$1 млрд на розвиток велосипедної інфраструктури

Як для країни всього з 5 мільйонами мешканців, Норвегія пропонує інвестувати величезну кількість грошей на модернізацію своєї велосипедної інфраструктури. В рамках плану оголошеного минулого тижня, країна інвестує $ 923 млн, щоб створити 10 широких шосе на дві смуги, що перетинатимуть дев'ять найбільших міст Норвегії. Ключовим компонентом плану є скорочення викидів транспортом Норвегії на 50%.
Нові шосе пов'яжуть 9 міст з передмістями, розширюючи захищену велосипедну мережу поза міськими осередками через приміські райони і сільську місцевість.
Изображение
Однак план має й певні недоліки. Зокрема, на шляху велосипедиста буде багато пагорбів, які треба здолати. В кінцевому рахунку, уряд Норвегії сподівається переконати цілих 20% від усіх пасажирів пересісти з автомобілів на велосипеди. Дехто розраховує й на те, що з розвитком інфраструктури у країні відбудеться сплеск продажу електричних велосипедів. В цілому, Норвегія хотіла б мати нульове збільшення кількості автомобілів у своїй країні вже до 2030 року. 
Перевагою для Норвегії стане низький рівень викидів вуглецю, що призведе до збільшення тривалості життя і поліпшення здоров'я громадян. План передбачає, що кожен зможе зробити вибір на користь їзди велосипедом навіть у похмурі й морозні норвезькі зимові дні.

25 кращих музеїв

Изображение
Метрополітен-музей Нью Йорк
Изображение
музей Орсе Париж, Франція
Изображение
Чиказький Інститут Мистецтв Чикаго, Іллінойс
Изображение
музей Прадо Мадрид, Іспанія
Изображение
Лувр, Париж, Франція
Изображение
Державний Ермітаж Санкт-Петербург, Росія
Изображение
Лондонська Національна галерея Лондон, Велика Британія
Изображение
Державний музей (Рейксмузеум) Амстердам, Нідерланди
Изображение
Музей Ваза, Стокгольм, Швеція
Изображение
Національний антропологічний музей Мехіко, Мексика
Изображение
Новий музей Акрополя Афіни, Греція
Изображение
Британський музей Лондон, Велика Британія
Изображение
Музей Ван Гога Амстердам, Нідерланди
Изображение
Академія витончених мистецтв Флоренція, Італія
Изображение
Національний музей Другої світової війни Новий Орлеан, Луїзіана
Изображение
Пергамський музей Берлін, Німеччина
Изображение
Центр Гетті Лос-Анджелес, Каліфорнія
Изображение
Національний аерокосмічний музей Вашингтон, Округ Колумбія
Изображение
Інститут Рікардо Бреннан Ресіфі, Бразилія
Изображение
Інхотім Штат Мінас Жерайс, Бразилія
Изображение
Національна галерея мистецтва Вашингтон, Округ Колумбія
Изображение
Меморіал жертв Голокосту Яд Вашем Єрусалим, Ізраїль
Изображение
Музей теракотових воїнів і коней Кін Сіань, Китай
Изображение
Музей латиноамериканського мистецтва в Буенос-Айресі Буенос-Айрес, Аргентина
Изображение
Музей Нової Зеландії (Те Папа Тонгарева) Веллінгтон, Нова Зеландія

7 вражаючих експозицій, які можна подивитися онлайн

Изображение
1. Музей Ван Гога (Амстердам)
На сайті Музею Ван Гога можна знайти якісно відскановану колекцію картин. Полотна можна детально розглянути, прочитати історію їх створення і навіть завантажити собі на комп'ютер. В онлайн-колекції представлено понад 700 робіт Ван Гога, роботи його друзів, а також художників, які справили на нього вплив. Крім того, можна подивитися унікальну колекцію французьких і японських принтів.

Изображение
2. Інтерактивна виставка Ієроніма Босха «Сад земних насолод»
Цей портал є частиною документального проекту про нідерландського художника Ієроніма Босха, який також буде включати документальний фільм і фільм знятий в стилі віртуальної реальності.
Тут ви знайдете деталізовантй опис відомого триптиха Ієроніма Босха «Сад земних насолод». Ця складна, сповнена символами картина відсканована в неймовірній якості. Рухаючись від елемента до елемента, можна детально розглянути і послухати невеликі, надзвичайно інформативні ролики з історичним контекстом і трактуванням кожної деталі.

Изображение
3. Метрополітен-музей (Нью-Йорк)
Метрополітен-музей також пропонує подивитися свою велику колекцію онлайн. У колекції - понад 400 тис. експонатів. Це не тільки картини, а й статуетки, ювелірні вироби, предмети побуту та інші об'єкти матеріальної культури. До кожного об'єкту можна знайти опис, історію створення або відкриття, інші предмети, пов'язані з ним. Всі предмети в онлайн-каталозі розділені за категоріями. Наприклад, для перегляду можна вибрати об'єкти по географічній локації, імені автора або навіть типу матеріалу.
Також музей пропонує окрему категорію з кращими експонатами, підібраними кураторами музею. Крім того, можна відвідати або підписатися на сторінку «Художній твір дня» і кожен день пізнавати щось нове про один із предметів колекції.

Изображение
4. Рейксмузеум (Амстердам)
Державний музей, або Рейксмузеум, в Амстердамі також пропонує познайомитися зі своєю колекцією онлайн. Картини, як і в інших подібних проектах, відскановані в хорошіій якості. Каталог розділений по тематиці, стилям, художникам. До кожної можна знайти невеликий опис.

Изображение
5. Google Art Project
Це партнерський проект компанії Google і різноманітних світових центрів мистецтва. Проект був запущений в 2011 році. На сайті зараз більше 700 експозицій. Картини відскановано в надзвичайно високій якості, їх можна наблизити, детально розглянути, порівняти з іншими полотнами або зберегти у власній віртуальній галереї.

Изображение
6. Британський музей (Лондон)
Британський музей спільно з Google запустив кілька інтерактивних проектів. В рамках одного з них - The Museum of the World - можна вивчити найцікавіші об'єкти від давнини до нашого часу. Також музей пропонує не тільки подивитися елементи колекції, а й «пройтися» по коридорах музею з технологією streetview. Крім цього, Британський музей створив на сайті окремий розділ для дослідників, де представлені фотографії 3,5 млн об'єктів з колекції.

Изображение
7. Національний музей Прадо (Мадрид)
Іспанський Національний музей Прадо також представляє свою колекцію онлайн. Експозицію дуже зручно категоризувати. Наприклад, картини розділені на ім'я творця, концепції, художні школи, сторіччя, в якому вони були створені. До кожної картини можна знайти невеликий опис і добірку пов'язаних з нею робіт.

