хочу сюди!
 

Інна

47 років, риби, познайомиться з хлопцем у віці 38-48 років

Пошук

Стрічка заміток за місяць

Г. Х. Андерсен "Квіти маленької Іди"

  • 02.11.10, 20:21


- Бідні мої квіточки померли!- сказала маленька Іда.- Ще вчора ввечері вони були такі красиві, а тепер усі посхилялися. Від чого це вони так? - запитала вона студента, що сидів на дивані.

Вона дуже любила цього студента; він умів розповідати надзвичайно цікаві історії і вирізати з паперу дуже забавні картинки - сердечка з крихітками-танцівницями всередині, квіти і чудові палаци з дверима, які можна було відчинити. Великий витівник був цей студент!

- Чому у квітів такий поганий вигляд сьогодні? - знову запитала Іда і показала йому зів'ялий букет.

- Знаєш що? - сказав студент.- Сьогодні вночі квіти були на балу, от вони тепер і посхиляли голівки.

- Та квіти ж не танцюють! - здивувалася Іда.

- Танцюють! - заперечив студент.- Ночами, коли темно і всі ми спимо, вони весело танцюють одна з одною. Майже кожну ніч у них буває бал.

- А дітям не можна піти до них на бал?

- Можна,- сказав студент.- Адже маленькі маргаритки і конвалії також танцюють.

- А де танцюють найкрасивіші квіти? - запитала маленька Іда.

- Ти була, за містом, де стоїть великий палац,- влітку у ньому живе король,- і де такий чудовий сад з квітами? Пам'ятаєш лебедів, які підпливали до тебе за крихтами хліба? Ось там у квітів і бувають справжні бали!

- Я ще вчора була там з мамою,- сказала маленька Іда,- але тепер на деревах немає більше листя, а в саду немає квітів. Куди вони зникли? Влітку їх так багато!

- Вони всі у палаці,- відповів студент.- Треба тобі казати, що як тільки король і придворні переїдуть в місто, квіти зразу ж тікають із саду прямо у палац, і там для них настають веселі часи. От би тобі подивитись! Дві найкрасивіші троянди сідають на трон - це король з королевою. А червоні півники стають біля них, стоять 9 і вклоняються,- це камер-юнкери. Потім приходять інші прекрасні квіти, і починається бал. Гіацинти і крокуси удають із себе маленьких морських кадетів і танцюють з панночками - голубими фіалками; а тюльпани і великі жовті лілії - це літні дами, і вони стежать за тим, щоб усі танцювали поважно і взагалі поводилися пристойно.

- А квіточкам не перепаде за те, що вони танцюють у королівському палаці? - запитала маленька Іда.

- Але ж ніхто не знає, що вони там танцюють! - відповів студент.- Правда, старий доглядач іноді вночі заглядне у палац з великою в'язкою ключів у руках, але квіти, як тільки почують дзеленчання ключів, зразу ж притихнуть, сховаються за довгі фіранки, що висять на вікнах, і тільки ледь-ледь виглядають звідтіля, одним оком. «Тут щось пахне квітами!» - бурчить тоді старий доглядач, а бачити нічого не бачить.

- От цікаво! - сказала маленька Іда і навіть у долоні заплескала.- Виходить, я теж не можу їх побачити?

- Можеш,- відповів студент.- Заглянь у віконця, коли знову підеш туди, от і побачиш. Сьогодні я бачив там довгу жовту лілію: вона лежала і потягувалася на дивані - уявляла, ніби вона придворна дама.

- А квіти з Ботанічного саду теж можуть прийти туди, хоч сад і далеко від палацу?

- Ну, звичайно, можуть! - відповів студент.- Адже вони вміють літати і літають, коли захочуть. Хіба ти не помітила, які красиві метелики, червоні, жовті, білі? Вони ніби справжні квіти і колись були квітами. Одного разу стрибнули вони із стеблинки високо в повітря, залопотали пелюстками, ніби маленькими крильми, і полетіли. А оскільки вони поводилися добре, то їм дозволили літати і вдень. Тепер їм уже не треба було повертатися додому і смирно сидіти на стеблинці, от їхні пелюстки і перетворилися у справжні крила. Ти ж це сама бачила. А втім, можливо, квіти з Ботанічного саду і не бувають у королівському палацу. Можливо, вони навіть не знають, як там весело ночами. Ось що ти повинна зробити,- і нехай потім дивується професор ботаніки, який живе тут недалеко, ти ж його знаєш?- Коли прийдеш в його сад, розкажи якій-небудь квіточці про великі бали у королівському палаці! Квіточка розкаже про це іншим, і всі вони втечуть. Професор прийде в сад, а там ні однієї квіточки! Ото здивується! «Куди ж вони зникли?» - подумає.

