Як голуби відстежують забруднення повітря в лондоні. проект pig

Фотография
Голубиний патруль, що складається з 10 птахів буде переміщатися по Лондону, щоб дізнатися, наскільки він забруднений. Дані будуть транслюватися в режимі онлайн в стрічку Твіттера і наноситись на інтерактивну карту.
Директор маркетингового агентства DigitasLBi в Лондоні П'єр Дюкенуа (Pierre Duquesnoy) запустив стартап під назвою Голубиний патруль Pigeon Patrol, де для перевірки рівня забруднення будуть використовуватися голуби, оснащені GPS-навігаторами і датчиками оцінки чистоти повітря.
Датчики показують рівень діоксиду азоту та озону в повітрі. Дані про забруднення, одержувані з датчиків, почнуть транслювати в Твіттер-аккаунт проекту і потраплятимуть на інтерактивну карту на його сайті. Завдяки цьому можна дізнатися, в якому районі Лондона є серйозні проблеми з чистотою повітря. Зараз в проекті бере участь 10 швидкісних голубів, але П'єр планує довести патрульну команду до сотні птахів.
Це вже не перший випадок, коли птахів використовують для того, щоб повідомляти про забруднення

Всі разом і кожен окремо. на шляху до енергонезалежності...

Изображение
 Український виробник    іграшок встановив    сонячну станцію    потужністю 35 кВт

 Розташоване в Івано-  Франківську ТОВ "Інтелком",  яке займається  виготовленням дитячих    іграшок торгової марки ТехноК, встановило першу чергу сонячної електростанції потужністю 35 кВт. 
Підприємство змонтувало на даху виробничого приміщення 132 сонячні панелі "SolarWatt Blue", передає Styknews.info
Введення в експлуатацію першої черги сонячної електростанції заплановане на 10 травня цього року. 
ТОВ "Інтелком" планує протягом 2016 року збільшити загальну потужність СЕС до 250 кВт. 

Використовуючи найсучасніші ефективні технології, підприємство намагається зберігати енергоресурси та покращувати екологію. Так, протягом 2014-2015 років підприємство замінило газові опалювальні котли твердопаливними, а у 2015 році облаштувало котли, що працюють на відпрацьованих індустріальних мастилах. 

Изображение
  Аби стати  незалежними,  закарпатці  встановлюють  сонячні батереї  навіть на  курятниках

З різким здорожчанням газу та електроенергії закарпатці почали думати про енергетичну незалежність – зріс попит на сонячні колектори та батареї, пишеmukachevo.net.
Колектори встановлюють для підігріву води та підтримки опалювальної системи, а сонячні батареї виробляють власну електроенергію, причому зайву – за «зеленим тарифом» її можна навіть продавати державі.
Останнім часом сонячні батареї почали з'являтися не лише на «крутих» приватних будинках, а й на дахах свиноферм, курятників і навіть на церквах.
У 2015 році в Україні кількість домогосподарств, які облаштували власні сонячні електростанції і отримали «зелений» тариф зросла у 10 разів
 – до 244. Вони разом виробили понад 410 000 кВт/год.

Изображение
У Каховці будують велику сонячну електростанцію

У місті Каховка Херсонської області ведуться роботи з будівництва сонячної електростанції. Вона буде розташовуватися на землях біля міських артезіанських свердловин, на яких не можна вести сільське господарство через те, щоб хімікати не потрапляли у водоносні шари, повідомляють Херсонские вести
«У Каховці будується велика сонячна електростанція. Будує її компанія Херсон Енерджі. Агентом з пошуку місця розташування було керівництво Херсонобленерго. Каховка завоювала цю інвестицію серед кількох зручних місць! Електростанція будується на землях, розташованих біля міських артезіанських свердловин – на них не можна вести сільське господарство, щоб хімікати не потрапляли в водоносні шари. Тому, пустир який там був і бур'янів, стане основою для екологічно чистої енергетики!», – пояснив депутат Херсонської обласної ради Олександр Таранишин.