11 способів зробити кар'єру, про які ніхто не говорить

Изображение
    Є люди, які радісно      підхоплюються з ліжка    вранці в передчутті  прийдешнього дня, поки всі  інші витягують себе з-під    ковдри за волосся, нарікаючи на понеділки. 

Люди, які впливають на життя тисяч людей через свою роботу, поки інші роблять зайнятий вигляд, перебираючи безглузді завдання. Вони розуміють щось, що невтямки іншим.

1. Вимоги до кандидата - предмет переговорів
Пам'ятаю, як будучи дитиною, я ходив в магазин з дідусем (він індус). Він дуже уважно дивився на ціну всього, що ми клали в кошик. І коли ми підходили до касира, він робив те, що мені здавалося, робити дуже соромно: він намагався торгуватися! І що ще більш неймовірно ... часто у нього виходило.
Ноа Каган, засновник AppSumo, використовує прийом під назвою «кавовий виклик». Ти заходиш в кав'ярню, замовляєш що хочеш, і коли приходить час платити, просиш 10% знижки. Якщо касир запитує, мовляв, з якого дива, відповідай «а з такою». Найчастіше касир просто дасть тобі знижку.
У житті дуже багато речей, які ми сприймаємо як щось, що не підлягає обговоренню, хоча насправді підлягає.
Наприклад, одного разу я претендував на посаду менеджера з розвитку бізнесу, на яку були потрібні кандидати з досвідом від трьох до п'яти років, а у мене досвіду було трохи більше ніж нуль (тоді я ще вчився в коледжі). Тому я вирішив довести їм, що все одно можу бути корисний. Замість того, щоб послати резюме і чекати відповідь, я вирішив пропатчити деякі з їхніх компаній-партнерів, а потім представив ці компанії рекрутеру і отримав оффер.
Коли я претендував на позицію продакт-дизайнера в Quora, я зробив юзабіліті-тест їх мобільного додатка, прописав кілька пропозицій щодо дизайну і вислав керівнику відділу. Він написав мені відповідь, в якому кликав на співбесіду.
За вирахуванням таких професій, як вчені, медики чи юристи, більшість вимог до кандидатів підлягають обговоренню. Просто потрібно довести, що ти можеш бути корисним. Люди, які бояться «порушувати правила», зазвичай закінчують тим, що витрачають роки і втрачають гроші, намагаючись досягти мети, яка вимагає набагато менше зусиль насправді.

2. Синдром самозванця - це добре
Видання The New York Times досліджувало причини, за якими певні групи людей економічно успішніше інших. Це може прозвучати неполіткоректно, але азіати в середньому набагато успішніші всіх інших.
«Індійські американці заробляють майже в два рази більше (приблизно $ 90 000 на рік, в той час як дохід середнього домогосподарства по медіані становить $ 50 000). Іранські, ліванські та китайські американці також заробляють більше », - NY Times.
Основна причина - культурні відмінності. У більш успішних груп людей спостерігаються три однакові характеристики:

комплекс переваги;
почуття незахищеності або відчуття, що вони недостатньо гарні в тому, чим займаються;
контроль над імпульсивністю.

У комбінації з вірою, що ти можеш домогтися всього, чого забажаєш, дисципліною і відчуттям незахищеності в тій точці, в якій ти знаходишся в даний момент - ми отримуємо формулу для успішної і ефектною кар'єри. Так що підбиває це відчуття неадекватності.

3. «Реальність» - це ілюзія
Реальність навколо нас повністю залежить від того, до чого ми звикли. Коли я був молодший, у мене були друзі з бідних сімей, батьки яких не змогли здобути вищу освіту. Коли вони дізнавалися, що мій батько лікар, вони реагували якось так: «Вау, це так круто!», Як ніби це щось неймовірне. У їх розумінні стати доктором було нереально. А все тому, що вони не розуміли, як цього досягти.
Якби хтось сказав мені, що мріє стати лікарем, я б подумав, що це цілком досяжна мета. Тому що я знаю, що потрібно, щоб вступити до медичного вузу, знаю внутрішній процес і спілкуюся з людьми, які успішно через це пройшли.
Існує нескінченна кількість речей, які ти сприймаєш, як щось само собою зрозуміле, але що іншим здається неймовірним.
Отримати диплом? Десь є хлопець, члени сім'ї якого ніколи не вчилися в коледжі, і він сам думає, що туди нереально поступити. Працювати на компанію зі списку Fortune 500? Десь є дівчина, чиї батьки працюють на найбільш низькооплачуваних роботах, і вона думає, що це нереально. Створити мультимільйонний бізнес? Десь є підліток з верхнього прошарку середнього класу, який думає, що це неможливо.
Працюй пліч-о-пліч з кращими представниками галузі, читай їх книги, слухай їх інтерв'ю, вивчай те, що вивчали вони - і одного разу ці нереальні божевільні мрії збудуться.

4. Не вибирай кар'єру, грунтуючись на середніх показниках зарплати і затребуваності співробітників
Коли ти борешся за першість у своїй справі, «середні показники» не мають значення. Я сміюся, коли люди говорять щось на кшталт «письменники не роблять гроші». Я заробив гарненьку п'ятизначну суму за кілька місяців на парі постів в блозі і листів по email, допоміг сотням людей знайти роботу їх мрії і побудував аудиторію 6000+ людина.
І я безумовно не один такий. У будь-якій галузі люди, які роблять все, щоб бути кращими, отримують достатньо грошей і успіху. А решта б'ються за залишки. Аналогічно в програмуванні - кращих розробників наймають такі компанії як Google, а інші наздоганяють «золоту технолихорадку» і вчаться кодувати за пару тижнів на онлайн-туторіалах, чи потраплять в їх число.
Роби те, що  подобається і намагайся бути кращими у своїй справі. Інше прийде.

5. Вибирай боса, а не компанію
Люди думають, що отримавши роботу в Facebook або Goldman Sachs, вони будуть довічно влаштовані. Ні. Насправді ключ до успішної кар'єри - наявність хорошого наставника. Ти не тільки навчишся багато чому, обертаючись в колах професіоналів у своїй справі, а й потрапиш в їх «клуб», якщо доведеш, що гідний цього. І тоді перед тобою відкриється більше можливостей, ніж будь-коли.
Наприклад, я працював з автором бестселерів NYT  Раміт Мережі, і він представив мене першим людям з його кола спілкування. Завдяки цьому я отримав пропозиції від кількох найбільших маркетингових компаній світу.
Ментор також може вберегти тебе від здійснення помилок, які будуть коштувати кількох років витраченого часу і зусиль. Був час, коли я збирався влаштуватися на роботу, але один з моїх менторів (помітна фігура в Кремнієвій Долині) сказав, що мені не варто цього робити. Він написав, що не може порекомендувати мені нікого, на кого варто було б працювати. Цей лист врятував мені місяці, а то й роки руху в неправильному напрямку.
Оточи себе правильними людьми. Це призведе до більших можливостей і вбереже від помилок, через які інші люди потрапляють в пастку на багато років.