- Та як же квіточка розкаже іншим? Адже квіти не розмовляють.

- Звичайно, ні,- проговорив студент,- зате вони вміють порозумітися знаками. Ти сама бачила, як вони гойдаються, ледь подме вітерець, як ворушать своїми зеленими листочками. І вони так само добре розуміють одна одну, як ми, коли розмовляємо.

- А професор розуміє їх? - запитала маленька Іда.

- Звичайно! Якось ранком він прийшов у сад і бачить, що висока кропива робить знаки своїми листочками прекрасній червоній гвоздиці. Ось що їй говорила кропива: «Ти така мила, я тебе дуже люблю». Професору це не сподобалось, і він ударив кропиву по листі, а листя у неї - все одно що у нас пальці,- ударив і обпікся! З того часу він не наважується її чіпати.

- От цікаво! - сказала маленька Іда і засміялася.

- Ну хіба можна забивати голову дитині такими дрібницями? - обурився нудний радник, який теж прийшов у гості до батьків Іди і сидів на дивані.

Він терпіти не міг студента і завжди бурчав на нього, особливо коли той вирізав химерні і забавні фігурки - подібні до чоловічка на шибениці із серцем в руках (його повісили за те, що він був серцеїдом) або старої відьми на мітлі, з чоловіком на носі. Все це дуже не подобалось радникові, і він завжди твердив:

- Ну хіба можна забивати голову дитині такими дрібницями? Що за дурна фантастика?

Але маленьку Іду надзвичайно потішало оповідання студента про квіти, і вона думала про них увесь день. Отже, квіти схилили голівки тому, що стомилися після балу. Не дивно, що вони захворіли.

Маленька Iда понесла квіти до столика, на якому стояли всі її іграшки; у шухляді цього столика теж було повно всякої всячини. В ляльковому ліжечку спала лялька Софі, але маленька Іда розбудила її.

- Тобі доведеться встати, Софі,- сказала вона,- і цю ніч провести у шухляді. Бідні квіти хворі, їх треба покласти в твою постільку - тоді вони, можливо, видужають.

І вона вийняла ляльку з ліжечка. Вигляд у Софі був дуже незадоволений, але вона не сказала жодного слова, розсердившись на Іду за те, що та підняла її з ліжка.

Маленька Іда поклала квіти у постільку, гарненько . вкрила їх одіяльцем і веліла їм лежати тихо, обіцяючи за це напоїти їх чаєм і завіряючи, що тоді вони вранці встануть зовсім здоровими. Потім вона завісила ліжко, щоб сонце не світило в очі її квіточкам.

Весь вечір оповідання студента не виходило у неї з голови, і, збираючись іти спати, дівчинка не витримала і заглянула за опущені на ніч віконні фіранки. На підвіконнях стояли чудові квіти її матері - тюльпани і гіацинти,- і маленька Іда тихенько їм прошепотіла:

- А я знаю, що вночі ви підете на бал!

Квіти зробили вигляд, що нічого не зрозуміли, вони навіть не ворухнулись. Та маленьку Іду не проведеш!

В постелі Іда ще довго думала про одне і те ж і уявляла собі, як це, мабуть, мило, коли танцюють квіти! «Невже і мої квіти були на балу у палаці?» - подумала вона і заснула.

Та серед ночі маленька Іда раптом прокинулась: вона тільки що бачила уві сні квіти, студента і радника, який лаяв студента за те, що він забиває їй голову дрібницями. В кімнаті, де лежала Іда, було тихо, на столі горів нічник, і батьки дівчинки міцно спали.

- Цікаво, чи сплять мої квіти в ляльковій постільці?- сказала собі маленька Іда.- Як би мені хотілося про це знати! - Вона підвелася, щоб подивитися у напіввідчинені двері, за якими лежали її іграшки і квіти, потім стала прислухатися. І ось їй здалося, ніби в сусідній кімнаті грають на роялі, але дуже тихо і ніжно; такої музики їй ще не доводилося чути.

