хочу сюди!
 

Алиса

41 рік, діва, познайомиться з хлопцем у віці 32-52 років

Країна непереможного жлобізму

 

Совок виховав певний тип людей, для яких обдурити ближнього, вкрасти все, що погано лежить, навіть дрібничку, яку можна легко купити, – це вже норма життя. Згадайте феноменальні кадри, як наші гарні галичани цуплять ящики пива з перекинутої фури. Цуплять люди, які їздять на автах, часто на іномарках. Тобто не бідні. Але проїхати повз таке щастя все ж совість їм не дозволила.

В результаті українці часто нічим не різняться від росіян, для яких така поведінка в глибокій традиції багатьох поколінь.

За свідченням іноземців, українці в давнину не крали, хатів не замикали, бо й ключів не було. Господар, покидаючи хату навіть на триваліший час, підпирав клямку костуром – і то був знак, що в хаті нікого нема. Такий звичай я ще застав у своєму дитинстві на Кременеччині. Ключі, щоправда, вже були, але залишали їх над одвірком, а клямку все ж підпирали костуром.

Натомість про московитів іноземці писали винятково як про злодюжок, брудних запропалих пияків, які лаються брутально й дико, розпусників та содомітів. Велика різниця між нашими народами кидалася в очі навіть самим росіянам.

Князь Іван Долгорукий, відвідавши Україну у 1817 р., гостро відчув різницю між великоросами й українцями, чітко означивши межі: «Нет, всё мне чужое за областью той, в которой я родился... Другие избы, другой язык, другие люди. Здесь я уже почитал себя в чужих краях, по самой простой, но для меня достаточной причине: я перестал понимать язык народный; со мной обыватель говорил, отвечал на мой вопрос, но не совсем разумел меня, а я из пяти его слов требовал трем переводу. Не станем входить в лабиринт подробных и тонких рассуждений; дадим волю простому понятию, и тогда многие, думаю, согласятся со мною, что где перестает нам быть вразумительно наречие народа, там и границы нашей родины, а по-моему, даже и отечества”.

А. Купрін описав, як російські купці тішилися, що їм вдалося обдурити чухну (себто фінів). На фінському двірці було влаштовано шведський стіл із закускою, а плату треба було кидати до скарбнички, якої ніхто не контролював. То купці нажерлися, не заплативши.

Ще й у ХІХ сторіччі крадіжки в Україні були великою рідкістю. В народних приказках та анекдотах, записаних у цей період, завжди при згадці про московитів підкреслювалася їхня схильність до злодійства. Натомість російські приказки й анекдоти розповідали про дурних «хахлів», яких так легко дурити.

На жаль, за совєтський період московські традиції злодійства і шахрайства поширилися й серед нас. Хоч Галичина тривалий час і опиралася цьому, та врешті й вона піддалася, породжуючи різних каськівих, германів, базівих та всіляких доморощених хрунів на зразок псевдо-оунівця Ромця Козака.

Тепер шахраї серед українців – не дивина. Кожен може згадати когось, хто позичив у нього грошей і не віддав. Ну, бо так уже є: друзі поділяються на добрих і поганих. До перших належать ті, що не позичають у мене грошей, а до других ті, які не позичають мені.

Та є тут і добра сторона. Позичивши такому клієнту на здохлу рибу гроші, маєш уже святий спокій, бо він надійно зникає з твого овиду. А згодом уже вдає, що не впізнає.

Хоча бувають і винятки. Один такий жевжик, понапозичавши грошей у різних друзів, навіть і не думав зникати, а регулярно провідував нас, не забуваючи при цьому нагадати, що він пам’ятає про борг.

Хочу при цьому оповісти одну історію, яка трапилася у наших богоспасенних Винниках.

Отже, два мої кумплі купили трьох поросят і запропонували сусідам, що забезпечать їх кормом, а ті нехай за ними доглядають і одну свиню залишать собі. Сусіди вирішили, що це вигідна пропозиція і погодилися.

