Профіль

sonce-33

sonce-33

Україна, Черкаси

Рейтинг в розділі:

Пошук


Поиск заметок «зно» в архіві користувача «sonce-33»

І ЗНОВУ: «ЗДРАСТУЙТЕ! -3» ЗНО 2015


Блок 3. МАТИ, ТАТУ – НІХТО НЕ БУВ ДЛЯ НЬОГО АВТОРИТЕТОМ.


  1.   1.  Треба прислухатись, а не агресувати на людей.

2.    2.    Мої друзі пили та курили ще з 5 класу. Тепер у них тютюнова та алкогольна залежність, а я собі живий та здоровий.

3.    3.    Оточення є нашим другим татком.

4.    4.    МавПці бло дуже боляче і самотність не подобається.

5.    5.  Без матусінької допомоги мені буде дуже погано.

6.    6.   Це життя, і у ньому буває все: і підвали, і падіння.

7.    7.     Варто дослухатися до думок оточенних осіб.

8     8.    Є люди, яким начхати, є люди, яким не начхати. Я відносюсь до тих, яким не начхати на думку оточення.

9.    9.     На самоті можна зробити певні АНАЛІЗИ свого життя.

10.10.   Навіть залишившись на безлюдному острові людині вдалося не позбавитися людських прикмет.

11. 11.  Людство – вулик соціальності, який охоплює всі міста й села.

12. 12.  Людина стає нерозмовною.

13. 13.  Треба саморуч аналізувати себе.

14. 14.  Треба дослухатися до думків Батьків, Бабусь, Дідусь…

15. 15.   Іноді хочеться перепочити від великої кількості особин людських.

16. 16. Завжди лишатимуться людини, які бачитимуть у тобі недоліки.

17. 17.  Павлик Морозов розповів владі про підпільний бізнес своєї родини і через це усю родину Морозових було розстріляно.

18  18. Не можна йти на повідку у оточуючих.

19. 19.   Мати, тату – ніхто не був для нього авторитетом.

20. 20.  Висказування в мене дуже погано получилося, так як я не можу росписати все конкретно та красиво.

І ЗНОВУ: «ЗДРАСТУЙТЕ! -2» ЗНО 2015


Блок 2. САМОТНІСТЬ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗГЛУЗДУ МОЗГУ

 

1. . Ці люди не були в наших черевиках і не проходили наш шлях.

2.     2. Самотність призводить до зглузду мозгу.

3.  В літописі це дуже хорошо вліяє на пісьмеників.
4. Т. Шевченко, коли був малим він дуже любив малювати картини на самоті це і допомогло йому попасти до писемної літератури.

 5. Колись я був дуже багатий душой і тілом і ми стали гуляти в мене було багато друзів, а в даний час в мене трагічний момент.

 6. Це все залежить від рідних, як вони вас будуть досліджувати, любити.

7. Другим прикладом є історія мого власного життя, яке постійно коментували люди, яким хотілося лише бовтати язиком.

8.  Як Марусі сприймати об’єктивну критику від її звинувачетелів?

9.  Суспільство як пом’яті джунглі.

10. Людина втратила в цій ситуації тям.

11. Самотність – це та річ, що залишилася і в наш час.

12. А виріс цей хлопець великим і пошановливим патріотом.

13. Близькі люди завжди поділяться своєю критикою.

14. Я ображаюсь на образливі слова на свою адресу і завжди даю «решту».

15. Вона не буде обертати уваження на скривди оточуючих.

16. Це мабуть і не людина, це животне.

17. У казематі Т. Шевченко 10 років самовиховувався, побув для себе вчителем самовихованості.

18. Осінь, вона така затманна.. ( і далі весь «твір» про затманну осінь» - не відповідає темі).

19. Вибачте мені будьласка за твір. Дякую за увагу.

 ( орфографія та пунктуація робіт абітурієнтів збережена)

І ЗНОВУ: «ЗДРАСТУЙТЕ!» ЗНО 2015


Блок 1. СКОВОРОДА - ОЗОНОВА ПЕЛЮСТКА

 Тема власного висловлення: “Людина – істота соціальна, а тому їй не властиво надовго залишатися на самоті. Разом із тим багато хто впевнений, що саме самотність допомагає індивіду зрозуміти себе, проаналізувати своє життя. Вони заперечують думку, що тільки оточення може дати об’єктивну оцінку людині, її діям і вчинкам. Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї? Викладіть ваш погляд на проблему».

