Результати ревізії Відділу освіти м. Первомаська

  • 23.04.20, 11:07

Харківські аудитори у Первомайському відділі освіти виявили  фінансові  порушення на суму 173 тисячі гривень.

 

Фахівцями Північно-східного офісу Держаудитслужби проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області за період  з 01.01.2015 по 31.08.2019, де виявили фінансові порушення на загальну суму 173,07 тисяч. гривень.

 

Ревізією питання використання бюджетних коштів встановлено, що при відсутності в наявності та обліку радіоприймачів, Відділом освіти проведено оплату за користування проводовим радіомовленням сумі 38,9 тис. грн, як наслідок спричинило збитки установі на зазначену суму.

 

Ревізією питання нарахування та виплати заробітної плати встановлено, що внаслідок завищення посадових окладів керівникам гуртків Первомайського будинку дитячої та юнацької творчості, зайво використано бюджетних коштів на виплату заробітної плати в загальній сумі 24,3 тис. гривень.

 

Аудиторами виявлено виплату заробітної плати за не відпрацьований робочий час 5-ти зовнішнім сумісникам Відділу освіти, за період перебування їх на лікарняному та у відрядженнях за основним місцем роботи. За результатом зазначеного порушення Відділом освіти використано коштів на виплату заробітної плати в загальній сумі 23,2 тис. гривень.

 

В порушення законодавства необґрунтовано використано коштів на виплату заробітної плати 15-ти тренерам-викладачам, які документально не підтверджено журналами обліку роботи груп Первомайської дитячо-юнацької спортивної школи в загальній сумі 23,5 тис. гривень.

 

Крім того, в ревізією питання обґрунтованості використання бюджетних коштів на проведення будівельних робіт встановлено, що внаслідок завищення вартості та обсягів виконаних ремонтно-будівельних робіт необґрунтовано витрачено бюджетних коштів на загальну суму 25,7 тис. гривень.

 

З метою повного усунення виявлених порушень фінансової дисципліни начальнику Відділу освіти направлено вимогу щодо повного відшкодування та усунення виявлених ревізією порушень фінансової дисципліни, зупинено операції з бюджетними коштами на рахунках у Держказанчействі та направлено попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.

 

За неналежний контроль у веденні бухгалтерського обліку та допущені порушення фінансової дисципліни 9-ть посадових осіб Відділу освіти притягнуто до адміністративної відповідальності.

 

Про результати ревізії проінформовано виконавчий комітет Первомайської міської ради Харківської області та правоохоронні органи.

 

         Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Результати роботи Офісу за січень-березень 2020 року

  • 17.04.20, 16:54

Аудитори Харківщини протягом січня-березня 2020 року

забезпечили відшкодування втрат на суму 234,7 млн гривень

 

Фахівцями Північно-східного офісу Держаудитслужби протягом січня-березня 2020 року забезпечено відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів за результатами проведених ревізій на загальну суму 234,7 млн гривень.

 

За підсумками проведених державних фінансових аудитів об’єктами контролю впроваджено 46 рекомендацій, з яких 17 – спрямованих на досягнення додаткового економічного або соціального ефекту, загальна сума досягнутого економічного ефекту (додаткового результату) складає 219,5 млн гривень.

 

Органами місцевої влади і самоврядування, керівниками об’єктів контролю та їх вищими органами за наслідками проведених заходів державного фінансового контролю прийнято 10 управлінських рішень.

 

Протягом січня-березня 2020 року на розгляд правоохоронним органам передано матеріали п’яти ревізій, за результатами розгляду матеріалів заходів державного фінансового контролю правоохоронними органами вручено одне письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення та матеріали одного аудиторського дослідження долучено до кримінального провадження.

 

У 9-ти випадках до порушників фінансово-бюджетної дисципліни застосовано фінансові санкції; до адміністративної відповідальності притягнуто 52 посадові особи, до дисциплінарної – дві особи, із займаної посади звільнено одну посадову особу.

 

З метою повного відшкодування встановлених втрат фінансових і матеріальних ресурсів перед органами прокуратури та об’єктами контролю ініційовано пред’явлення п’яти цивільних позовів, до суду пред’явлено позов на суму 0,9 млн гривень.

 

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Публічна інформація

  • 14.04.20, 20:26

Результати роботи Офісу з запитами на

отримання публічної інформації  у 1 кварталі 2020 року.

 


Згідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», кожний громадянин України може звернутися до влади із запитом і отримати необхідну йому інформацію.

 

За січень – березень 2020 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби, надійшло 30 запитів про надання публічної інформації, з них: 20 запитів від фізичних осіб, 9 запитів від громадських організацій, 1 запит від юридичних осіб.

 

Запитувачів, здебільшого цікавило результати здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби моніторингу публічних закупівель, результати заходів державного фінансового контролю та інформація про Північно-східний офіс Держаудитслужби.

