» в контексті малих міст?
Посилаючись на маніфест руху Cittaslow, повільними можна назвати міста, де «пори року повільно змінюють одна одну, люди цінують сезонні продукти, культуру локального культурного життя і минуле». Під цими поетичними і трохи узагальненими словами криються чіткі правила і вимоги.

Населення повільного міста не може становити більше ніж 50 000 жителів.
У цих місцях не функціонують корпорації, великі автомобільні магістралі (люди можуть комфортно ходити пішки або користуватися велосипедом).
Супермаркети і мережеві заклади, неонові вивіски і банери суворо заборонені.
Влада кожного міста і його жителі принципово підтримують місцеве виробництво, тому, наприклад, всі продукти є результатом роботи локальних фермерів.

Таких правил багато, і всі вони підтримують ідеї високої якості життя без впливу ззовні. Щоб краще зрозуміти концепцію повільних міст варто тільки згадати історію створення цього руху.

У середині дев'яностих в невеликому італійському місті-комуні Греве (регіон Тоскана) вкрай погіршилися справи - відтік населення шокував, міських доходів не було зовсім. Мер міста Паоло Сатюрніні мав можливість зробити з міста черговий майданчик для бізнес-інтересів корпорацій, але вирішив сконцентруватися на реформуванні локальної промисловості, відчайдушно підтримуючи місцевих виробників вина. У 1999 році, скориставшись принципами і підтримкою вищезгаданого Карло Петрина він став засновником руху Cittaslow, до якого увійшли Греве і ще три міста з Італії. Через два роки повільних міст було вже 20, зараз їх майже 200 - не тільки в Італії, але і в Португалії, Німеччини, Іспанії, Туреччини, Нідерландах.

Повільне місто є акцентованим і дієвим результатом діяльності ініціативних міських громад. Може здатися, що концепт цього руху балансує на тонкій грані ідеалізму і ретроградності, але дві сотні міст по всьому світу, які отримали абсолютно нове життя, заперечать будь-якому скепсису. Сам Паоло Сатюрніні вважає повагу до традицій і минулого лише одним з соціально-економічних інструментів оптимізації нового життя в малому місті.

Згідно з вимогами руху міста-учасники можуть широко використовувати досягнення ІТ-сфери та урбаністики, але вивчивши орієнтири Cittaslow, легко зрозуміти, що в цьому випадку все «сучасне» має бути спрямоване на корисність і досягнення комфорту, тобто служити міському побуті та атмосфері, а не руйнувати їх.

Повільне місто істотно додає конкретики теорії «сталого розвитку». Чи можуть зараз наші міста розвиватися стійко, враховуючи інтереси всіх і кожного, дбаючи не лише про інтереси суспільства, а й про екологію?

Принаймні поки що жодне з безлічі наших малих міст не є членом Cittaslow.

Але ідея повільних міст (як і все, що пов'язане з «стійким розвитком») передбачає гнучкість і відкритість, які відразу персоналізують кожне питання, міняють вектор з новою глобальності на теорію малих справ. Адже стати другом Cittaslow і отримати підтримку руху, щоб почати діяти у своєму місті, районі чи вулиці, може кожен..

Астронавт про життя і роботу в космосі

Изображение
Скотт Келлі - американський астронавт, який зараз перебуває на Міжнародній космічній станції (МКС). Фотоісторією своєї неймовірної космічної подорожі він практично щодня ділиться у своєму Twitter.

Келлі - учасник однієї з найтриваліших  місій на МКС. Згідно з планом, команда астронавтів повинна пробути на станції рік. За цей час вчені хочуть краще зрозуміти, як впливає тривале перебування в космосі на людський організм.

Місія стартувала в березні 2015 року і має завершитися навесні 2016 року. З нагоди досягнення «екватора» місії - половини терміну перебування в космосі - астронавт оголосив Twitter-чат і відповів на питання про свою роботу і специфку побуту в космосі.
Изображение
Изображение
Про перший крок вранці
«Я вмикаю комп'ютер і iPad, які знаходяться тут же в моїй кабіні. Перевіряю e-mail, новини та робочий графік ».