6. Не бійся поступитися в грошах заради гарного досвіду
Менеджер хеджфонду Стенлі Дракенміллер одного разу сказав:
«Якщо ви починаєте кар'єру і вам пропонують на вибір хорошого наставника або більшу зарплату, завжди вибирайте наставника. Це непорівнянні речі. І навіть не думайте піти від цього наставника, поки ваші знання не знайдуть форму і досягнуть піку. Немає нічого ціннішого ні в моєму бізнесі, ні в багатьох інших бізнесах, ніж хороший наставник. І багато дітвори занадто короткозорі в прагненні до швидкоплинних грошей замість того, щоб готувати себе до життя на перспективу ».
Буквально кожна літня людина стверджує, що головна помилка молоді - нетерплячість. Молодь орієнтується на ближню перспективу (робота в крутих компаніях, щоб справити враження на сім'ю і друзів), але не замислюється про далекосяжні цілі.
Не бійтеся зробити крок назад сьогодні, щоб зробити два кроки вперед завтра.

7. Те, що привело тебе на рівень 1, не допоможе піднятися на рівень 2
На самому початку кар'єри технічні навички вкрай важливі. Тебе перевіряють на те, як ти вмієш давати раду Excel або писати код, або робити дизайн продукту і т.д. Але з плином часу технічні навички втрачають важливість. На перший план виходять комунікативні навички - то, як ти вмієш знаходити спільну мову з людьми і працювати в команді.
Більшість людей думають, що якщо вони досягнуть висот в своєму ремеслі - справа в капелюсі. І це правда - бути майстром своєї справи дуже важливо. Але потрібно трішечки понад те. Потрібно розуміти, як маневрувати в світі корпоративної політики. Як привнести цінність в рамках своїх компетенцій. Визначити, що потрібно твоїй компанії і дати їй це - навіть якщо тобі не кажуть, що це таке.

8. Справжня освіта починається після коледжу
Сумно, що багато людей думають, ніби вони все знають, тому що не закінчували університет. Насправді велика частина того, що вони вивчили в класі, не застосовується в реальному житті.
Успішні люди читають більше однієї книги в тиждень. Вони слухають підкасти. Ходять на конференції. Читають дослідження. Обговорюють з іншими успішними людьми The Next Big Thing. Тому вони можуть «з'єднати точки» між на перший погляд непов'язаними предметами і використовувати ці інсайти, щоб виявити більше можливостей. Вони бачать світ під іншим кутом.

9. Вплив
«Вплив - це важіль», - Гарі Вайнерчук.
Коли ти робиш щось професійно, вийди в інтернет і напиши про це. Допоможи тим, хто колись був на твоєму місці і намагається зрозуміти, як це робиться.
Вплив вибудовує довіру. Чим більша у тебе аудиторія, тим більше людей сприймуть тебе серйозно.

10. Не треба аутсорсити успіх своєї компанії
Одного разу один видатний венчурний капіталіст вирішив попрацювати місяць в кав'ярні. Уявіть собі неймовірно успішного СЕО за касовим апаратом. Він приймав замовлення і розносив каву. Він хотів вивчити, як працює кофешоп зсередини. Зрозуміти логістику, системи, вузькі місця, неефективності, потік відвідувачів і т.д.
Більшість людей навіть думати не хочуть про настільки «антигламурну» роботу. Вони думають, що працювати в таких компаніях, як McDonald's або Starbucks, за замовчуванням погано, а працювати в компаніях з гучним ім'ям - добре для майбутньої кар'єри.
Але насправді компанія настільки хороша, наскільки ти робиш її хорошою. Для того, хто працював в McDonald's, щоб вивчити операції в такому бізнесі, логістику, менеджмент, стратегію і т.д., а потім відкрити власний фастфуд, ця робота була найціннішим досвідом у світі. З іншого боку, людина, яка хоче влаштуватися на роботу раз і назавжди, маючи в резюме пару гучних брендів, скоріше за все, буде розчарована.
Немає роботи за замовчуванням поганою чи хорошою. Вона така, якою ти її робиш.

11. Успішні люди ніколи не заходять через парадний вхід
На цю тему дуже добре висловився Алекс Банаян (автор книг про бізнес, венчурний партнер в Alsop Louie Partners.):
«[Всі успішні люди] відносяться до життя, бізнесу та успіху ... як до нічного клубу. У нього завжди є три входи. Парадний, під яким 99% людей шикуються в довгу чергу і сподіваються, що їх впустять. Другі двері, куди безперешкодно заходять мільярдери і члени елітного клубу. Але завжди є і треті двері. Щоб в них потрапити, потрібно вискочити з черги, пробігти вниз по вулиці, піднятися на сміттєвий контейнер, сто разів постукати, зламати віконну раму і пролізти через кухню. Але він завжди працює. Яким би чином Білл Гейтс ні продав свій перший комп'ютер або Стівен Спілберг став наймолодшим режисером в Голлівуді - всі вони увійшли через треті двері ».
Ніхто не отримує екстраординарних можливостей, діючи уторованими методами. Мене дивує те, як багато людей хочуть отримати роботу своєї мрії, на яку претендують тисячі конкурентів, просто надіславши резюме онлайн. Це працює не так. Гра полягає в тому, щоб помітити «негласні правила» навколо себе і дати людям те, що їм потрібно, ще до того, як вони тебе про це попросять. Тільки так можна перемогти.

ЧАС ЗМІН, КОЛИ.....

Зрозумів, що  пора міняти роботу
1. Вам все набридло і ви з роздратуванням думаєте про завтрашній робочий день
Субота - як свято, але вже в неділю до горла підступає важкий ком і думка про те, що вже завтра треба буде повертатися на роботу, гнітить до нудоти. Іноді це просто ознака перевтоми і слід попросити у керівництва відпустку, щоб відновити сили. Але якщо навіть після відпочинку ви з першого дня продовжуєте ненавидіти свою роботу - справа саме в ній.

2. Відсутність перспектив
Ви щодня робите одне і те ж. Так, компанія не прагне зробити роботу співробітників цікавою, нові проекти не відкриваються, а розвиток наявних більше схожий на регрес. Задумайтесь: якщо і через п'ять років ви будете виконувати непотрібні і одноманітні дії, не отримуючи задоволення від своєї праці, чи не краще зупинитися вже зараз?