10 ресторанів з чудовим видом

Изображение
BREEZE at The Samaya Балі, Індонезія
Изображение
Top Of the World Лас-Вегас, Невада, США
Изображение
Strofi Афіни, Греція
Изображение
The Rock Занзібар, Танзанії
Изображение
Sierra Mar Біг-Сюр, Каліфорнія, США
Изображение
Підводний ресторан "Ітха" (Ithaa Undersea Restaurant) Південний атол Арі, Мальдіви
Фотография
Eagle's Eye Restaurant Британська Колумбія, Канада
Фотография
Le Jules Verne Париж, Франція
Фотография
Sirocco Restaurant Бангкок, Таїланд
Изображение
Skyline Restaurant Квінстаун, Нова Зеландія

Хобі як ще одне життя. чотири історії..

Фотография
Анна Ясько,
менеджер з розвитку кредитування
роздрібного бізнесу в банку


Хобі: дизайн і візуалізація інтер'єрів (поступово стає другою професією), альпінізм, гірський туризм, велоподорожі

Чим дорослішою людина стає, тим більше розуміє, що робота, крім грошей, повинна приносити задоволення. Я закінчила художню школу, хотіла колись вступити в архітектурний, але склалося так, що вступилав торгово-економічний університет. Після випуску пішла працювати в банк: тоді це була дуже престижна і високооплачувана робота. Зараз я розумію, що тоді послухала не серце, а здоровий глузд.

15-річний досвід роботи в банку дуже багато мені дав, але відсутність творчості гнітило. Тому я вирішила повернутися до свого першоджерела - творчості і спробувала себе в дизайні інтер'єрів. Тепер розвиваюся в цьому напрямку.

На все пішло близько двох років. Я вивчила ази на курсах дизайну, зробила перший дипломний проект, потім були курси ArchiCAD для створення проектів та необхідних креслень для будівельників. Також пройшла курси та індивідуальні заняття з 3d max і Vray, навчившись візуалізувати інтер'єри. Паралельно у мене з'являлися перші замовники - друзі і друзі друзів, колеги по роботі в банку. Так відточувалася моє майстерність і формувалося портфоліо.

Фотография
Андрій Сидоренко,
консультант з репутаційного менеджменту

Хобі: яхтинг

Мої хобі часто стають роботою, а якась із робіт залишається зі мною, але вже в якості хобі. Наприклад, захоплення автоспортом колись привело мене в журналістику. І треба ж такому статися, що автомобільний журнал «Сигнал» якраз шукав тест-пілота. У редакції журналу я і познайомився з людиною, яка привела мене до нинішнього хобі. Він ледь не насильно вивіз мене в яхт-клуб. Ми вийшли на фарватер, а він сказав: «Досить тобі вже гуму палити! Спробуй, що таке справжня свобода! ». З цими словами він передав мені румпель і пішов в каюту готувати обід.

Кілька хвилин я дуже боявся - я ж погано плаваю. Потім мене охопив неймовірний захват. І ось уже 12 років я захоплююся вітрильним спортом. Сьогодні я - дипломований яхтовий стерновий. Обожнюю ходити під вітрилами. В основному - в басейні Дніпра. На яхті «Оскар» з командою взяли третє місце на Кубку Стугни (щорічна літня регата - Авт.), Також я брав участь ще в десятку регат.

Це як наркотик, тільки корисно. Парус - це неймовірне відчуття свободи, легкості і щирості. Тут не потрібно масок, не потрібно облуди. Будь-яка фальш - як на долоні, і за неї обов'язково соромно. Спостерігаючи, як ти ходиш під вітрилом, будь-який яхтсмен з високою часткою ймовірності буде знати, що ти за людина. Якщо вітрило полощеться і плескає на вітрі - ти просто «чайник». Якщо кранці не прибрав з борта на ходу - нечупара і нехлюй. Якщо перетягнув вітрила і втратив хід - значить, власне «я» важливіший за результат команди.

Гарний фахівець не може жити без хобі. У будь-якій роботі бувають моменти, коли ти впираєшся в стіну. І тільки хобі дає можливість переключитися і забути про проблеми. Найчастіше саме в такі моменти приходять в голову рішення нерозв'язних протягом тривалого часу питань. Схеми вирішення безлічі завдань мені прийшли саме на воді. Так, поставити Національний рекорд відносної паливної економічності мені прийшло в голову на борту яхти «Курс».

