Аварійна посадка Ту-154 на аеродромі в Чкаловську.
- 07.10.12, 19:44
- Авіація і космонавтика
29 квітня 2011року на підмосковному аєродромі Чкаловський мало не розбився літак Ту-154.Літак вперше піднявся у повітря після 10 років простою і мав летіти до Самари на завод для ремонту.Але ледь піднявшись у повітря літак почало кидати з зі сторони в сторону.Згодом вже на землі спеціалісти вияснили що ніби перед польотом бортінженер неправильно під*єднав один з елементів автоматичної бортової системи управління літаком до системи живлення літака.Внаслідок цього літак у польоті залишився практично без управління а пілотам з другого заходу дивом вдалося здійснити посадку, керуючи ним тільки за допомогою тяги двигунів.
13
Коментарі
Юрий Смирнов
17.10.12, 20:56
Майже танок смерті!
uraha
27.10.12, 20:58Відповідь на 1 від Юрий Смирнов
Так і є.Літак назвали танцюючим літаком а посадку дивом.
Jag
37.10.12, 20:59
блин, как же его кидало... вот так всегда, что на земле, что в воздухе - из-за одного валенка случаются катастрофы.
был на этом аэродроме, когда служил в подмосковье.
uraha
47.10.12, 21:14Відповідь на 3 від Jag
Ти кажеш.Десь в кінці 90-х російські винищувачі летіли у США.Ну і десь над Атлантикою у них почали движки глохнути у всіх причому.американський ескорт утік від гріха подалі ну а командир розповідав що злився з висоти десь за 10000 до 2500м. На 2500 двигун запустився у нього а в його ведомого і в решти десь на 3000. А по правилах на 2000 вже треба літак кидати.Потім виявилося що при дозаправці американці не те пальне залили росіянам. Про це знало американське командування, знало російське і всі полюбовно розійшлися.А ескадрилью винищувачів чуть не втопили в морі.
Jag
57.10.12, 21:18Відповідь на 4 від uraha
здесь больше баранов оказалось...
Богдан Ляшко
67.10.12, 21:23
Я видел это видео примерно год назад, и ррасспросил у бывшего бортинженера Ту-154, ЧТО БЫ ЭТО МОГЛО БЫТЬ?
Он ответил, что при длительных (более 1 месяца) стоянках ОБЯЗАТЕЛЬНО должны проводиться регламентные работы, при которых просушивается проводка и контакты разъемов (особенно АБСУ).
ЭТОТ самолет простоял, как мне помнится БОЛЕЕ ПЯТИ ЛЕТ! - и его просто заправили топливом, прогрели движки - и на взлет!
ЧЕМ думал бортинженер самолета, который обязан был ЗНАТЬ о регламенте - неизвестно!
Так из-за безалаберности одних идиотов - другие ВЫНУЖДЕНЫ становиться ГЕРОЯМИ...= ЖИТЬ-то ХОТЦА!
*** Я представляю переменные ПЕРЕГРУЗКИ экипажа, когда на расстоянии 15-20 метров от Центра Тяжести его раскачивало на те же 15-20 метров за каких-то 5-7 секунд...
Это ЧУДО, что сели!
uraha
77.10.12, 21:36Відповідь на 6 від Богдан Ляшко
То чудо то це точно.
http://lifenews.ru/news/57909
Богдан Ляшко
87.10.12, 22:14Відповідь на 7 від uraha
"Когда самолет собирали после простоя, эти блоки снимали с других машин и поменяли местами при монтаже, - отметил бортмеханик"Поменять можно БЛОКИ, но на ШТЕКЕРАХ их подключения к проводке самолета есть хорошая "Защита-от-Дурака" - и их НЕ В ТУ ДЫРКУ - НЕ ВОТКНЕШЬ!
Так что бортмех сказал то, что ему РАЗРЕШИЛИ сказать - для ПРЕССЫ и ЛОХОВ, которые читают эту прессу
uraha
97.10.12, 22:17Відповідь на 8 від Богдан Ляшко
Alvo
107.10.12, 23:25
Улёт!!! И в прямом, и в переносном смысле! И не катапультируешься - нечем Так что лётчику ничего другого не оставалось, как творить чудеса