Apple славиться своєю секретністю, яка деколи межує з параноєю. У компанії всі операції засекречені настільки, що іноді співробітники дізнавалися про те, що останній рік працювали над пристроєм iPad, вже з презентації Стіва Джобса. Віце-президент компанії по дизайну юзер-інтерфейсів Алан Дай одного разу заявив, що, працюючи в Apple, підхватив легку форму синдрому самозванця: «Я до смерті боюся, що мене розкриють. Тім [Кук] дізнається правду про мене, а вона жахлива ».
Через надтаємності відгуки співробітників про роботу в Apple - дуже рідкісне явище, і задовольнити цікавість щодо внутрішньої корпоративної культури в компанії - завдання не з легких. На щастя, існує інтернет і анонімність. Business Insider зібрав доступні історії на Quora. Вийшла досить суперечлива добірка.
Перше правило Apple - не говорити про Apple
Джастін Максвелл, дизайнер юзер-інтерфейсу
«Якби я все ще працював в Apple, я б не став відповідати на це питання, і не те що б я був в образі за це. Суть в тому, що ти є частиною чогось набагато більшого, ніж ти сам. Ідеї, які ви обговорюєте в коридорі, якісь трюки, виявлені в CSS, нова цільна техніка обробки - все це ділянки вашої роботи заради успіху Apple, то, за що вам платять, а не те, про що вам варто було б писати у своєму блозі, щоб задовольнити особисте его. Не треба всім підряд про це п ** діти ».
Анонім додав, що багато співробітників без будь-якого жалю мовчать про свою роботу. «Ті, хто любить свою роботу (а я зараховую себе до таких), дуже лояльні по відношенню до компанії. Деякі з нас, як правило, мовчать про те, що працюють в Apple. Ніколи не знаєш, чи є співрозмовник фанатом Apple або ненависником (а там піди поясни, що не ти особисто створював всі ті функції, які йому не подобаються в його iPhone, iPad, MacBook, iMac і т.д.) ».
Кава чудова
Анонімний співробітник
«Сам по собі кампус Apple - це чудове місце, де величезні будівлі оточують центральний корпус, із зеленою травою і доріжками, а ще прекрасним кафетерієм: ти береш великий срібний піднос, прямо як в коледжі, і вибираєш собі їжу з величезного переліку суші, мексиканської їжі, сендвічів і салатів, які можна компонувати як завгодно, і іншого, і іншого.
Навіть харчовий департамент працює тут на всі сто, і коли кафе переповнене, все ідеально чисто, аж до кухарів в їх білосніжних халатах з чорними фірмовими шапочками Apple, які виконуютьт свої обов"язки , щоб всі отримали дозу заряду і могли працювати зі стовідсотковою ефективністю ».
E-mail приходять цілодобово
Нітін Ганатра, екс-директор з iOS-додатків
«Тобі приходять листи, переслані на тебе, але насправді вони адресовані не тобі. Лист від Скотта, але він переадресований від Стіва, і звичайно ж, прийшов в якийсь божевільний час. І ти розумієш, що в поштовій скриньці в 2:45 ранку разверзлося пекло з листів віце-президентів і віце-віце-президентів, які сходять з розуму від очікування відповіді. І так було тиждень за тижнем, місяць за місяцем, рік від року ».
Ти повинен відповісти, в будь-який час
Дон Мелтон, колишній директор з інтернет-технологій
«Коли до мене приходив чоловік і говорив, що хоче бути менеджером, я питав його:« Як вам спалося цієї ночі? »Він відповідав щось типу:« Спасибі, добре ». І тоді я відповідав: «Це відмінно, тому що ця ніч буде останньою, коли вам вдалося виспатися» ».
Навіть вечір неділі робочий, тільки якщо не показують улюблене шоу вашого шефа
Дон Мелтон, колишній директор з інтернет-технологій
«Вечір неділі робітник для всіх, тому що вранці будуть збори всіх керівників. Так що ти сидиш за комп'ютером з телефоном в руці в повній бойовій готовності, і нікого не хвилює, що по телевізору показують твій улюблений серіал.
Але ти можеш дочекатися показу «Сопранос» і розслабитися, бо в ці години тобі ніхто не подзвонить - Скотт [Форстолл] дивиться «Сопранос». І це твоя відстрочка. Ти можеш піти прийняти душ або поспілкуватися з сім'єю ».
Коли Стів був живий, він отримував те, що хотів
Чед Літтл, колишній дизайнер Apple
«Apple - це досить гримуча суміш, яка, з одного боку, включає в себе всі принади звичайної корпоративної тяганини, а з іншого, екстра-терміновості, якщо сигнал виходить від Джобса. Якщо ви працюєте над проектом, в який Стів не залучений, зустрічі можуть тривати місяцями, перш ніж все зрушить з місця. Але якщо Стів хоче, щоб він був зроблений, то проект буде завершений швидше, ніж ви думали, це в принципі можливо. Найкращий спосіб пропхати якусь ініціативу - сказати, що ви від Стіва, і тоді все, що вам потрібно, буде готове до кінця дня ».
Секретність була не тільки зовні, але і всередині
Дейв Блек, колишній інженер і архітектор
«Таємність поширювалася не тільки на зовнішні комунікації, а й внутрішні. Поки Стів Джобс вимовляв вступну промову на MacWorld, я чекав на стенді. Постери продукту були закриті чорним. І в міру того, як Стів анонсував кожен з них, спеціально навчена людина знімала з цього продукту покрив. Все це було настільки театрально, що ще сильніше підігрівало наше хвилювання.
Секретність була частиною культури - ми просто не обговорювали те, над чим працюємо, ні за межами компанії, ні в її межах. Хіба тільки це не щось таке, чим необхідно поділитися з професійних міркувань. Це те, що втовкмачували вам в голову з найпершої хвилини роботи в компанії, і постійно освіжали в пам'яті.
Незважаючи на те, що в стартапах відкритість - начебто, визначальна штука (це окрема тема), таємність для великої компанії, мабуть, блага річ, бо вона утримує людей «у присутності», замість того, щоб вони постійно задавалися питанням, а чим там займаються їхні колеги ».
Ми залякували інженерів, щоб утримати все в секреті
Саймон Вудсайт, програмний менеджер в Core OS
«Кращим прикладом послужить сторонній проект під назвою Marklar, над яким я працював в 2001 році. По суті це була спроба портувати OS X назад на інтернет-платформу ... На кожному кроці вперед ми стикалися з чимось, що потрібно було змінити. Моя робота полягала в тому, щоб знайти правильну людину, яка могла б запровадити ці зміни, але таким чином, щоб не розкрити Marklar комусь ще ...
Я розповідав цим інженерам ужастики про те, що трапитися, якщо хтось всередині або зовні дізнається про те, чим вони тут займаються. Вони повинні були затвердити свою роботу з їх керівником, а потім вирішити проблему. Ми могли виділити їм спеціальне ПЗ або навіть комп'ютер, щоб вони змогли працювати в повній секретності. Обговорювати свою роботу з колегами вони не мали права.
Особисто я нікому не розповідав ... Мої друзі і родичі знали, що я працював над чимось секретним, але над чим конкретно, дізналися лише тоді, коли Стів анонсував продукт. Apple повністю контролював інформаційні потоки. Секретність окупалася компанії багато разів ».
Це жах, але їжа гарна
Анонім
«Якщо в загальному, це величезний каток, а всі комунікації спрямовані в одну сторону (вгадайте, в яку) ... Параноїдальний менеджер, неповага, постійний пресинг і довгі години підбиття підсумків. Більшість людей у відділі управління попитом і пропозицією розцінюють роботу в компанії як кращий спосіб дістати в своє резюме гучний бренд відразу після університету. Це як у сфері інвестиційного банкінгу, але тільки для технократів.
Культура тут строго вертикальна: будь-яка спроба внести свою пропозицію або висловити ідею, як щось зробити краще або ефективніше, моментально присікається, якщо надходить знизу. Працюй більше і важче, не скаржся і пам'ятай, що за тобою в черзі стоять 10 чоловік, які в будь-який момент готові зайняти твоє місце (твій менеджер про це не забуде).
Тут ти працюєш на свій страх і ризик. Хороший момент в тому, що їжа смачна, а дрес-код повсякденний ».