 

1     Люди бояться залишитися на самоті, тому що це змусить їх думати.

2.      Монахи займались аскетичним способом життя.

3.      Завдяки груповому життю ми розуміємо свої помилки.

4.      Є багато гнилих представників своєї раси.

5.      Есхіл, що все життя прожив у бочці, біжучи скрізь поспішаючого натовпу, голосно кричав: «Я не бачу людей! Я не бачу людей!»

6.      Треба пам’ятати: після дощу ЙДЕ радуга.

7.      Взяти, наприклад, ДІОГЕНТА, людина, яка все життя провела в бочці.

8.      Шевченко казав: «Щастя – просто бути в злагоді: Хай ти людинка, травичка чи жабка».

9.      Герой «Інтермецо» уїхав до лісу, був на самоті, наслухався, за той час, як там був, співання птиць, журчання річки, йому все подобалось!

10.   Довго перебувати НА САМОТНОСТІ погано.

11.   Мій друг – кришталева людина з білою душОю.

12.   Люди завжди бажають зробити тобі якусь пастку, щоб ти чогось не зміг добитись.

13.   Існує багато способів передачі усної інформації: діалоги, монологи, розмови, плітки.

14.   Сковорода став ОЗОНОВОЮ ПЕЛЮСТКОЮ на дереві роду українського, компасом у лабіринтах життя.

15.   Людина – це повсякденний персонаж.

16.   Людина  це окрема лічность яка буХає різна.

17.   Можна привести приклад на прізіденті нашої держави.

18.   Кожна людина, тварина й істота може сказати: «Я ідеальна!»

19.   Кохайтеся, чорнобривці, та не з москалями!»

20.   Здебільшого нейтральні думки у пофігістів так званих.

 ( орфографія та пунктуація робіт абітурієнтів збережена)

 

ЗНО (із знайдених неопублікованих записів)

1. Людина пішла від мавпи. Але ще жодна мавпа не перетворилася на людину.
     Перевіряючий із цього приводу: "А що, відріж хвоста, набий морду, дай в руки лопату - от тобі й людина!"
2. Люди, які знімаються у кінах, виступають у театрах... вони хочуть, щоб люди йшли до ідеалу".
3. Деякі люди живуть у чорно-білих тонах. Деякі плавають у песимізмі".
4. Життя Шевченка складалося із тюрмів та конСтаборів...
5. Бува, накинешся на когось і потім "гониш бочку" на ту людину...
6. Не є гарним сидячі у транспорті сидіти як і сидів коли зайшов дідусь або бабусь.
7. А так  хочеться змішатися з товпою, з кольором волос...
8. У кожного є і повинен бути людина, що завжди прийде на допомогу.
9. Кожен дума по-різному та робе все по-своєму.
10 Людина без "я" дорожче цінується без цієї букви.
11. Один стане успішним бізнесменом, інший буде збирати пляшки.
12. Ми однакові - народжуємося, працюємо все життя, потім пенсія і смерть.
13. Я приведу вам прімір із власного прожитого года.
14. З крапки цього зору...
15. Моя думка, що кожна людина должна жить по своїм понятіям (автор - дівчинка).
16. Треба жити, розвиваючи своє хазяйство.
17. Для мене зачинене повітря для розвитку.
18. Дідусеві стало погано, він почав галасувати, панікувати. Подруга не знала, що робити. А я намочила дідусеві хусточкою    обличчя.       Йому стало краще.
19. У кого не глянь - по 5 пальців, 2 ноги,2 руки, 1 ніс, 1 губи...
20. Всесвіт чекає на нас із розгорнутими руками.
21. У моєму класі є дуже розвинутий хлопчик, а інший недорозкинутий.
22. Так що рухайте наші професора вперед, і не забувайте все рухати потрошку.
23. Великий філосов.
24. Пісникарка М. Чурай.


                         (Авторську орфографію й пунктуацію збережено).

ЗНО 2014. І знову перли 2


Треба сказати, що нинішнє ЗНО виявило непогані результати абітурієнтів, кращі за минулорічні. Але й без казусів не обійшлося.  Тож посміхніться) Орфографія та пунктуація збережені.
Сесія 1. Тема: "Які чинники мають переважати у вихованні особистості?"