- Мабуть, що квіти танцюють! - сказала собі Іда.- Як би мені хотілося на них подивитись!

Але вона не посміла встати з ліжка, щоб не розбудити батьків.

- Хоч би квіти самі увійшли сюди!- мріяла вона. Але квіти не входили, а чудесна музика все звучала.

Тоді маленька Іда не витримала, тихенько вилізла з ліжка, підкралась навшпиньки до дверей і заглянула у сусідню кімнату. О, як там було гарно!

В тій кімнаті нічник не горів, проте було зовсім світло від місяця, який дивився з віконця прямо на підлогу, де в два ряди вистроїлися тюльпани і гіацинти. На вікнах не залишилося жодної квітки, там стояли лише горщики з землею. А на підлозі всі квіти танцювали одна з одною, та так мило: то ставали в коло, то простягали одна одній довгі зелені листочки і кружляли попарно. На роялі грала велика жовта лілія,- мабуть, це її бачила маленька Іда влітку! Дівчинка пам'ятає, як студент сказав: «О, як вона схожа на фрекен Ліну!» Тоді всі підняли його на сміх, але тепер Іді і справді привидилось, ніби довга жовта лілія схожа на Ліну. Вона і на роялі грала точнісінько, як Ліна - повертала своє довге жовте лице то в один бік, то в інший і кивала в такт чудовій музиці. Іди не помітив ніхто.

Та раптом маленька Іда побачила, що великий голубий крокус вискочив прямо на середину стола з іграшками, підійшов до лялькового ліжечка і відхилив положок. На ліжечку лежали хворі квіти; вони швидко встали і кивнули на знак того, що і їм теж хочеться танцювати. Старий Курилка із зламаною нижньою губою встав і вклонився прекрасним квітам. Вони були зовсім не схожі на хворих, зіскочили на підлогу і, дуже задоволені, стали танцювати з іншими квітами.

В цю хвилину почувся стук - ніби щось впало зі столу, Іда подивилася в той бік. Виявилось, що це маслянична верба швидко зіскочила вниз до квітів, бо вважала себе їхньою родичкою. Верба, прикрашена паперовими квітами, теж була дуже мила; на верхівці її сиділа крихітна воскова лялька в крислатому капелюшку, точнісінько такому, як у радника.

Гулко тупаючи своїми трьома червоними дерев'яними ніжками, верба стрибала серед квітів. Вона танцювала мазурку, а інші квіти не знали цього танцю, тому ще були дуже легкі і не могли тупати з такою силою.

Та ось лялька на вербі раптом витягнулася, завертілася над паперовими квітами і голосно закричала:

- Ну хіба можна забивати голову дитині такими дрібницями? Що за дурна фантастика?

Тепер лялька напрочуд схожа на радника - в такому ж крислатому капелюшку, така ж сердита і жовта! Але паперові квіти вдарили її по тонких плечах, і вона зовсім зіщулилася, перетворилася в крихітну воскову ляльку. Це було так забавно, що Іда не могла втриматися від сміху.

Верба продовжувала танцювати, і раднику хоч-не-хоч доводилося танцювати разом з нею все одно - чи витягувався він на всю довжину, чи залишався крихітною восковою лялькою в чорнім крислатім капелюшку. Нарешті, квіти, особливо ті, що лежали в ляльковому ліжку, почали жаліти радника, і верба залишила його в спокої. Раптом щось лунко застукало в шухляді стола, де разом з іншими іграшками лежала лялька Софі. Курилка підбіг до краю стола, ліг долілиць і трошки висунув шухляду. Софі встала і здивовано оглянулася.

- Та тут, виявляється, бал! - проговорила вона.- Чому про це мені не сказали?

- Хочеш танцювати зі мною? - спитав її Курилка.

- Теж мені кавалер! - відрізала Софі і повернулася до нього спиною, потім сіла на ящик і стала чекати, що її запросить яка-небудь квітка, але ніхто і не думав її запрошувати. Тоді вона - почала покашлювати: «Кх, кх, кх!» Але і тут ніхто до неї не підійшов. А Курилка танцював один, і не так вже погано.

Помітивши, що квіти на неї і не дивляться, Софі раптом звалилася з шухляди на підлогу, та з таким гуркотом, що всі збіглися, оточили і почали питати, чи не забилася вона. Квіти розмовляли з нею дуже ласкаво, особливо ті, які тільки-що спали в її ліжечку.