Ну, бо саме такі пропозиції робили й німці для наших селян, і всім було вигідно. Доки наші селяни не вирішили, що німця здурити не гріх, і не почали перечіпляти кільця з вибитою датою з дорослих підсвинків на поросят, нарікаючи, що кормів було замало, то воно дурне й не росло.

 Але традиція є традиція. Дурили німців – одуримо й сусідів.

 Далі мої кумплі до того свинюшника не зазирали, іно, коли треба, доставляли харч.

 І от настала година Х. Кумплі мені телефонують, бо без мене рідко яке свинобиття обходиться, і кажуть: вали до нас, будемо бити.

 Йдемо ми до сусідського хліва і бачимо унікальну картину: одна свинюка така, що хай арбузов сховається, а дві інші... як же їх назвати так, щоб достеменно?

 О! Винниківська гінча.

 Порода така свиняча. Виглядали ці дві свинки, як два песики. Ми не вірили своїм очам. Таких свиней у віці «грай мене, милий, досхочу» ми ще не виділи. Навіть їхні хвостики стирчали не бадьоро вгору, а були обвислі, як козацькі вуса. Погляд їхній був сумний і приречений. Вони дивилися на нас так, мовби благали: та вже забийте нас, щоб ми не мучилися в цьому винниківському аушвіці!

 А господиня й каже:

  – Та тоті ваші свині не хотіли їсти. Я всім давала порівну. А вони, курва маць, морди відвертали.

 Я думав, що мої кумплі скажуть:

  – А де то видко, котра чия свиня? Ми беремо цю льоху і цього рахіта. А цей дистрофік най вам ся лишає, ми вам ще ґрису привезем.

 Але нє. На відміну від мене, то були вишукані інтелігенти. Вони кивнули мені, ми покидали тих шкап на тачку і привезли на обійстя. Ну, а далі ви знаєте – бемц в чоло і фертик. Ґеґнули без зайвого звуку. Смерть бідолахи прийняли як вибавлення від мук голоду.

 Мені навіть здалося, що я бачу їхні праведні душечки, як вони здіймаються вгору – простісінько у свій свинячий рай, радісно кувікаючи.

 І що я вам скажу. Коли гелемзаєш таке-во м'ясо свині, котра була вдячна тобі за те, що ти її врятував від страждань, то відчуваєш неабияку насолоду. Воно за смаком неабияк відрізняється від будь-якого іншого. Так що, ласуючи якимось шашликом чи печенею, можу сказати: о, ця свиня віддалася повністю, її мрія перетворитися на шашлик здійснилася. А ця – ні. Ця мала плани на велике майбуття, може, навіть скупатися в морі, полежати на пляжі під парасолькою з книжкою Винничука.

 Але не судилося. Винничук лежить на південному березі річки Маруньки з шашликом у руці і з книжкою свинюки Лімонова. Бо мусить вивчати наших ворогів.

 Лежить і думає, як же нам повернутися до наших первнів? До тих наших традицій, коли ми не крали, не дурили, не шахрували. Як нам відірватися від совка і московитів? Бо хоч ми й у своїй державі, але мацаки Московії тримають нас міцно. Тримають, як казав Кучма, «за оте-то от».

 Наша ментальність зруйнована, упосліджена і в багатьох місцях затерта або ж покрита чужими письменами. Як очистити це все від чужинського нальоту? Як зішкрябати їхні звичаї?

 А потім заплющую очі і намагаюся згадати, невже я геть нічого не поцупив за своє життя? Невже нічого?

 

Справді нічого?

 

А як подумати?..

2

Коментарі

116.07.17, 10:35

Працюючи в Іспанії, перші два роки на будівлі, а з 2006-го ось вже 11 років лікарем, десь перших п?ять років ловив часто себе на думці - десь щось поцупити. Зупиняло наступне: і що потім. Дрелька на будівлі коштує один робочий день, і навіщо, як все в квартирі зроблено, а як треба буде зробити - то краще заплатити майстру, бо ти ж на роботі. Потім в шпиталях, те безкоштовне харчування для чергових лікарів, набрати їжі з холодильнику, всяких там колбас-хаманів, бо ж "нашару", але знову - а завтра ж знову тут їсти, те саме. Так що психологія вкрасти вона виховується на злиднях і невпевненності в майбутньому, і викорінюється вихованням та забезпеченням впевненності в завтрашньому дні, а совок то другорядне, всі бідні країни ведуть свій народ до крадіжок. Свобода, воля, приватна власніст

    216.07.17, 10:36Відповідь на 1 від ykurnat

    Опля, та тут обрізує коментарі(((

      316.07.17, 11:43Відповідь на 2 від ykurnat

      Опля, та тут обрізує коментарі(((обрізує те, що виходить замежі встановленної кількості знаків.

