Я за FEMEN :)

FEMEN - це феномен української культури..

Активісти FEMEN - досить сміливі й креативні жінки та дівчата й послідовні у відстоюванню свобод в Україні. Вони до того ж ще розумні та гарні. Їм є що показати :), як і пересічному громадянинові, так і можновладцям та їх органам :)

FEMEN - єдиний ПОТЕНЦІЙНОСПРОМОЖНИЙ національний рух в Україні. Решта ж - войовничі політичні імпотенти з тією різницею між собою, що одні МАЮТЬ владу, а інші намагаються її ВЗЯТИ.

Останніми роками ми всі стали свідками, як одні войовничі політичні імпотенти БЕРУТЬ владу у протиприродний та протизаконний спосіб, і як потім МАЮТЬ її (а за одно і всіх нас) у збоченський спосіб, а інші войовничі політичні імпотенти змагаються у цих вправах з тими, що вже дорвались до тіла української нації.

Пропоную підбірку останніх новин про FEMEN на Фокусі - http://focus.ua/photo/1283. Особливо зверніть увагу на "лиця членів правоохоронних органів" чоловічої статі, і запитайте себе: На кого у них стоїть??

Мляво висвітлені FEMEN у Вікіпедії україномовній http://uk.wikipedia.org/wiki/FEMEN 

Ось сторінка FEMEN у Живому Журналові http://femen.livejournal.com/. Я собі обов'язково придбаю феміністичну чашечку щоб пити чай з брусницею ;)

Я схиляю голову перед мужніми FEMEN'істками.

FEMEN - для того, що об'єднати потенційноспроможні верстви українців у законному прагненні сповідувати природні цінності й творити державу, яка б такі цінності захищала.

Якщо ти не імпотент - підтримай FEMEN !!! :) 

1709 року поголовне винищено населення та зруйнуваний Батурин

10 листопада 1709 р. за наказом Петра І поголовне винищено населення та зруйнований Батурин.

2 листопада 1708 р. московські війська під командуванням Олександра Меншикова захопили Батурин, вщент зруйнували оборонний замок і саме місто. Історик Сергій Павленко у монографії "Загибель Батурина" зазначає, що жертвами погрому Батурина стали 6-7,5 тисяч мирних громадян і 5-6,5 тисяч військовиків - сердюків і козаків (разом 11-14 тисяч загиблих). Керівників оборони Батурина (у тому числі полковника Дмитра Чечеля) вивезли до Глухова, де катували і стратили. Решту оборонців, за твердженням автора «Історії русів», розіп'яли на хрестах, встановлених на плотах, і пустили за течією ріки Сейм.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Батурин

а ось я розповідає про це російськомовна Вікіпедія:

...Только измена одного казацкого полковника помогла Меньшикову захватить цитадель. Ворвавшись в Батурин, русские войска овладели гетманской казной, артиллерией, продовольственными припасами и совершили неслыханную резню, уничтожив не только защитников города, но и все гражданское население с грудными детьми включительно. Сама резня, как показали раскопки, которые ведутся сейчас в Батурине, была возле гетманского дворца и домов казацкой старшины. Город был разрушен, в том числе все церкви и монастыри. В официальных документах Кабинета Министров Украины эти события называются «Батуринская трагедия». Гетманская резиденция в том же году была перенесена в Глухов.

Від себе я добавити хочу наступне:

Винищити все цивільне населення міста Батурина разом з грудними дітьми, а тут проживало біля 20 тис. жителів, могла лише войовнича банда гомосєків. Не дарма таке Перто І доручив Меншикову... І про яке православ'я може йти мова, коли ці банди руйнували церкви та монастирі... Історично правителі Московії по самі гланди в крові.. Історики прекрасно про це знають..  

ОУКЪ чи НЕУК - де ім'я твоє??