Софі зовсім не забилася, і квіти маленької Іди стали дякувати їй за чудову постільку, потім повели з собою в місячний кружок на підлозі і почали танцювати з нею; а інші квіти теж пішли в танок і танцювали навколо них. Тоді Софі, дуже задоволена, сказала квіточкам, що звільняє їм своє ліжко,- їй добре і в шухляді!

- Дякуємо,- відгукнулись квіти,- але ми не можемо довго жити. Вранці ми всі помрем. Скажи лише маленькій Іді, щоб вона поховала нас в саду, де закопана канарка. Влітку ми знову виростемо і будемо ще красивіші.

- Ні, ви не повинні помирати! - вигукнула Софі і поцілувала квіти.

В цю мить двері відчинилися, і в кімнату увійшло багато прекрасних квітів. Маленька Іда ніяк не могла зрозуміти, звідки вони взялися,- мабуть, з королівського палацу. Попереду йшли дві чудові троянди в маленьких золотих коронах,- це були король з королевою. За ними, вклоняючись на всі боки, йшли гарні левкої і гвоздики. Музиканти - великі маки і півонії - дули в стручки, червоніючи від натуги, а маленькі голубі дзвіночки і біленькі проліски дзвеніли, ніби на них були надіті бубонці. От була забавна музика! За, музикантами йшло безліч інших квітів, і всі вони танцювали - і голубі фіалки, і червоні маргаритки, і ромашки, і конвалії. Квіти танцювали і цілувались та так мило, що не можна було очей відвести. Нарешті, всі побажали одне одному на добраніч, а маленька Іда пробралася в своє ліжко, і до ранку їй снилися квіти і-все, що вона бачила вночі.

Вранці вона встала і побігла до свого столика - подивитися, чи там її квіточки.

Вона відхилила положок... Так, квіти лежали в ліжечку, але зовсім, зовсім зів'ялі! Софі теж лежала на своєму місці, в шухляді, і лице у неї було сонне.

- А ти пам'ятаєш, що тобі веліли передати мені? - запитала маленька Іда.

Але Софі тільки тупо подивилася на неї, не розкриваючи рота.

- Яка ж ти невдячна! - сказала маленька Іда.- А вони ще танцювали з тобою!

Потім вона взяла картонну коробочку, у якої на кришці була намальована гарненька пташечка, відкрила її і поклала туди мертві квіти.

- Ось вам і домовинка! - сказала вона.- А коли приїдуть мої норвезькі кузени, ми вас закопаємо у саду, щоб ви на майбутнє літо знову виросли і стали ще красивішими!

Йонас і Адольф, двоюрідні брати Іди, які приїхали з Норвегії, були жваві хлопчаки. Батько подарував їм по новому самострілу, і вони взяли їх з собою, щоб показати Іді. Вона розповіла хлопчикам про бідні померлі квіти і веліла поховати їх. Попереду йшли хлопчики з самострілами на плечах, за ними - маленька Іда з мертвими квітами в коробці. Могилку вирили в саду, Іда поцілувала квіти і опустила коробку в ямку, а Йонас з Адольфом вистрілили над могилою із самострілів - адже ні рушниць, ні гармат у них не було.


Откуда взялся "закадычный друг"

  • 02.11.10, 20:15
Старинное выражение «залить за кадык» означало «напиться», «выпить спиртного». Отсюда образовался фразеологизм «закадычный друг», который
сегодня употребляется для обозначения очень близкого друга.

В Древней Руси калачи выпекали в форме замка с круглой дужкой.
Горожане нередко покупали калачи и ели их прямо на улице, держа за эту
дужку, или ручку. Из соображений гигиены саму ручку в пищу не употребляли, а отдавали её нищим либо бросали на съедение собакам. По  одной из версий, про тех, кто не брезговал её съесть, говорили: дошёл до ручки. И сегодня выражение «дойти до ручки» значит совсем опуститься,  потерять человеческий облик.

В «Слове о полку Игореве» можно встретить строки: «Боян вещий, если  кому-то хотел сложить песнь, растекался мысию по древу, серым волком по  земле, сизым орлом под облаками». В переводе с древнерусского «мысь» —  это белка. А из-за неправильного перевода в некоторых изданиях «Слова»  появилось шутливое выражение «растекаться мыслью по древу», что означает вдаваться в ненужные подробности, отвлекаться от основной мысли.

