Децентралізація управління шкільною освітою у 19 ст.

  • 13.09.17, 06:42
2.3. Активізація політичних, громадських і професійних рухів, децентралізація управління навчальними закладами та боротьба держави за збереження домінуючого впливу на освіту. 1905 – 1917 рр. На початку 20 століття реформи по децентралізації влади, хоче вже й не з волі влади, а під тиском революційних подій 1905 – 1907 рр. були продовжені. Зокрема було декларовано рівність громадян ( у тому числі в національній і релігійних сферах), зменшено...

Читати далі...

Децентралізація управління шкільною освітою у 19 ст.

  • 13.09.17, 06:35
ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ. Все вище висвітлене дає можливість зробити наступні висновки: Земства як органи місцевого самоврядування з*явились в Російській імперії після реформи 1864 року. В період з 1864 по 1917 рр. земства провели величезну господарсько – культурну &nbsp...

Читати далі...

Децентралізація управління шкільною освітою у 19 ст.

  • 13.09.17, 06:29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 1. Верига. В. Нариси з історії України ( кінець 18 – поч. 20 ст.) / В. Верига. – Л. : Світ, 1996. – 448с. 2. Верстюк В. Ф. Україна від найдавніших часів: хронологічний довідник/ В. Ф. Верстюк, О. М. Дзюба, В. Ф. Репринцев. – К. : Наукова думка, 1995. – 688 с. 3. Гавриш Р. М. Шкільна діяльність земського самоврядування на Лівобережній &nbsp...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 01:26
Міністерство освіти і науки України Житомирський державний університет імені Івана Франка Навчально-науковий інститут педагогіки Кафедра педагогіки, психології та управління навчальними закладами КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» на тему: «Формування громадсько-державного управління освітою в умовах району» Виконав: студент ІІ курсу, 71 групи напряму підготовки...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 01:20
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ 1.1. Сутність процесу управління освітою У Конституції України [47], законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», у Державній національній програмі «Освіта» («Україна 21 століття»), Національній доктрині розвитку освіти України у 21 столітті [75] визначенні основні стратегічні завдання розвитку управління освітою, серед яких важливим є перехід від...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 01:13
Щодо застосування синергетичних принципів в управлінні необхідно, на думку науковців, визначити, в якій мірі система управління освітою може розглядатись як синергетична, громадсько-державне управління освітою виявляє відкритість та самоорганізацію, оскільки так як будь-яка інша соціальна система, яка завдяки активним зовнішнім впливам може змінювати свою внутрішню структуру, постає саме нелінійною відкритою системою, оскільки в ній постійно йде зворотній процес...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 01:07
1.2 Ретроспективний аналіз взаємодії держави та громадськості в управління освітою Для того, щоб якомога змістовніша та глибша була характеристика та сутність розвитку громадсько-державного управління освітою, необхідно крок за кроком пройти шляхом його історичного розвитку, зосередити увагу на наріжних моментах становлення через призму ретроспективного аналізу. У цьому розділі ми розглянемо та проаналізуємо державно-громадське управління закладами освіти в...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 01:00
«Устав женских гимназий» (1874) визначав діяльність жіночих гімназій, зокрема дозволяв відкривати спеціальні педагогічні класи, для звання домашньої вчительки. Класичні мови в жіночих навчальних закладах не вивчалися, в основному акцент робився на підготовці майбутньої господині, матері. Передбачалося протягом 7 р. вивчення обов’язкових предметів: історія, географія, російська мова та словесність, математика, чистописання, фізика, рукоділля, Закон Божий. На восьмому році...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:54
М. Корф є фактично творцем земської школи, окрім цього він запропонував організувати земству в Олександрівському повіті інститут шкільних попечителів з оплатою 25 крб на рік [51, с. 35; 112, с. 350]. Він все життя боровся за загальне обов'язкове навчання, був організатором та ініціатором вчительських з'їздів. Коротко описуючи взаємовідносини між шкільною адміністрацією та земською установою, М. Корф писав: «Оригінальної ролі зазнала та стаття «Положення про земські...

Читати далі...

«Формування громадсько-державного управління освітою в районі"

  • 13.09.17, 00:47
Указом Сенату від 23.11.1893 р. попереджалося, що будь-які правила та інструкції стосовно навчальної частини, які видаватимуться земськими установами, мають бути визнанні такими, що підлягають вилученню, незалежно від їх змісту. Не зважаючи на стримувальні заходи уряду, на початку 90-х р. 19 ст. інтерес до власної школи посилився фактично в усіх земствах. Цей інтерес насамперед зумовили зміни в суспільстві, яке поступово забувало феодальний спосіб життя та зазнавало буржуазно...

Читати далі...