За результатами розгляду зазначених запитів, повністю задоволено 15 запитів, надано частину запитуваної інформації за 6 запитами та відмовлено у повному обсязі за 9 запитами.

Майже в усіх випадках підставою відмови є відсутність запитуваної інформ ації, в одному випадку запитувалась інформація з обмеженим доступом та 3 запити направлено належному розпорядникові інформації.

 

 Здебільшого, у січні-березні 2020, запити надходили на електронну пошту (е-mail:Kharkiv@dkrs.gov.ua) - 18 запитів, на поштову адресу Північно-східного офісу Держаудитслужби (61022, м. Харків, м. Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов.) надійшло 6 письмових запитів та 6 запитів направлено за належністю, до Офісу, Державною аудиторською службою України.

 

За запитами, що надійшли на адресу Офісу, запитувачам надано вичерпні відповіді та роз’яснення у терміни визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації ”.

 

Також нагадуємо, що частина інформації про діяльність Північно-східного офісу Держаудитслужби публікується на офіційному веб-сайті Державної аудиторської служби України - http://www.dkrs.gov.ua/.

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Результати розгляду звернень громадян за 1 квартал 2020 року.

  • 10.04.20, 13:33

Результати розгляду звернень громадян за 1 квартал 2020 року.

 

Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби  – це розгляд звернень громадян, що є засобом взаємодії громадськості з органом фінансового контролю, можливість повідомлення про наявні порушення фінансової дисципліни на підконтрольних установах.

 

Згідно з обліковими даними, впродовж січня - березня 2020 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби надійшло 47 звернень громадян, з них: поштою 37 звернень, на особистому прийомі керівництва Офісу – 1 звернення, через органи державної влади та місцевого самоврядування - 5 звернень, від інших органів, установ, організацій – 4 звернення.

 

У зазначених зверненнях до Північно-східного офісу Держаудитслужби звернулось 86 громадян, у тому числі надійшло 2 колективних звернення, які підписані 41 особами.

 

У зверненнях здебільшого порушувались питання стосовно нарахування  заробітної плати, комунального господарства, охорони здоров’я, порушень фінансової дисципліни у сфері освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств та установ.

 

За результатами розгляду звернень, що надійшли до Північно-східного офісу Держаудитслужби: 12 звернень вирішено позитивно, на 20 звернень надано роз’яснення та необхідну інформацію, 1 звернення направлено за належністю, відповідно статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.

 

У зв’язку з особливостями призначення та проведення заходів державного фінансового контролю, залишаються не розглянутими по суті 12 звернень, які надійшли у 2020 році. Розгляд зазначених звернень відбудеться під час наступних планових заходів державного фінансового контролю, що відбудуться впродовж 2020 року.

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Результати аудиту бюджетної програми

  • 07.04.20, 16:09

Результати аудиту виконання у Харкові бюджетної програми «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді»

 

 Фахівці Північно-східним офісом Держаудитслужби провели державний фінансовий аудит виконання Департаментом праці та соціальної політики Харківської міської ради бюджетної програми „Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді” за період з 01.01.2017 по 30.09.2019 року.

 

Аудиторами встановлено, що на утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Харкова (далі - ЦСССДМ) на 2017, 2018 та 9 місяців 2019 року Департаментом фактично виділено суму 7,1 млн грн, 9,3 млн грн та 8,4 млн грн відповідно по роках.

 

Підсумовуючи результати проведеного аудиту, можна зробити висновок, що в цілому дії Департаменту та закладів, що належать до сфери його управління направленні на виконання мети та завдань досліджуваних бюджетних програм.

 

Проте, в результаті проведеного аудиторами аналізу встановлено, що нагальним у сфері надання соціальних послуг мешканцям міста Харкова постає питання оптимізації мережі наявних центрів соціальних служб, що сприятиме удосконаленню соціальної підтримки сімей, дітей та молоді, підвищенню ефективності та якості надання соціальних послуг.

 

За результатами проведеного дослідження, інформацію про мережі центрів соціальних служб інших регіонів держави є необхідність реорганізації діючої системи на базі Центру „Довіра” шляхом злиття відділів у районах міста Харкова.

 

За розрахунками аудиторської групи при проведенні оптимізації вищевказаних закладів, створенні нової структури, можливе досягнення економічного ефекту у майбутньому розрахунково лише у 2020 році на загальну суму 384,88 тис. гривень.

 

Крім того,  під час аудиту встановлено, що у періоді, який досліджувався, кошти загального фонду місцевого бюджету спрямовувалися виключно на поточні видатки Центру „Довіра” та районних центрів соціальних служб, на капітальні видатки виділялися кошти лише у 2019 році та становив 0,12 % від загального обсягу здійснених видатків.