Все, абсолютно все тут вирішує команда маркетингу
Анонім
«Все, і я повторю, все в Apple, вирішує маркетингова команда, а ще два оглядача газет Східного узбережжя. Я був шокований тим, яку важливу роль відіграють в Apple ці оглядачі. Мене, як розробника, змусили впровадити в продукт всі запити моссберг і компанії. Стрьомно, мені навіть захотілося продати всі свої опціони в Apple ».
Apple - це ходяче протиріччя
Тиси Донсон, посада не розкрита
«Apple цікава. З одного боку, ми маємо пропаганду «Think Different» з плакатами, розклеєними по всіх стінах (всі бачили цю рекламну кампанію і знають, про що вона).
З іншого боку, в Apple найсуворіші правила серед всіх компаній, в яких мені довелося попрацювати. Apple печеться про образ свого бренду більше, ніж над чим-небудь ще ».
Вашу роботу перевіряють експерти
Брендон Карсон, контрактник
«Вони всіляко розвивають атмосферу співробітництва. Вашу роботу оцінюють - ви повинні представити результат на загальний суд команди і отримати фідбек. Спочатку я негативно сприйняв це, тому що звик працювати над проектами самостійно. Але до кінця дня команда повинна була підтвердити, що проект виконується максимально добре. Без перевірки прогрес далеко не заходив. Більше компаній повинні б використовувати такий підхід ».
Ми це Apple!
Ендрю Гуан, колишній співробітник, засновник KickerClub.com
«Не знаю, яка внутрішня культура в США, але в Китаї вона досить божевільна. Уявіть собі, в розпалі квартальних зборів менеджер раптово застрибує на стіл і кричить: «Хто ви ?!», і всі співробітники піднімають руки над головою і кричать: «Ми це Apple!» »
Робоча атмосфера більш зріла, ніж в інших компаніях
Анонімний співробітник
«Тут більш зріла робоча демографія. В Apple мало 24-річних випускників MBA та помітно більше 30-ти і 40-річних співробітників, дуже розумних і з великим досвідом за плечима. Тут немає ніяких плаcтикових пістолетиків і іншого лайна, тільки люди, які все це вже пройшли і зараз знаходяться в кращій ігровій формі. Тут не місце дітям ».
Додатковий стимул скинути зайві кілограми
Анонімний співробітник
«В Apple струнких і красивих людей більше, ніж де б то не було. Це доходить до смішного. Майже кожен тут - атлет. Багато хто займається тріатлоном, велорейсінгом, бігають марафони. Для тих, хто страждає зайвою вагою, це може бути реально важке робоче середовище, але разом з тим тут можна отримати додатковий стимул привести себе у форму. Я знаю людей, які скинули 60 фунтів і більше на межі діабету, тому що почали їздити, кататися на велосипедах зі своїми колегами після ланчу.
Їжа в кафе дуже смачна. Так, я знаю, вона не безкоштовна. Але в основному страви стоять тут не дорожче $ 8 і дотягують за рівнем до ресторанів. Я жодного разу не чув, щоб хтось, хто тут працює, скаржився на ціни. Як би там не було, тут є безкоштовні яблука (яблука в Apple, розумієте?) ».
Не випендрюватися
Той же анонімний співробітник
«Всі працівники носять кежуал. Ніяких «Гуччі», «Прада» або «Версаче», принаймні, не в моєму відділі. Ніхто тут не прагне показати, який він багатий. Ти можеш скласти враження про рівень достатку людини, тільки коли якийсь час поспілкуєшся з нею, побачиш, що він водить Tesla або Cervelo, або чуєш, як він розповідає про своїх коней у приватній стайні.
З іншого боку, небагато тут багатїві. З такими цінами на житло, як в Сан-Франциско і Кремнієвій Долині, люди думають двічі, перш ніж почати хвалитися своїм достатком ».
Більшість часу тут все досить звичайно
Анонім
«Ми не проводимо весь день в колі світла, малюючи мозковими хвилями дизайни нових продуктів на арт-подах. Велику частину часу ми сидимо за нашими комп'ютерами, пишемо код, складаємо презентації, намагаємося знайти сенс у огидно відформатованих Excel-файлах, висимо на телефонах з китайськими вендорами (намагаючись побачити логіку, приховану в їх Excel-файлах), і т.д. » .
7381АК