После взятия Казани Иван Грозный, желая привязать к себе местную аристократию,  награждал добровольно являвшихся к нему высокопоставленных
татар. Многие из них, чтобы получить богатые подарки, притворялись сильно пострадавшими от войны. Отсюда появилось выражение «сирота  казанская».

Крестьяне до введения крепостного права на Руси могли переходить от одного барина к другому. Они нанимались на работу весной, «на Егория», а расчёт получали осенью, в «Кузьминки». Во время сделок стороны нередко пускались на всякие ухищрения, а порой и на обман. Отсюда появились  слова «объегорить» и «подкузьмить».

Халявой раньше называлось голенище сапога. Нижняя часть сапога —
головка — изнашивалась куда быстрей, чем голенище халява. Предприимчивые
«холодные сапожники» пришивали к голенищу новую головку. Такие сапоги —
пришитые «на халяву» — были намного дешевле новых.

Словом «неделя» раньше обозначалось воскресенье — нерабочий день,  когда «не делают»,  а потом стала называться семидневка. 
(Во  всех  славянских  языках (кроме русского) такое название сохранилось до сих пор.)

Самого опытного и сильного бурлака, идущего в лямке первым, называли  шишкой. Это перешло в выражение «большая шишка» для обозначения важного человека.

Раньше пятница была свободным от работы днём, а, как следствие, базарным.
В пятницу, получая товар, обещали в следующий базарный день отдать полагающиеся за него деньги. С тех пор для обозначения людей, не
исполняющих обещания, говорят: «У него семь пятниц на неделе».

Выражение «после дождичка в четверг» возникло из-за недоверия к Перуну, славянскому богу грома и молнии, днём которого был четверг.  Мольбы к нему часто не достигали цели, поэтому о несбыточном стали говорить, что это случится после дождичка в четверг.

Во время возвышения Московского княжества с других городов взималась большая дань. Города направляли в Москву челобитчиков с жалобами на несправедливость. Царь иногда сурово наказывал жалобщиков для устрашения других. Отсюда, по одной из версий, произошло выражение «Москва слезам не верит».

В старину считали, что душа человека помещается в углублении между ключицами, ямочке на шее. В этом же месте на груди был обычай хранить деньги. Поэтому о бедном человеке говорят, что у него «за душой ничего нет».

В старину отколотые от полена чурки — заготовки для деревянной посуды
— называли баклушами. Их изготовление считалось лёгким, не требующим
усилий и умения делом. Сейчас мы употребляем выражение «бить баклуши»
для обозначения безделья.

В старину деревенские женщины после стирки «катали» бельё с помощью
специальной скалки. Хорошо прокатанное белье оказывалось выжатым, выглаженным и чистым, даже если стирка была не очень качественной.
Сегодня для обозначения достижения цели любым способом употребляется
выражение «не мытьём, так катаньем».

В старину гонцы, доставлявшие почту, зашивали под подкладку шапки или шляпы очень важные бумаги, или «дела», чтобы не привлекать внимания грабителей. Отсюда происходит выражение «дело в шляпе».

В 13 веке денежной и весовой единицей на Руси была гривна, делившаяся на
4 части («рубля»).  Особенно увесистый остаток слитка называли «длинным рублём». С этими словами связано выражение про большой и лёгкий заработок — «гнаться за длинным рублём».

Отсюда

free counters

Країна Сонця і Любові

Незримі  крила знов несуть мене увись.

Огляну землю рідну із висот пташиних.

Там, де небесні ріки розлилИсь,

Є наших мрій і задумів країна.

 

Щоночі із бажань таємних зорепад,

Крилаті душі в снах натхнення там черпають.

Є галерея щастя і кохання сад.

Тут світлі Ангели земні серця єднають.

 

Немає часу у країні тій.

З’єдналось в ній минуле і майбутнє.

Вмістилась вічність у миттєвості одній.

Там злість і заздрощі земні відсутні.

 

На нижчій схОдинці – засмічений ефір,

Де зависають недозрілі мрії.

Зневіри й пустослів’я чорний вир

Їх ще у зародках понищить і розвіє.

 

Та промінь віри із відкритої душі

Без перешкод ту темну пастку подолає.

Відчинить брами сонця золоті

І разом з ним яскравим світлом засіяє.

 

Багатий, бідний, сильний чи слабкий –

У ту країну доступ має кожен.