3. Зміна керівництва
Грамотний керівник, який може надихнути вас і підтримати, дати зворотний зв'язок в потрібний момент і підтримати нову ідею - це неймовірно важливо. Але якщо у вас змінився керівник, і новий не підтримує дружню атмосферу, його стиль керівництва зовсім не збігається з вашим баченням і цілями компанії - варто задуматися. Безумовно, можна спробувати якось вирішити ситуацію, наприклад, попросити певерсти вас в інший підрозділ, на інший проект або просто спробувати відверто поговорити з вашим начальником. Якщо всі ваші бажання проігнорують, то варто задуматися, чи є сенс залишатися в компанії.

4. Часті хвороби або занепад сил
Наш організм сам підказує нам, якщо щось не так, і вберігає від стресу. Часті хвороби або нездужання без особливих причин цілком можуть бути причиною відсутності комфортного середовища на роботі і вашого підсвідомого бажання втекти з цього офісу.

5. Сума заробітної плати не змінюється
Незважаючи на те, що обов'язків у вас все більше, а кваліфікація все вище - заробітну плату з року в рік не переглядають, ігноруючи і курс валют, і ваш прогрес, і реалії ринку праці. Ви, звичайно, можете залишатися в компанії, але навряд чи все це буде мотивувати вас. Плюс - чим більше ви будете перебувати в даній ситуації, тим сильніше будете розчаровані в усьому, в тому числі і в собі.

6. Ви більше не вірите в цю компанію і її цінності
Якщо прийшло розуміння, що компанія, в якій ви зараз працюєте - це далеко не робота мрії, ви без гордості вимовляєте її назву і рід діяльності новим знайомим - це вже причина підшукати нове місце роботи, яке надихне вас і буде місцем, куди захочеться приходити кожен день.
Не поспішайте «палити мости». Рішення звільнитися необхідно зважити і грунтовно підготуватися до свого відходу. В першу чергу, повідомте керівництво про своє рішення. Це інформація, яку бос повинен почути саме від вас. Цілком можливо, що начальство буде неслухняне і спробує умовити вас залишитися. Твердо відстоюйте свою точку зору, для цього краще заздалегідь підготувати аргументи, які підтвердять, що ви ретельно обміркували доцільність цього вчинку. Нехай ваш відхід не стане причиною сварки і не руйнує стосунки: подякуйте безпосередньому керівнику за досвід, який він вам дав, а також підготуйте ґрунт для майбутніх рекомендацій.
Пам'ятайте, що після написання заяви вам необхідно працювати ще два тижні. За цей час приведіть справи в порядок і делегуйте свої обов'язки. Ставтеся позитивно і до колег, і до керівника. В останній робочий день обов'язково попрощайтеся: напишіть лист колективу з вдячністю про співпрацю, піднесіть сувеніри тим, з ким у вас налагодилися дружні стосунки, обміняйтеся контактами.
Сприймайте звільнення як відкриті горизонти, і нові можливості не змусять себе чекати.
Изображение
Що робити тим, хто досяг своєї  вершини на роботі?

Почати вчитися
Я десять років працювала менеджером з продажу в одній друкарні.  На початку 2014 року вирішила промацати свій фінансовий верх в зарплаті, змогла домогтися нових умов нарахування процентної частки зарплати, але ряд домовленостей не був виконаний. У лютому 2015 року вирішила, залишаючись на основному місці, вчитися і заробляти додатково як консультант у сфері контенту та інтернет-маркетингу. Освоюю піар, SMM, блогінг. Підсумок: наприкінці 2015 року доходи від підробітку перевищили основну зарплату. Я виходжу на великих і цікавих клієнтів сама, просто пропонуючи щось зробити безкоштовно (шукаю їх «незакритий біль»). Пізніше домовляємося про фіксовану оплату на місяць або за проект.
Цього року вирішила залишитися на колишньому місці і просто збільшувати середній гонорар за підробіток. . Фактично зараз вчуся на своїх клієнтах, отримую за це гроші і маю тил у вигляді основної роботи. Можливо, пізніше, коли знайду команду, відкрию своє агентство. Загалом, перспектив заробляти - маса, було б бажання (і інтернет).

Заробити на хобі
У дитинстві, як і багато дівчат, я мріяла бути актрисою, виступати на сцені. Чим я і займалася з 10 до 20 років. Коли ж прийшла пора вступати до інституту, я без сумніву вибрала акторський факультет ВДІКу. Це була моя дитяча мрія, але вже на третьому курсі я зрозуміла, що мені тісно в рамках акторської професії і після закінчення вузу пішла в МДУ на журфак, а відразу після нього - в Вищу національну школу телебачення на режисера монтажу.
Так як після ВДІКу я відразу народила дитину, мені довелося шукати стабільну роботу не за фахом і відсунути улюблене акторство, щоб утримувати себе, знімати квартиру. Я багато де працювала, і в основному моїми керівниками були успішні підприємці. Коли працюєш з різними людьми, мимоволі набираєшся досвіду в сфері бізнесу. Я як губка вбирала в себе інформацію і, здається, навіть навчилася для себе розуміти, що таке бізнес, з чого починати і як їм управляти.
Мені вистачало року на тій чи іншій посаді, далі мені ставало нудно і нецікаво. У якийсь момент я зрозуміла, що моє хобі - монтаж - стало приносити мені більше грошей і, що найголовніше, драйвить мене. Так з'явилася моя студія сімейних і вітальних фільмів «ТвоёКіно». Сьогодні основний заробіток моєї студії - це сімейні фільми, але чим далі, тим цікавіше. Ми з моєю командою стали обростати дуже цікавими замовленнями, попрацювали і з зірками естради, і з акторами. Цьому розвитку я дуже радію, це додає впевненості мені, підказує, що я йду вірними кроками. А тому я анітрохи не шкодую, що з акторської професією у мене склалося не так успішно, як з нинішньою.

Відкрити свій бізнес
Я за основною освітою і сферлю діяльності маркетолог. Кілька років тому вирішив, що як фахівець вже знаю і вмію багато, тому треба рухатися далі. У компанії, в якій на той час працював, можливості для кар'єрного зростання не було. Тоді вирішив піти в іншу. У підсумку так змінив три компанії, усюди приходив на більш високу зарплату, але на ту ж посаду (менеджер з маркетингу). В останній компанії (IT-сфера) пропрацював два роки, отримав додатковий досвід в області інтернет-маркетингу, паралельно отримав додаткову освіту в галузі управління інтернет-проектами (закінчив однорічний курс з управління інтернет-проектами в ВШЕ). На роботі я зіткнувся з тим, що цікавих завдань стало набагато менше, а рутини - більше. Можливості для підвищення по кар'єрних сходах не було (позначилася криза, справа була в 2015 році).
Тут ще й дружина стала постійно скаржитися на свою роботу (вона фахівець по тендерам в великої торгово-роздрібної компанії). І тоді ми вирішили піти в свою справу. До цього були спроби запуску свого бізнесу і досвід роботи на себе, так що до справи підійшли з повною готовністю і розумінням, що нас чекає.
У підсумку в листопаді 2015 року відкрили свій магазин хендмейд-подарунків «Плюшкін-Вілль» в Сокольниках. Досвід роботи в маркетингу дуже став у нагоді. Причому у нас основний бізнес - це офлайн-магазин (сайт тільки-тільки запустили), але для його просування використовуємо в основному онлайн-інструменти. Так що виходить, що, з одного боку, є своя справа, є куди рости і розвиватися, а з іншого - не дивлячись на те що бізнес відноситься до офлайн-ритейлу, в роботі успішно застосовуються ті знання і досвід, які були отримані в інших компаніях , а особливо в останній.