 

Отже, низький рівень оновлення матеріально-технічної бази ЦСССДМ, неналежне фінансування та не забезпечення потреби в її оновленні може призвести до зниження якості надання ними соціальних послуг.

 

Більш детально, з аудиторським звітом Ви маєте можливість ознайомитись на сайті Державної аудиторської служби України у розділі: Аудиторські звіти за 2020 рік.

 

Зважаючи на результати проведеного аудиту та для підвищення ефективності витрачання коштів місцевого бюджету, Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради, рекомендовано проведення реорганізації шляхом злиття або приєднання районних у місті Харкові ЦСССДМ з Харківським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді „Довіра” та розробити та методологічні підходи по здійсненню спільної діяльності підтримки сім’ям, дітям та молоді, які опинились у обставинах та потребують сторонньої допомоги.

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Проведено аудит діяльності театру ХНАТОБ

  • 03.04.20, 10:03

Проведено аудит діяльності театру ХНАТОБ

 

Фахівцями Північно-східного офісу Держаудитслужби проведено  аудит ДП «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка» за період з 01.01.2016 по 30.06.2019 року.   

 

Харківські аудитори виявили, що внаслідок неузгодженості дій органів  виконавчої влади та місцевого самоврядування відбулось розділення майнового комплексу Театру. Частина приміщень майнового комплексу, перейшла до комунальної  власності.

 

Через брак власних приміщень Театр вимушений винаймати зали для репетицій та приміщення для розміщення творчої майстерні, на що витрачено  667, 5 тис. гривень.

 

Частина приміщень майнового комплексу, що залишилась в комунальній власності, тривалий час не експлуатувалась, що позбавило театр можливості отримання додаткового доходу від оренди майна в сумі 395, 4 тис. гривен.

 

Через несвоєчасне відшкодування власниками та балансоутрпмувачами майнового комплексу Театру вартості спожитих комунальних послуг, енергоносіїв, експлуатаційних витрат, податку на землю, тощо, відволікаються обігові кошти ХНАТОБ, що має негативний вплив на його діяльність.

 

На сьогодні Театр, який за своїм статутом є державним підприємством, фактично має ознаки бюджетної установи, оскільки його доходи протягом досліджуваного періоду більш ніж на 80% формувалися за рахунок фінансової підтримки з державного бюджету, розмір якої щороку зростає.

 

Суттєвий вплив на зростання відвідуваності Театру має участь популярних акторів та видовищність вистав.

 

Віднесення окремих вистав до певної категорії та, як наслідок, встановлення вартості квитків в Театрі не завжди було обґрунтованим. Перегляд протягом року категорій вистав є джерелом додаткових доходів від продажу квитків.

 

Також, за результатом системного аналізу кадрової політики Підприємства, встановлені значні недоліки у організації роботи творчих працівників Театру, а саме: система оплати праці. Діюча система оплати праці в Театрі, як в бюджетній установі, є обмеженням самостійності підприємства.

 

Крім того, запровадження власного сервісу інтернет-продажу квитків могло стати джерелом мінімізації витрат Підприємства на сплату відсотків розповсюджувачам, кі становлять 1,4 млн гривень.

 

Більш детально з аудиторським звітом Ви маєте можливість ознайомитись,  на сайті Державної аудиторської служби України у розділі: Головна сторінка » Результати діяльності » Аудиторські звіти » 2019» Аудиторські звіти за 2019 рік.

 

З метою покращення ефективності діяльності Підприємства Харківськими аудиторами направлено рекомендації здійснити заходи щодо забезпечення підвищення ефективності управління коштами Театру та державним майном, покращення системи внутрішнього контролю, які мають позитивно вплинути на розвиток Театру та підвищення його прибутковості. 

 

         Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

В Офісі праціє телефон довіри

  • 31.03.20, 19:14

Шановні громадяни нагадуємо, що у Північно-східному офісі Держаудитслужби  працює телефон довіри.



 

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

1. Надання інформації щодо повноважень Північно-східного офісу Держаудитслужби;

2. Забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними у Законі України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

3. Виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органу державного фінансового контролю, при здійсненні ними своїх повноважень.

 

            Незважаючи на загальнодержавний карантин, на теперішній час, у Північно-східному офісі Держаудитслужби тривають заходи державного фінансового контролю у наступних підконтрольних установах:

1.      Відділ освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області;

2.      Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій  у Харківській області;

3.      Департамент праці та соціальної політики Харківської міської ради;

4.      Державне підприємство "Завод імені В.О.Малишева”;

5.      Державне підприємство "Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені О.О. Морозова";

6.      Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179;

7.      ДП "УкрНТЦ"Енергосталь".

 

  

            У випадку наявності інформації про порушення законодавства з фінансових питань на зазначених підприємствах, просимо повідомляти про це Північно-східний офіс Держаудитслужби.