        416.07.17, 14:00Відповідь на 3 від helsan

        так я і думав. Та там вже нічого і не було - тількі зброя і СЛАВА УКРАЇНІ!)))
        Вчора балакав по інтернету зі свободівцем з містечка, де родився. Каже, Юрій, людей підняти/вивести на якусь акцію - неможливо!!! Всім на все насрати. Зрозумів трохи більше про ситуацію в Україні...(((

          516.07.17, 14:12Відповідь на 4 від ykurnat

          так я і думав. Та там вже нічого і не було - тількі зброя і СЛАВА УКРАЇНІ!)))
          Вчора балакав по інтернету зі свободівцем з містечка, де родився. Каже, Юрій, людей підняти/вивести на якусь акцію - неможливо!!! Всім на все насрати. Зрозумів трохи більше про ситуацію в Україні...(((
          ситуація не змінюється. а людей (НАРОДУ), котрим вона не байдуже с кожним роком стає все менше.
          шароваровишевата зробила свою справу.

            616.07.17, 15:55Відповідь на 4 від ykurnat

            людей підняти/вивести на якусь акцію - неможливо!!!
            Всім на все насрати. Зрозумів трохи більше про ситуацію в Україні...
            Саме ТАК...
            Я вже й не знаю, ЩО треба зробити сучасному "пересічно-свідомому" українцю ТАКОГО, що підняло б його з дівана на якийсь ПРОТЕСТ...- ну хіба що на голову насрать!
            І то.., боюсь, що більшість скаже, що то є Манна Небесна...

              716.07.17, 17:52Відповідь на 6 від Богдан Ляшко

              гарно сказано!!! Отже надія тільки на "Піночета" - або ТІКАЙ!, - як хочеш жити краще(((

                816.07.17, 20:08

                У році 2005 бував я в гостях у куми в центральній Україні(спеціально не кажу конкретно щоб бидло ворувате туди не наїхало). Приїхали ми (з ДОНБАСУ)на авті, щойно купленому. Як би, говорю, авто до двору загнати, говорю кумі. А та в сміх! Та навіщо, ніхто до нього і не підійде! Та потім згодилася, щоб я спав спокійно. У них двері будинків не замикаються, бо навіть замків немає. Крючок і все, щоб вітер не відкрив. На ранок ідемо до крамниці за пивом. Бачу _ важкий мотоцикл стоїть біля двору і ключ стримить у замку запалення! Та у нас у Донецьку якщо гаманець з кишені випаде- додолу не долетить . На льоту украдуть! У 2014 році бував на сході, у Львівській та Закарпатській областях. Там ьакож у більшості чесні люди.

                  919.07.17, 13:34Відповідь на 1 від ykurnat

                  Працюючи в Іспанії, перші два роки на будівлі, а з 2006-го ось вже 11 років лікарем, десь перших п?ять років ловив часто себе на думці - десь щось поцупити. Зупиняло наступне: і що потім. Дрелька на будівлі коштує один робочий день, і навіщо, як все в квартирі зроблено, а як треба буде зробити - то краще заплатити майстру, бо ти ж на роботі. Потім в шпиталях, те безкоштовне харчування для чергових лікарів, набрати їжі з холодильнику, всяких там колбас-хаманів, бо ж "нашару", але знову - а завтра ж знову тут їсти, те саме. Так що психологія вкрасти вона виховується на злиднях і невпевненності в майбутньому, і викорінюється вихованням та забезпеченням впевненності в завтрашньому дні, а совок то другорядне, всі бідні країни ведуть свій народ до крадіжок. Свобода, воля, приватна в