Не треба філософії, секрет простий –

Забути назавждИ словаНе можу!

 

Нещасний той, хто хоче буть таким,

Хто лінь і страх в душі своїй плекає.

Його бажання всі розвіються, як дим,

Бо часто й сам не зна, чого шукає.

 

Не бійтесь вільного польоту своїх мрій!

В ваших руках ключі від щастя кольорові.

Відкрийте дар безцінний у душі своЇй –

Життя творити силою Любові!

 

Сатья Саи баба "Исцеляющая книга"

Исцеляющая книга. Сборник наставлений и практических советов
 
 
 

Автор: Сатья Саи Баба

Серия: Эзотерика Язык русский. Артикул: 1949364 Размеры 130х200 мм  Вес 130г. ISBN 978-5-9787-0251-4. количество томов: 1 количество страниц: 144 стр. Переплет мягкий. формат: 84x108/32 (130x200 мм) Издательство Амрита-Русь. Тираж 1500 экз. Дата выхода: 2008

Описание:

В этой книге представлены наставления, разъяснения, практические советы, собранные из бесед, книг, лекций Сатья Саи Бабы; они разъясняют сложные аспекты человеческой жизни, природы души, механизма кармы, смысловой цели жизни и деятельности человека, и способов достижения этой цели. Изречения представляют собой наиболее полную картину Послания Сатья Саи Бабы человечеству, объясняя Его явление как Миссию на земле в качестве Аватара.

ВВЕДЕНИЕ (из этой книги)
      Со времен Христа на земле не было явления столь удивительного и феноменального, каким является пришествие Саи Бабы. Его необыкновенная Сила, Его Всеведение, Его чудеса поражают людей. Мы, люди, простые обыватели, судим о Божественном явлении по чудесам, которые не можем объяснить с точки зрения нашей житейской логики. Чудесные исцеления больных, которых не может вылечить современная медицина, материализация предметов, преобразование материи из одного качества в другое, воскрешение мертвых, управление стихиями, хождение по воде, всеведение и всезнание прошлого и будущего любого человека, гелепортация в любую точку земли, — все эти Божественные проявления, необъяснимые с материалистической точки зрения, чудесным образом присутствуют в личности Саи Бабы. Он материализует не только предметы, но может воссоздать живое существо, вообще любую форму жизни, что не раз и демонстрировал для «неверующих» ученых. Например, на своей руке материализовал живую обезьянку. Но такая материализация подвластна разве что только Богочеловеку. И это не фокусы высшего класса, в чем пытались различные люди обвинить Бабу.        Спрашивается, в таком случае, что за явление Саи Баба? Кто Он? Зачем Он пришёл на землю? С какой целью? Разве для того, чтобы показывать чудеса? Что Он Хочет от нас? На что мы должны обратить внимание, куда идти? Давайте попробуем услышать Его голос хотя бы через эту книгу. Прислушаться и последовать Его Советам. Нам есть над чем поразмышлять. У Саи Бабы миллионы последователей во всём мире. Его считают живым воплощением Бога в человеческой форме — Аватаром нашего времени. Слово «Аватар» значит «нисхождение», нисхождение божества на Землю — его воплощение в смертное существо в какой-либо форме (и не обязательно в форме человека), откровение, проявление Божества в человеческой природе.       Саи Баба не просто Аватар. Он — полный, или Пурна-Аватар.      Нечасто на земле Бог принимает человеческую форму в качестве полного Аватара. Такое благотворное событие не имело места с древних времён, когда Бог являлся в человеческой форме 5000 лет тому назад в одном из величайших переломных веков в истории человечества. Тогда Он пришёл как Господь Кришна, чтобы сыграть роль Аватара того времени. Сегодня Бог явился вновь в роли — мирового Учителя, чтобы вести, возвышая человечество в этот критический период истории. Его нынешний приход ознаменован окончанием драматической для человечества эпохи — Кали-юги, характеризующейся враждой людей, многочисленными волнениями, невиданным падением нравственных и моральных качеств, ненасытным стремлением к материальным благам в ущерб духовным ценностям и возрастанием эгоистических устремлений человечества. Всё это поставило мир на грань катастрофы.        Для начала преобразования мира Бог избрал период в 250 лет с середины XIX века, чтобы воплотиться подряд в трёх человеческих формах как Аватар. Все три воплощения (инкарнации) называются Саи Баба.       Настоящее воплощение Сатья Саи Баба — второе (серединное) из трёх инкарнаций Аватара Саи. Оно началось с Его рождения в 1926 году. Первой инкарнацией был Ширди Саи Баба, покинувший своё тело в 1918 г., за восемь лет до рождения Сатья Саи Бабы. Жизнь Ширди Саи Бабы была примером единства Бога и братства людей, примером служения, как общине индусов, так и мусульман в центральной Индии; каждая община считала Его своим учителем. В течение многих лет Он жил то в храме индусов, то в мусульманской мечети. Теперешний Аватар Саи будет оставаться в настоящей форме как Сатья Саи Баба до 95 лет. Затем, вскоре после того как Он покинет тело, Он родится вновь на этот раз на юге Индии. Это будет примерно в 2030 году. В то время Он будет известен как Према Саи Баба («Према» означает «Любовь»). Причем в своей новой форме Он будет очень напоминать лицом Иисуса Христа. (Некоторые исследователи считают, что это, возможно, будет означать второе пришествие Христа). Он завершит миссию Аватара Саи, закончив настоящий век Кали, возвестив приход золотого века для человечества. В своём третьем воплощении Его будут знать уже во всём мире, и стар и млад.       Такова Божественная игра (лила), не всегда легко понимаемая людьми с «мирским» восприятием. Но эта трудность является следствием нашей почти полной духовной безграмотности. Ведь мы не воспитывались на Святых писаниях Вед, где говорится о смене юг, об их особенностях, о приходе на землю время от времени Аватаров, об их свойствах, о целях их приходов, о смысле и цели человеческой жизни, о правильном действии, о человеческой работе как миссии, о мироздании и т.д.      Я вырос в христианской среде, с её характерными традициями. Здесь если и не осуждалось открыто изучение других религий, то и не одобрялось.        Понимание того, что Будда, Кришна, Рама, Брахма, Христос, Иегова, Аллах — всё это могут быть имена одного Бога, и речи быть не могло. Считалось, что существует только один Господь — Иисус Христос, другие имена и формы Господа не принимались. А то, что не принимается, чуждо, неправильно. Именно такая пози-ция закрепилась в моём сознании, до тех пор, пока я всерьез не занялся изучением других религий, их осмыслением и сопоставлением. Границы познания в духовной сфере стали постепенно расширяться.
 