* В дитинстві я уже розумів, що таке особистість, а мій друг ні. Він так і залишився без особистості.
* Немає значення, яка у тебе орієнтація. Прикладом цього є Чіпка.
* Тарас малював обломком олівця, а потім ховав його в траві.
* Глядю я на сучасну молодіж, на всих впливає компютер, мобілка, вони у них майже живуть, а потім всячискі психіческі растройства і піднімають руки на батьків. Багато так можна прикладів придумати на особистість.
* Особистість майже завжди з друзями. А вони  (друзі) хочуть, шоб особистість з друзями попила, покурила.
* Людину наповнює те, що вона читає.
* Коли ви хробаки, то не дивуйтеся, що вас розчавлять.
* І як ми будемо дивитися в очі Богдану Хмельницькому після нашої смерті?
* Якщо голова дісталася дурневі, то звання профессора мало чим допоможе.
* Батьки можуть пишатися своїм шедевром (мною).
* Друзі йдуть до клубу, а читати давно не в тренді.
* Люди самі вибирають, ким бути: особою чи особистістю. Я б ліпше був простою особою. І взагалі я думаю, коли б усі люди були  рівними, всім би було добре.
* Нова влада здирала гроші пенсіями.
* Освіта не потрібна. Он Шевченко був неграмотним. Навести приклад? Будь ласка! Скільки безграмотних співаків у шоу-бізнесі? Та й нічого.
* У сучасному світі моїй особистості найдеться місце під сонцем. Ось я, наприклад, уже 4 роки як не п'ю, не курю.
* Франко писав, що наше щастя пройде по наших кістках. Шевченко старенький теж жив у муках.
* Прикладом цього є мій друг, який сьогодні не приїхав на ЗНО. Конкурента усунено.
*  - Я не хо іти на ЗНО. - А хо не хо, а треба йти.
* Я думал, шо тут будуть писати про Шевченка, а тут про какіє-то чінніки.
* Хто читає мій твір, будьте здорові і посміхайтеся. Слава Україні!

                                                           

ЗНО 2014. І знову перли

Треба сказати, що нинішнє ЗНО виявило непогані результати абітурієнтів, кращі за минулорічні. Але й без казусів не обійшлося.  Тож посміхніться) Орфографія та пунктуація збережені.
Сесія 1. Тема: "Які чинники мають переважати у вихованні особистості?"


* Королі та королівни знали, що вони із шляхетського роду. Тому і вели себе по-королівськи. А селяни вели себе як розбійники, п'яниці, слуги, не мали своєї думки. Отже, й особистості в них не існувало.
* Із злиднів герой перетворився на дуже заможну людину.
* Григорій Сковорода сказав: "Впізнай себе!"
* Людина повинна сама себе самовдосконалювати.
* Ми ті, які ми є. І це дуже по-людські.
* На мою особистість найбільше впливає футбол. Завдяки йому я відкрив себе як особистість.
* У творі Панаса Мирного розповідається про хлопчика Нечипуру.
* Народився герой твору в смердючому місті Париж.
* Людина без освіти - автомат без патронів.
* У його житті були як взльоти, так і падіння. Але врешті він зламався, пішовши за низькими бажаннями.
* Діти до роту завжди якусь каку візьмуть.
* Діти з елітних сімей йдуть в наркомани чи пияцтво.
* Один мій друг виріс не дуже таким розвинутим в особистості. Другий виріс зарас досить нормальною людиною.
* Вона не опускала носа в важких ситуаціях.
* Хіба ревуть воли, як ясла стогнуть?
* З усіх життєвих ситуацій є вихід - виходу немає тільки з труни.
* Школа на моєму прикладі не вчить нічому.
* Книжки - найкращі джерела знань. Багато хто не любить книжки. Хоча я їх навіть не одного разу не прочитав. Хіба що варто спробувати..
.look

                                                         (далі буде)

Мовні діаманти учасників ЗНО 2013 (ексклюзив) - 4


Тема твору:  "Чи збереглося значення книги
в нашому інформаційному суспільстві?"

