«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:40
1.3 Особливості системи управління освітою в Україні на сучасному етапі Будь-які реформи не можливі без ліквідації ієрархічної структури управління освітою, переходу від неефективного зовнішнього управління навчальними закладами до школобазованого менеджменту. На сучасному етапі розвитку нашої країни управління освітою можна визначити як державно-громадське. ДГУ освітою – управління, яке ґрунтується на спільній, взаємодоповнюючій діяльності державних органів та...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:31
УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ Державні органи управління освітою Органи управління освітою місцевого самоврядування міст обласного значення Громадські органи управління освітою ...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:21
Висновки до розділу 1 У першому розділі здійснено дослідження теоретичних основ управління освітою. Під управлінням освітою в нашому дослідженні розуміємо процес цілеспрямованого впливу керуючої підсистеми освіти на керовану з метою забезпечення ефективного функціонування і розвитку освіти, а під громадсько-державним управлінням – узгоджену освітню політику громадських і державних суб’єктів управління в інтересах людини, громади й держави на основі демократичних процедур...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:12
РОЗДІЛ 2 ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНОЮ СЕРЕДНЬОЮ ОСВІТОЮ В РАЙОНІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 2.1 Авторська модель системи громадсько-державного управління освітою в умовах району На рівні району існують як органи самоврядування, так і державна адміністрація. Районні ради утворюються шляхом безпосередніх виборів, натомість їх виконавчий орган утворюється радою, а на чолі цього органу стоїть керівник ради. У відповідності з...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:05
Важливу роль у формуванні і розвитку громадської складової в управлінні освітою в умовах району, як стверджує практичний досвід, відіграють освітні округи Відповідно до Положення про освітній округ, затвердженого Постановою КМУ від 27.10.2010 р., основними завданнями округу є створення єдиного освітнього простору в межах адміністративно-територіальної одиниці та належних умов для забезпечення навчально-виховного процесу, реалізація допрофільного, профільного навчання...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:57
Цільова складова Мета ГДУ освітою: упровадження узгодженої освітньої політики громадських і державних суб’єктів управління в інтересах людини, громади й держави на основі демократичних процедур самоуправління та співуправління із забезпеченням пріоритету прав громадськості Завдання ГДУ освітою: демократизація освіти; реалізація прав громад на участь в управлінні галуззю; задоволення потреб учасників НВП; формування погоджувальних механізмів вирішення ...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:50
2.2 Експериментальна перевірка ефективності авторської системи громадсько-державного управління освітою в умовах району Як показує аналіз, найкращі можливості для розвитку громадської складової в управлінні загальною середньою освітою мають освітні округи, що є складовими елементами структурно-організаційного блоку авторської моделі системи ГДУ освітою в умовах району. Тому в нашому дослідженні представлено результати перевірки ефективності авторської...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:41
Резюмуючи зазначене вище, можна стверджувати: результати експерименту підтверджують, що формування ГДУ освітою на основі участі в управлінні освітою всіх зацікавлених структур є необхідною умовою модернізації й підвищення якості загальної середньої освіти. Для визначення рівня впровадження системи ГДУ освітою в експериментальному освітньому окрузі оцінювання здійснювалося на основі результатів анкетування керівників органів місцевого самоврядування, лідерів та активістів...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:33
2.3 Перспективи формування й розвитку громадсько-державного управління освітою в районі в умовах чинного законодавства Окреслення перспектив формування громадсько-державного управління освітою має ґрунтуватися на врахуванні, як розглядалося вище, соціально-економічних і правових умов розвитку ГДУ освітою в районі, до яких ми віднесли здійснення адміністративно-територіальної реформи як впорядкування територіального поділу на базовому та середньому рівнях з наділенням громад реальними...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:27
Така робота має розпочинатися з утворення координаційної ради (робочої групи) з розвитку громадської складової в управлінні освітою, до якої повинні входити представники державних, самоврядних, освітянських і громадських управлінських структур, окремі педагоги-практики, науковці тощо. Запропонований підхід до формування групи забезпечить професійність у вирішенні складних питань, реальний вплив на процеси формування ГДУ освітою в умовах району, органів влади та...

Читати далі...