 
Продолжение следует.
 
 
 
Приобрести книгу можно на книжном рынке "Петровка". 
 

бригада опытных грузчиков..............

  • 02.11.10, 19:59
Вы любите что бы утром вам приносили кофе в постель!? но вы одиноки ? бригада опытных грузчиков доставит вас и вашу кровать в любое кофе по указанному вами адресу!

Р.М.Рильке "Первые розы"

Первые розы проснулись,
их ароматы нежны
словно смешинки чистюли;
с крыльцами ласточки-пули
ломти деньские видны;

и куда ни взмах,
по тебе заждался Страх.

Проблески всюду пугливы,
звуки сорвались с узды,
ночь молода всем на диво,
вновь крастота точно стыд.

перевод с немецкого Терджимана Кырымлы heart rose


Erste Rosen

Erste Rosen erwachen,
und ihr Duften ist zag
wie ein leisleises Lachen;
fluechtig mit schwalbenflachen
Fluegeln streift es den Tag;

und wohin du langst,
da ist alles noch Angst.

Jeder Schimmer ist scheu,
und kein Klang ist noch zahm,
und die Nacht ist zu neu,
und die Schoenheit ist Scham.

R.M.Rilke

Мудрость 02-11-10

Продолжаем знакомиться с мудростью Книги Притчей Соломоновых.

Рука прилежных будет господствовать, а ленивая будет под данью.


Тоска на сердце человека подавляет его, а доброе слово развеселяет его.


Праведник указывает ближнему своему путь, а путь нечестивых вводит их в заблуждение.


Ленивый не жарит своей дичи; а имущество человека прилежного многоценно.


На пути правды - жизнь, и на стезе ее нет смерти.
 

 В современном переводе эти стихи выглядят так:

 

Прилежной руке - править, ленивой руке - нести повинность.

Беспокойство изнуряет сердце человека, а доброе слово - веселит.

Праведник укажет путь ближнему, а на стезях нечестивцев заблудишься.

Лодырю добычи не видать, а у прилежного - богатство и достаток.