Організм сам мені підказує, коли пора походити під вітрилом. Коли я відчуваю зниження ефективності моєї роботи, то їду в клуб, ночую на яхті, рибалю з борта, варю уху, спілкуюся з друзями. До речі, Дмитро Іванович Менделєєв робив валізи. І це позитивно позначилося на періодичній системі елементів!

Ще мені в житті приносить задоволення рішення нерозв'язних завдань, спроби малювати, ремонт автомобілів, а також приготування смачного шашлику, яким захоплюються друзі, і ранкової кави для коханої.

Фотография
Євгенія Гребенюк,
копірайтер департаменту промо та дизайну телеканалу

Хобі: cтворення копій домашніх ікон у народному стилі на склі та дереві

Моє хобі для мене - це насолода, спосіб створювати прекрасне на своєму рівні і ділитися цим з людьми. Більшість своїх робіт з найкращими побажаннями я дарую рідним, друзям і знайомим. Але головне - це можливість доторкнутися до сакральних традицій, відчути зв'язок з історичним корінням з глибини століть, а також заглянути вглиб себе, відчути свої духовні потреби, проаналізувати, що відбувається в душі.
Почалося все зі знайомства з професійної художницею. Вона живе в Луцьку, працює в стилі фолк-модерн. Одного разу Тетяна запропонувала мені спробувати створити копію ікони. Раніше я ніколи не захоплювалася образотворчим мистецтвом. Ще на шкільних уроках малювання я зробила висновок, що малювати не вмію. Так що я була абсолютно впевнена, що це буде одноразовий майстер-клас. Але, закінчивши першу роботу, я тут же приступила до другої, раптом усвідомивши, що ось це воно і є - моє улюблене заняття.
Для мене, що не вміла намалювати навіть примітивний дитячий будиночок, взятися за копію сакральної ікони було чимось нереальним. Як це? Я - ікону? Але я спробувала і у мене вийшло! За підтримки Майстра, яка вселила мені віру в те, що я можу це зробити. Тетяна багато розповідала про історію створення домашніх ікон. Замовляти ікони у майстрів завжди вважалося розкішшю. У ХІХ ст. в Україні почали з'являтися народні умільці, котрі творили доступні за ціною ікони. Вони писали на шматках дерева або скла, лінії були простими, особи Святих - усміхнені, кольори - базові. Образи примітивно копіювалися з ікон професійних іконописців або переносилися на дошку за допомогою трафарету. Іноді авторами були і самі селяни, які не могли заплатити навіть за копію.

Процес створення копії ікони виявився не дуже важким. Найскладніше - це перенести контур. Він повинен вийти чіткий і рівний. А далі - тільки акуратність заповнення кольором і терпіння.

Фотография
Світлана Євсюкова,
журналіст глянцевого журналу

Хобі: соціальні танці, які поступово переростають у другу професію

Я займаюся танцями - історичними XIX століття. Танцюю в Студії старовинного танцю La Rverie, а також танцюю свінг і блюз в Kiev Swing Dance Club. Історичні в останні пару років ще і викладаю.

Це задоволення, якого не можна досягти без праці. Адже танці - такий рідкісний вид занять, який має на увазі роботу над собою - своїм тілом, своїми фізичними здібностями, та й соціальними навичками теж. Танці, якими я займаюся, не випадково називають соціальними - це частина спілкування в певному співтоваристві, з однодумцями, які тебе розуміють.

Шість років тому я зустріла молодого чоловіка, який займався історичними танцями. І треба ж було такому статися, що саме в цей період в студії не вистачало дам, хоча зазвичай танцювальні школи скаржаться на нестачу кавалерів. Я вирішила скористатися можливістю і познайомитися ближче з заняттям коханого чоловіка, а потім втягнулася.

Історичні танці - це ціла культура. Це інтерес до епохи, вивчення історії, шиття костюмів і вміння в них рухатися (так, добре пошите історичне плаття з нижньою білизною повністю змінює пластику), етикет і т.д. Пізніше саме це привернуло мене в свінг - ми разом з бойфрендом пішли на лінді-хоп, потім і на блюз. Джазова танцювальна культура - це теж окремий світ. А коли мені захотілося дізнатися, що було в історії між цими «світами», я захопилася танцями ери регтайму і зараз теж їх викладаю
7381АК

4 уроки стіва джобса

1. Наймайте правильно. Шукайте кращих
Коли Таччі проходив своє перше співбесіду в NeXT, він був вражений ретельністю процедури. Це було схоже на креативну хірургічну операцію. HR-менеджери точно знали, кого шукали, і використовували найвинахідливіші способи, щоб виявити справжній рівень майстерності кандидата. Тоді Марк зрозумів: HR-відділ працює як злагоджена машина, яка вибирає кращих з кращих для компанії вищого рівня.
Коли Марк Таччі відкрив свій перший бізнес, він зрозумів, чому Стів Джобс приділяв стільки уваги вибору співробітників, витрачав час і енергію на те, щоб знайти самого класного. Адже найняти просто висококваліфікованого працівника мало.

"Приплив піднімає всі човни: коли ви наймаєте людину з великим талантом, це надихає і інших ваших співробітників."

Не поспішайте, проводячи співбесіду з кандидатом. Перевірте його навички, запропонуйте йому вирішити якусь проблему. Отримаєте уявлення про те, ким є людина, чим  живе, чого хоче від життя.

Пам'ятайте: багато людей можуть бути рок-зіркою на співбесіді, але згодом виявляються посередніми співробітниками.

2. Прагніть до простоти
П'ять хвилин роботи зі Стівом Джобсом виявилися цінніше п'яти років, проведених на робочому місці, говорить Марк Таччі, згадуючи свою першу презентацію продукту.

Він готувався до того, що Джобс буде задавати питання, читати інструкцію по експлуатації або оцінювати зовнішній вигляд пристрою. Але нічого з цього не сталося: Стів просто підійшов до робочої станції і почав використовувати продукт. Якщо він був недостатньо простим і зрозумілим, то Джобс відхиляв його.

Подумайте про продукти Apple: кожен з них ви просто дістаєте з коробки, включаєте і починаєте використовувати. Всі деталі продумані, елементи розташовані саме там, де це потрібно, а дизайн максимально спрощений.

У такого підходу є дві причини. По-перше, прості продукти дуже легко використовувати, а це привертає велику кількість покупців. По-друге, отримуючи в руки простий продукт, людина швидко розбирається в його управлінні, а значить, стає експертом.

Коли людина розуміє гаджет від і до, вона не тільки відчуває себе розумною, але ще й прив'язується до компанії, яка подарувала йому це відчуття.
Щоб створити дійсно простий і зрозумілий продукт, доведеться докласти неймовірну кількість зусиль. Але, коли ви досягнете поставленої мети, зможете змінити світ.

3. Пропонуйте комплексне рішення
Apple була однією з перших компаній, яка запропонувала людям комплексне рішення, а не окремий продукт. Вам не потрібно було купувати материнську плату у одного виробника, процесор - в іншого, відеокарту - у третього. Apple продавала все і відразу, представивши не так продукт, скільки рішення. Саме це стало одним з найважливіших уроків для Марка Таччі, який втілив цю концепцію і в своїй компанії Vendini. Якщо ви пропонували не продукцію, а рішення проблеми, люди починають вас цінувати.

Частковий продукт стає все менш популярним. Люди вибирають ті товари і послуги, які пропонують комплексне рішення. Ще краще, якщо кілька продуктів однієї компанії можуть працювати разом і збільшувати ефективність в цілому.

4. Дозвольте вашим працівникам «пограти в пісочниці»
Не все, що Марк Таччі дізнався за час роботи з Джобсом, йому подобалося. Навпаки, те, що він сьогодні використовує в своїй роботі, засноване на принципах, з якими Таччі раніше був не згоден.

Джобс був неймовірно відданий своїй справі. І вимагав того ж від своїх підлеглих. Це створило культуру, всередині якої працівники боялися висловлювати власну думку, особливо якщо вона стосувалася продукції конкурентів. Але інженери повинні цікавитися іншими напрацюваннями, чужою продукцією і кидати виклик самим собі, щоб знаходити найкращі рішення.

Тому Марк був не згоден з політикою Джобса. Він вважає: якщо вже ти найняв правильну людину, то вона зобов'язана бути цікавою. Це добре, це корисно. Якщо один з його розробників захоче вивчити нову мову програмування, Марк оплатить його курси. Деякі продукти компанії Vendini були втілені лише завдяки тому, що працівники відвідували різні виставки, воркшопи та лекції.

Якщо ваші співробітники хочуть «грати в пісочниці» - дайте їм цю можливість. Нехай вони отримують нову порцію натхнення і знань, відчувають свободу.
Починати свою справу складно, а перегоріти дуже легко. Іноді вам потрібно просто уповільнити хід подій, стати більш виборчим і максимально все спростити. Зрештою, саме це зробив Стів Джобс.

Можливо вас розшукують...

Изображение
Якщо запитати пересічного громадянина, хто самий дефіцитний фахівець на ринку праці України, більшість без вагань назвуть програмістів - практично у всіх на слуху інформація про те, що хороших програмістів мало. Проте, за даними дослідження  список найбільш дефіцитних посад виглядає по-іншому.

Звичайно, в січні 2014 року найбільш дефіцитним співробітником вважався веб-розробник, проте з часом  ринок встиг  «наповнитись» IT-фахівцями. Так, якщо в минулому році в рейтингу було шість різних спеціалізацій програмістів, то в останні два роки найдефіцитніші співробітники - це майстри легкої промисловості. Справа в тому, що виробнича сфера в останні роки активно розвивається, а флагманом приросту є саме легка промисловість. При цьому вакансій роботодавців стає все більше, а фахівців, на жаль, немає, особливо молодих. Професія «старіє»: фахівці середнього віку не надто поспішали в професію, а нинішня система середньої спеціальної освіти не випускає потрібної кількості професіоналів.
Практично така ж ситуація з перукарями і працівниками СТО. А за кандидатів-медиків українським роботодавцям доводиться воювати з іноземними, які пропонують високі зарплати - лікарі потрібні і в Чехії, і в Німеччині і навіть в Лівії. Якщо говорити про страхових агентів, то через специфічність ринку і оплату праці виключно «від виробітку» позиція не представляє особливого інтересу для кандидатів, які шукають стабільності.

Про яку зарплату мріє більшість українців

На що українцям не вистачає грошей -  їм не вистачає грошей на покупку квартири і подорожі, а більше третини - на покупку машини. Що цікаво - відкриття власного бізнесу хвилює людей більше, ніж турбота про здоров'я чи оновлення гардероба .
Якщо б вони виграли 100 000 гривень, більшість вирішили їх витратити на ті ж подорожі, квартири, бізнес і ремонт. У той же час 11% обережних українців вирішили покласти їх на депозит. Також є дуже неординарні і навіть зворушливі відповіді на це питання - наприклад, «я б відвела свою маму в салон краси і оновила їй гардероб», «вклав би все до останньої копійки в себе: курси мов, IT-курси, кулінарія та масажні курси »,« допоміг би комусь, у кого проблеми зі здоров'ям ».
Щоб зрозуміти, наскільки велика різниця між фінансовими очікуваннями і реаліями, було поставлено два питання - про побажання про свій щомісячний дохід і про його реальний рівень. З'ясувалося, що кожен десятий мріє про зарплату понад 50 000 грн, далі, зі збільшенням частки на кілька відсотків, розмістилися учасники з більш скромними запитами - 30-50 000 (11%), 20-30 000 (13%), 15-20 000 (18%). Найпопулярнішою стала зарплата 10-15 000 грн, її вибрали 29% опитаних.
Изображение
Щомісячна сума яка дозволить себе почувати фінансово незалежним
А ось з реальною зарплатою ситуація зовсім інша. Найбільш бажану зарплату в 10-15 000 отримують тільки 7%, а найбільше учасників опитування задовольняються сумою до 3000 грн (їх 30%). Ще 28% учасників опитування зізналися, що їх зарплата знаходиться в межах 5-10 000 грн, а 27% вказали, що заробляють 3-5 000 грн.
Изображение
Фактичний щомісячний дохід

Сонячні перспективи

Вартість сонячних батарей впаде на 25% за три роки
Изображение
Падіння витрат на сонячні батареї протягом останніх п'яти років допомагає заново визначити майбутнє виробництва енергії по всьому світу. Canadian Solar, один з трьох найбільших світових виробників сонячних фотоелектричних панелей, прогнозує, що вартість сонячних батарей знизиться на 25% вже за три роки, передає Reneweconomy.
В основному це буде досягнуто за рахунок поліпшення ефективності сонячних модулів.Canadian Solar каже, що вдалося підвищити ефективність клітин на рівні 0,5% в рік протягом останніх п'яти років, очікується, що цей процес лише прискорюватиметься з часом. 