Є таке слово НЕУК, російською НЕУЧ..
З УЧ все здається все зрозумілішим: тоді НЕУЧ це той, хто не хоче учитись.
НАУКА, як синонім НАВЧАННЯ, російською УЧЁБА, відома не всім українцям. Причому, якщо НАВЧАННЯ від ВЧЕННЯ, то НАУКА від … УКА чи УК ?? І якщо НЕ – це заперечення, то НА, напевно ж наставляння, спрямування, спонукання.. У випадку НАУКА, наставляння до чого??
Ось тут беремо Вікіпедію і у російськомовній статті http://ru.wikipedia.org/wiki/У_(кириллица), яка не має точного еквіваленту українськомовної, дізнаємось, що була така історична кирилична буква «Оу». І якщо напряжемо сумління і прочитаємо про букву «Іжиця», яка була варіантом «Оу», побачимо, що у церковників і московської влади з тими буквами століттями діялась вакханалія.. З чого б це??..
Але повернемось до наших НЕУКів.. «В старо- и церковнославянской «Оу» азбуках носит название «Оукъ», что означает «наука, учение, научение». Виходить, НЕУК або НЕОУКЪ це той, хто заперечує науку..
Ну, хто довгий час заперечував науку, ми здається всі знаємо – це церковники..

Ось і виходить, що церква і влада навмисне знищувала і спотворювала МОВУ та АЗБУКУ, щоб приховати істинний зміст СЛОВА. Бо слов'яни володіли СЛОВОМ, і для цього їм не потрібна була ні церква, ні створені її апологетами штучні язики/мови та обрізані абетки..

І тут ще одна деталька – що ж таке ОУКЪ. Ця знищена буква, точніше її транскрипція містить істинну суть поняття наука..

КЪ – це твоє стремління до того, з чим по сутті ти є одним цілим.
О – об’єднання всієї сукупності і одне. ОДИН.
У – піднесення духом.
НАУКА полягає в навчанні тому, як об'єднати себе в одне, піднести духом і спрямувати до того, з чим є одним цілим. До Бога…
Релігія, заперечуючи НАУКУ в істинному її значенні – заперечує Бога по суті, що б не мололи язиками церковники. А сучасна наука, не знаючи навіть істинного значення своєї назви, ніколи нікого до Бога не приведе. 
До Бога Істинного веде лише об'єднання себе в одне ціле та піднесене устремління об'єднаного до Нього.

Істинна МОВА інваріантна, але від того, що ми вкладаємо в СЛОВА залежить ШЛЯХ кожного..

ОУКЪ чи НЕУК :) ©

Винайшовши власну практику розумових розвідок та розмислів (це слово знає навіть Word, але не знає Opera :) я намагатимусь поділитись нею та її плодами у наступних замітках..
Готуючись виконувати якусь конче потрібну, але монотонну та одноманітну роботу з наперед означеним результатом, я спочатку продумую в деталях кожен її етап, щоб приступивши до фізичної дії, повністю відключити свідомість та розумовий жорсткий контроль над діями та рухами. Скажемо, коли виконуюсь якийсь будівельний ремонт. Звісно, таке можливе лише при наявності певних практичних професійних навичок.. Відключаючи розум, я дозволяю толові та рукам діяти на власний розсуд по заздалегідь визначеному мною планові. Розум включається під час роботи лише для коротких поштовхів: це як вмикають космічні двигуни на декілька секунд для коректування орбіти супутників. Ну, і звісно при несподіванках..
Чим зайнятий мій розум під час такої роботи тіла? Він перемикається на розв'язання якихось проблем, що не мають безпосереднього зв'язку з реальністю..  Буває, коли оглядаю вже виконану роботу, не віриться, що виконав її я і власними руками..
Розум бува залазить в такі нетрі, що витягнути з них потім бодай декілька речень упорядкованого тексту – марна справа. Не вистачає слів та вміння говорити/писати. Бо власне і думаю я тоді не словами, а мислеобразами. Слова використовую лише для зв'язки тих мислеобразів. 
Ба часто навіть не вдається відновити хід роздумів: кінцевий результат є, пам'ятаю, що мозок працював над його досягненням, а сам хід роздумів наче спалено..
Тут я розумію, як прийшлось попріти Ньютонові, щоб пояснити закон всесвітнього тяжіння, після того, як йому на голову впало яблуко. Напевне, саме падіння яблука прийшлось придумати для того, щоб приховати те, чим можливо Ньютон насправді займався в саду..
Ось тут пригадався один маленький доказ на користь української мови в суперечках про те, яка мова є більш РУСЬКОЮ – російська чи українська..
Є таке слово НЕУК, російською НЕУЧ (спробуйте, наберіть НЕУЧ у Word’і маленьким літерами при українській розкладці, і натисніть пробіл)..
З УЧ все здається все зрозумілішим: тоді НЕУЧ це той, хто не хоче учитись.
НАУКА, як синонім НАВЧАННЯ, російською УЧЁБА, відома не всім українцям. Причому, якщо НАВЧАННЯ від ВЧЕННЯ, то НАУКА від … УКА чи УК ?? І якщо НЕ – це заперечення, то НА, напевно ж наставляння, спрямування, спонукання.. У випадку НАУКА, наставляння до чого??
Ось тут беремо Вікіпедію і у російськомовній статті http://ru.wikipedia.org/wiki/У_(кириллица), яка не має точного еквіваленту українськомовної, дізнаємось, що була така історична кирилична буква «Оу». І якщо напряжемо сумління і прочитаємо про букву «Іжиця», яка була варіантом «Оу», побачимо, що у церковників і московської влади з тими буквами століттями діялась вакханалія.. З чого б це??..
Але повернемось до наших НЕУКів.. «В старо- и церковнославянской «Оу» азбуках носит название «Оукъ», что означает «наука, учение, научение». Виходить, НЕУК або НЕОУКЪ це той, хто заперечує науку..
Ну, хто довгий час заперечував науку, ми здається всі знаємо – це церковники..