1. Наше покоління буде "потіряним"!
2. Читайте, стар і млад! Не будьте дураками!
3. Якщо ми не будемо читати, то будемо обратно мавпами.
4. Шевченко любив школу, але вчителі його не любили, тому він і намагався багато чого навчитись в кущах.
5. Любий Дід Мороз! Якщо ти справді є, я тебе благаю: допоможи мені хорошо здати ЗНО!
6. Ярослав Мудрий став Великим Мономахом.
7. Як можна проміняти книгу, її мохнаті сторінки, її специфічний запах на якусь жилізяку!
8. Книжки припадають пилом на полицях, як і наш розум.
9. Чим більше чоловіка поглинає  книжка, тим чистіше повітря у легенях.
10. Пляшка горілки коштує набагато дешевше, ніж книга.
11. Книги - це їжа для мозку.
12. Ось так книги зробили з дівчини жінку.
13. Захоплюються книгами і починають пісати.
14. Я вчив алфавіт і не вивчив.
15. Книги читають тільки блідолиці ледарі.
16. Якби не книги, то люди б не ставали такими розумними, як наші президенти і депутати.
17. За 11 клас я не прочитав жодного твору до ЗНО. Побачимо, як це позначиться на ЗНО.
18. Стомлені обличчя інструкторів ЗНО з невеликими синіми плямами під очима виразно демонструють необхідність відпочинку для людини.

Усе!!! Більше не буду когось  смішити, когось гнівати, комусь здаватися снобом чи людиною, що не любить дітей.
Як писав класик: "Люблю Отчизну я, но странною любовью..."



Мовні діаманти учасників ЗНО 2013 (ексклюзив)


Тема твору:  "Чи збереглося значення книги
в нашому інформаційному суспільстві?"

1. Я думаю, без книг нікуда.
2. Коли читаєш книгу, то в людини дуже велика проявляється фантазія і ти стаєщ дуже розумним ніж був.
3. А напослідок я скажу...
4. Як писав Шевченко: "Тобі дано і вірити й кохати. А що мені? Які такі кущі?"
5. Книги - океан, в якому можна потонути і не винурити.
6. Книга - це святе насіння.
7. Будучи малим хлопцем, батько Володимир не брав його в походи, бо син був кволий.
8. Ярослав Мудрий написав велику кількість творів, оповідань, новел, романів...
9. І в наш час дорослим і малим потрібно стремитися до таких соратників, як: Ярослав М., Володимир В., у них не було      комп'ютерів, вони писали книги на спеціальних паперах, обгорнених в медвежі шкури.
10. Книга вчить, як на світі ходить.
11. Ось і видно роль книги у сучому суспільстві.
12. Ось і у дітей, і у людей буде розвиваться луче пам'ять.
13. В моєму житі газета, журнал, книга - грають важку роль.
14. А якщо не буде книжок, от куда появиться розум?
15. Я прочитав одну книгу: "Легкий спосіб, як бросить курити".
16. І правильно роблять письменники, що пишуть книжки і роспечату.ють їх!
17. Той, хто хоть шось читав, труду мав досить, ніколи не був без діла.
18. Шевченко знав 14 мов.
19. Ще багато люди читають у вільний час. Чому я так вважаю? А тому що на вулицях нашого міста ходять більше інтелігентні люди, ніж дурні.
20. Кожний раз, коли він був з новою жінкою, він ставав на новий соціальний прошарок.
     Отже, міняти жінок - це найкраще для самовдосконалення.



(Далі буде)



«Як назовеш корабеля, так вона і попливе» («Мовні діаманти"-2)

ЗНО  2010

1. Я  познайомився з дівчиною,…… яка не справила на мене особливого враження. Коли ж вона вперше заспівала мені пісню таким красивим тонесеньким голоском, я просто в неї закохався.

 2. Ось тут я сиджу з своїм внутрішнім світом. А десь неподалік від мене працює тату. А у нього вже інший світ, більше розвинений, бачивший багато всього,.. великий. А мій маленький, недоторканий.

 3. Одного разу мене побив старшокласник,. Я розповів все сестрі, вона зустріла того хлопця і дала йому в око. Я був тоді самим счастливим у світі.


МОВНІ «ДІАМАНТИ» ЛЮБИХ УЧНІВ - посміхніться!


Дорогі друзі  та гості блогу! Ось уже декілька років поспіль  я перевіряю  твори абітурієнтів  на ЗНО. Пропоную

lol 1 квітня  посміятися lol .

МОВНІ  «ДІАМАНТИ»  ЛЮБИХ  УЧНІВ   (ЗНО 2009)

Тема твору: «Багатством живиться лише тіло. А душу звеселяє споріднена праця»

 1.  Коли становиться страшно – ми співаємо, коли холодно – танцюємо. 2.  Я знаю одного лікаря – скільки життів він врятував, скільки людей поклав на ноги!