Про вихідні
«У нас є кілька годин вільного часу ввечері і близько половини дня на вихідних. Протягом року у мене буде 5-6 вихідних з нагоди свят ».

Про їжу на день
«Гранола і вівсянка на сніданок. Курка гриль з гострою спаржевої квасолею на коржику тортильї, тропічний фруктовий салат і кава ».

Про місце для сну
«Я сплю в спальному мішку, у якого є зверху один ремінь, так щоб моя голова не падала вперед і не билася об комп'ютер».

Про сон в невагомості
«Трохи складно. З часом звикаєш. Я сумую за тяжкістю ковдри ».

Про прання
«Ми тут не перемо. Ми викидаємо одяг після того, як він був використаний ».

Про вільний час і розваги
«Я трохи читаю, розмовляю по телефону, дивлюся на Землю і іноді дивлюся телевізор».

Про швидкість інтернету в космосі
«Як через віддалений доступ (dial-up), якщо ви ще пам'ятаєте, що це».

Про улюблених пейзажах з орбіти
«Тропічні води і пустелі виглядають звідси дуже круто».

Про книги
«Зараз я читаю« Атлантичну одіссею Шеклтона »(Endurance: Shackleton's Incredible Voyage). Я читав її минулого разу, коли був тут ».


Про день і ніч
«Ми обходимо Землю настільки швидко, що день і ніч наступають швидко і часто. Кожні 92 хвилини ».

Про свободу
«Коли знаходишся в такому місці, яке не можеш покинути, ти починаєш набагато більше цінувати свою свободу»..

6 способів здобути прихильність будь-якої людини

Професор психології Джек Шафер довгі роки працював спеціальним агентом ФБР і навчав інших агентів технікам впливу і переконання, які часом немислимі без особистої чарівності. За його словами, є золоте правило, користуючись яким можна розташувати до себе будь-якої людини. І звучить воно так: «Примусьте співрозмовника сподобатися самому собі».

1. Здійсніть помилку
Коли Джек Шафер починає вести курс лекцій у нового потоку, він як би ненароком робить помилку у вимові якогось слова і дозволяє студентам виправити себе. «Я роблю вигляд, що збентежений, дякую їм за уважність і виправляю помилку», - говорить Джек.
Цей прийом він використовує, щоб досягти 3 цілей. 
По-перше, коли студенти виправляють помилку викладача, це дозволяє їм почувати себе більш впевнено. 
По-друге, вони починають більш вільно спілкуватися з наставником. 
По-третє, вони дозволяють собі помилятися.

Цей прийом можна використовувати, щоб привернути до себе будь-яку людину. Помиляйтеся, показуйте свою неідеальність, дозволяйте людям виправити себе. І вони будуть розташовані до вас.

2. Поговоріть з людьми про них самих

Ми дуже зайняті собою і дуже мало цікавимося людьми, яких зустрічаємо. Але, для того щоб сподобатися людям, потрібно щиро ними цікавитися.
«Ви заведете більше друзів за два місяці, якщо будете проявляти непідробний інтерес до людей, ніж за два роки спроб зацікавити їх собою». (Дейл Карнегі)
«Коли люди говорять про себе, неважливо - в особистій розмові або в соцмережах, задіюються ті ж центри задоволення в мозку, як від смачної їжі або грошей». (Роберт Лі Хольц)

Ці дві цитати показують, як важливо розмовляти з людьми про їхні справи, щоб завоювати їхню прихильність. Цікавтеся їхньою родиною, біографією, дітьми, їхньою думкою з того і іншого приводу, і вдячність, часом неусвідомлена, вам забезпечена.

3. Зробіть комплімент від третьої особи

Іноді прямі компліменти звучать дуже нав'язливо. Багато людей не готові їх приймати або відчувають дискомфорт. У таких випадках краще використовувати комплімент від третьої особи.
Наприклад, ви хочете попросити бухгалтера Ганну Іванівну про якусь послугу і вкручувати таку фразу: «Анна Іванівна, до речі, начальник відділу кадрів сказав, що ви самий сумлінний працівник нашої компанії».
Не обов'язково, звичайно, хвалити якісь професійні якості, можна й особисті. Наприклад, так: «Анна Іванівна, начальник відділу кадрів досі згадує ваші пиріжки з цибулею, які ви приносили на день народження».



