Ненависна робота: піти чи залишитися

Конфуцій говорив: «Знайди улюблену справу, і тоді до кінця життя тобі не потрібно буде працювати». Однак далеко не всі можуть знайти собі роботу до душі, а за звичкою займаються нелюбою справою і сприймають роботу виключно як спосіб заробітку на життя.
 
Так що ж робити при ненависній роботі: звільнитися або триматися за робоче місце? Насамперед прислухайтеся до себе - ваша робота просто перестала вас задовольняти чи набридла гірше гіркої редьки? Незадоволеність роботою - це корисний стан, який допомагає визначити професійні цілі і спланувати шлях свого розвитку. Якщо вас щось не влаштовує на поточному місці - проаналізуйте, що вас тримає і що викликає стійке небажання працювати. Складіть список позитивних і негативних сторін. І перша, і друга категорія списку покаже, куди вам рухатися і що змінити в поточній ситуації.
 
Часто ми продовжуємо працювати у ненависній компанії виключно унаслідок власної нерішучості й небажання виходити із зони комфорту. Не варто витрачати життя на негативні емоції від роботи. Знайти найкращі умови та кращу роботу можна, навіть в умовах кризи на ринку праці.
 
Важлива частина процесу змін ситуації на краще - це психологічний настрій і послідовні дії до своєї мети. Складіть план пошуку роботи мрії. Реалізація кожного пункту повинна залежати тільки від вас. Розуміння того, що ситуація знаходиться під контролем, вселить у вас впевненість. Однак враховуйте обставини на ринку праці. Будьте готові до того, що ви зустрінетеся з труднощами на шляху до своєї мети.
 
Позитивна новина для тих, хто боявся міняти роботу в період кризи, - з травня ринок праці в Україні почав оживати. Щомісяця додається 5-10% нових вакансій. Конкуренція на робоче місце стала знижуватися.
 
Якщо ви зважилися звільнятися, бо нинішня робота перестала приносити вам радість, подумайте ще раз. Напевно є якийсь компенсуючий фактор. Можливість професійного росту, безкоштовне навчання в компанії, приваблива зарплата - все це привід затриматися. Можливо, ви просто втомилися і вам допоможе повноцінний відпочинок?
 
У кожному разі - вирішіть ви залишатися на нинішньому місці чи шукатимете нову роботу, проявляйте активність і зберігайте впевненість у собі. Ви, і тільки ви - господар свого життя.


7381АК

17 фактів з історій інсайдерів - як воно працювати в Apple

Apple славиться своєю секретністю, яка деколи межує з параноєю. У компанії всі операції засекречені настільки, що іноді співробітники дізнавалися про те, що останній рік працювали над пристроєм iPad, вже з презентації Стіва Джобса. Віце-президент компанії по дизайну юзер-інтерфейсів Алан Дай одного разу заявив, що, працюючи в Apple, підхватив  легку форму синдрому самозванця: «Я до смерті боюся, що мене розкриють. Тім [Кук] дізнається правду про мене, а вона жахлива ».
Через надтаємності відгуки співробітників про роботу в Apple - дуже рідкісне явище, і задовольнити цікавість щодо внутрішньої корпоративної культури в компанії - завдання не з легких. На щастя, існує інтернет і анонімність. Business Insider зібрав доступні історії на Quora. Вийшла досить суперечлива добірка.
 
Перше правило Apple - не говорити про Apple
 
Джастін Максвелл, дизайнер юзер-інтерфейсу
 
«Якби я все ще працював в Apple, я б не став відповідати на це питання, і не те що б я був в образі за це. Суть в тому, що ти є частиною чогось набагато більшого, ніж ти сам. Ідеї, які ви обговорюєте в коридорі, якісь трюки, виявлені в CSS, нова цільна техніка обробки - все це ділянки вашої роботи заради успіху Apple, то, за що вам платять, а не те, про що вам варто було б писати у своєму блозі, щоб задовольнити особисте его. Не треба всім підряд про це п ** діти ».
Анонім додав, що багато співробітників без будь-якого жалю мовчать про свою роботу. «Ті, хто любить свою роботу (а я зараховую себе до таких), дуже лояльні по відношенню до компанії. Деякі з нас, як правило, мовчать про те, що працюють в Apple. Ніколи не знаєш, чи є співрозмовник фанатом Apple або ненависником (а там піди поясни, що не ти особисто створював всі ті функції, які йому не подобаються в його iPhone, iPad, MacBook, iMac і т.д.) ».
 
Кава чудова
 
Анонімний співробітник
 
«Сам по собі кампус Apple - це чудове місце, де величезні будівлі оточують центральний корпус, із зеленою травою і доріжками, а ще прекрасним кафетерієм: ти береш великий срібний піднос, прямо як в коледжі, і вибираєш собі їжу з величезного переліку суші, мексиканської їжі, сендвічів і салатів, які можна компонувати як завгодно, і іншого, і іншого.
 
Навіть харчовий департамент працює тут на всі сто, і коли кафе переповнене, все ідеально чисто, аж до кухарів в їх білосніжних халатах з чорними фірмовими шапочками Apple, які виконуютьт свої обов"язки , щоб всі отримали дозу заряду і могли працювати зі стовідсотковою ефективністю ».
 
E-mail приходять цілодобово
 
Нітін Ганатра, екс-директор з iOS-додатків
 
«Тобі приходять листи, переслані на тебе, але насправді вони адресовані не тобі. Лист від Скотта, але він переадресований від Стіва, і звичайно ж, прийшов в якийсь божевільний час. І ти розумієш, що в поштовій скриньці в 2:45 ранку разверзлося пекло з листів віце-президентів і віце-віце-президентів, які сходять з розуму від очікування відповіді. І так було тиждень за тижнем, місяць за місяцем, рік від року ».
 
Ти повинен відповісти, в будь-який час
 
Дон Мелтон, колишній директор з інтернет-технологій
 
«Коли до мене приходив чоловік і говорив, що хоче бути менеджером, я питав його:« Як вам спалося цієї ночі? »Він відповідав щось типу:« Спасибі, добре ». І тоді я відповідав: «Це відмінно, тому що ця ніч буде останньою, коли вам вдалося виспатися» ».
 
Навіть вечір неділі робочий, тільки якщо не показують улюблене шоу вашого шефа
 
Дон Мелтон, колишній директор з інтернет-технологій
 
«Вечір неділі робітник для всіх, тому що вранці будуть збори всіх керівників. Так що ти сидиш за комп'ютером з телефоном в руці в повній бойовій готовності, і нікого не хвилює, що по телевізору показують твій улюблений серіал.
Але ти можеш дочекатися показу «Сопранос» і розслабитися, бо в ці години тобі ніхто не подзвонить - Скотт [Форстолл] дивиться «Сопранос». І це твоя відстрочка. Ти можеш піти прийняти душ або поспілкуватися з сім'єю ».
 
Коли Стів був живий, він отримував те, що хотів
 
Чед Літтл, колишній дизайнер Apple
 
«Apple - це досить гримуча суміш, яка, з одного боку, включає в себе всі принади звичайної корпоративної тяганини, а з іншого, екстра-терміновості, якщо сигнал виходить від Джобса. Якщо ви працюєте над проектом, в який Стів не залучений, зустрічі можуть тривати місяцями, перш ніж все зрушить з місця. Але якщо Стів хоче, щоб він був зроблений, то проект буде завершений швидше, ніж ви думали, це в принципі можливо. Найкращий спосіб пропхати якусь ініціативу - сказати, що ви від Стіва, і тоді все, що вам потрібно, буде готове до кінця дня ».
 
Секретність була не тільки зовні, але і всередині
 
Дейв Блек, колишній інженер і архітектор
 
«Таємність поширювалася не тільки на зовнішні комунікації, а й внутрішні. Поки Стів Джобс вимовляв вступну промову на MacWorld, я чекав на стенді. Постери продукту були закриті чорним. І в міру того, як Стів анонсував кожен з них, спеціально навчена людина знімала з цього продукту покрив. Все це було настільки театрально, що ще сильніше підігрівало наше хвилювання.
 
Секретність була частиною культури - ми просто не обговорювали те, над чим працюємо, ні за межами компанії, ні в її межах. Хіба тільки це не щось таке, чим необхідно поділитися з професійних міркувань. Це те, що втовкмачували вам в голову з найпершої хвилини роботи в компанії, і постійно освіжали в пам'яті.
 
Незважаючи на те, що в стартапах відкритість - начебто, визначальна штука (це окрема тема), таємність для великої компанії, мабуть, блага річ, бо вона утримує людей «у присутності», замість того, щоб вони постійно задавалися питанням, а чим там займаються їхні колеги ».
 
Ми залякували інженерів, щоб утримати все в секреті
 
Саймон Вудсайт, програмний менеджер в Core OS
 
«Кращим прикладом послужить сторонній проект під назвою Marklar, над яким я працював в 2001 році. По суті це була спроба портувати OS X назад на інтернет-платформу ... На кожному кроці вперед ми стикалися з чимось, що потрібно було змінити. Моя робота полягала в тому, щоб знайти правильну людину, яка могла б запровадити ці зміни, але таким чином, щоб не розкрити Marklar комусь ще ...
 
Я розповідав цим інженерам ужастики про те, що трапитися, якщо хтось всередині або зовні дізнається про те, чим вони тут займаються. Вони повинні були затвердити свою роботу з їх керівником, а потім вирішити проблему. Ми могли виділити їм спеціальне ПЗ або навіть комп'ютер, щоб вони змогли працювати в повній секретності. Обговорювати свою роботу з колегами вони не мали права.
 
Особисто я нікому не розповідав ... Мої друзі і родичі знали, що я працював над чимось секретним, але над чим конкретно, дізналися лише тоді, коли Стів анонсував продукт. Apple повністю контролював інформаційні потоки. Секретність окупалася компанії багато разів ».
 
Це жах, але їжа гарна
 
Анонім
 
«Якщо в загальному, це величезний каток, а всі комунікації спрямовані в одну сторону (вгадайте, в яку) ... Параноїдальний менеджер, неповага, постійний пресинг і довгі години підбиття підсумків. Більшість людей у відділі управління попитом і пропозицією розцінюють роботу в компанії як кращий спосіб дістати в своє резюме гучний бренд відразу після університету. Це як у сфері інвестиційного банкінгу, але тільки для технократів.
 
Культура тут строго вертикальна: будь-яка спроба внести свою пропозицію або висловити ідею, як щось зробити краще або ефективніше, моментально присікається, якщо надходить знизу. Працюй більше і важче,  не скаржся і пам'ятай, що за тобою в черзі стоять 10 чоловік, які в будь-який момент готові зайняти твоє місце (твій менеджер про це не забуде).
 
Тут ти працюєш на свій страх і ризик. Хороший момент в тому, що їжа смачна, а дрес-код повсякденний ».
 
Все, абсолютно все тут вирішує команда маркетингу
 
Анонім
 
«Все, і я повторю, все в Apple, вирішує маркетингова команда, а ще два оглядача газет Східного узбережжя. Я був шокований тим, яку важливу роль відіграють в Apple ці оглядачі. Мене, як розробника, змусили впровадити в продукт всі запити моссберг і компанії. Стрьомно, мені навіть захотілося продати всі свої опціони в Apple ».
 
Apple - це ходяче протиріччя
 
Тиси Донсон, посада не розкрита
 
«Apple цікава. З одного боку, ми маємо пропаганду «Think Different» з плакатами, розклеєними по всіх стінах (всі бачили цю рекламну кампанію і знають, про що вона).
З іншого боку, в Apple найсуворіші правила серед всіх компаній, в яких мені довелося попрацювати. Apple печеться про образ свого бренду більше, ніж над чим-небудь ще ».
 
Вашу роботу перевіряють експерти
 
Брендон Карсон, контрактник
 
«Вони всіляко розвивають атмосферу співробітництва. Вашу роботу оцінюють - ви повинні представити результат на загальний суд команди і отримати фідбек. Спочатку я негативно сприйняв це, тому що звик працювати над проектами самостійно. Але до кінця дня команда повинна була підтвердити, що проект виконується максимально добре. Без перевірки прогрес далеко не заходив. Більше компаній повинні б використовувати такий підхід ».
 
Ми це Apple!
 
Ендрю Гуан, колишній співробітник, засновник KickerClub.com
 
«Не знаю, яка внутрішня культура в США, але в Китаї вона досить божевільна. Уявіть собі, в розпалі квартальних зборів менеджер раптово застрибує на стіл і кричить: «Хто ви ?!», і всі співробітники піднімають руки над головою і кричать: «Ми це Apple!» »
 
Робоча атмосфера більш зріла, ніж в інших компаніях
 
Анонімний співробітник
 
«Тут більш зріла робоча демографія. В Apple мало 24-річних випускників MBA та помітно більше 30-ти і 40-річних співробітників, дуже розумних і з великим досвідом за плечима. Тут немає ніяких плаcтикових пістолетиків і іншого лайна, тільки люди, які все це вже пройшли і зараз знаходяться в кращій ігровій формі. Тут не місце дітям ».
 
Додатковий стимул скинути зайві кілограми
 
Анонімний співробітник
 
«В Apple струнких і красивих людей більше, ніж де б то не було. Це доходить до смішного. Майже кожен тут - атлет. Багато хто займається тріатлоном, велорейсінгом, бігають марафони. Для тих, хто страждає зайвою вагою, це може бути реально важке робоче середовище, але разом з тим тут можна отримати додатковий стимул привести себе у форму. Я знаю людей, які скинули 60 фунтів і більше  на межі діабету, тому що почали їздити, кататися на велосипедах зі своїми колегами після ланчу.
Їжа в кафе дуже смачна. Так, я знаю, вона не безкоштовна. Але в основному страви стоять тут не дорожче $ 8 і дотягують за рівнем до ресторанів. Я жодного разу не чув, щоб хтось, хто тут працює, скаржився на ціни. Як би там не було, тут є безкоштовні яблука (яблука в Apple, розумієте?) ».
 
 Не випендрюватися
 
Той же анонімний співробітник
 
«Всі працівники носять кежуал. Ніяких «Гуччі», «Прада» або «Версаче», принаймні, не в моєму відділі. Ніхто тут не прагне показати, який він багатий. Ти можеш скласти враження про рівень достатку людини, тільки коли якийсь час поспілкуєшся з нею, побачиш, що він водить Tesla або Cervelo, або чуєш, як він розповідає про своїх коней у приватній стайні.
 
З іншого боку, небагато тут багатїві. З такими цінами на житло, як в Сан-Франциско і Кремнієвій Долині, люди думають двічі, перш ніж почати хвалитися своїм достатком ».
 
Більшість часу тут все досить звичайно
 
Анонім
 
«Ми не проводимо весь день в колі світла, малюючи мозковими хвилями дизайни нових продуктів на арт-подах. Велику частину часу ми сидимо за нашими комп'ютерами, пишемо код, складаємо презентації, намагаємося знайти сенс у огидно відформатованих Excel-файлах, висимо на телефонах з китайськими вендорами (намагаючись побачити логіку, приховану в їх Excel-файлах), і т.д. » .


7381АК

Історія «перегорівшого» програміста

Я пройшов один із стандартних шляхів українських програмістів: отримав технічну спеціальність, працювати почав ще в університеті і став синьйором в 23 роки. Педалювати дуже подобалося - купа захоплюючих концепцій, постійно з'являються нові технології і звичайно ж всюдисуща Java, спасибі тобі  Великий Гослінг :).
Умови роботи в ІТ привабливі як ніде. У теплому кріслі програміста ти немов рок- зірка - всі допомагають, аби ти справлявся з завданнями. Тобі забезпечують кріселка, ноутбуки, свистілки, хотілки і крутилки.
Втома
Але більше року тому сталася Революція, а потім і війна. Працювати ставало все складніше і складніше. Купа часу йшло на перегляд новин та інше, на душі боліло. Став часто ловити Макконахі ( Зловити Макконахі (сленг) - впасти духом, раптово зажуритися, поринути в ніцшеанські настрої, похмуро о....ти  від життя.).
Знайти вільну хвилинку на читання технічної літератури вже було нереально. Про Gof вершники апокаліпсису і святий CQRS, такі слова, як MongoDB, Scala і Hadoop, ставали байдужі, а Brainfuck не викликав посмішку. Спорт взагалі став табу. Далі ще більше: алкоголь, хронічна втома, хвороби. Спроба зайнятися серфінгом і навіть концерт AC / DC не змогли виправити ситуацію. Так минуло близько п'яти місяців.
 
Just do it
Перший же день на роботі після відпустки помножив всю енергію на нуль. Я взагалі став перетворюватись на ганчірку.
Пізніше прийшло розуміння, що далі так не може продовжуватися. Дивишся ролик Шайи ЛаБаф «Just do it», і вуаля - ти у начальника. По дорозі до кабінету в голові виникає купа думок, відчуваєш метелики в животі або типу того, пролітає все життя, як перед смертю. Ну не все життя, але якась частина її :)
Начальнику виклав все на чистоту. У мене і так все було написано на обличчі: про здоров'я, нестача енергії. Сказав, що далі буде тільки гірше для організації, якщо таке тіло продовжить перебувати на роботі. Правда, ще місяць я все ж пропрацював - не хотів підводити команду перед релізом.
У перший же день після рішення я відчув полегшення. Але не в такому обсязі, як буває після здачі найтяжчого іспиту або закритої сесії - мабуть, мій випадок був досить важкий. Планів на майбутнє не будував, просто хотів змінити обстановку і нічого не робити стільки часу, скільки вийде.
 
Життя без офісу
І ось настав той день. За воротами офісу починається інше життя. Сири по 500 і лакшері бізнес ланчі вже оминаєш стороною. Але дрібні побутові питання я повирішував досить швидко. До мене поступово почала повертатися впевненість у собі, а свіже повітря замість офісного почало піднімати настрій.
Коли розповідав комусь про те що звільнився через втому, то за рідкісним винятком всі говорили: «Що за маячня?» Або «Не жени біса». Напевно, залишки радянського менталітету. Хоча навіть у мене самого іноді проскакували думки про те, який же я дурень, що все це марно і час оновлювати резюме.
Йшов другий тиждень нового життя. Я знову подивився ролик Шайи ЛаБаф «Just do it», і вуаля - я знову в справі. Відновив походи в футзал, крім цього ще пішов до друга на тренування з бадмінтону. Ніколи не міг подумати, що бадмінтон настільки цікавий спорт.
Став готувати собі різноманітну їжу за різними рецептами. Запланував пару поїздок в Стокгольм і Вільнюс. Подумував навіть купити дзеркалку, але ні - не хочу бути як більшість. З'явилися плани про власний блог і статті. Написав кілька сайтів для родичів, та й взагалі більше включився в їх починання. З'явилися нові інтереси, знайомства.
Якщо не лежати на дивані, то приходить розуміння, що життя - воно поруч, треба просто його помічати. У перший тиждень в сусідньому дворі зустрів однокласницю, з якою навчалися до 7 класу разом, хоча живу я в цьому районі вже більше року. Навряд чи когось зустрінеш в пробці по дорозі на роботу.
 
 
Знову в бій
Енергія стала бити ключем. Але не минуло й трьох тижнів, як звідкись з'явилося бажання постукати по клавіатурі, помацати черговий NoSql, написати Hello World на Scala або навіть якийсь патерн.
Виявляється, потрібен був конкретний відпочинок з повною зміною обстановки. Була потрібна можливість нарешті зайнятися тими справами, які завжди хотів спробувати, але відкладав через роботу і зайнятість. Тепер я відчув, що чим більше ти робиш всього цікавого, тим більше енергії через тебе проходить і наповнює тебе.
 
 
 
Виніс для себе з цієї історії:
- Якщо відчуваєш, що починаєш вигоряти, то не можна ігнорувати цей дзвіночок;
- Чим раніше даси собі відпочинок, тим швидше і легше зможеш відновитися.
Пора оновлювати резюме.

Nickolay Litvinchuk

100 днів до мрії!

Стоденка - це 100 днів у році, період, коли людина йде до досягнення своїх цілей усвідомлено і послідовно. Займаючись цієї  практикою  потрібно буде поставити перед собою завдання, намітити план для реалізації та контролювати  виконання. Для тих, хто звик апатично плисти за течією життя, це можливість нарешті взяти штурвал у свої руки.
 
1. Цілі
 
Одне з головних правил - людина, яка зібралась проходити стоденку, повинна поставити собі цілі на 100 днів. Які цілі вибрати?  Якими вони б не були  - вони повинні надихати. Тут обмежень немає і бути не може. Головне, щоб ви по-справжньому прагнули їх досягати. 
 
 
Можете поставити собі і короткострокові цілі, які все ніяк не зберетеся виконати. Також можна запланувати виконати все за 100 днів , все те, чого не хотіли  робити, щоб одним махом розібратися з усіма тяжкими речами. Але тоді ваша стоденка стане лише тренуванням сили волі і не допоможе вам краще пізнати себе.
 
Що стосується кількості цілей, то для стоденки можна вибрати як одну, так і відразу декілька цілей. Головне, щоб у вас вистачило часу пропрацювати їх усі.  У той же час є люди, які за цей період вирішили кардинально змінити своє життя, тому їх список того, що потрібно зробити, буде  більш значним.
 
 
2. План
 
Для досягнення цілей вам необхідний план. Безумовно, є такі цілі, для яких він і не потрібен. Наприклад, вчитися завжди приходити на роботу вчасно ви можете і без нього. Але якщо ви поставили перед собою велику або складну мету, тут без чіткого плану дій не обійтися.
 
Коуч радить для початку розбити його на невеликі завдання і поставити перед собою конкретні завдання. Потім на листку паперу потрібно зафіксувати, що вам потрібно зробити, скільки часу ви це будете робити і яких результатів доб'єтеся у підсумку. Можете оформити це в 3 колонки. Пам'ятайте, все повинно бути максимально конкретно: ставте собі чіткі, а не приблизні часові терміни для роботи над завданнями і описуйте бажані результати у всіляких подробицях. Наприклад, якщо прагнете підвищити свої доходи, напишіть суму, яку ви будете заробляти. Якщо хочете вивчити іноземну мову, визначте, якого рівня досягнете.
 
Як пояснює експерт, коли ви будете знати, що і коли робити, ваша мета не буде здаватися настільки далекою і нереальною. Навіть політ у космос виявиться не такою вже недосяжною мрією, якщо розбити його на ланцюжок послідовних дій.
 
 
 
3. Звітність
 
Стоденку ви проходите для себе, тому звітувати будете тільки перед собою. Готувати щоденний або щотижневий звіт за результатами вашої роботи з цілями потрібно обов'язково.
 
Цілком можливо, під час проходження стоденки ваші пріоритети поміняються, і ви зрозумієте, що хочете в житті абсолютно іншого.
 
Описувати всі свої результати, невдачі, а також міркування і почуття - це одне з найголовніших правил стоденки. Записи потрібні не тільки, щоб контролювати ваш шлях до поставлених завдань. Вони також допоможуть простежити зміни вашого внутрішнього світу, що більш важливо. Можливо, під час проходження стоденки ваші пріоритети поміняються, і ви зрозумієте, що хочете в житті абсолютно іншого. У звітах варто більше концентруватися на своїх почуттях, а не на подіях. 
 
Робити записи можна в щоденнику, блокноті, блозі в інтернеті і навіть на сторінках в соцмережах. Якщо ви будете обдумувати все в розумі і ніде не фіксувати, ваші висновки забудуться, змішавшись з масою інших думок.
 
 
 
4. Мотивація
 
Стоденка - це досить довгий марафон, і на якомусь етапі ви можете відчути втому і бажання повернутися до свого звичайного життя. Щоб не зійти з дистанції завчасно, вам потрібно буде мотивувати себе.
 
Хваліть себе за кожні, навіть найменші досягнення, радуйте себе подарунками, робіть невеликий перепочинок, але потім знову включайтеся в марафон.
 
Є люди, які можуть ефективно займатися самотренінгом, тобто регулювати свої емоційні стани і стимулювати себе до дії. Але більшість потребує підтримки з боку. Ви можете розповідати все про проходження стоденки близьким і друзям або ж знайти однодумців, які теж займаються цією практикою. Наприклад, у Facebook є група, де люди пишуть про проміжні і фінальні результати своїх стоденок.
 
 
5. Час
 
Над Стоденкою потрібно серйозно працювати, тому її рекомендують проходити не частіше, ніж раз на рік. При цьому жодна з них не повинна стати для вас важкою, виснажливою працею. Хваліть себе за кожні, навіть найменші досягнення, радуйте себе подарунками, робіть невеликі перепочинку, але потім знову включайтеся в марафон.
 
Після закінчення ста днів ви зрозумієте, що реалізували те, чого дійсно хотіли. Або ж побачите, що насправді не хочете рухатися в наміченому напрямку. І це теж добре......


7381АК

80000 гривень: топ-5 найбільш оплачуваних вакансій

Кому работодатели готовы платить 80 000 гривен: топ-5 самых оплачиваемых вакансий

1. 
 IT-вакансія - Senior Java developer / team lead for Antispam Gateway project від Comodo Group INC з оплатою 88000 грн. Щоб завоювати серце роботодавця і отримати вакантну посаду, потрібно мати більше 5 років досвіду і відмінно розуміти, що означає кожна стрічка з опису вакансії: «Java (senior); java core (i / o, collections etc.); OOP / OOD patterns, algorithms; spring; sql (postgresql), hibernate; servlets, tomcat, jetty; any java rich UI framework experience; junit, jmock; build systems (maven); bug tracking systems (Jira, redmine); VCS (Subversion, Git); Linux; ». Також потрібно добре володіти англійською мовою.
 
2. 
На другому місці виявилася дуже неординарна вакансія ветеринара на судно-скотовоз від агентства Marlow Navigation Ukraine (Одеса) з оплатою 55000 грн. Якщо у вас є досвід роботи ветлікарем з ВРХ від 1 року, знання англійської мови на базовому рівні і ви готові зайнятися доглядом і профілактикою хвороб ВРХ протягом рейсу - в Одесі чекають вас.
 
3. 
Директор заводу (с / г харчове виробництво) від ТОВ «Біотехнології» з оплатою 55000 грн. Якщо ви готові працювати за 300 км від Харкова, у вас вища освіта (технічна, інженерна) і досвід роботи на виробничих майданчиках у харчовій галузі на позиціях головного інженера (обов'язково!), технічного директора, директора виробництва - від 3-х років - це ваша вакансія.
 
4. 
Гувернантка для хлопчика 8 місяців від StaffKiev з оплатою 36000 грн. Якщо у вас є педагогічна або медична освіта, досвід роботи в школі, садку і сім'ї, ваш вік - від 30 до 50 років, у вас є водійські права та досвід водіння від 2-х років - тоді ця вакансія для вас. В обов'язки гувернантки входить проживання з сім'єю, супровід за кордон, повний догляд за малюком, прогулянки, розвиток.
 
5. 
 IT-вакансія Senior SEO Specialist від CreateWebsite.me з оплатою 30000 грн. Ідеальний кандидат - з відмінним досвідом роботи в SEO не менше 3 років (оптимізація, лінк-білдінг) / Він знає, як використовувати останні технології для SEO, у нього є досвід закупівлі посилань і безкоштовного розміщення посилань. Також потенційний співробітник повинен хотіти розвиватися в області інтернет-маркетингу та SEO і відмінно знати Google Analytics.


7381АК

4 принципи стійкості

естественный шаг принципы устойчивости: Устойчивое развитие

Шведський лікар Карл-Хенрік Роберт (Karl-Henrik Robert) запропонував новий, більш науковий підхід до питань, пов'язаних зі сталим розвитком. У концепції, яку він назвав Natural Step доктор Робертс визначив чотири вимоги до сталого суспільства.
 
1. Природний світ не повинен піддаватися впливу підвищеної концентрації речовин, витягнутих з земної кори (таких як корисні копалини, нафта, газ та ін.)
 
2. Природний світ не повинен піддаватися впливу підвищеної концентрації речовин, що виробляються людством, таких як поліхлоровані дифеніли (ПХД), інсектициди, ядерні відходи, та інші хімічні речовини або сполуки, що не зустрічаються в природі.
 
3. Природний світ не повинен піддаватися впливу, що приводить до зниження його здатності до відновлення (таких як надмірний вилов риби в океані, знищення (ерозія) верхнього шару грунту, тотальна вирубка лісів, розробки з повним видаленням гірських вершин та інші подібні заходи.
 
4. Людство не повинно бути в таких умовах, які систематично позбавляють людей можливості для задоволення своїх потреб (особливо у крайній убогості).
 
Ці принципи не є догмами, яким необхідно жорстко слідувати, а скоріше компасом, який може вказати, наприклад, підприємцям і власникам бізнесу, курс на вивчення своєї компанії в новому світлі, щоб вони могли визначити для себе як вибудувати всі процеси відповідно до принципів стійкості.
 
Одним з етапів цього процесу можна назвати - візуалізацію ідеального природного аналога товарів і послуг, які будуть відповідати принципам стійкості. Від цього ідеалу в зворотному порядку до наявного продукту вибудовуються ті кроки, які необхідно зробити, щоб досягти ідеального аналога.
 
Концепція "Natural step" була взята на озброєння багатьма компаніями по всьому світу з метою глобально змінити підхід до управління.
Слідуючи цим шляхом, можна зробити так, щоб будь-яке виробництво стало екологічним.


7381АК

Коли пошук роботи в соцмережах дійсно працює

Когда поиск работы в соцсетях действительно работает

 

Коли ви вузькопрофільний фахівець
Або відноситесь до певної групи професій. Аудиторія соцмереж відрізняється, і фахівців в них шукають різних.
 
Так, «ВКонтакте» в основному шукають співробітників без досвіду роботи, студентів, працівників на сезонні роботи. Faсebook більш орієнтований на творчі вакансії (журналісти, PRщики, маркетологи, керівники середньої ланки), «Однокласники» - на робочі спеціальності, а LinkedIn - на IT-фахівців, фінансистів, HR-ів і аудиторію Faсebook.
 
Коли у вас старанні профілі в соцмережах
Не потрібно недооцінювати вплив соцмереж на кар'єру. Ваші профілі в соцмережах не повинні говорити про подвійне життя, містити матерщину та інтимні подробиці життя. Втім, і відволікати від роботи також не повинні.
 
До слова про «правильність» ведення профілів соцмереж. Хочеться звернути увагу на LinkedIn. В силу того, що мережа відносно нова, багато хто не розуміє її переваг.
 
LinkedIn - соціальна мережа професійних і ділових контактів. Багато рекрутерів шукають з її допомогою фахівців по всьому світу з потрібним набором навичок. Це мережа, в якій зареєстровано більше 332 млн людей з усього світу і власними сторінками представлені більше 4 млн компаній.
 
Тому особливо гостро вам потрібен профіль в LinkedIn, якщо ви хочете працювати в міжнародній компанії або пасивно шукаєте можливості для розвитку кар'єри.
 
З основних правил ведення профілю в LinkedIn:
 
додайте своє ділове фото;
вкажіть свої сильні сторони і попросіть друзів проголосувати за ваші навички - чим ширше заповнений ваш профіль у соцмережах, тим краще;
синхронізуйте ваші контакти з інших соціальних мереж;
додавайте профайли на різних мовах;
заводьте контакти з важливими фірмами, рекрутерами і фахівцями.
 
Коли ви займаєтеся нетворкінгом як таким
Нетворкінг - це пошук соціального капіталу в соціальних мережах. Це можуть бути друзі і знайомі з життя, з якими ви продовжуєте спілкування в мережі, а можуть бути знайомі, з якими знайомитеся безпосередньо в мережі і «дружите» там же.
 
Правила нетворкінгу прості і складні одночасно:
 
потрібно підтримувати відносини з цікавими людьми, але не бути нав'язливими;
спочатку бути корисним комусь, а потім і самому шукати вигоду;
бути обов'язковими, особливо, якщо вам вже одного разу допомогли.
 
Навіть якщо вам близьке і знайоме все описане вище, при пошуку роботи варто розглядати соцмережі тільки як один з багатьох інструментів пошуку роботи. Якщо ж вам не цікавий формат спілкування соцмереж як такої, якщо ви не проводите в них свій час, пошук роботи в соцмережах не для вас.


7381АК

Зроби перерву у роботі!

Хочеш бути продуктивнішим - відпочивай!
Раз на півтора-дві години відклади роботу в сторону
на 10-15 хвилин. Переглянути стрічки в соцмережах - непоганий варіант, але є цікаві ідеї
для перерви - спробуй кожну!
 
1
Переглянь стрічку в соцмережі,
а заодно відключи оповіщення на наступні 2 години
 
2
Тренуйся.
За 10 хвилин можна зробити 100 присідань.
 
3
Протри пил вдома або в офісі.
Додаткове вологе прибирання зайвим не буде.
 
4
Нагадай про себе:
подзвони старому другові або комусь із родичів.
 
5
Вчи іноземні слова, наприклад, за допомогою Duolingo.
Ти як мінімум зможеш поліпшити пам'ять.
 
6
Медитуй:
побудь сам, закрий очі і постарайся очистити свій розум від суєти.
 
7
Послухай улюблені пісні,
згадай приємні моменти свого життя, саундтреками до яких вони були.
 
8
Подивися відео з котиками або улюблені мультики.
Порція сміху піде тільки на користь робочому процесу.
 
9
Прогуляйся навколо будівлі або хоча б по сходах.
 
10
Подихай: виштовхни все повітря з себе животом, а потім простеж,
як кисень наповнює різні відділи легенів.
 
11
Розімни шию.
Нахили, обертання, розтягування допоможуть уникнути головного болю в кінці дня.
 
12
Подивись у вікно.
Спостереження за людьми, що проходять на кшталт медитації, плюс це розслабляє 
очі.
 
13
Виконай одну задачу зі списку справ.
За системою GTD, вона якраз займе 5-10 хвилин.
 
14
Перекуси, але не в поспішаючи, а насолоджуючись кожним шматочком.
 
15
Почитай. Якщо читати кожен день по 15 хвилин,
то «Війну і мир», «Сагу про Форсайтів» або «Улісса» можна прочитати за півроку.
 
16
Наведи порядок на одній з полиць:
вибери одну горизонтальну поверхню і перевір, чи все там стоїть на своїх місцях.
 
17
Освіжись: випий склянку води, вмий обличчя.
 
18
Намалюй портрет колеги.
Навіть якщо не наважишся показати його натурнику, хоча б посмієшся сам.
 
19
Тренуй дикцію за допомогою скоромовок,
наприклад: «Гурбангули Бердимухамедов вкрав у Танірбергена Бердонгарова корали».
 
20
Зроби нахили - розімни спину, щоб увечорі  не нив поперек.
 
21
Склади список покупок.
Він допоможе уникнути необдуманих витрат ввечері, коли ти вже втомишся.
 
22
Випий чаю, але зроби з цього церемонію
(тільки м'які французькі булки "НЕ трожь").
 
23
Розімни кисті рук для проф
ілактики тунельного синдрому
за допомогою вправ або масажера.
 
24
Переглянь афішу на уїк-енд.
Старанно працювати набагато приємніше, коли тебе чекають захоплюючі вихідні.
 
25
Зроби врікшасану (позу дерева) для поліпшення постави:
руками потягнись до неба, ноги міцно «вкорени» на землі, зігни ліву ногу в коліні і притисни ліву стопу до правої ноги, відвівши коліно в сторону, затримайся на 1-2 хвилини.
 
26
Виконай вправи для розвитку інтелекту на Lumosity або 4brain.
 
27
Подивися відео англійською без перекладу.
Навіть якщо розумієш не все, щоденна практика поліпшить твої знання.
 
28
Напиши коротку історію. Можливо, ти відкриєш в собі талант письменника.
Але навіть якщо нічого геніального вийде, це допоможе впоратися із застоєм в думках.
 
29
Подивися фотографії National Geographic.
Вони захоплюють і надихають на нові мрії.
 
30
Розвесели самого похмурого із колег.
Навряд чи він продуктивний в такому настрої.
 
31
Потягнися:
ноги на підлозі, долоні на косяку дверей, прогнися вперед для витягування хребта.
 
32
Подякуй:
відправ подяку тому, хто недавно в чомусь тобі допоміг.
 
33
Наведи порядок у своїх файлах.
Віртуальний робочий стіл також потребує регулярного прибирання.
 
34
Знайди новий рецепт.
Ввечері або у вихідні зможеш здивувати себе і близьких кулінарним шедевром.
 
35

 


7381АК

Як уникнути дурних рішень?

                                              

5 правил, які позбавлять вас від помилок у важливих справах, від психолога Тайлер Тервурен.

 
Уявіть: ви сидите на роботі, і тут дзвонить телефон. Ви чекали дзвінка. Ви не знаєте, що скаже людина на тому кінці дроту, але ви знаєте, що мова йде про велику можливість - яка може змінити ваше життя, дати старт стрімкій кар'єрі, поліпшити становище вашої родини.
 
Але є і ризик. Якщо ви скажете «так», все може піти не так, нехай навіть шанс цього невеликий.
 
І от питання: коли краще приймати таке рішення?
 
Питання здається дурним. А яке це має значення? Якщо ви знаєте, що перед вами відмінна можливість - нехай навіть злегка ризикована, - хіба ви не приймете правильне рішення незалежно від часу? Більшість досліджень показують, що ні.
 
Кожен день ви стикаєтеся з самими різними рішеннями:
 
- У скільки вилізти з ліжка?
 
- Скільки грошей відкладати на старість?
 
- Коли погодувати кішку?
 
- Чи потрібно одружитися / виходити заміж?
 
І так далі і тому подібне.
 
Якщо взяти ці питання окремо, на них відповісти не дуже важко - навіть на більш серйозні і глибокі з них. Але сума більша ніж частини: якщо ви поставите собі всі ці питання одночасно, ви розплавитеся від розумової напруги. Це буде моторошно виснажливий момент. Експерти називають це втомою від рішень - нездатністю зробити розумний, раціональний вибір, коли ви вже прийняли кілька рішень до цього.
 
Але вам доводиться щодня приймати масу рішень, і від них сильно залежить не тільки ваше життя, але й життя оточуючих вас людей. Вони очікують від вас максимально правильних рішень. А чи приймаєте ви такі правильні рішення? Напевно, ні - і вже точно не завжди. Але є хороша новина: ви можете використовувати просту стратегію, щоб вирішити цю проблему - причому майже миттєво.
 
Як згасає сила волі
Чи повинна людина жити на волі або у в'язниці? Нам з вами, швидше за все, ніколи не доведеться відповідати на таке делікатне питання, але судді стикаються з ним постійно, часом по кілька разів на день. Припустимо, людина колись зробила помилку, відсиділа кілька років, а тепер суддя повинен вирішити, чи можна її звільнити, або ж вона повинна повернутися за грати.
 
Суддя вивчає багато деталей. У чому полягав злочин? Який термін людина вже відбула? Як вона себе поводила? Що думають психологи? Всі ці фактори ретельно осмислюються, і людина, що дала клятву дотримуватися і підтримувати владу закону, приймає рішення. Непросте рішення.
 
Але якщо у судді вранці було багато справ, і він ще не встиг пообідати, все інакше. У такому випадку можна бути практично впевненим, що він зверне розгляд і відправить ув"язненого  назад у в'язницю - бо це найбезпечніший варіант.
 
Навіть судді стають жертвою втоми від рішень. У певних умовах їм, як і всім нам, не вистачає сили волі на правильне рішення. Тому що сила волі обмежена. Правильні рішення вимагають великого запасу сили волі, і на весь день її  точно не вистачає.
 
 
Але якщо витратити трохи часу сьогодні і закласти правильний фундамент, ви зможете приймати  правильні рішення значно частіше.
 
Якщо ... то ...: 5 стратегій автоматизації успіху
Як зробити, щоб важливі рішення отримували вашу основну увага, і ви не витрачали свою силу волі до того, як їх доводиться приймати?
 
Найпростіша відповідь - приймати важливі рішення вранці. Але це не зовсім робочий варіант. Щоранку нам доводиться приймати безліч не дуже важливих рішень - треба поснідати? Якого кольору штани вдягнути? - Ще до того, як ви доберетеся до важливих. І не завжди відомо заздалегідь, коли ми зіткнемося з важливим рішенням. Якщо в 4:00 дня ви виявляєте шанс фундаментально змінити ваше життя, чи будете ви готові відреагувати адекватно?
 
Ще один мінус у тому, що це правило не вирішує проблему безлічі рішень та обмеженості сили волі. Що тоді робити? Автоматизувати. Якщо те-то, зробіть те-то. Ви можете в принципі усунути необхідність в силі волі для всіх своїх незначних або передбачуваних рішень. Якщо відбудеться те-то, то я поступлю рівно наступним чином. І не треба більше зважувати варіанти.
 
Але «автоматизація своїх рішень» здається чимось дивним. Як це виглядає взагалі? Як це працює? Найпростіше подивитися на кілька прикладів і спробувати їх відтворити. Ось п'ять таких прикладів, на які ви можете спертися прямо зараз і почати автоматизувати своє життя.
 
1. Побудуйте ранкову послідовність дій
Коли ви прокидаєтеся, чи знаєте ви точно, що станеться далі? Ви завжди робите спочатку щось одне або ж іноді чекаєте, дивлячись на свій настрій, перш ніж вибратися з ліжка? Ви не усвідомлюєте цього, але ці коливання вже витрачають вашу силу волі. І даремно.
 
Кілька років тому, коли я усвідомив, скільки зайвих зусиль викликає у мене ранок і як це призводить до прийняття поганих рішень протягом дня, я вибудував автоматизовані правила, які визначають, з чого повинен починатися мій день.
 
Коли я прокидаюся, я точно знаю, що зробити далі і коли це потрібно зробити аж до моменту, коли я почну працювати над чимось важливим. Якщо на годиннику менше 6 ранку, я знову засинаю або читаю книгу. Якщо більше - і якщо це понеділок, середа і п'ятницю, - я встаю і вирушаю на пробіжку. Якщо це вівторок - я складаю план статті на наступний тиждень.
 
Практично всі рішення, які я можу прийняти до початку роботи, прийняті вже кілька років тому. На них не потрібно ніякої сили волі. І це добре, тому що на те, щоб активізувати мозок вранці, йде час. Вся сила волі, яку я економлю, знадобиться мені потім.
 
2. Складіть щоденний список справ ... до кінця життя
Є маса правил ведення списків справ:
 
- Спочатку зробіть важливі справи.
 
- Завжди недооцінюйте, скільки ви встигнете зробити за день.
 
- Кожна задача повинна бути маленькою і конкретною.
 
Ну і так далі.
 
Правила відмінні - я підпишуся під багатьма з них, - але ви не помічали, що часто щодня доводиться додавати в список одні й ті ж справи і вести з собою оду  і ту ж внутрішню розмову про те, що зробити спочатку? Ось так і витрачається сила волі. І ось так ви починаєте їсти шкідливу солодку їжу під кінець дня, хоча начебто взялися дотримуватися дієти.
 
У житті є повторювані завдання - так навіщо думати про них кожен день? Створіть систему, при якій ви будете думати про них тільки один раз, а потім тільки робити. 
 
Коли настає час сісти і попрацювати, мені вже не треба думати про те, якою саме роботою зайнятися. Це я вже зробив. Залишилося тільки почати. 
 
Природно, кожен день виникають справи, які неможливо заздалегідь занести в список. Але й нехай, адже тепер у мене набагато більше сили волі на прийняття рішень з важливих питань, що випадає з графіка.
 
3. Спростіть свій гардероб
Якщо не вважати костюмів для особливих випадків, то мій гардероб складається з п'яти сорочок, п'яти футболок і чотирьох пар джинсів. Насолоджуватися різноманітністю - це нормально, але це прекрасний приклад тієї області нашого життя, де дрібні рішення виходять з-під контролю і спустошують ваші запаси сили волі з самого ранку.
 
Колись я сильно напружувався з приводу того, що мені одягати. І що показово, в той період мого життя зі мною не відбувалося нічого значного. Якщо ви думаєте, що 10 хвилин, які ви витрачаєте на роздивляння себе в дзеркало і на думці про те, а що можна зробити по-іншому, не відволікають вашу увагу від чогось більш серйозного, ви помиляєтеся.
 
По правді, я все ще напружуюся з приводу того, що мені носити. Тільки не кожен день, а раз на рік, коли вирушаю купити новий одяг. Я запитую себе: «Чи підходить те, що я купую, до всього іншого, що у мене вже є?» Якщо так, то я купую. Якщо ні, то не купую. Автоматизація!
 
Сьогодні у мене простий і нескінченно гнучкий гардероб. Все пасує до всього, тому я можу просто схопити, що захочеться, і використовувати час, який інакше пішов би на роздивляння візерунків на сорочці, на те, щоб зробити цю статтю цікавіше.
 
4. Спростіть своє харчування
Тут у мене все ще бувають труднощі. Питання з їжею для мене складне, тому що мені важко про неї думати, поки я не зголоднів. А тоді я починаю приймати неправильні рішення, які йдуть на шкоду моєму здоров'ю і від'їдають силу волі від чогось важливішого.
 
Але все ж є успіхи. Я обмежив сніданок чотирма варіантами і, як правило, дотримуюся їх залежно від того, який сьогодні день тижня. У понеділок - яблуко і арахісове масло. У четвер - яйця. І так далі.
 
Мені ще належить попрацювати над залишком дня, але система працює: сніданок більше не викликає у мене ніякого стресу. І тут я багато в чому вдячний моїй дружині, яка цінує розмаїтість в їжі, але ретельно планує наше меню на тиждень вперед. При цій системі моя дієта куди більш здорова, ніж раніше.
 
5. Плануйте спілкування з людьми
Якщо ще не настала 5 вечора, я працюю і не спілкуюся з друзями. Якщо сьогодні не п'ятниця, не субота і не неділя, то я не зустрічаюся ні з ким, хто не входить в мою робочу команду.
 