Перейти в інший відділ
Я заздрю людям, у яких виходить за п'ять років працювати на одній посаді і робити одну і ту ж роботу. У мене так не виходить. Через півтора років стає нудно від шаблонності завдань, від неможливості запропонувати щось дійсно нове, цікаве, ефективне. У аккаунтскій роботі я давно, і її рутинність встигла мені набриднути вже не один раз. Я була завжди звичайним середнім менеджером, не робила дурних помилок і знала свої прогалини - навички презентації, продажу, створення стратегій з нуля. І так вийшло, що мої прогалини мене цікавили найбільше. Я захотіла спробувати себе в сфері розвитку бізнесу, розповіла про своє бажання керівнику, і він мене підтримав. Хочеш - іди і роби, пробуй.
Я завжди хотіла готувати пропозиції для тендерів: збирати аналітику і робити висновки, писати стратегію, докручувати концепцію, описувати інструментарій роботи, складати кошторис, готувати документацію. Я думала, що ось тепер-то я буду займатися тільки тим, що мені цікаво! Але, звичайно, це виявилося не так. У новій роботі виявилася велика кількість рутини, просто вона була інша. Але новий досвід - це завжди досягнення. Тому що він дає нові контакти, розуміння процесів, в яких до цього ти не був задіяний. Я рада, що спробувала, але вважала за краще повернутися на свою стару позицію. Це як вийти із зони комфорту і повернутися в неї назад. Якщо у тебе формується потреба розширення контексту, то можливості знаходяться вже самі собою.


Про що варто пам'ятати
В першу чергу необхідно задати собі питання: мені правда нікуди рости або це тільки здається? Раптом «верх» - це тільки моя суб'єктивна оцінка? Спробуйте поглянути на ситуацію з боку, оцініть себе за наступними критеріями:

Всі робочі завдання виконані якісно і в строк, у вас є достатньо вільного часу.
- Ви - кваліфікований фахівець, затребуваний на ринку праці, за вами йде справжнє полювання, різні компанії пропонують вам більш високу посаду і більш широкий функціонал, ніж на вашому поточному місці.
- Ви постійно отримуєте зворотний зв'язок від керівника і колег, цей фідбек завжди позитивний, ви відмінно справляєтеся зі своєю роботою.

Якщо в цьому описі ви впізнали себе, значить, ваша оцінка і справді об'єктивна. В такому випадку необхідно зайнятися стратегією: зрозуміти, чого ви хочете від роботи, чим бажаєте займатися, яких результатів досягти. Не потрібно роздумувати над тим, чого ви не хочете: ця позиція в корені неправильна. Чим чіткіше буде бачення, що саме ви хочете робити і яких результатів ви бажаєте досягти, тим простіше буде досягнення мети.

Наступний етап - це розмова з керівником. Дізнайтеся, чи є можливості подальшого зростання в компанії, позначте вашу точку зору і ваші побажання по кар'єрному росту або новому функціоналу, покажіть вашу спроможність і професіоналізм, візьміть на себе який-небудь додатковий проект та доведіть, що можете з ним успішно впоратися. Приходьте до начальника з уже готовими пропозиціями і проектами, інакше розмова вийде неконструктивним. Так само шукайте можливості в інших підрозділах компанії.

Цікавтеся у колег можливостями, які відкриваються. Прагніть бути на виду, заявляйте про себе своїми результатами, і вас неодмінно будуть розглядати в якості кадрового резерву не тільки ваш безпосередній керівник, але і начальники інших департаментів. Маленький нюанс: якщо ви хочете провести бесіду з керівником іншого відділу, розумніше буде спочатку попередити свого безпосереднього начальника. Якщо ж ніякі розмови з начальством про кар'єрний ріст і пошуки всередині компанії не виявили для вас нових перспектив, має сенс шукати місце в іншій компанії, де ви зможете повністю реалізувати свій потенціал. За умови, що у вас чітке уявлення про своє бажане майбутнє, адекватні очікування від нової компанії, а також репутація результативного спеціаліста, ви напевно зможете знайти підходящий варіант працевлаштування.


Кар'єрний верх - це в першу чергу можливість, як для вас, так і для роботодавця. Не треба його боятися, рефлексувати і говорити собі «потерплю». Ваші дії залежать від того, як ви до цієї стелі добралися. Я знаю три поширених варіанти. Перший: ви виросли в компанії з позиції асистента, пройшли всі етапи всередині своєї посади і стали керівником напряму. Ви знаєте кожен процес від і до, у вас хороша команда. В принципі, вас все влаштовує, але ви більше не горите. Ні амбітних складних завдань, і вам стає відверто нудно. В цьому випадку я рекомендую поговорити з безпосереднім керівником. Можливо, в компанії планується проект, в якому ви зможете стати лідером. Або у вас підросла заміна, і ви абсолютно спокійно можете переміститися всередині компанії. Така схема зручна і роботодавцю, і вам. Ви знаєте всі процеси зсередини і вже зарекомендували себе. При цьому ви нікуди не йдете, і будь-який проект з вами можна обговорити. У роботодавця в руках опиняється головний козир: вам дали шанс, а значить, заслужили вашу лояльність. У моїй практиці був випадок, коли відомий люкс-ритейл перевів директора з восьмирічним стажем всередині компанії на старт  e-commerce проекту. Безумовно, спочатку кандидату було дивно відповідати за 1% бізнесу компанії, але незабаром його знання в баїнгу і візуалізації бренду сприяли колосальному трафіку на сайт, успішній співпраці з глянцем з точки зору позиціонування і, як наслідок, до зростання продажів. Компанія не тільки не втратила співробітника, але і придбала ще одного сильного топ-менеджера на більш ніж актуальний напрямок.

