хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

Новітній російський винищувач виявився провалом?

Зміна планів російського військового керівництва щодо кількості новітніх винищувачів ПАК ФА (перспективний авіаційний комплекс фронтової авіації – ред.) «Сухой Т-50», які мали надійти на озброєння російської армії, можуть бути зумовлені не лише браком необхідних фінансів, але і критичними недоліками у самому винищувачі, який у Росії називали «найпрогресивнішим у світі». Про це йдеться у статті аналітичного проекту «War is boring».

Видання відзначає – причиною заяви заступника міністра оборони Росії Юрій Борисова від 24 березня про плани закупівлі лише 12 Т-50 замість запланованих 52, може бути не лише нестача коштів у Росії.

Літак має значні технічні проблеми, як стверджує видання, відштовхуючись від повідомлень з Індії, яка тривалий час брала активну участь у проекті створення літака з прицілом на закупівлю його експортної версії для власних ВПС. Усього Індія вже вклала у проект ПАК ФА 5 мільярдів доларів.


Росія тривалий час рекламувала ПАК ФА, як перший російський літак 5-го покоління та відповідь на американські літаки F-22 та F-35. При цьому Москва робила наголос на те, що у літаку використані технології малопомітності, досконалі радарні системи та інші характерні особливості літаків так званого п'ятого покоління.

Висвітленням численних проблем з обома варіантами літака, власне призначеним для ВПС Росії та його експортним «братом», більше року займались в індійському Business Standard.

У грудні 2013 року там повідомляли про дороговизну літака та слабкість його двигунів та небажання росіян ділитись технічною інформацією з індійськими колегами.

За місяць потому видання повідомило, з посиланням на джерела серед індійських військових, що літак має «неадекватний радар», а його конструкція, яка власне і має забезпечувати малопомітність для радарів – «погано спроектована».

Пізніше стало відомо і про те, що під час одного з випробувань ПАК ФА у червні 2014-го, літак загорівся після посадки.

ЗМІ також повідомляли, що росіяни категорично відмовились допустити індійську технічну команду до огляду літака після аварії.

Проект «War is boring» повідомляє, що внаслідок цих подій Індія та Росія перервали усі контакти по літаку, який критично залежить від фінансування з Делі.

«Російські ЗМІ заявляють, що саме падіння цін на нафту зумовило скорочення замовлення на Т-50... Якщо це так, то після покращення в економіці, виробництво Т-50 може бути повернуто на запланований рівень, хоч і з запізненням. Це найкращий варіант розвитку подій. Найгірший варіант включає серйозні поки що вкриті таємницею технічні проблеми. Якщо ж Індія піде ще далі і покине участь у програмі ПАК ФА, Т-50 перетвориться з проекту з серйозними проблемами на повну катастрофу», – пишуть у «War is boring».

Водночас у згаданому індійському виданні Business Standard зазначали, що причиною численних нарікань Делі на ПАК ФА може бути бажання вийти з проекту з метою зекономити кошти для закупівлі французьких винищувачів Rafale. Ціна останньої угоди оцінюється у 18 мільярдів доларів. Треба додати що наразі готовими є тільки декілька  російських досліднидних варіантів ПАК-ФА. Експортний варіант під назвою FGFA до цих пір існує тільки на папері Очевидно ця обставина, численні відстрочки російської сторони, недопуск індійських спеціалістів до розробки ПАК ФА змусили індійських посадовців шукати альтернативні варіанти.В кінці 2012 року було проведено тендер, на якому переміг французький винищувач RAFALE.

Раніше про ПАК ФА повідомляли, що перша партія цих літаків мала відправитись до західного військового регіону Росії для відповіді на «загрозу НАТО».

Усього на озброєння Росії мали надійти до 60 новітніх літаків. Для порівняння Для порівняння на озброєнні США перебуває 187 винищувачів 5-го покоління F-22. При цьому F-22 вже використовуються у авіакампанії проти бойовиків «Ісламської держави» у Сирії та Іраку. В 2012 році в зв’язку з скорченням військового бюджету F-22 були зняті з виробництва на користь програми F-35 і безпілотників

Раніше Russia today повідомляла, що сильними сторонами російського ПАК ФА є висока маневреність, а недоліками – перегрівання двигуна та обмежена функціональність радара, який буцімто може виявити присутність іншого літака винищувача, але не здатен захопити його у приціл.


11

Коментарі

13.05.15, 16:35

Обезьяна с гранатой - это всегда опасно.

    23.05.15, 16:43Відповідь на 1 від Вискарион

    Обезьяна с гранатой - это всегда опасно. золотые слова!!!

      33.05.15, 17:05Відповідь на 2 від Sатана

      проект ПАК ФА виявився пустишкою

        43.05.15, 18:36

        Доволі дивно. КБ Сухого потужний заклад, тай їх попередні розробки кажуть самі за себе.

          53.05.15, 19:48Відповідь на 4 від Танк_

          Поставщики Сухого були розкидані по цілій території СРСР. У нас на львівському заводі робили лампи-фари, десь ще якісь прилади робили. Було більш-менш відлагоджене виробництво. Коли хуйло наказав своїм виробникам переходити виключно на російську комплектацію для багатьох це було шоком навідь в Росії. Справа в тому що любе обладнання для авіапрому чи для ракетної промисловоті - це дрібносерійне або поштучне виробництво. Тут треба купу бабла вложити аби наладити високоточне і наукомістке виробництво і ще думати аби в збиток не працювати.Наші, наприклад купляють зараз склозаготовки для фар в США бо невигідно палити свої печі, газу більше спалять.Так що думаю що вони пробують щось з гівна зліпити але гівна лялі не зробиш. Як літають зараз російські апарати і ракети - ну це факт.

            Гість: сонный

            63.05.15, 20:01

            Сначала Авианосец теперь самолет бедные Индийцы они уже не рады шо з маскалямы связались

              73.05.15, 20:02Відповідь на 3 від uraha

              проект ПАК ФА виявився пустишкоюне совсем, вот этот
              http://os1.i.ua/3/1/11267968_a8fe4ac5.jpg
              очень грозен и опасен

                83.05.15, 20:08Відповідь на 7 від Sатана

                Цей пілот поза конкурсом. Він старається розбити свій літак і ніяк не може. Автопілота не вміє відключити

                  93.05.15, 20:16Відповідь на 8 від uraha

                  Цей пілот поза конкурсом. Він старається розбити свій літак і ніяк не може. Автопілота не вміє відключитинавроде того!

                    103.05.15, 22:37

                    чергова рашистська "пустЫшка"...

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна