Що робити, якщо ви - надкваліфікован ий фахівець?
- 23.06.15, 18:39
Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/shcho-robiti-yakshcho-vi-nadkvalifikovanij-fakhivets/
Дві третини наших співгромадян більшу частину коштів витрачають на їжу, а кожен четвертий - на погашення кредитів.
Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...
І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів
Що б ти вибрав для себе?
6 простих порад, як Більше Встигати
Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом
Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка, щоденнки, що вічно втрачаються - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.
Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.
Порада 2. Заведи "щоденник часу"
Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.
Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.
Порада 3. Склади список «чого не робити»
Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу?»
Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.
Порада 4. Створити сценарій свого дня
Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.
Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.
Порада 5. Роби важливі завдання першими
З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.
Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.
Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі
Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.
Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.
Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».
Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.
Світ захопили ті, хто вміє працювати продуктивно і в стислі терміни. Порівняй .... Якщо ти вибереш працювати більше замість того, щоб працювати продуктивніше: хронічне перевантаження, що руйнує твою психіку постійні переробки, недосипання, втома, відсутність особистого життя, самотність, відчай, різні захворювання...
І якщо ти збільшити продуктивність і зменшиш робочий день з завтрашнього дня: неймовірна розслабленість і впевненість, багато вільного часу на розваги та навчання, радість від життя і роботи, успішна кар'єра і більше грошей, завдяки можливості без перевантаження вести відразу кілька проектів
Що б ти вибрав для себе?
6 простих порад, як Більше Встигати
Порада 1. Використовуй надійні інструменти для управління завданнями і часом
Це мега-важливо. Ненадійні програми з глюками, повільна техніка, щоденнки, що вічно втрачаються - вони просто крадуть дорогоцінні хвилини твоєї роботи і життя. Це як намагатися зрубати дерево тупою сокирою. Довго і марно.
Тому позбудься від усього зайвого і ненадійного. Потраться на хороший комп'ютер, телефон, встанови на них Evernote (з системою тегів GTD) і ти побачиш, як час замість твого ворога стає твоїм помічником.
Порада 2. Заведи "щоденник часу"
Спробуй тиждень записувати, на що ти витрачаєш час. Кожен крок, кожна дія і скільки часу це займає. І ти побачиш, на що йде велика частина твого часу. Більшість тих, хто завів такий щоденник з жахом відзначають, що з 8 робочих годин ефективно проводять 1,5, ну максимум 2. Решта - порожнє базікання.
Тому заведи щоденник, усвідом проблему і усунь всі фактори, що заважають продуктивності , використовуючи наступні кроки.
Порада 3. Склади список «чого не робити»
Після того, як зрозумієш, що саме краде твій час, склади список цих відволікаючих речей. Роздрукуй і повісь над робочим місцем. І кожного разу, коли тобі знову буде не вистачати часу, подивися в цей список і відповідай на питання: «Чи не витрачав я час на одного з цих пожирачів часу?»
Це допоможе тобі усунути все, що заважає бути продуктивним і швидше справлятися з поставленими завданнями.
Порада 4. Створити сценарій свого дня
Не просто складай список справ на день, а роби чіткий розклад з зазначенням часу початку завдання і його завершення. Тільки будь чесним з собою - не став свідомо нездійсненні дедлайни.
Чітко оціни, скільки часу займає кожне завдання, потім додай ще + 10-15 хвилин на "непередбачені затримки" і йди цим планом, щоб правильно використовувати кожну хвилину. І ти побачиш, як завдання, на яке раніше йшло 2-3 години "стиснеться" до 40-60 хвилин.
Порада 5. Роби важливі завдання першими
З самого ранку, не відкладаючи, поки твій мозок не перевантажений. Максимум, що можеш зробити - це уяви, як будеш себе почувати після завершення завдання. В деталях змоделюй, яке полегшення відчуваєш.
Це дасть тобі потужний заряд мотивації і не дозволить знову відволіктися. А ранковий потенціал незавантаженого мозку дозволить зробити навіть термінове завдання в 2-3 рази швидше.
Порада 6. Сфокусуйся на результаті роботи, а не на процесі
Історик Сиріл Паркінсон сформулював геніальне правило: «Робота заповнює час, відпущений на неї». Тому не став в свій денний скрипт: «працювати над проектом з 11.00 до 12.30». Так ти можеш чесно опрацювати свій час, але нічого не досягти.
Постав конкретну мету «продумати план запуску проекту з 11.00 до 12.30» або «сформувати показники ефективності проекту». Будь сфокусованим на цілі, і ти зекономиш час і збільшиш продуктивність як мінімум на 30%.
Ось вони. 6 простих порад, які не роблять більшість тих, хто пишається тим, що «живе на роботі».
Використовуй їх і ти нарешті почнеш в робочий час продуктивно працювати. І при цьому у тебе залишиться час для життя і для отримання задоволення.
Ekomuro H20 - інноваційна система для збору дощової води, складається з модулів, заповнених 2-3-х літровими пластиковими пляшками, які з'єднані між собою і утворюють вертикальний резервуар для зберігання дощової води. Компактна і стійка до тиску рідини конструкція займає мінімум простору і спрямована на задоволення потреб економії води в міському середовищі.
Таку систему збору дощової води легко зробити в домашніх умовах і коштує вона дуже дешево. А завдяки фільтрації цю воду можна використовувати, як питну. Все що вам потрібно, це зібрати 54 великі пляшки і з'єднати їх в модулі.
Проект Ekomuro вирішує відразу 2 екологічні проблеми та проблему з простором, так як система не займає багато місця на відміну від громіздких контейнерів по збору дощової води.
По-перше, це вторинне застосування пластикових пляшок, які створюють дуже багато сміття і засмічують стоки, що призводить до повеней і забруднення навколишнього середовища.
У Бартіславі спроектований повністю автономний компактний будинок у формі яйця, або може підводного човна. Адже саме на човнах люди привчаються організовувати свій побут на невеликому просторі. Цей будинок використовує автономні джерела енергії, має компактний об'єм, комфорт теплої постелі, водопровід і гарячу їжу
Нарешті мені прийшла SMS: «Завтра, о 5 ранку, номер рейсу AZ610,« Рим-Нью-Йорк »». Всі SMS, які приходили на мій BlackBerry недільними вечорами, зазвичай стосувалися клієнта, до якого я полечу на зустріч і. Я працював на одну з трьох топових міжнародних консалтингових компаній.
Карта мертвих зон
Ідея, що ліс може спричинити забруднення на перший погляд здається нелогічною. Адже вирубка лісу величезна проблема і посадка нових дерев, як правило, є частиною вирішення різних завдань (знищення місць проживання, глобальне потепління, забруднення повітря, ерозії грунту, і т.д.). Але завжди є винятки, їх виявили вчені з Японії. Вони пропонують відмовитися від монопосадок дерев.
«Багато плантацій японського кедра і кипарису були створені в 1950-1960-х року і становлять близько 60% всіх посадок на приватних землях,» розповідає провідний автор дослідження Масаакі Chiwa, доцент сільського господарства в Університеті Кюсю в Японії. «Це не природні ліси, вони були призначені для комерційних цілей.»
Багато з них були закинуті, можливо, через сувору демографічну реальність Японії. Зараз ці плантації виросли і крони цих дерев блокують більшу частину світла, таким чином, не даючи можливості для розвитку підліску, як це відбувається у природному середовищі, де все знаходиться в рівновазі.