Другий поширений варіант «верху»: вам вже дуже хочеться на місце керівника, але він не збирається нікуди йти. Тут треба бути максимально обережним. Запитайте у безпосереднього керівника, як він бачить продовження вашої кар'єри всередині компанії, які перспективи у вас можуть бути. Якщо розумієте, що все примарно і вашим бажанням не відповідає, не варто чекати ще кілька років. Має сенс подивитися, які пропозиції є на ринку праці. Головне - робити це без різких рухів, особливо якщо ви працюєте в вузькому сегменті.

І нарешті третя, знайома багатьом ситуація, - ви хочете підвищення, а вам його не дають. Перед тим як виходити на розмову з керівництвом, важливо оцінити себе і свої можливості. Уявлення кожного з нас про самих себе дуже суб'єктивні. Та й оцінки керівників не завжди відрізняються об'єктивністю. У таких випадках я раджу звернутися до професійного кар'єрного консультанта з хорошого агентства, щоб той зміг адекватно оцінити ваші можливості і рівень компетенцій. Не соромтеся задавати рекрутерам питання: «Скільки я можу коштувати на ринку?», «Наскільки я можу претендувати на наступний щабель у своїй кар'єрі?», «Чого, на ваш погляд, мені не вистачає?» Рекрутер бачить ринок і зустрічається з вашими колегами постійно, тому як мінімум у нього є зріз ринку.

5 способів «запам'ятатися» під час співбесіди на роботу.

Изображение
   Дуже наполегливий кандидат    
  Знайшли підходящу вакансію? Надішліть      резюме. Ще одне. А раптом не дійшло?  Надішліть ще тричі (відомо, хто любить цю  цифру). Потім трохи приляжте і похваліть себе за те, що ви stay hungry stay щось там. Пора почати хвилюватися. А що, якщо воно пішло в спам. Надішліть резюме ще два рази з позначкою «НЕ СПАМ». На пошту, вказану в вакансії і на загальну пошту компанії, щоб напевно.
Тепер прийшов час голубиної пошти. Ні, не переживайте, це все ще актуально. Пам'ятайте, на весіллі у знайомих, такі білі кудись полетіли. Вам теж такі потрібні. Шукайте. Коли знайдете, то беріть відразу два. Одного досить неадекватного, щоб бився рекрутеру в вікно до тих пір, поки не допровадить посилку.
Прийшов час для дзвінків. Телефонуйте. Телефонуйте на корпоративний скайп, телефонуйте за всіма гарячими лініями.

Стадія остання: зателефонувати мамі рекрутера.

Загадковий кандидат
Припустимо перший спосіб. Вас прийняли за адекватну людину і запросили на співбесіду.
Тепер треба запитати рекрутера і сплутати карти. Кілька разів уточніть час. Потім адресу. Попросіть показати на мапі і надіслати геолокацію. Перепризначте час.
Зателефонуйте і скажіть, що ви вже підходите до офісу. Через п'ять хвилин зателефонуйте і скажіть, що ви внизу.
Або просто не приходьте на саму співбесіду.

Нервовий кандидат
Отже, ви прийшли на співбесіду. У вас трохи сіпається праве (а може ліве) око. Ви нервово теребите принесене портфоліо, роздруківку резюме або що там у вас ще в цій м'ятій течці?
Потисніть мокрою долонькою руку рекрутеру! Це дуже приємно і особливо добре впливає на перше враження.
Тепер запитайте, чи не занадто ви його потурбували, чи не відвернули  від важливих справ. І поцікавтеся, раптом він чимось хворий. Сідайте на стілець, трохи пововтузьтесь на ньому. Відзначте, що в кімнаті душно. Скажіть чесно: «Я так нервую!». Введіть в ступор, розповівши про те, як пройшов ваш ранок. Про ведмежу хворобу не забудьте!
Отже, він вражений і здивований. Почалися питання. Скажіть, що не знаєте відповіді, тому перенервували. Благайте принести валер'янку. Викличте швидку. І для рекрутера теж ...

Неймовірно милий кандидат
Зайти треба здалеку. Відразу пишіть, що впевнені, що всі співробітники компанії СПРАВЖНІ ПРОФЕСІОНАЛИ (так, великими літерами). Потім відзначте, що манера письма у того, що запросив вас на співбесіду, ну просто неймовірна і дивовижна.
Приходьте з квітами. Краще взяти три букета. І 5 кіло цукерок. І торт. І шашлик на всякий. Задобрити всіх і вас відразу візьмуть. Ось вона де! Корпоративна культура!
Тепер робіть всім компліменти. Рекрутеру скажіть, що впевнені, що його мама - вогонь. Будьте пурхаючим метеликом в офісі - радуйте всіх і кожного. Візьміть цукерки, веселку, поні! Ех. Ще ніколи співбесіда не проходила в такій дружній обстановці.
На прощання обов'язково потрібно обійнятися всім колективом. Вам зателефонують!

Депресивний кандидат
Опишіть в резюме все життя як воно є. Так, все погано. У листі чесно пишіть про всі помилки молодості і втрачені роки.
Приходьте на співбесіду з похмілля. Закуріть в приймальні. Почніть читати Бродського. Дуже сумно, дуже. Вас покликали? Повільно встаньте і йдіть так повільно, як можете, адже всю ніч ви не спали і думали про майбутнє.
Він задає вам питання про життя, роботу, кар'єру ... Що він розуміє взагалі? Плачте. Попросіть серветки і поясніть йому, що насправді все тлін. Доведіть його до сліз, нехай зніме рожеві окуляри і зрозуміє, в чому сенс буття.
Зізнайтеся один одному, що колись були емо. Тепер плачуть всі.