Ось і виходить, що церква і влада навмисне знищувала і спотворювала МОВУ та АЗБУКУ, щоб приховати істинний зміст СЛОВА. Бо слов'яни володіли СЛОВОМ, і для цього їм не потрібна була ні церква, ні створені її апологетами штучні язики/мови та обрізані абетки..

І тут ще одна деталька – що ж таке ОУКЪ. Ця знищена буква, точніше її транскрипція містить істинну суть поняття наука..

КЪ – це твоє стремління до того, з чим по сутті ти є одним цілим.
О – об’єднання всієї сукупності і одне. ОДИН.
У – піднесення духом.
НАУКА полягає в навчанні тому, як об'єднати себе в одне, піднести духом і спрямувати до того, з чим є одним цілим. До Бога…
Релігія, заперечуючи НАУКУ в істинному її значенні – заперечує Бога по суті, що б не мололи язиками церковники. А сучасна наука, не знаючи навіть істинного значення своєї назви, ніколи нікого до Бога не приведе. 
До Бога Істинного веде лише об'єднання себе в одне ціле та піднесене устремління об'єднаного до Нього.

Істинна МОВА інваріантна, але від того, що ми вкладаємо в СЛОВА залежить ШЛЯХ кожного..

P.S. Прошу рускоязычных простить меня, что не писал ЯЗЫКОМ - писайте языками сами yazyk

P.P.S. Свідомі зрозуміють, що ця стаття породжує певні запитання і є ключовою :) 

Разговор с Птицей

Я расскажу Тебе о счастье –
прими условие одно:
не разрывай себя на части,
когда вокруг всё Ним полно…

Мы все у Вечности во власти.
Вот потому друг к другу манит –
и позабыв названий страсти
в Его ладони в танце канем..

Не в этом ль суть
людского счастья –
в простой доступности Его?

Я расскажу Тебе, где горе зреет:
коль от добра Ты счастье ищешь
и между них в сомненьях рыщешь,
знай – в нищете любить больнее..

Ты слышишь свет своей Звезды?
Она зовет, что б в танце слиться,
её любовь сквозь тьму струится,
презрев запреты и версты..

В себе храни
крупицы счастья,
приумножай Его собой..

Сердій

Сердій:

я серДцем дію –

воно живе і б’ється наче лев..

я гнути лінію свою волію 

єднати світлом тисячі сердець..

вони ще сплять,

а я про Тебе мрію

і дію..

Бо я є суть Сердій..

Нічне мислеблудіє :)

Намагаюсь вчитись на I.UA http://blog.i.ua/community/53/550441/?p=0#comments

Нагадали мені і про Томаса Аквінського http://uk.wikipedia.org/wiki/Тома_Аквінський

Висуваючи, ставші класичними, докази існування Бога, він скромно так, по попівськи уникнув поставити декілька уточнюючих запитань. Я просто змушений був зробити свій посильний внесок у виправлення цієї богословської несправедливості :) 

і фото цікаве з російськомовної Вікіпедії devil

               

Он всему есть начало - невидимый Бог..

Он в движении есть - творенью предлог..

нам откроет финал - Бог творенья венец, 

всех причин и их следствий логичный конец..

мы ль к порядку стремимся, обесславив Хаос?  