 

 

Наш номер для надання повідомлень: (057) 725-86-24

 

Графік роботи залишився незмінним: щодня з 9 до 18, а в п'ятницю до 16:45.

 

Телефонуйте!

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

Результати роботи у січні-лютому 2020 року

  • 27.03.20, 10:22

Аудитори Харківщини протягом січня-лютого 2020 року

забезпечили відшкодування втрат на суму 233,1 млн гривень

 

Фахівці Північно-східного офісу Держаудитслужби протягом січня-лютого 2020 року забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів за результатами проведених ревізій на загальну суму 233,1 млн гривень.

 

За підсумками проведених державних фінансових аудитів об’єктами контролю впроваджено 31 рекомендацію, з яких 13 – спрямованих на досягнення додаткового економічного або соціального ефекту, загальна сума досягнутого економічного ефекту (додаткового результату) складає 25,2 млн гривень.

 

Органами місцевої влади і самоврядування, керівниками об’єктів контролю та їх вищими органами за наслідками проведених заходів державного фінансового контролю прийнято 7 управлінських рішень.

 

Протягом січня-лютого 2020 року на розгляд правоохоронним органам передано матеріали чотирьох ревізій, за результатами розгляду матеріалів заходів державного фінансового контролю правоохоронними органами вручено одне письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення та матеріали одного аудиторського дослідження долучено до кримінального провадження.

 

У 8-ми випадках до порушників фінансово-бюджетної дисципліни застосовано фінансові санкції; до адміністративної відповідальності притягнуто 46 посадових осіб.

 

З метою повного відшкодування встановлених втрат фінансових і матеріальних ресурсів перед органами прокуратури та об’єктами контролю ініційовано пред’явлення трьох цивільних позовів, до суду пред’явлено позов на суму 0,9 млн гривень.

 

Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби

Результати аудиту міського бюджету міста Первомайський

  • 25.03.20, 14:35

Результати аудиту міського бюджету міста Первомайський

 

Фахівцями північно-східного офісу Держаудитслужби проведено  аудит міського бюджету міста Первомайський Харківської області за період з 01.01.2016 по 31.06.2019 року.  

 Завданням державного фінансового аудиту був пошук резервів наповнення дохідної частини бюджету міста та надання пропозицій щодо ефективного використання бюджетних коштів та управління ресурсною базою громади.

За результатами державного фінансового аудиту встановлено фактори, які не спряли наповненню дохідної частини бюджету міста та підвищенню рівня соціальних послуг населенню:

 

Недотримання органами влади та місцевого самоврядування нормативно правових актів, що регулюють визначення розміру орендної плати за використанням земельних ресурсів, та недостатній контроль з боку органів фіскальної служби, на яку покладено функції з контролю за нарахуванням і внесенням плати за землю. Бюджетом міста Первомайськнй розрахунково недотримано доходів, плату за землю в сумі 822,9 тис. гривень;

 

Не достатньо ефективне адміністрування податками і зборами, а також використання наявних ресурсів не дало змогу залучити додаткові надходження розрахунково на суму 598,3 тис. гривень;

 

Не прийняття управлінських рішень керівниками установ при плануванні та затверджені штатних одиниць, які більше одного року не заповнювалися, та отримання асигнувань за вказані посади, з подальшим використанням відповідних коштів, які спрямовані на заохочувальні та компенсаційні виплати, дало б змогу економії витрат коштів місцевого бюджету в сумі 3 млн гривень;

 

Недостатній рівень фінансової дисципліни з боку одержувачів бюджетних коштів та не запровадження діючої системи внутрішнього контролю за витрачанням бюджетних коштів сприяли втратам бюджетних коштів на суму 137,4 тис. грн та використанню субвенції з державного бюджету при будівництві амбулаторії.

 

Таким чином, результати державного фінансовою аудиту виявили випадки недоотримання бюджетних коштів та їх використання з недотриманням норм законодавства, і як наслідок - наявність резервів наповнення дохідної частини бюджету міста Первомайський, в першу чергу через налагодження та вдосконалення системи внутрішнього фінансового контролю, що сприятиме розвитку бюджетної децентралізації та рівню належного контролю на місцевому рівні.

 

Більш детально, Ви маєте можливість ознайомитись з аудиторським звітом, що оприлюднений на сайті Державної аудиторської служби України у розділі: Головна сторінка » Результати діяльності » Аудиторські звіти » 2019» Аудиторські звіти за 2019 рік.

 З метою забезпечення дотримання вимог бюджетного законодавства при формуванні та виконанні місцевого бюджету, уникнення необгрунтованих втрат, врахування усіх можливих резервів зміцнення ресурсної бази бюджету, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів фахівцями Північно-східного офісу Держаудитслужби надані пропозиції щодо усунення зазначених у аудиторському звіті недоліків.

 Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.