Изображение
Розумний акумулятор Orison – це спосіб знизити споживання енергії та ефективно використовувати альтернативні джерела енергії. Фактично, це перший подібний пристрій, якому не потрібні фахівці з встановлення та обслуговування.
На Kickstarter винахідник Ерік Кліфтон пропонує нову енергосистему для домашнього використання. Це акумулятор, який може накопичувати електроенергію від сонячних панелей, вітряків, побутової електромережі, а потім віддавати електрику при необхідності. Головна особливість акумулятора Orison складається тому, що пристрій не вимагає установки, як інші аналогічні системи. Не потрібно підбирати спеціальне місце, тягнути дроти, проводити розрахунки і запрошувати фахівців. Досить підключити компоненти Orison до електромережі, і система почне роботу.
На Kickstarter проект Orison зібрав $ 349 474 від 415 користувачів при необхідній сумі в $ 50 000. В даний час за попереднім замовленням можна купити Orison Panel за ціною $ 1400. Orison Tower коштує дорожче: $ 1550. Перші поставки заплановані на серпень 2016 р.
7381АК

Енергія під ногами....

Изображение
Англійський мандрівник Джон Хінгл створив тонкі та легкі портативні сонячні панелі, що можуть розгортатися як килим і генерувати достатню кількість енергії для живлення телефонів, фотоапаратів та комп’ютера.

«Сонячний килим» було створено з думкою про мандрівників та любителів активного відпочинку, які добре знають, наскільки важко знайти електромережу або інше джерело живлення у гірських районах або інших віддалених куточках, повідомляє The Guardian

За розробку такого килима Хінгл взявся через три роки після своєї власної кругосвітньої подорожі. 
Англієць розробив великий сталевий контейнер,що містить в собі котушку гнучких сонячних панелей, прикріплених до міцної тканини. При необхідності панелі можна витягнути з контейнера та за лічені хвилини розкласти їх у 50-метровий шлейф. Головне тут, каже розробник, велика площа «сонячної» поверхні, що підвищує ефективність такої установки. 

Джон Хінгл використав сонячні панелі на основі селенід міді-індію-галію (CIGS - Copper indium gallium selenide). Твердий розчин CIGS відомий завдяки застосуванню в сонячних батареях другого покоління. Перевагою тонких панелей на основі CIGS є їх гнучкість.


Изображение
Лас-Вегас робить ставку на екологічно чисту енергію з метою 100% переходу на відновлювані джерела. Зокрема, недавно запрацювала нова сонячна електростанція в пустелі Невада. Цей проект зосереджений на цілодобовому живленні міста сонячною енергією. Крім того, у Лас-Вегасі планують встановити перші вуличні ліхтарі EnGoPLANET, які живитимуться від кроків пішоходів.

Мер Лас-Вегаса Каролін Гудман додала, що місто є одним з лідерів в галузі сталого розвитку і прихильне до відновлюваних джерел енергії, альтернативних транспортних засобів та інноваційного вуличного освітлення.

Продукти та паливо в пустелі

У місті Масдар (Абу-Дабі, ОАЕ) запустили в роботу перший у світі науково-дослідний центр, мета якого – дослідження процесів виробництва продуктів харчування та палива у пустелі з використанням методів зрошення опрісненою морською водою, повідомляє ресурс ShanghaiDaily.com

Площа центру становить 20 тис. квадратних метрів. 
Изображение
У центрі активно досліджуватимуть виробництво біопалива, а також шляхи покращення продовольчої незалежності ОАЕ. 

Справа в тому, що ОАЕ імпортує близько 90% продуктів харчування. При цьому за попередніми підрахунками, у найближчі 10 років попит на продукти може зрости на 300% у порівнянні з поточними потребами. 

Для своїх потреб центр використовуватиме морську воду, яку будуть опріснювати. Крім того, тут планують повторно використовувати стічні води в якості добрива для рослин, які далі можна буде переробити у біопаливо.