Стезя правды - к жизни, а кривые пути - к смерти.

 

или так:

 

Руки усердных будут править, а ленивых приставят к труду подневольному.

Тревога в сердце гнетет человека, а доброе слово веселит.

Праведный тщательно подбирает себе друзей, а путь нечестивых сбивает с толка.

Ленивый дичи своей не жарит, а усердный приобретет дорогое добро.

На пути праведности - жизнь; ходя её тропами, смерти не встретишь.

 

 (Притчи, глава 12, стихи 24-28)

 

2 ноября 2010

Неопределенность высказываний..все о женщинах........

  • 02.11.10, 19:32

Одним из стержневых принципов женской логики является принцип неопределенности. Неопределенность в женской логике - это условность, возведенная в абсолют.

Проявлением принципа неопределенности являются такие слова, как "я согласна, но при условии...", "да, но...", "возможно, конечно, только вот...".Апофеозом этого служит выражение "ну я не знаю...".

Эта фраза нередко венчает разговор, диалог или рассуждение. В ее тональности присутствует и нотка раздражения, и неудовлетворенность, и оценка, и волевой акцент на пресечение попыток дальнейшего обсуждения данной темы. Смысл данного выражения может включать в себя в неявном виде следующее: "Поступай, как знаешь" ("Я умываю руки"), "Тебе решать (тебе и отвечать)", "Ты не соглашаешься со мной только из упрямства (гордости, глупости)" и т.п.

...анатомия ...любви (мужчинам)

всем известно, что девицы
- непорочны словно птицы...
всем известно, как они скромны .

 Учти, паря, что в повседневной круговерти, не ожидая ни откуда подвоха,- оч. велика вероятность того, что при некоторых обстоятельствах ты вполне можешь попасть в переделку, - став жертвой другого человека или некой общности людей, 
  – если опрометчиво доверишься ...кому зря,  
  
  Эти(это) - порою, с виду вполне интеллигентные "хранители морали", нередко, по заранее подготовленному, и детально разработанному сценарию - могут заловить тебя, в расставленные на тебя сети и одурачить, - затем, исподволь, настойчиво и методично, целеустремленно и по чуть-чуть - они могут сломать твою волю и приспособить тебя под себя, а то и, пардон, ...на@бать тебя - по полной..., 
  – обычно, злорадно, упиваясь собственной ...находчивостью и властью над тобой. 

   Они, как бы мимоходом, дадут тебе понять, - что ты поступаешь не так..., и будут намекать/поучать тебя, - как стоило бы тебе поступить в том или ином случае.

  Методично, не торопясь, но настойчиво и неуклонно, они - как истинные профессионалы в своем деле, - могут отобрать у тебя не только финансы и материальные ценности, но даже свободу и самостоятельность. 
...
  Доверившись во всем, порою, - хитромудрым …"благодетелям", 
  – ты вполне можешь превратиться в безвольную марионетку, каждый раз ждущую от них подсказки или совета, как поступить в том или ином случае, - потому что уже не сможешь (не посмеешь) без их ...позволения принять решения и даже понять, 
  – кто ты ...такое и зачем ты ...среди здесь, в этом, ставшем для тебя чуждым, доме, 

  Можешь не сомневаться, - если ты окажешься для них ...лишним, - "благодетели" могут ...вытряхнуть тебя, даже из твоего родительского дома, - без зазрения, сожаления, не задумываясь,- как отработанный материал… 
  – если ...повезет, - со сменным бельем в дипломате.
...
– …уноси готовенького…
– кто там следующий, милости просим, - …разделочный стол свободен:



  
  ps в то же время. не стоит забывать о том, что мужчине, порою, - проще соблазнить десяток ...новых женщин, 
  - чем избавиться от одной, - если она имеет моральный, материальный или ...trach интерес к нему.

Осень -- это не время!

Я пишу на МыПишем.ру!    

************************* Осень -это не  время!-
Осень - холод твоей души;
Разочарованность  сердца;
Начало  конца  надежде,
Что будет всё,как прежде;
Удивлённость закрытой дверце;
Не надо!Теперь ты уже не спеши.
А годы, за плечами, как бремя.

Не время....

******* / 02.11.2010 г. 07:30 ч. /

            / Разговор с Амиго /

         / Мои   восьмушки /

 

http://www.mypishem.ru/stihi/lirika-filosofskaja/osen-yeto-ne-vremja.html

  

(с).