4. Не забудьте поспівчувати
Кожній людині приємно знати, що її уважно слухають і поділяють з нею її емоції. Звичайно, якщо людина починає розповідати про те, що в неї був важкий день, не варто стогнати: «Який жах, ах ти, бідолажечка!» Особливо якщо це ваш начальник.
Цілком підійде звичайне висловлювання типу: «Так, у вас сьогодні був непростий день. З ким не буває! »  
Якщо чоловік розповідає, що йому вдалося впоратися зі складною справою, можна резюмувати так:« Схоже, сьогодні справи у вас йдуть відмінно. Це здорово!"
Ми повинні переконати співрозмовника, що ми поділяємо його почуття і розуміємо його. При цьому, якщо ви намагаєтеся підтримати людину, не треба точно відтворювати її слова. Співрозмовник може насторожитися: він сприйме повторення як щось неприродне.


5. Попросіть про послугу

Знамениті слова Бенджаміна Франкліна: «Той, хто одного разу зробив вам добро, охочіше знову допоможе вам, ніж той, кому ви допомогли самі». Цей феномен відомий як ефект Бенджаміна ФранклінаЛюдина, яка надає люб'язність іншій людині, виростає у власних очах. Тобто якщо ви хочете сподобатися людині, то краще не робити ласку їй, а попросити про послугу її саму. 
Звичайно, не варто зловживати проханнями про допомогу.
Як дотепно зауважив той же Франклін: «Гості, як риба, починають погано пахнути на третій день». Те ж саме можна сказати про людей, які занадто часто просять про послугу.


6. Зробіть так, щоб людина сама себе похвалив

Між звичайним компліментом і лестощами дуже тонка грань, тому краще зробити так, щоб співрозмовник сам себе похвалив. Наприклад, хтось розповідає вам таку історію: «Для того щоб закрити цей проект, я день і ніч працював». Тут можна сказати: «Так, на це потрібна залізна воля». Майже гарантовано співрозмовник відповість щось на зразок: «Так, мені довелося постаратися, щоб здати проект вчасно. Я, звичайно, відмінно попрацював. Тут нічого не скажеш ».
Уміння зробити так, щоб людина сама себе похвалив, - це вищий пілотаж. Практикуйте його, робіть людям приємне. І ви обов'язково сподобаєтеся.
Всі ці поради, безумовно, не заклик до лицемірства. Ми всього лише хочемо допомогти вам робити приємне іншим людям і жити з усіма в мирі.

Soki - невеликий чилійський електромобіль

Изображение
Soki  стане першим двомісним електричним автомобілем зробленим в Чилі. Його орієнтовна ціна становить $ 12000, Запас ходу розрахований на 60 кілометрів. Він була розроблений за вісім місяців на машинобудівному підприємстві VoZe Є.В., Pavez.
Soki має електричний двигун з потужністю, еквівалентною 10 к.с. і батарею 4,2 кіловат, яка заряджається всього за 3 години. Також є можливість її підзарядки в будь-який час.
Перші 10 одиниць планується випустити в березні 2016 року. Електромобіль був випущений за підтримки місцевої та міжнародної програми технологічних інновацій підприємств.

Можливо, незабаром і наш автопром почне випускати такі пробні версії електрокарів. 

Techtile - черепиця, яка може генерувати енергію

Изображение


Італійська компанія Techtile запропонувала інтегрувати в звичайну глиняну черепицю сонячні фотоелементи або колектори для нагріву води. Розробники стверджують, що лише 18 кв. м. такої черепиці, встановленої під кутом 30-35 ° може виробляти до 1650 кіловат-годин на рік.

Глиняна черепиця, відмінний довговічний і екологічний матеріал для покрівлі будинку. Її використовують з давніх часів, але що якщо цей дах буде виробляти ще й енергію?

Techtile пропонує не встановлювати зверху сонячні панелі, а інтегрувати їх прямо в черепицю. Таким чином зберігається і естетичний вигляд будівлі і збільшується його енергоефективність.