хочу сюди!
 

Алиса

41 рік, діва, познайомиться з хлопцем у віці 32-52 років

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 12.09.17, 23:57

 

Цільова складова

Мета ГДУ освітою: упровадження узгодженої освітньої політики громадських і державних суб’єктів управління в інтересах людини, громади й держави на основі демократичних процедур самоуправління та співуправління із забезпеченням пріоритету прав громадськості

Завдання ГДУ освітою: демократизація освіти; реалізація прав громад на участь в управлінні галуззю; задоволення потреб учасників НВП; формування погоджувальних механізмів вирішення протиріч; розвиток шкільного самоврядування; покращення ресурсного забезпечення освіти

 

 

Теоретична складова

Положення загальної теорії систем і синергетики, теорії моделювання педагогічних процесів і систем; ідеї філософії та соціології освіти; наукові розробки щодо вдосконалення управління ЗНЗ та участі в цих процесах громадськості, принципи «м’якого» системного, інтегративного, міждисциплінарного підходів, загального розвитку предметів і явищ тощо

 

 

Організаційно-структурна складова

Педагогічні, батьківські, учнівські, піклувальні ради: надання пропозицій щодо вдосконалення освітнього процесу, матеріальної бази, соціального захисту та стимулювання учнів і педагогів, ефективного використання ресурсів

Конференції, ради закладів та освітніх округів: затвердження структури навчального року і тижня, режиму роботи, планів, кошторисів, вибір програм, профілів навчання, стимулювання учасників НВП, контроль за його умовами й результатами

Дирекції навчальних закладів: поточне управління навчально-виховним процесом у межах повноважень

Районні ради, ради ОТГ, виконкоми, їхні відділи освіти: розвиток мережі шкіл, всеобуч, атестація, ліцензування закладів, соціальний захист учнів і педагогів, матеріально-технічне, фінансове, кадрове забезпечення

 

 

Процесуальна складова

Функції ГДУ освітою: інформаційно-діагностична ®інтегрувально-моделювальна ®
організаційно-координаційна
® контрольно-експертна ® координаційно-коригувальна

Форми й методи ГДУ освітою: громадські доручення, обговорення проектів рішень, конференції, «круглі столи», програмно-цільові, проектні методи, методи експертних оцінок, позитивного стимулювання тощо

 

 

Результативна складова

Моніторинг і аналіз ефективності авторської системи громадсько-державного управління освітою в умовах району: визначення рівня «м’якої» системної взаємодії громадських, самоврядних і державних структур з реалізації узгодженої освітньої політики в інтересах людини, громади й держави

Рис. 2.1 Модель системи громадсько-державного управління освітою в умовах району

0

Коментарі