10 годин на день 4 дні на тиждень - результати експерименту

Результати опитування  і аналізу ефективності

Самооцінка ефективності зросла. Режим «10 робочих годин 4 дні на тиждень» і «не заходити в пошту, месенджери і соціалки до обіду», як їм здається більшості співробітників, підвищив їх ефективність майже в два рази. 75% вважають, що під час експерименту стали працювати краще, а 63% - що під час експерименту виконали більше завдань.
Подовжений робочий день впливає на харчування. 38% зауважили, що стали більше їсти на роботі, а 25% стали пити більше кави або чаю. Варто відзначити, що, працюючи в такому режимі, приходиш на роботу в 9 ранку, йдеш в 8 вечора і вечеряєш дома, в кращому випадку, ближче до 9 вечора - не корисне заняття. Хороший варіант - брати їжу на вечір з собою в офіс, або замовляти. До речі, 38% відзначили, що їх фінансові витрати зросли під час експерименту.
Менше відволікаєшся - більше задоволений собою. 38% опитаних хочуть і в майбутньому не включати до обіду месенджери і соціальні мережі, але мати можливість працювати з поштою. 100% хочуть назавжди відмовитися від соціальних мереж до обіду.
Одного місяця мало, щоб повністю змінити режим сну - вставати раніше легко, засипати раніше складно. В середньому, всі учасники експерименту стали спати на 1,5 години менше на робочу добу. При цьому 50% співробітників досипали цей час на вихідних (в середньому стали спати на 3 години більше), а другі 50% спали на вихідних стільки ж, скільки і до експерименту, тобто просто втратили десяток годин сну за місяць.
Повноцінний сон - здоровий вигляд. Лічильник «скільки людей сказали тобі, що ти став виглядати гірше» у одного співробітника показує 2, ще у одного 4, а у нашого рекордсмена - цілих 5 осіб.
Ще один вихідний, дійсно, корисний та важливий. Більше половини співробітників відзначили, що під час експерименту їм вдалося проводити більше часу з близькими, ніж в звичайний робочий місяць. Переважна більшість учасників експерименту за минулий місяць стали більше читати і більше дивитися фільмів. А 88% відзначили користь для особистих справ, яку дав ще один вільний день.
Довший день - простіше завдання. Переважна більшість відзначило, що завдяки експерименту їм вдалося зосередитися на великих завданнях, зосередитися і нарешті зробити їх.
Пів дня оффлайн ніяк не заважають взаємодії з іншими відділами. 88% не помітили абсолютно ніяких проблем, причиною яких могла стати відсутність в пошті / месенджерах до обіду. Всі важливі і термінові питання просто стали вирішуватися живим спілкуванням або телефонним дзвінком, а не повідомленням в Slack / Skype.
На 10 робочих годин енергії вистачає далеко не кожного. Для половини учасників експерименту найскладнішим періодом 10-годинного робочого дня став пізній вечір, тобто якраз останні 2 години роботи.
Цікавий факт. ... показник «кількість виконаних завдань в цьому місяці з поставленим в цьому місяці» (завдання поставили в лютому і виконали в лютому) і порівняв його з минулими місяцями. За час експерименту цей показник у 70% співробітників виріс майже в два рази (у декількох - ще більше).
Оцінка KPI, як я і очікував, не дала чіткої відповіді на питання «чи стали всі краще працювати». У мене відділ маркетингу, в якому є дизайнер, програміст, копірайтери, редактори, піарники і, власне, маркетологи. На жаль, роботу далеко не кожного з них можна оцінити простими цифрами та графіками. Зокрема, підсумки виконання багатьох завдань тягнуть за собою «довгий хвіст», тобто їх ефект повинен проявитися тільки через 3-5 місяців.
Загальна кількість виконаних завдань виросла за час експерименту. Але цей показник я ніде не враховую, оскільки кожна задача відрізняється , і складністю,  і затратами часу, так що просте підвищення числа їх виконання не означає зовсім нічого.
Изображение
Мінуси, які варто було б врахувати
Такий експеримент показав би кращі результати, якби проводився не в лютому, а в липні, наприклад. Довгий світловий день, постійно відкриті вікна і взагалі літо - чиста енергія сама по собі. У лютому важко прокидатися рано, коли за вікном ще темно.
Як мінімум трьом учасникам експерименту доводилося поєднувати 10-годинний робочий день з іншими обов'язковими справами, зокрема, з різними освітніми курсами. Для чистоти експерименту всі його учасники повинні приїжджати на роботу з дому і з роботи йти також додому.


Висновки
Експеримент «вижив» (10 робочих годин на день) дійсно підвищив якість роботи відділу.
1.1. Виконано безліч «великих» завдань, до яких місяцями не доходили руки.
1.2. Всі стали приходити і йти приблизно в однаковий час.
1.3. Додатковий вихідний день в тижні дозволив вирішити багато дрібних побутових завдань і довше бути поруч з близькими.
1.4. Елемент тімбілдінга також дав свої позитивні плоди. Як не дивно, команда стала більш згуртованою завдяки спільним турботам. Забавним фактом стало і те, що наш відділ став набагато популярнішим серед інших співробітників компанії. Не минало жодного обіду на кухні, щоб когось  не запитали «Ну, і як там ваш експеримент? Важко? А як вихідні проводиш? »
1.5. Однак працювати довго в такому режимі, судячи з усього, неможливо. Поки ми повертаємося до стандартного 8-годинного робочого дня, але це не означає, що в майбутньому не спробуємо ще якийсь новий варіант. До речі, учасники експерименту вже запропонували спробувати полегшений варіант «Вижив», а саме - 4 робочих дня по 9 годин і 1 робочий день по 4 години.
Експеримент з відмовою від використання месенджерів та соціальних мереж до обідньої перерви відтепер перетворюється в рекомендацію. Це не заборона і контролюватися виконання рекомендації ніяк не буде, але інші відділи будуть в курсі, що питання до нас варто або відкласти на другу половину дня, або задати їх за допомогою живого спілкування.
Всього один учасник експерименту на початку 4-го тижня задумавшись опустив свій телефон в стакан з водою. Вважаю це відмінним показником.

Маленькі хитрощі для тих, хто шукає роботу та скільки вигоди ро

1. Якщо ви шукаєте нову роботу, паралельно працюючи
Дрес-код на поточній роботі і на співбесіді часто може не збігатися. Мова не про те, щоб одягатися «пристойно» постійно, а в правилах і звичкою.

Тому, якщо ви ще працюєте, але вже ходите на співбесіди і приховуєте це від своєї компанії, візьміть в день співбесіди «змінний одяг». Простіше простого визначити нелояльного співробітника, який з ранку відпросився до лікаря або на ранок в дитячий садок, а потім прийшов на роботу в білій сорочці або нетипово для  офісу, красивому платті.

Саме поєднання - не було півдня і в нетипово парадному одязі прийшов - видасть вас  керівнику. Переодягніться перед поверненням з співбесіди на поточну роботу в звичний одяг, і все пройде непомітно.

2. Якщо вам запропонували каву / чай на співбесіді
Приходячи на співбесіду, від пропозиції HR-а «Кава, чай?» НІКОЛИ не відмовляйтеся, навіть якщо зовсім не хочете пити. По тому, як буде організована подача вам напою, ви зможете багато чого довідатися про процеси всередині компанії, а якщо пощастить, то і про корпоративну культуру:

Якщо метушиться сам ейчар, дзвонить якимось людям, все затримується більш ніж на 10 хвилин, приносить не той напій або він холодний - найімовірніше, всі процеси в компанії не збудовані;
якщо все відбувається чітко і протягом 5-10 хвилин - все в компанії з процесами побудовано;
якщо запропонували зробити самому - в компанії здорове делегування обов'язків, повноважень і відповідальності.
Ну а в якій компанії вам краще: з побудованими чи ні процесами - це вже вам вирішувати
Порада відноситься тільки до тих випадків, коли ейчар сам пропонує напій. Якщо не пропонує, а ви попросили, суєта може бути від іншого: процес побудований, але до ейчара він не відноситься (наприклад, в обов'язки секретарів не входить обслуговування переговорів  цього рівня).

