1.
Законодавча ініціатива.
Кожен громадянин України, як
творчий суб’єкт суспільства є суб’єктом законодавчої ініціативи і це має бути підтверджено
законодавчо.
Не можна позбавляти
громадянина права на конструктивну участь у розбудові власної держави.
Кожен громадянин України має
право подавати свої пропозиції до законів як особисто, так і у складі групи
громадян.
На допомогу народній
законодавчий ініціативі має бути розроблено відповідні методичні матеріали.
«Розвантаження» ВР зробить
неефективними спроби лобіювання олігархічних інтересів.
Реальний доступ громадян до
законодавчої ініціативи обмежить вплив міліонерів на суспільний стан в державі.
2. ЗІНа – законодавча
ініціатива народу.
Щоби коротше пояснити
ЗІНа, дам посилання на організацію
винахідництва у державі.
Кожен громадянин має право і
можливість запатентувати своє технічне рішення як винахід. Для цього він подає
заявку за встановленою формою з оголошенням мети і шляху її досягнення у
відповідний центр (інститут патентної експертизи).
Експертиза проводиться за
принципами формальної логіки, тобто чи дійсно вирішує заявлену мету дана
пропозиція. Серед експертів юристи, галузеві спеціалісти та ін., за потребою.
Заявку на патент подає той,
кому є що запропонувати. Інші «відпочивають», але завжди мають право і
можливість звернутися зі своєю пропозицією.
Пропозиції можна надавати і у
співавторстві з іншими громадянами.
3. У парламент продуктивних, а
не «достойних».
Уявімо, якби кращого боксера
визначали голосуванням, можливо, В.Кличко не був би визнаний чемпіоном Світу.
Але він здобув це звання у відкритій боротьбі – заперечте?
Мабуть більшість громадян
нашої держави визнає, як і я, що найпродуктивніший законотворець ВР –
Ю.Кармазін.
Можна чітко визначити першу
10-тку, 100-ню, чи 3-х сотню кращих винахідників. Їх не треба для цього
обирати. Вони займуть своє справжнє місце у рейтингу винахідників наслідками
своїх дій.
Таким чином при ЗІНа буде
очевидною верхівка «піраміди» по результативності «законотворців».
Пряма законодавча ініціатива
не наштовхуватиметься на нерозуміння сутності пропозиції якимось чиновником і
спрямуванням у смітник.
4. Чому позапартійне.
Чому малоперспективний
розподіл суспільства за партійним принципом.
Високоросла рослина у
приміщенні має можливість вирости лише до стелі. Далі стеля буде обмежувачем
росту.
За цим принципом
інтелектуальний рівень керівника (голови політичної партії, голови депутатської
ради любого рівня, та й просто менеджера) є обмежувачем підвищення рівня
суспільного інтелекту.
Приходить підлеглий зі своєю
пропозицією, а начальник не розуміє навіть суті його пропозиції і пропозиція
потрапляє у «довгий ящик», чи на смітник. Це є фактор стримування розвитку
суспільства.
Тому кожна пропозиція має
розглядатися на найвищому рівні. І природнє право законодавчої ініціативи має
забезпечити стрімкий рівень зростання народовладдя.
Законодавча ініціатива кожного
громадянина має розглядатися по суті у відповідності із законами формальної
логіки і набувати юридичної підтримки.
5. Як розпочати роботу ЗІНа.
Для початку діяльності
«законодавчої ініціативи народу» не мусимо чекати чиєїсь вказівки чи дозволу
достатньо декілька творчих громадян, які усвідомили сутність упорядкованої
ініціативи.
Потрібен модератор і
кваліфіковані адміністратори, які визначать безпечний сервер і організують
цілодобове функціонування ЗІНа.
Слід розмістити сигнальну
інформацію для пропаганди участі у ЗІНа широких мас українських блогерів.
Класифікація, систематизація і
глибоке структурування корисних пропозицій головне завдання адміністраторів і
експертів.
Захист від флуда і
провокаторів шляхом ігнору.
Потрібна ініціативна група з
тих, хто вже зрозумів доцільність ЗІНа.
Тема набуває розвитку як
комусь пояснюєш. Прошу допомоги.