с Богом ль в мире сольёмся? 

- вот ведь вечный вопрос..

що Тобі несем?..

що в нас живе –

     воно ЖИВЕ,

коли ж впускаєм в себе мре –

     тоді і мремо

і тому

повільно сходимо в труну..

віддайте тіло все Землі,
бо тілеса живуть вгорі,
не в тім наш вогняний кінець
й не те задумано Творцем –
тернований лихим вінець
в собі несем
взірцем..
Чому?

Саман-2

Ось ще конкретика про саман, але посилання не дам, бо там є посилання на єресь не по темі :)  

САМАН - высушенный на солнце сырцевой кирпич из необожжённой глины, с примесью резаной сухой соломы.

Последнюю можно заменить мякиной, льняной или конопляной кострой и другими отходами растениеводства, служащими связывающими и отепляющими добавками к глине.

В некоторых местностях СССР, для нежилых построек применяют саман, в котором, вместо соломы примесью служит навоз. К глине, трескающейся при сушке, примешивают чернозём или торфяную землю (земляной кирпич). 

Саман применяется в с.-х. строительстве. Для выделки хорошего самана необходимо иметь жирную и твёрдую глину (примесь песка 15%) и сухие растительные добавки. Саман изготовляют разных размеров. Наиболее распространены размеры:

длина 36 см, ширина 17 см и толщина 13 см или 44x22х11 см.

При нормальных размерах самана, на 1 тыс. шт. необходимо 9,30, м.куб. глины и 187,38 кг соломенной резки, приготовленной соломорезками. 

Мятьё глины производится глиномялками, вальцами и пр. машинами, в редких случаях - лошадьми. Глиномялки и вальцы приводятся в движение лошадьми, нефтяным двигателем или трактором...

Нормы рабочей силы для изготовления саман и для возведения саманных стен следующие: 1) приготовление массы (смеси) для формовки саманного кирпича: рабочих 2-го разряда на 1 000 шт. - 5,91 чел. в 1 час;  2) мятьё лошадьми смеси для приготовления саманного кирпича: на 1 000 шт. - 3,85 лошади в 1 час;  3) выбрасывание саманной массы из глинища на бровку: рабочих 2-го разряда на 1 000 шт. 4,83 чел. в 1 час; 4) подвозка саманной массы лошадьми на ток с погрузкой и выгрузкой: на расстоянии до 40 м - 4,92 лошади в 1 час, до 60 м - 5,3, до 100м - 6,82;  5) формовка саманного кирпича: саманщиков 3-го разряда на, 1 000 шт. - 15,18 чел. в 1 час;  6) просушка и укладка в штабели: саманщиков 2-го разряда, на 1 000 шт. - 9,26 чел. в 1 час.

З цього можна зробити висновки, що саманне будівництво було донедавна поширеним явищем..

Спичка :)

Рассказала мне эту историю одна бабушка несколько лет назад. Говорила, что это было в самом деле с её сыном. Еще в середине застоя её сын женился на девушке с Прибалтики, познакомившись с будущей супругой во время службы в Советской Армии...

Я не уточнял в каком это было городе, но стоял её сын однажды на остановке и ждал маршрутного автобуса. Решил закурить. Закурил и бросил спичку по привычке на тротуар. Хоть урны для мусора там были на каждом шагу..

Тут подходит к нему старушка, а на остановке было человек с десять, и говорит:

- Мужчина, вы бросили спичку на тротуар. Подымите, пожалуйста, и бросьте её в урну!

Наш мужик обвел взглядом старушенцию с головы до ног, ну, и подумал, сами знаете, что думают "наши" в таких случаях :) Но промолчал и не поднял спичку.

Тут подходит к нему молодая женщина и слово в слово говорит тоже, что и старушка.. Мужик сделал вид, что не услышал, и повернулся к ней спиной, продолжая курить...

Подходит к нему дедушка, и совершенно спокойно повторяет тоже.. Тут нашего мужика передёрнуло, но спички он так и не поднял.. Но когда к нему подошли по очереди ВСЕ, кто стоял на остановке, даже дети, и повторили вежливо и спокойно ту же просьбу, окуевший мужик дрогнул.. Разыскал затоптанную спичку и, что бы все увидели, бросил её в урну для мусора..

Понятное дело, что он больше не мусорил нигде в Прибалтике, а эту историю ещё и его внуки будут пересказывать :)