Я інтроверт, і ці правила для мене обов'язкові. Я постійно парюся з приводу того, що в мене погано виходить налагоджувати відносини, і при цьому постійно отримую запрошення на різні заходи в середині дня і на зустрічі, на які начебто дійсно варто піти. Якщо я отримую поштою запрошення на вечірку, я можу провести годину або навіть більше в роздумах про те, чи йти взагалі і як саме відповісти. Але тепер, завдяки моїй автоматизації, я точно знаю, якою буде відповідь.
 
Так я можу працювати весь день - в найпродуктивніші години - не відволікаючись, і все ж знаходити час для друзів і колег. Навіть більше часу, ніж раніше, тому що тепер я не витрачаю годину в середині дня на роздуми про те, як відповісти на запрошення. Якщо воно потрапляє в робочі години, то відповідь така: «Звучить дуже цікаво, але у мене не вийде. А що, якщо зустрітися [тут ви вказуєте якийсь неробочий час]? »
 
Я також намагаюся не втискувати занадто багато спілкування в один тиждень. Я знаю, що якщо два вечори поспіль я ходжу на якісь заходи, то на третій день я непродуктивний. І якщо я допущу перебір на одному тижні, я закриваюсь в своїй раковині і не хочу активно спілкуватися кілька тижнів.
 
Ці правила автоматизації дозволяють мені встигати робити важливу роботу і підтримувати відносини з людьми, оскільки гарантують, що я не напружуюся на цю тему.
 
 
Я автоматизує ці області свого життя кожен день, і завдяки цій автоматизації я став щасливішим, продуктивнішим, і вже не відчуваю стресу з приводу всіх цих дрібниць. Ви не встигнете зробити всі ці п'ять пунктів сьогодні. Але один встигнете. Тому виберіть той, який виглядає простіше за все, і протестуйте його на практиці протягом тижня.
 
А наступного разу, коли на вас звалиться дійсно важливе рішення, ви зробите правильний вибір.


7315АК

Краща музика для вищої продуктивності

 
bikeriderlondon/Shutterstock.com   Дослідження вчених Бірмінгемського університету, Англія, показали, що музика є ефективним помічником при виконанні монотонної роботи. Бездумна перевірка електронної пошти або заповнення таблиці, наявність музики сприяє підвищенню швидкості виконання подібних завдань.
 
Якщо ж мова заходить про складну, творчу, інтелектуальну роботу, що вимагає активної участі мозку, то будь-яка музика вже не підійде. Тут потрібен особливий плей-лист.
 
Звуки природи
 
Нещодавні дослідження вчених з Політехнічного інституту Ренсселера показали, що присутність «природних елементів» в музиці підвищує загальний настрій і допомагає зосередитися.
 
Звуки природи подібно білому шуму добре маскують людську мову, на яку ми легко відволікаємося, а також позитивно впливають на когнітивні функції і концентрацію. Завдяки природним звукам загальна задоволеність випробовуваних під час роботи стабільно росла.
 
До речі, крім щебетання птахів і звуків дощу, які найчастіше асоціюються з природними, благотворний ефект викликає дзюрчання струмка. Згідно з тими ж дослідженнями, шум гірського потоку також входить в розряд сприяючмх підвищенню уваги звуків.
 
Не має значення, будете ви слухати запис виключно звуків природи або увімкнете музику, яка містить в собі ці елементи: позитивний ефект дадуть обидва варіанти.
 
Знайти звуки природи досить просто за відповідним запитом, наприклад, на YouTube.
 
Улюблені пісні
 
У кожного з нас знайдеться певна кількість треків, які подобаються нам більше за інші. Складати такий плей-лист корисно, адже саме улюблена музика допомагає багатьом з нас працювати краще. До такого висновку прийшла і Тереза Лісіюк (Teresa Lesiuk), що працює в рамках програми музичної терапії в університеті Майамі:
 
"Стрес змушує нас приймати поспішні рішення, а зона уваги при цьому значно звужується. Поліпшення настрою через музику дозволяє дивитися на речі ширше і розглядати більше варіантів."
 
Цікаво те, що улюблена музика надає найбільший ефект у випадках, коли людина ще не стала профі у своїй роботі: прослуховування улюблених композицій дозволяло таким випробуваним виконувати завдання швидше і генерувати кращі ідеї.
 
Музика, яка вам байдужа
 
Сприйняття оточення змінюється від людини до людини. Це підтверджують дослідження одного тайваньського університету. Певна кількість людей при прослуховуванні найбільш і найменш привабливої для них музики реагують зниженням концентрації. Це якраз той випадок, коли, почувши улюблений трек, ви забуваєте про все і повністю йдете в нього. Якщо ви спостерігаєте у себе схожу реакцію на улюблену і ненависну музику, то включайте максимально нейтральні композиції, що не викликають у вас виражених емоцій.
 
Інструментальна музика
 
Слова відволікають. За даними досліджень Cambridge Sound Management, звинувачувати за падіння продуктивності весь шум в цілому не можна. Саме слова відволікають нас, тому що людина, чуючи мову, неминуче переключається з поточного заняття і починає прислухатися до теми розмови. Така наша соціальна природа, і даному явищу виявилися піддані 48% піддослідних.
 
Нас можуть відволікати будь-які вимовлені слова незалежно від того, чуємо ми їх в офісному шумі або в тому, що грає в навушниках . Ви ж помічали, як іноді ви ловите себе вслухаючись в текст треку? Це саме той випадок. Схильним до залипання на текстах допоможе інструментальна музика. Немає слів - немає відволікання.
 
 
 
Музика бароко
 
Ефект від прослуховування музики залежить від її темпу. Канадські дослідники виявили, що випробувані краще здають IQ-тести під більш динамічну музику, і фаворитом тут є музика епохи бароко. До такого ж висновку прийшли групи дослідників з університету і госпіталю Балтімора, а також університету Філадельфії. Музика бароко дійсно допомагає краще працювати.
 
 
 
Інше дослідження вчених малайзійського інженерного коледжу виявило помітне зниження стресових відчуттів і ознаки фізичної релаксації при прослуховуванні музики з темпом в районі 60 ударів на хвилину. У музичному лексиконі такого темпу приблизно відповідає термін «ларгетто».
 
 
 
Середня гучність
 
Ідеальна гучність - середня гучність. До такого висновку прийшли вчені відразу чотирьох університетів: дослідження виявили позитивний вплив прослуховування музики на помірному рівні гучності на творче мислення.
 
Згідно з цими дослідженнями, як помірна, так і гучна музика допомагає абстрактному мисленню, проте зайва гучність заважає мозку обробляти інформацію


7381АК