Він також не працює, якщо у вас співбесіду призначено поза робочим часом секретарів.

3. Якщо потрібно час на обдумування складного питання, і у вас є окуляри
Бувають питання, які ставлять в безвихідь і потрібно подумати. Тут щастить тим, хто носить окуляри.

Якщо на співбесіді вам задали складне або неприємне питання, і відповідь треба обдумати, а показати цього не хочеться, зніміть окуляри і протріть їх. Чомусь психологічно всі співрозмовники (не тільки ейчари) вважають ті моменти, поки хтось протирає окуляри «неробочими» (ну типу як би людина чхає), і не вимагають в цей момент від неї ніяких розумних дій і розмов.

Це дозволить вам спокійно обдумати відповідь, не отримавши репутацію «гальма». Але за одну співбесіду цей прийом більше разу застосовувати  буде  дивно. Якщо питання виявилося занадто складним, спробуйте на практиці прийом «універсальна відповідь на несподіване запитання рекрутера».
Изображение
Українські роботодавці все активніше звільняють офіси від співробітників, переводячи їх на віддалений режим роботи. До 2017 р в такому режимі буде працювати більше 10% білих комірців країни, що дозволить компаніям економити близько 3 млрд грн. на рік. До такого висновку прийшли дослідники - сервіс"Бітрікс24" і "ГФК Юкрейн", які спеціально вивчали цю тему (в опитуванні брали участь понад тисячу компаній середнього, малого і великого бізнесу з усіх регіонів країни).

За їх даними, в 2015 р віддалених співробітників задіяли понад 20% українських підприємств. А самих фахівців, що працюють дистанційно, в Україні вже близько 7% від загального числа офісних службовців. Перехід на віддалену роботу тільки в минулому році заощадив роботодавцям 1.7 млрд грн, а це близько 17 тис. грн. на кожного співробітника.

Згідно з результатами дослідження, в найближчі два роки Україну чекає стрімке зростання дистанційної зайнятості, а частка фахівців, які працюють поза офісом, буде тільки збільшуватися. До 2017 р віртуальними робочими місцями обзаведеться не менше 35% вітчизняних компаній.

Це зростання відбудеться як за рахунок підприємств, які ще не використовують дистанційний формат роботи, так і за рахунок тих, хто задіє віддалених спіробітників частково.

На сьогоднішній день таких 25% і 46% відповідно.

Рівень проникнення дистанційної зайнятості в Україні становить 21%, з них основна маса компаній зосереджена в Києві - 33%. Найбільше віддалених співробітників задіяно в ритейлі, телекомунікаційній галузі, ІТ, промислових і будівельних компаніях.

Згідно з опитуванням більшість віддалених співробітників - це професіонали з високою кваліфікацією (78%) і вищою освітою (83%). При цьому серед тих, хто сидить в офісах, співробітників з високою кваліфікацією всього 58%.
Дослідники встановили основні причини зростання лояльності до віддалених співробітників:

їх високий професіоналізм і результативність без повсякденного контролю з боку роботодавця;

скорочення витрат на оренду, організацію робочого місця, на відрядження та ін .;

підвищення продуктивності праці за рахунок можливості роботи без відриву від виробництва під час відряджень, хвороби, виїздів на виробничі об'єкти;

розширені можливості для найму;

підвищення мобільності і оперативності, можливість більш гнучкого підходу до формування графіка роботи, що призводить до поліпшення якості обслуговування клієнтів.

Майже 90% керівників заявили про те, що дистанційна робота приносить відчутні економічні вигоди в розвитку підприємства. При цьому 14% оцінюють цей ефект як "сильний" і 48% як "середній".

Кожен співробітник, який перейшов на віддалену зайнятість і має все необхідне програмне забезпечення, буде економити компанії близько 17 тис. грн. на рік.

 Основними джерелами економії є:

оснащення робочих місць офісним обладнанням та ПО (близько 10 тис. гривень на одного співробітника на рік)

оренда робочих місць (близько 7,2 тис. гривень на одного співробітника за рахунок вартості оренди робочого місця ( 4 кв.м) за ставкою близько 150 грн. / кв.м)

зниження витрат на оплату праці за рахунок розширення географії найму і оптимізації податків


Але у керівників компаній часто є і упереджене ставлення до дистанційної роботи. Найпоширеніший страх топ-менеджерів - порушення інформаційної безпеки компанії. Крім того, вони побоюються відсутності контролю робочого часу, втрат ефективних комунікацій всередині компанії, а також вважають, що є ризик втратити корпоративний дух, культуру і цінності.

Батарейка, яка заряджається від води

Изображение
Швейцарські розробники запропонували свій варіант екологічної батарейки, яку можна активувати, помістивши в звичайну воду на 10 хвилин. За твердженням творців, батарейку набагато легше утилізувати і при її створенні використовується перероблений пластик.
Aquacell - батарейка з водним запуском.
Усередині батарейки розташований вугільний стрижень і скручена цинкова фольга в якості анода. Для пуску досить наповнити батарейку водою і почекати 5-10 хвилин.
Основні плюси в тому, що термін придатності в сухому вигляді практично нескінченний а також те, що компоненти підлягають переробці на 85%. Також виробники підкреслюють її легкість всього 12 грамів, на відміну від звичайних батарейок, які важать в середньому 24 грами, а менша вага, відповідно менше витрат на транспортування
З мінусів - менша енергоємність, ніж у звичайних батарей.

Навіси від сонця з гнучких сонячних панелей

Изображение
Ці гнучкі сонячні навіси виконують відразу 2 корисні функції, з одного боку захищають від сонця і таким чином охолоджують приміщення, з іншого - збирають сонячні промені і перетворюють їх в сонячну енергію. Один навіс розміром 530х350 см виробляє більше 1 кВт .
Дві провідних італійських компанії в сфері сонячної енергетики Frama і KFEnergy об'єдналися для створення новаторських рішень в цій сфері. Так був створений стартап по назвою AuroraEnergy. Першим проектом цього стартапу стали енергоефективні навіси від сонця з гнучких сонячних панелей з аморфного кремнію.
Изображение
Изображение
Передбачається, що такі навіси будуть користуватися популярністю у власників невеликих літніх кафе, так як дозволяють оперативно згортатися, коли необхідно прибрати літній дворик на вузьких вуличках. Як стверджують самі розробники, один такий навіс може покрити до 40% енергетичних потреб середньої сім'ї, окупити себе за 10/11 років, і забезпечувати прибуток протягом наступних 9/10 років ...